Файл қосу
Пәнаралық сипаттағы есептерді жинақтау
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.46/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы |26.06.2014 ж. | | |«Бейіндік оқыту жүйесінде | | | |пәнаралық байланысты жүзеге | | | |асыру» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» 5В011000 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «25» 06 2014ж. Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « 25 » 06 2014ж., № 10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «26» 06 2014ж., №6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Қолдану саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың |7 | | |тізімі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |7 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В011000» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»; «5В011000» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-4-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Бейіндік оқыту жүйесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттерге мектеп физика курсы мазмұнынының жүйелі түрде өзгеруінің обьективті қажеттілігін түсіндіру; жалпы білім беретін мектеп реформасының мәнін және физиканы оқытуда оны жүзеге асырудың жолдарын көрсету; оның ғылыми-техникалық прогреспен байланысын көрсету; жалпы білім беретін мектептер мен кәсіптік-техникалық оқу орындары үшін физика курсының негізгі мазмұны мен құрылымын және жан-жақты талантты, білімді де білгір мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу-тәрбие процесін жетілдірудің жолдарын талдау, физиканы оқыту процесінде пәнаралық байланысты жүзеге асырудың жолдарын көрсету. Курсты меңгеру процесінде студенттерді оқу жұмысының жаңа формаларымен, сабақ құрылымындағы өзгерістермен, жоспралаудың әртүрімен және т.б. таныстыру. Оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі заманғы техникалық құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық белсенділігін артыруға көңіл бөлу, оқыту әдістерімен таным әдістерінің арасындағы байланысты көрсету; студенттерді оқушыларға әдіснамалық білімдердің элементтерін қалыптастыру әдістемесін, пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың жолдарын, әдіс-тәсілдерін үйрету. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - физиканы оқыту процесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру жолдарын қарастыру; - жалпы орта білім беретін мекемелердегі физика курсының құрылымын және қысқаша мазмұнын беру және талдау; - оқыту әдістерінің теориялық негіздерін, физиканы оқытудың тәсілдерін қарастыру; - физика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың формаларын талдау; физиканы оқыту технологиясының теориялық негіздерін, физиканы оқыту кезінде оқушылардың оқу іскерлігін ұйымдастыру технологиясын талдау; - мектептегі физика курсының жекелеген бөлімдерін меңгерту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асыру әдістемесін талдау; - физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді қоюдың техникалық және әдістемелік талаптарын талдау; физика есептерін шығаруда пәнаралық байланысы жүзеге асыру. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • Физиканы оқыту барысында пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың жолдарын білуі керек; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • физиканы оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың түрлерін игеруі тиіс; • физиканың жекелеген тақырыптарын оқыту барысында пәнаралық байланысты жүзеге асыра алуы тиіс; • физиканы оқыту барысында пәнаралық байланысты қалай жүзеге асыру керектігін түсінуі керек; • физикадан пәнаралық сипаттағы есептерді шығара білу дағдысына ие болуы керек; • пәнді оқытуда пәнаралық байланыстардың сипатын, оларды жүзеге асыра білу дағдысын алуы керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: «педагогика», «психология», «философия», «физиканы оқыту теориясы», «физиканы оқыту әдістемесі» 3.6 Курстың постреквизиттері: «педагогикалық практика». 3.7Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Физиканың басқа ғылымдармен байланысы |1 | |Мұғалімнің пәндік және танымдық іскерлігінің дамуындағы |1 | |пәнаралық байланысты ролі | | |Пәнаралық байланыстың классификациясы |1 | |Жалпы физика-математикалық ұғымдарды қалыптастыру |1 | |Орта мектепте физиканы оқыту процесінде физика және химияның|1 | |өзара байланысы | | |Физика және биологияның пәнаралық байланысы |1 | |Музыкалық білім берудегі физика мәселелері |1 | |Практикалық сабақ | | |Пәнаралық байланысты жүзеге асырудың маңызы |1 | |Пәнаралық сипаттағы есептерді жинақтау |2 | |Физика есептерін шығаруда компьютерлк техниканы қолдану |2 | |Физикадан графиктік есептерді шығару әдістемесі |2 | |Зертханалық сабақ | |7-сынып бойынша пәнаралық сипаттағы демонстрацияларды |3 | |жинақтау | | |8-сынып бойынша пәнаралық сипаттағы демонстрацияларды |3 | |жинақтау | | |9-сынып бойынша пәнаралық сипаттағы демонстрацияларды |3 | |жинақтау | | |Дәріс сабақтары | |Физика және экология мәселелері |1 | |Физика және астрономияның пәнаралық байланысы |1 | |Спорттағы физика заңдылықтары |1 | |Суретшілер жұмысындағы физика |1 | |Көркем әдебиеттегі физикалық құбылыстардың бейнесі |1 | |Зат массасының сақталу заңы және физикадағы пәнаралық |1 | |байланысы | | |Энергияның сақталу заңы және физикадағы пәнаралық байланыс |1 | |Электр зарядының сақталу заңы және физикадағы пәнаралық |1 | |байланысы | | |Практикалық сабақ | | |Физика есептерін шығаруда мәліметтер қорын пайдалану |2 | |Физикадан программалық есептерді шығару |2 | |Физика есептерін шығауда Excel қолдану |2 | |Физика есептерін шығаруда химия пәнімен байланысты жүзеге |2 | |асыру | | |Зертханалық сабақ | |10-сынып бойынша пәнаралық сипаттағы демонстрацияларды |3 | |жинақтау | | |11-сынып бойынша пәнаралық сипаттағы демонстрацияларды |3 | |жинақтау | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Пәнаралық байланыс сипатындағы есептерді шығару әдістемесі 5.2. Пәнаралық байланысты жүзеге асыруда жалпыланған сипаттығ жоспарды пайдалану 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін|нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Физиканың |Пәнаралық |7-сынып |Демонстрация|Пәнаралық | | |басқа |байланысты |бойынша |ға қажетті |байланыстың | | |ғылымдармен|жүзеге |пәнаралық |құралдар |мәні, оны | | |байланысы |асырудың |сипаттағы | |жүзеге асыру| | | |маңызы |демонстрация| |жолдары | | | | |ларды | | | | | | |жинақтау | | | | |Мұғалімнің |Пәнаралық | |Есеп |Пәндік және | | |пәндік және|сипаттағы | |жинақтары, |танымдық | | |танымдық |есептерді | |жаттығу |іскерлікті | | |іскерлігіні|жинақтау | |жинақтары |жүзеге асыру| | |ң | | | | | | |дамуындағы | | | | | | |пәнаралық | | | | | | |байланысты | | | | | | |ролі | | | | | | |Пәнаралық | | | |Пәнаралық | | |байланыстың| | | |байлантың | | |классификац| | | |түрлері | | |иясы | | | | | | |Жалпы |Физика |8-сынып |Демонстрация|Физикалық | | |физика-мате|есептерін |бойынша |ға қажетті |ұғымдарды | | |матикалық |шығаруда |пәнаралық |құралдар |қалыптастыру| | |ұғымдарды |компьютерлк |сипаттағы | |кезеңдері | | |қалыптастыр|техниканы |демонстрация| | | | |у |қолдану |ларды | | | | | | |жинақтау | | | | |Орта | | | |Физика мен | | |мектепте | | | |химия | | |физиканы | | | |пәндері | | |оқыту | | | |арасындағы | | |процесінде | | | |пәнаралық | | |физика және| | | |байланыс | | |химияның | | | | | | |өзара | | | | | | |байланысы | | | | | | |Физика және|Физикадан | |Есеп |Физика мен | | |биологияның|графиктік | |жинақтары, |биология | | |пәнаралық |есептерді | |жаттығу |пәндері | | |байланысы |шығару | |жинақтары |арасындағы | | | |әдістемесі | | |пәнаралық | | | | | | |байланыс | | |Музыкалық | |9-сынып |Демонстрация|Дыбыс, | | |білім | |бойынша |ға қажетті |олардың | | |берудегі | |пәнаралық |құралдар |таралуы | | |физика | |сипаттағы | | | | |мәселелері | |демонстрация| | | | | | |ларды | | | | | | |жинақтау | | | | |Физика және|Физика | |Есеп |Экология | | |экология |есептерін | |жинақтары, |және | | |мәселелері |шығаруда | |жаттығу |қоршаған | | | |мәліметтер | |жинақтары |ортаны | | | |қорын | | |қорғау | | | |пайдалану | | | | | |Физика және| | | |Физика мен | | |астрономиян| | | |астрономия | | |ың | | | |пәндері | | |пәнаралық | | | |арасындағы | | |байланысы | | | |пәнаралық | | | | | | |байланыс | | |Спорттағы |Физикадан |10-сынып |Демонстрация|Физика | | |физика |программалық|бойынша |ға қажетті |заңдары және| | |заңдылықтар|есептерді |пәнаралық |құралдар |оларды | | |ы |шығару |сипаттағы | |қолдану | | | | |демонстрация| | | | | | |ларды | | | | | | |жинақтау | | | | |Суретшілер | | | | | | |жұмысындағы| | | | | | |физика | | | | | | |Көркем |Физика | |Есеп | | | |әдебиеттегі|есептерін | |жинақтары, | | | |физикалық |шығауда | |жаттығу | | | |құбылыстард|Excel | |жинақтары | | | |ың бейнесі |қолдану | | | | | |Зат | |11-сынып |Демонстрация|Зат | | |массасының | |бойынша |ға қажетті |массасының | | |сақталу | |пәнаралық |құралдар |сақталу заңы| | |заңы және | |сипаттағы | | | | |физикадағы | |демонстрация| | | | |пәнаралық | |ларды | | | | |байланысы | |жинақтау | | | | |Энергияның |Физика | |Есеп |Энергияның | | |сақталу |есептерін | |жинақтары, |сақталу заңы| | |заңы және |шығаруда | |жаттығу |және оның | | |физикадағы |химия | |жинақтары |физикалық | | |пәнаралық |пәнімен | | |мәні | | |байланыс |байланысты | | | | | | |жүзеге асыру| | | | | |Электр | | | |Электр | | |зарядының | | | |зарядының | | |сақталу | | | |сақталу заңы| | |заңы және | | | | | | |физикадағы | | | | | | |пәнаралық | | | | | | |байланысы | | | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |Теория и методика обучения физике в школе: | |28 | | |общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, | | | | |М.: 2000 | | | | |Теория и методика обучения физике в школе: | |28 | | |частные вопросы //под ред. С.Е. | | | | |Каменецкого, М.: 200 | | | | |Бугаев А.И. Методика преподавания физики в | |28 | | |средней школе: теоретические основы. | | | | |Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по | |28 | | |методике и технике школьного физического | | | | |эксперимента: Учебн.пособие для студентов | | | | |пед.ин | | | | |Межпредметные связи курса физики в средней | |28 | | |школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева. | | | | |Учебное оборудование по физике в средней | |28 | | |школе//под ред. А.А.Покровского. М.: | | | | |Просв.1973 | | | | |Демонстрационный эксперимент по физике. | |28 | | |Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: | | | | |Просв.1968 | | | | |Фронтальные лабораторные работы по физике в| |28 | | |7-11 классах общеобразовательных учреждений| | | | |//под ред. В.А.Бурова, -М.,1996 | | | | |Физический практикум для классов с | |28 | | |углубленным изучением физики: дидактический| | | | |материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик, | | | | |О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993 | | | | |Методика факультативных занятий по физике: | |28 | | |пособие для учителей //под ред. | | | | |О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: | | | | |Просвещение, 1988 | | | | |Усова А.В., Бобров А.А. Формирование | |28 | | |учебных умений и навыков учащихся на уроке | | | | |физики. – М.: Просвещение, 1988 | | | | |Бурсиан Э.М. Задачи по физике для | |28 | | |компьютера. – М.: Просвещение, 1991 | | | | |Методика преподавания физики ч.1,2 //под | |28 | | |ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.-М.: | | | | |Просв.,1980 | | | | |Смирнов А.В. Методика применения | |28 | | |информационных технологий в обучении | | | | |физике. Учеб.пособие. | | | | |Усова А.В. Практикум по решению физических | |28 | | |задач: Для студентов физ. | | | | |Симакин М.В. Методика решения задач по | |28 | | |физике для 10 класса естественно | | | | |Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп | |28 | | |нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов| | | | |пен А.В.Усова. Алматы 1978. | | | | |М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте | |28 | | |физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. | | | | |Физикадан факультатив сабақтар методикасы. | |28 | | |Түп нұсқасының редакциясын басқарған | | | | |О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. | | | | 8. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 2. Теория и методика обучения физике в школе: частные вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 3. Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 4. Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 5. Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 6.Учебное оборудование по физике в средней школе//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1973 7.Демонстрационный эксперимент по физике. Ч.1,2.//под ред. А.А.Покровского. М.: Просв.1968 8. Фронтальные лабораторные работы по физике в 7-11 классах общеобразовательных учреждений //под ред. В.А.Бурова, -М.,1996 9. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: дидактический материал: 9-10кл. //под ред. Ю.И.Дик, О.Ф.Кабардина.- М.: Просвещение, 1993 10. Методика факультативных занятий по физике: пособие для учителей //под ред. О.Ф.Кабардина, В.А.Орлова.- М.: Просвещение, 1988 11. Усова А.В., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроке физики. – М.: Просвещение, 1988 12. Бурсиан Э.М. Задачи по физике для компьютера. – М.: Просвещение, 1991 13. Методика преподавания физики ч.1,2 //под ред.В.П.Орехова. А.В.Усовой.- М.: Просв.,1980 14. Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 15. Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 16. Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно- математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 17. Физиканы оқыту методикасы 6-7. Тұп нұсқасының редакциясын басқарған В.П.Орехов пен А.В.Усова. Алматы 1978. 18. М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 19. Физикадан факультатив сабақтар методикасы. Түп нұсқасының редакциясын басқарған О.Ф.Кабардин, Алматы, 1985. 8.2 Қосымша әдебиет: 1. Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 2. Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 3. Кассандрова О.Н., Матвеев А.Н. Методика решения задач по молекулярной физике. М.: Изд-во Моск.унив-та, 1982 4. Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики.М.: Просвещение, 1985 5. Л.А.Сена Сборник вопросов и задач по физике. Учебн.пособие. М.:Высшая школа, 1986 6. Бурсиан Э.В. Физические приборы. Учебн.пособие. М.: Просвещение, 1984 7. ж. Физика в школе.- мерзімдік басылым 8. ж. ФМИ – мерзімдік басылым 9. Газета «Первое сентября», приложение Физика - периодическое издание 10. 7-11 кластарға арналған физика оқулықтары
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz