Файл қосу
ЭСТ құрылғысы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-11.1.20.14/01-2013| |ПОӘК |№1 баспа | | |«Өндірістік |26.08.2013 ж. | | |контроллерлер» пәнінің | | | |оқытушыға арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «ӨНДІРІСТІК КОНТРОЛЛЕРЛЕР» ПӘНIНIҢ ОҚУ-ӘДIСТЕМЕЛIК КЕШЕНI 050702-«Автоматтандыру және басқару» мамандықтары үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Е.А.Оспанов, «Автоматика және электротехника» кафедрасының аға оқытушы «_____» ____________________ 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы жағдай 4. Оқытушы үшін оқу жұмысы бағдарламасының мазмұны 5. Студенттің өздік жұмыс тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамсыздандыру картасы 8. Әдебиеттер 1 Қолданылу аймағы «Өндірістік контроллерлер» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенi «050702» -«Автоматтандыру және басқару» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Бұл " Өндірістік контроллерлер" пәнінің Оқу-әдістемелік кешені берілген пәнге арналып құрылған және осы пән бойынша жүргізілетін оқу процесін ұйымдастырудың реті төмендегі құжаттардың ұсыныстары мен талаптарына сәйкес құрылған: - «050702» -«Автоматтандыру және басқару» мамандығы бойынша Мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты, ГОСО РК 3.08.328-2006, бекiтiлдi және Қазақстан Республикасының бiлiм және ғылым министрлiгi 23.12.05 ж. №779 бұйрықпен енгiзiлдi. - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жетілдірудің жалпы талаптары»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің структурасы және мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Қазiргi өндiрiстi автоматтандырудың маманы, есептеу техникасының маманымен тең деп айтуға болады, басқа бiлiмдерден басқа, олар электрондық және электрлiк тiзбектi жинауды және жөндеудi бiлу керек. Бұндай маманға мiндеттi түрде электрондық тiзбектердiң блктарын және бөлек элементтерiн жинай бiлу және де блок пен элементтiң әрбiруiнiң жұмыс принципiн бiлуi қажет. Электрондың сұлба (немесе оны эмуляциялайтын аналог) байланысты бекiтуге арналған макет түрiнде болуы мүмкiн, мысалы «Автоматты басқару теориясы» пәнiнде оқытылып жатқан шартты блоктардың реттелуi. Нақтырақ айтсақ, ол «шартты» блоктарды параметрелердiң кiрiстерiн және шығыстарын тестiлеу арқылы нақтыға ауыстыруы мүмкiн. Сонымен қатар МПЖЖЖ-дiң дағдысы бiлу, қолданбалы аумақта да қолдануға болады, мысалы, бiрнеше датчиктердi басқарушы құрылғыға қосқан кезде (компьютерге немесе микроконтоллерге) немесе «қатты» логикаға өзiнiң оңай басқару блогын құрған жағдайда (яғни, қайтапрограммалау құрылғысына). Бұл пән микросхема мен ҮИС-ны жобалаумен байланысы бар өндiрiсте болашақ маман үшiн өзiнiң бiлiмiн жетiлдiруде басты роль атқарады. Пәннiң артықшылығы – жұмыстың дұрыс нәтижелiгi (жобалауы). 3.2 Пәндi оқығаннан кейiн студенттер білуі керек: Берiлген пәннiң оқу мақсаты, кiшiгiрiм электрондық сұлбаларды жобалауды және оның жұмыс нәтижелiгiн бағалауды (немесе бұл жұмыс эмуляцисының нәтижелiлiгi) студенттерге үйрету болып табылады. Сонымен қатар, студенттердiң Electronics Workbench программасымен жұмыс iстеуде өзiнiң тәжiрибесiн жоғарлату болып табылады ; 3.3. Пәнді оқытудың негізгі мақсаты – оңай басқару құрылғыларын өздiгiмен жобалауды немесе жеңiл логикалық элементтер негiзiнде ақпаратты жинауды, (сонымен қатар олардың комбинациялары мен блоктарын) студенттерге үйрету. Электрондық компоненттердiң жұмыс принципi туралы ақпаратты студенттерге оқыту (қарапайым диодтан, жедел есте сақтау құрылығысына дейiн). 3.4. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент міндетті: • Бiлу қажет: ➢ Электрондық сұлбаларды құрудың негiзгi принциптерiн ➢ Негзгi электрондың компоненттердiң жұмыс логикасы ➢ Осы компоненттер байланысының негiзгi принциптерi • Тәжiрибе жинауы: ➢ EWB-пен тәжiрибелiк жұмыс ➢ Электрондық компонентердiң дұрыс жиналуы ➢ Жиналған сұлбаның жұмыс нәтижелiгiн бағалау ➢ Қажет параметрелердi алу кезiнде оны түзету • Iстей бiлу қажет: ➢ Басқару құрылғысын жобалау немесе «қатты» логика негiзiнде жасалған ақпаратты жинауды ➢ Мерзiмдiк интервалдың ұзақтылығын анализдеу және жобалап отырыған сұлбаның кiрiстiк және шығыстық сигналдарының деңгейiн ➢ Сұлбаны жасау кезiнде бiршама жұмыс сыйымдылығының төмен болуын және бiршама қажет алгоритмiн анықтай бiлу ➢ Құрылғының жұмыс нәтижелiгiне әсер ететiн кедергiлердi ескеру • үйрену: ➢ әр түрлi басқару құрылғыларының түрлерi мен ақпаратты жинауға қатысы бар жұмыстарды оқу және үйрену 3.5. Курстың пререквизиттерi: ➢ басқару жүйелерiндегi микропроцессорлық комплекстерi; ➢ схемотехника негiзi 3.6. Курстың постреквизиттары: Жоқ Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарының көшірмесі |Курс |Семестр|Несиелер |Дәрі, |СПС, | | | | |сағ. |сағ. | | | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1. |Сандық микросхемаларды |Әр түрлі маркілеуден |Конденсаторларды және | | |маркілеу ережелері |микросхемаларды іздеу, |резисторларды сипаттау. | | | |маркілеу сипаттамасына | | | | |сәйкес тексеру. | | |2. |СК-индикатор |СК-индикатор мысалдарын|СК-индикатордың жұмыс | | |құрылғылары |іздеу, олардың қасиетін|принципін сипаттау. | | | |бағалау. | | |3. |Волоконды-оптикалық |ВОБС мысалдарын іздеу, |ВОБС жұмыс принципін | | |байланыс сызығы (ВОБС).|олардың қасиетін |сипаттау. | | |Фотодиодтар. |бағалау. | | |4. |ЭСТ құрылғысы |ЭСТ мысалдарын іздеу, |ЭСТ жұмыс принципін | | | |олардың қасиетін |сипаттау. | | | |бағалау. | | |5. |Уақыттық-импульстік |Уақыттық-импульстік |Уақыттық-импульстік жұмыс| | |өлшегіштер |мысалдарын іздеу, |принципін сипаттау. | | | |олардың қасиетін | | | | |бағалау. | | 6 ПӘННІҢ ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 4 – Пәннің оқыту-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекіл|Өз бетінше меңгеру |Бақылау | | |ік |сұрақтары |формасы | | |құралдар| | | |Дәрістік сабақ |зерт. саб. | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | Кіріспе | | |Пәннің мақсаты мен | | | | | |тапсырмалары. | | |Логикалық | | |Схемотехника курсының | | |элементтер | | |кейбiр базалық | | | | | |қосымшаларын қайталау.| | | | | |Логикалық | | | | | |элементтердiң жалпы | | | | | |құрылуы және мiндетi. | | | |ЖҰМЫС № 1. | | | | | |Логикалық |ЗЖ. | | | | |элементтердi |әдістем.| |ЕСЕП БЕРУ | | |құру |нұсқау | | | | |принциптерi. | | | | | |ТТЛ-дiң | | | | | |негiзi. | | | | | |ТТЛ-дiң | | | | | |элементтерiнiң| | | | | |мысалы. . | | | | | | | |Сумматорды сипаттау. | | |Компараторлар | | |Оның логикалық | | | | | |элементтерде құрылуы. | | | | | |Қосылған мәндердiң | | | | | |разрядтығын жоғарлату.| | | | | | | | | | | | | | | |№2 ЖҰМЫС. | | | | | |Сумматор |ЗЖ. | |ЕСЕП БЕРУ | | |негiзiнде |әдістем.| | | | |компаратордың |нұсқау | | | | |құрылуы. Жұмыс| | | | | |логикасы және | | | | | |жұмыс әдiсi. | | | | | |Қолдану | | | | | |нұсқалары. . | | | | |Жиiлiктi бөлгiштер| | |ТТЛ-да триггердің | | | | | |құру. Есептегіштерге | | | | | |триггерлерді қосу. | | | | | |Есептеуіштердің | | | | | |міндеті және | | | | | |қолданылуы. | | | |ЖҰМЫС № 3. | | | | | |Есептердiң |ЗЖ. | | | | |разрядтығын |әдістем.| |ЕСЕП БЕРУ | | |жоғарлату үшiн|нұсқау | | | | |бiрнеше | | | | | |есептеуiштердi| | | | | |ң қосылуы. | | | | | |Бөлу | | | | | |коэффициенттер| | | | | |iнiң өзгерiсi | | | | | |бар жиiлiктi | | | | | |бөлгiштердiң | | | | | |есепетеуiштерг| | | | | |е құру. | | | | |Регистрлер | | |Көпразрядты санды |Реферат | | | | |сақтауға арналған | | | | | |бiрнеше триггерлерд | | | | | |қолдану. Сақтау | | | | | |регистрiнене алынған | | | | | |коммутацияның | | | | | |ерекшелiгi. | | | | | | | | | |ЖҰМЫС № 4. |ЗЖ. | |ЕСЕП БЕРУ | | |Орын ауыстыру |әдістем. | | | | |регистрi. |нұсқау | | | | |Олардың сақтау| | | | | |регистрiнен | | | | | |айырмашылығы. | | | | | |Сақтау мен | | | | | |орын ауыстыру | | | | | |функцияларының| | | | | |бiр регистрде | | | | | |сәйкестiлiгi | | | | | | | | | | | | | |САТ пен АСТ | | |САТ және АСТ | | |құрылғылары және | | | | | |мiндетi. | | | | | |Аналогтық-сандық | | | | | |құрылғыларының жұмыс | | | | | |iстеу мысалдары. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ЖҰМЫС № 5. | | | | | |Шоғырланған | | |ЕСЕП БЕРУ | | |датчиктардың | | | | | |күйiн | | | | | |анализдеу үшiн| | | | | |және күштiк | | | | | |релелердi | | | | | |басқару үшiн | | | | | |САТ-iн және | | | | | |АСТ-ны қолдану| | | | | | | |Қарапайым датчиктердiң| | |Датчиктер | | |типтерi – | | | | | |терморезисторлар, | | | | | |тензорезисторлар, | | | | | |фотодиодтар және | | | | | |басқалар. | | | |ЖҰМЫС № 5. |ОЖ | | | | |Күрделi |Windows | | | | |датчиктар – |2000 | |ЕСЕП БЕРУ | | |уақыттық-импул|Server, | | | | |ьстiк |ЗЖ. | | | | |түрлендiргiште|әдістем. | | | | |р, сандық |нұсқау | | | | |вольтметрлер. | | | | | |ЭСТ және | | | | | |СК-индикаторла| | | | | |рды қосылуы | | | | | |және | | | | | |қолданылуы. | | | | 7 пәннің оқу-әдістемелік картасы Таблица 5 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, оқу-әдістемелік |Экземпляр саны |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдар атаулары | |саны |ету проценті | |Справочник. Микроконтроллеры |1 |10 |5 | |архитектура, программирование, | | | | |интерфейс. Бродин В.Б., Шагурин| | | | |М.И.М.:ЭКОМ, 1999. | | | | |Шарапов А.В. Цифровая и |1 |10 |5 | |микропроцессорная техника. | | | | |Томск, 1998г | | | | |Мальцев Г.В. Методические |1 |10 |5 | |указания по выполнению | | | | |лабораторных работ 1-3. | | | | | |1 |10 |5 | |А.К.Нарышкин Цифровые | | | | |устройства и микропроцессоры. | | | | |Москва, | | | | |2006 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі. 8.1.1. Справочник. Микроконтроллеры : архитектура, программирование, интерфейс. Бродин В.Б., Шагурин М.И.М.:ЭКОМ, 1999. Документация на микроконтроллеры фирмы Intel MCS- 51/151/251. (каталог pdf файлов) http://www.intel.com/design/mcs51/docs_mcs51.htm 8.1.3. Файл INTEL51.doc. 8.2. Қосымша 8.2.1. Мальцев Г.В. Методические указания по выполнению лабораторных работ 1-3. 8.2.2. Шарапов А.В. Цифровая и микропроцессорная техника. Томск, 1998г. 8.2.3. А.К.Нарышкин Цифровые устройства и микропроцессоры. Москва, 2006
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz