Файл қосу
Психологияны оқыту
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |4 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.31 | | | |/02-2010 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.09. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № 3 | | |«Психологияны оқыту |13.09.12. | | |әдістемесі» | | | «ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “______” __________ 2010 ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №______"__»________ 2010 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатива Ш.С. 2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №______”__»________ 2010 жыл Төрағасы _______ Колмогорова Г.Б. 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______”__»________ 2010 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ Молдажанова А.А. Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1 Қолданыс аймағы «Психологияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 050503-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 Нормативтік нұсқама. Осы «Психологияны оқыту әдістемесі» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазіргі заман жағдайында психология қоғамдық өмірге тереңдеп енуде. Оның маңызы біздің елімізде де арта түсуде. Оған түрлі бағыттарда кәсіби психологтар даярлайтын жаңа көптеген оқу орындарының ашылуы дәлел. Қазіргі қазақстандық қоғамның дамуы оның өркендеп қарыштауы адамдар жоғары дәрежедегі психологиялық білімді қажетсінуде. Психологиялық білімнің қажеттілігі және жұртшылықтың төмен дәрежедегі психологиялық сауатсыздығы еліміздің білім беру жүйесінің алдына бүкіл оқыту және тәрбие жүйесін психологияландыру сияқты күрделі де жауапты мақсат қояды. Бұл мақсатты шешу үшін жоғары дәрежелі кәсіби маман психологтарын, соның ішінде психология пәні оқытушыларын даярлау тиімділігін қаматамсыз ету қажет. Көптеген практикалық психологтар түрлі категориядағы тыңдаушылар үшін дәрістер оқуда қиындықтарға кездеседі, олардың қызығушылықтарын, жас ерекшеліктерін, даярлық деңгейлерін есепке алмайды, яғни нақты психологиялық ғылым бойынша білімі жоғары сапалы оқытуды қаматасыз ете алмайтындығын түсінбейді, педагогикалық қызмет арнайы қалыптасуда даярлау мақсатын күрделендіреді және маңыздылығын арттырады. Жоғарыда айтылғандар практикалық педагог-психологтарды маман ретінде ғана емес (кеңесші, заң психология, психолог-менеджер т.б.) психология пәнін оқыту әдістемесін терең меңгерген психолог маман ретінде даярлау қажеттілігін көрсетеді. Ұсынылған курстың негізіне профессор А.А.Вербицкий ұсынған контекстік оқыту теориясы орынды. Курс мазмұны педагог-психологтардың кәсіби қызметін бейнелейді. Студенттерді психологиялық даярлаудың негізгі мақсаты жоғары кәсіби оқытудағы Мемлекеттік білім беру стандартына сай берілген. 3.2 Пәннің мақсаты Студенттердің түсіндіре білуін қалыптастыру. Мектеп оқушыларына оқытуды ұйымдастырудың әр түрлі формаларының психологиялық білімін меңгеруге үйретуді реттеумен бақылау. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Психологиялық пәндерді оқыту курсын меңгеру арқылы студент кәсіби білімін көтеру, өзін өзі тәрбиелеу тәсілдерін меңгеруге қабілетті және падегогикалық процесті басқару дағды, іскерліктері қалыптасады. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: 1) психологияны оқыту спецификасы туралы; 2) педагогикалық процесті басқарудағы дағды, іскерліктерінің болуы; 3) студенттердің педагогикалық қабілетінің болуы; 4) ағартушылық қызметке қажеттілігін және оны тиімді ұйымдастыруын дамыта алуы; 5) кәсіби білімін көтеру, өзін-өзі тәрбиелеу тәсілдерін меңгеру. 3.5. Курс пререквизиттері: Жалпы психология, жас ерекшелігі психологиясы, Психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру, педагогикалық психология. 3.6 Курстың постреквизиті: Студенттердің психо-педагогикалық қабілеттерін дамытатын пәндер. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК | |с | |Саны |(сағ.) | | | | |Д |СПС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |1 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Студенттің оқу |Қазіргібілім беру |2 | | |2 |2 | | |іс-әрекетінің |процесіндегі психологияның | | | | | | | |психологиясы |рөлі мен орны. Психологияны| | | | | | | | |оқытудың мақсаты мен | | | | | | | | |қазіргі білім беру | | | | | | | | |мекемелерінің | | | | | | | | |стратегиялары. | | | | | | | | |Оқу іс-әрекетінің | | | | | | | | |психологиялық теориясы. | | | | | | | | |Студенттің оқу іс-әрекетін | | | | | | | | |қалыптастыру. | | | | | | |2 |Психология пәнінің |Психологиялық пәндерді | |2 | |2 |2 | | |спецификасы |оқытудың мақсат, | | | | | | | | |міндеттері. | | | | | | | | |Психологияны оқытудың | | | | | | | | |негізгі әдістемесі. | | | | | | | | |Психологияны оқыту | | | | | | | | |әдістемесінің пәні, | | | | | | | | |тапсырмалары. | | | | | | | | |Психологияны оқыту | | | | | | | | |әдістемесіне жалпы | | | | | | | | |мінездеме. | | | | | | |3 |Оқыту теориясы және |Психологиядағы оқыту |2 | | |2 |2 | | |ЖОО-да оқыту |теориясы түсінігі. Дамыта | | | | | | | | |оқыту. | | | | | | | | |ЖОО оқыту-дамыта оқыту. | | | | | | |4 |Психологияны оқытудағы |Студенттердің психологияны | |2 | |2 |2 | | |студенттерде болатын |оқында кездесетін | | | | | | | |қиыншылықтар. |қиыншылығының себептері. | | | | | | | | |Оларды шешу жолдары. | | | | | | |5 |Психологияны оқытудың |Дәріс сабақтарын дайындау |2 | | |2 |2 | | |әдістері мен формалары |және өткізу. | | | | | | | | |Дәрістің негізгі | | | | | | | | |функциялары. | | | | | | | | |Дәріс түрлері мен құрылымы.| | | | | | |6 |Дидактика |Дидактика: білім беру мен | |2 | |2 |2 | | |принциптерінің жалпы |оқытудың теориясы және | | | | | | | |сипаттамасы. |практикасы. | | | | | | | | |2. Дидактика принциптерінің| | | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |7 |Психология бойынша |Психология курсынан семинар|2 | | |2 |2 | | |сабақтарды өткізу |сабағын ұйымдастыру. | | | | | | | |түрлері |Практикалық және | | | | | | | | |лабораториялық сабақтар. | | | | | | | | |Студенттердің өздік жұмысын| | | | | | | | |ұйымдастыру. | | | | | | | | |Оқу дискуссиясын басқару | | | | | | | | |және ұйымдастыру | | | | | | | | |әдістемесі. | | | | | | |8 |Дәріс түрлері |Кіріспе дәріс. | |2 | |2 |2 | | | |Шолу дәрісі. | | | | | | | | |Визуализация дәрісі. | | | | | | | | |Екі адам дәрісі. | | | | | | | | |Мәселелік дәріс. | | | | | | | | |Пресс-конференция дәрісі. | | | | | | |9 |Студенттердің оқу |Бақылау студенттердің оқу |2 | | |2 |2 | | |іс-әрекетін бақылау |әрекеті ретінде. | | | | | | | |және бағалау |Студенттердің оқу | | | | | | | | |іс-әрекетін бақылау және | | | | | | | | |түзету. | | | | | | | | |Ағымдағы педагогикалық | | | | | | | | |бақылаудың тиімділігін | | | | | | | | |қамтамасыз етудің | | | | | | | | |әдістемелік тәсілдері. | | | | | | | | |Оқу іс-әрекетінің нәтижесін| | | | | | | | |бағалау. | | | | | | |10 |Оқыту топтарына |Семинар сабақтарын даярлау | |2 | |2 |2 | | |семинар, практикалық |ерекшеліктері. | | | | | | | |және лабораториялық |Лабораториялық сабақтарды | | | | | | | |сабақтарды ұйымдастыру |ұйымдастыру және өткізу. | | | | | | | |және жүргізу. |Студенттердің өзіндік | | | | | | | | |жұмыстарының жалпы | | | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | | |11 |Педагогикалық училищеде|Оқу-бағдарламалық |2 | | |2 |2 | | |психологияны оқыту |құжаттарға талдау және | | | | | | | |әдістемесі. |танысу. | | | | | | | | |Күнтізбелік-тақырыптық | | | | | | | | |жоспар құрастыру. | | | | | | | | |Оқытушының әдістемелік | | | | | | | | |жұмысы. | | | | | | |12 |Психология пәні |Кәсіби психологтың | |2 | |2 |2 | | |оқытушысының |теориялық және практикалық | | | | | | | |кәсіби-жеке тұлғалық |даярлығы мәселесі. | | | | | | | |деңгейі. |Педагогикалық шеберліктің | | | | | | | | |негізгі құрылымдары. | | | | | | |13 |Белсенді оқыту |Педагогикалық технология |3 | | |3 |3 | | |әдістерінің |ұғымы. | | | | | | | |психологиялық негізі. |Білім беру | | | | | | | | |технологияларының түрлері. | | | | | | |14 |Педагогикалық |Дидактикалық мақсаттардың | |1 | |1 |1 | | |училищедегі оқыту |комплексі. | | | | | | | |формаларын ұйымдастыру.|Дидактикалық талаптар. | | | | | | | | |Педагогикалық училищедегі | | | | | | | | |оқыту сабақтарының | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | |15 |Оқытудың ойындық |Кәсіби білім берудегі | |2 | |2 |2 | | |әдістері. |ойынның рөлі. | | | | | | | | |Іскерлік ойындар. | | | | | | | | |Рөлдік ойындар. | | | | | | | | |Ересектерді оқытудағы | | | | | | | | |ұйымдастырушылық-әрекеттік | | | | | | | | |ойындар. | | | | | | | | |Ересектерді оқытуда ойынды | | | | | | | | |қолданудың жалпы | | | | | | | | |нұсқаулары. | | | | | | | |Барлығы | |15 |15 | |30 |30 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі Кесте 3 |СӨЖО |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Психологиялық пәндерді |1. (Бадмаев Б.Ц., 2004)| Кесте құру | |оқыту курсы пәні |алғы сөзін оқыңдар. | | | |Оған өз көзқарасыңды | | | |жазбаша түрде бер | | | |2. Педагогикалық және | | | |психологиялық | | | |білімдердің | | | |салыстырмалы кестесін | | | |жаса | | |Дәріс – жоғары оқу орнында |1. Психологияны оқыту | конспект | |оқытудың дәстүрлі формасы |процесінде жестің | | | |атқаратын функциясын | | | |көрсет. | | | |2. Проблемалық дәріс |тезис | | |тезисін құру | | |Семинар және практикалық |1. Жалпы психология |Сабақ жоспары | |сабақтарға дайындық және |курсы бойынша тақырып | | |өткізу әдістемесі. |таңдап, семинар және | | | |праткикалық сабақ | | | |жоспарын жаса | | | |2. Осы жоспарлардың | | | |салыстырмалы анализін |кесте толтыру | | |жасап, олардың | | | |дидактикалық | | | |ерекшеліктері, | | | |ұқсастықтары, | | | |айырмашылықтарын | | | |кестемен көрсет | | |Психологияда белсенді оқыту|1. Отбасында «Фигура» | Ойын әдістемесі | |әдістері. |ойынын жүргізу | | | |2. Түсіндірмелі- | | | |терминологиялық | | | |ойын құрастыр | | |Психологияны оқыту |Психологиядан 2-3 |салыстырмалы | |процесінде білімді тексеру |бағдарламамен танысып, |анализ | |түрлері және формалары. |ерекшелігін көрсету | | 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 4 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға |Бақылау | | | |ТСО, |арналған |формасы | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | | |лабораториялық| | | | | |стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Студенттің оқу |Психология |Оқулықтар, |Психологиялы| Кесте құру | |іс-әрекетінің |пәнінің |кесте |қ пәндерді | | |психологиясы |спецификасы | |оқыту курсы | | | | | |пәні | | |Оқыту теориясы және |Психологияны |Логикалық |Дәріс – | конспект | |ЖОО-да оқыту |оқытудағы |схема |жоғары оқу | | | |студенттерде | |орнында | | | |болатын | |оқытудың | | | |қиыншылықтар. | |дәстүрлі | | | | | |формасы | | |Психологияны оқытудың |Дидактика |Плакат |Семинар және|Сабақ | |әдістері мен формалары|принциптерінің | |практикалық |жоспары | | |жалпы | |сабақтарға | | | |сипаттамасы. | |дайындық | | | | | |және өткізу | | | | | |әдістемесі. | | | | | | | | |Психология бойынша |Дәріс түрлері |Белсендіру |Психологияда| Ойын | |сабақтарды өткізу | |әдістері |белсенді |әдістемесі | |түрлері | | |оқыту | | | | | |әдістері. | | |Студенттердің оқу |Оқыту топтарына |Үлгі сабақтар |Психологияны|«БББ» | |іс-әрекетін бақылау |семинар, | |оқыту |әдістемесі | |және бағалау |практикалық және | |процесінде | | | |лабораториялық | |білімді | | | |сабақтарды | |тексеру | | | |ұйымдастыру және | |түрлері және| | | |жүргізу. | |формалары | | |Педагогикалық |Психология пәні |Профессиограмм|Педагогикалы|Кесте | |училищеде психологияны|оқытушысының |алық кесте |қ және | | |оқыту әдістемесі. |кәсіби-жеке | |психологиялы| | | |тұлғалық деңгейі.| |қ | | | | | |білімдердің | | | | | |салыстырмалы| | | | | |кестесін | | | | | |жаса | | |Белсенді оқыту |Педагогикалық |Инновациялық |Проблемалық |Дәріс тезисі| |әдістерінің |училищедегі оқыту|технологиялар-|дәріс | | |психологиялық негізі. |формаларын |слайдтар |тезисін құру| | | |ұйымдастыру. | | | | | |Оқытудың ойындық |Ойын |Жалпы |Сабақ | | |әдістері. |технологиясы |психология |конспектісі | | | | |курсы | | | | | |бойынша | | | | | |тақырып | | | | | |таңдап, | | | | | |семинар және| | | | | |праткикалық | | | | | |сабақ | | | | | |жоспарын | | | | | |жасау | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 5 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Бадмаев Б.Ц. Методика |1 | | | | |преподование психологии: | | | | | |Учеб. – метод. Пособие для | | | | | |преподават. и аспирантов | | | | | |вузов. – М.: Владос, 2004. | | | | |2 |Карандашев В.Н.Психология: |1 | | | | |Введение в профессию. М., | | | | | |2000. | | | | |3 |Ляудис В.М. Методика |1 | | | | |преподования психологии – | | | | | |М., 2003. | | | | |4 |Смолярчук И.В. Методика |1 | | | | |преподавания психологии | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 1. Авдеев В.В. Психотехнология решения проблемных ситуаций. –Казань, 2007.-262с. 2. Андреева Г.М.Социальная психология. – М., 2000.-376с. 3. Бадмаев Б.Ц.Психология: как ее изучить и усвоить. –М., 2001.-256с. 4. Бадмаев Б.Ц. Методика преподование психологии: Учеб. – метод. Пособие для преподават. и аспирантов вузов. – М.: Владос, 2004. Қосымша әдебиеттер: 1. Абрамова Г.С.Психология только для студентов. Учебн. пособие для вузов. – М., 2001. 2. Гамезо М.В. Домашенко И.А. Атлас по психологии. – М., 2000. 3. Зимняя И.А.Педагогикалық психология. Р н/д, 2007.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz