Файл қосу
Жабдықтың жіктелуі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-5.1.01/02-2013 | |ПOӘК |№ __ баспа | | |«Технологиялық |«__»________2013 ж. | | |жаб-дықтарды есептеу және| | | |құрастыру» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | |бағдарламасы | | | 5В072400 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығына арналған ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ЖАБДЫҚТАРДЫ ЕСЕПТЕУ ЖӘНЕ ҚҰРАСТЫРУ ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: А. Мустафаева ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. М. Акимов ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының меңгерушісі, доцент, т.ғ.к. «____» _______2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасы мәжілісінде қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов. 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 «___» _______20__ ж № __ басылым орнына енгізілді Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің (модульдің) мазмұны және сағаттарды бөлу | | |3 |Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағаларды кою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер Оқытушының аты-жөні – Мустафаева Аяулым Какеновнағ, доцент м.а. «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 35-05-90 Сабақ өткізетін аудиториялар № 102 Пәнің аталуы – «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» Кредит саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру» пәні өз алдына техникалық ғылым болып қалыптасты. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәні технологиялық жабдықтардың әртүрлі құрылымын практикалық есептерді шешу кезінде пайдаланылатын заңдылықтарын қарастыратын пәні. Жаңа маман технологиялық талаптарына сәйкес өндіріс процестерін басқарып қана қоймай, сонымен қатар осы саладағы соңғы ғылым жетістіктеріне жауап беретін тиімді жоғарғы техникалық дәрежеде жүргізілуін қамтамасыз ету керек. Көп жағдайда технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәнінде тәжірибеден алынған шамаларды өңдеу негізінде алынған эмприкалық заңдылықтар қолданылады. Бұл кезде қарастырылатын құбылыстардың тек негізгі сипаттамалары ған бағаланады және көбінесе олардың орташа шамаларымен ғана шектеледі. Физикалық заңдылықтарын қолдануды қажет ететін әртүрлі есептердің түріне сәйкес, пәннің құрылымы техникалық мамандықтардың барлығына бірдей болуы мүмкін емес. Бірақ, іс-жүзінде жабдықтарды есептеуде пайдаланылатын жалпы заңдылықтарды, теңдеулерді және оларды шешетін негізгі әдістерді барлық мамандықтар білу керек. 1.2. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге одан әрі мамандану пәндерін және мамандық бойынша іс жүргізуге қажетті технологиялық машиналар және өңдеу, беріліс беру үшін пайдаланылатын басқа да құрылғылар туралы білім негізін үйрету. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: Берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептердіі шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру практикалық курс болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын барлық практикалық және жеке есептерді орындау міндетті шарт болып табылады. 1.5 Пәнді оқытудан күтілетін нәтижелер: - білімдерін теория және іс жүзінде пайдалану әдістерін білу керек: - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың негізгі теңдеулерін шығару және дәлелдеуді, оларды нақты есептерді шығаруда қолданылуды білу керек; - алған білімдерін процестер мен құбылыстардың математикалық моделдерін құру үшін пайдалана білу керек; - зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістердің мәнін түсіне білу керек; - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың қазіргі проблемалары туралы білу керек; - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудан алған білімдерін басқа да пәндері оқуда пайдалана білу керек; - курстың типтік есептерін шешу туралы білімдерін жетілдіру керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: 1. Инженерлік графика; 2. Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттары -1,2. 5. Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Ет және сүт өндірісінің технологиялық машиналары мен жабдықтары-1. 3.6.2 Ет және сүт өндірісінің технологиялық машиналары мен жабдықтары-2. 2 ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |Тақырыптың атауы |Сағат саны |Әдебие| | | |т | | |ДС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1. Кіріспе |1 |- |- |3 |7.1.1 | |2. Жабдықтың жіктелуі. |1 |- |- |3 |7.1.1 | |3. Машина өнімділігінің негізгі тоериясы. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |4. Тамақ өнеркәсібінің жабдықтарын жүйелеу. |1 |- |1 |3 |7.1.1-| |Жабдықты құрастыру кезіндегі берілгендерді | | | | |7.1.2 | |есептеу. | | | | | | |5. Технологиялық процестің ерекшеліктерін |1 |1 |1 |- |7.1.2 | |ескере отырып, жабдықты жобалау. Жабдықтың | | | | | | |конструкцияларына қойылатын талаптар. | | | | | | |6. Құрастыру кезеңдері және әдістемесі. |1 |- |1 |3 |7.1.2 | |7. Ойластырылатын машинаның құрылмасы. |1 |- |1 |3 |7.1.1 | |Негізгі жүйелік талдау. | | | | | | |8. Жобаланған автоматтандырылған жүйені |1 |- |1 |3 |7.1.1 | |машинаға қолдану. | | | | | | |9. Өндірісте және эксплуатациялауда машина |1 |1 |1 |3 |7.1.2 | |құрылмасына қойылатын талаптар. Құрастырудың| | | | | | |негізгі тиімді принциптері | | | | | | |10. Құрастыру құжаттарының ортақ жүйесі. |1 |1 |1 |3 |7.1.1 | |11. Бұйымдардың түрлері және олардың |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |құрылымы. | | | | | | |12. Құрастыру құжаттарының жинағы және |1 |1 |1 |- |7.1.1 | |түрлері. | | | | | | |13. Құрастыру құжаттарын жасаудың негізгі |1 |- |1 |3 |7.1.4 | |стадиялары. | | | | | | |14. Жабдықты құрастыруда қолданылатын |1 |1 |- |3 |7.1.4 | |негізгі ережелер. | | | | | | |15. Тамақ өндірісінің машиналары мен |1 |- |1 |- |7.1.3 | |аппараттарын құрастыруда қойылатын негізгі | | | | | | |талаптар. | | | | | | |16. Металлсиымдылық және тораптар мен |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |бөлшектерді құрылмаларын жасауды жеңілдету. | | | | | | |17. Материалдарды қысқарту әдістері. |1 |- |1 |3 |7.1.4 | |18. Құрылманың қатаңдығы және орнықтылығы. |1 |1 |- |3 |7.1.4 | |19. Қатаңдықты анықтаудың факторлары |1 |1 |- |3 |7.1.4 | |20. Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, |1 | |1 |3 |7.1.4 | |дірілге төзімділігі. | | | | | | |21. Машина сенімділігінің негізгі теориясы. |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |Сенімділік теориясының негізгі түсініктері | | | | | | |мен терминдері. | | | | | | |22. Қысым әсерінде істейтін аппараттарды |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |есептеу және құрастыру. | | | | | | |23. Жылу аппараттарын есептеу және |1 | |- |- |7.1.4 | |құрастыру. | | | | | | |24. Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |жабдықтарды есептеу. | | | | | | |25. Өзідігінен орнығатын механизмдерді |1 | |- |- |7.1.4 | |құрастыру. | | | | | | |26. Ротациондық машиналарды есептеу және |1 |1 |- |3 |7.1.4 | |құрастыру. | | | | | | |27. Піспекті машиналарды есептеу және |1 |1 |1 |3 |7.1.4 | |құрастыру. | | | | | | |28. Сусымалы тамақ өнімдерін бөлуге арналған|1 | |1 |3 |7.1.4 | |жабдықтарды есептеу. | | | | | | |29. Жұмысшы құралдары баяу айналатын |1 | |1,5 |- |7.1.4 | |аппартарды есептеу және құрастыру. | | | | | | |30. Орындаушы механизмді машиналарды |1 |1 |1 |1,5 |7.1.4 | |есептеу және құрастыру. | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Пәнді меңгеру барысында тақырыптардың негізгі мазмұнына көңіл аудару керек. Ол үшін студенттің оқулықпен жұмысын жеңілдету мақсатында оқыту- әдістемелік кешені ұсынылады. Әрбір тақырыптың дәрісі соңында өзін-өзі тексеру сұрақтары бар. Оқулықты дұрыс таңдаудың үлкен мағынасы бар. Бірнеше оқулықты қатарынан пайдалану дұрыс емес. Ұсынылған әдебиеттердің ішіндегі біреуін негізгі әдебиет етіп таңдап алу керек. Басқа оқулықтарды егер де қажет тақырып жайында мағлұмат болмағанда немесе аз болған жағдайда пайдаланған жөн. Курсты пәннің бағдарламасына сәйкес тақырыптар легімен меңгерген мақұл. Оқулықпен жұмыс жасау барысында ұсынылған кешендегі мысалдар мен сараптамалар міндетті түрде болуы қажет. Тек осыдан кейін ғана өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап берілуі керек. Теориялық алған білімдерін студенттер практикалық есептерді шығарған кезде ғана меңгерілді деп есептеуге болады. КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 2. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 3. Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 4. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 5. Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 6. Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Азық-түлік өнімдерінің реологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және зертханалық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1-7 апталарда дәрістерге және зертханалық |30 | | |сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Ауызша жауап беру |20 |ПС | |3 |Ауызша жауап беру |20 |ПС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |4 |Ауызша жауап беру |20 |ПС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |5 |Ауызша жауап беру |20 |ПС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |6 |Ауызша жауап беру |20 |ПС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |7 |Межелік бақылау 1 |80 | | |1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Ауызша жауап беру |15 |ПС | |9 |Ауызша жауап беру |15 |ПС | |10 |Ауызша жауап беру |15 |ПС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | | |Ауызша жауап беру |15 |ПС | |11 | | | | | |Реферат |30 |СӨЖ | |12 |Ауызша жауап беру |15 |ПС | | |Ауызша жауап беру |15 |ПС | |13 | | | | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | | |Ауызша жауап беру |15 |ПС | |14 | | | | | |Реферат |30 |СӨЖ | |15 |Межелік бақылау 1 |75 | | |8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |Емтиханға арналған барлық ұпайлар |400 | | |Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 М.М.Акимов, и др., Практикум по лабораторным и практическим работам. По курсу «Расчет и конструирование пищевых машин». - Семипалатинск, СТИММП, 1993. 48 с. 7.1.2 Остриков А. Н. и др. Расчет и конструирование машин и аппаратов пищевых производств. Учебник для вузов. — 2-е изд. перераб. и доп. — СПб.: Издательство РАПП, 2009. — 408 с 7.1.3 Основы расчета н конструирования машин и аппаратов пищевых производств: Учебное пособие. Часть 2/ В.И. Петров. Кемеровский технологический институт пищевой промышленности. - Кемерово. 2002 -135с 7.1.4 Пирогова О.О., Акимов М.М. Курсовое проектирование учебное пособие по курсу «Расчет и конструирование технологического оборудования пищевых производств» для студентов специальности 140740- Машины и аппараты пищевых производств. Семипалатинск-2002 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Основы расчета н конструирования машин и аппаратов пищевых производств: Учебное пособие. Часть 2/ В.И. Петров. Кемеровский технологический институт пищевой промышленности. - Кемерово. 2002 -135 стр. 7.2.2 Поникаров И.И., Поникаров С.И., Рачковский С.В. Расчеты машин и аппаратов химических производств и нефтегазопереработки (примеры и задачи): Учебное пособие. - М.: Альфа-М, 2008. - 720 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz