Файл қосу
Кітап баспагерлік білімі
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Кітаптану негіздері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы, Сейсенұлы Даулет 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Сейсенұлы Даулет- аға оқытушы Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы: Глинки, 20; 912 - бөлме Ақпараттық қатынас: телефон: 35-45-58 Кафедрада болатын уақыты: күнделікті сағ 8.00-ден - 17.00-ге дейін. Сабақ өтетін орын: 608 аудитория Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: а) Басты мәселе кітап туралы ғылым, оның кітап және кітап ісін дамытудағы ролі. мерзімді және беймерзімді баспасөздің зерттелу жайы. қазақстанда кітаптану ғылымының соңғы жылдарда ғана қолға алып қарастырылуда. кітаптану негіздері пәні бойынша ұсынылатын әдебиеттерге шолу. ә) Білім, машық, дағды және компетенция тізбегі: кітаптану ғылымы туралы; кітап және оның даму заңдылықтары; жалпы кітаптың пайда болуы Қазақстанда кітап ісінің дамуы; қолға алынып жатқан қазіргі іс-шаралар. 1.3 Осы курстың мақсаты: «Кітаптану негіздері» оқу пәнін оқыту кітаптану негіздерімен таныстыру, оларға кітап туралы ғылымның жалпы теориялық және методологиялық принциптерін түсіндіру мақсатын көздейді. Курс журналист мамандығын оқытудағы негізгі пәннің бірі болып есептеледі. Осы оқу пәнінің негізгі мақсатын журналистика мамандығы бойынша кәсіптік мамандануда кітап және кітап практикасында туатын проблемаларды шешуде неғұрлым тиімді жолдарын таныстыру арқылы жетілдіріп күшейту құрайды. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: Студенттер курсты меңгеру барысында: - дәріс, семинар сабақтарын өткізу жолымен, әлемдік қолжазба және баспа кітабы тарихының негізінде кітаптың адам мен қоғам өміріндегі рөлін; - кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихын, осы ғылымның жүйесін, теориясы мен методологиясын, өзге ғылымдармен байланысын бүгінгі заман талаптары тұрғысынан талдап талқылауды; - баспа ісі, полиграфия, библиополистика, кітапханатану, библиографиятану ғылымдарының қыр-сырын меңгерту көзделеді. Курстың теориялық және әдістемелік базасы отандық және орыс ғалымдарының зерттеулері мен ғылыми еңбектері мен осы саладағы арнайы әдебиеттер. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: Студенттер курсты меңгеру барысында: - дәріс, семинар сабақтарын өткізу жолымен, әлемдік қолжазба және баспа кітабы тарихының негізінде кітаптың адам мен қоғам өміріндегі рөлін; - кітаптану ғылымының туу, қалыптасу, даму тарихын, осы ғылымның жүйесін, теориясы мен методологиясын, өзге ғылымдармен байланысын бүгінгі заман талаптары тұрғысынан талдап талқылауды; - баспа ісі, полиграфия, библиополистика, кітапханатану, библиографиятану ғылымдарының қыр-сырын меңгерту көзделеді. Курстың теориялық және әдістемелік базасы отандық және орыс ғалымдарының зерттеулері мен ғылыми еңбектері мен осы саладағы арнайы әдебиеттер. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Журналистикаға кіріспе 1.6.2 Қазақ журналистикасының тарихы 1.6.3 Публицистің шығармашылық негіздері 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Публицистің шығармашылық шеберханасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 1 Кесте |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | | |ДС |СП |Л |С |С | | | | | |З |Б |Р |Р | | | | | | | |С |С | | | | | | | |П | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кітаптану ғылымы жайында |1 |1 | |0,5 |1,5 |1, Б. 12-25 | | | | | | | | |ББ | |2 |Баспасөз бостандығы. | |1 | |0,5 |1,5 |2, 78-99 ББ | |3 |Кітаптану ғылымының туу, |1 |2 | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | | |қалыптасу, даму тарихынан | | | | | | | |4 |Кітап және оның адам мен |1 |1 | |0,5 |1,5 |4, 30-40 ББ | | |қоғам өміріндегі ролі | | | | | | | |5 |Қазақстандағы кітап тарихын| |1 | |0,5 |1,5 |3, 45-62 ББ | | |зерттеуші ғалымдар | | | | | | | |6 |Қолжазба кітап |1 |1 | |0,5 |1,5 |5, 65-22 ББ | |7 |Алғашқы қолжазба басылымдар| |1 | |0,5 |1,5 |10, 3-17 ББ | |8 |Баспа кітап |1 |1 | |0,5 |1,5 |1, 16-35 ББ | |9 |Иоганн Гутенбергтің кітап | |1 | |0,5 |1,5 |2, 73-107 ББ | | |тарихындағы жаңалығы | | | | | | | |10 |Кітаптану ғылымының |1 |1 | |0,5 |1,5 |3, 9-19 ББ | | |функционалдық, қызметшілдік| | | | | | | | |тұжырымдамасы | | | | | | | |11 |Кітаптану туралы ғылымның | |1 | |0,5 |1,5 |2, 78-99 ББ | | |кешенділігі тұжырымдамасы | | | | | | | |12 |Жүйелі типологиялық |1 | | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | | |тұжырымдама | | | | | | | |13 |«Қиылысушы ғылымдар» | |1 | |0,5 |1,5 |4, 30-40 ББ | | |тұжырымдамасы | | | | | | | |14 |Кітаптанудың идеялық-саяси,| |1 | |0,5 |1,5 |2, 15-23 ББ | | |ғылыми өрісі | | | | | | | |15 |Кітап музейі |1 |1 | |0,5 |1,5 |3, 91-98 ББ | |16 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |0,5 |1,5 |4, 25-39 ББ | |17 |Кітап баспагерлік білімі |1 |1 | |0,5 |1,5 |5, 12-22 ББ | | |жүйесі | | | | | | | |18 |Кітап саудасы білімі жүйесі| |1 | |0,5 |1,5 |1, 43-59 ББ | |19 |Кітапханатану білімі жүйесі|1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 11-20 ББ | |20 |Библиографиятану білімі | |1 | |0,5 |1,5 |3, 39-56 ББ | | |жүйесі | | | | | | | |21 |Кітаптану білімінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |4,158-172 ББ | | |ғылымдар жүйесінде алатын | | | | | | | | |орны және басқа ғылымдармен| | | | | | | | |байланысы | | | | | | | |22 |Кітаптану және оған салалас| |1 | |0,5 |1,5 |5,200-210 ББ | | |пәндер | | | | | | | |23 |Кітап және кітап ісінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |6, 51-24 ББ | | |материалдық, экономикалық | | | | | | | | |негізін нығайтып, байытып | | | | | | | | |отыру | | | | | | | |24 |Кітаптанудың нарық | |1 | |0,5 |1,5 |1, 56-61 ББ | | |экономикасына көшуі | | | | | | | |25 |Кітап және кітап ісінің |1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 36-45 ББ | | |маман кадрларын даярлау | | | | | | | |26 |Ғылыми –техникалық | |1 | |0,5 |1,5 |3, 25-33 ББ | | |революция жетістіктерін | | | | | | | | |өндіріске енгізу. | | | | | | | |27 |Кітап және кітап ісін |1 |1 | |0,5 |1,5 |4, 26-35 ББ | | |ғылыми басқаруда | | | | | | | | |ғылыми-зерттеу жұмыстарын | | | | | | | | |жүргізудің маңызы | | | | | | | |28 |Жекеменшік баспалар | |1 | |0,5 |1,5 |1, 29-43 ББ | |29 |Балалар мен жасөспірімдерге|1 |1 | |0,5 |1,5 |2, 69-84 ББ | | |арналған басылымдар | | | | | | | |30 |Аралық бақылау жұмысы | |1 | |0,5 |1,5 |3, 91-120 ББ | | |Барлығы |15 |30 | |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАРЫ Студент «Кітаптану негідері» пәнінде ғылыми публицистиканың кең өріс алып дамуын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда журналистиканың тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше роль атқарады. Сондықтан студенттерге ғылыми оқулықтар мен ғылыми зерттеу жұмыстарын көр оқып, сараптауға тапсырмалар көртеп беріледі. Ұлы ғалымдардың еңбектері мен жас ғалымдардың еңбектеріндегі бірізділік пен дәстүр жалғастығын тани білуге баулу. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған студенттер автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу студенттің міндеті болып табылады. Егер студент қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа студенттен алуы керек. Оқытушы материалды бірде-бір студентке дәрістің бірде-бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. ОЖСӨЖ мақсаты – журналистика ғылымының бітім-болмысын, жанрлық ерекшеліктерін зерттеу. ОЖСӨЖ міндеттері келесілерді қарастырады: - курстың методологиясы және зерттеу әдiстерi; - журналистика функциялары мен жанрлық пішіндерін және оның ерекшелiктерi туралы. Студенттердің өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар студенттің максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті, өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу, бақылау түрінде тексеріледі. Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі. Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған ақтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма мен аралық және қорытнды бақылаудан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа ұпай есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемі ұлғайтылады. Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз, орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Кітаптану негіздері» пәні бойынша ұпайларды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 8-апта аралығында дәріске |30 | | | |қатысу | | | |1 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |2 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |3 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |4 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |5 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |6 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | |7 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |6 | | | |СӨЖ |10 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |62 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |қорытынды ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәріске қатысу |30 | | |8 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |9 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |10 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |11 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |12 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |13 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |14 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | |15 |Семинар |12 | | | |ОЖСӨЖ |5 | | | |СӨЖ |9 | | | |Аралық бақылау жұмыстары |74 | | |9-15 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша|300 | | |қорытынды ұпай | | | |Емтихан бойынша қорытынды ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша қорытынды ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 «Жалын» журналы, 2007 №11,12 . 7.1.2 «Мың бір хадис» 2007 таңдамалы. 7.1.3 «Мұхаммед Пайғамбардың хадистері» 2007 ж. 7.1.4 «Заң» газеті 2008 ж, 14 декабрь 7.1.5 Халифа Алтай «Таңдамалы хадистер аудармасы» 2011 ж. 7.1.6 «Жұлдыз», «Зерде» журналдары. 7.1.7 «Қазақ совет энциклопедиясы» ІІ том 6-13 бет «Фараби және ғылым» 7.1.8 Машанов «Шарафат» А-73 99-100 беттерде, 102,103,105 бет 7.1.9 А.Машанов «Әл-Фараби және Абай» 7.1.10 А.Көбесов «Сөнбес жұлдыздар» А., 2008 ж. «Шығыс Аристотелі» 39- 71 бет. 7.1.11 Ж.Тобаяқов «Қазақ үні» газ. 2006 қазан № 11 7.1.12 Әл-Фараби Философиялық трактаттар, А, 1973 ж 24- 25,113,208,213,219,14-21,241,245,260,289,290,295- 297 б. 7.1.13 Ауданбек Көбесов «Шығыс жұлдыздары». 7.1.14 Қ.Асанов Букетовтің әдеби-сын пікірлері. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 «Қазіргі қазақ күйі» деген мақаласы 50 т І-т, 110-112 б. 7.2.2 «Қазақ қашан жетіледі» 110-117 б 7.2.3 «Оқу ісі» 133-138 б 7.2.4 «Қазақтың қалам қайраткерлеріне ашық хат» 12 т-ң ХІ том 7.2.5 «Халқының зор ғалымы» (Қ.Сәтбаевқа) 12 томда 7.2.6 «Адамдық негізі әйел» 46-48 50 том-ң І томында 7.2.7 «Оқудағы құрбыларыма» І том 7.2.8 «Ғылым» 53-56 бет І том 7.2.9 «Қайсысын қолдаймыз» 51-52 бет
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz