Файл қосу
Журналистика құбылысының тарихи алғышарттары
5В050400 «Журналистика» мамандығына арналған «Қазіргі журналистиканың функциялары мен жанрлық пішіндері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 ж. КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: ____________ Хибадуллина Айжан Сапарқызы Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. « 06 » 09 . 2013 жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №1 « 06 » 09 . 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №1 « 17 » 09 . 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №1 « 18 » 09 . 2013 жыл. Оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі проректор___________ Искакова Г.К. 4 20 ___ жылғы «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 4 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1. Қолданыс аясы........................................................................ ............................4 2. Нормативтік сілтемелер.................................................................. ...................4 3. Жалпы ережелер.................................................................... ..........................4-5 4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны..........................6-9 5. Глоссари ............................................................................ ...........................10-11 6. СӨЖ тақырыптары...................…………………………………………........11 7. Пәннің оқу-әдістемелік картасы................................................................12- 13 8. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы........................14 9. Негізгі Әдебиеттер тізімі...................................................................... ...........15 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Қазіргі журналистиканың жанрлары мен функциялары» пәнінің оқу- әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Қазіргі журналистиканың жанрлары мен функциялары» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 3.08.308-2006 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - Оқу әдістемелік кешен Қазақ Ұлттық университетінің типтік бағдарламасына (Алматы,2007), Қазақстан Республикасы МЖМБС 3.08.308-2006 сәйкес дайындалған - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны «Қазіргі журналистиканың функциялары мен жанрлық пішіндері» пәні – журналистиканың қоғамдағы орны оның ұйымдастырылуы мен қызмет істеу тәсілдері туралы тиянақты ұғымдар. Осыған орай журналистиканың арналымы (предназначение) оның қоршаған ортамен, билік жүйесімен мәдениетпен және тұлғамен, өзара қарым-қатынасы қоғам дамуын ілгерілету жөніндегі міндеттері, редакция арна қызметкерлеріне қойылар талаптар тізбегі, журналистика қызметінің әсерлілігімен пәрменділігі, баспасөз бостандығы мен жауапкершілігі туралы мәселелер сөз етіледі. 3.2. Осы курстың мақсаты: «Қазіргі журналистиканың жанрлары мен функциялары» пәнін студенттерге оқытудағы негізгі мақсат: - Қазіргі ақпараттық кеңістікте қалыптасқан тенденцияларға баға беріп, теориялық жағынан байыптама жасау; - Қалыптасқан жанрлар жүйесінің өзіндік заңдылықтарын зерделеу; - Жекелеген жанрлардың өзіне тән эволюциясы мен ерекшеліктерін ажырата білу; - Әр жанрдың атқарар міндетін теория және практика жүзінде ұғыну; - Дәстүрлі жанрлар модельдерін толысу, даму процесінде көрсету; - Баспа өнімдерін рецензиялау және жарнамалау ісіне теория және практикалық істе үйрету. - Журналистердің кәсіби шеберлігін арттырып, өзіндік творчестволық шыңдалуға жеткізу. 3.3. Курстың негізгі міндеттері: Студенттердің мазмұндық жеке жазу стилі мен ойлау қабілеттілігін жоғары дәрежеге жеткізіп, творчестволық даму үрдісін жетілдіруге бағыттау; Бүгінгі таңдағы жаңа методологиялық ізденістерге толы журналистика саласын қазіргі кезеңге сай шебер журналистермен толықтыруға бірден-бір үлес қосу. Сол мақсатта қазіргі қоғамдағы шебер журналистердің жазу ерекшеліктері үңіле отырып, олардың шығармашылық даралық әдісі мен шеберлігін арттыру формаларына назар аудару; Студенттерді қазіргі қазақ журналистерінің ғылым, өнер, әдебиет, экономика тақырыптарына жазған мақалаларын жинақтап, талдап, стиль даралығы тұрғысынан бағалау. Әсіресе сараптамалық тұрғыда жазылған мақалаларға ерекше көңіл бөлу; Саяси тақырыптарға жазылған мақаларларға сараптама жасау; Журналистік шығармашылықтың проблемалық-тақырыптық ерекшеліктерін анықтау. 3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: • өз ойын жазбаша және ауызша бірдей жеткізе білуге дағдыланады; • қазіргі әлем тенденцияларына интеграциялық және дезинтефациялық процестерге баға беруді үйренеді; • осы пән бойынша ғылыми терминология көздері мен тарихи құжаттарды еркін пайдалануды үйренеді; • зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады; • кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 3.5. Курстың пререквизиттері Журналистикаға кіріспе,Тележурналистика, Қазақ журналистикасының тарихы. 3.6. Курстың постреквизиті: Баспасөздегі әдеби сын, Журналист психологиясы мен социологиясы, журналистік шеберлік 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс тақырыптары | |Журналистиканың тарихи ажары,концепттері мен |1 |1,2,9. | |үлгілері Журналистика құбылысының тарихи | | | |алғышарттары | | | |Журналистиканың идеялық-теориялық |1 |1, 2, 14, 15. | |тұжырымдамалары | | | |Журналистика және журналистік жүйе үлгілері |1 |1, 2, 10, 11, 12, | | | |13, 14, 15. | |Қазіргі журналистиканың деонтологиясы және |1 |1, 2, 10, 11, 12, | |құқықтық негіздері | |13, 14, 15. | |Журналистиканың принциптері мен ұстанымдары |1 |2, 3, 4, 11, 14. | |Журналистикалық қызметті ұйымдастыру, |1 |12,3,4,10,14,15. | |журналистика функциялары Журналистиканың | | | |ақпараттық сипаты | | | |Ақпарат құралдарының типологиясы мен жүйесі |1 |2,3,4,9,7,15. | |Журналистиканың заманалы функциялары |1 |1,2,3,10,14,15. | |Журналистиканың инфроқұрылымы |1 |2, 5, 8, 9, 13, 14, | | | |15. | |БАҚ аудиториясы |1 |1,2,9. | |Журналистиканың тәжірибелік алаңы |1 |1, 2, 14, 15. | |Журналистиканың әлеуметтік кеңістіктегі рөлі | | | |Журналистика қызметін үйлестіру ілгерілету |1 |1, 2, 10, 11, 12, | |мәселелері | |13, 14, 15. | |Журналистика тәжірибесінің нәтижелілігі мен |1 |1, 2, 10, 11, 12, | |әсерлілігі | |13, 14, 15. | |Журналистиканың шығармашылық табиғаты |1 |2, 3, 4, 11, 14. | |Жариялылық және баспасөз бостандығы ұғымы |1 |12,3,4,10,14,15. | | |15 |2,3,4,9,7,15. | |Практикалық (семинар) сабақтары | |Журналистиканың тарихи ажары,концепттері мен |2 |2, 5, 8, 9, 13, 14, | |үлгілері Журналистика құбылысының тарихи | |15. | |алғышарттары | | | |Журналистиканың идеялық-теориялық |2 |1,2,9. | |тұжырымдамалары | | | |Журналистика және журналистік жүйе үлгілері |2 |1, 2, 14, 15. | |Қазіргі журналистиканың деонтологиясы және |2 |1, 2, 10, 11, 12, | |құқықтық негіздері | |13, 14, 15. | |Журналистиканың принциптері мен ұстанымдары |2 |1, 2, 10, 11, 12, | | | |13, 14, 15. | |Журналистикалық қызметті ұйымдастыру, |2 |2, 3, 4, 11, 14. | |журналистика функциялары Журналистиканың | | | |ақпараттық сипаты | | | |Ақпарат құралдарының типологиясы мен жүйесі |2 |12,3,4,10,14,15. | |Журналистиканың заманалы функциялары |2 |2,3,4,9,7,15. | |Журналистиканың инфроқұрылымы |2 |1,2,3,10,14,15. | |БАҚ аудиториясы |2 |2, 5, 8, 9, 13, 14, | | | |15. | |Журналистиканың тәжірибелік алаңы |2 |1,2,9. | |Журналистиканың әлеуметтік кеңістіктегі рөлі | | | |Журналистика қызметін үйлестіру ілгерілету |2 |1, 2, 14, 15. | |мәселелері | | | |Журналистика тәжірибесінің нәтижелілігі мен |2 |1, 2, 10, 11, 12, | |әсерлілігі | |13, 14, 15. | |Журналистиканың шығармашылық табиғаты |2 |1, 2, 10, 11, 12, | | | |13, 14, 15. | |Жариялылық және баспасөз бостандығы ұғымы |2 |2, 3, 4, 11, 14. | |Барлығы: |30 |12,3,4,10,14,15. | ГЛОССАРИЙ Анафора (гр. биікке шығару) – айшықтаудың (фигураның) үлгісі ретінде көрсетілген шумақтың немесе өлең жолдарының басында үндесе, үйлесе қиысатын бірыңғай бастамалар. Антитеза (шендестіру) – екі затты не құбылысты шендестіру арқылы басқа бір құбылыстың, ұғымның, нәрсенің суреті, сыр-сипаты, кескін-кейпі аңғарылады. Антоним (қайшы сөздер) (гр.қарсы, атау) – біріне-бірі қайшы қарама- қарсы мағыналы сөздер. Ассонанс (лат. үйлесім) - өлең сөзде дауысты дыбыстардың үндесе қайталануы. Әдеби қаһарман - әдебиеттің идеялық-эстетикалық роліне сай бейнеленетін тұлға. Әдеби процесс – бұл белгілі бір дәуірде, сонымен қатар, ұлттар мен елдердің, аймақтардың, әлемнің күллі тарихи кезеңдерінде өмір сүріп келе жатқан әдебиеттің тарихи заңды қозғалысы. Әдеби характер (гр. мінез, ерекшелік) – кейіпкердің мінез бітімі, адамның бойына психологиясына, қимыл әрекеттеріне тән сан түрлі қасиеттердің бірігіп, біте қайнаған тұтастығын танытатын мінез-құлық өзгешелігі. Әлеуметтік лирика – лирикалық жанрдың тақырыптың мазмұнына қарай бөліп қаралатын, өқоғамдық өмірге қатысты маңызды мәселелерді қозғайтын ақынның заманға, халыөтың бүгінгі тағдырына көзқарасын білдіретін үлкен саласы. Градация (лат. біртіндеп көтеру) – дамыту – алдыңғы сөзден соңғы сөзді, алдыңғы ойдан соңғы асыра асқақтата түсу. Жанр - әдеби шығармалардың жеке түрлері, көркем әдебиеттің салалары. Идея - әдебиет шығармасында өмірдегі жәй жағдайлар, адам тағдыры баяндалғанда, суреттелгенде жазушының сөз болып отырған мәселелерге қатынасы, көзқарасы да аңғырылады. Кейіптеу – жансыз нәрселерді адам кейіпіне келтіріп немесе қалайда жан бітіргендей етіп суреттейтін көркемдік тәсіл. Композиция - әдеби шығарманың құрылысы, оның үлкен кішілі бөлім бөлшектерінің бір-бірімен қисынды түрде қиюластырылып, әр түрлі тәсілмен байланыстырылған тұтастық бірлігі. Қара өлең ұйқасы – төрттармақтың бірінші, екінші және төртіншісі бірыңғай ұйқасады. Лирикалық кейіпкер – поэзиялық шығармалардан көрінетін адамның тұлға бейнесі. Лирика – көркем әдебиеттің негізгі саласының, жанрының бірі, ерекшелігі – адамның көңіл – күйін, сезім дүниесін тікелей бейнелеп көрсетеді. Лирикалық қаһарман – ақын бейнесінің оның шығармаларынан жинақталған тұтас тұлға ретінде көрінуі. Метафора (гр. ауыстырып қою) – екі нәрсені, құбылысты салыстыру және жанастырып жақындату негізінде астарлы тың мағына беретін бейнелі сөз. Параллелизм (гр.қатарлас) – екі нәрсені қатарластыра, жанастыра алып бейнелеу тәсілі. Пейзаж (франц. ел, жер) - әдеби шығармадағы табиғаттың әсем көрінісі, көркем бейнесі. Портрет (франц. бейнеленген) - әдеби кейіпкердің сырт көрінісін, кескін-кейпін, бой-тұлғасын суреттеу. Прототип (гр. түп, төркін бейне) – кейіпкердің бейнесін жасауға тірек, негіз болатын өмірде болған адам. Символ - әдебиетте ойды астарлап, басқан нәрсені суреттеу арқылы жасалатын нақтылы сипаты бар балама бейне. Стиль – жазушының өмір шындығын танып-білу, сезіну қабілетін, бейнелеу шеберлігін, өзіндік суреткерлік тұлға бітімін танытатын даралық өзгешелігі, жазу мәнері, қолтаңбасы. Сюжет (франц. зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Тақырып - әдеби шығармада сөз болатын басты мәселе, шығарма мазмұнының негізгі арқауы, айтылатын жай жағдайлардың бағыт-бағдар. Экспозиция (лат. түсіндіру) – көркем шығармада оқиға дамып өрістейтін орынды, ортаны, ол оқиғаға қатысатын кейіпкерлерді сипаттап, алғаш оқушыға таныстыру. Эпитет – заттың не құбылыстың айырықша белгісін, қасиетін білдіретін бейнелі сөз. Эпифора - өлең тармақтарының соңында бір сөздің не сөз тіркесінің бірнеше қайталанып келуі. 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ (СӨЖ) 1. Журналистиканың инфрақұрылымы 2. Журналистиканың ақпараттық сипаты 3. Ақпарат құралдарының типологиясы 4. Журналистиканың принциптері мен ұстанымдары 5. Журналистиканың әлеуметтік кеңістіктегі рөлі 6. Журналистиканың шығармашылық табиғаты 7. Жариялылық және баспасөз бостандығы ұғымы 8. Қазіргі экрандық шындық 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабағының |Семинар сабағының |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | |тақырыбы |тақырыбы |құралдар, |дайындалу |түрі | | | |плакаттар, |сұрақтары | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |Журналистиканың |Журналистиканың тарихи|Дәріс тезисі, | Оқулықтардан |Ауызша | |тарихи |ажары,концепттері мен |Мерзімді |конспект жасау, | | |ажары,концепттері |үлгілері Журналистика |баспасөз |интернет | | |мен үлгілері |құбылысының тарихи |материалдары |ресурстарды | | |Журналистика |алғышарттары | |пайдалану | | |құбылысының тарихи | | | | | |алғышарттары | | | | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |идеялық-теориялық |идеялық-теориялық |Мерзімді |конспект жасау, | | |тұжырымдамалары |тұжырымдамалары |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Журналистика және |Журналистика және |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |журналистік жүйе |журналистік жүйе |Мерзімді |конспект жасау, | | |үлгілері |үлгілері |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Қазіргі |Қазіргі |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |журналистиканың |журналистиканың |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | |деонтологиясы және |деонтологиясы және |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |құқықтық негіздері |құқықтық негіздері |материалдары | | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |принциптері мен |принциптері мен |Мерзімді |конспект жасау, | | |ұстанымдары |ұстанымдары |баспасөз |интернет | | | | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Журналистикалық |Журналистикалық |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Ауызша | |қызметті |қызметті ұйымдастыру, |Мерзімді |материалдары-мен| | |ұйымдастыру, |журналистика |баспасөз |жұмыс жұмыс | | |журналистика |функциялары |материалдары | | | |функциялары |Журналистиканың | | | | |Журналистиканың |ақпараттық сипаты | | | | |ақпараттық сипаты | | | | | |Ақпарат құралдарының|Ақпарат құралдарының |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына| | |типологиясы мен |типологиясы мен жүйесі|Мерзімді |жауап беру | | |жүйесі | |баспасөз | | | | | |материалдары | | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, |Газет-журнал |Жазбаша, | |заманалы функциялары|заманалы функциялары |Мерзімді |материалдары-мен|ауызша | | | |баспасөз |жұмыс жұмыс | | | | |материалдары | | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, |Мақала жазу |Жазбаша, | |инфроқұрылымы |инфроқұрылымы |Мерзімді | |ауызша | | | |баспасөз | | | | | |материалдары | | | |БАҚ аудиториясы |БАҚ аудиториясы |Дәріс тезисі, |Сөздікпен жұмыс | | | | |Мерзімді | | | | | |баспасөз | | | | | |материалдары | | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |тәжірибелік алаңы |тәжірибелік алаңы |Мерзімді |конспект жасау, | | |Журналистиканың |Журналистиканың |баспасөз |интернет | | |әлеуметтік |әлеуметтік |материалдары |ресурстарды | | |кеңістіктегі рөлі |кеңістіктегі рөлі | |пайдалану | | |Журналистика |Журналистика қызметін |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |қызметін үйлестіру |үйлестіру ілгерілету |Мерзімді |конспект жасау, | | |ілгерілету |мәселелері |баспасөз |интернет | | |мәселелері | |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Журналистика |Журналистика |Дәріс тезисі, | Оқулықтардан | | |тәжірибесінің |тәжірибесінің |Мерзімді |конспект жасау, | | |нәтижелілігі мен |нәтижелілігі мен |баспасөз |интернет | | |әсерлілігі |әсерлілігі |материалдары |ресурстарды | | | | | |пайдалану | | |Журналистиканың |Журналистиканың |Дәріс тезисі, |Оқулықтардан | | |шығармашылық |шығармашылық табиғаты |Мерзімді |конспект жасау, | | |табиғаты | |баспасөз | | | | | |материалдары | | | |Жариялылық және |Жариялылық және |Дәріс тезисі, |Тест сұрақтарына| | |баспасөз бостандығы |баспасөз бостандығы |Мерзімді |жауап беру | | |ұғымы |ұғымы |баспасөз | | | | | |материалдары | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | | |2 |8 |12,5% | | |3 |8 |18,75% | | |2 |8 |50% | | |2 |8 |12,5% | | |2 |8 |12,5% | | |2 |8 |25% | | |4 |8 |100% | | |1 | |25% | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.2. Амандосов Т. Публицистика – дәуір үні. – Алматы: Қазақстан, 1974. 8.1.3. Бекхожин Қ. Қазақ баспасөзінің даму жолдары. – Алматы: Қазмембас. 1964. 8.1.4. Нұршайықов Ә. Таңдамалы шығармаларының он томдығы. Т.2.-Алматы: Қазығұрт,-2005.225б. 8.1.5. Елеукенов Ш.Р. Замандас парасаты. – Алматы: Жазушы, 1977. 8.1.6. Қабдолов З. Сөз өнері. – Алматы: Жазушы, 1976 8.1.7. Жақып Б.Ө. Қазақ публицистикасының қалыптасу, даму жолдары. – Алматы: Білім, 2004 8.1.8. Майтанов Б. Суреттеу және мінездеу. – Алматы: Қазақ университеті, 1991. 8.1.9. Бекжігіт С. Камал Смайылов – публицист. – Алматы: Қазақ университеті, 1999. филол.ғыл.канд. дәрежесін алу үшін дайындалған дисс. авторефераты. 8.1.10. Жұмалиев Қ. Әдебиеттер теориясы. – Алматы: Мектеп, 1969. 8.1.11. Смайылов К. Үш томдық шығармалар жинағы. Т.3. – Алматы,98б 8.1.12. Майтанов Б. Көркемдік нәрі. Романдағы психологизм арналары. – Алматы: Жазушы, 1983. 46-47 бб. 8.1.13. Серғалиев М. Сөз сарасы. – Алматы, 1989. – 134 б. 8.1.14. Сүлейменов О. АЗ и Я.-Алматы,-1975. 161б. 8.1. 15. Бөкей О. Екі томдық таңдамалы шығармалар.-Алматы: Жазушы.1994 8.1.16. Әшімбаев С. Парасатқа құштарлық. Алматы: Жазушы.-1985.19б. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Байтұрсынов А. Ақ жол. Өлеңдер мен тәржімелер, публицистикалық мақалалар және әдеби зерттеу. – Алматы: Жалын, 1991. 8.2.3. Қожакеев Т. Көксеңгірлер. – Алматы, 1992. 8.2.4. Жақып Б.Ө. М.Әуезов – публицист. – Алматы: Ана тілі, 1997. 8.2.5. Шәріпов А.С. Қожанұлы - әдебиетші. – Алматы: Ердәулет Қазақстан, 1994. 8.2.6. Абдрахманов С. Елдік сыны.Алматы: Қазығұрт,-2003.183б. 8.2.7. Аупбаев Ж. Елім менің ертегі. Астана:Елорда,-2003. 150б. 8.2.8. Нұршайықов Ә. Мен журналиспін.-Алматы:Қазақстан.-1979,154б. 8.2.9. Нұрмаханов Х. Сөз бен шеберлік.-Алматы:Ғылым,-1987.130б. 8.2.10. Қаратаев М. Шеберлік шыңына.- Алматы: Қазмем.-1963.21б. 8.2.11. Елеукенов Ш. Замандас парасаты.-Алматы:Жазушы,-1973.151б. 8.2.12. Өмірге өкпесі жоқ адам.-Алматы: Жібек жолы,- 2000,33б. 8.2.13. Әшімбаев С. Шындыққа сүйіспеншілік.-Алматы:Жазушы.-1993. 8.2.14. Әбдірахманов С. Тәуелсіздік шежіресі.- Астана:Елорда.185 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz