Файл қосу
Эмоцияның психологиялық теориялары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.103/02-2| | | |012 | | | | | |Студенттке арналған пәннің |№1 басылым ____________ | | |жұмыс оқу бағдарламасы | | | |«Жалпы және салыстырмалы | | | |психология» | | | «ЖАЛПЫ ЖӘНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (Sillabus) «5В050300» - «Психология» мамандықтарына СТУДЕНТТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Психология» кафедрасының «______» __________ 2012 ж. 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Психология» кафедрасының отырысында Хаттама № ______ «__»________ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С. 2.2.ГЗФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама № ______ «__»________ 2012 жыл Төрайымы _______ Григорьева Г.Б. 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № ______ «__»________ 2012 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор _________ Б.А. Рскелдиев Мазмұны 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОӨЖ және СӨЖ жоспары 7.Пән бойынша оқу үрдісінің күндізбелік кестесі 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі,оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай,сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Жалпы психология курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курста психологияның жалпы мәселелрі,әсіресе жеке адам проблемасы және тұлғаның сезімдік аймағы мен қасиеті, сапалары жөніндегі ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 1.2 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |ЛК | | | |Саны |(сағ.) | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 5.ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ 5.1 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы Кесте 3 |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Жеке тұлға туралы жалпы түсінік |2 |1 | |3 |3 | |2 |Жеке тұлғаны зерттеу тарихы |2 |1 | |3 |3 | |3 |Жеке тұлғаның қазіргі теориялары |2 |1 | |3 |3 | |4 |Тұлғаның қалыптасуы және дамуы. |2 |1 | |3 |3 | |5 |Эмоция және сезімдер. |2 |1 | |3 |3 | |6 |Эмоцияның психологиялық теориялары. |2 |1 | |3 |3 | |7 |Эмоциялар және жеке тұлға |2 |1 | |3 |3 | |8 |Ерік. |2 |1 | |3 |3 | |9 |Ерік теориялары. |2 |1 | |3 |3 | |10 |Әрекет-қылықты еріктік реттеу. |2 |1 | |3 |3 | |11 |Адамда еріктің дамуы. |2 |1 | |3 |3 | |12 |Мотив және мотивация. |2 |1 | |3 |3 | |13 |Мотивацияның психологиялық |2 |1 | |3 |3 | | |теориялары. | | | | | | |14 |Мотивация және іс-әрекет. |2 |1 | |3 |3 | |15 |Мотивация және жеке тұлға. |2 |1 | |3 |3 | | |Барлығы: |30 |15 | |45 |45 | 6.СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ ЖОСПАРЫ 6.1 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 5 |СӨОЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Қазіргі заман |Келесі ұғымдарды |С.Л. Рубинштейн б-ша жеке| |психологиясында зерттелуші |салыстыру: индивид, |тұлға құрылымы. | |құбылыстар жүйесі. |жеке тұлға, даралық. |(конспект) | | |(Терминологиялық | | | |сөздікпен жұмыс) | | |Психологиялық білімдердің |(Терминологиялық |Жеке тұлғаны зерттеудегі | |педагогикалық теория мен |сөздікпен жұмыс) |негізгі үш кезеңге | |практика үшін маңызы. | |салыстырмалы сараптама | | | |жасау. | |Психологиялық зерттеу |Монографиямен жұмыс: |Р.С.Немов б-ша жеке | |әдістері |Леонтьв А.Н. |тұлғаның қазіргі | |және онтогенездік дамуы. |Деятельность. Сознание.|теорияларын | | |Личность. – М., 1982 |классификациялау схемасын| | | |сызу. | |Адамның психологиялық қалпы|Монаграфиямен жұмыс: |Р.С.Немов бойынша жеке | |мен қасиеттері және |Братусь Б.С. Аномалии |тұлғаның қазіргі | |физиологиялық факторлар . |личности. – М., 1998 |теорияларын | | | |классификациялау кестесін| | | |сызу. | |Ми және психика. |Рубинштейн С.Л. Основы |(Терминологиялық | | |общей психологий. – |сөздікпен жұмыс) | | |СПБ., 1999 551-583 | | | |беттерді конспектілеу. | | |Адам психикасы мен |Адам психикасы мен |(Терминологиялық | |әрекет-қылығы |әрекет-қылығының |сөздікпен жұмыс) | |ның дамуында биологиялық |физиологиялық | | |және әлеуметтік |негіздерін | | |факторлардың ролі. |түсіндірудегі түрлі | | | |концепцияларды | | | |салыстыру. | | |Мидың құрылым бірліктері |Психология. Словарь |Мидың құрылым бірліктері | |қызметінің адамның |/Под общ ред. |қызметі туралы. (еркін | |психикалық процестері мен |А.В.Петровского, М.Г. |шығарма) | |қалыбына байланыстылығы. |Ярошевского | | |Адам санасының қызметіндегі|Рубинштейн С.Л. Основы |Адамда сөйлеудің көрінуі | |сөйлеудің ролі. |общей психологий. – |мен белгілеріне мысалдар | | |СПБ., 1999 587-606 |келтіру. | | |беттерді конспектілеу. | | |Психология және әлеуметтану|Психология. Словарь |Психология және | |салаларының түйісуінде |/Под общ ред. |әлеуметтанудың көрінуі | |пайда болатын адам |А.В.Петровского, М.Г. |мен белгілеріне мысалдар | |психологиясындағы негізгі |Ярошевского |келтіру. | |проблемалар. | | | |Мекендік теориясының ғылыми|Мекендік теориясының |Мекендік теориясының | |негізі және оған қарсы |ғылыми негізі, |ғылыми негізінің көрінуі | |көзқарастар. |қажеттігі және |мен белгілеріне мысалдар | | |мотивациясымен |келтіру. | | |байланысын теориялық | | | |тұрғыда дәлелдеу. | | | 19-ғасырдың ортасына |19-ғасырдың ортасына |(Терминологиялық | |дейінгі психология дамуының|дейінгі әрекетке |сөздікпен жұмыс) | |негізгі кезеңдері. |теориялық талдау жасау.| | |Психологияның дербес |Психологияның дербес |Адамның психология | |ғылымға айналу тарихы. |ғылымға айналу тарихы |ның дербес ғылымға айналу| | |ұғымдарына анықтама |тарихы сферасының | | |беру. (Терминологиялық |құрылысымен танысу. | | |сөздікпен жұмыс) | | |Психологиялық зерттеудің |Психологиялық |Психологиялық зерттеудің | |қазіргі кезең бағыттары. |зерттеудің қазіргі |қазіргі кезең бағыттары | | |кезең бағыттары |зерттеудің қысқаша | | | |тарихи талдауын жасау. | 6.2 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 6 |№ |СӨОЖ |СӨЖ | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Психологиядағы жеке |Келесі ұғымдарды |С.Л. Рубинштейн б-ша | | |тұлға түсінігі. |салыстыру: индивид, |жеке тұлға құрылымы. | | |(Сұрақты талқылау) |жеке тұлға, даралық. |(конспект) | | | |(Терминологиялық | | | | |сөздікпен жұмыс) | | |2 |Жеке тұлға |(Терминологиялық |Жеке тұлғаны | | |психологиясын |сөздікпен жұмыс) |зерттеудегі негізгі | | |оқып-зерттеуді | |үш кезеңге | | |эксперименталды | |салыстырмалы | | |тұрғыдан қараудың | |сараптама жасау. | | |негізі. (Сұрақты | | | | |талқылау) | | | |3 |Жеке тұлғаның қазіргі |Монаграфиямен жұмыс: |Р.С.Немов б-ша жеке | | |теорияларын |Леонтьв А.Н. |тұлғаның қазіргі | | |классификациялау. |Деятельность. Сознание.|теорияларын | | | |Личность. – М., 1982 |классификациялау | | | | |схемасын сызу. | |4 |Жеке тұлғаның дамуы |Монаграфиямен жұмыс: |Р.С.Немов бойынша | | |проблемасын шешудің |Братусь Б.С. Аномалии |жеке тұлғаның қазіргі| | |түрлі жолдары. (Сұрақты|личности. – М., 1998 |теорияларын | | |талқылау) | |классификациялау | | | | |кестесін сызу. | |5 |Адам өміріндегі |Рубинштейн С.Л. Основы |(Терминологиялық | | |эмоцияның маңызы |общей психологий. – |сөздікпен жұмыс) | | |(Сұрақты талқылау) |СПБ., 1999 551-583 | | | | |беттерді конспектілеу. | | |6 |Эмоцияның физилогиялық |Эмоцияның физилогиялық | | | |негіздерін |негіздерін | | | |түсіндірудегі түрлі |түсіндірудегі түрлі | | | |концепцияларды |концепцияларды | | | |салыстыру. |салыстыру. | | |7 |1)Эмоция және адам |Монаграфиямен жұмыс: |Махаббат жоғары сезім| | |даралығы; |Фромм Э. Искусство |ретінде. (еркін | | |2)Баланың эмоционалды |любить: исследование |шығарма) | | |сфераны дамытудың |любви. – М., 1990 | | | |маңызы мен қажеттігі. | | | | |(Сұрақты талқылау) | | | |8 |Еріктің адам өміріндегі|Рубинштейн С.Л. Основы |Адамда еріктің | | |маңызы. |общей психологий. – |көрінуі мен | | |(Сұрақты талқылау) |СПБ., 1999 587-606 |белгілеріне мысалдар | | | |беттерді конспектілеу. |келтіру. | |9 |Ерік теориялары. | | | | |(Сұрақты талқылау) | | | |10 |Балалардағы |Еріктік реттеудің адам | | | |әрекет-қылықты еріктік |мақсаты, қажеттігі және| | | |реттеуді қалыптастыру. |мотивациясымен | | | |(Сұрақты талқылау) |байланысын теориялық | | | | |тұрғыда дәлелдеу. | | |11 |Ерікті дамытудың |Еріктік әрекетке |(Терминологиялық | | |жолдары мен негізгі |теориялық талдау жасау.|сөздікпен жұмыс) | | |бағыттары. (Сұрақты | | | | |талқылау) | | | |12 |Адам әрекет-қылығының |Мотив және мотивация |Адамның мотивациялық | | |мотивациялық |ұғымдарына анықтама |сферасының | | |психолгиялық тұрғыдан |беру. (Терминологиялық |құрылысымен танысу. | | |түсіндіру. (Сұрақты |сөздікпен жұмыс) | | | |талқылау) | | | |13 |Мотивация жөніндегі |Монаграфиямен жұмыс: |Мотивацияны | | |түрлі теориялар. |Леонтьв А.Н. |зерттеудің қысқаша | | |(Сұрақты талқылау) |Деятельность. Сознание.|тарихи талдауын | | | |Личность. – М., 1982 |жасау. | |14 |Адам іс-әрекетіндегі |(Терминологиялық |(Терминологиялық | | |мотивацияның маңызы. |сөздікпен жұмыс) |сөздікпен жұмыс) | | |(Сұрақты талқылау) | | | |15 |Мотивация және өзіндік |Просоциалды және |Жеке тұлға және | | |сана . (Сұрақты |агрессивті |мотивация . | | |талқылау) |әрекет-қылықтың |(Хабарлама даярлау.) | | | |мотивацияларына | | | | |мысалдар келтіру және | | | | |оларға талдау жасау. | | |16 |Темпераменттің |Рубинштейн С.Л. Основы |Темперамент және ЖЖЖ | | |физиологиялық |общей психологий. – |типтері ұғымдарымен | | |негіздері. (Сұрақты |СПБ., 1999 613-614 |танысу. | | |талқылау) |беттерді конспектілеу. | | |17 |Әр темперамент |Темпераментке |(Терминологиялық | | |типтерінің жетістіктері|психологиялық анықтама |сөздікпен жұмыс) | | |мен кемшіліктері. |беру. | | | |(Сұрақты талқылау) | | | |18 |Іс-әрекеттің даралық |Іс-әрекеттің даралық | | | |стилі мен темперамент |стиліне темпераменттің| | | |арасындағы байланыстың |әсерін дәлелдеу. | | | |тұрақты еместігі. | | | | |(Сұрақты талқылау) | | | |19 |Темпераменттің жеке |Темперамент пен |Жеке тұлға және | | |тұлға қасиеттерімен |мінездің өзара |темперамент. | | |байланысы. |байланысын дәлелдеу. |(реферат) | |20 |Жеке тұлға |Рубинштейн С.Л. Основы |Адам мінезінің | | |құрылымындағы мінездің |общей психологий. – |құрылымдарымен | | |алатын орны. (Сұрақты |СПБ., 1999 620 беттерді|танысу. | | |талқылау) |конспектілеу. | | |21 |Мінез типологиясы |Мінездің түрлі |(Терминологиялық | | |мәселесінің |типологиясына |сөздікпен жұмыс) | | |актуалдылығы. (Сұрақты |салыстырмалы талдау | | | |талқылау) |жасау. | | |22 |Мінезді қалыптастырудың|Мінезді тәрбиелеу |Мінез мәселесі | | |психологиялық-педагогик|мәселесі.(Дөңгелек |жөніндегі халық ауыз | | |алық аспектілері. |стол) |әдебиетінен | | |(Сұрақты талқылау) | |үзінділер. | |23 |Жеке тұлға және |Жеке тұлға және |Мінезді зерттеу | | |мінездің өзара |мінездің өзара |әдістерін іріктеу | | |байланысы. (Сұрақты |байланысы. (хабарлама) |және апробациялау. | | |талқылау) | | | |24 |Психологиядағы қабілет |Рубинштейн С.Л. Основы |Қабілет түрлерімен | | |мәселелері. (Сұрақты |общей психологий. – |танысу. | | |талқылау) |СПБ., 1999 535-548 | | | | |беттерді конспектілеу. | | |25 |Адамдардағы | |(Терминологиялық | | |қабілеттердің даралық | |сөздікпен жұмыс) | | |айырмашылықтарының | | | | |табиғаты. (Сұрақты | | | | |талқылау) | | | |26 |Адам қабілеттерінің |Адам қабілеттері мен |Жоғары адам | | |қалыптасуының |генотип, жоғары жүйке |қабілеттерінің | | |алғышарттары. (Сұрақты |жүйесі қасиеттерінің |ерекшеліктері.(рефера| | |талқылау) |өзара байланысын |т) | | | |дәлелдеу. | | |27 | |Психология одаренности | | | | |детей и подростков / | | | | |Под ред. Н.С.Лейтеса .-| | | | |М.; 1996 (конспектілеу)| | |28 |Қарым-қатынастың |Адамдар мен жануарлар |Қарым-қатынас түрлері| | |адамның психологиялық |қарым-қатынасын |мен құралдарына | | |онтогенетикалық |салыстыру. |анықтама беру және | | |дамуындағы ролі. | |сәйкес кесте жасау. | | |(Сұрақты талқылау) | | | |29 |Топтық әрекеттің |(Терминологиялық |Ұжымға психологиялық | | |тиімділігінің |сөздікпен жұмыс) |анықтама беру. | | |әлеуметтік-психологиялы| | | | |қ факторлары. (Сұрақты | | | | |талқылау) | | | |30 |Адамдардың бірін-бірі |Жеке тұлғаның |Социометрикалық | | |түсінуі мен қабылдауы |дамуындағы топтың |әдісті апробациалау. | | |мәселелері. (Сұрақты |жағымды және жағымсыз |Социоматрица мен | | |талқылау) |әсер етулеріне нақты |социограмма | | | |мысалдар келтіру. |құрастыру. | 7 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ Апталар12345678 9101112131415 Бақылау түріТсСКСхМжКТс1 РБШжККТсКТс2 РБСеминар ұпайлары 404040404040404040404040СОӨЖ ұпайлары 333333333333СӨЖ ұпайлары 222222222222Барлығы 454545454545454545454545 Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-талдау: Шж- шығармашылық жұмыс; Пр – презентация; С- сараптама
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz