Файл қосу
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ. Курстың постреквизиттері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.20.46/02-201| | | |3 | |ПОӘК | №1 баспа | | |«Басқарудың моделдері мен |26.08.2013 ж. | | |әдістері» пәнінің студенттерге | | | |арналған пән бағдарламасы | | | «БАСҚАРУДЫҢ МОДЕЛДЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІ» ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы үшiн СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. « 26 » тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Жалпы жағдайлар |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі |5 | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік нұсқаулар |6 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер Бекбаева Роза Серікжанқызы, техника ғылымдарының кандидаты, доцент м.а. Кафедра – Автоматика және электротехника; Ақпарат – тел: 35-84-38, № 1 оқу ғимараты, кабинет № 701; Сабақ өткiзу орны – аудитория № 709 «Басқарудың моделдері мен әдістері» пәнінен кредиттер саны – 2; 1.2 Оқу пәнiнiң қысқаша мазмұны Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi локальды желiлердi бiрлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы жүйелер ретiнде қарастыруға болады. Курстың мақсаты мен міндеттері: теориялық білімді қалыптастырып, ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау нақыштарын алу. Жаңашыл программалық қамсыздандыруды және математикалық тәсілдерді қолдану негізінде ақпараттық жүйелердің қолданушы интерфейстерін жобалау процесімен танысу. Қолданушыларлың әртүрлі класын есепке алып, интерфейс моделін практикалық түрде іске асыру. Курс дәрістік және лабораториялық сабақтардан тұрады. Дәрістік сабақтар ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау теориясының негізгі сұрақтарын ашады. 1.3 Пәнді оқу мақсаты: Студенттерді ақпараттық технологиялар облысында қажетті техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдер таңдауға, оларды дұрыс қолдана білуге теориялық және практикалық жағынан дайындау болып табылады. 1.4 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - студенттердің пән бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру; - осы облыста қолданылатын техникалық, алгоритмдік және технологиялық шешімдермен танысу. - студенттердің объектінің модельдерін құру дағдыларын қабылдауы, әдістерін меңгеру, тиімді шешімдерді алу және практикадағы алған білімдерін қолдана білу болып табылады 1.5 Оқу нәтижелері: Пәнді оқығаннан кейін студенттер келесілерді білуі тиіс: - операцияларды зерттеу тапсырмаларын сұрыптауды; - экономикалық-математикалық модельдерді әзірлеуді; - басқарудың объектілерін; - модельденетін объектілердің негізгі қасиеттерінің параметрлерін көрсетуді; - көп өлшемді тапсырмаларды таңдау мен шешім қабылдауды; - нәтиженің пайдалығын өлшеу әдістерін білуі; - сызықтық, сызықтық емес және динамикалық программалаудың тапсырмаларын шешуді. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Жоғарғы математика 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 жоқ 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ Кесте 1 |№ |Тақырыптар |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с |атаулары л | |ррррррррррррр | | |ллллллллллллллллллллллллл| | | | | |Д |ПР |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |Модуль №1. Автоматты | | | | |1: 6-бет | | |басқарудың модельдері | | | |2 | | | |туралы жалпы түсініктер | | | | | | | |1.1 Кіріспе. | | |1 | | | | |Автоматтандырылған |1 | | | | | | |жүйелерге қатысты | | | | | | | |заңдылықтарды меңгеру. | | | | | | | |Автоматты жүйелер және | | | | | | | |жүйелік техникалар | | | |2 | | | |(мәселелері, маңыздылығы,| | | | | | | |әдістері) теориясы. | | | | | | | |1.2 Операцияларды зерттеу| | | | | | | |жабдықтары, операциялар | | | | | | | |модельдері және модельдер| | |1 |2 | | | |түрлері. | | | | | | | |1.3 Операциялардың | | | | | | | |детерминирленген | | | | | | | |модельдері. |1 | |1 |2 | | | |Модуль №2. Сызықты | | | | | | | |программалау есептері | | | | | | | |2.1 Жалпы түсініктер. | | | | | | | |Сызықты программалау (СП)| | |1 |2 | | | |есептерінің мысалдары. |1 | | | | | | |2.2 Сызықты | | | | | | | |программалаудың жалпы | | | | | | | |және негізгі есептері. СП| | | | | | | |негізгі есебінің |1 | | |2 | | | |қасиеттері. СП | | | | | | | |есептерінің шешімдерін | | | | | | | |анықтау. | | | | | | | |2.3 Симплекстік тәсіл | | | | | | | |2.4 Жасанды базис тәсілі| | | | | | | |2.5 Аралас симплекс тәсіл| | | | | | | |2.6 СП-ң қосарланған |2 | |1 |2 | | | |есептері. |2 | |1 |2 | | | |2.7 Сызықты |1 | | |2 | | | |программалаудың арнайы |2 | | |2 | | | |есептері. Транспорттық | | | | | | | |есеп. Оның тіректік |1 | |2 |4 | | | |жоспарын анықтаудың | | | | | | | |негізгі тәсілдері. |1 | | | | | | |2.5 Транспорттық есептің | | | | | | | |оптималды жоспарын | | | | | | | |анықтау тәсілдері. | | |2 |4 | | | |2.6 Сызықты |1 | | | | | | |программалаудың | | | | | | | |нақтысанды есептері | | | | | | | |2.7 Блоктық программалау |1 | |2 |4 | | | |есептері | | | | | | | | | | | | | | | | |2 | |2 |6 | | | |№1 Сызықты программалау | |4 | |2 | | | |есептерінің шешімін табу.| | | | | | | |Симплекс тәсілі | | | | | | | |№2 Жасанды базис тәсілі | |3 | | | | | |№3 Транспорттық есеп. | |1 | |2 | | | |Есептің тіректі жоспарын | | | | | | | |анықтау. Тәсілдері | | | | | | | |№4 Транспорттық есеп. | |1 | | | | | |Есептің тіректі жоспарын | | | | | | | |анықтау. Солтүстік-батыс | | | | | | | |тәсілі | | | | | | | |№5 Транспорттық есеп. | |1 | | | | | |Есептің тіректі жоспарын | | | | | | | |анықтау. Минималды | | | | | | | |элемент тәсілі | | | | | | | |№6 Транспорттық есеп. | |1 | | | | | |Есептің тіректі жоспарын | | | | | | | |анықтау. Фогель | | | | | | | |аппроксимациясы тәсілі | | | | | | | |№7 Транспорттық есеп. | |1 | | | | | |Есептің оптималды | | | | | | | |жоспарын анықтау. | | | | | | | |Потенциалдар тәсілдері | | | | | | | |№8 Транспорттық есеп. | |1 | | | | | |Есептің оптималды | | | | | | | |жоспарын анықтау. | | | | | | | |Потенциалдар тәсілдері | | | | | | | |№9 Транспорттық есеп. | |1 | |2 | | | |Есептің оптималды | | | | | | | |жоспарын анықтау. | | | | | | | |Дифференциалды рента | | | | | | | |тәсілі | | | | | | | |№10 Сызықты | |1 | |1 | | | |программалаудың | | | | | | | |нақтысанды есептері. | | | | | | | |Блоктық программалау | | | | | | | |есептері. Ойын теориялары| | | | | | | |есептері | | | | | | | |Барлығы |15 |15 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |1 |Дәріс | | | |2 |Дәріс | | | |3 |Дәріс/Прак/ |20 | | |4 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 10 | | |5 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 1020 | | |6 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 20 | | |7 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ /МежБақ. |20 10 20 60 | | |1-аптадан 7-аптаға дейінгі оқу нәтижелерінің|300 | | |ұпайлар саны: | | | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысуы | | | |8 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ |20 10 | | |9 |Дәріс/Прак/СОӨЖ/СӨЖ |20 10 10 | | |10 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ/СӨЖ |20 10 10 | | |11 |Дәріс/Прак/ СОӨЖ /СӨЖ |1010 10 | | |12 |Дәріс/Прак/ СӨЖ |10 10 | | |13 |Дәріс/ Прак/СӨЖ |1010 | | |14 |Дәріс/Прак/ СӨЖ |10 10 | | |15 |Дәріс/ МежБақ. |70 | | |8-аптадан 15-аптаға дейінгі оқу |300 | | |нәтижелерінің ұпайлар саны: | | | |Емтихандық ұпайлар саны |400 | | |Академиялық мерзім бойынша ұпайлар саны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1. Акулич И.Л. Математическое программирование в примерах и задачах: учебное пособие для вузов. – М.: Высшая шк., 1996 – 319 с., ил. 2. Пантелеев А.В. Методы оптимизации в примерах и задачах: учебное пособие.- М.: Высшая школа, 2005.- 544 стр., ил. 7.2.Қосымша: 1. Кузнецов А. В., Холод Н. И. Математическое программирование – Мн.: Высшая шк., 2004. –221 с. 2. Таха Х. Введение в исследование операций: В 2-х книгах. Кн.1. Пер. с англ. – М.: Мир, 2007. – 479с. 3. Балашевич В.А. Основы математического программирования: [Учеб. пособие для инж. – эконом. и экон. спец.] –Мн.: Выш. шк., 2010. – 173с. 4. Конюховский П.В. Математические методы исследования операций в экономике – СПб.: Издательство “Питер”, 2000. – 208с. 5. Попов А.А. EXCEL Практическое руководство. – М: ДЕСС КОМ, 2001. – 302с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz