Файл қосу

Бірыңғай көліктік жүйе



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМК құжаты       |ОӘК            |ПОӘК 042-18-12.1.21/02-2013      |
|«Бірыңғай көлік жүйесі»     |Баспа №1       |                                 |
|пәнінің студенттерге        |18.09.2013 ж   |                                 |
|арналған бағдарламасы       |               |                                 |






                           «Бірыңғай көлік жүйесі»

                        ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


  5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану»
                            мамандығына арналған






                            CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз
      1. ҚҰРАСТЫРҒАН
      ___________ Ерланова Г.Ж., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға
оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
«___09__» ______09_____________ 2013 ж.





      2. Талқыланды

      2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің

       «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.


      Хаттама № _1__  «__09__» ___09_____________ 2013 ж.


      Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К., э.ғ.к./






      2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу-
әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.


      Хаттама № _1__  «_11_» _______09___________ 2013ж.


      Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./






      3. бекітілді


      Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге
ұсынылды және мақұлданды.


      Хаттама № _1__  «_18_»______09_______2013ж.


      ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істер бойынша проректор


       _______________ / Г.К. Искакова /










      АЛҒАШ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР


















                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                                   |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                         |
|Курс форматы және саясаты                                         |
|Баға қою саясаты                                                  |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |
|ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны                                            |
|Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі                    |



   1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
      1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
      Ерланова Г.Ж., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы;
      Байланыс ақпараты – оқу корпусы № 1, кабинет № 1111;
      Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 1112, 1105;
      Кредиттер саны -3;


      1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      "Бірыңғай көлік жүйесі" пәнінен оқу бағдарламасы оқу-әдістемелік кешен
құрамына кіреді және 5В090100 –«Тасымалдауды,  қозғалысты  ұйымдастыру  және
көлікті пайдалану» мамандығының студенттеріне арналған.
      Бұл "Бірыңғай көлік жүйесі" пәнінің Оқу-әдістемелік  кешені   берілген
пәнге арналып құрылған және  осы  пән  бойынша   жүргізілетін  оқу  процесін
ұйымдастырудың  реті  төмендегі   құжаттардың  ұсыныстары  мен   талаптарына
сәйкес құрылған:
      - 5В090100  -  «Тасымалдауды,  қозғалысты  ұйымдастыру  және  көлікті
        пайдалану»  мамандықтары   бойынша   жалпы   білімдік   мемлекеттік
        стандарты енгізілді;
      -  СТУ  042-РГКП-СГУ-8-2007  Университет  стандарты  «Оқу-әдістемелік
        кешендерді құруға жалпы талаптар»;
      -  ДП  042-08.10.10.12-2007  Құжатталған  процедура  «Оқу-әдістемелік
        кешендердің құрылымы және мазмұны».
      Қазіргі заманғы өндіріс мамандардан автомобильдің эксплуатациясы  және
құрылғысы облысында терең білімді талап етеді. Инженер машинаның осы  немесе
басқа сәйкес қозғалыс  қауіпсіздігі  талаптарын  басқаруды  білуге  міндетті
емес, сонымен қатар осы  облыстағы  ғылымның  соңғы  жетістіктермен,  оларды
жоғарғы техникалық деңгейде  тиімді  қамтамасыз  етуі  керек.  Осы  қойылған
мақсаттарға жету үшін маман әртүрлі инженерлік есептерді шеше  білуі  керек.

      1.3. Пәнді оқудың негізгі мақсаты – келесіні оқу және түсіну
      Студент өзінің автокөлік эксплуатациясы және құрылғы  облысында  алған
білімін алдағы мамандығы бойынша жұмысында  практикалық  тұрғыдан  пайдалана
білуінде көрінеді.
      1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеті – келесіні оқу және түсіну
    • тасымалдауды ұйымдастыру облысында білім алуына арналған;
    • көлік құралдарын есебі және эксплуатация әдістарін меңгеруге арналған;
    • автомобильдің конструкциясын зерттеуге арналған.
      Сонымен қатар, осы курстың бағыты  студенттерге  белгілі  мәліметтерді
хабарлау  ғана  емес(анықтамалар,  заңдылықтар,  есептерді  шешу  әдістері),
сонымен қатар олардың қолданысын оқытуда.
      «Бірыңғай көліктік жүйе» тәжірибелік бағыт болып  табылады.  Сондықтан
бақылаудың негізгі түрін құрайтын  берілген  барлық  тәжірибелік  және  жеке
тапсырмаларды орындау міндетті шарт болып саналады.
      1.5. Пәнді оқу нәтижесінде студент:
    • «Бірыңғай көліктік жүйе» курсының негізгі (базалық) заңдарын білуі;
    • алған білімін теориялық және тәжірибе жүзінде іске асыру білуі;
    • көліктік құралдар қанауын орындай білу;
    • көліктік құралдар есебін және қанауын  қолдаудағы  негізгі  әдістердің
      мәнін ұғыну;
    • көлік құралдырының қану қазіргі мәселелері туралы ұсынулар;
    •  басқа  оқу  пәндірін  оқу  кезінде  көлік  құралдарының  есебі   және
      эксплуатациясы  туралы   білімдерін  жеткілікті  іскерлікпен   қолдана
      білуі;
    • курстың типік жобалық мақсаттарын шешуге дағдылану.
      1.6. Пән  пререквизиттары:
    • Көліктің даму тарихы;
      1.7. Пән постреквизиттары:
    • Көлік құралдары;




    2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне байланысты сағат үлестірілімі
                                Кесте 1 – Пәннің мазмұны. Сағат үлестірілімі
|Тақырып аты                    |Сағат саны                           |Әдебиет     |
|                               |Дәріс  |СТС   |ЗС     |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |            |
|1                              |2      |3     |4      |5        |6     |7           |
|Кіріспе. Бірыңғай көліктік жүйе|2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|туралы жалпы түсінік. ТМД      |       |      |       |         |      |            |
|елдерінің бірыңғай көліктік    |       |      |       |         |      |            |
|жүйесін анықтайтын факторлар   |       |      |       |         |      |            |
|Көліктің ел экономикасында және|2      |      |3      |3        |      |6.1.3       |
|қоғамдық өмірдегі маңызы       |       |      |       |         |      |            |
|Бірыңғай көліктік жүйе және    |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|көліктік әртүрлі түрлерінің    |       |      |       |         |      |            |
|қызмет сферасы. Көлік жұмысына |       |      |       |         |      |            |
|экономикалық нарық шарттарының |       |      |       |         |      |            |
|ықпал жасауы. Көлік            |       |      |       |         |      |            |
|логистикасы. Көліктегі         |       |      |       |         |      |            |
|бәсекелестік, үйлестік және    |       |      |       |         |      |            |
|әрекеттестік                   |       |      |       |         |      |            |
|Көліктік процестерді техникалық|2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|жабдықтау. Көліктік процестерді|       |      |       |         |      |            |
|ұйымдастыру және технология    |       |      |       |         |      |            |
|туралы жалпы түсінік           |       |      |       |         |      |            |
|Темір жол көлігі               |2      |      |3      |3        |      |6.1.3       |
|Автомобиль көлігі              |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Өзен (ішкі су) көлігі          |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Теңіз көлігі                   |2      |      |3      |3        |      |6.1.3       |
|Әуе көлігі                     |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Құбыр көлігі                   |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Пневматикалық көлік            |2      |      |3      |3        |      |6.1.3       |
|Өнеркәсіптік көлік.            |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Карьерлік көлік.               |2      |      |3      |3        |      |6.1.3       |
|Көтергіш кран.                 |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|Көтергіш крандардың негізгі    |2      |      |3      |3        |      |6.2.2       |
|түйіндері.                     |       |      |       |         |      |            |
|Жүк вагондары паркін пайдалану |       |1     |       |         |      |6.1.3       |
|көрсеткіштерін анықтау         |       |      |       |         |      |            |
|Тасымалдауды орындау сапасын   |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|бағалау                        |       |      |       |         |      |            |
|Әуе көлігі кәсіпорны жұмыс     |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|көрсеткіштерін анықтау         |       |      |       |         |      |            |
|Магистральді құбыр өткізгіш    |       |1     |       |         |      |6.1.3       |
|жұмыс көрсеткіштерін анықтау   |       |      |       |         |      |            |
|Аудандағы көлік  балансын      |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|Жол бөлімдері негізгі          |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|құралдарының қор қайтаруын     |       |      |       |         |      |            |
|анықтау                        |       |      |       |         |      |            |
|Темір жолдың негізгі құралдарын|       |1     |       |         |      |6.1.3       |
|пайдалану тиімділігін анықтау  |       |      |       |         |      |            |
|Автокөлік кәсіпорны өнімділігі |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|бойынша жоспарды орындауды     |       |      |       |         |      |            |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|Әуе көлігі кәсіпорнының        |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|тікұшақтар паркін бағалау      |       |      |       |         |      |            |
|Теңіз пароходы кеме            |       |1     |       |         |      |6.1.3       |
|жұмыстарының көрсеткіштерін    |       |      |       |         |      |            |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|Ішкі су көлігінің кәсіпорны,   |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|еңбек өнімділігінің деңгейін   |       |      |       |         |      |            |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|Жолды басқару бойынша көлік    |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|жұмыстарының өзіндік құнының   |       |      |       |         |      |            |
|өзгеріс динамикасын есептеу    |       |      |       |         |      |            |
|Теңіз пароходы бойынша         |       |1     |       |         |      |6.1.3       |
|тасымалдау табысының өзгерісін |       |      |       |         |      |            |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|Порт жүк айналымының өзгерісін |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|анықтау                        |       |      |       |         |      |            |
|Порттағы жүк телімінің         |       |1     |       |         |      |6.2.2       |
|механизациялау коэффициентін   |       |      |       |         |      |            |
|есептеу                        |       |      |       |         |      |            |
|                               |30     |15    |45     |45       |      |            |


      3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нҰсқаулар



      Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу,
дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау,  зертханалық
сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық  жұмыс  және
машықтану сабаөтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
      Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі.  Сабақты  босатқан
жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз  босатылған  үш  сабаққа
ұпай есептелмейді. .
      Зертханалық жұмыстарға, Машықтану  сабақтарына,  СОӨЖ,  СӨЖ  дайындалу
барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет.
      Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.
      Қорытынды   емтихан   барлық   теориялық    сұрақтармен    практикалық
тапсырмаларды қамтиды.









      4. Курс ЕРЕЖЕСІ ЖӘНЕ форматы



      Келесі талаптар қойылады:
   1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
   2. Сабақтарға кешікпей келу қажет;
   3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
   4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
   5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға  қатаң  түрде  тиым
      салынады;
   6.  Сабақ  уақытында  сабақ  өткізуге  кедергі  жасайтын  болса,   бірден
      «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады;
   7.  Өздік  жұмыстарды  уақытында  тапсыру  қажет,   кешіктірілген   жұмыс
      қабылданбайды.
      Межелік  аттестация  студенттің  сабаққа  қатынасуына,   тапсырмаларды
уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады.  Соңғы
қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды.


  5. Баға қою саясаты

  Кесте 2 – Семестр бағаларын есептеу

|апта   |Бақылау түрі                    |Барлық балл    |Ескерту           |
|1-7    |1-7 аптада сабаққа қатысу       |30             |                  |
|2      |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|3      |Тәжірибелік сабақ               |-              |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|4      |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|5      |Тәжірибелік сабақ               |-              |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|6      |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|7      |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|7      |Межелік бақылау 1               |80             |                  |
|1-7 аптадағы жинаған баллдар саны       |300            |                  |
|8-15 аптада сабаққа қатысу балы         |30             |                  |
|8      |Тәжірибелік сабақ               |0              |                  |
|9      |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |-              |                  |
|       |СӨЖ                             |-              |                  |
|10     |Тәжірибелік сабақ               |-              |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|11     |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |-              |                  |
|       |СӨЖ                             |-              |                  |
|12     |Тәжірибелік сабақ               |-              |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|13     |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |-              |                  |
|       |СӨЖ                             |-              |                  |
|14     |Тәжірибелік сабақ               |-              |                  |
|       |ОБСӨЖ                           |10             |                  |
|       |СӨЖ                             |20             |                  |
|15     |Тәжірибелік сабақ               |25             |                  |
|15     |                                |               |                  |
|       |Межелік бақылау 2               |80             |                  |
|8-15 аптада жинаған баллдар саны        |300            |                  |
|Емтихан балы                            |400            |                  |
|Академиялық кезең бойынша балл          |1000           |                  |


      6. ӘДЕБИЕТТЕР
      6.1. Негізгі әдебиеттер
      6.1.1. Аксенов И.Я. Единая транспортная  система.  М.:  Высшая  школа,
1991 г. – 382 с.
      6.1.2. Аксенов И.Я. Единая транспортная система. М.: Транспорт, 1980.
      6.1.3.  Основы  взаимодействия  железных  дорог   с   другими   видами
      транспорта.  Под  ред.  В.В.     Повороженко  и  Н.К.   Сологуб.   М.:
      Транспорт, 1986.


      6.2 Қосымша әдебиеттер
      6.2.1.  Правдин  Н.В.,  Негрей  В.Я.  Взаимодействие  различных  видов
      транспорта в узлах. Минск: Высшая школа, 1983.
      6.2.2.  Правдин  Н.В.,  Негрей  В.Я.  Взаимодействие  различных  видов
      транспорта. Примеры и расчеты. Минск. Высшая школа, 1989.




Пәндер