Файл қосу
Бүйрекүсті бездері
|ҚАЗАҚСТАН ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042.14-4-04.01.20.222/ 02 | | | |-2012 | |ОӘК- «Адам және жануарлар |31.08.2011 ж. | | |физиологиясы» пәнінен студентке|№ 3 басылым | | |арналған жұмыс оқу бағдарламасы|орынына | | | |№ 4 басылым | | 5В060700 – «Биология» мамандығына арналған «Адам және жануарлар физиологиясы» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ студентке АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2012 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: Тугельбаева А.Д., аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Биология» кафедрасының отырысында Хаттама №1 27. 08.2012 ж Кафедра меңгерушісі ___________ Р. Арынова 2.1. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №1 03.09.2012 ж Төрағасы __________ К. Сатиева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 13.09.2012 ж ОӘК төрағасы, оқу-ісі жөніндегі проректор __________________Б.Рскелдиев 31.08.2011 ж. № 3 басылым орынына енгізілген Бұл кешен Қазақстан Республикасының іске қосылған мемлекеттік жалпы міндетті ҚР МЖ МБС 5.04.019-2011 бакалавриат білім негізінде маңыздандырылған Мазмұны 1. Жалпы мағлұмат 2. Студентерге арналған методиқалық нұсқау 3. Курстын политикасы 4. Әртүрлі жұмыс түрлерін бағалау шкаласы мен белгілері 5. Пәндің жұмыс бағдарламасы және сағаттардың бөлінуі 6. Студенттердің СОӨЖ және СӨЖ негізіндегі сабақ жоспары 7. Пәннің оқу құбылысының календарлық графигі 1. Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер ● Жалпы мағлұмат ● Оқытушының аты жөні: Тугельбаева Анар Досмухаметовна биология магистрі, аға оқытушы ● Биология кафедрасы ● Хабарласу мәліметі: 53-19-70: жүмыс кафедрада болу уақыты оқу кестесіне байланысты ● өткізілу орны: Оқу ғимараты № 5, А -203 ● Пәннің аты –«Адам және жануарлар физиологиясы» ● Кредит саны –3 1.2.Оқу жоспарынан көшірме Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі: 1кесте |Кур|Сем |Не |Дәріс (са |Зерт. |ОБСӨЖ |СӨЖ (са | |с |естр |сие |ғат) |(са |(сағат) |ғат) | | | | | |ғат) | | | |1 |2 |3 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зертханалы|Білім тексеруге |Күнделікті |379 |Кестеге сай|Баяндама | | |қсабақ |бағытталған | | | | | | | |бақылау | | | | | |2 |Бақылаужұм|Дәріс |Күнделікті |30 |Кестеге сай|Жазбаша есеп | | |ысы |материалдарын | | | | | | | |ұғуын тексеруге | | | | | | | |бағытталған | | | | | | | |бақылау | | | | | |3 |СОӨЖ | |Күнделікті |59 |Кестеге сай|Жазбаша есеп | |4 |СӨЖ |СӨЖ бойынша барлық|Күнделікті |72 |Кестеге сай|Баяндама | | |(үйтапсырм|тапсырмаларды | | | | | | |асы) |орындау | | | | | |5 |Сабақтарда| |Күнделікті |60 |Кестеге сай| | | |қатысу | | | | | | Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды бағалау, емтихан – (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. Студенттің рейтингін есептеп шығару 3-кесте |Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ | |№ | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық | |С |2,0 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P | | |Пәнді өтті | 5 Пәндің жұмыс бағдарламасы және сағаттардың бөлінуі Пәннің мазмұны. Сабақтын түріне байланысты сағаттардың бөлінуі 6 кесте |Тақырыптар |Сагат саны | | | ЛК|ЗС |СОӨЖ | СӨЖ | |Кіріспе. Физиология пәні, мақсаты. Организмнің |1 |2 |3 |3 | |физиологиялық қызметтері. Гомеостаз және оның | | | | | |көрсеткіштері. Организмдегі реттеу механзим | | | | | |түрелрі | | | | | |Қозғыш тканьдердің физиологиясы. Қозғыш |1 |2 |3 |3 | |ұлпалардың жалпы сипаттамасы. Қозғыш ұлпалардың | | | | | |негізгі қассиеттері. Қозғыштық тканьдердің | | | | | |тітіркену заңдары және әдістері | | | | | |Бұлшық ет және ыны талшықтарының физиологиясы. |1 |2 |3 |3 | |Парабиоз туралы Введенскийдің ілімі. | | | | | |Қозғыштықты анықтайтын әдістер. Қозу | | | | | |табалдырығы. Хронаксия және лабильдик. Бұлшық ет| | | | | |талшықтарының қасиеттері. Нерв талщықтарының | | | | | |қасиеттері Н.Е.Введенскийдің парабиозы | | | | | |Орталық нерв жүйесінің физиологиясы. ОЖЖ-ң |1 |2 |3 |3 | |эволюциясының негізгі кезеңдері. Жүйке | | | | | |клеткаларының құрылысы. Рефлекторлық концепция. | | | | | |Нерв орталығы және оның қасиеттері. Синапс- | | | | | |құрамы, қызметі | | | | | |Орталық жүйке жүйесінің бөліктерінің |1 |2 |3 |3 | |физиологиясы. Вегетативтік жүйке жүйесі | | | | | |/симпатикалық, парасимпатикалық/ Жұлынның | | | | | |құрылысы мен орталықтары. Сопақша ми, оның | | | | | |рефлеторлық орталықтары. Ортаңғы ми. Мишық | | | | | |Психикалық іс- әрекетінің физиологиялық |1 |2 |3 |3 | |негіздері. Жоғары нерв қызметінің жалпы | | | | | |сипаттамасы.Әр түрлі омыртқалы жануарлардың ми | | | | | |сыңарларының дамуы. Ми сыңарларының қыртысының | | | | | |эволюциясы, Шартты рефлекстер, олардың пайда | | | | | |болу механизмі. Тежелу түрлері. Ми қыртысының әр| | | | | |түрлі алаңдарының функциональдық сипаттамасы. | | | | | | Сенсорлық жүйе. Анализаторлар. Анализатордың |1 |2 |3 |3 | |жалпы сипаттамасы және | | | | | |қасиеттері.Интерорецепторлар, проприо және | | | | | |экстерорецептолар. Рецепторлардың қозуы. Көру | | | | | |және есту анализаторлар. Форецепция механизмі. | | | | | |Қан және лимфа жүйесі. Қанның құрамы және |1 |2 |3 |3 | |мөлшері. Қанның атқаратын қызметтері | | | | | |Қанның физикалық- химиялық қасиеттері | | | | | |Қандағы кан түйіршектерінің сипаттамасы | | | | | |Ішкі секреция бездерінің физиологиясы |1 |2 |3 |3 | |Ішкі секреция бездерінің мәні. Гипофиз оның | | | | | |топографиясы және морфологиясы. Калқанша безі, | | | | | |қалқанша маңындағы безі. Бүйрек безі, ұйқы безі.| | | | | |Бүйрекүсті бездері. | | | | | |Жүрек пен қан тамырларының жүйесі |1 |2 |3 |3 | |Жүрек құрылысы, қызметі, қасиеттері | | | | | |Қан тамырлары және қанның ағу себептері. | | | | | |Гемодинамика және қан қысымы туралы ілім. Қан | | | | | |айнауының реттелуі. Лимфа жүйесі және оның | | | | | |функциональдық маңызы жөнінде мәлімет. | | | | | |ыны салу жүйесінің физиологиясы. Тыныс алу |1 |2 |3 |3 | |физиологиялық және биохимиялық процесс және оның| | | | | |маңызы. Дем алу мен дем шығару механизмі. | | | | | |Өкпенің тіршіліктік және жалпы көлемі. | | | | | |Асқорыту физиологиясы. Зат және қуат алмасуы. Ас| |2 |3 |3 | |қорыту. Азық қорыту түрлері. Мембраналық ас |1 | | | | |қорыту. Ауыз қуысындағы және қарындағы ас | | | | | |қорыту. Ас қорыту жолындағы сініру процесі. | | | | | |Энергия алмасудың негіздері. Жалпы және негізгі| | | | | |энергия. Заттар алмасуы және оның түрлері. | | | | | |Органзимдегі қуаттың алмасуы. Белоктар, | | | | | |липидтер, көмірсулар олардың табиғаты және | | | | | |физиологиялық маңызы. | | | | | |Бүйректер және басқа да сыртқа шығару |1 |2 |3 |3 | |ағзаларының қызметі. Зат алмасуда пайда болатын | | | | | |қалдық заттарды организмнен сыртқа шығару және | | | | | |судың ролі. Зәрдің құрамы мен қасиеттері. Зәрдің| | | | | |пайда болу теориялары. Зәрдін пайда болуын және | | | | | |бөлінуін реттеу. Қосымша сыртқа шығару ағзалары.| | | | | |Хронофизиология. Жас өспірімдер физиологиясы. |1 |2 |3 |3 | |Физиологиялық және биологиялық ырғақтар. Теория | | | | | |мен практика хронофизиологияның маңызы. | | | | | |Биожүйелердің ұйымдастырылу қүрылымдық | | | | | |параметрлері. Адамның онтогенездік дамуының | | | | | |негізгі зандылықтары. Өмір сүру үзақтығына әсер | | | | | |ететін факторлар. | | | | | |Бейімдеушіліктің негізгі заңдылықтары. |1 |2 |3 |3 | |Бейімдеушіліктің жалпы принциптері мен | | | | | |механизмдері. Беймделу процесінің даму | | | | | |кезендері. Адамның бейімделу ерекшеліктері. | | | | | |Стресс және стрессорлық әсер туралы түсініктеме | | | | | |Барлығы: |15 |30 |45 |45 | 2. СОӨЖ және СӨЖ жоспары 6-кесте |№ |СОӨЖ |СӨЖ | |реті | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |Физиология дамуының |Майда еритін дәрумендер |Зат алмасу – тірі | | |тарихы. Физиологияның | |ұлпалардың негізгі | | |қазіргі жағдайы жалпы | |қасиеті | | |түсінік. | | | |2 |Мембраналық |Тыныштық потенциалы және |Ішек-қарын жолының | | |потенциалдың |әрекет потенциалы. |өзіндік реттелуі | | |табиғаты. | | | |2 |Бұлшық еттердің |Биохимиялық өзгерістердің |Қан қысымы және оны | | |физиологиясы. Қанқа |негізгі кезендері және |қамтамасыз ететін | | |еттерінің құрылысы |еттін жирылуы |факторлар | | | |энергетикасы. | | |4 |Нерв талшықтарының |Ет – жүйкелік сиапстың |Бұлшық еттің | | |физиологиясы. |құрылысы жөніндегі Қазіргі|жиырылуының механизмі | | | |мәліметтер. Парабиоз |мен химизмі | |5 |ОЖЖ жалпы |Сопақша мидың физиологиясы|Құстардың ас қорыту | | |сиппатамасы. | |ерекшеліктері | |6 |Аралық ми физиологясы |Тетаникалық жиырылудың |Бұлшық еттің | | | |табиғаты. |жиырылуының түрлері. | |7 |Вегетативтік нерв |Тегіс бұлшық еттердің |Организмнің ішкі | | |системасының |функциональдық |ортасы, оның құрамы, | | |физиологиясы |ерекшеліктері |маңызы | |8 | Үлкен ми сыңарларының|Нерв талшығының, бұлшық |Бұлшық ет тканінің | | |эволюция кезеңдері |еттің және синапстың |физиологиялық | | | |лабильдігі |қасиеттері. | |9 |Ми қырытысындағы |Рефлекстің классификациясы|Физиологиялық адаптация| | |тежелу түрлері |және олардың биологиялық |(бейімделу) және оны | | | |маңызы |қамтамасыз ететін | | | | |механизмдер | |10 |Ми қыртысының анализ | Автоматия және жүректің |Бұлшық еттің шаршауы, | | |және синтез |жұмысына температураның |оның себебі мен | | |қызметттері |әсері |байқалуы (проявление) | |11 |Мидағы ес механизмі |Симпатикалық жүйенің әсері|Организм-өздігінен | | | | |реттелетін жүйе. | | | | |Өздігінен реттелудің | | | | |механизмі | |12 |Үйқы және гипноз. |Адамға тән екінші |Күйіс қайыру кезеңі | | | |сигнальдық жүйе – жоғары |(период), оның басталу | | | |жүйке іс әрекетінің |механизмі мен маңызы | | | |ерекшелігі | | |13 |Анализаторлардың |Вестибулярлық апаратының |Бүйрек бездері, олардың| | |физиологиясы. |физиологиясы |гормондары | |14 |Қозғалыс физиологиясы |Макроэлементтер |Шошқа мен жылқы | | | | |асқазанындағы және | | | | |ішектегі ас қорытудың | | | | |ерекшеліктері | |15 |Қан жүйесінің |Қан ұйытатын және ұюға |Дамыл потенциалы мен | | |физиологиясы. |қарсы тұратын жүйелер және|ықпал потенциалы, | | | |олардың маңызы. |олардың барын | | | | |дәлелдейтін тәжірибелер| |16 |Мүшелердің |Электрокардиография. |Е.Н.Введенскийді | | |қанайналдыру |Фонокардиография. |лабильдік туралы ілімі.| | |ерешеліктері | | | |17 |Лимфалық жүйе және |Эритроциттердін құрылысы, |Тыныс алудың жүйкелі | | |оның функциональдық |қызметі. гемоглобин оның |реттелуі | | |қызметі |табиғаты және қасиеті. | | |18 |Гипофиз. |Жүріс-турыс рефлекстері. |Нерв талшығының, бұлшық| | | |Мишықтын қызметі |еттің және синапстың | | | | |лабильдігі | |19 |Жыныс гормондары |Сүттің пайда болуының таз |Сүттің пайда болуы | | | |қарындағы ас қорытумен | | | | |байланысы | | |20 |Тыныс алу |Спирометрия. Гипоксия, |Орталық және шеткі | | |физиологиясы. |гипоксемия және асфиксия |синапстар құрылысы. | | | |туралы уғым |Қасиеттері | |21 |Әр түрлі функционалдық|Тыныс алу мен қан айналуы |Ұйқы безі және оның | | |жағдайдағы тыныс алу. |құбылысының өз ара |гормондарының | | | |байланыстлығы |физиологиялық ролі | |22 |Асқорыту физиологиясы.|Белоктар, олардың табиғаты|Жануарлардың ащы ішегі | | | |және физиологиялық маңызы.|мен тоқ ішегіндегі | | | | |астың қорытылуы | |23 | Витаминдер және |Авитаминоз |Гуморальдық реттелу | | |классификациясы | |және оның ОЖЖ – мен | | | | |байланысы | |24 |Ұйқы бездері және |Ұйқы безінің ішкі |Рефлекс және | | |ферменттері |секрециялық қызметі |рефлекторлық доға. | |25 |Қосымша сыртқа шығару |Терінің экскреторлық |Үлкен ми жарты шар | | |ағзалары. |қызметі, тер бездері және |қыртысының ішкі мүшелер| | | |тердің шығуы. Тердің |жұмысын реттеудегі | | | |қүрамы. |маңызы | |26 |Заттар алмасуы. |Қоректенудің минералдық |Жүйке қасиеттері. Жүйке| | | |компоненттері және олардың|ұлпасындағы қозудың өту| | | |физиологиялық маңызы |заңдары | |27 |Заттардың су алмасуы |Жас ерекшеліктеріне |Қанның ұю механизмі | | | |байланысты өкпенің |және оның реттелуі | | | |тіршілік сыйымдылығы | | |28 |Жануарлар |Химиялық және физиқалық |Қанның физико-химиялық | | |организміндегі жылудың|ткерморегуляция |қасиеттері | | |алмасуы.. | | | |29 |Хронофизиология. |Биоырғақтардың |Қан топтары | | | |классификациясы | | |30 |Беймделу физиологиясы |Энергияның алмасуы |Кардиография және оны | | | | |талдау | 7 Пәннің оқу құбылысының календарлық графигі «Адам және жануарлар физиологиясы» пәнінің календарлық кестесі 7-кесте |Бақылау түрі|Апталар |Балл | | | |саны | 123456789101112131415Қатысқаны үшін***************60Дәрістерді конспектілеу***************30СОӨЖ шегіндегі сабақтағы жұмыс***************59СӨЖ (үй жұмысы)***************72ЗТС***************379Барлығы (жоғарғы шегі)600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz