Файл қосу
Қазақ тақырыптарына аннотация тілі
5В020500 - « Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған « Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырғандар _____ «___» _____2014 жыл Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Ахметова Г.С., орыс филологиясы кафедрасының оқытушысы Е.С. Мищенко 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды Хаттама №__ «___» ______2014 жыл Кафедра меңгерушісі_______________Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді Хаттама №___ «___» _____2014 жыл Төрайымы_________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2014 ж. Оқу -әдістемелік кеңес төрайымы _________Г.К.Искакова 4 № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Оқу жұмыс жоспарының мазмұны, сағаттарға шағу 3 Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулықтар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәлімет Ахметова Г.С. аға оқытушысы , орыс филологиясы кафедрасының оқытушысы Е.С.Мищенко Кафедра «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі», «Орыс филологиясы» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 223 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 223, 219 аудитория Кредит саны: 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәні ресми тілді топтарға мектептен алған білімдерін жетілдіру үшін арналған. Курс барысында студент болашақ мамандығына байланысты мәтіндерді еркін аударып, еркін сөйлеу үшін жағдай жасалады. 1.3 Осы курстың мақсаты: Қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, кеңселік қатынас құралы ретінде ғана біліп қоймай, халықпен қарым-қатынас жасау барысында ұтқыр ойды шешен тілмен жеткізе білуге, жергілікті халықтың ұлттық мәдениетін тануға, ұлттық таным ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландыру. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, қазақ тілінде айтылған ой-пікірді түсініп, дұрыс жауап бере алу; қазақ тілінің грамматика жүйесін еркін біліп, қазақ еліне қатысты тарихи мәдени материалдарды өз бетімен игере алу; өз мамандығына сәйкес терминдер жүйесін пайдалана отырып мемлекеттік тілде жатық сөйлеу дағдысын қалыптастыру керек. 1.5 Білім нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Берілген кестеге сәйкес тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу; - алған білімдерін практикада қолдана білу; - тілдік талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - теорияны практикамен ұштастыра алу; - берілген өздік жұмыстарын уақытында өткізу; - оқытушының және басқа да студенттердің пікірімен санасып, оларға құрметпен қарау. 1.6 Курстың пререквизиттері: жоқ 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1«Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу» 2 ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, САҒАТТАРҒА ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптардың |Сағаттар |Әдебиеттер | | |атауы | | | | | |ЛК |ПР |ЛБ |СРПС |СРС | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Пәннің нысаны. Ғылыми |- |2 |- |1 |3 | Электронный | | |дереккөздермен жұмыс. | | | | | |учебник .– | | |Тақырыпты өңдеу. Ғылыми | | | | | |Караганда, 2007. | | |зерттеу тақырыптарына | | | | | |«Жас толқын». Қазақ| | |материалдарды беру, | | | | | |тілі. Электронды | | |сұрыптау. Мәтіндермен | | | | | |оқулығы | | |жұмыс | | | | | | | |2 |Библиографияның |- |2 |- |1 |2 |Г.К.Гималетдинова, | | |құрастырылу ережесі мен | | | | | |А.Р.Заляеева, | | |рәсімделуі. Мәтіндермен | | | | | |А.Р.Утей. Учебное | | |жұмыс | | | | | |пособие для | | | | | | | | |студентов заочного | | | | | | | | |отделения | | | | | | | | |филологического | | | | | | | | |факультета. – | | | | | | | | |Казань, 2004-27с. | |3 |Ғылыми зерттеу |- |2 |- |1 |3 |«Жас толқын». Қазақ| | |тақырыптарына аннотация | | | | | |тілі. Электронды | | |жазу. Мәтіндермен жұмыс.| | | | | |оқулығы | |4 | Ғылыми зерттеу |- |2 |- |1 |3 |«Жас толқын». Қазақ| | |тақырыптарына | | | | | |тілі. Электронды | | |дереккөздерді енгізу, | | | | | |оқулығы | | |сұрыптау. Мәтіндермен | | | | | | | | |жұмыс | | | | | | | |5 | Мамандық бойынша |- |2 |- |1 |3 | | | |ғылыми мақалалармен, | | | | | | | | |мәтіндермен жұмыс.Ғылыми| | | | | | | | |мақаланың жазылуы, тезис| | | | | | | | |құрастыру | | | | | | | |6 |Ғылыми мақала жазу |- |2 |- |1 |3 | | |7 |Ғылыми мақаланың |- |2 |- |1 |2 | | | |стильдік жағынан | | | | | | | | |берілуімен жұмыс. | | | | | | | |8 | Межелік бақылау |- |2 |- |1 |3 |Г.К.Гималетдинова, | | | | | | | | |А.Р.Заляеева, | | | | | | | | |А.Р.Утей. Учебное | | | | | | | | |пособие для | | | | | | | | |студентов заочного | | | | | | | | |отделения | | | | | | | | |филологического | | | | | | | | |факультета. – | | | | | | | | |Казань, 2004-27с | |9 | Жазбаша ғылыми мәтінді |- |2 |- |1 |4 |Ш.Б Сейтова. Ана | | |ауызша баяндау, | | | | | |тілің –асыл | | |аударылуы. | | | | | |қазынаң. – Семей | | | | | | | | |2001. | | | | | | | | |8.1.2 | | | | | | | | |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. | | | | | | | | |Бектұрова. Қазақ | | | | | | | | |тілі. –Алматы, | | | | | | | | |2002. | |10 |Ауызша баяндалатын |- |2 |- |1 |3 |Г.К.Гималетдинова, | | |тезистің құрастырылуы. | | | | | |А.Р.Заляеева, | | |Мәтіндермен жұмыс. | | | | | |А.Р.Утей. Учебное | | | | | | | | |пособие для | | | | | | | | |студентов заочного | | | | | | | | |отделения | | | | | | | | |филологического | | | | | | | | |факультета. – | | | | | | | | |Казань, 2004-27с | |11 |Зерттеу материалдарын |- |2 |- |1 |3 |Ш.Б Сейтова. Ана | | |презентациялау. | | | | | |тілің –асыл | | |Мәтіндермен жұмыс | | | | | |қазынаң. – Семей | | | | | | | | |2001. | | | | | | | | |8.1.2 | | | | | | | | |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. | | | | | | | | |Бектұрова. Қазақ | | | | | | | | |тілі. –Алматы, | | | | | | | | |2002. | |12 | Межелік бақылау |- |2 |- |1 |5 |Ш.Б Сейтова. Ана | | | | | | | | |тілің –асыл | | | | | | | | |қазынаң. – Семей | | | | | | | | |2001. | | | | | | | | |8.1.2 | | | | | | | | |Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. | | | | | | | | |Бектұрова. Қазақ | | | | | | | | |тілі. –Алматы, | | | | | | | | |2002. | |13 | Жазбаша ғылыми мәтінді |- |2 |- |1 |3 |Электронный учебник| | |ауызша баяндау, | | | | | | | | |аударылуы.Мәтіндермен | | | | | | | | |жұмыс. | | | | | | | |14 |Ауызша баяндалатын |- |2 |- |1 |3 |«Жас толқын». Қазақ| | |тезистің құрастырылуы. | | | | | |тілі. Электронды | | |Мәтіндермен жұмыс | | | | | |оқулығы | |15 |Аралық бақылау жұмысы |- |2 |- |1 |2 | | | |Барлығы: | |30 | |15 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент « Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Курста тілдің коммуникативтік қызметіне айрықша көңіл бөлінеді және курстың әлеуметтік-мәдени біліктілігі мен міндеттерінің қажетті шеңберіндегі айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын тереңірек жетілдіріп дамыту көзделеді. Бұл курстағы оқытудың басты мақсаты – үйренушінің қарым-қатынас тілін жетілдіріп, толық меңгерту. 4 КУРС ФОРМАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Кәсіби бағытталған орыс тілі» пәні бойынша ұпайлардың бөлінісі Кесте -2 |Апталар |Бақылау түрі |Барлық ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |1 | | | | |2 | | |------ | |3 |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-25 |55 | | |4 |Прак-20,ОСӨЖ-20, СӨЖ-10 |50 | | |5 |Прак-20,СӨЖ-10 |30 | | |6 |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |40 | | |7 |Прак-20,ОСӨЖ-15 |35 | | | |1-аралық бақылау |60 | | | |1-7 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |8-15 апталардағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |қатысу | | | |8 |Прак-10 |10 | | |9 |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30 | | |10 |Прак-10, СӨЖ-10 |20 | | |11 |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30 | | |12 |Прак-10, СӨЖ-10 |20 | | |13 |Прак-10,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |30 | | |14 |Прак-20, СӨЖ-10 |30 | | |15 |Прак-20,ОСӨЖ-10, СӨЖ-10 |40 | | | |2-аралық бақылау |60 | | | |8-15 аралық бақылау |300 | | | |нәтижесі | | | | |Емтихан ұпайларының |400 | | | |нәтижесі | | | | |Академиялық аралықтың |1000 | | | |ұпай қорытындысы | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Ш.Б Сейтова. Ана тілің –асыл қазынаң. – Семей 2001. 7.1.2 Ш.Б.Бектұров. Т.Ш. Бектұрова. Қазақ тілі. –Алматы, 2002. 7.1. 3 Г.Б.Антрушина, О.В.Афанасьева, Н.Н.Морозова . Лексикология английского языка. – Москва, 1999. 4. Г.К.Гималетдинова, А.Р.Заляеева, А.Р.Утей. Учебное пособие для студентов заочного отделения филологического факультета. – Казань, 2004-27с. 7.2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 «Жас толқын» электронды оқулығы 7.2.2 « Руханият» электронды оқулығы 7.2.3 «Зерде» электронды оқулығы
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz