Файл қосу
Хеддльсон серологиялық реакциясын қою балау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-14-4-03.01.20.23/02-20| | | |13 | |ПОӘК |Басылым № 1 | | |« Індеттану және індетті | | | |аурулар » пәнінің | | | |студенттерге арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Індеттану және індетті аурулар » пәнінің 051201 -«Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы ____________ «__ »________ 2013ж. Байғазанов А.Н.., ветеринария ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің « Ветеринариялық санитария » кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ветеринариялық санитария» кафедрасының отырысында Хаттама «__» _________2013 ж. №___ Кафедра меңгерушісі ________________ Е.Омарбеков 2.2 Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама «___»____________2013 ж. №____ Төрайымы А.В.Тлеубаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітіліп, баспаға ұсынылды Хаттама «____ » __________2013ж. №___ ОӘК төрайымы ____________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу жөнінде әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың саясаты мен форматы 4. Білімді бағалау саясаты 5. Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны 6. Студенттердің оқытушының қатысуымен атқаратын өздік жұмысының ( ОСӨЖ) және өздік жұмыстарының (СӨЖ) мазмұны 7. Пәннің оқу процессінің күнтізбелік кестесі 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер Байғазанов Абдрахман Нурмухамбетұлы, ветеринария ғылымдарының кандидаты, доцент. « Ветеринариялық санитария »кафедрасы Ақпарттық байланыс – т.53- 19 -70, № 5 оқу ғимараты Сабақ өткізу орны - №305 аудитория Пәннің аты « Індеттану және індетті аурулар » Кредит саны – 4 «Індеттану және індетті аурулар » пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен 051201 - «Ветеринариялық медицина» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, қажеттілігімен, актуальдығымен, саясатымен таныстырып, қажетті біліммен қамтамасыз етеді. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқудағы басшылыққа алатын негізгі құжат болып саналады. «Індеттану және індетті аурулар» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудағы негіз болып саналады және ол мына құжаттардың талабына сай құрастырылған: Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, мамандық 051202 «Ветеринариялық медицина », ГОСО РК 3.08.0ХХ-2004, ҚР білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітіліп, қолдануға жіберілген, 7 тамыз 2004 жжыл, № 671. 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (кесте 1) Кесте 1 |курс |семестр |кредит |Дәріс (сағ) | | | |саны | | |А |4,0 |95-100 | | | | | |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | | В+ |3,33 |85-89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | | С+ |2,33 |70-74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65-69 | | | С- |1,67 |60-64 | | | D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсызыз | 1-ші семестр 5 Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны Кесте 2 . Дәрістің жоспары мен мазмұны |№ |Дәріс тақырыптары |Сағат саны | | | |Дәріс | |Лаб |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Індеттану ғылымы туралы |1 | |1 |2 |2 | | |түсінік.Індеттанудың мазмұны | | | | | | | |мен міндеттері | | | | | | |2 |Инфекция мен иммунитет туралы|1 | |1 |2 |2 | | |ілімді індеттану тұрғысынан | | | | | | | |қарастыру | | | | | | |3 |Індет процесі (індеттену) |1 | |1 |2 |2 | |4 |Індет ошағы және жұқпалы |1 | |1 |2 |2 | | |аурулардың табиғи ошақтануы | | | | | | |5 |Індеттанулық талдау |1 | |1 |2 |2 | | |негіздері.Жануарлардың | | | | | | | |жұқпалы ауруларының | | | | | | | |эволюциясы және жүйеленуі | | | | | | |6 |Жұқпалы ауруларды дауалау |1 | |1 |2 |2 | |7 |Сауықтыру шаралары және індет|1 | |1 |2 |2 | | |ошағын жою | | | | | | |8 |Жұқпалы ауруларға қарсы |1 | |1 |2 |2 | | |емдік-дауалық шаралар | | | | | | |9 |Жұқпалы ауруларға қарсы |1 | |1 |2 |2 | | |ветеринариялық-санитариялық | | | | | | | |шаралар | | | | | | |10 |Топалаң |1 | |1 |2 |2 | |11 | Аусыл |1 | |1 |2 |2 | |12 |Туберкулез |1 | |1 |2 |2 | |13 |Бруцеллез |1 | |1 |2 |2 | |14 |Лептоспироз |1 | |1 |2 |2 | |15 |Құтырық |1 | |1 |2 |2 | | | Барлығы |15 | |15 |30 |30 | 6 Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысының (ОСӨЖ ) және СӨЖ мазмұны Кесте 3 ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ (СРСП) |СӨЖ СРС) | | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1 |Індеттік ауруларды балаудың |- |- | | |кестесі | | | |2 |Аллергендер және олардың | Туберкулиндердің |1.Маңқа ауруын | | |сипаттамасы |сипаттамасы |аллергиялық балау| |3 | Бактериологиялық балау |- |2. Патогенді | | | | |бактериялардың | | | | |антигендік | | | | |құрылымы | |4 |Агглютинация реакциясының | Серологияның |- | | |компонеттерін дайындау, |негізін қалаушылар | | | |реакцияны қою схемасы | | | |5 |Агглютинация реакциясының |Микроб антигендері |- | | |компонеттерін дайындау, | | | | |реакцияны қою схемасы | | | |6 | Преципитация реакциясының |Антиденелердің |Бруцеллезді | | |компонеттерін дайындау, |серологиялық |серологиялық | | |реакцияны қою схемасы |қасиеттері |балау | |7 |- |Моноклональді |- | | | |антиденелер | | |8 | ДПР ді қою схемасы |Комплемент. | Лептоспирозді | | | |Комплемент жүйесі |серологиялық | | | | |балау | |9 |КБР компоненттерін |Сүтпен агглютинация|- | | |дайындау |реакциясын қою | | | | | | | |10 |КБРдің негізгі реакциясын қою|Қынап сұйығымен |- | | |схемасы |агглютинация | | | | |реакциясын қою | | |11 | 1-,2-,3- сатылы ИФР қою |Роз-бенгал және | Пуллорозды | | | |Хеддльсон |серологиялық | | | |реакциясын қою |балау | |12 | ИФА реакцияны қою схемасы |Реакция Кумбса |- | |13 |ПЦР реакциясын қою |Иммунофлуоресценция|- | | | |реакциясы | | |14 |- | Инфекциялық |- | | | |ауруларды балауда | | | | |ПЦРдің ролі | | |15 |- |Инфекциялық |- | | | |ауруларды балауда | | | | |ПЦРдің ролі | | | | |(арнайы ғылыми | | | | |басылымдар бойынша)| | Кесте 3а | | Дәріс тақырыптары |ОСӨЖ тақырыптары (аудиториядан | | | |тыс ) | |1 |Індеттану ғылымы туралы |- | | |түсінік.Індеттанудың мазмұны | | | |мен міндеттері | | |2 |Инфекция мен иммунитет туралы | Туберкулиндердің сипаттамасы | | |ілімді індеттану тұрғысынан | | | |қарастыру | | |3 |Індет процесі (індеттену) |- | |4 |Індет ошағы және жұқпалы | Серологияның негізін қалаушылар | | |аурулардың табиғи ошақтануы | | |5 |Індеттанулық талдау |Микроб антигендері | | |негіздері.Жануарлардың жұқпалы | | | |ауруларының эволюциясы және | | | |жүйеленуі | | |6 |Жұқпалы ауруларды дауалау |Антиденелердің серологиялық | | | |қасиеттері | |7 |Сауықтыру шаралары және індет |Моноклональді антиденелер | | |ошағын жою | | |8 |Жұқпалы ауруларға қарсы |Комплемент. Комплемент жүйесі | | |емдік-дауалық шаралар | | |9 |Жұқпалы ауруларға қарсы |Сүтпен агглютинация реакциясын қою| | |ветеринариялық-санитариялық | | | |шаралар | | |10 |Топалаң |Қынап сұйығымен агглютинация | | | |реакциясын қою | |11 | Аусыл |Роз-бенгал және Хеддльсон | | | |реакциясын қою | |12 |Туберкулез |Реакция Кумбса | |13 |Бруцеллез |Иммунофлуоресценция реакциясы | |14 |Лептоспироз | Инфекциялық ауруларды балауда | | | |ПЦРдің ролі | |15 |Құтырық |Инфекциялық ауруларды балауда | | | |ПЦРдің ролі (арнайы ғылыми | | | |басылымдар бойынша) | Кесте 3б |№ |Жоспар | | | Зертханалық сабақтар |ОСӨЖ (СРСП) , (АБЖ) | |1 |2 |3 | |1 |Жұқпалы ауруларды балау әдістері |Инфекциялық ауруларды балау | | | |схемасы | |2 |Серологиялық тексерулер үшін малдардан |Аллергендер және олардың | | |қан алу әдістері |сипаттамасы | |3 |Аллергиялық балау және аллергиялық | Бактериологиялық балау | | |тексеруді ұйымдастыру |схемасы | |4 |Шаруашылықты індеттанулық тексеру және | АР қою схемасы | | |акт жасау | | |5 |Індет ошағының сипатын және оның |АР қою схемасы | | |шекарасын анықтау.Індеттенудің сандық | | | |және сапалық көрсеткіштерін талдау | | | |әдістері. | | |6 |Жұқпалы ауруларды балау, емдеу және |ПР қою схемасы | | |дауалау үшін қолданылатын | | | |биопреператтар | | |7 |Жұқпалы ауруларға қарсы |- | | |ветеринарлық-санитарлық шараларды | | | |ұйымдастыру жоспарын жасау | | |8 |Дезинфектанттар.Дезинфекция, |ДПР қою схемасы | | |дератизация, дезинсекция әдістері | | |9 |Жалпы індеттану бөлімі бойынша | КБР компоненттерін титрлеу | | |қорытынды бақылау | | |10 |Топалаңды балау, індет ошағы мен | КБРдің негізгі реакциясын қою| | |топалаң қаупі төнген аймақтағы шаралар |схемасы | |11 |Аусылды балау.Аусылға қарсы шаралар | 1-,2-,3- сатылы ИФР қою | | | |схемасы | |12 |Туберкулезді балау.Туберкулез кезіндегі| ИФА қою схемасы | | |дауалық және сауықтыру шаралары | | |13 |Бруцеллезді балау.Бруцеллез кезіндегі |ПЦР қою схемасы | | |дауалық және сауықтыру шаралары | | |14 |Лептоспирозды балау.Лептоспироз |- | | |кезіндегі дауалық және сауықтыру | | | |шаралары | | |15 |Құтырықты балау, дауалау және күресу |- | | |шаралары.Коллоквиум | | | | Барлығы | | Кесте 3в |Апта № |СӨЖ тақырыптары ( СРС) | Әдебиеттер | |1 |2 | | |1 |Патогенді бактериялардың антигендік |Сайдулдин Т.С. | | |құрылымы |Основы серологии. | | | |С.35-49. | |2 |Бруцеллезді серологиялық балау |Иммунолдогия А.Қ. | | | |Булашев Мерзімді | | | |басылымдағы мақалалар | |3 |Лептоспирозді серологиялық балау |ҚР ветеринариялық | | | |Заңнамасы 2005 | |4 |Пуллорозды серологиялық балау |-/- | |5 |Маңқа ауруын аллергиялық балау |-/- | 2-ші семестр 5 Сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу және пәннің мазмұны Кесте 2 . Дәрістің жоспары мен мазмұны |№ |Дәріс тақырыптары |Сағат саны | | | |Дәріс | |Лаб |СОӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Шошқаның обасы. |1 | |1 |2 |2 | |2 |Шошқаның тілмесі |1 | |1 |2 |2 | |3 |Вирустық трансмиссивті |1 | |1 |2 |2 | | |гастроэнтерит | | | | | | |4 |Ірі қараның вирустық |1 | |1 |2 |2 | | |респираторлық аурулары | | | | | | |5 |Қарасан |1 | |1 |2 |2 | |6 |Ірі қараның лейкозы |1 | |1 |2 |2 | |7 | Кампилобактериоз |1 | |1 |2 |2 | |8 |Жылқының сақауы |1 | |1 |2 |2 | |9 | Қойдың жұқпалы эктимасы |1 | |1 |2 |2 | |10 | Қойдың брадзоты-(секіртпесі)|1 | |1 |2 |2 | |11 |Құстардың Ньюкасл ауруы |1 | |1 |2 |2 | |12 |Құс тұмауы |1 | |1 |2 |2 | |13 | Жануарлар тұмауы |1 | |1 |2 |2 | |14 | Құстардың Марек ауруы |1 | |1 |2 |2 | |15 |Қортынды дәріс |1 | |1 |2 |2 | | |Барлығы |15 | |15 |30 |30 | 6. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысының (ОСӨЖ ) және СӨЖ мазмұны Кесте 3 ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ (СРСП) |СӨЖ (СРС) | | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1 |Инфекциялық ауруларды |Шошқа обасы |Шошқаның Африкалық | | |кешенді балау |қоздырушысының |обасы- | | |әдісінің сызбасын |сипаттамасы және оның | | | |жасау |сыртқы орта жағдайына | | | | |төзімділігі | | |2 |Аурудың алдын алу |Шошқа тілмесі | Шошқа дизентериясы | | |(дауалау) және |қоздырушысының | | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |3 |Аурудың алдын алу |Шошқаның вирустық | Қатерлі катаральді | | |(дауалау) және |трансмиссивті |қызба | | |сауықтыру жоспарын |гастроэнтериті | | | |жасау (ситуациялық |қоздырушысының | | | |есеп бойынша) |сипаттамасы және оның | | | | |сыртқы орта жағдайына | | | | |төзімділігі | | |4 |Аурудың алдын алу | Ірі қараның вирустық |Ірі қараның кеуекті | | |(дауалау) және |респираторлы |энцефалопатия | | |сауықтыру жоспарын |індеттерінің |сы | | |жасау (ситуациялық |қоздырғыштарының | | | |есеп бойынша) |сипаттамасы және олардың| | | | |сыртқы орта жағдайына | | | | |төзімділігі | | |5 |Аурудың алдын алу | Сиырдың қарасан |Қойдың күл ауруы | | |(дауалау) және |қоздырушысының |(оспа) | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |6 |Аурудың алдын алу | Сиырдың лейкоз | Сиырдың жұғымтал | | |(дауалау) және |қоздырушысының |плевропневмониясы | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |7 |Аурудың алдын алу | Сиырдың | Рифт даласының | | |(дауалау) және |кампилобактериоз |қызбасы | | |сауықтыру жоспарын |қоздырушысының | | | |жасау (ситуациялық |сипаттамасы және оның | | | |есеп бойынша) |сыртқы орта жағдайына | | | | |төзімділігі | | |8 |Аралық бақылау | Жылқы сақауы | Жылқының жұқпалы | | | |қоздырушысының |анемиясы | | | |сипаттамасы және оның | | | | |сыртқы орта жағдайына | | | | |төзімділігі | | |9 |Аурудың алдын алу | Қойдың жұғымтал |Эпизоотикалық | | |(дауалау) және |эктимасы қоздырушысының |лимфангит | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |10 |Аурудың алдын алу | Қойдың брадзотының |Жұқпалы | | |(дауалау) және |қоздырушысының |ларинготрахеит | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |11 |Аурудың алдын алу |Ньюкасл ауруының | Тауықтың жұқпалы | | |(дауалау) және |қоздырушысының |бурситі | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |12 |Аурудың алдын алу |Құс тұмауы |Үйрек балапанының | | |(дауалау) және |қоздырушысының |жұқпалы синуситі | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |13 |Аурудың алдын алу | Сүт қоректілер тұмауы |Үйрек балапанының | | |(дауалау) және |қоздырушысының |вирустық гепатиті | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның | | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына | | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |14 |Аурудың алдын алу | Марек ауруы |Бал арасының | | |(дауалау) және |қоздырушысының |аурулары-Америкалық | | |сауықтыру жоспарын |сипаттамасы және оның |шіріме. Европаллық | | |жасау (ситуациялық |сыртқы орта жағдайына |шіріме. Аспергиллез | | |есеп бойынша) |төзімділігі | | |15 |Өткен тақырыптар | Қорытынды бақылауға |Балықтың аурулары | | |бойынша бақылау. |дайындық |(аэромоноз көктемгі | | | | |вирустық | | | | |ауру,сепсистік | | | | |псевдомоноз, қызыл | | | | |балықтың фурункулезі| Кесте 3а |№ |Жоспар | | | Зертханалық сабақтар |ОСӨЖ (СРСП) , (АБЖ) | |1 |2 |3 | |1 |Жұқпалы ауруларды балау және |Инфекциялық ауруларды кешенді | | |олардың алдын алу шаралары |балау әдісінің сызбасын жасау| |2 |Шошқаның обасы, обаға қарсы |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |ветеринариялық-санитариялық шаралар|сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |3 |Шошқаның тілмесін балау, дауалау |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |және ветеринариялық-санитариялық |сауықтыру жоспарын жасау | | |шаралар |(ситуациялық есеп бойынша) | |4 |Сиырдың обасы, дауалау және |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |сауықтыру шаралары. |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |5 |Сиырдың парагриппін,жұқпалы |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |ринотрахеитін және вирустық |сауықтыру жоспарын жасау | | |диареясын балау және ажыратып |(ситуациялық есеп бойынша) | | |балау.Емдеу әдістері, сауықтыру | | | |және дауалау шаралары. | | |6 |Қарасанды балау, дауалау және |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |ветеринариялық-санитариялық |сауықтыру жоспарын жасау | | |сауықтыру шаралары |(ситуациялық есеп бойынша) | |7 |Сиыр лейкозын балау, дауалау және |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |сауықтыру шаралары |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |8 | Аралық бақылау |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | | |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |9 |Жылқының маңқасын және сақауын |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |балау,дауалау және |сауықтыру жоспарын жасау | | |ветеринариялық-санитариялық |(ситуациялық есеп бойынша) | | |сауықтыру шаралары сауықтыру | | | |шаралары. | | |10 |Қойдың жұқпалы эктимасын балау, |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |дауалау және сауықтыру шаралары |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |11 |Қойдың жұқпалы энтеротоксемиясын |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |және брадзотын балау, дауалау және |сауықтыру жоспарын жасау | | |сауықтыру шаралары |(ситуациялық есеп бойынша) | |12 |Құстың Ньюкасл ауруын балау |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |дауалау және сауықтыру шаралары |сауықтыру жоспарын жасау | | |және дауалау және сауықтыру |(ситуациялық есеп бойынша) | | |шаралары | | |13 | Жануарлардың тұмауын балау, |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |дауалау және сауықтыру шаралары |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |14 |Құстың Марек ауруын балау, дауалау |Аурудың алдын алу (дауалау) және | | |және сауықтыру шаралары |сауықтыру жоспарын жасау | | | |(ситуациялық есеп бойынша) | |15 |Қорытынды бақылау | | | | Барлығы | | «Ветеринариялық санитариялық эпизоотология » пәнінің ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ (СРС) Апталар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15Бақылау түрі К К К К К К К АБ1 К К К К К К АБ2Балдар 3 3 3 3 3 3 3 24 3 3 3 3 3 3 21 К-конспект, студент өздік жұмысы бойынша конспект дайындап, ауызша жауап беруі керек. Өте жақсы жауап – 3 балл, жақсы жауап – 2 балл, жауап бермесе –1 балл. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі: 1.Сайдолдаұлы Т. Індеттану. Алматы, 1993, 156 б. 2.Сайдулдин Т. Ветеринариялық індеттану. 1-ші кітап. Алматы, 1999.,280 б. 3.Сайдулдин Т.С.,Ветеринариялық індеттану. 2-ші кітап. Алматы, 1999.,292 б 4.Сайдулдин Т.С.,Основы серологии. М., Алматы,1998,320с. 5.Қасымов Е.И. Індеттану. Алматы, 1992, 69 б. 6.Конопаткин А.А.Эпизоотология и инф.болезни сельскохозяйственных животных.М.,Колос», 1984, 544 с. 7.Осидзе Д.Ф. Инфекционные болезни животных.Справочник М., ВО "Агропромиздат", 1987, 288 с. 8. Урбан В.П. Практикум по эпизоотологии и инфекционным болезням с ветсанитарией. Л.,Агропромиздат, 1987,272 с. 9. Ветеринарное Законодательство.- Астана,2005. 10.Эпизоотологический словарь – справочник /Сост.Д.И.Козлова.- М.,1986. -189 с. Қосымша: 1.Поляков А.А. .Ветеринарная санитария. – М.,1979. 2.Поляков А.А.Руководство по ветеринарной санитарии.-М.,1986. 3.Поляков А.А. Ветеринарная дезинфекция. – М., 1975. 4.Ветеринарная микробиология и иммунология /Под ред.проф. Н.А.Радчука.-М.,1991.-381с. 5. Сюрин В.Н. Ветеринарная вирусология.-М.,1991.-С.3-12. 6. Емельяненко П.А. Ветеринарная микробиология. – М.,1982.- 304с. 7. Костенко Т.С., Скаршевская Е.И., Гительсон С.С. Практикум по ветеринарной микробиологии и иммунологии. – М.,1989.- 272с. 8.Троценко Н.И., Белоусова Р.В., Преображенская Э.А. Практикум по ветеринарной вирусологии. – М., 1989. – 287с. 9. Ветеринарные препараты: Справочник/ Под.ред. А.Д.Третьякова. – М. «Агропромиздат»,1988. – 319 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz