Файл қосу

Стратегиялық менеджмент пәнінің бағдарламасы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК             |ПОӘК 042-18-2.1.031/02-2014  |
|ПОӘК                      |Басылым № 1      |                             |
|студенттерге арналған     |11.09.2014ж      |                             |
|«Стратегиялық менеджмент» |                 |                             |
|пәнінің  бағдарламасы     |                 |                             |



















                       ПӘННІҢ  ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  «СТРАТЕГИЯЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ»   пәні бойынша


           5В051000«Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы



                     СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ




























                                 Семей 2014

      Алғысөз



 1. ӘЗІРЛЕГЕН
 Құрастырушы __________       «_29_»___08____2014 ж. Абеуханова Еркежан
 Бахытбековна,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы, Семей
 қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті


 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
  «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында
      № 1 Хаттама    «_29_ »_08_____ 2014  ж.


 Кафедра меңгерушісі ________          Г. Орынбекова


 2.2. Экономика, құқықтық және гуманитарлық ғылымдар  факультетінің Оқу-
 әдістемелік Бюросының отырысында


   № 1 Хаттама    «_09_ »_09_ 2014  ж.


 ОӘБ төрағасы            _________               С. Тойкин




 3. БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған


  № 1 Хаттама         «___11___ »_09_ 2014  ж.


 ОӘК төрағасы  _________         Г. Искакова







































                                   МАЗМҰНЫ


   1. Жалпы ереже
   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу
   3.  Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
   4. Курс форматы
   5. Курс саясаты
   6. Бағалау саясаты
   7. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі











































        1. ЖАЛПЫ  ЕРЕЖЕ
      1.1.Пән және оқытушы туралы жалпы мәліметтер
      Абеуханова Е.Б. – аға оқытушы
      «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы
      Байланыс телефоны: 530229, 8-ғимарат, 305- кабинет
      Сабақ жүргізу орыны -   дәрісхана
      Пән бойынша несие саны- 4
      1.2. Пәннің қысқаша  мазмұны.  Қазақстан  Республикасы  экономикасының
қайта құрылуы және нарықтық қатынасқа  көшуі  жоғарғы  оқу  орындарына  жаңа
тапсырмалар мен талаптар қойды. Экономиканың қазіргі даму  сатысында  жоғары
білімді мамандар териялық білім  алып  қана  қоймай,  оны  практикалық  және
коммерциялық қызметтерінде қолдана білу керек. Барлық компаниялар  бәсекемен
күресу жағдайында ішкі істеріне ғана  көңіл  бөлімей  сонымен  қатар  сыртқы
ортаның өзгеруіне сәйкес ұзақ уақытқа стратегия құрастыруы қажет.
      1.3. «Стратегиялық менеджмент» курсының негізгі мақсаты:  кәсіпорынның
тұрақтылығын қамтамасыз ету мүмкіндігі және негізгі жолдарын  зерттеу,  оның
қолайсыз жағдайларға төтеп  бере  алу  қабілеттілігін  оқу  болып  табылады.
Студенттер стратегиялық менеджменттің негізгі тұжырымдамаларымен  таныстыру,
нақты экономикалық секторда жұмыс істеген кезде қажет  болатын  стратегиялық
талдаудың тәжірибелік машықтарын қалыптастыру.
      1.4.  Пәнді  оқытудың  негізгі  міндеті.  Студенттерге    стратегиялық
менеджмент экономикалық біліктілікпен  қатысты  екенін  түсіндіру;  фирманың
стратегиясымен   байланысты   сұрақтарды   қарастыру;   фирманы    басқаруды
стратегиялық бағытпен негіздеу.
      1.5.  Оқыту  нәтижесі:  стратегиялық  болашақты  көруді  қалыптастыру;
қойылған мақсаттарға жетуге бағытталған стратегияларды әзірлеу;  компанияның
бәсекелестік ортасына талдау  жасау;  қалыптасқан  стратегиялық  жағдайларға
сәйкес шешім қабылдау.
      Студент білу керек:  курсты  меңгеру  барысында  стратегиялық  басқару
үрдісі;   ұйымның   микро   және   макроортасы,   функционалды    стратегия,
кәсіпорынның стратегиясы;  бизнес-стратегиялар;  стратегияны  жүзеге  асыру;
стратегияның   орындалуына   бақылау   жасау   және   өзгеріс    менеджменті
қарастырылады;  ХХI   ғасыр   стратегиясына   байланысты   пікір   –   талас
ұйымдастырылады.   Академиялық   зерттеулер   мен   тәжірибеге   негізделген
стратегияны жүзеге асырудың заманауи түсінігі беріледі.
      Студент істей білу керек: тұрақсыз,  жылдам  өзгеріп  отыратын  сыртқы
орта  жағдайында   кәсіпорынды   немесе   ұйымды   стратегиялық   басқарудың
ерекшеліктерін түсіну;  сыртқы орта мен  кәсіпорын  ерекшеліктерінің  (күшті
және әлсіз жақтары) талдауына негізделе отырып,  кәсіпорынның  мүмкіндіктері
мен қауіп-қатерін анықтаудың теориялық негіздері мен  тәжірибесін  жинақтау;
стратегиялық  талдауға   негізделе   отырып,   кәсіпорынның   миссиясы   мен
мақсаттарын әзірлеу қабілетін қалыптастыру; стратегияның мүмкін  нұсқаларын,
стратегиялық баламаларды әзірлеу  және  кәсіпорынның  немесе  ұйымның  нақты
стратегиясын таңдау  тәсілдерін  оқып-білу;  өзгерістерге  қарсылық  білдіру
мүмкіндігін есепке ала отырып стратегияны  жүзеге  асыру  шараларын  әзірлеу
бойынша   тәжірибелік   машықтарын   қалыптастыру;   стратегиялық    бақылау
тәсілдерін  және  стратегияны  жүзеге  асыруды   бақылау   жүйесін   әзірлеу
әдістерін оқып-білу.
      1.6. Курстың пререквизиттері: Менеджмент
      1.7. Курстың постреквизиттері: -


        2. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША ПӘННІҢ  МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
|Тақырып аттары            |Сағаттар                 |Әдебиеттер          |
|                          |Дәріс |Прак. |СОӨЖ |СӨЖ  |                    |
|2                         |3     |4     |5    |6    |7                   |
|Модуль 1 Стратегиялық басқару                                            |
|1.Стратегиялық            |2     |1     |1,5  |4,5  |1.К.Б.Бердалиев     |
|менеджменттің  теориялық  |      |      |     |     |Стратегиялық менеджм|
|негіздері.                |      |      |     |     |ент. Алматы – 2011; |
|                          |      |      |     |     |2. Маркова В.Д.     |
|                          |      |      |     |     |Стратегический      |
|                          |      |      |     |     |менеджмент. – М.,   |
|                          |      |      |     |     |2009                |
|                          |      |      |     |     |3.Фатхутдинов Р.А.  |
|                          |      |      |     |     |Стратегический      |
|                          |      |      |     |     |менеджмент. – М.,   |
|                          |      |      |     |     |2009                |
|                          |      |      |     |     |4.Люкшинов А.Н.     |
|                          |      |      |     |     |«Стратегический     |
|                          |      |      |     |     |менеджмент». – М.,  |
|                          |      |      |     |     |2010                |
|2.Стратегиялык            |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|менеджменттегі  талдау    |      |      |     |     |                    |
|әдісі.                    |      |      |     |     |                    |
|3. Стратегия және         |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|бәсекелестік артықшылық.  |      |      |     |     |                    |
|4. Маркетинг стратегиясы. |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|5. Өнім және              |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|әртараптандыру            |      |      |     |     |                    |
|стратегиясы.              |      |      |     |     |                    |
|6. Жоспарлау стратегиясы  |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|және стратегияны іске     |      |      |     |     |                    |
|асыру                     |      |      |     |     |                    |
|7. Бакылау және адам      |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|ресурстарын пайдалану     |      |      |     |     |                    |
|стратегиялары.            |      |      |     |     |                    |
|8. Баскарудағы кайшылыктар|2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|9. Корпоративтік          |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|стратегия.                |      |      |     |     |                    |
|10.Фирма стратегиясы.     |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|11. Сала мен бәсекелестік |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|жағдайға талдау жасау     |      |      |     |     |                    |
|12. Сапаны көтеру және    |2     |1     |1,5  |4,5  |-//-                |
|бағаны басқару            |      |      |     |     |                    |
|стратегиясы.              |      |      |     |     |                    |
|Модуль 2. Қазақстандағы стратегиялық менеджмент                          |
|13.Қазақстандағы          |2     |1     |1,5    |4,5   |-//-             |
|стратегиялық менеджмент   |      |      |       |      |                 |
|14. Қазакстандағы         |2     |1     |1,5    |4,5   |-//-             |
|кәсіпкерлікті баскару     |      |      |       |      |                 |
|стратегиясы               |      |      |       |      |                 |
|15. Казакстанда           |2     |1     |1,5    |4,5   |-//-             |
|экономикалык дамудың      |      |      |       |      |                 |
|негізгі стратегиялары     |      |      |       |      |                 |
|Барлығы                   |30    |15    |22,5   |67,5  |                 |



3. Студенттерге  арналған  «Стратегиялық  менеджмент»  пәнін  оқыту  бойынша
әдістемелік нұсқаулар
      Курс барысы: 15  тақырып  «Стратегиялық  менеджмент»  курсының  барлық
мазмұнын қамтиды. Оқу жоспары бойынша пәнді оқытуға 30  аудиториялық  сағат,
соның ішінде  15  сағат  дәріс,  15  сағат  практикалық  (семинарлық)  сабақ
қарастырылған.
    Аудиториялық дәріс курсы студент білімін  жүйелендіретін  негізгі  және
маңызды көзі болып табылады.
    Дәріс – берілген пәннің теориялық сұрақтарын  қарастыру  мақсаты  болып
табылатын оқу сабағының нысаны.
    Дәрістің  негізгі  бағыты  барлық  оқу  сабақтарының,   сонымен   қатар
студенттердің  өздік  жұмыстарының  негізгі  мазмұны  мен  сипатын,  негізгі
бағыттарын анықтай отырып, білім негізін салу.
      Берілген пәнді  тиімді  оқыту  шарты  болып  практикалық  (семинарлық)
сабақтарды жүргізу табылады.
    Практикалық  сабақтар  –  студенттердің  өз  бетінше  жұмыс   орындауын
дамытуға және практикалық талаптар мен дағдыларды дамытуға  бағытталған  оқу
сабақтарының  нысанының  бірі  болып  табылады.  Пән   бойынша   практикалық
сабақтар  студенттерге  ғылыми   әдебиеттер   негізінде   өздік   жұмыстарды
орындауға  және  ауызша  өз  ой-пікірін  жеткізе  білуге  мүмкіндік  беретін
семинарлар түрінде өткізіледі.
    Практикалық  (семинарлық)  сабақтар  жоспар  бойынша  жүргізіледі  және
студенттердің   үнемі  сабаққа   дайындығын,   олардың   жауаптарын   мұқият
тыңдауды, теориялық білімді есептер мен  тапсырмаларды  орындаумен  бекітуді
талап етеді.
    Практикалық сабақтар пәннің күрделі  сұрақтарын  терең  меңгеруге  және
студенттердің  өздік  жұмыстарын  қорытындылаудың   негізгі   нысаны   болып
табылады. Осы практикалық сабақтарда студенттер проблеманы  білікті  жеткізе
білуге, өз ой-пікірін еркін айта білуге мүмкіндік береді.
   СӨЖ орындауға әдістемелік  нұсқаулар:  «Стратегиялық   менеджмент»  курсы
бойынша кредиттік технологиямен оқитын  студенттерімен СӨЖ  орындалады.  СӨЖ
орындауға  кіріскенде  студенттер  берілген  тақырыптарды  зерттеуі   керек.
Сонымен  қатар  ұсынылған   әдебиеттер   мен   инструктивтік   материалдарды
қолдануға болады. Жұмысты  орындау  барысында  келесідей  өлшемдерді  сақтау
қажет: сол жағынан - 25-30 мм, оң жағынан –  10  мм,  жоғарғы  және  төменгі
жағынан – 20 мм. Қызыл жол бес белгіге немесе 1,25 см-ге тең.
      Жұмыстың әрбір  тарауы  жаңа  беттен  басталады,  ал  бөлімдер  жолдың
ортасынан мәтіннен бір жол қалдырғаннан кейін жазыла береді.
      Екінші жағдайда  жұмыс  мәтіні  компьютерде  Microsoft  Word  мәтіндік
редакторінде, Timеs NewRoman  шрифімен,  14  мөлшермен,  жартылай  жоларалық
интервалмен басылады. Жұмыстың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы тиіс.
      СӨЖ орындаған соң  берілген  тақырып  бойынша  қолданылған  әдебиеттер
тізімі  көрсетілуі  керек.  Орындалған  СӨЖ   белгіленген   кестеге   сәйкес
www.semgu.kz (студенттік сервис) порталына жіберілуі тиіс.
      Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысы сұхбаттасу,  жазбаша  бақылау
жұмысы, рөлдік ойындар түрінде өтеді. Студенттің  белсенді  қатысуына  қарай
білімі бағаланады. Пән  бойынша  екі  рубеждік  бақылау  тест  және  жазбаша
тапрсымаларды  орындау  бойынша  алынады.  Пән   бойынша   жазбаша   емтихан
қарастырылған.


   4. Курс форматы
   Аудиториялық  уақытқа   кіретіндер:   дәрістер,   практикалық   сабақтар,
студенттің  оқытушымен  өздік  жұмысы.  Мұнда  оқылған  материалдарды  пікір
алмасу,  әртүрлі  материалдарды  және  кейстерді   талдау.   Әрбір   сабаққа
студенттер жоспардағы  негізгі  және   қосымша  әдебиеттер  тізіміне  сәйкес
дайындалуы тиіс (негізгі  бөлімдер  мен  тараулар  әрбір  сабаққа  анықталып
отырады). Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау  жұмысы  жүргізіледі,  ол
өткен дәрісте қарастырылған негізгі  ұғымдарға  қатысты   ашық  сұрақтан  не
болмаса  дұрыс/  дұрыс  емес  типтес  сұрақтардан  тұрады.  Бақылау  жұмысқа
қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды.
   Негізгі ұғымдар әрбір дәріс  барысында түсіндіріледі.  Сабақтарға  қатысу
және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен  жазу  студенттердің
міндеті. Егер  студент  белгілі  бір  себептермен  сабаққа  қатыспаса,  онда
кафедрада  бекітілген  қосымша  сабақтың  графигі  бойынша  қосымша  сабаққа
қатысады.

            5. Курс саясаты
      Әрбір   сабақта    студент    қаралатын    материалдарды    талқылауға
белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы  негізінде
бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады.
      Студентке әрбір аптаға студенттің өз бетімен дайындалуына өздік жұмысы
беріледі.  Ол  эссе  немесе  реферат  түрінде   ұсынылады.   Сонымен   қатар
студенттің оқытушымен бірге жүргізілетін өздік  жұмысы  беріледі.  Онда   ол
бақылау формасы түрінде немесе сұрақ жауап түрінде  жүргізіледі.  Студенттің
әрбір аптадағы орындаған жұмыстары пән  бойынша  оқу  үрдісінің  күнтізбелік
сызбасында  (Бағалау саясаты) көрсетілген баллдар бойынша бағаланады.
      Студенттерге   жазбаша   жұмыстарды    орындау    барысында    Шәкәрім
университетінің  компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі.
      Студенттер  Шәкәрім  университетінің   кітапханасында   жұмыс   істеп,
кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады.
.
      6. Бағалау саясаты

        Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау шкаласы және  критерийлері
                    Студенттердің білімін бағалау шкаласы
|Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90-94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қорытынды тестке ғана)   |NA            |0         |


      Студент  пән  бойынша  қорытынды  межелік  бақылауға  семестр  бойында
рейтингтік балы 50 % -ға тең немесе жоғары болған жағдайда ғана жіберіледі.
      «Стратегиялық  менеджмент» пәні бойынша студенттердің білімін  бақылау
келесі нысандарда өткізіледі:
 ▪ Аралық бақылау – оқытылған тақырыптар бойынша  тест  және  жазбаша  жауап
   беріледі.
 ▪ Межелік  бақылау   –  оқытылған  тақырыптар  бойынша  жазбаша  2  межелік
   бақылау қарастырылған;
 ▪ Қорытынды бақылау – жазбаша түрде емтихан өткізіледі.

              Бақылау түрлері және апта бойынша баллдарды бөлу
            «Стратегиялық менеджмент» пәні бойынша баллдарды бөлу

|Апта    |Бақылау түрлері             |Барлық балл  |Ескерту                |
|1       |2                           |3            |4                      |
|1       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|2       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |10           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 1                     |30           |Стратегиялық менеджмент|
|        |                            |             |үрдісі – баяндама (2   |
|        |                            |             |апта)                  |
|3       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|4       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 2                     |30           |Компанияны дамытудың   |
|        |                            |             |бағыттарын таңдау –    |
|        |                            |             |эссе (4 апта).         |
|5       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 3                     |30           |Стратегия және         |
|        |                            |             |бәсекелестік артықшылық|
|        |                            |             |– эссе (5 апта)        |
|6       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 4                     |30           |Стратегияны сәтті      |
|        |                            |             |жүзеге асыру үшін      |
|        |                            |             |ұйымды басқару- эссе (6|
|        |                            |             |апта)                  |
|7       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Межелік бақылау № 1         |50           |Тест және жазбаша      |
|        |                            |             |тапсырма               |
|8       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|9       |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 5                     |30           |Сала  мен бәсекелестік |
|        |                            |             |жағдайдың              |
|        |                            |             |ерекшеліктерін ескере  |
|        |                            |             |отырып стратегияны     |
|        |                            |             |әзірлеу – баяндама (9  |
|        |                            |             |апта)                  |
|10      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|11      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |20           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 6                     |30           |Корпоративтік мәдениет |
|        |                            |             |және көшбасшылық –     |
|        |                            |             |стратегияны тиімді     |
|        |                            |             |жүзеге асырудың кілті- |
|        |                            |             |баяндама (11 апта)     |
|12      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |10           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 7                     |30           |Казакстанда            |
|        |                            |             |экономикалык дамудың   |
|        |                            |             |негізгі стратегиялары- |
|        |                            |             |баяндама (12 апта)     |
|13      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |10           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ № 8                     |30           |Қазақстанға SWOT анализ|
|        |                            |             |жасау  - тапсырманы    |
|        |                            |             |орындау(13 апта)       |
|14      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Практикалық сабақ           |10           |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|15      |Дәріс сабағына қатысуы      |4            |                       |
|        |Межелік бақылау № 2         |50           |Тест және жазбаша      |
|        |                            |             |тапсырма               |
|        |Емтихан                     |400          |Кесте бойынша          |
|        |Барлығы:                    |1000         |                       |
|        |Дәріс сабағына қатысуы      |60           |Сабаққа қатысу         |
|        |Практикалық сабақ           |200          |Дәріс тақырыбына жауап |
|        |                            |             |беру                   |
|        |СӨЖ                         |240          |Эссе, жағдайлық        |
|        |                            |             |тапсырмалар            |
|        |Рубежді бақылау             |100          |Тест                   |
|        |Емтихан                     |400          |Тест                   |


   7. ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1.1. Маркова В.Д. Стратегический менеджмент. – М., 2009
7.1.2. Бердалиев К.Б. Стратегиялық менеджмент/К. Б. Бердалиев. – 2011
7.1.3. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент. – М., 2009
7.1.4. Люкшинов А.Н. «Стратегический менеджмент». – М., 2010
7.1.5.  Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент.
Концепции и ситуации для анализа, 9. издание, Инфра-М, Москва, 2009.
7.1.6. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Концепции
и ситуации для анализа, 12 издание, 2011 г., 928 с.

7.2. Қосымша әдебиеттер:
7.2.1. Петрова А.Н., Стратегический менеджмент, Питер, 2005.
7.2.2. Портер М. Международная конкуренция./ пер с англ. М., Международные
отношения, 2003
7.2.3. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство
разработки и реализации стратегии. Учебник для вузов. / пер. с англ.  Под
ред. Зайцева Л.Г., Соколовой М.И. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2008
7.2.4. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер Ком, 2009
7.2.5. Басовский Л.Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка – М.,
2002
7.2.6. Менеджмент (конспект лекций) /Колесник М. – 2000
7.2.7.Стратегический менеджмент. Кн.3 /Е.Утембаева - 1999
7.2.8. Стратегический менеджмент /Люкшинов А.Н. - 2000
7.2.9. Основы стратегического менеджмента /Боумен К. - 1997
7.2.10. Стратегический менеджмент /Маркова В.Д. - 1999
7.2.11. Стратегический менеджмент /Фатхутдинов Р.А. - 1999
7.2.12. Менеджмент /Ж.В.Прокофьевой - 2000 Стратегический менеджмент
/Маркова В.Д., Кузнецова С.А. – 2000
7.2.13. Стратегическое управление /Гусев Ю.В. - 1995
7.2.14. Стратегическое управление /Виханский О.С. – 1998
7.2.15. Основы стратегического менеджмента /Забелин П.В., Моисеева Н.К. -
1998
7.2.16. Стратегическое управление компанией /Круглов М.И. - 1998
Пәндер