Файл қосу
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.15/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Шетел тілін оқыту |05.09.2013 жылғы | | |психологиясы» пәнінен |№ 1 басылым | | |оқу-әдістемелік материалдар | | | «ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІНЕН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының оқытушысы ____________ Оспанова К.Ш. «25» тамыз 2013 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2013 ж. Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к. _______________ Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2013 ж. Төрайымы, п.ғ.к. _________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 «18» 09. 2013ж. ОӘК төрайымы,с.ғ.д. ________________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданыс аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |6 | |5 |СӨЖ тақырыптары |7 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 |7-10| |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Шетел тілін оқыту психологиясы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығына арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Шетел тілін оқыту психологиясы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Нақты білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны Шетел тілдерін оқыту психологиясының пәні, психологиялық ғылым жүйесіндегі орны. Шетел тілдерін оқыту психологиясыньң даму кезеңдері. Оньң дамуының негізгі жолдары мен бағыттары. Шетел тілдершн оқыту психологиясының мазмұны және жүйесі. Шетел тілін оқыту психологиясында мұғалімнің жеке тұлға болып қалыптасуындағы және педагогикалық еңбектің саласын арттырудағы ролі. Білімнің түрлі ғылыми жүйесінің арасындағы шет тілдерін оқыту психологиясы. Шетел тілдерін оқыту психологиясының жалпы, әлеуметтік, жас ерекшеліктер психологиясы, педагогикалық, медициналық психология, психолингвистика, психосемантика, сонымен қатар, педагогика мен шетел тілдерін оқыту әдістемесі мен пәнаралық байланыстар. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Болашақ мамандардың шетел тілін оқытуды психологиялық тұрғыдан қарастыру, тиімді оқыту жолдарымен таныстыру. 3.3. Пәннің оқытудың негізгі міндеті: - Студенттердің шетел тілін оқытудағы психологиялық мәселелерді айқындап, олардан шығу жолдарын қарастыру; - Оқытудың тиімді жолдарын қарастыру, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда байланыстыра отырып дамыту. 3.4. Оқытудың нәтижесі. Пәнді оқудың соңында соңында студент білуі керек: - Шетел тілін оқытудағы психологиясының негізгі ұғымдарын; - Шетел тілі мұғаліміне қойылатын психологиялық талаптарды; - педагогтың кәсіби қасиеттерін және ағартушылық жұмыстарын; Игеруі керек: - жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді; - педагогикалық қасиеттерді; Меңгеруі керек: - шетел тілін оқытудағы психология курсы бойынша негізгі ғылыми психологиялық- педагогикалық терминдерді, түсініктерді; - шетел тілін оқытудағы психология пәнінің мақсат- міндеттерін; Істей алу керек: - Оқу барысында алған білімін тәжірибеде қолдану; - Балаға шетел тілін оқытуды түсіндіруде психологиялық тұрғыдан толық қамтамасыз ету; Түсінуі керек: - Қазіргі әлемде шетел тілін оқытудың маңызын; - Мұғалімнің баланың психологиялық дамуы үшін жауапкершілігін; - Бала үшін шетел тілін оқытудың психологиялық әсерінің құндылығы мен маңызын; Болуы керек: - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда психологиялық тұрақты болу; - даралық және кәсіби өсуі; Қабылдауы керек: - баланың шетел тілін оқытудағы психология мүмкіндіктерін дамыту туралы білімді; - психологиялық үрдіс құндылықтарының жүйесі туралы білімді; 3.5. Курстың пререквизиті: Психология және адам дамуы ,Педагогикалық мамандыққа кіріспе 3.6. Курстың постреквизиттері: Шетел тілінің тарихы, Шетел тілін оқытудың әдістері, Лексикология 3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр| |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |Шетел тілін оқыту психологиясы пәні ғылым ретінде. |1 | |Шетел тілдерін оқыту психологиясыньң даму кезеңдері. |1 | |Оқу процесінің психологизациясы және шетел тілдерін оқытудағы қазіргі |1 | |заманғы үрдістер. | | |Оқытудың психологиялық теориялары. |1 | |Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. |2 | |Тіл дамытудағы жеке тұлға. Сөйлеудің дамуы. |1 | |Оқытудың әр кезеңіндегі шетел тілін меңгеру. |1 | |Шетел тілдерін оқытудағы жас ерекшеліктеріне қарай тіл дамытудағы |2 | |психологиялық ерекшеліктер. | | |Шет тілдерін оқытудығы тіл дамыту диагностикасының психологиялық |1 | |ерекшеліктері | | | Шет тілі мұғалімінің педагогикалық жұмысының психологиялық негіздері. |1 | |Шет тілі сабағын өткізудегі психологиялық- педагогикалық ұйымдастыру |1 | |ерекшелігі. | | |Психолингвистика пәнаралық ғылым ертінде |2 | |Зертханалық сабақтар | | |- | | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |Шетел тілін оқыту психологиясы пәні ғылым ретінде. |1 | |Шетел тілдерін оқыту психологиясыньң даму кезеңдері. |1 | |Оқу процесінің психологизациясы және шетел тілдерін оқытудағы қазіргі |1 | |заманғы үрдістер. | | |Оқытудың психологиялық теориялары. |1 | |Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. |1 | |Тіл дамытудағы жеке тұлға. Сөйлеудің дамуы. |1 | |Оқытудың әр кезеңіндегі шетел тілін меңгеру. |1 | |Шетел тілдерін оқытудағы жас ерекшеліктеріне қарай тіл дамытудағы |1 | |психологиялық ерекшеліктер. | | |Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. |1 | |Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. |1 | |Шет тілдерін оқытудығы тіл дамыту диагностикасының психологиялық |1 | |ерекшеліктері | | | Шет тілі мұғалімінің педагогикалық жұмысының психологиялық негіздері. |1 | |Шет тілі сабағын өткізудегі психологиялық- педагогикалық ұйымдастыру |1 | |ерекшелігі. | | |Психолингвистика пәнаралық ғылым ертінде |1 | |Психолингвистиканың зерттеу пәні және нысаны |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Шетел тілін оқыту психологиясы пәні ғылым ретінде. 5.2 Шетел тілдерін оқыту психологиясыньң даму кезеңдері. 5.3 Оқу процесінің психологизациясы және шетел тілдерін оқытудағы қазіргі заманғы үрдістер. 5.4 Оқытудың психологиялық теориялары 5.5 Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. 5.6 Тіл дамытудағы жеке тұлға. Сөйлеудің дамуы. 5.7Оқытудың әр кезеңіндегі шетел тілін меңгеру. 5.8Шетел тілдерін оқытудағы жас ерекшеліктеріне қарай тіл дамытудағы 5.9психологиялық ерекшеліктер. 5.10Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері. 5.11Шет тілдерін оқытудығы тіл дамыту диагностикасының психологиялық ерекшеліктері 5.12 Шет тілі мұғалімінің педагогикалық жұмысының психологиялық негіздері. 5.13Шет тілі сабағын өткізудегі психологиялық- педагогикалық ұйымдастыру ерекшелігі. 5.14Психолингвистика пәнаралық ғылым ертінде 5.15Психолингвистиканың зерттеу пәні және нысаны 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 Кесте |Тақырыптар |Көрнекі |Өз бетімен дайындалу|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтары |түрі | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабақ |Семинар сабақ |Зертхана| | | | | | |лық | | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Шетел тілін оқыту|- |Интреактивті |1.ШТОП ғылым |Жазбаша | | |психологиясы пәні| |тақта. |жүйесіндегі орны. | | |Шетел тілін |ғылым ретінде. | | |2.ШТОП мазмұны және | | |оқыту | | | |жүйесі. | | |психологиясы| | | |3.ШТОП мақсаты, | | |пәні ғылым | | | |міндеттері. | | |ретінде. | | | |4.ШТОП шетел | | | | | | |тілдерін оқыту | | | | | | |әдістемесімен | | | | | | |пәнаралық | | | | | | |байланыстары. | | | |Шетел тілдерін |- |Видеороликтер|1.Ушинский шетел |Жазбаша | | |оқыту | | |тілін оқыту туралы |талдау | |Шетел |психологиясыньң | | |2.Выготскийдың | | |тілдерін |даму кезеңдері. | | |тұжырымдамасы.. | | |оқыту | | | |3.Кеңестік шет тілін| | |психологиясы| | | |оқыту | | |ньң даму | | | |психологиясының | | |кезеңдері. | | | |дамуындағы | | | | | | |тенденциялар. | | | | | | |4.Қазақстанда ШТОП | | | | | | |пайда болуы. | | |Оқу |Оқу процесінің |- |Прзентация |1.Шетел тілін оқуда |Кесте | |процесінің |психологизациясы | | |оқушылардың | | |психологизац|және шетел | | |қызығушылықтарын | | |иясы және |тілдерін | | |арттыру. | | |шетел |оқытудағы қазіргі| | |2.Шетел тілін | | |тілдерін |заманғы үрдістер.| | |оқытудың заманауи | | |оқытудағы | | | |әдістері. | | |қазіргі | | | |3.Психологиядағы | | |заманғы | | | |оқыту теориялары | | |үрдістер. | | | |туралы ұғым. | | | |Оқытудың |- |Кесте |1.Түрлі |Жазбаша | | |психологиялық | | |модификациялы | | | |теориялары. | | |дамытушы оқудың | | | | | | |теориясы. | | | | | | |2.Л.В Щерба ұсынған | | |Оқытудың | | | |«Шетел дұрыс ұғыну | | |психологиялы| | | |ой-қабілетіне | | |қ | | | |байланысты». | | |теориялары. | | | |3.Оқытудың | | | | | | |кибернетикалық | | | | | | |тұжырымдамасы. | | | | | | |4.А.А.Самаринаньң | | | | | | |ассоциативті түйсік | | | | | | |теориясы. | | |Сөйлеу |Сөйлеу әрекетінің|- | Баспасөз |1.Сөйлеу тіл |Талдау | |әрекетінің |психологиялық | |материалдары |механизмінің екінші | | |психологиялы|ерекшеліктері. | | |шартты жүйесі. | | |қ | | | |2.Тілдік құралдар. | | |ерекшеліктер| | | |3.Психологиядағы | | |і | | | |оқыту теориялары | | | | | | |туралы ұғым. | | | |Оқытудың әр |- | |1.Шетел тілін оқуда |Пікірталас| | |кезеңіндегі шетел| |Баспасөз |оқушылардың | | |Оқытудың әр |тілін меңгеру. | |материалдары |қызығушылықтарын | | |кезеңіндегі | | | |арттыру. | | |шетел тілін | | | |2.Шетел тілін | | |меңгеру. | | | |оқытудың заманауи | | | | | | |әдістері. | | | | | | |3.Психологиядағы | | | | | | |оқыту теориялары | | | | | | |туралы ұғым. | | |Шетел |Шетел тілдерін |- |Презентация |1.Екі жасар баланың |Жазбаша | |тілдерін |оқытудағы жас | | |тіл дамытудағы | | |оқытудағы |ерекшеліктеріне | | |телеграфтық стиль. | | |жас |қарай тіл | | |2.Тіл дамуының | | |ерекшеліктер|дамытудағы | | |«сензитивті | | |іне қарай |психологиялық | | |кезеңі».. | | |тіл |ерекшеліктер. | | | | | |дамытудағы | | | | | | |психологиялы| | | | | | |қ | | | | | | |ерекшеліктер| | | | | | |. | | | | | | | |Сөйлеу әрекетінің|- |Видеороликтер|1.Екі жасар баланың |Жазбаша | | |психологиялық | | |тіл дамытудағы | | |- |ерекшеліктері. | | |телеграфтық стиль. | | | | | | |2.Тіл дамуының | | | | | | |«сензитивті | | | | | | |кезеңі».. | | | | | | |3.Отандық және | | | | | | |шетелдік ғалымдардың| | | | | | |сөйлеу әрекеті | | | | | | |онтогензін зерттеу | | | | | | |бағыттары. | | | |Сөйлеу әрекетінің|- |Видеороликтер|1.Екі жасар баланың |Жазбаша | | |психологиялық | |, баспасөз |тіл дамытудағы | | |- |ерекшеліктері. | |материалдары |телеграфтық стиль. | | | | | | |2.Тіл дамуының | | | | | | |«сензитивті | | | | | | |кезеңі».. | | | | | | |3.Отандық және | | | | | | |шетелдік ғалымдардың| | | | | | |сөйлеу әрекеті | | | | | | |онтогензін зерттеу | | | | | | |бағыттары | | |Шет тілдерін|Шет тілдерін |- |Ғылыми |1.Оқушылардың тіл |Ауызша | |оқытудығы |оқытудығы тіл | |мақалалар |дамыту |талдау | |тіл дамыту |дамыту | | |диагностикасының | | |диагностикас|диагностикасының | | |психологиялық | | |ының |психологиялық | | |ерекшеліктерін | | |психологиялы|ерекшеліктері. | | |болжау. | | |қ | | | |2.Диагностикалық | | |ерекшеліктер| | | |зерттеудің | | |і. | | | |принциптері. | | | | | | |3.Диагностиканың | | | | | | |кезеңдері. | | | Шет тілі |Шет тілі | |Кітаптар, |1. Бұқаралық |Жазбаша | |мұғалімінің |мұғалімінің | |суреттер, |мәдениеттің адам. | | |педагогикалы|педагогикалық | |кестелер, |2. Өзіндік даму мен | | |қ жұмысының |жұмысының | |бейнетаспалар|өздігінен жетілуге | | |психологиялы|психологиялық | | |ұмтылыс. | | |қ негіздері.|негіздері. | | |3. Еркін ьолу | | | | | | |құқығы. | | |Шет тілі |Шет тілі сабағын |- |Интерактивті |1.Педагогикалық |Жазбаша | |сабағын |өткізудегі | |тақта, |қабілеттер. | | |өткізудегі |психологиялық- | |теориялық |2.Педагогикалық | | |психологиялы|педагогикалық | |зерттеулер |жұмыстың стилі. | | |қ- |ұйымдастыру | | |3.Шет тілі | | |педагогикалы|ерекшелігі. | | |мұғалімінің | | |қ | | | |кәсіпкерлігі. | | |ұйымдастыру | | | | | | |ерекшелігі | | | | | | | |Психолингвистика |- |Кесте |1.Шет тілін оқыту |Талдау | | |пәнаралық ғылым | | |кезіндегі | | | |ретінде | | |психологиялық | | |Психолингвис| | | |мадақтаудың | | |тика | | | |тиімділігі. | | |пәнаралық | | | |2.Шетел тілі | | |ғылым | | | |сабақында | | |ретінде | | | |психологиялық ахуал.| | | | | | |3.Шет тілі | | | | | | |мұғалімінің | | | | | | |кәсіпкерлігі. | | |- |Психолингвистикан|-- | |1.Қазақстандық |Жазбаша | | |ың зерттеу пәні | | |психолингвистика. | | | |және нысаны | | |2.Психолингвистикалы| | | | | | |қ зерттеулердің | | | | | | |ерекшеліктері. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4 Кесте |Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны |Студенттерса|Қамтамасыз | |атауы | |ны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Зимняя И.А. Психология обучения | 10 |20 |50% | |неродному языку. М.,1989. | | | | |Залевская А.А., Медведева И.Л. |5 |20 |25% | |Психолингвистические проблемы | | | | |учебного двуязычия. Т.,2002. | | | | |Белянин В.П. Психолингвистика. |7 |20 |35% | |Учебник., М., 2003. | | | | |Карлинский А.Е. Основы теории |4 |20 |20% | |взаимодействия языков. А., 1990 | | | | | | | | | | | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР: 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Беляев Б.В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам 8.1.2. Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003. 8.1.3.Горолев И.Н., Седов К.Ф. Основы психолингвистики. М.,1998. 8.1.4. Домолов А.Г. Психология личности.М.,1990. Мягкова Е.Ю. Структурные споры при обучении пониманию и переводу иностранного текста. // Психолингвистические исследования: слово и текст-Т., 1995. 8.1.5. Румянцева И.М. Психология речи и лингвопедагогическая психология.М, 2004 8.1.6.Тылец В.Г «Психология обучения иностранным языкам» . Санкт- Петербург,2006 8.1.7.Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранным языке. М.,1985. 8.1.8.Залевская А.А., Медведева И.Л. Психолингвистические проблемы учебного двуязычия. Т.,2002. 8.2. Қосымша әдебиеттер: 1. Андриевская В.В. Возрастные особенности деятельности старшеклассников на уроках иностранного языка. ИЯШ. 2. Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. М.,1989. 3. Колкер Я.М., Устинова Е.С. Речевые способности: как их формировать? ИЯШ. 2000.№4. 4. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. М.,1977. 5. Логинова Л.И. Как помочь ребенку заговорить по - английский. М.2002. 6. П.Кузнецова Т.Д. Роль установки в формировании правильного и ошибочного речевого действия в условиях билингвизма и филингвизма: автореферат дис. к. психол.н. Тбилиси.1982. 7. Успанов К.С. Теория и практика формирования профессионально значимых качеств у будущих учителей.- А., 1998. 8. Шерьязданова Х.Т. Психология человеческого общения. А.,2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz