Файл қосу

Оқытушылар үшін Кәсіби бағытталған шет тілі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|                        |             ПОӘК    |                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |                     |                              |
|                        |                     |ПОӘК 042-18-2.1.033/ 01-2014  |
|                        |                     |                              |
|                        |                     |                              |
|Оқытушылар үшін «Кәсіби |                     |                              |
|бағытталған шет тілі»   |Басылым № 1          |                              |
|пәнінің бағдарламасы    |11.09.2014ж.         |                              |













                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

                         «КӘСІБИ БАҒЫТТАЛҒАН ШЕТ ТІЛІ»


           «5В051000» - Мемлекеттік жергілікті басқару»   мамандығы


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ






























                                 Семей 2014


 Құрастырушы  __________  «__29__   »_08__   2014ж.,   Темиргалиева   Айгуль
 Сержановна,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы


 ТАЛҚЫЛАҒАН
 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында.
 «__29__ »__08____ 2014ж. №_1___Хаттама




 Кафедра меңгерушісі  ___________        Г.Орынбекова


 2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар  факультетінің Оқу-
 әдістемелік Бюросының отырысында.
 «__09__ »____09____ 2014ж. № _1_ Хаттама


 ОӘБ төрағасы____________________  С.Тойкин




 БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.
 «__11___ »__09_ 2014ж. № _1_ Хаттама




 ОӘК төрағасы   _________________Г.Искакова






Бірінші рет енгізілген Басылым № 1,  11.09.2014ж.













































                                   МАЗМҰНЫ


   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны
   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   7. Әдебиеттер















































                             1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ

      «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні  бойынша  оқу-  әдістемелік  кешені
«5В051000» -  Мемлекеттік  жергілікті  басқару»    мамандығы   студенттеріне
арналған.
      «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні болашақ мамандар  үшін  аса  өзекті
пән болып табылады. Берілген курс болашақ  мамандарға  шет  тілдік  деңгейде
экономикалық  ойлауды   дамытуға,   кәсіби   салада   сөйлеу   тәртібі   мен
мәдениетінің деңгейін көтеруге мүмкіндік береді.

                          2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР


      «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік  кешені
келесі  құжаттардың  ұсынымдарымен  және  талаптарына  сәйкес  берілген  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды :
ҚР МЖМБС 5.04.019 -2011, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 17  маусым  2011
жылғы, № 261 бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.
    - СТУ 042-  ГУ-4-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенін  жасау  және
      рәсімдеудің жалпы талабы»  университет стандарты
- ДП 042 -  1.01-2014  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  және
құрылымы» құжатталған процедурасы

                               3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

      3.1. Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты.
      «Кәсіби  бағытталған  шет  тілі»  курсы  5В051000  «Мемлекеттік   және
жергілікті басқару»  мамандығының студенттеріне арналған және  студенттердің
ағылшын тілінде арнайы терминдерді игеруін үйрету.
      3.2 Пәннің мақсаты - кәсіби қызмет саласында жазбаша және ауызша қарым-
қатынас құралын ағылшын тілінде тәжірибелік игеру.
      3.3 Пәннің міндеттері:
      - мамандық бойынша мәтіндер мазмұнын түсіну;
      - оқу-еңбек,  мәдениет  салаларында  және  күнделікті  өмірде  сөйлесу
қатынасын орнату;
      - шет тілінде жазбаша және ауызша коммуникативтік қызмет орнату.
      -  «Кәсіби  бағытталған   шет   тілі»   курсының   зерттеу   объектісі
экономикалық пәндердің саласында терминдерін игеру.
      Зерттеу  пәні.  Ағылшын  тілінде  тақырыптық  диалогтар,  терминдердің
мазмұнын ашатын экономикалық мәтіндер және тапсырмалар;
      3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер:
      - ағылшын тілінде фонетикалық, грамматикалық және  лексикалықжүйелерді
білуі қажет;
            - оқып жатқан мамандық бойынша негізгі терминдер мен  күнделікті
лексиканы қолдануды игеруі керек;
      - стандарттық жағдай қатынастарында ауызша формулаларды түсінуі қажет;
      - Білуі керек:
      -  мамандық бойынша әдебиеттерді оқып және түсіну;
      - күнделікті өмірде ағылшын тілінде өзінің ойын жеткізу;
      - арнайы және күнделікте тақырыптардың лексикасын игеру;
      -оқыған тақырып бойынша ағылшын тілінде түсінуі қажет;
      -шет тілінде арнайы терминология саласында дағдылануы қажет.
      3.5 Курс пререквизиттері:
      - «Экономикалық теория»;
      - «Шет тілі».
      3.6 Курс постреквизиттері:
      - «Менеджмент»;
      - «Шетелдің басқару тәжірибесі»

      3. 7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1);


  1 кесте -  Жұмыс оқу жоспарынан көшірме


           |Курс                                                           |семестр   |
| Практикалық сабақ                                                        |
|Модуль 1                                                                  |
|1. The history of management (Менеджменттің даму тарихы)       |1         |
|2. Management functions a design (Менеджмент функциялары)      |1         |
|3. Classification of organizations (Ұйымның түрлері)           |1         |
|4. Civil service (Мемлекеттік қызмет)                          |1         |
|Модуль 2                                                                  |
|5.The economic environment (Экономикалық орта)                 |          |
|6. Measuring economic activity (Экономикалық белсенділікті     |1         |
|өлшеу)                                                         |          |
|7. Three economic issues (Экономиканың үш сұрағы)              |1         |
|8. Income (пайда)                                              |1         |
|9. The production possibility frontier (Өндіріс мүмкіндіктер   |1         |
|шекарасы)                                                      |          |
|10. Economic systems (Экономикалық жүйелер)                    |1         |
|Модуль 3                                                                  |
|11. Inflation (Инфляция)                                       |1         |
|12. Money and banking (Ақша және банк ісі)                     |1         |
|13.Economic growth (Экономикалық өсу)                          |1         |
|14. Employment (Жұмысбастылық)                                 |1         |
|15. Advantages of  WTO (ДСҰ артықшылықтары)                    |1         |
|Жиыны                                                          |15        |







           5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ҮШІН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
1. My future profession (Менің болашақ мамандығым) – эссе (2 апта)
2. Foreign Trade (мәтінді қазақ тіліне аудару) (6 апта)
1.International trade is the system by which countries  exchange  goods  and
services. Human societies evolved from the  Stone  Age  to  the  present  by
exchanging or trading ideas and  technologies.  Countries  trade  with  each
other to obtain things that are of better quality, less expensive or  simply
different from goods and services produced at  home.  Countries  also  trade
with each other because they benefit from it.
2.The gain from  international  trade  enables  resources  in  each  trading
nation to be allocated to their most productive uses. Instead of  trying  to
produce everything themselves which would be  inefficient,  countries  often
concentrate on producing those things that they can produce best,  and  then
trade for other goods and services. By doing so, both the  country  and  the
world become wealthier.
3.Most international trade consists of the purchase and sale  of  industrial
equipment, consumer goods,  oil  and  agricultural  products.  In  addition,
services such as  banking,  insurance,  transportation,  telecommunications,
engineering and tourism account for about one-fifth of all world  export  in
the 90s.
4.Trade has long been considered a primary instrument  for  development.  It
also has a social impact by bringing isolated  cultures  into  contact  with
new ideas, technologies and goods. In 1964 when  the  first  United  Nations
Conference on Trade and Development (UNCTAD) met in Geneva, trade was  still
recognized as a primary vehicle for development.  The  conference  concluded
that the effective development  assistance  was  extremely  limited  in  its
power to bring  social  change  compared  to  trade,  which  could  generate
employment and accelerate economic growth.
3. Мемлекеттік қызмет тақырыбына байланысты сөздік  құрастыру  (100  термин)
(9 апта)
4. Қазақстан  Республикасының  экспорт  және  импорт  (Берілген  диаграмманы
ағылшын тілінде сипаттау (13 апта)
     1995-2011 жылдар аралығындағы ҚР экспорт және импорт көрсеткіштері

                                                               млн. долл.АҚШ
[pic]



          6. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

Кесте 3- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтар,               |Жалпы саны    |Студенттер саны|Қамтамасыз етілу|
|оқу-әдістемелік          |              |               |пайызы,%        |
|әдебиеттердің аттары     |              |               |                |
|«Английский язык для     |5             |8              |62,5%           |
|студентов экономических  |              |               |                |
|факультетов», Воронцова  |              |               |                |
|И. И., Ильина А. К.,     |              |               |                |
|Момджи Ю. В., Учебное    |              |               |                |
|пособие,  ПРИОР 1999г    |              |               |                |
|«Английский язык для     |2             |8              |25%             |
|студентов экономических  |              |               |                |
|факультетов», Воронцова  |              |               |                |
|И. И., Ильина А. К.,     |              |               |                |
|Момджи Ю. В., Учебное    |              |               |                |
|пособие,  ПРИОР 1999г    |              |               |                |
|В.Д.Рыжков. Менеджмент.  |12            |8              |100 %           |
|Деловой английский язык. |              |               |                |
|Management Business      |              |               |                |
|English. Москва, 2008    |              |               |                |
|Mukhtarova K.S.          |1             |8              |12,5%           |
|Management: theory,      |              |               |                |
|practice and modeling.   |              |               |                |
|Educational manual,      |              |               |                |
|Almaty, 2013             |              |               |                |


                                7. ӘДЕБИЕТТЕР
                           7.1 Негізгі әдебиеттер
7.1.1 «Английский язык для студентов экономических  факультетов»,  Воронцова
И. И., Ильина А. К., Момджи Ю. В., Учебное пособие,  ПРИОР 1999г
7.1.2  Аракин В. Д. Практический  курс  английского  языка.  Учебник  для  1
курса. –  М.: ВЛАДОС, 1998.
7.1.3 Учебник: Колесникова Н.Н. Английский язык для менеджеров.-  3-е  изд.,
стер.- М.: Издательскийцентр «Академия», 2008
7.1.4 Patrick J. Montana, Bruce H. Charnov. Management, Barron’s, NY, 2008
7.1.5 Dictionary of Business and Management. Oxford  University  Press,  NY,
2006
7.1.6 Drucker, Peter. The Essential Drucker, Collins, NY, 2005
7.1.7  Mukhtarova  K.S.   Management:   theory,   practice   and   modeling.
Educational manual, Almaty, 2013
7.1.8 В.Д.Рыжков. Менеджмент. Деловой английский язык.  Management  Business
English. Москва, 2008
 7.2  Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Голицинский Ю. Б., Грамматика англ. языка.-М., 2010
7.2.2 Качалова, К.Н. Практическая грамматика англ. языка  с  упражнениями  и
ключами.-М., 1996.
7.2.3 Баданбекқызы З. English.,1997.
7.2.4 David Cotton, Roger Owen, Tatiana Baranovskaya, Larisa Tarkhova,  Anna
Gorisontova. New Agenda.Business English  through  Case  Studies.  Evrokniga
Publishing.
7.2.5  Ronald  Ebert.  Business  Essentials.  Pearson  Education  Inc.,  New
Jersey, 2005
7.2.6 Sarah Philot, Lesley Curnick. Academic Skills. Oxford, 2010
Пәндер