Файл қосу

Технологиялық машиналардың сенімділігі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
                      СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы
                          МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
 | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                                  |
|                         |                   |                                  |
|                         |                   |ОӘК 042-14-1-01.3.20.07/02-2013   |
|ПОӘК                     |                   |                                  |
|Студенттерге арналған    |№ 1 басылым        |                                  |
|пәнінің оқу-жұмыс        |«__»______2013 ж.  |                                  |
|бағдарламасы             |                   |                                  |
|«Технологиялық           |                   |                                  |
|машиналардың сенімділігі»|                   |                                  |









                       ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                  «ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МАШИНАЛАРДЫҢ СЕНІМДІЛІГІ»



    5В072400 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығына арналған



            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ














                                 Семей 2013
                                   Кіріспе


    1. ӘЗІРЛЕНДІ
    Құрастырушы: ____________  Кабулов  Б.Б.,  т.ғ.к.,  «Тамақ  өндірісінің
    машиналары мен аппараттары» кафедрасының  доценті


                                                       «____» _______2013 ж.




    2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1.  «Тамақ  өндірісінің  машиналары   мен   аппаратттары»   кафедрасы
мәжілісінде қаралды


    02.09.2013 ж., № 1 хаттама


    Кафедра меңгерушісі ___________  М. Акимов


    2.2.  Инженерлі-технологиялық   факультеттің   оқу-әдістемелік   бюросы
мәжілісінде қаралды


    12.09.2013 ж., № 1 хаттама


      Төрайым  ___________   С. Толеубекова

      3. БЕКІТІЛДІ
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің  отырысында  талқыланды  және
басылымға рұқсат етілді


      18.09.2013 ж., № 1 хаттама

      ОӘК төрайымы _______________  Г. Искакова


АЛҒАШ  РЕТ  ЕНГІЗІЛГЕН





















                                   Мазмұны



    |1   |Қолдану аймағы                                                       |    |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                               |    |
|3   |Жалпы ережелер                                                       |    |
|4   |Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны    |    |
|5   |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі           |    |
|6   |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                    |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы                 |    |
|8   |Әдебиеттер                                                           |    |

      1.  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


        1. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме


      Кабулов Болат Бейсенгалиевич, доцент м.а.
      Кафедра «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары»
      Байланыс ақпараты – тел: 35-05-90, оқй ғимараты № 9, кабинет № 109
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 105
      Берілген пән бойынша кредиттер саны – 3


      1.2. – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте)

 1 кесте – Оқу жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс      |Семестр           |Кредитер          |Дәріс                     |
|          |                  |                  |(сағ.)                    |
|А         |4,0               |95 – 100          |Өте жақсы                 |
|А–        |3,67              |90 – 94           |                          |
|В+        |3,33              |85 – 89           |Жақсы                     |
|В         |3,0               |80 – 84           |                          |
|В–        |2,67              |75 – 79           |                          |
|С+        |2,33              |70 – 74           |Қанағаттанарлық           |
|С         |2,0               |65 – 69           |                          |
|С–        |1,67              |60 – 64           |                          |
|D+        |1.33              |55 – 59           |                          |
|D         |1,0               |50 – 54           |                          |
|F         |0                 |0 – 49            |Қанағаттантанарлықсыз     |
|I         |NA                |-                 |Аяқталмаған               |


    5  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ


      2 кесте – Пәндің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу


      |№   |Тақырыптың аталуы                     |Сағаттары                      |
|р/н |                                      |                               |
|    |                                      |ДС     |СПС    |СӨЖО   |СӨЖ    |
|1   |Кіріспе. Жалпы мағлұмат.              |2      |       |1      |3      |
|2   |Машина сенімділігінің негізгі         |2      |       |1      |3      |
|    |теориясы.                             |       |       |       |       |
|3   |Берілістердің тозу ерекшеліктері.     |2      |2      |1      |3      |
|4   |Машина өнімділігінің негізгі теориясы.|2      |2      |1      |3      |
|5   |Бөлшектер мен тораптарды құрастыру    |2      |2      |1      |3      |
|    |кезіндегі жалпы мәліметтер.           |       |       |       |       |
|6   |Технологиялық процестің ерекшеліктерін|2      |       |1      |3      |
|    |ескере отырып, жабдықты жобалау.      |       |       |       |       |
|7   |Бұйымдардың түрлері және олардың      |2      |       |1      |3      |
|    |құрылымы.                             |       |       |       |       |
|8   |Металсиымдылық, тораптар мен          |2      |2      |1      |3      |
|    |бөлшектердің құрылмаларын жасауды     |       |       |       |       |
|    |жеңілдету.                            |       |       |       |       |
|9   |Материалдарды қысқарту әдістері.      |2      |2      |1      |3      |
|    |Құрылма қатаңдығы.                    |       |       |       |       |
|10  |Құрылма қатаңдығын анықтайтын         |2      |1      |1      |3      |
|    |факторлар.                            |       |       |       |       |
|11  |Иілуді созылу-сығылумен ауыстыру.     |2      |       |1      |3      |
|12  |Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, |2      |       |1      |3      |
|    |дірілге төзімділігі.                  |       |       |       |       |
|13  |Ескіру процесі.                       |2      |2      |1      |3      |
|14  |Ескіру кезіндегі ағып кету процесінің |2      |2      |1      |3      |
|    |типтік заңдылығы.                     |       |       |       |       |
|15  |Электрлік жүйелердің сенімділігі.     |2      |       |1      |3      |
|    |Барлығы                               |30     |15     |15     |45     |


    6  ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ



    3 кесте  - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары
|№   |ОСӨЖ                                        |СӨЖ                          |
|р/н |                                            |                             |
|    |Аудиториялық       |Аудиториядан тыс        |                             |
|1   |2                  |3                       |4                            |
|1   |                   |Орналасу аптасы.        |1 тақырыбына дайындалу.      |
|    |                   |Тапсырмалар түрлерімен  |Өзбетінше дайындалу          |
|    |                   |танысу. Бірінші үй      |                             |
|    |                   |жұмысын беру.           |                             |
|2   |Бірінші үй         |Ауызша сұрауға дайындалу|2 тақырыбына дайындалу.      |
|    |тапсырмасын орындау|кезінде жеке            |Өзбетінше дайындалу –Бірінші |
|    |бойынша жалпы      |консультация беру.      |үй тапсырмасымен жұмыс істеу.|
|    |консультация.      |                        |                             |
|1   |2                  |3                       |4                            |
|    |Ауызша сұрау.      |                        |                             |
|3   |Бірінші үй         |Бірінші үй тапсырмасын  |3 тақырыбына дайындалу.      |
|    |тапсырмасын өткізу.|орындау  барысында жеке |                             |
|    |                   |консультация беру.      |                             |
|4   |Аудиториялық       |Ауызша сұрауға дайындалу|4 тақырыбына дайындалу.      |
|    |бақылау жұмысын    |кезінде жеке            |Өзбетінше дайындалу          |
|    |орындау бойынша    |консультация беру.      |                             |
|    |консультация беру. |                        |                             |
|    |Ауысша сұрау.      |                        |                             |
|5   |Аудиториялық       |Тестке дайындалу кезінде|5 тақырыбына дайындалу.      |
|    |бақылау жұмысы.    |жеке консультация беру. |Тестке дайындалу.            |
|    |                   |Екінші үй жұмысын беру. |                             |
|6   |Тестілеу.          |Екінші үй тапсырмасын   |6 тақырыбы бойынша дайындалу.|
|    |                   |орындау  барысында жеке |Екінші үй тапсырмасымен жұмыс|
|    |                   |консультация беру.      |жасау.                       |
|7   |Екінші үй          |Үшінші үй тапсырмасын   |7 тақырыбы бойынша дайындалу.|
|    |тапсырмасын өткізу.|беру.                   |Өзбетінше дайындалу –        |
|    |Бірінші аралық     |                        |жергілікті кедергілер.       |
|    |бақылау.           |                        |                             |
|8   |Ауысша сұрау       |Ауызша сұрауға дайындалу|8 тақырыбы бойынша дайындалу.|
|    |сұрақтары бойынша  |кезінде жеке            |                             |
|    |консультация беру. |консультация беру.      |                             |
|9   |Ауысша сұрау.      |Үшінші үй тапсырмасын   |9 тақырыбы бойынша дайындалу.|
|    |                   |орындау  барысында жеке |Үшінші үй тапсырмасы бойынша |
|    |                   |консультация беру.      |жұмыс жасау.                 |
|10  |Үшінші үй жұмысы   |Үшінші үй тапсырмасын   |10 тақырыбы бойынша          |
|    |бойынша            |орындау  барысында жеке |дайындалу.  Үшінші үй        |
|    |консультация беру. |консультация беру.      |тапсырмасы бойынша жұмыс     |
|    |                   |                        |жасау.                       |
|11  |Үшінші үй          |Ауысша сұрауға дайындалу|11 тақырыбы бойынша          |
|    |тапсырмасын өткізу.|кезінде жеке            |дайындалу.                   |
|    |                   |консультация беру.      |                             |
|12  |Ауысша сұрау.      |Төртінші үй тапсырмасын |12 тақырыбы бойынша          |
|    |                   |беру.                   |дайындалу.                   |
|13  |Аудиториялық       |Тестке дайындалу кезінде|13 тақырыбы бойынша          |
|    |бақылау жұмысы.    |жеке консультация беру. |дайындалу.   Тестке          |
|    |                   |                        |дайындалу.  Төртінші үй      |
|1   |2                  |3                       |4                            |
|    |                   |                        |тапсырмасы бойынша жұмыс     |
|    |                   |                        |жасау.                       |
|14  |Тестілеу.          |Төртінші үй тапсырмасын |14 тақырыбы бойынша          |
|    |                   |орындау  барысында жеке |дайындалу.   Төртінші үй     |
|    |                   |консультация беру.      |тапсырмасы бойынша жұмыс     |
|    |                   |                        |жасау.                       |
|15  |Төртінші үй        |Тестілік емтихан        |Емтиханға дайындық.          |
|    |тапсырмасын        |сұрақтары бойынша жеке  |                             |
|    |тапсыру. Екінші    |консультация беру.      |                             |
|    |аралық бақылау.    |                        |                             |


    7 «ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МАШИНАЛАРДЫҢ СЕНІМДІЛІГІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ
      КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


    Кесте 4 - «Технологиялық машиналардың сенімділігі» пәні бойынша оқу
      үрдісінің күнтізбелік кестесі




    |№            |Апталар                                                           |











































Пәндер