Файл қосу
Пән мазмұнына қысқаша сипаттама
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-16.1../02-2014| |«Кәсіби-бағдарланған шет тілі» |Баспа № 1 11.09.2014ж. | | |пәнінің оқу-әдістемелік кешені | | | |студентке арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «КӘСІБИ – БАҒДАРЛАНҒАН ШЕТ ТІЛІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының оқытушысы М.Тезекбаева “__05__” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_05_»___09_____ 2014 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_09_»____09____ 2014 жыл ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_11_»____09____ 2014 жыл ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4. №1 басылым 11.09.2014ж. Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Сабақ түрлері бойынша пән мазмұны және сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағаны қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Пән және оқытушы туралы жалпы мәлімет Тезекбаева Мадина Жумабековна «Психология» кафедрасы Байланыс ақпараты – тел. 35-93-89, №1 бас ғимарат, Ауд.№ 1212 Сабақтың өткізілу орны –№ 1202 аудитория Пән бойынша кредит саны – 2 1.2 Пән мазмұнына қысқаша сипаттама: Осы типтік оқу бағдарламасы "Қазақстан Республикасы Жоғары білім берудің мемлекеттік стандартының" күрамдас белігі ретінде 5В050300- «Психология» мамандығы бойынша бакалавр мамандығы біліктілігі дипломы бар мамандарды даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Осы бағдарламада шетел тіліндегі білім, білім беруді халықаралық стандарт талаптарына жақындастыру мақсатында, базалық тілге оқытудың тұжырымдылық қағидаларын, үлттық білім берудің ережелерін барынша ескере отырып, болашақ аудармашыны шетелдік, кәсіби-тереңдетілген жағдайда дайындаудың мақсаттары, міндеттері мен мазмүны анықталған. Жалпы және арнайы шетел тілдеріне оқыту окудың студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық компетенциясын дамыту және кәсіби аудармашылық компетенциясын қалыптастыру болып табылады. Шетел тіліне арнайы мақсатта оқытуда студенттердің мамандық срекшеліктеріне сөйкес оқытылып отырған тілге деген қажеттілігі есксріледі. Осыдан оның базалық негізгі шетел тіліне оқытудан айырмашылығын көруге болады. Коммуникативтік-мәдениетаралық компетенция әрі қарай коммуникативтік іскерліктерді қалыптастырумен, сондай-ақ басқа социомәдениет әлем суретін түсінумен, мағыналық бағдарламаларын танумен, қарым-қатынастағы екі мәдениет ұқсастыктары мен .іиі.ірмашылықтарын кере білумен және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты. Осы білім беру кезеңінде тілдік материал студенттер тілінің идиомалылығы жоғарылауы арқылы, түркі білімдері мен мамандық метатілі тереңдеуі арқылы, және де студенттердің жалпы кәсіби мәденитанушылық, елтанушылық ой-өрісінің кеңеюі арқылы, дамытылады, мүның бәрі оқыту мазмұнының жалпы мәдени және кәсіби бағдарлы бөлігі және коммуникативтік іскерліктер аясында іске асырылып отыр. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты – мамандық бойынша диалогтік сөйлеу түріне оқытудың басты мақсаты идиоматикалық айтылымдарды дүрыс қолдана отырып, болашақ мамандық контексінде пікірталас, интервью, әңгіме жүргізуге қажетті дәлелдік-сөз жарыс іскерліктерін әрі қарай қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқытудағы негізгі мәселер: - психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік дисциплиналардағы түсініктер мен терминологиялар жүйесін қамту; - тілдік деңгейдің прагматикалық бірлігіне ие болу; - мамандық бойынша энциклопедиялық және интеллектуалды-мәдени ақпараттармен білімін толықтыру; - мамандық бойынша оқу - ғылыми жұмыстарын жазуды және қорғауды дамыту; - студенттердің іскерлік және оқу - ғылыми тілінің диалогиялық/монологиялық, ауызша/ жазбаша формаларын дамыту; 1.5. Оқыту нәтижелері: Студент пәнді оқу нәтижесінде келесілерді білуі қажет: - қатысушылардың тілдік коммуникацияның сферасы, қарым-қатынас жағдайлары, әлеуметтік және мәртебелік рөлдері; - тілдік жүйе және лексико-грамматикалық деңгейдегі стилистикалық қайнар көздер; - іскерлік қатынастағы тілдік ерекшелік (ресми түрде қарым - қатынасқа түсу, өтініш, қарсылық, келісім/келіспеушілік, алғыс, құттықтау кезіндегі ережелер және этикет формалары). Білу керек: - қажет коммуникативті интенция мен тапсырмаларды анықтау: - дұрыс коммуникацияға түсу мақсатында стратегия құра білу; - кәсіби әрекетке байланысты ғылыми, іскерлік, публицистика тақырыбындағы мәтіндер мен ескертпеулерді дұрыс өңдей білу; - ресми және жартылай ресми кәсіби сұхбаттар жүргізу/ келіссөздер шетел тілінің этикалық ережелеріне сай болуы тиіс. - ғылыми - зерттеу жұмыстарын көрсетілген стандарттарға сәйкес дұрыс ұйымдастыра білу/ кәсіби және іскерлік іс - қағаздар. 1.6 Курс пререквизиты: Базалық шет тілі / А1,А2, В1,В2, С1 / 1.7 Курс постреквизиты: - 1.8 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді: Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты |ЛК час. | | | | | | |1 |2 |3 |8 | |First module |Psychology as a |Psychology is the|Английский язык | | |science |scientific study |для психологов: | | | |of behaviour and |Учеб.пособие для| | | |mental processes |студ. ВУЗ – М.: | | | |in humans and |Изд-во | | | |animals. The |Владос-пресс, | | | |goals of |2003 | | | |psychology are to| | | | |describe, | | | | |predict, explain | | | | |and control | | | | |behaviour | | | |What do |Who is a |Английский язык | | |psychologists do? |psychologist? A |для психологов: | | | |psychologist is a|Учеб.пособие для| | | |person who deals |студ. ВУЗ – М.: | | | |with psychology. |Изд-во | | | |Psychology is |Владос-пресс, | | | |present in |2003 | | | |different | | | | |branches of our | | | | |life, knowing | | | | |about psychology | | | | |may not give all | | | | |the answers but | | | | |it helps to ask | | | | |the right | | | | |questions. A | | | | |psychologist | | | | |studies the mind | | | | |and behaviour to | | | | |learn more about | | | | |it. He or she may| | | | |also work with | | | | |the people to | | | | |help solve | | | | |problems. | | | | The nervous |All parts of the |Английский язык | | |system |nervous system |для психологов: | | | |are interrelated.|Учеб.пособие для| | | |The nervous |студ. ВУЗ – М.: | | | |system can be |Изд-во | | | |separated into |Владос-пресс, | | | |the following |2003 | | | |divisions and | | | | |subdivisions. | | | | |The central | | | | |nervous system | | | | |includes all the | | | | |nerves in the | | | | |brain and spinal | | | | |cord, and it | | | | |contains the | | | | |majority of the | | | | |body’s neurons. | | | | |Some of the very | | | | |simplest | | | | |stimulus-response| | | | |reflexes are | | | | |carried out | | | | |within the spinal| | | | |cord. The | | | | |peripheral | | | | |nervous system | | | | |consists of the | | | | |nerves leading | | | | |from the brain | | | | |and spinal cord | | | | |to the other | | | | |parts of the | | | | |body. The | | | | |peripheral | | | | |nervous system is| | | | |subdivided into | | | | |the somatic | | | | |system and the | | | | |autonomic system | | | |The brain |The brain works |Английский язык | | | |by receiving and |для психологов: | | | |sending signals |Учеб.пособие для| | | |at fast speed. |студ. ВУЗ – М.: | | | |Let’s take a |Изд-во | | | |simple example. |Владос-пресс, | | | |You’re visiting a|2003 | | | |friend and you | | | | |pick up a cup of | | | | |tea. What | | | | |happens? Well, | | | | |first the | | | | |receptor cells in| | | | |your hand collect| | | | |information about| | | | |how big/ heavy/ | | | | |hot the cup is. | | | |Stress and anger |Every day you |Английский язык | | | |read in |для психологов: | | | |newspapers, books|Учеб.пособие для| | | |and magazines |студ. ВУЗ – М.: | | | |that it is |Изд-во | | | |important to |Владос-пресс, | | | |avoid stress. |2003 | | | |Stress can kill, | | | | |they say. Stay | | | | |calm. Be relaxed.| | | | |Slow down. Don’t | | | | |work so hard. | | | | |Unfortunately, | | | | |this is | | | | |difficult. There | | | | |are always money | | | | |problems and | | | | |family problems. | | | | |Our cities are | | | | |full of traffic | | | | |and noise. | | | | |Stressful | | | | |situations seem | | | | |to be everywhere.| | | |Hypnosis |Hypnosis comes |Английский язык | | | |from the Greek |для психологов: | | | |word Hypnos, the |Учеб.пособие для| | | |Greek god of |студ. ВУЗ – М.: | | | |sleep. |Изд-во | | | |Hypnosis is a |Владос-пресс, | | | |state of |2003 | | | |consciousness | | | | |characterized by | | | | |increased | | | | |suggestibility | | | | |and associated | | | | |with changes in | | | | |thinking, | | | | |perception and | | | | |behaviour. There | | | | |are no | | | | |physiological | | | | |changes: | | | | |breathing, pulse,| | | | |reflexes remain | | | | |the same. | | | | |Approximately 10%| | | | |of people have | | | | |very high | | | | |hypnotic | | | | |capacity. | | | | |Children are good| | | | |hypnotic subjects| | | | |while older | | | | |adults (60+) are | | | | |poor subjects. | | |Second module |Sleep and dreams |On the average |Английский язык | | | |sleep takes |для психологов: | | | |one-third of our |Учеб.пособие для| | | |lives. When you |студ. ВУЗ – М.: | | | |first fall |Изд-во | | | |asleep, you enter|Владос-пресс, | | | |the phase of |2003 | | | |quiet sleep. The | | | | |brain is | | | | |inactive. This is| | | | |the deepest sleep| | | | |of the night. | | | | |Then comes delta | | | | |sleep, during | | | | |which you switch | | | | |from deep to | | | | |light sleep. | | | | |During this phase| | | | |muscles get more | | | | |blood and the | | | | |body repairs any | | | | |damage that is | | | | |done during the | | | | |day. The body | | | | |fights | | | | |infections, | | | | |improves the | | | | |immune system. | | | | Drugs |Every human |Английский язык | | | |society knows |для психологов: | | | |some drugs that |Учеб.пособие для| | | |change people’s |студ. ВУЗ – М.: | | | |state of |Изд-во | | | |consciousness. |Владос-пресс, | | | |Drugs can be |2003 | | | |everything from | | | | |cigarettes and | | | | |alcohol to | | | | |heroin, opium, | | | | |LSD and | | | | |amphetamines. | | | | |Drugs which can | | | | |influence our | | | | |state of | | | | |consciousness are| | | | |psychoactive | | | | |drugs. All those | | | | |drugs influence | | | | |the nervous | | | | |system and modify| | | | |perception. Users| | | | |of drugs may | | | | |develop | | | | |tolerance, | | | | |psychological | | | | |dependence, | | | | |addiction | | | |Personality | Personality is |Английский язык | | | |the pattern of |для психологов: | | | |behaviour, |Учеб.пособие для| | | |thinking and |студ. ВУЗ – М.: | | | |feeling that |Изд-во | | | |characterize the |Владос-пресс, | | | |individual and |2003 | | | |the way he adapts| | | | |to the world. | | | | |Personality | | | | |psychologists are| | | | |interested in | | | | |describing and | | | | |explaining human | | | | |differences. | | | | |There are | | | | |different | | | | |theories that | | | | |have tried to | | | | |explain | | | | |personality and | | | | |its development. | | | | |Some theories say| | | | |that biological | | | | |and genetic | | | | |factors are | | | | |responsible for | | | | |our personality, | | | | |the others say | | | | |that life | | | | |experiences are | | | | |more important | | | |Behavioral approach|Behaviorism is a |Английский язык | | | |theory that |для психологов: | | | |studies only |Учеб.пособие для| | | |observable |студ. ВУЗ – М.: | | | |behaviour. |Изд-во | | | |Behaviorists are |Владос-пресс, | | | |not interested in|2003 | | | |mental processes | | | | |that can not be | | | | |observed. This | | | | |approach only | | | | |analyses | | | | |behaviour that | | | | |can be seen – | | | | |stimuli and | | | | |responses (S – R)| | | |Humanistic approach|It is an |Английский язык | | | |optimistic |для психологов: | | | |response to the |Учеб.пособие для| | | |pessimism of |студ. ВУЗ – М.: | | | |psychodynamic |Изд-во | | | |theory. This |Владос-пресс, | | | |approach stresses|2003 | | | |that each person | | | | |has the capacity | | | | |for personal | | | | |growth, positive | | | | |growth, free will| | | | |and freedom to | | | | |choose one’s | | | | |destiny. It also | | | | |stresses | | | | |self-actualizatio| | | | |n (realization of| | | | |the human | | | | |potential). | | | | |Representatives | | | | |of this approach | | | | |are Carl Rogers | | | | |and Abraham | | | | |Maslow | | | |Intelligence |Intelligence is |Английский язык | | | |based on verbal |для психологов: | | | |ability, |Учеб.пособие для| | | |problem-solving |студ. ВУЗ – М.: | | | |skills, and the |Изд-во | | | |ability to learn |Владос-пресс, | | | |from and adapt to|2003 | | | |the experiences | | | | |of everyday life.| | | | |A major question | | | | |related to | | | | |intelligence is | | | | |“does | | | | |intelligence | | | | |consists of a | | | | |single core | | | | |factor or does it| | | | |consist of many | | | | |separate, | | | | |unrelated | | | | |abilities?” | | | |Which kind of |Parents have |Английский язык | | |clever is your |always known that|для психологов: | | |child? |IQ scores don’t |Учеб.пособие для| | | |tell the whole |студ. ВУЗ – М.: | | | |story. How can a |Изд-во | | | |written test show|Владос-пресс, | | | |that Susan plays |2003 | | | |the piano like a | | | | |dream, or that | | | | |Paul can take two| | | | |broken radios and| | | | |make a new one | | | | |that works? But | | | | |because IQ scores| | | | |are often too | | | | |serious, some | | | | |children suffer. | | | |What makes one |What makes one |Английский язык | | |person more |person a genius, |для психологов: | | |intelligent than |like Albert |Учеб.пособие для| | |the other? |Einstein, and |студ. ВУЗ – М.: | | | |another person a |Изд-во | | | |fool? Are people |Владос-пресс, | | | |born intelligent |2003 | | | |or stupid, or is | | | | |intelligence the | | | | |result of where | | | | |and how you live?| | | | |These are very | | | | |old questions and| | | | |the answers to | | | | |them are still | | | | |not clear. | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар «Кәсіби – бағдарланған шетел тілі» пәні бойынша 30 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен кәсіби- бағдарланған шетел тілінде таныстырады. «Кәсіби – бағдарланған шетел тілі»» курсы өзінің зерттеу обьектісі ретінде шетел тіліндегі ауызша және жазбаша ғылыми сөйлемдер, сонымен қатар грамматика, фонетика, мамандыққа қатысты текстерді оқу жатады. Семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу міндетті. Егер оқушы белглі бір себептермен сабақты босататын болса, онда ол қарастырылмаған тақырып бойынша барлық жауапкершілікті өз мойнына алады. Тәртіпті бұзғандығы үшін аудиториядан шығарылады немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген баға алады. Бақылау тапсырмалары міндетті және бекітілген уақытта тапсырылуы қажет. Белгіленген уақыттан кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы автоматтық түрде төмендетіледі. Аралық аттестация нәтижесі сабаққа қатысумен, бақылау жұмыстарын орындауымен, сабақта жауап беруімен, студеттің өздік жұмыстарымен бірге есептелінеді. Әр түрлі көшірулер немесе плагиат (өзге студенттің дайын тапсырмаларын көшіріп,қолдану) аудиториядан шығарылу немес «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады. Ұялы телефондарды сабақ уақытында өшіру. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Кредит санына қармастан әрбір пәнге бір академиялық периодқа 600 балл бөлінеді(1-8 апта - 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін; 9-15 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысқаны үшін). Бақылаулар түріне қарай және апталар бойынша баллдар үлестірілуі 3 кестеде көрсетілген. Кесте 3 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескертпе | | | |ұпай | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 – 7 –ші аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |2 |Практикалық сабақ |15 | | |3 |Практикалық сабақ |15 | | |4 |Практикалық сабақ + СӨЖ |20+45 | | |5 |Практикалық сабақ |20 | | |6 |Практикалық сабақ +СӨЖ |20+45 | | |7 |1-ші межелік бақылау |90 | | |1-7-ші аптадағы оқудың нәтижесі бойынша |300 | | |ұпайлар қорытындысы | | | |8 |8 – 15 –ші аптаға дейін барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу | | | |9 |Практикалық сабақ+CӨЖ |15+45 | | |10 |Практикалық сабақ |15 | | |11 |Практикалық сабақ |20 | | |12 |Практикалық сабақ |15 | | |13 |Практикалық сабақ+СӨЖ |15+45 | | |14 |Практикалық сабақ |10 | | |15 |2-ші межелік бақылау |90 | | |8-15-ші аптадағы оқудың нәтижесі бойынша |300 | | |ұпайлар қорытындысы | | | |Емтиханға берілетін ұпай |400 | | |Академиялық кезеңге берілетін ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиет және қорлар 7.1.1 Выборова Г.Е.,Махмурян К.С.,Мельчина О.П. «Easy English»: Базовый курс:Учебник для учащихся средней школы и студентов неязыковых вузов.-М.:АСТ-ПРЕСС КНИГА,2005. 7.1.2 Выборова Г.Е.,Махмурян К.С.Сборник упражнений по английской грамматике. Учебное пособие для учащихся средней школы и студентов неязыковых вузов к базовому курсу «Easy English».-М.:АСТ-ПРЕСС КНИГА, 2000. 7.1.3 Португалов В.П. «Учебник по английскому языку» Economics М.АСТ: Москва,2008. 7.1.4 Большой англо-русский политехнический словарь: в 2 т. – М.: Харвест, 2004. 7.1.5 Мюллер В.К. Англо-русский и русско-английский. – М.: Эксмо 7.2 Қосымша әдебиет және қорлар 7.2.1 Выборова Г.Е.,Махмурян К.С., Мельчина О.П.Проверь себя: Тесты по английскому языку.-М.:АСТ-ПРЕСС,2000. 7.2.2 Грамматика современного английского языка / под ред. А.В.Зеленщикова, Е.С.Петровой. – СПб.: Филологический факультет СПбГУ; М.: Издательский центр «Академия», 2003. 7.2.3 Макнамара Т. Языковое тестирование. – М.: RELOD, 2005. 7.2.4 Колесникова И.Л., Долгина О.А. Англо-русский терминологический справочник по методике преподавания иностранных языков. – СПб., 2001. 7.2.5 Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: изучение, обучение, оценка. – Страсбург: Департамент по языковой политике; МГЛУ, 2003.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz