Файл қосу
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәріматындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті | | |3 деңгейдегі СМК құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-18.30-2013 | | |Баспа № ________ | | |ПОӘК | | | |«Тәрбие жұмысының | | | |әдістемесі» пәнінен | | | |оқытушыға арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Тәрбие жұмысының әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік кешен 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу » мамандығына арналған Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Сарсекова Г.К. «Педагогика» кафедрасының оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «25» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т. 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж. ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К. 03.09. 2013 ж .№1 басылым МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. Қолданылу облысы «Тәрбие жұмысының әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік комплекске енетін Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 5В010400 – «Бастапқы әскери дайындық», 5В010800-«Денешынықтыру және спорт» мамандығының студенттеріне арналған. 2. Нормативті сілтемелер Бұл «Тәрбие жұмысының әдістемесі» пәні бойынша оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: - Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2011 ж. 23 тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген және іске қосылған. - Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің «Білім» тобындағы мамандықтар бойынша оқу- әдістемелік секциясы жасаған және ұсынған типтік оқу бағдарламасы 050100 – «Білім» мамандығы бойынша Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сәйкес жасалған. № 1 хаттама 04.09.06 ж. - СТУ 042 – РГКП – СГУ – 8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; - ДП-042-08.10.10.12–2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3. Жалпы жағдайлар 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: Әлемде және Қазақстан Республикасында жүріп жатқан әлеуметтік- экономикалық және саяси салада қайта құру процесі өзін-өзі дамыта және өз мүмкіндігін барынша пайдалана білетін тұлғаның шығармашылық күш-қайратын дамыту барысында рухани-адамгершілік, интеллектілікті белгілі бір деңгейде жақсарту қажеттілігін көрсетеді. Бұл міндетті нәтижелі жүзеге асыру жоғары дәрежеде кәсіби білікті маман ретінде педагог-мұғалімдердің даярлығын жетілдіруді талап етеді. "Тәрбие жұмысының әдістемесі" курсы базалық пән ретінде педагог- мұғалімдерді кәсіби-педагогтік даярлау жүйесіне кіреді және «Педагогика» пәнінің «Тәрбие теориясы» бөлімімен, сонымен бірге педагогикалық практикамен логикалық тұрғыдан байланыста болады. 3.2. «Тәрбие жұмысының әдістемесі» курсының мақсаты – сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары бойынша болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады. 3.3. «Тәрбие жұымысының әдістемесі» курсының негізгі міндеттері: - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі сынып жетекші іс- әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету; - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру; - студенттерді өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; - студенттерді саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; - педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету; 3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі және орындай алуы керек: ● тәрбие жұмысының мақсаты, міндеті, мәні туралы; ● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы; ● сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесі туралы; ● балалар ұйымының ерекшелігі туралы; ● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық ісі туралы; ● оқушылардың тәрбие деңгейінің диагностикасы туралы. «Тәрбие жұмысының әдістемесі» курсын оқыту барысында студентте келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек: ● сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау; ● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру; ● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау; ● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану; ● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау; ● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас; ● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру; ● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу; ● дарынды балалармен жұмыс; ● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы. 3.5. Пән пререквизиттері: 3.5.1. Мамандыққа кіріспе 3.5.2. Жалпы педагогика 3.5.3. Педагогикалық практика. 3.5.4. Этонпедагогка 3.6. Пән постреквизиттері: 3.6.1. Педагогика 3.6.2. Этнопедагогиканы 3.6.3. Педагогика тарихы 3.6.4. Мектеп педагогикасы 3.6.5. Педагогикалық практика әдістемесі. 1-кесте. Оқу жоспарынан ақпарат |Кур|Семестр |Кредит | |с | | | | | |Дәріс |Практикалық |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |Тәрбие жұмысының әдістемесі |2 |1 | |№1 | | |пәні және міндеттері | | | |30сағ | |2 |Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. |2 |1 |№1 | | | |Мектептегі тәрбие жұмысын | | |5 сағ | | | |ұйымдастырушылар тәрбие | | | | | | |жүйесінің субъектісі ретінде. | | | | | |3 |Сыныптың тәрбие жұмысының |2 |1 | |№2 | | |жүйесі тәрбиелеуші және | | | |30 сағ | | |дамытушы ортаны қалыптастырушы | | | | | | |ретінде. | | | | | |4 |Сыныптан және мектептен тыс |1 |1 | | | | |тәрбие жұмысы. | | | | | |5 |Мектеп және сыныптың тәрбие |1 |1 | | | | |жұмысының диогностикасы. | | | | | |6 |Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие|1 |1 |№2 | | | |жұмысының мақсатын қою және | | |5 сағ | | | |жоспарлау. | | | | | |7 |Оқушылардың сыныптан тыс тәрбие|1 |1 | | | | |жұмысын ұйымдастыру | | | | | |8 |Оқушылардың тәрбие жұмыстарының|2 |1 | | | | |нәтижесінің талдауы және өз | | | | | | |беттерінше талдау | | | | | |9 |Сынып жетекшісінің ата- |1 |1 | |№3 | | |аналармен жүргізілетін | | | |30 сағ | | |жұмысының түрлері. | | | | | |10 |Мектеп пен отбасы |2 |2 | | | | |ынтымақтастығының қызметі мен | | | | | | |факторлары | | | | | |11 |Қазіргі заман жағдайындағы | |1 |№3 | | | |балалар мен жастар | | |5 сағ | | | |бірлестіктері. | | | | | |12 |Оқушылардың салауатты өмір | |1 | | | | |салтын қалыптастырудағы сынып | | | | | | |жетекшісінің іс-әрекеті. | | | | | |13 |Дарынды балалармен жұмыс істеу | |1 | | | | |әдістемесі | | | | | |14 |Оқушылармен жүргізілетін | |1 | | | | |кәсіптік бағдар беру | | | | | | |жұмыстарының әдістемесі. | | | | | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1. Студенттің өздік жұмыстарының құрылымы: СӨЖ №1 «Тәрбие жұмысының әдістемесі» пәні, міндеттері тақырыптың мазмұнын графикалық кесте түрінде беру. СӨЖ №2 Эссе жазу: а) Сынып жетекшісі қажет б) Сынып жетекшісі қажет емес (көзқарастар, пікірлер, қорытындылар, фактілердегі қарама-қайшылыққа назар аудару СӨЖ №3 Ата-аналар жиналысының, ата-аналармен өткізілетін тренингтің жоспарын дайындаңыз. Ата-аналарға арналған сауалнамалар, кеңестер дайындаңыз. 5.2 Студенттік оқытушымен өздік жұмысытарының құрылымы: СОӨЖ №1 Сыныптың тәрбие жүйесінің үлгісін құру. СОӨЖ №2 Сынып сағаттарының жоспарын құру, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының бағыттары және оқушыларды тәрбиелеу мәселелері бойынша жұмыстарды проектілеу. СОӨЖ №3 Оқушылар ұжымындағы өзін -өзі басқару және оны ұйымдастыру әдістері. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3-кесте. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |а | Тақырыптар |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | |п | |құрал, |оқуға сұрақтар |түрі | |т | |плакаттар, | | | |а | |техникалық | | | | | |жабдық | | | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | | |сабақтар | | | | |1 |Тақырып №1-2 |Тақырып №1 |Тақырыптың |1.Тәрбиенің |Презента | | |Тәрбие жұмысының |Тәрбие жұмысының |графикалық |әлеуметтік мәні|ция | | |әдістемесі пәні |әдістемесі пәні |құрылымы |неде? | | | |және міндеттері |және міндеттері |кесте |2.Тәрбиенің | | | | | | |қозғаушы күшін | | | | | | |анықтаңыз. | | | | | | |3.Тәрбие | | | | | | |мақсаты | | | | | | |дегеніміз не ? | | |2 |Тақырып №3-4 |Тақырып №2 | |1.Сынып |Ауызша | | |Мектеп тәрбие |Мектеп тәрбие | |жетекшісінің |қорғау | | |жүйесі ретінде. |жүйесі ретінде. | |қызметін | | | |Мектептегі тәрбие |Мектептегі тәрбие | |атаңыз. | | | |жұмысын |жұмысын | |3.Сынып | | | |ұйымдастырушылар |ұйымдастырушылар | |жетекшісінің | | | |тәрбие жүйесінің |тәрбие жүйесінің | |педагогикалық | | | |субъектісі ретінде.|субъектісі | |процестегі | | | | |ретінде. | |орнын | | | | | | |анықтаңыз. | | |3 |Тақырып №5-6 |Тақырып №3 | |1.Сынып |Слаид | | |Сыныптың тәрбие |Сыныптың тәрбие | |жетекшісінің | | | |жұмысының жүйесі |жұмысының жүйесі | |ортаны | | | |тәрбиелеуші және |тәрбиелеуші және | |ұйымдастыру | | | |дамытушы ортаны |дамытушы ортаны | |және дамыту | | | |қалыптастырушы |қалыптастырушы | |әрекетін | | | |ретінде. |ретінде. | |сипаттаңыз. | | | | | | |2. Оқушылар | | | | | | |ұжымы | | | | | | |дегеніміз......| | | | | | |.. | | | | | | |Олардың | | | | | | |мақсаты. | | | | | | |3.Оқушылар | | | | | | |дың өзін-өзі | | | | | | |басқаруының | | | | | | |құрылымы | | | | | | |қандай? | | |4 |Тақырып №7 |Тақырып №4 |Тәрбие |1.Сыныптан тыс |Ауызша | | |Сыныптан және |Сыныптан және |сағаттарының|тәрбие жұмысына|қорғау | | |мектептен тыс |мектептен тыс |үлгі жоспары|анықтама | | | |тәрбие жұмысы. |тәрбие жұмысы. | |беріңіз. | | | | | | |2.Сыныптан тыс | | | | | | |тәрбие | | | | | | |жұмысының | | | | | | |мақсат және | | | | | | |міндеттерін | | | | | | |анықтаңыз. | | |5 |Тақырып №8 |Тақырып №5 |Кесте:«Сынып|1.Оқушылар |Әдістеме | | |Мектеп және |Мектеп және |жетекшісі |ұжымының | | | |сыныптың тәрбие |сыныптың тәрбие |жұмысындағы |тәрбиесін | | | |жұмысының |жұмысының |диагностика»|диогностикалау | | | |диогностикасы. |диогностикасы. |, |әдістемесін | | | | | |Диагностика |жүргізіңіз. | | | | | |лық карта |2.Диогностика | | | | | | |әдістері және | | | | | | |оларға анықтама| | | | | | |беріңіз. | | |6 |Тақырып №9 |Тақырып №6 |Тәрбие |1.Жоспарға |Жоспар | | |Оқушылардың |Оқушылардың |жұмыстары |қойылатын |үлгі | | |сыныптан тыс тәрбие|сыныптан тыс |ның жоспары |негізгі |дайындау | | |жұмысының мақсатын |тәрбие жұмысының | |талаптарды | | | |қою және жоспарлау.|мақсатын қою және | |анықтаңыз. | | | | |жоспарлау. | |2.Тәрбие | | | | | | |жоспарының | | | | | | |құрылымын | | | | | | |түсіндіріңіз. | | |7 |Тақырып №10 |Тақырып №7 | |Тәрбие сағатын |Әдістеме | | |Оқушылардың |Оқушылардың | |өткізіңіз, оған| | | |сыныптан тыс тәрбие|сыныптан тыс | |талдау жасаңыз | | | |жұмысын ұйымдастыру|тәрбие жұмысын | | | | | | |ұйымдастыру | | | | |8 |Тақырып №11-12 |Тақырып №8 |Тәрбие |1.Тәрбие |Ауызша | | |Оқушылардың тәрбие |Оқушылардың тәрбие|жұмысын |жұмысын | | | |жұмыстарының |жұмыстарының |талдау |талдаудың | | | |нәтижесінің талдауы|нәтижесінің |үлгілері |қажеттігін | | | |және өз беттерінше |талдауы және өз | |дәлелдеңіз. | | | |талдау |беттерінше талдау | | | | |9 |Тақырып №13 |Тақырып №9 |Ата-аналарға|1.Отбасынада |Баяндама | | |Сынып жетекшісінің |Сынып жетекшісінің|арналған |ғы тәрбиені | | | |ата- аналармен |ата- аналармен |кеңестер,ата|ұйымдастыру | | | |жүргізілетін |жүргізілетін |-аналар |дың жолдары | | | |жұмысының түрлері. |жұмысының түрлері.|жиналысы |сипаттаңыз. | | | | | |ның |2.Баланы | | | | | |хаттамалары |отбасында дұрыс| | | | | | |тəрбиелеудің | | | | | | |шарттары | | | | | | |қандай? | | |10 |Тақырып №14-15 |Тақырып №10-11 | |1.Ата-аналарды |Кесте | | |Мектеп пен отбасы |Мектеп пен отбасы | |тәрбие |түрінде | | |ынтымақтастығының |ынтымақтастығының | |процесіне тарту| | | |қызметі мен |қызметі мен | |жолдарын | | | |факторлары |факторлары | |көрсетіңіз. | | | | | | |2.Отбасының | | | | | | |негізгі | | | | | | |қызметтерін | | | | | | |атаңыз. | | |11 | |Тақырып №12 | |1.Балалардың | | | | |Қазіргі заман | |ұйымдары мен | | | | |жағдайындағы | |бірлестіктері | | | | |балалар мен жастар| |нің мақсатын | | | | |бірлестіктері. | |анықтаңыз | | |12 | |Тақырып №13 |Сөзжұмбақ | |Тәрбие | | | |Оқушылардың |тар, кесте | |сағатының | | | |салауатты өмір | | |үлгі | | | |салтын | | |жоспары | | | |қалыптастырудағы | | | | | | |сынып жетекшісінің| | | | | | |іс-әрекеті. | | | | |13 | |Тақырып №14 |Дарынды | |Әдістеме | | | |Дарынды балалармен|балаларды | | | | | |жұмыс істеу |зерттеуге | | | | | |әдістемесі |арналған | | | | | | |әдістемелер | | | |14 | |Тақырып №15 |Әдістемелер,| |Әдістеме | | | |Оқушылармен |сызбалар | | | | | |жүргізілетін | | | | | | |кәсіптік бағдар | | | | | | |беру жұмыстарының | | | | | | |әдістемесі. | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы 4-кесте. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың|Экз. саны|Студенттер |Жабдықталу | |аттары | |саны |% | |1 |2 |3 |4 | |Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен |10 |42 |23 | |әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.: Дарын, | | | | |2004 ж. | | | | |Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының|15 | |35 | |методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж. | | | | |Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. |12 | |28 | |Меңжанова А. Алматы, 2003 | | | | |Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің |10 | | 23 | |ерекшеліктері. Семей 2004. | | | | 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1.Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.:Дарын,2004ж. 8.1.2.Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 8.1.3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003. 8.1.4.Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. 8.1.5.А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі- тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы. Семей.2008 ж. 8.1.6.Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. 8.1.7.Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. 8.1.8.А.Е. Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 8.1.9.Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. 8.1.10.Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. 8.1.11.Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. 8.1.12.Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. 8.1.13.Ахметова Г., Исаева З., Әлқожаева Н. Педагогика:А:2006 ж. 8.1.14.Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004. 8.1.15.Қоянбаев Педагогика. Алматы 2002 ж. 8.1.16.Педагогикалық технологиялар Сальникова, 2005 ж. 8.1.17.Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. 8.1.18.Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж 8.1.19.Қоянбаев Р.М. Тәрбие теориясы.А., 199 1ж. 8.1.20.Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі, Оқу құралы. А.,Санат,1995 8.2.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Педагогика тағылымы. Табылдиев А. 8.2.2. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі. Алматы, 1990. 8.2.3. Тәрбие өрнектері. Табылдиев Ә. Алматы, 1983. 8.2.4. Көпбаев О. Жастар және проволық тәрбие.А.,1988 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz