Файл қосу
Технологиялық машиналардың сенімділігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ОӘК 042-14-1-01.3.20.07/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәнінің оқу-жұмыс |«__»______2013 ж. | | |бағдарламасы | | | |«Технологиялық | | | |машиналардың сенімділігі»| | | ПӘНІНІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МАШИНАЛАРДЫҢ СЕНІМДІЛІГІ» 5В072400 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Кіріспе 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: ____________ Кабулов Б.Б., т.ғ.к., «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасының доценті «____» _______2013 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасы мәжілісінде қаралды 02.09.2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов 2.2. Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросы мәжілісінде қаралды 12.09.2013 ж., № 1 хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді 18.09.2013 ж., № 1 хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолдану аймағы | | |2 |Нормативтік сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Кабулов Болат Бейсенгалиевич, доцент м.а. Кафедра «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» Байланыс ақпараты – тел: 35-05-90, оқй ғимараты № 9, кабинет № 109 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 105 Берілген пән бойынша кредиттер саны – 3 1.2. – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте) 1 кесте – Оқу жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредитер |Дәріс | | | | |(сағ.) | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттантанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 2 кесте – Пәндің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттары | |р/н | | | | | |ДС |СПС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Кіріспе. Жалпы мағлұмат. |2 | |1 |3 | |2 |Машина сенімділігінің негізгі |2 | |1 |3 | | |теориясы. | | | | | |3 |Берілістердің тозу ерекшеліктері. |2 |2 |1 |3 | |4 |Машина өнімділігінің негізгі теориясы.|2 |2 |1 |3 | |5 |Бөлшектер мен тораптарды құрастыру |2 |2 |1 |3 | | |кезіндегі жалпы мәліметтер. | | | | | |6 |Технологиялық процестің ерекшеліктерін|2 | |1 |3 | | |ескере отырып, жабдықты жобалау. | | | | | |7 |Бұйымдардың түрлері және олардың |2 | |1 |3 | | |құрылымы. | | | | | |8 |Металсиымдылық, тораптар мен |2 |2 |1 |3 | | |бөлшектердің құрылмаларын жасауды | | | | | | |жеңілдету. | | | | | |9 |Материалдарды қысқарту әдістері. |2 |2 |1 |3 | | |Құрылма қатаңдығы. | | | | | |10 |Құрылма қатаңдығын анықтайтын |2 |1 |1 |3 | | |факторлар. | | | | | |11 |Иілуді созылу-сығылумен ауыстыру. |2 | |1 |3 | |12 |Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, |2 | |1 |3 | | |дірілге төзімділігі. | | | | | |13 |Ескіру процесі. |2 |2 |1 |3 | |14 |Ескіру кезіндегі ағып кету процесінің |2 |2 |1 |3 | | |типтік заңдылығы. | | | | | |15 |Электрлік жүйелердің сенімділігі. |2 | |1 |3 | | |Барлығы |30 |15 |15 |45 | 6 ОСӨЖ және СӨЖ МАЗМҰНЫ 3 кесте - ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | |р/н | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Орналасу аптасы. |1 тақырыбына дайындалу. | | | |Тапсырмалар түрлерімен |Өзбетінше дайындалу | | | |танысу. Бірінші үй | | | | |жұмысын беру. | | |2 |Бірінші үй |Ауызша сұрауға дайындалу|2 тақырыбына дайындалу. | | |тапсырмасын орындау|кезінде жеке |Өзбетінше дайындалу –Бірінші | | |бойынша жалпы |консультация беру. |үй тапсырмасымен жұмыс істеу.| | |консультация. | | | |1 |2 |3 |4 | | |Ауызша сұрау. | | | |3 |Бірінші үй |Бірінші үй тапсырмасын |3 тақырыбына дайындалу. | | |тапсырмасын өткізу.|орындау барысында жеке | | | | |консультация беру. | | |4 |Аудиториялық |Ауызша сұрауға дайындалу|4 тақырыбына дайындалу. | | |бақылау жұмысын |кезінде жеке |Өзбетінше дайындалу | | |орындау бойынша |консультация беру. | | | |консультация беру. | | | | |Ауысша сұрау. | | | |5 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|5 тақырыбына дайындалу. | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |Тестке дайындалу. | | | |Екінші үй жұмысын беру. | | |6 |Тестілеу. |Екінші үй тапсырмасын |6 тақырыбы бойынша дайындалу.| | | |орындау барысында жеке |Екінші үй тапсырмасымен жұмыс| | | |консультация беру. |жасау. | |7 |Екінші үй |Үшінші үй тапсырмасын |7 тақырыбы бойынша дайындалу.| | |тапсырмасын өткізу.|беру. |Өзбетінше дайындалу – | | |Бірінші аралық | |жергілікті кедергілер. | | |бақылау. | | | |8 |Ауысша сұрау |Ауызша сұрауға дайындалу|8 тақырыбы бойынша дайындалу.| | |сұрақтары бойынша |кезінде жеке | | | |консультация беру. |консультация беру. | | |9 |Ауысша сұрау. |Үшінші үй тапсырмасын |9 тақырыбы бойынша дайындалу.| | | |орындау барысында жеке |Үшінші үй тапсырмасы бойынша | | | |консультация беру. |жұмыс жасау. | |10 |Үшінші үй жұмысы |Үшінші үй тапсырмасын |10 тақырыбы бойынша | | |бойынша |орындау барысында жеке |дайындалу. Үшінші үй | | |консультация беру. |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |11 |Үшінші үй |Ауысша сұрауға дайындалу|11 тақырыбы бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|кезінде жеке |дайындалу. | | | |консультация беру. | | |12 |Ауысша сұрау. |Төртінші үй тапсырмасын |12 тақырыбы бойынша | | | |беру. |дайындалу. | |13 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|13 тақырыбы бойынша | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |дайындалу. Тестке | | | | |дайындалу. Төртінші үй | |1 |2 |3 |4 | | | | |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |14 |Тестілеу. |Төртінші үй тапсырмасын |14 тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Төртінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |15 |Төртінші үй |Тестілік емтихан |Емтиханға дайындық. | | |тапсырмасын |сұрақтары бойынша жеке | | | |тапсыру. Екінші |консультация беру. | | | |аралық бақылау. | | | 7 «ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МАШИНАЛАРДЫҢ СЕНІМДІЛІГІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Кесте 4 - «Технологиялық машиналардың сенімділігі» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі |№ |Апталар |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz