Файл қосу
Тілдік тілінің мәселелері
«5В011900»- « Шетел тілі: екі шетел тілі » «5В021000» мамандықтары бойынша «Жалпы тіл білімі» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖИНАҒЫ ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы: ____________ Кабдрахманова.У.Б. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Шетел филология» кафедрасының аға оқытушысы «_____»________2013г. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1. Семей мемлекеттік университетінің «Шетел филология» кафедрасының отырысында талқыланған № 1 хаттамасы « 03» қыркүйек 2013ж. Кафедра меңгерушісі ______________Исмаилова Ғ.Қ. 2.2. Фил ология факультеттің Оқу-Әдістемелік бюросының отырысында талқыланған № 1 хаттамасы «11» қыркүйек 2013ж. Төрағасы ______________ Мұканова Қ.Қ. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік Кенесінің отырысында мақұлданған және басылымға ұсынылған № 1 хаттамасы «30» қыркүйек 2013ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______________Искакова Г.К. | | | | | |Мазмұны | | | | | | | | | | | |Қолдану саласы | | | | | | | | | | | | | | | |Нормативты ұсыныстар | | | | | | | | | | | | | | | |Жалпы мағлұмат | | | | | | | | | | | | | | | |Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны | | | | | | | | | | | | | | | |Студенттер өздік жұмысы тақырыптарының тізім і | | | | | | | | | | | | | | | |Пән бойынша оқу - әдістемелік карта | | | | | | | | | | | | | | | |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | | | | | | | | | | | | | | | |Әдебиет | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1. Қолдану саласы «Жалпы тіл білімі» мамандығы студенттеріне арналған. Осы жинақ студенттерді курс саясатымен, мазмұнымен, оқу барысында алатын білімдермен таныстырады. Осы оқу-әдістемелік жинақ пәнді меңгеру процесіне негізгі жетекшелік етеді. 2. Нормативты ұсыныстар «Жалпы тіл білімі» пәнінің оқу-әдістемелік жинағы келесі құжаттар талабы және ұсынылыстары бойынша құрастырылған және берілген пән бойынша оқу үрдісінің ұйымдастыру кезеңін бекітеді: «5В011900»- «Шетел тілі.: екі шетел тілі » және «5В21000»- « Шетел филологиясы» мамандықтарының Мемлекеттік Жалпы білім беру Оқу стандарты,3.08.025 -2004ж ҚРМЖОС, 7-ші тамыз 2004ж. №671 ҚР Білім және Ғылым министрлігінің бұйрығы бойынша бекітілген және қолдануға еңгізілген. 3. Жалпы мағлұмат 3.1.Курстың қысқаша сипаттамасы «Жалпы тіл білімі» курсы шет тілдері оқытушыларын даярлауда маңызды орын алады, өйткені тілді жақсы білу оның теориялық мәнін ұғынған жағдайда іске асады. Әйгілі лингвист Л.Щерба айтқан: “Тіл туралы бір ғана ғылым бар – ол жалпы тіл білімі, сондай-ақ лингвистикалық пәндердің бірінен-бірі тәуелсіз өмір сүруі мүмкін емес”. 3.2 . Курс мақсаты : Студенттердің теориялық білімдерін кеңейту, лингвистикалық ілімнің негізгі қағидаларын, жетекші тұжырымдар мен идеяларды, тіл білімі саласындағы зерттеу жұмыстарының тәсілдерін игеру болып табылады. 3.3. Курс міндеті: - тіл біліміндегі маңызды бағыттарға шолу; - қазіргі тіл біліміндегі өзекті мәселелермен танысу; - лингвистикалық зерттеулердегі маңызды әдістер туралы түсінік қалыптастыру 3.4. Курсты тәмамдарда студенттер тіл тарихын, тіл біліміндегі классиктердің маңызды еңбектерін, қазіргі лингвистикадағы шешіліп жатқан проблемаларды да білуге тиіс. 3.5. Курс мазмұны: «Жалпы тіл білімі» курсы шет тілдері оқытушыларын даярлауда маңызды орын алады., өйткені тілді жақсы білу оның теориялық жағдайын ұғынған жағдайда іске асады. Қазіргі замандағы тіл білімі жер шары тілдерінің ғасырлар бойы тарихи дамуының және толуының жемісі болып табылады. Студенттерде тіл туралы түсінік, тілдің дамуы туралы, тілдің бірлігі 3.6. Курс перереквизиті- Тіл біліміне кіріспе, фонетика, грамматика 3.7.Курс постреквизиті- Лингвистикалық ілімдер теориясы, лексикология Кесте 1 - Оқу жоспарынан үзінді |Курс |Семестр |Кредиттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Тақырып 1. |1 |Cоссюр Ф.де Труды по | |Ф.де Соссюраның ілімі және 20 ғасыр| |языкознанию. | |лингвистикасы.Тіл ,тіл жүйесіне, | |М.Прогресс,1977 | |тілдік қатынасқа шектеу. | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | | | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | |Тақырып 2. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тіл ерекше таңбалық жүйе. Тілдік | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |таңбалар қасиеті. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | |Тақырып 3. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Оппозициолық сараптама жасау тілдегі| |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |таңбалар жүйесін зерттеу тәсілі. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | | | |Карлинский А.Е.Принципы,методы и| | | |приемы | | | |линг.исследований.Алматы,2003 | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | | |Тақырып 4. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | |Тіл, тілдік іскерлік. Сөйлеу. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | | |Алматы.1996 | | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | | |исследований. | | | | |М. 1973 | | |Тақырып 5. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тіл , сөйлеу мен ойлау. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | | |1 | | |Тақырып 6. | |Хасенов А. Тшл білімі. | |Тіл және қоғам | |Алматы.1996 | | | |М. 1973 | | | |Кодухов В.И. Общее языкоззнание.| | | |М., “ВШ” 1973 | | | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | | | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | |Тақырып 7.Әлеуметтік | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |макролингвистика. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Әлеуметтік өзгерістердің тіл | |тілінің мәселелері. Алматы | |тарихына әсері. | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | |Тақырып 8. | | | |Тілдік құбылыстардың әлеуметтік | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |байланыстары. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 9. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Тіл және таным. Когнитивті | |тілінің мәселелері. Алматы | |лингвистика. | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 10. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Сөйлеу коммуникациясы. Тілдік | |тілінің мәселелері. Алматы | |қарым-қатыныстағы | |Хасенов А. Тшл білімі. | |прагмалингвиммстика | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |М. 1973 | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 11. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Тіл мен этнос. Этнолингвистика.. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Копыленко М.М. Основы | | | |этнолингвистики. Алматы 1995 | |Тааақырып 12.Лингвистикалық | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |типология. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | |Тақырып 13. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тілдерді сипаттау және зерттеу | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |әдіс-тәсілдері. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | |Тақырып 14. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Лингвистикалық зерттеулердің | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |статистикалық әдістері. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | |Тақырып 15. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Қазақстандағы жалпы тіл білімі. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |сабақтар | |Тәжірбиелік | | | |Тақырып 1. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тіл ерекше таңбалық жүйе.. Тілдік | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |таңбалар қасиеті. Тіл жүйесіндегі | |тілінің мәселелері. Алматы | |деңгейі мен қабаты. | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | | | |Тақырып2. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тіл мен ойлау. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | |Тақырып 3. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тілдік қатынастар. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | |Тақырып 4. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Психолингвистика. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | |Тақырып 5. |1 |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Тіл және қоғам. Әлеуметтік | |тілінің мәселелері. Алматы | |лингвистика. | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. | | | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 6. |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тіл және этнос.Этнолингвистика. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | |Тақырып 7. |1 |Хасенов А. Тіл білімі. | |Тілдік қатынастар.Адам және оның | |Алматы.1996 | |тілі. | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | | | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | | | |тілінің мәселелері. Алматы | | |1 | | |Тақырып 8. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Лингвистикалық типология. | |тілінің мәселелері. Алматы | | | |Хасенов А. Тіл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 9. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Лингвистикалық зерттеулердің | |тілінің мәселелері. Алматы | |әдістері. | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | | | | |1 |Аханов Қ. Жалпы тіл білімі | |Тақырып 10. | |Балақаев М. ж.т.б. Қазақ әдеби | |Қазіргі лингвистикадағы негізгі | |тілінің мәселелері. Алматы | |бағыттар. | |Хасенов А. Тшл білімі. | | | |Алматы.1996 | | | |Серебренникова Б.А. Общее | | | |языкоззнание. Методы лингв. | | | |исследований. | | | | | СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗ БЕТІМЕН ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Тілдік жүйедегі қатыныстар: иерархиялық, синтагмалық, парадигматикалық. Тіл жүйесіндег деңгей мен қабат 5.2 Диахронды әлеуметтік лингвистика. 5.3 В. фон Гумбльдт идеяларының дамуы. Л. Вайсгербер интерпретациясындағы “тіл және халық ” проблемасы. Э. Сепир – Б. Уорфтың болжам теориясы 5.4 Күрделі пәндер: паралингвистика, аударматану, әлеуметтік лингвистика, этномәдениеттану 5.5 Тілдің өмір сүру формалары. 5.6 “Мәніс- мәтін” үлгісінің теориялық және қолтаңбалы мағынасы. 5.7 Микросоциолингвистика. Индивидтің тілдік бағыты. Тілдік этикет. Билингвизмдегі кодтардың ауысуы. 5.8 Фонологиялық, типология : константты, көптонды және монотонды тілдер. 5.9 Лексикалық функциялар: семантикалық параметриялар мен эквивалентті ауыстырулар. “Мәніс- мәтін” үлгісінің теориялық және қолтаңбалы мағынасы. 5.10 Құрылымдық әдістер: дистрибутивті, валенттілікті. Компонентті талдау. 5.11 Коммуникативтік, когнитивтік, контрастық, перлокутивті лингвистика. 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 - Оқу-әдістемелік карта |Тақырып |Көрнекті |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |оқуға |формасы | | |техникалық|арналған | | | |құралдар |сұрақтар | | |Дәріс сабақтың |Тәжірибелік |зс| | | | | |(зертханалық) | | | | | | |сабақтың | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Ф.де Соссюраның ілімі |Тіл ерекше | | | |Микробаянда| |және 20 ғасыр |таңбалық жүйе. | | | |ма жасау | |лингвистикасы.Тіл ,тіл | | | | | | |жүйесіне, тілдік | | | | | | |қатынасқа шектеу. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Тіл - ерекше таңбалық |Тіл және ойлау. | | |Тіл | реферат | |жүйе | | | |семиотиканың |жазу | | | | | |объектісі | | | | | | |ретінде. | | |Оппозициялық талдау. |Тілдік жүйедегі | | |Тілдік | | | |қатынастар; Тіл | | |жүйедегі | | | |жүйесіндегі | | |қатыныстар: | | | |деңгей мен қабат | | |иерархиялық, | | | | | | |синтагмалықпа| | | | | | |радигматикалы| | | | | | |қ. қабат | | | | | | |қабат. | | |Тіл мен ойлау. |Тіл аралық | | |Диахронды |Микробаянда| | |қатынас. | | |әлеуметтік |ма | | | | | |лингвистика. |жасау | |Тіл және қоғам. | | | |Тіл мен | реферат | | |Психолингвистика.| | |логикалық |жазу | | | | | |ойлау Тіл мен| | | | | | |ойлау | | | | | | |қатысындағы | | | | | | |категориялар | | |Тіл және қоғам. |Тілдік | | |Күрделі |микробаянда| | |қатынастарды кең | | |пәндер: |ма жасау. | | |және тар көлемде | | |аударматану, | | | |ұғындыру | | |әлеуметтік | | | | | | |лингвистика | | |Әлеуметтік лингвистика. | | | |1)Макро-микро|Кесте | |Әлеуметтік өзгерістердің | | | |лингвиситика |жасау. | |тіл тарихына әсері. | | | |2)Тілдік | | | | | | |құбылыстардың| | | | | | |әлеуметтік | | | | | | |байланыстары | | | | | | |3)Тілдік | | | | | | |саясат | | | | | | |Кесте жасау | | |Тіл аралық қатынастар. |Тіл және қоғам. | | |Сөйлеу |хабарлама | | |Әлеуметтік | | |бағытындағы | | | |лингвистика. | | |ұлттық-мәдени| | | | | | |өзгешеліктер | | | | | | |Тілдік | | | | | | |қарым-қатынас| | | | | | |тағы | | | | | | |прагматика | | |Тіл және |Тіл және этнос. | | | | | |таным.Когнитивтік |Этнолингвистика. | | | | | |лингвистика. | | | | | | | | | | | | | |Тіл және этнос. |Тілдік қарым | | |Терминологиял| | |Этнолингвистика |қатынас. | | |ық сөздік | | | |Адам және оның | | |жасау. | | | |тілі. | | | | | |Лингвистикалық типология.| Лингвистикалық | | |. |Микробаянда| | |талдаулардың | | | |малар | | |әдістері. | | | |Тест-тапсыр| | | | | | |амларды | | | | | | |орындау | |Тілдерді сипаттау және |Қазіргі | | |Ғылыми |реферат | |зерттеу |лингвистикадағы | | |зерттеу |жазу | |әдіс-тәсілдері. |негізгі бағыттар.| | |ілімінің | | | | | | |әдіснамасы. | | | | | | |Құрылымдық | | | | | | |әдістер | | |Лингвистикалық | | | |1)Лингвистика|микробаянда| |зерттеулердің | | | |лық типология|ма жасау | |статистикалық әдістері | | | |(тілдегі | | | | | | |изоморфизм) | | | | | | |2) | | | | | | |Синтаксистік | | | | | | |типология | | |Қазақстандағы жалпы тіл |Қазақстандағы тіл| | |Тіл туралы |хабарламала| |білімі. |саясаты.Республик| | |Дөңгелек |р | | |а- | | |үстел өткізу | | | |ның тіл туралы | | | | | | |ата заңы. | | | | | 7 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 - Оқу- әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу- |Саны |Студенттер саны |Қамтамасыз етілу | |әдістемелік | | |пайызы | |құралдардың | | | | |атаулары | | | | |Аханов Қ. Жалпы тіл|5 |5 |100 | |білімі | | | | |Балақаев М. ж.т.б. |5 |5 |100 | |Қазақ әдеби тілінің| | | | |мәселелері. Алматы | | | | |Хасенов А. Тіл |5 |5 |100 | |білімі. Алматы.1996| | | | |Серебренникова Б.А.|2 |5 |40 | |Общее языкоззнание.| | | | |Методы лингв. |1 |5 |20 | |исследований. | | | | |М. 1973 | | | | |Кодухов В.И. Общее |2 |5 |40 | |языкоззнание. М., | | | | |“ВШ” 1973 | | | | * 8 Әдебиет 8.1 Негізгі әдебиет 8.1.1 Аханов Қ. Жалпы тіл білімі 8.1.2.Балақаев М. Қазақ әдеби тілінің мәселелері. Алматы 8.1.3.Хасенов А. Тіл білімі. Алматы.1996 8.1.4.Слобин Д.,Грин Дж. Психолингвистика М. прогресс, 1976 8.1.5 Серебренникова Б.А. Общее языкоззнание. Методы лингв. исследований. М. 1973 8.1.6.Кодухов В.И. Общее языкоззнание. М., “ВШ” 1973 8.1.7.Алпатов В.М. История лигвистических учений. М., 2001 8.1.8.Карлинский А.Е. Принципы, методы и приемы лингвистических исследований. Алматы, 2003. 8.1.9. Копыленко М.М. Основы этнолингвистики. Алматы, 1995 8.2. Қосымша әдебиет 8.2.1.Развитие казахского советского языкознанаия. Алматы: Ғылым, 1980 8.2.2.Копыленко М.М. Основы этнолингвистики. Алматы 1995 8.2.3.Будагов В.А. Человек и его язык. МГУ , 1976 8.2.4.Лингвистический энцеклопедический словарь. М.: советская энциклопедия, 1980
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz