Файл қосу
Лабораториялық істің дамуы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-24.1. 10/ 02 2013 | | «Зертханалық іс» пәнінің |№1 басылым | | |студенттерге арналған |18.09.2013ж. | | |оқу-әдістемелік бағдарлама | | | |кешені | | | 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығына арналған «Зертханалық іс» пәнінен ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырғандар: Билялов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидаты Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі., Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы Жайлаубаева А.Р., в.ғ. магистрі., Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы «28» 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында «03» 09 2013 жыл, № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі, профессор м.а. Г.Тойкина 2.2Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2013 жыл, № 1 хаттама Төрайымы А. Тлеубаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. « 18 » 09 2013 жыл, № 1 хаттама ОӘК төрайымы, ОӘЖ проректоры Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ ЕНГІЗІЛУІ Мазмұны 1 Жалпы ереже....................................................................... .................................4 2 Пәннің мазмұны және сабақ тақырыптарына сәйкес бөлінген сағат.............5 3 Пәнді оқуға арналған оқу-әдістемелік нұсқаулар..........................................10 4 Курс форматы..................................................................... ...............................10 5 Курс саясаты..................................................................... .................................11 6 Бағалау саясаты..................................................................... ............................11 7 Әдебиеттер.................................................................. .......................................12 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Билялов Е.Е., ветеринария ғылымдарының кандидаты Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының аға оқытушысы; Ахметжанова А.Е., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы; Жайлаубаева А.Р., в.ғ. магистрі, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ветеринариялық медицина» кафедрасының оқытушысы; Байланыс ақпараты- тел. 53-19-20, № 6 оқу ғимараты, кабинет 3; Сабақ өткізу орны- аудиториялар: 112, 120, 131; Кредиттың саны – 3; 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны мен сипаттамасы: Мемлекетіміздің өркениетті елдер қатарында теңдесіп дамуына орай ветеринария саласының да зертханалық ісі заман ағымына қарай дамуда. Осыған байланысты қазіргі кездегі жаңа технологияны және диагностикалық әдістерді, әртүрлі лабораториялық зерттеулерді жете білу бүгінгі күннің талабы болып табылады. Биология және ветеринария салаларында кеңінен жүргізілетін зерттеулер мен лабораториялық зерттеулердің нақтылығы мен бағалылығы зерттеу үшін әдістемеліктерді меңгеру қажет. Пән бағдарламасын оқу барысында аспаптар мен құралдарды, ыдыстар мен реактивтерді дайындау, биологиялық материалдарды, антикоагулянттарды, консерванттарды және т.б. заттарды алу, сақтау, тасымалдау мәселелерін дұрыс шешу методолгиясын оқытады. Пән ветеринар дәрігері мамандығын қалыптастырудағы негізгі пән болып есептеледі сонымен қатар, мамандық этикасы мен деонтологиялық қағиданы сақтауға тәрбиелейді. 1.3 Пәнді оқудың мақсаты: Зертханалық жұмыстарды жүргізе алу мен оған сараптама беруді үйрене отырып, биосынамамен жұмыс істеу тәсілдерін үйрену. Сонымен қатар әртүрлі мақсаттағы зерттеулерді жүргізу үшін лабораториялық жануарлармен жұмыс істеуге және қажетті қоректік орталарды дайындап онда, микроб, вирус т.б өсіре отырып идентификациялау, қоздырғыш түрлеріне сәйкес препараттарды дайындауға оқытады. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: Болашақ ветеринар дәрігерлеріне ветеринария саласындағы кең қолданыстағы лабораториялық зерттеу тәсілдерін меңгерту болып табылады. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: Студенттер ветеринария саласындағы ветеринариялық лабораториялар жүйесімен танысып жұмыс істеуді; Ветеринариялық лабораториялардың жұмысына қажетті құрал – жабдықтарды таңдауды; Лабораториялық жануарларды ұстау, күту, пайдалануды; Ветеринариялық лабораторияларда жұмыс істеудің ережелерін; Мамандық этикасы мен деонтологиялық негіздемені; Техникалық қауіпсіздік пен жеке бастың гигиенасы және қоршаған ортаға зиян келтірмеу; Зерттелген биосынамаларды жою және лабораториялық техникаларға күтіммен қарау. 1.6 Пәннің пререквизиттері: 1.6.1 Биология 1.6.2 Жануарлар морфологиясы және физиологиясы 1.6.3 Микробиология 1.6.4 Вирусология 1.7 Пәннің постреквизиттері: 1.7.1 Эпизоотология және инфекциялық аурулар 1.7.2 Паразитология және инвазиялық аурулар 1.7.3 Ішкі жұқпалы емес аурулар 1.7.4 Клиникалық диагностика 1.7.5 Ветеринариялық санитариялық сарапта 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТАҚЫРЫПТАРЫНА СӘЙКЕС БӨЛІНГЕН САҒАТ Кесте 1 |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаты | | |р/с | | | | | | |Дәр|Зер|Тәж|СОӨ|СӨЖ|Әдебиет| | | |іс |тха|іри|Ж | |тер | | | | |на |бе | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |Модуль 1 Лабораториялық аспаптар, ыдыстар | |1 |Кіріспе. Лабораториялық зерттеудің |1 | | | | |Осы | | |маңызы. Жалпы техникалық қауіпсіздік | | | | | |оқу-әді| | |талаптары. Лабораториялық істің дамуы. | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | |Лабораторияларда жұмыс істеудің | |1 | | | | | | |қауіпсіздік техникалары. | | | | | | | | |ҚР ветеринария саласының | | |1 | | | | | |лабораторияларының құрылымымен және | | | | | | | | |қызметтерімен танысу. | | | | | | | | |Лабораторияларда қолданылатын электр | | | |1,5|4,5| | | |құралдары және электр тогы соққанда | | | | | | | | |алғашқы көмек көрсету | | | | | | | |2 |Лабораториялық ыдыстарды тазалау |1 | | | | | | | |әдістері | | | | | | | | |Лабораториялық ыдыстар және оларды | |1 | | | | | | |қолдануға дайындау Лабораториялық | | | | | | | | |ыдыстарды жуу және кептіру әдістері | | | | | | | | |ҚР ветеринария саласының | | |1 | | | | | |лабораторияларының құрылымымен және | | | | | | | | |қызметтерімен танысу. | | | | | | | | |Қышқылмен күйгенде көрсетілетін бірінші | | | |1,5|4,5| | | |көмек. | | | | | | | |3 |Лабораториялық техника. Микроскопиялық |1 | | | | | | | |жұмыстар. | | | | | | | | |Лабораториялық ыдыстарды химиялық | |1 | | | | | | |тәсілдермен тазалау және стерильдеу. | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораторияларда | | |1 | | | | | |жүргізілетін бактериологиялық зерттеулер| | | | | | | | |және оған қажетті құрал – жабдықтар. | | | | | | | | |Сілтілермен күйгенде көрсетілетін | | | |1,5|4,5| | | |бірінші көмек. | | | | | | | |4 |Микроскоп түрлері, жұмыс істеу принципі.|1 | | | | | | | |Микроскоптардың түрлері. Жарық | |1 | | | | | | |микроскобы, құрылысы, лабораториялық | | | | | | | | |зерттеулерде қолданылуы | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораторияларда | | |1 | | | | | |жүргізілетін бактериологиялық зерттеулер| | | | | | | | |және оған қажетті құрал – жабдықтар | | | | | | | | |Арнайы қолдануға арналған лабораториялық| | | |1,5|4,5| | | |ыдыстар | | | | | | | |5 |Микроскоп түрлері, жұмыс істеу принципі |1 | | | | | | | |Микроскоппен заттарды қарау, табу, | |1 | | | | | | |ұқсату, өлшеу, ажырату | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораторияларда | | |1 | | | | | |жүргізілетін вирусологиялық зерттеулер | | | | | | | | |және оған қажетті құрал – жабдықтар | | | | | | | | |Қорытынды сабақ. | | | | | | | | |Люминесценттік микроскоптар; Электронды | | | |1,5|4,5| | | |микроскоп, құрылысы, лабораториялық | | | | | | | | |зерттеулерде қолданылуы; Инвертирленген | | | | | | | | |микроскоптар; Спектрометрлер; | | | | | | | | |Рефрактометрлер | | | | | | | |6 |Арнайы қолданылатын лабораториялық |1 | | | | | | | |техникалар. | | | | | | | | |Құрғатқыш шкафтар, автоклавтар, | |1 | | | | | | |центрифугалар, құрылыстары, | | | | | | | | |лабораториялық зерттеулерде қолданылуы | | | | | | | | |Қорытынды сабақ. | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораторияларда | | |1 | | | | | |жүргізілетін вирусологиялық зерттеулер | | | | | | | | |және оған қажетті құрал – жабдықтар | | | | | | | | |УДС – ультрадыбыстық сканер (РU2200Vet),| | | |1,5|4,5| | | |(УЗИ), лабораториялық зерттеулерде | | | | | | | | |қолданылуы; Ветеринариялық лабораторияда| | | | | | | | |пайдаланылатын қазіргі заманғы | | | | | | | | |лабораториялық құрал - жабдықтар және | | | | | | | | |олардың пайдаланылу аясы | | | | | | | |7 |Химиялық реактивтер |1 | | | | | | | |Ветеринариялық – санитариялық сараптау | |1 | | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін зерттеулер| | | | | | | | |және оған қажетті құрал - жабдықтар | | | | | | | | |Аралық бақылау | | |1 | | | | | |Сұйықтарды биохимиялық зерттеуге | | | |1,5|4,5| | | |арналған өлшегіш приборлар | | | | | | | |Модуль 2 Лабораториялық жануарлар | |8 |Лабораториялық жануарлар |1 | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | |ФЭК, құрылысы, лабораториялық | |1 | | | | | | |зерттеулерде қолданылуы | | | | | | | | |Қорытынды сабақ | | |1 | | | | | |Ветеринариялық лабораториялар және | | | |1,5|4,5| | | |оларға қойылатын талаптар | | | | | | | |9 |Лабораториялық жануарларды ауруларды |1 | | | | | | | |анықтауда пайдалану тәртібі | | | | | | | | |Микротомдар, термостаттар, құрылысы, | |1 | | | | | | |лабораториялық зерттеулерде қолданылуы | | | | | | | | |Ветеринариялық паразитологиялық | | |1 | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін зерттеулер| | | | | | | | |және оған қажетті құрал - жабдықтар | | | | | | | | |Лабораторияда пайдаланылатын химиялық | | | |1,5|4,5| | | |заттардан қорғану шаралары | | | | | | | |Модуль 3 Биосынама, өлшеу құралы және ерітінділер | |10 |Биосынамаларды анықтау, приборлар. |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген: | | | | | | | | |негізгі| | | | | | | | |және | | | | | | | | |қосымша| | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | |Автоматтандырылған гематологиялық ана| |1 | | | | | | |изатор (РСЕ90вет). | | | | | | | | |Ветеринариялық паразитологиялық | | |1 | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін | | | | | | | | |зерттеулер және оған қажетті құрал - | | | | | | | | |жабдықтар Лабораториялық | | | | | | | | |жануарлардың жұқпалы емес аурулары; | | | | | | | | |Виварилер мен питомниктер; Теңіз | | | |1,5 |4,5 | | | |шошқалары | | | | | | | |11 |Өлшеу құралдары |1 | | | | | | | |Сұйық және қатты заттарды өлшеу | |1 | | | | | | |құралдары және оларды лабораторияда | | | | | | | | |пайдалану. | | | | | | | | |Ветеринариялық паразитологиялық | | |1 | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін | | | | | | | | |зерттеулер және оған қажетті құрал - | | | | | | | | |жабдықтар | | | | | | | | |Ақ тышқандарды азықтандыру, суғару | | | |1,5 |4,5 | | | |салмағын, тамыр соғысын, дем алысын | | | | | | | | |анықтау. Лабораторияда пайдалану | | | | | | | |12 |Ерітінділер туралы түсінік, дайындау |1 | | | | | | | |әдістерін меңгеру. | | | | | | | | |Ерітінділер дайындау және | |1 | | | | | | |концентрациясын анықтау | | | | | | | | |Ветеринариялық токсикологиялық | | |1 | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін | | | | | | | | |зерттеулер және оған қажетті құрал - | | | | | | | | |жабдықтар | | | | | | | | |Лабораториялық жануарлардың | | | |1,5 |4,5 | | | |инфекциялық аурулары; | | | | | | | | |Лабораториялық жануарлардың | | | | | | | | |инвазиялық аурулары | | | | | | | |13 |Дистилятор жұмысы. Дистильді су. |1 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Осы | | | | | | | | |оқу-әді| | | | | | | | |стеме-л| | | | | | | | |ік | | | | | | | | |кешенін| | | | | | | | |ің 7-ші| | | | | | | | |тарауын| | | | | | | | |да | | | | | | | | |көрсеті| | | | | | | | |л-ген | | | | | | | | |әдебиет| | | | | | | | |тер | | |Суды дистілдеу. Дистиллятор, | |1 | | | | | | |құрылысы, жұмысқа дайындау, қосу. | | | | | | | | |Ветеринариялық токсикологиялық | | |1 | | | | | |лабораторияларда жүргізілетін | | | | | | | | |зерттеулер және оған қажетті құрал - | | | | | | | | |жабдықтар | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораторияда | | | |1,5 |4,5 | | | |пайдаланылатын қазіргі заманғы | | | | | | | | |лабораториялық құрал - жабдықтар және| | | | | | | | |олардың пайдаланылу аясы | | | | | | | |14 |Лабораториялық жануарлардан |1 | | | | | | | |биосынамалар алу тәртібі. | | | | | | | | |Лабораториялық жануарлар, ұстау, | |1 | | | | | | |азықтандыру, көбейту Лабораториялық | | | | | | | | |жануарларды (қоянды) бекіту, | | | | | | | | |тәжірибеге дайындау, пайдалану. | | | | | | | | |Ветеринариялық лабораториялардың | | |1 | | | | | |радиология бөлімі, жабдықталуы, | | | | | | | | |жүргізілетін зерттеулер. Қорытынды | | | | | | | | |сабақ. Спектрометрлер; | | | | | | | | |Инвертирленген микроскоптар; | | | |1,5 |4,5 | | | |Рефрактометрлер | | | | | | | |15 |Лабораторияға жіберілетін биосынама |1 | | | | | | | |мен патологиялық материалдарға | | | | | | | | |жолдама хат жазу, жеткізу, сақтау | | | | | | | | |қағидалары. | | | | | | | | |Аралық бақылау | |1 | | | | | | |Аралық бақылау | | |1 | | | | | |Патологиялық материалдар | | | |1,5 |4,5 | | |Барлығы: |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | | 3. ПӘНДІ ОҚУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Лабораториялық техника немесе зерттеу мақсатымен оқытылатын әдістемеліктер пәннің бағдарламасына сәйкес лайықталынған қағидаларға негізделеді. Сонымен қатар оқу-әдістемелік бағдарлама кешенінде көрсетілген әдебиеттермен сабақ барысында берілетін, материалдарда негізгі мәселелер қамтылған. Пән бағдарламасы бойынша студенттер негізгі және қосымша әдебиеттерге сүйеніп, баспасөз, электрондық және ғаламторлық материалдарды пайдаланып дайындалуға міндетті. Сабақ тақырыптарына сәйкес өзіндік немесе дербес әдістемелік құралдар негізінен лабораториялық-тәжірибелік сабақтарында ұсынылады. Оқу-әдістемелік кешен әдебиеттермен жұмыс істеуді жеңілдетеді. Пәнді игеру барысында студенттерге негізгі және қосымша әдебиеттер ұсынылады. Басқа әдебиеттер қосымша оқу құралы ретінде қолданылады. Студенттерге пәнді оқудағы негізгі бағыттаушы материал – ол дәріс материалдары болып табылады. Студенттер өзіндік жұмыстарының барысында ізденуге, өздігінен білім алуға үйренулері керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық сабаққа кіретіндер: дәріс және семинарлық сабақта оқылатын материалдармен пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысына қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтың бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты сұрақтардан тұрады. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердің міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа студенттерден алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта студентке беруге тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да). Пәннің бағдарламасын меңгеруі жеке жауап беру және жазбаша түрде орындалады. Тыңдаушы түсінбегенін оқытушыдан сұрауға болады. Студенттің білімін бағалау емтихан бойынша өткізіледі. Емтиханға пәннің бағдарламаға сәйкес толық курстық тақырыптар сұрақтары енгізіледі. 5 КУРС САЯСАТЫ Негізгі талап – «Зертханалық іс» пәнінің оқу әдістемелік кешені бағдарламасының қағидасына сәйкес пәнді толық игеру үшін, ұсынылған талаптарды студенттер түсініп және жауапкершілікпен қарайды деп есептейміз. Студент әрбір сабаққа міндетті түрде қатысуы керек және қаралатын материалдарды талқылауға белсенділік көрсетуі керек. Сондай-ақ, күнделікті сабақтағы оқу бағдарламасын сапалы деңгейде меңгеруді студент өз міндетім деп түсінуге тиіс. Аралық бақылауға қойылатын талаптар өткен сабақтарды сауатты меңгеру және жұмыс барысында өте мұқият болуы. Аудиториялық тапсырмаларды, үй тапсырмасын орындап, сабаққа әрдайым дайындалып келуі керек. Өзіндік жұмыстарды орындауда ұсынылған және қосымша әдебиеттер мен ақпарат көздерін пайдалана білу озық үлгідегі лабораториялық техникаларды пайдалануға жету. СӨЖ тапсырмаларын әр студент жазбаша және тиісті уақытында тапсыруға міндетті. СӨЖ жұмысын бағалау оқу әдістемелік кешен бағдарламасының қағидасында көрсетілген бағалау парағының жобалық ұсынымына сәйкес бағаланады. Студенттің білімін бағалау емтихан бойынша өткізіледі. Емтиханға пәннің бағдарламаға сәйкес толық курстық тақырыптар сұрақтары енгізіледі. Міндетті түрде орындау және тапсыру – семинарлық сабақ тапсырмаларды, жаттығулық немесе өзіндік жұмыстарының барлық түрлерін және аралық пен қортынды бақылауды тапсыруға міндеттісіз. Сонымен қатар, босатылған сабақпен есептескеннің өзінде Сіз толық межелі көрсеткішті (жоғарғы балл) ала алмайсыз. Сабақты себепті жағдаймен босатқанның өзінде де Сіз пәннің толық курсын меңгеруге міндеттісіз және деканаттың ресми рұқсаты арқылы ғана сабаққа қатыса аласыз. Пәннің толық курсын меңгеру Сіздің білікті маман болудағы ең басты борышыңыз болып табылады.. Студенттер алған білімдерін тәжірибе жүзінде бекітулері үшін оқу процесі және өндірістік тәжірибе мерзімдерінде Семей қалалық және т.б озық үлгідегі ветеринариялық диагностикалық лабораторияға және базарлардағы санитарлық сараптау лабораторияларында болып өз біліктілігін жетілдіреді. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Зертханалық іс» пәнінен әр аптаға және аралық бақылау түрлеріне сәйкес бағалық меженің бөлінуі (кестеде көрсетілгендей). Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Бағалаудың |Ескеру | | | |толық межесі | | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 аптада барлық аудиториялық сабаққа қатысу |30 | | |1 |Зертханалық-Тәжірибелік |0 | | |2 |Зертханалық-Тәжірибелік |21 | | |3 |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15 |42 | | |4 |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15 |42 | | |5 |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15 |42 | | |6 |ЗТС 21+СОӨЖ6+СӨЖ15 |42 | | |7 |Аралық бақылау № 1. 60+СОӨЖ6+СӨЖ15 |81 | | | |1-7 апта бойынша барлығы: |300 | | | |8-15 аптада барлық аудиториялық сабаққа қатысу |30 | | |8 |Зертханалық-Тәжірибелік |0 | | |9 |Зертханалық-Тәжірибелік |17 | | |10 |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15 |39 | | |11 |ЗТС 17+СОӨЖ6+СӨЖ15 |38 | | |12 |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15 |39 | | |13 |ЗТС 18+СОӨЖ6+СӨЖ15 |39 | | |14 |ЗТС 17+СОӨЖ6+СӨЖ15 |38 | | |15 |Аралық бақылау №2 |60 | | | |8-15 апта бойынша барлығы: |300 | | |Емтихандық баға межесі |400 | | |Академиялық мерзімдегі баға межесі |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 К.Н. Қожанов т.б. «Зертханалық іс» (оқу құралы). Алматы, 2008 жыл. 183 бет. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Кырыкбайулы С. И. и др. Лабораторное дело. Учебное пособие. Алматы. 2005, с.270. 7.2.2 Антонов В.И. и др. Лабораторные исследования в ветеринарии: биохимические и микологические. Справочник. М., «Агропромиздат», 1991, с. 287. 7.2.3 Дымко Е.Ф. и др. Руководство по биохимическим, токсикологическим и микологическим исследованиям тканей, органов, кормов, воды и др. материалов. (Для биохимических и токсикологических отделов ветеринарных лабораторий). Алматы, «Кайнар», 1980, с. 496. 7.2.4 Золотинцкий М.Д. Лабораторный практикум по охране труда. М., «Высшая школа», 1979, с. 215. 7.2.5 Калугин Ю.А. Кормление кроликов. М., «Агропромиздат», 1985, с. 120. 7.2.6 Судаков М.О. и др. Лабораторные исследования в ветеринарной терапии. Киев, «Колос», 1975, с.111. 7.2.7 Уткин Л.Г. Кролиководство: Справочник. М., «Агропромиздат», 1987, с. 206. 7.2.8 ҚР Ветеринариялық заңнамасы, Астана, 2005 жыл. Т- 3 7.2.9 Олжабекова К.Б., Есжанов Б.К. Омыртқалылар зоологиясы. 1- бөлім – Алматы. 2007 ж. – 400 бет. 7.2.10 Олжабекова К.Б., Есжанов Б.К. Омыртқалылар зоологиясы. 2- бөлім. – Алматы. 2007 ж. – 368 бет. [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz