Файл қосу
Жабдықты құрастыруда қолданылатын негізгі ережелер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |УМК 042-16.1.01/01-2013 | |ПOӘК |№ __ баспа | | |«Технологиялық |«__»________2013 ж. | | |жаб-дықтарды есептеу | | | |және құрастыру» пәнінің| | | |оқытушыға арналған оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050724 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығына арналған ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ЖАБДЫҚТАРДЫ ЕСЕПТЕУ ЖӘНЕ ҚҰРАСТЫРУ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: Акимов М.М. ____________ Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доценті, т.ғ.к. Мустафаева А.К. ____________ Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. «____» _______2013 ж. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасы мәжілісінде қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов. 2.2. Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама ОӘК төрағасы _______________ Г. Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (немесе «___» __________ 20__ ж № __ басылым орнына енгізілді ) Мазмұны |1|Қолдану саласы | | | |.....................................................................| | | |............................ | | |2|Нормативтік | | | |сілтемелер...........................................................| | | |......................... | | |3|Жалпы | | | |ережелер…............................................................| | | |................................. | | |4|Оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы | | | |мазмұны................ | | |5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың | | | |тізімі................. | | |6|Пән бойынша оқу-әдістемелік | | | |карта…............................................................ | | |7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің | | | |картасы.............................. | | |8|Әдебиеттер...........................................................| | | |............................................... | | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ 050724 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығының студенттері үшін арналған оқу-әдістемелік кешенінің құрамына енгізілген «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» пәнінің оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» пәнінің оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы аталған пән бойынша келесі құжаттардың талаптары және ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - 050724 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты, ҚР МЖМБС 3.08.350-2006. 2005 жылдың 23 желтоқсанда № 779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Бұйрығымен енгізілген және бекітілген; - Университет стандарты СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенін жетілдіру мен рәсімдеудің жалпы ережелері»; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны және құрылымы» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. «Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру» пәні өз алдына техникалық ғылым болып қалыптасты. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәні технологиялық жабдықтардың әртүрлі құрылымын практикалық есептерді шешу кезінде пайдаланылатын заңдылықтарын қарастыратын пәні. Жаңа маман технологиялық талаптарына сәйкес өндіріс процестерін басқарып қана қоймай, сонымен қатар осы саладағы соңғы ғылым жетістіктеріне жауап беретін тиімді жоғарғы техникалық дәрежеде жүргізілуін қамтамасыз ету керек. Көп жағдайда технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәнінде тәжірибеден алынған шамаларды өңдеу негізінде алынған эмприкалық заңдылықтар қолданылады. Бұл кезде қарастырылатын құбылыстардың тек негізгі сипаттамалары ған бағаланады және көбінесе олардың орташа шамаларымен ғана шектеледі. Физикалық заңдылықтарын қолдануды қажет ететін әртүрлі есептердің түріне сәйкес, пәннің құрылымы техникалық мамандықтардың барлығына бірдей болуы мүмкін емес. Бірақ, іс-жүзінде жабдықтарды есептеуде пайдаланылатын жалпы заңдылықтарды, теңдеулерді және оларды шешетін негізгі әдістерді барлық мамандықтар білу керек. 3.2. Бұл курстың мақсаты – студенттерге одан әрі мамандану пәндерін және мамандық бойынша іс жүргізуге қажетті технологиялық машиналар және өңдеу, беріліс беру үшін пайдаланылатын басқа да құрылғылар туралы білім негізін үйрету. 3.3. Пәнді оқудың негізгі міндеті-студенттерге негіздерін үйрету: • қолданылып жүрген технологиялық машиналар және жабдықтармен таныстыру. Сонымен қатар, берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептердіі шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру практикалық курс болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын барлық практикалық және жеке есептерді орындау міндетті шарт болып табылады. 3.4. Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: • гидростатика, гидродинамика и аэродинамика негіздерін, гидравликалық машина жұмыстарын білу керек; • білімдерін теория және іс жүзінде пайдалану әдістерін білу керек: • Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың негізгі теңдеулерін шығару және дәлелдеуді, оларды нақты есептерді шығаруда қолданылуды білу керек; • алған білімдерін процестер мен құбылыстардың математикалық моделдерін құру үшін пайдалана білу керек; • зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістердің мәнін түсіне білу керек; • Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың қазіргі проблемалары туралы білу керек; • Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудан алған білімдерін басқа да пәндері оқуда пайдалана білу керек; • курстың типтік есептерін шешу туралы білімдерін жетілдіру керек. 3.5. Курстың пререквизиттары: • дифференциалды және интегралды теңдеулер; • механиканың физикалық негіздері. 3.6. Курстың постреквизиттары: • технологиялық машиналар мен жабдықтар. Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынен көшірме |Курс |Семес|Кредите| | |тр |р | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтар | |1. Кіріспе |1 |8.1.2. | | | |- 4 – | | | |10 | | | |беттер;| |2. Жабдықтың жіктелуі. |1 |8.1.2. | | | |- 11 – | | | |16 | | | |беттер;| |3. Машина өнімділігінің негізгі тоериясы. |1 |8.1.2. | | | |- 17 – | | | |19 | | | |беттер;| |4. Тамақ өнеркәсібінің жабдықтарын жүйелеу. Жабдықты құрастыру|1 |7.1.2. | |кезіндегі берілгендерді есептеу. | |- 20 – | | | |23 | | | |беттер | |5. Технологиялық процестің ерекшеліктерін ескере отырып, |1 |8.1.2. | |жабдықты жобалау. Жабдықтың конструкцияларына қойылатын | |- 24 – | |талаптар. | |29 | | | |беттер;| |6. Құрастыру кезеңдері және әдістемесі. |1 |8.1.2. | | | |- 30 – | | | |34 | | | |беттер;| |7. Ойластырылатын машинаның құрылмасы. Негізгі жүйелік талдау.|1 |8.1.2. | | | |35 - 41| | | |бет | |8. Жобаланған автоматтандырылған жүйені машинаға қолдану. |1 |8.1.2. | | | |- 42 – | | | |54 | | | |беттер;| |9. Өндірісте және эксплуатациялауда машина құрылмасына |1 |8.1.2. | |қойылатын талаптар. Құрастырудың негізгі тиімді принциптері | |- 55 – | | | |64 | | | |беттер;| |10. Құрастыру құжаттарының ортақ жүйесі. |1 |8.1.2. | | | |– 65- | | | |70 | | | |беттер;| |11. Бұйымдардың түрлері және олардың құрылымы. |1 |8.1.2. | | | |- 72 – | | | |78 | | | |беттер;| |12. Құрастыру құжаттарының жинағы және түрлері. |1 |8.1.2. | | | |- 79– | | | |84 | | | |беттер;| |13. Құрастыру құжаттарын жасаудың негізгі стадиялары. |1 |7.1.2. | | | |89-95 | | | |бет | |14. Жабдықты құрастыруда қолданылатын негізгі ережелер. |1 |8.1.2. | | | |– 97- | | | |102 | | | |беттер;| |15. Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттарын құрастыруда |1 |8.1.2. | |қойылатын негізгі талаптар. | |105-115| | | |бет | |16. Металлсиымдылық және тораптар мен бөлшектерді құрылмаларын| |8.1.2. | |жасауды жеңілдету. | |118-128| | | |бет | |17. Материалдарды қысқарту әдістері. | |8.1.2. | | | |- 130 –| | | |137 | | | |бет; | |18. Құрылманың қатаңдығы және орнықтылығы. | |8.1.2. | | | |- 138 –| | | |145 | | | |бет; | |19. Қатаңдықты анықтаудың факторлары | |8.1.2. | | | |- 146 –| | | |149 | | | |бет; | |20. Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, дірілге төзімділігі.| |8.1.2. | | | |- 152 –| | | |157 | | | |бет; | |21. Машина сенімділігінің негізгі теориясы. Сенімділік | |8.1.2. | |теориясының негізгі түсініктері мен терминдері. | |- 159– | | | |163 | | | |беттер;| |22. Қысым әсерінде істейтін аппараттарды есептеу және | |8.1.2. | |құрастыру. | |- 165– | | | |169 | | | |беттер;| |23. Жылу аппараттарын есептеу және құрастыру. | |8.1.2. | | | |- 184 –| | | |191 | | | |бет; | |24. Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды есептеу.| |8.1.2. | | | |- 198 –| | | |206 | | | |бет; | |25. Өзідігінен орнығатын механизмдерді құрастыру. | |8.1.2. | | | |- 207– | | | |213 | | | |бет; | |26. Ротациондық машиналарды есептеу және құрастыру. | |8.1.2. | | | |- 215– | | | |220 | | | |беттер;| |27. Піспекті машиналарды есептеу және құрастыру. | |8.1.2. | | | |- 229– | | | |241 | | | |беттер;| |28. Сусымалы тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды | |8.1.2. | |есептеу. | |- 245 –| | | |254 | | | |бет; | |29. Жұмысшы құралдары баяу айналатын аппартарды есептеу және| |8.1.2. | |құрастыру. | |- 257 –| | | |265 | | | |бет; | |30. Орындаушы механизмді машиналарды есептеу және құрастыру. | |8.1.2. | | | |- 268 –| | | |279 | | | |бет; | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Технологиялық машиналарды есептеу және құрастырудың негізгі теориясы. 5.2 Қысым әсерінде істейтін аппараттарды есептеу және құрастыру. 5.3 Жылу аппараттарын есептеу және құрастыру 5.4 Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды есептеу. 5.5 Өздігінен орнығатын механизмдерді құрастыру. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |№ |СӨЖО |СӨЖ | |р/н | | | | |Аудиториялық |Аудиториялық емес | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Орналасу аптасы. |1.2. тақырыбына | | | |Тапсырмалар түрлерімен |дайындалу. Өзбетінше | | | |танысу. Бірінші үй |дайындалу. | | | |жұмысын беру. | | |2 |Бірінші үй |Ауызша сұрауға дайындалу|2.1. тақырыбына | | |тапсырмасын орындау|кезінде жеке |дайындалу. Өзбетінше | | |бойынша жалпы |консультация беру. |дайындалу. Бірінші үй | | |консультация. | |тапсырмасымен жұмыс | | |Ауызша сұрау. | |істеу. | |3 |Бірінші үй |Бірінші үй тапсырмасын |2.2. тақырыбына | | |тапсырмасын өткізу.|орындау барысында жеке |дайындалу. | | | |консультация беру. | | |4 |Аудиториялық |Ауызша сұрауға дайындалу|3.1. тақырыбына | | |бақылау жұмысын |кезінде жеке |дайындалу. Өзбетінше | | |орындау бойынша |консультация беру. |дайындалу. | | |консультация беру. | | | | |Ауысша сұрау. | | | |5 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|4.1. тақырыбына | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |дайындалу. Тестке | | | |Екінші үй жұмысын беру. |дайындалу. | |6 |Тестілеу. |Екінші үй тапсырмасын |4.2. тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Екінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасымен жұмыс | | | | |жасау. | |7 |Екінші үй |Үшінші үй тапсырмасын |5.1. тақырыбы бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындалу. Өзбетінше | | |Бірінші аралық | |дайындалу – жергілікті | | |бақылау. | |кедергілер. | |8 |Ауысша сұрау |Ауызша сұрауға дайындалу|5.2. тақырыбы бойынша | | |сұрақтары бойынша |кезінде жеке |дайындалу. | | |консультация беру. |консультация беру. | | |9 |Ауысша сұрау. |Үшінші үй тапсырмасын |6.1. тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Үшінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |10 |Үшінші үй жұмысы |Үшінші үй тапсырмасын |7.1. тақырыбы бойынша | | |бойынша |орындау барысында жеке |дайындалу. Үшінші үй | | |консультация беру. |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |11 |Үшінші үй |Ауысша сұрауға дайындалу|8.1. тақырыбы бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|кезінде жеке |дайындалу. | | | |консультация беру. | | |12 |Ауысша сұрау. |Төртінші үй тапсырмасын |8.2. тақырыбы бойынша | | | |беру. |дайындалу. | |13 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|8.3. тақырыбы бойынша | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |дайындалу. Тестке | | | | |дайындалу. Төртінші үй | | | | |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |14 |Тестілеу. |Төртінші үй тапсырмасын |9.1. тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Төртінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |15 |Төртінші үй |Тестілік емтихан |Емтиханға дайындық. | | |тапсырмасын |сұрақтары бойынша жеке | | | |тапсыру. Екінші |консультация беру. | | | |аралық бақылау. | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Кесте 7 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналарс|Студент|Қамтамасызе| | |аны |тер |тілу | | | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |7.1.1. М.М.Акимов, и др., Практикум по | | | | |лабораторным и практическим работам. По курсу | | | | |«Расчет и конструирование пищевых машин». - | | | | |Семипалатинск, СТИММП, 1993. 48 с. | | | | |7.1.2. Расчет и конструирование | | | | |торгово-технологичекого оборудования. Учебное | | | | |пособие для вузов, обучающихся по специальности | | | | |«Машины и аппараты пищевых производств» Л. И. | | | | |Гордон, Т. А. Корнюшко, И. И. Лангенбах и др.; | | | | |Под общ. ред. В. Н. Шувалова и С. В. Харламова –| | | | |Машиностроение, Ленингр. отд., 1985. – 335 с., | | | | |ил | | | | |7.1.3. Соколов А.Я. Основы расчета и | | | | |конструирования машин и аппаратов пищевых | | | | |производств. М.: Машиностроение, 1969 стр., 637 | | | | |7.1.4. Пирогова О.О., Акимов М.М. Курсовое | | | | |проектирование учебное пособие по курсу «Расчет | | | | |и конструирование технологического оборудования | | | | |пищевых производств» для студентов специальности| | | | |140740- Машины и аппараты пищевых производств. | | | | |Семипалатинск-2002 | | | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1. Негізгі әдебиет 8.1.1. М.М.Акимов, и др., Практикум по лабораторным и практическим работам. По курсу «Расчет и конструирование пищевых машин». - Семипалатинск, СТИММП, 1993. 48 с. 8.1.2. Расчет и конструирование торгово-технологичекого оборудования. Учебное пособие для вузов, обучающихся по специальности «Машины и аппараты пищевых производств» Л. И. Гордон, Т. А. Корнюшко, И. И. Лангенбах и др.; Под общ. ред. В. Н. Шувалова и С. В. Харламова – Машиностроение, Ленингр. отд., 1985. – 335 с., ил 8.1.3. Соколов А.Я. Основы расчета и конструирования машин и аппаратов пищевых производств. М.: Машиностроение, 1969 стр., 637 8.1.4. Пирогова О.О., Акимов М.М. Курсовое проектирование учебное пособие по курсу «Расчет и конструирование технологического оборудования пищевых производств» для студентов специальности 140740- Машины и аппараты пищевых производств. Семипалатинск-2002 8.2. Қосымша әдебиет 8.2.1. Павлов К.Ф., Романков П.Г., Носков А.А. Примеры и задачи по курсу процессов и аппаратов химической технологии Л.: Химия, 1987 8.2.2. Стабников В.Н. Проектирование процессов и аппаратов пищевых производств. Киев: Высшая школа, 1982
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz