Файл қосу
Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие
|ПОӘК |Баспа №2 |7 беттің 1-сі | |042-18.30.1.03.01.-2014 |03.09.2014 | | |Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |Педагогикалық факультеті | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | ПОӘК | | |Баспа № 2 |042-18.30.1.03.01-2014 | | |03.09.2014 | | |«Тәрбие жұмысының теориясы | | | |мен әдістемесі» пәнінен | | | |оқытушыға арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік кешен барлық мамандықтарға арналған Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2014 Алғы сөз 1. Әзірлеген: ____________________ п.ғ.к. Серикова Н.У. Оралбекова Б.С. «Педагогика» кафедрасының оқытушылары Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03 » 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 05 » 09. 2014 ж. Төрағасы __________ Ахметова Т.Ш. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 11 » 09. 2014 ж. ОӘК төрағасы _______________ Искакова Г.К. 4. Алғашқы рет енгізілді (« » ____________ 20 __ж. №__ басылымның орнына) МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. Қолданылу облысы «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік комплекске енетін оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы барлық мамандықтар студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер Бұл «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: Барлық мамандық ҚР МЖМБС 6.08.068-2010. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2010 ж. 3 қарашасындағы №514 бұйрығымен бекітілген және іске қосылғын. Мамандықтардың типтік оқу жоспарына сай. - СТУ 042 – РГКП – СГУ – 4-2014 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; - ДП-042-1.01.–2014 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3. Жалпы жағдайлар 3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны: Әлемде және Қазақстан Республикасында жүріп жатқан әлеуметтік- экономикалық және саяси салада қайта құру процесі өзін-өзі дамыта және өз мүмкіндігін барынша пайдалана білетін тұлғаның шығармашылық күш-қайратын дамыту барысында рухани-адамгершілік, интеллектілікті белгілі бір деңгейде жақсарту қажеттілігін көрсетеді. Бұл міндетті нәтижелі жүзеге асыру жоғары дәрежеде кәсіби білікті маман ретінде педагог-мұғалімдердің даярлығын жетілдіруді талап етеді. "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсы базалық пән ретінде педагог-мұғалімдерді кәсіби-педагогтік даярлау жүйесіне кіреді және «Педагогика» пәнінің «Тәрбие теориясы» бөлімімен, сонымен бірге педагогикалық практикамен логикалық тұрғыдан байланыста болады. 3.2. «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсының мақсаты – сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары бойынша болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады. 3.3. «Тәрбие жұымысының теориясы мен әдістемесі» курсының негізгі міндеттері: - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі сынып жетекші іс- әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету; - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру; - студенттерді өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; - студенттерді саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; - педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету; 3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі және орындай алуы керек: ● тәрбие жұмысының мақсаты, міндеті, мәні туралы білу; ● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы екенін меңгеру. ● сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесін игеру; ● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық іс туралы білімі болу керек ● балалар ұйымының ерекшелігі туралы түсіну ● оқушылардың тәрбие деңгейінің диагностикасы туралы. «Тәрбие жұмысының әдістемесі» курсын оқыту барысында студенттер біліктілік пен дағдылар қалыптастыра отырып білім қажетін ала білу. ● сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау; ● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру; ● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау; ● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану; ● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау; ● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас; ● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру; ● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу; ● дарынды балалармен жұмыс; ● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы. 3.5. Пән пререквизиттері: 3.5.1. Мамандыққа кіріспе 3.5.2. Педагогика 3.6. Пән постреквизиттері: 3.6.1. Этнопедагогиканы 3.6.2. Педагогика тарихы 3.6.3. Педагогикалық практика әдістемесі. 3.7 Оқу жоспарынан ақпарат 1-кесте |Кур|Семестр |Кредит |Дәріс | |с | | | | |1 |Тәрбие жұмысының теориясы мен |2 |1 | | |әдістемесінің пәні және | | | | |міндеттері | | | |2 |Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. |2 |1 | | |Мектептегі тәрбие жұмысын | | | | |ұйымдастырушылар тәрбие | | | | |жүйесінің субъектісі ретінде. | | | |3 |Сыныптың тәрбие жұмысының |2 |1 | | |жүйесі тәрбиелеуші және | | | | |дамытушы ортаны қалыптастырушы | | | | |ретінде. | | | |4 |Сыныптан және мектептен тыс |1 |1 | | |тәрбие жұмысы. | | | |5 |Мектеп және сыныптың тәрбие |1 |1 | | |жұмысының диогностикасы. | | | |6 |Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие|1 |1 | | |жұмысының мақсатын қою және | | | | |жоспарлау. | | | |7 |Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие|2 |1 | | |жұмысын ұйымдастыру | | | |8 |Оқушылардың тәрбие жұмыстарының|2 |1 | | |нәтижесінің талдауы және өз | | | | |беттерінше талдау | | | |9 |Сынып жетекшісінің ата- |2 |1 | | |аналармен жүргізілетін | | | | |жұмысының түрлері. | | | |10 |Қазіргі заман жағдайындағы | |1 | | |балалар мен жастар | | | | |бірлестіктері. | | | |11 |Оқушылардың салауатты өмір | |1 | | |салтын қалыптастырудағы сынып | | | | |жетекшісінің іс-әрекеті. | | | |12 |Дарынды балалармен жұмыс істеу | |2 | | |әдістемесі | | | |13 |Оқушылармен жүргізілетін | |2 | | |кәсіптік бағдар беру | | | | |жұмыстарының әдістемесі. | | | | |Барлығы |15 |15 | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1. Студенттің өздік жұмыстарының құрылымы: 5.1БАӨЖ №1 Оқушылардың жеке басына және сынып ұжымына мінездеме жазудың әдістемесін жасау.(Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдана отырып) 5.2 БАӨЖ №2 Сынып жетекшісінің оқушылармен жүргізетін тәрбие жұмысын жоспарлау зерттеу әдістемесі 5.3 БАӨЖ №3 Мектеп директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары және оның қызметі ( Реферат жазу) 5.4 БАӨЖ №4 Схема арқылы тәрбие жұмысының формаларын анықта және әр- біреуінің мәнін аш, қолдану мазмұнын көрсет. Жазбаш 3-кесте 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3-кесте. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Көрнекілік |Өзбетімен оқуға |Бақылау түрі | | |құрал, |сұрақтар | | | |плакаттар, | | | | |техникалық | | | | |жабдық | | | |Дәріс сабақтары |Семинар сабақтары| | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тақырып №1 |Тақырып №1 | |1.Тұтас |конспект | |Тәрбие жұмысының|Тәрбие жұмысының | |педагогикалық | | |теориясы мен |теориясы мен | |үрдістегі | | |әдістемесінің |әдістемесінің пәні| |тәрбиенің орны | | |пәні және |және міндеттері | |2.Тәрбиелеу | | |міндеттері | | |процесін ғылыми | | | | | |байыптаудың | | | | | |негізгі | | | | | |категориясын ата| | |Тақырып №2 |Тақырып №2 | |1.Тәрбиенің |Презента | |Мектеп тәрбие |Мектеп тәрбие | |әлеуметтік мәні |ция | |жүйесі ретінде. |жүйесі ретінде. | |неде? | | |Мектептегі |Мектептегі тәрбие | |2.Тәрбиенің | | |тәрбие жұмысын |жұмысын | |қозғаушы күшін | | |ұйымдастырушылар|ұйымдастырушылар | |анықтаңыз. | | |тәрбие жүйесінің|тәрбие жүйесінің | |3.Тәрбие мақсаты| | |субъектісі |субъектісі | |дегеніміз не ? | | |ретінде. |ретінде. | | | | |Тақырып №3 |Тақырып №3 | |1.Әлеуметтік-пед| Слайд жасау | |Сыныптың тәрбие |Сыныптың тәрбие | |агогикалық | | |жұмысының жүйесі|жұмысының жүйесі | |құрылыс және | | |тәрбиелеуші және|тәрбиелеуші және | |балаларды | | |дамытушы ортаны |дамытушы ортаны | |әлеуметтендіру | | |қалыптастырушы |қалыптастырушы | |мен дамытуға | | |ретінде. |ретінде. | |мақсатты түрде | | | | | |бағытталған | | | | | |факторға тоқтал | | | | | |2.Cынып | | | | | |жетекшісінің | | | | | |міндеттеріне | | | | | |тоқтал | | |Тақырып №4 |Тақырып №4 | |1. Педагогика | Тәрбие | |Сыныптан және |Сыныптан және | |ғылымында тәрбие|жоспарының | |мектептен тыс |мектептен тыс | |мен оқытудың |сабақ жоспарын | |тәрбие жұмысы. |тәрбие жұмысы. | |мақсаты мен |жасау | | | | |міндеттерін | | | | | |анықтауға қоятын| | | | | |талаптарды | | | | | |атаңыз | | | | | |2. Тәрбие | | | | | |жұмысының | | | | | |нәтижелі болуы | | | | | |неге байланысты?| | |Тақырып №5 |Тақырып №5 | |1.Қазақстандағы | Диагностикалық| |Мектеп және |Мектеп және | |бастауыш және |карта жасау | |сыныптың тәрбие |сыныптың тәрбие | |орта кәсіптік | | |жұмысының |жұмысының | |оқу | | |диогностикасы. |диогностикасы. | |орындарындағы | | | | | |тәрбие | | | | | |жұмыстарының | | | | | |басты мақсатын | | | | | |ата | | | | | |2.Тәрбие | | | | | |кеңістігінің | | | | | |жаңа моделін | | | | | |жасау, | | |Тақырып №6 |Тақырып №6 | |1.Бастауыш | Күнтізбелік | |Оқушылардың |Оқушылардың | |мектептегі |тәрбие жоспар | |сыныптан тыс |сыныптан тыс | |тәрбие жұмысының|жасау үлгісі | |тәрбие жұмысының|тәрбие жұмысының | |бағыттарын ата | | |мақсатын қою |мақсатын қою және | |2.Мың бала | | |және жоспарлау |жоспарлау | |патриоттық | | | | | |қозғалысының | | | | | |бағдарламасына | | | | | |тоқтал | | |Тақырып №7 |Тақырып №7 | |1.Сынып | Тәрбие | |Оқушылардың |Оқушылардың тәрбие| |жетекшісінің |сағатының сабақ| |тәрбие |жұмыстарының | |тәрбие |жоспарын құру, | |жұмыстарының |нәтижесінің | |жұмыстарын |және талдау | |нәтижесінің |талдауы және өз | |ұйымдастыруда | | |талдауы және өз |беттерінше талдау | |ғы негізгі | | |беттерінше | | |құжаттарын ата | | |талдау | | |2.Жоспар, жоспар| | | | | |түрлеріне тоқтал| | | | | |3. Тәрбие | | | | | |сағатының сабақ | | | | | |жоспарының | | | | | |құрылымын көрсет| | |Тақырып №8 |Тақырып №8 | |1.Педагогикалық |Слайд жасау | |Оқушылардың |Оқушылардың тәрбие| |және оқушылар | | |тәрбие |жұмыстарының | |ұжымының өзара | | |жұмыстарының |нәтижесінің | |әрекетіне | | |нәтижесінің |талдауы және өз | |тоқтал | | |талдауы және өз |беттерінше талдау | |2. Оқушылар | | |беттерінше | | |ұжымының | | |талдау | | |әлеуметтік | | | | | |маңызын айқында | | |Тақырып №9 Сынып|Тақырып №9 | |1. Тәрбие |Презента | |жетекшісінің |Сынып жетекшісінің| |сағатының сабақ |ция | |ата- аналармен |ата-аналармен | |жоспарын жаз | | |жүргізілетін |жүргізілетін | | | | |жұмысының |жұмысының түрлері | | | | |түрлері | | | | | |Тақырып №10 |Тақырып №10 | |1.Оқушылардың | Презента | |Қазіргі заман |Қазіргі заман | |ата-аналарымен |ция | |жағдайындағы |жағдайындағы | |жүргізілетін | | |балалар мен |балалар мен жастар| |жұмыс формаларын| | |жастар |бірлестіктері | |көрсет, әдістеме| | |бірлестіктері | | |жаз | | |Тақырып №11 |Тақырып №11 | |1.Диагностикалық| Әдістеме жазу | |Оқушылардың |Оқушылардың | |карта мазмұны | | |салауатты өмір |салауатты өмір | |бойынша әдістеме| | |салтын |салтын | |жаса | | |қалыптастырудағы|қалыптастырудағы | | | | |сынып |сынып жетекшісінің| | | | |жетекшісінің |іс-әрекеті. | | | | |іс-әрекеті. | | | | | |Тақырып №12 |Тақырып №12 | |1.Сынып | Әдістеме жазу | |Дарынды | | |жетекшісінің | | |балалармен жұмыс|Дарынды балалармен| |үлгермеуші | | |істеу әдістемесі|жұмыс істеу | |балалармен жұмыс| | | |әдістемесі | |түрлерін анықта | | |Тақырып №13 |Тақырып №13 | |1.Оқушылармен |Әдістеме жазу | |Оқушылармен |Оқушылармен | |кәсіби бағдар | | |жүргізілетін |жүргізілетін | |жұмыс | | |кәсіптік бағдар |кәсіптік бағдар | |әдістемесін жаса| | |беру |беру жұмыстарының | | | | |жұмыстарының |әдістемесі. | | | | |әдістемесі. | | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы 4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың|Экз. саны|Студенттер |Жабдықталу | |аттары | |саны |% | |1 |2 |3 |4 | |Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен |10 |45 |23 | |әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.: Дарын, | | | | |2004 ж. | | | | |Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының|15 | |35 | |методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж. | | | | |Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. |12 | |28 | |Меңжанова А. Алматы, 2003 | | | | |Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің |10 | | 23 | |ерекшеліктері. Семей 2004. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1.Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.:Дарын,2004ж. 8.1.2.Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 8.1.3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003. 8.1.4.Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. 8.1.5.А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі- тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы. Семей.2008 ж. 8.1.6.Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. 8.1.7.Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. 8.1.8.А.Е. Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 8.1.9.Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. 8.1.10.Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. 8.1.11.Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. 8.1.12.Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. 8.1.13.Ахметова Г., Исаева З., Әлқожаева Н. Педагогика:А:2006 ж. 8.1.14.Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004. 8.1.15.Қоянбаев Педагогика. Алматы 2002 ж. 8.1.16.Педагогикалық технологиялар Сальникова, 2005 ж. 8.1.17.Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. 8.1.18.Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж 8.1.19.Қоянбаев Р.М. Тәрбие теориясы.А., 199 1ж. 8.1.20.Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі, Оқу құралы. А.,Санат,1995 7.2.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Педагогика тағылымы. Табылдиев А. 8.2.2. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі. Алматы, 1990. 8.2.3. Тәрбие өрнектері. Табылдиев Ә. Алматы, 1983. 8.2.4. Көпбаев О. Жастар және проволық тәрбие.А.,1988 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz