Файл қосу

2014 Құжатталған процедура Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны






































                             «Кәсіби қазақ тілі»
                      ПӘНІНІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

            5В010200-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
                            мамандығына арналған

                  ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ




























                                    Семей


                                    2014



1. Құрастырған
Құрастырғандар:  ____________________ 02.09.2014г.
Сулейменова Р.Ш. қазақ тілінің  теориясы  мен  әдістемесі  кафедрасының  аға
оқытушысы
Рахымбердиева   А.В.    –    педагогика    кафедрасының    аға    оқытушысы,
пед.ғыл.магистрі

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «03» қыркүйек 2014 ж.


      Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Педагогика факультетінің Оқу-әдістемелік
 бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2014 ж.


      Төрайымы __________ Ахметова Т. Ш.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында
баспаға жіберуге ұсынылды және  мақұлданды.
Хаттама № 1 «11» қыркүйек 2014 ж.


      ОӘК төрайымы _______________  Искакова Г.К.



4. EНГІЗІЛДІ 05.09.2013 №1 басылымның орнына

















                                   МАЗМҰНЫ

|Қолданылу облысы                                         |4      |
|Нормативті сілтемелер                                    |4      |
|Жалпы ережелер                                           |4      |
|Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны                        |5      |
|Білім алушылардың өздік жұмыстарының тақырыптары         |6      |
|Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы         |6      |
|Әдебиеттер                                               |6      |
































                             1. Қолданылу облысы


      «Кәсіби  қазақ  тілі»  пәнін   оқыту-әдістемелік   комплекске   енетін
оқытушыға  арналған  оқу  жұмыс   бағдарламасы   5В010200-Бастауышта   оқыту
педагогикасы мен әдістемесі мамандығының студенттеріне арналған.
                          2. Нормативті сілтемелер
      Бұл «Кәсіби қазақ тілі» пәні  бойынша  оқытушыға  арналған  оқу  жұмыс
бағдарламасы оқыту  процесін  келесі  құжаттарда  келтірілген  талаптар  мен
ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және  реттейді:
- Педагогикалық факультетінің 3 курс орыс топтарының  ҚР  МЖМБС  мемлекеттік
жалпыға міндетті білім беру стандарты; ҚР Білім  және  Ғылым  министрлігінің
2011 ж. 08 тамыздағы №349 бұйрығымен бекітілген және іске қосылған.
-  СТУ  042-ГУ-4-2014  Университет  стандарты  «Пәннің   оқыту   әдістемелік
комплексін дайындауға жалпы талаптар»;
-  ДП  042-1.01-2014  Құжатталған  процедура   «Пәннің   оқыту   әдістемелік
комплексінің құрылымы мен мазмұны»

                              3. Жалпы ережелер
3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны:
    Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік  қатынас  құралы  ретінде
ғана біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр  ойды  шешен
тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға,  ұлттық
таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру;
    Күнделікті қарым-қатынас кезінде, болашақта кәсіби  терминдерді  қызмет
барысында еркін қолдануға дағдыландыру; педагогиканың  теориялық  негіздерін
қазақ тілінде меңгерту.
3.2.Пәнді оқытудың негізгі міндеттері :
    - Негізделген және  қалыптасқан  теориялық  білімдерін  жинақтай  білу,
қазақ тілінде айтылған ой-пікірді  түсініп,  дұрыс  жауап  бере  алу;  қазақ
тілінің грамматика жүйесін еркін біліп, қазақ еліне  қатысты  тарихи  мәдени
материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер  жүйесін
пайдалана  отырып  мемлекеттік  тілде  жатық  сөйлеу  дағдысын  қалыптастыру
керек.
         3.3.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
- Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас құралы ретінде  ғана
біліп қоймай,  халықпен  қарым-қатынас  жасау  барысында  ұтқыр  ойды  шешен
тілмен жеткізе білу;
- Берілген кестеге сәйкес тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру, педагогиканың теориялық
негіздерін қазақ тілінде меңгерту;
- Теорияны практикамен ұштастыра алу;
- Берілген өздік жұмыстарын уақытында өткізу;
- Оқытушының және басқа да студенттердің пікірімен санасып, оларға
құрметпен қарау.
3.4.  Курс пререквизиттері:
-Қазақ тілі І
-Қазақ тілі ІІ
3.5. Курс постреквизиттері:
-Арнайы пәндердің барлығы
- Мемлекеттік тілде іс-қағаздарын жүргізу



3.7  Оқу жоспарынан ақпарат

|Курс                                                                  |Семестр  |
|Практикалық сабақтар                                                            |
|Модуль 1. Кәсіби қазақ тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе |         |
|Бастауыш сынып мұғалімінің  кәсіби қызметі мен коммуникациясы. Кәсіби |2        |
|қызметтің негіздеріне кіріспе.                                        |         |
|Педагогика (білім) саласындағы мамандардың кәсіби сөздері.            |2        |
|Мамандық бойынша мәтінмен жұмыс                                       |2        |
|Модуль 2. Арнайы кәсіби бағыттағы материал және оны берілген кәсіби   |         |
|жағдаяттарда пайдалану                                                |         |
|Ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық стильдердегі мәтіндер         |1        |
|Қарым-қатынас стильдері – ресми, жартылай ресми, бейресми.            |1        |
|Модуль 3. Кәсіби қазақ тілінің мамандық пәндерімен байланысы          |         |
|«Мұғалім мамандығы» тақырыбы шеңберінде терминологиялық минимум.      |1        |
|Қызметтік құжаттардың типтері. Қаулы. Шешім. Бұйрық. Жарғы. Нұсқаулық.|1        |
|Акт. Анықтама. Өтініш.                                                |         |
|Ресми хаттар – іскерлік және коммерциялық. Құжаттардың тілі мен стилі |2        |
|– құжаттағы тіл формулалары, сөз этикеті.                             |         |
|Шарт, келісім, меморандум, мәміле. Презентация.                       |2        |
|Резюме.Жарнама. Кепілдеме хат.                                        |         |
|Маманның сөз сөйлеу ерекшеліктері. Маманның сөз сөйлеу мәдениеті.     |1        |
|Белгілі кәсіби топтағы адамның дресс-коды.                            |         |

   4. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ  ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
      №1-2 Мамандыққа байланысты  мәтіндер
      №3-4  Мамандыққа байланысты  тақырыпта эсселер
      №5-6 Мәтінге байланысты термин сөздермен жұмыс жүргізу.
      № 7-8 Мамандыққа байланысты  ғылыми мақала әзірлеу

   5. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРДІҢ ЖАБДЫҚТАЛУ КАРТАСЫ

|Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдардың|Экз. саны|Студенттер   |Жабдықталу   |
|аттары                                   |         |саны         |%            |
|Бектұров Ш., Бектұров А. Қазақ тілі. –   |20       |14           |100          |
|Алматы, 1996 ж.                          |         |             |             |
|Бектуров Ш, Бектурова А . Қазақ тілі,-   |15       |             |100          |
|Алматы, 2004ж                            |         |             |             |
| Оралбаева Н., Мадина Г., Әбілқаев А.    |28       |             |100          |
|Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж             |         |             |             |
|Оралбаева Н., Әбдіғалиева Т., Шалабаев Б.|35       |             |        100  |
|Практикалық қазақ тілі. – Алматы, 1993 ж.|         |             |             |


   6. ӘДЕБИЕТТЕР
1 Негізгі әдебиеттер:
1. Ш.Б Сейтова.   Ана тілің –асыл қазынаң. Семей 2001.
2 Т.Т Аяпова. Қазақ тілі. Негізгі оқулық
3 Т.Т.Аяпова Қазақ тілі. Үй кітабы
4. Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. А. 2002.
5. Қазақ тілі сөздігі. А. 1999 ҰТА
6. Ә. Болғамбаев. Қазақ тілінің синонимдік сөздігі. А.1976.
7. Б.Шалабай, В.Салагаев. Іс қағаздары. А. 2001.
8. Базарғалиева Б., Иманбаева М., Ибрагимов Қ. Қазақ тілі. Алматы, 2005.
9. Г.Қ Рысбаева.  Қазақ тілі грамматикалық анықтағыш   А-2000
10. З.Күзекова .  Практикалық курс.    Қазақ тілі –Алматы: 2002
11. Ш.Бектұров.  Серғалиев М.  Қазақ тілі  А-1994
12. Жас  техниктің   энциклопедиялық    сөздігі.   Москва.1980.
13. Р. Сыздық  Қазақ тілінің анықтағышы  Астана, Елорда 2000.
2.Қосымша әдебиеттер:
1. Жас толқын электронды оқулығы
2. Руханият электронды оқулығы
3. Зерде электронды оқулығы
4. Елтаным электронды оқулығы
5. Мәнерлеп оқу электронды оқулығы
6 Ахмет Байтұрсынов электронды оқулығы
7. Ыбырай Алтынсарин электронды оқулығы
8. Қазақ тілі электронды оқулығы.





















Пәндер