Файл қосу

Жаңа заман қарсаңындағы Еуропа мемлекеттері



|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым минситрлігі                     |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті               |
|                        |                        |                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК                    |                      |
|                        |                        |ПОӘК                  |
|                        |                        |042-18-18.1.10/02-2013|
|«Еуропа және Америка    |№1 басылым              |                      |
|елдерінің қазіргі заман |05.09.2013 ж.           |                      |
|тарихы» пәнінің оқу     |                        |                      |
|әдістемелік кешені      |                        |                      |

            «Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы»
                       пәнінен оқу-әдістемелік кешені
           5В011400  тарих  мамандығы үшін оқу жұмыс бағдарламасы
                               Студенттер үшін
























                                 Семей 2014









                                  Алғы сөз


1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

5В011400:   «Тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік
стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған.

Құрастырушы: тарих магистры А.С. Керейбаева

                                                                  «___03___»
 _____09_____ 2013 ж.
2. ҚАРАЛДЫ

     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында

 Хаттама №___1___  «03»___09_____  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.А. Мухаметжанова


2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №___1___   «_05_»____09____  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кенесбаева

3. БЕКІТІЛДІ

3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды

Хаттама №___1___ «_18_»____09____  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №  4  «__13_» __09__ 2013_  ж. баспа  ОРНЫНА)








                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
   ..........................................................................
   .....4
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны ...........5



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар.............................9


4. Курс
   форматы...................................................................
   ...........10
5. Курс
   саясаты...................................................................
   .............11
6. Бағалау
   саясаты...................................................................
   ........11


7.
   Әдебиеттер................................................................
   ...................12








































   1. Жалпы ереже


    - Оқытушының аты-жөні – Керейбаева Асель Серікбайқызы;
    - Кафедра –Қазақстан тарихы
    - Байланыс ақпараты – тел: 42 15 11, оқу корпусы № 1, кабинет 1006
    - Дәрістерді өткізу орны – 1209, 513, 802 аудиториялар;
    - Пән атауы «Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы»
    - Кредиттер саны – 3

1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты
       «Еуропа және Америка елдерінің  қазіргі  заман  тарихы»  дүниежүзілік
тарихтың  негізгі  бөлімдерінің  біріне  жатады.   Тарихты   оқуда   студент
капиталистік дүниенің қыр сырын, бар болмысын түсінеді. Бұл пән өте  күрделі
теориялық және деректі мәліметтерге толы .
      Студент « Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман  тарихы»   пәнін
оқу барысында бүкіл  дүниежүзілік  тарихтың  біртұтастығын  тануы,  қоғамдық
дамудың  негізгі  заңдарының  әлемдік  сипаты  бар  екендігін,  өндіріс  пен
құрылыстың қол жеткен жетістіктері мен мәдени өрлеуінде барлық халықтар  мен
нәсілдердің адамзат прогресіне  жаппай  нақты  қызметімен  үлес  қосқандығын
түсінуі қажет.

1.3 Пәннің негізгі мақсаты:
      Оқу әдістемелік кешені Европа және  Америка  елдерінің  қазіргі  заман
тарихы пәні  бойынша  өтілетін  сабақтарды  тиімді  ұйымдастыруға  арналған.
Білімнің тиянақты болуы үшін, тарихқа деген ынтаны арттыру үшін және  тарихи
фактілерді,   оқиғаларды   талдап,   қорытындылауға   студенттерді   белсене
қатыстыру үшін тарихи білімдерді, ұғымдарды және жаңа сөздерді  студенттерге
берік меңгертіп, қалыптастыру керек. Европа және Америка  елдерінің  қазіргі
заман  тарихы-барлық  оқу  нысанының   тарих   мамандықтарының   студенттері
зерделейтін тарих пәні. Пән бойынша сабақ барысында студенттер  Батыс  әлемі
жайлы, тарихы хронологиялық кезеңдері бойынша білім  алады.
Силлабуста Европа және Америка елдерінің  қазіргі  заман  тарихының  негізгі
оқиғалары ескерілген. Европа және  Америка  елдерінің  қазіргі  заман  батыс
қоғамының  саяси  тарихына,  экономикалық-әлеуметтік  және  мәдени   өміріне
ерекше назар аударылған.
1.4 Пәннің негізгі міндеттері:
   «Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы»  курсын зерделеудің
  негізгі міндеттері -  Курс теориялық біліммен қатар практикалық дағдылар
  беруге де міндет етіп, студенттердің тіл деректерін нақты танып, сөйлеу,
  жазу мәдениетін жетілдіруді мақсат ете отырып, оларды ғылыми зерттеу
  жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады.

    «Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы» курсының
кезеңдерін, географиялық кеңістікте алатын орнын, дүниежүзі тарихындағы
әлеуметтік-мәдени және шаруашылық–экономикалық даму ерекшеліктерін, тарихи
даму үрдісін студенттерге ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп
қояды.

1.5  Курсты оқып-үйрену барысында студенттер:
        - Батыстың қазіргі қоғамындағы негізгі оқиғалардың даму
        ерекшеліктерімен танысады;
        - Еуропа және Американың қазіргі заман тарихының тарихи география
        мен деректану ғылымын зерделеуі ;
        - тарихи ойлаудың, азаматтық позициялардың, тұтас дүниетанымының
        қалыптасуы;
        - тарихи деректермен, арнаулы әдебиетпен, географиялық карталармен,
        тірек-схемалармен және т.б. жұмыс істеуде кәсіби қабілеттері мен
        іскерліктері қалыптасуы қажет.
1.6 Курс пререквизиті
        Ежелгі дүние тарихы, Әлем тарихы, Философия.
1.7  Курс постреквизиті:

Бүгінгі тарих ғылымы  үздіксіз  даму  үстінде.  әрбір  заманның  оқиғаларына
тиісті  баға  беру  барысында  оқиғалар  тізбегін   шынайы   баяндау   басты
міндеттердің бірі. Курсты оқу барысында орта  ғасырлар,  жаңа  және  қазіргі
заман тарихының негізгі оқиғалары оларды  оқыту  әдістемесін  үнемі  назарда
ұстауымыз қажет.


        |№  |Тақырыптың аталуы      |Сағаттар                |Әдебиет                   |
|    |                                                              |ЛК      |
|1.  |Еуропа және Америка елдеріндегі әлеуметтік құрылымдағы және   |1       |
|    |капиталистік экономикадағы құрылымдық өзгерістер. Биліктің    |        |
|    |дамуы.                                                        |        |
|2.  |1918-1939 жж. Германия                                        |1       |
|3.  |1918-1939 жж. Италия                                          |1       |
|4.  |1918-1939 жж. Ұлыбритания                                     |1       |
|5.  |1918-1939 жж. Франция                                         |1       |
|6.  |1918-1939 жж. АҚШ                                             |1       |
|7.  |Екінші дүниежүзілік соғыс                                     |1       |
|8.  |1945-2000-ы жж. Еуропа және Америка елдерінің саяси-қоғамдық  |1       |
|    |және экономикалық дамуының негізгі тенденциялары              |        |
|9.  |1945-2000-ы жж. АҚШ                                           |1       |
|10. |1945-2000-ы жж. Ұлыбритания                                   |1       |
|11. |1945-2000-ы жж. Франция                                       |1       |
|12. |1945-2000-ы жж. Германия                                      |1       |
|13. |1945-2000 жж. Шығыс Еуропа елдері                             |1       |
|14. |Еуропа мемлекеттерінің постсоциалистік даму мәселелері        |1       |
|15  |Еуропалық интеграцияның қазіргі кезеңі                        |1       |


Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы


|№   |Тапсырма                                           |Оқыту факторы|Сағат  |
|    |                                                   |             |саны   |
|1.  |Бүгінгі тарихнамадағы шет елдердің жаңа және       |тест         |3      |
|    |қазіргі заман тарихын кезеңге бөлу мәселесі .      |             |       |
|2.  |Жаңа тарихты оқытудың өркениетті және формациялық  |тест         |3      |
|    |тәсілдері.                                         |             |       |
|3.  |Ұлы жағрапиялық ашылулар және Еуропа және Америка  |коллоквиум   |3      |
|    |елдеріне ықпалдығы .                               |             |       |
|4.  |Капитализимнің генезисі және капиталдық алғашқы    |тест         |3      |
|    |қорлану процесі.                                   |             |       |
|5.  |XYI-XYII ғасырлардағы буржуазия; өрлеу тамыры мен  |сөз жұмбақ   |3      |
|    |жағдайылық артықшылықтары.                         |             |       |
|6.  |Меркантилизм; эканомикалық теория және доктрина    |коллоквиум   |3      |
|    |ретінде.                                           |             |       |
|7.  |Жаңа заман қарсаңындағы Еуропа мемлекеттері;       |тест         |3      |
|    |империялар және ұлттық монархиялар,жан-жақтылық пен|             |       |
|    |ұлттық ұстанымдылық күресі.                        |             |       |
|8.  |Мануфактуралық капитализм дәуіріндегі буржуазиялық |конспектілеу |3      |
|    |революциялар, олардың ерекшеліктері мен нәтижелері.|             |       |
|9.  |Версаль бітімі және АҚШ тәуелсіздігінің моиындалуы.|тест         |3      |
|10. |АҚШ мемілекеттік құрлымының қалыптасуы және 1787   |сұрақ-жауап  |3      |
|    |жылғы Канституция .                                |             |       |
|11. |Абсолютизм және оның әлеуметтік табиғаты мен       |бақылау      |3      |
|    |сипатты, жақтары.                                  |жұмысы       |       |
|12. |XYIII ғасырдың II-ж. “ағартушылық                  |сұрақ-жауап  |3      |
|    |абсоютизмнің”саясаты, себептері мен                |             |       |
|    |саяси-әлеуметтік мазмұны .                         |             |       |
|13. |Француз ағартушылығы .                             |реферат      |3      |
|14. |XYII-XYIII ғғ. көп ұлтты Габсбург манархиясының    |коллоквиум   |3      |
|    |мемлекеттік құрлымы және әлеуметтік – эканомикалық |             |       |
|    |дамуы.                                             |             |       |
|15. |XYIIIғ.Речь Псополтая.Поляк мұрагерлігі үшін соғыс.|тест         |3      |


                Студенттердің өздік жұмысының тақырыптары


|№   |Тапсырма                                           |Оқыту факторы|Сағат  |
|1.  |Вена конгресі және Қасиетті Одақ.                  |Реферат      |3      |
|2.  |Франция Бурабондық реставрация кезеңінде .Шілде    |Баяндама     |3      |
|    |революциясы және шілде монархиясы.                 |             |       |
|3.  |XIXғасырдың 20-жылд.Еуропа революциялар және       |Салыстырмалы |3      |
|    |ұлт-азаттық қозғалыстар.                           |талдау       |       |
|4.  |Өнеркәсіб буржуазиясының билік үшін күресі (1832   |Реферат      |3      |
|    |жылғы Англиядағы).                                 |             |       |
|5.  |К.Маркостің “Франциядағы тап күресі” және “Луи     |Баяндама     |3      |
|    |Банапарттың   он сегізінші брюмері” атты еңбектері |             |       |
|    |Франциядағы 1848-1849 жж. революцияның  дерегі     |             |       |
|    |ретінде.                                           |             |       |
|6.  |Еуропадағы ерікті ұлттық мемлекеттердің құрылуы    |Реферат      |3      |
|    |(Германия мен Италияның бірігуі)                   |             |       |
|7.  |XIX  ғ.аяғындағы Еуропадағы жұмысшы және           |Салыстырмалы |3      |
|    |социалистік қозғалыс.                              |талдау       |       |
|8.  |XIXғ. аяғ. Англиадағы либералдар мен               |Реферат      |3      |
|    |консерваторлардың ішкі және сырқы ұстанымдары.     |             |       |
|9.  |Британдық Индия: басқарудың ұйымдасуы мен экспортты|Баяндама     |3      |
|    |отар шаруашылығы.                                  |             |       |
|10. |Француз революциясы кезеңіндегі Құрылтай           |Реферат      |3      |
|    |жиналысының жарғысы.                               |             |       |
|11. |Отто фон Бисмарк және оның «Культуркамп» еңбегінің |Реферат      |3      |
|    |саяси мәні.                                        |             |       |
|12. |ІІ-д.ж.соғыстан кейінгі халықаралық қатынастар.    |Баяндама     |3      |
|13. |Халықаралық ұйымдар:тарихы мен қызметтері.         |Салыстырмалы |3      |
|    |                                                   |талдау       |       |
|14. |Еуропа елдеріндегі терроризм және оған қарсы күрес.|Реферат      |3      |
|15. |АҚШ-тың сыртқы саясатындағы негізгі бағыт.         |Баяндама     |3      |

   3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар
20  ғасырдан  бастап  капиталистік  қоғамда  мемлекеттің   маңызы   өзгерді.
Экономиканың  теңгерімділігін  қолдап,  дамыту  жолында   мемлекеттің   рөлі
күшейді. Әсіресе, рынок пен монополияларды  бақылау  барысында  экономиканың
жеке меншік секторымен қатар мемл.  сектор,  яғни  “мемлекеттік  капитализм”
пайда  болды.  Мемлекет  мүмкіндігінше  экономиканың  дағдарысын   болдырмау
саясатын  жүргізді,   халықтың   табысын   қайта   бөлу   арқылы   қоғамдағы
әділетсіздіктің “тігісін жатқызуға”  тырысты.  Осы  кезден  бастап  нарықтық
экономикаға негізделген капиталистік  ш.  жүйесінде  кейбір  мемлекеттендіру
және қоғамдастыру  нышандары  енгізілді.  Теорияшылар  капитализм  жүйесінің
эволюциясына әр түрлі баға берді: кейбір идеологтар бұл өзгерістерді  аралас
жүйенің пайда болуымен, яғни экономикада рынок нышандарымен қатар  жоспарлау
нышандарының  да  болуымен  байланыстырды,  онда  мемлекет  төреші   ретінде
рыноктың  жүгенсіз  күштеріне  бақылау   жүргізіп,   түзетіп   отырады   деп
түсіндірді.  Коммунистер  бұл  өзгерістердің  мәні  жүйенің  жаңа   жағдайға
бейімделуінде деген тұжырым  жасады;  капиталистердің  пайдасын  өсіру  үшін
мемлекет  тарапынан  жан-жақты  көмек  қажет  деп  есептеді.  Олар  ұстанған
мемлекеттік-монополиялық капитализм тезисінің мәні осында.
      Әлем елдерінің қазіргі заман тарихын оқып білу XXғ. ортасынан  бүгінгі
күнге дейін жер шарында қандай ұлы өзгерістердің  болғанын  түсінуге,  саяси
жүйелердің ауыспалы екендігін ұғынуға мүмкіндік туғызады.
      Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы  кезеңін  қарастыру
барысында адамзаттың тарихи даму заңдылығы бір орында тұрмайтындығына?  Жаңа
өзгерістерге толы екендігіне көз жеткіземіз.
  1. Курс форматы
     Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір
  алмасу,  әртүрлі  материалдарды  және  кейстерді  талдау.  Әрбір  сабаққа
  студенттер жоспардағы негізгі және  қосымша  әдебиеттер  тізіміне  сәйкес
  дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар  әрбір  сабаққа  анықталып
  отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай  балл
  алмайды.
     Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау  жұмысы жүргізіледі, ол өткен
  дәрісте қарастырылған негізгі  ұғымидарға  қатысты  5  ашық  сұрақтан  не
  болмаса  дұрыс/  дұрыс  емес  типтес  сұрақтардан  тұрады.  Студенттердің
  барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың  ең  көп  шегі  10
  балл (2 балл * 5 сұрақ  10 балл)
      Негізгі ұғымдар  әрбір  дәріс   барысында  түсіндіріледі.  Сабақтарға
  қатысу  және  негізгі  ұғымдарды,  анықтамаларымен,  түсініктерімен  жазу
  студенттердін міндеті.  Егер  студент  белгілі  бір  себептермен  сабаққа
  қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы
  дәрісті сабақттан тысқары уақытта  студентке  беруді  тиіс  емес  (қандай
  себеп-салдары болса да)
        Әрбір   сабақта   студент   қаралатын   материалдарды    талқылауға
  белсенділікпен  қатысуы  керек.  Оның  белсенділігі  жауап  беру   сапасы
  негізінде бағаланады. Жеке  жауап  беру  мен  топ  құрамында  сөз  сөйлей
  қарастырылады.
      5 аптада  әрбір  студентке  талдау  үшін  жеке  кейс  ұсынылады.  Оны
  жоспарға сәйкес  талдап,  жазбаша  түрде  оқудың  7  аптасында  тапсыруға
  міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі)
5.   Курс саясаты
Пәнді оқыту барысында қойылатын әкімшілік талаптар:
 - Студент сабаққа қатысуға тиісті;
 - Барлық академиялық тапсырмаларды жауапкершілікпен орындауға;
 - ОСӨЖ тапсырмаларын ұқыпты уақытында орындауға;
 - Аталынған талаптар орындалмаса тиісті айыптарды орындауға;
 - 5.1 Кеңестер: оқу үрдісінде, қарым-қатынаста компетентті болыңыз;  топта
   және оқытушылармен ашық, сыпайы, шыншыл болыңыз; оқу процесіне  белсенді
   қатысу, топпен жұмыс істей білуіңіз керек; тапсырманы  шығармашылылықпен
   орындаңыз.
 -  5.2  Курсқа  қойылатын  талаптар.  Курсты  толықтай  игеру   мақсатында
   студенттер  қойылған талаптарды орындаулары тиіс.
 - 5.3 Сабаққа қатысу: дәріс және  тәжірибелік  сабақтарға  міндетті  түрде
   қатысу. Егер студент белгілі бір себептер  мен  сабаққа  қатыса  алмаса,
   барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс.

 - 5.4 Тәртіп: сабақ  үстінде  үнемі  тәртіп  бұзған  студент  аудиториядан
   шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша  «қанағаттанғысыз»  бағасы
   қойылады.

 - 5.5 Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті  түрде  орындап,
   белгіленген уақытта тапсыру тиіс.
 - 5.6 Межелік бақылау:  межелік  бақылау  қорытындысы  студенттің  сабаққа
   қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша
   түрде жауап беруінескере отырып ойылады.
 - 5.7 Емтихан: қорытынды емтиханға барлық студенттер  үшін  билеттік  жүйе
   негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады.
   6. Бағалау саясаты
   Әртүрлі жұмыстар түрлерін  бағалау шкаласы және  критерийлері
      Студенттердің білімін бағалау шкаласы



                                             Кесте -2
|Апта   |Бақылау түрі                          |Баллдардың  |Ескерту       |
|       |                                      |жиыны       |              |
|1      |2                                     |3           |4             |
|       |1 аптадан 7 аптаға дейін аудиториялық |30          |              |
|       |дәрістердің барлық түріне қатысу      |            |              |
|2      |                                      |            |              |




   |Бағаның әріпті   |Баға                           |Балл          |Пайыз (%) |
|эквиваленті      |                               |              |          |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100    |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94     |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89     |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84     |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79     |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74     |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69     |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64     |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59     |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54     |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49      |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |          |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |          |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |          |
|                 |шығарылған                     |              |          |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0         |


Оқу жоспарынан шығарым:
КурсСеместрКредитДәрісПрак. сабақСОӨЖСӨЖБарлығы 
Бақылау түрі32330154545135емтихан
Әдебиет
Негізгі әдебиеттер тізімі:

Год кризиса. 1938-1939. Документы и материалы. В 2 -х томах. М ,. 1990.
Документы по истории мюнхенского сговора. 1937-1939. М,. 1979
Документы внешней политики СССР/ В 22 -х томах. М., 1957-1992.
Документы и материалы кануна второй мировой войны/ М., 1981.Т. 1-2
Конституции буржуазных государств Европы М., 1957
Конституции буржуазных строи: Сборник документов. М., 1968.
Локарнская конференция 1925. Документы / М,. 1959.
Мировые экономические кризисы. 1848-1935. В 3-х томах. М., 1939. ТЗ.
Нюрберский процесс над главными немецкими военными преступнми. Сборник материалов . В 7-ми томах
М., 1955-1961
Советский Союз на международных конференциях периода Великой Отечественной войны. М.,1984. Т. 1-4.
Стретарь С.А. Практикум по новейшей истории (1917-1945 г.г).М.,1980. Вып. 1,2
Сучков М.Е. Хрестоматия по новейшей истории. В 2 -х частая. М., 1971.
Тегеран- Ялта- Потсдам. Сборник документов. Алматы 1993.
Хрестоматия по истории СССР 1917 - 1945 М., 1991
Хрестоматия по новейшей истории (1917-1960). М., 1960 - 1961. Т. 1-3.
Хрестоматия по новейшей истории В 2 -х книга^ М., 1971.

Қосымша әдебиеттер:
Московченко В.И. Шарль де Голль и Советский союз М., 1990. Арзакян М.Ц. Де Голль и Советский союз М., 1990.
Артановскии С.Н. Историческое единство человечество и взаимное влияние культур Л., 1967. Берец Янош . Крах операции «Фокус» М., 1986.
Биску Б. Партия и государство на службе норода. Пер. с венг. М., 1981. Бланк А.С. Из раннего фашизма в Германии М., 1978.
Блейк Р. Британская перестройка // Мировая экономика и международные отношения, 1989,06. Блосфельд Е.Г. К вопросу о характере второй мировой войны // Новая и новейшая история 1989г. № 6
История внешней политики СССР.М.,1986.Т.1-4.
История второй мировой войны. 1939-1945. М., 1977-1982.Т. 1-12
История Германской Демократической Республики. 1949-1979.М., 1979
История дипломатии.М.,1965-1979. Т.3-5.
История Италии.М., 1965-1979. Т.З.История рабочего движения в США в новейшее время. М.,
1970-1983. Т.1-3.
Итория Польши. В 3-х т. Дополнительный том. Очерки истории Народной Польши. М.,1965.
История Румынии. М., 1971. Т.2.
История США. М, 1985. 1987. Т. 3-4.
Итория фашизма в Западной Европе. М., 1978.
История фашисткого режима в Италии. М., 1977,
История Франции. М., 1973. Т. 3. Г
К истории заключения советско- германского договора о ненападении 23 августа 1939 г.НОвая и новейшая
история, 1989. 6.
Карр Э. История Советской Росии. М., 1990. Кн. 1.
Клянский В. Уроки поражения // новое время, 1989, № 42
Козловский Ч. Очерки истории польского рабочегр движения. М,. 1980
Корнфорт М. Открытая философия и открытое сообщество. М., 1977
Крутоголов М.А. Президент Французкой республики. Правовое положение. М., 1980
Кузьмин И. Секретные службы многое знали, но решение принимали политики // Новое время, 1993, №20
Кукарин А.В. По ту сторону расцвета М., 1974
Куц Е.Р. Борьба СССР за демократическое решение польского вопроса. Киев , 1984г.
Лакер У. Если бы у Америки было два президента // Новое время, 1993, №4
Лебедев А. Очерки Британский внешней политики (60- 80 -е г.г) М., 1988.
Леонидов В.В. В поисках истины // Новое время, 1989, № 24
Молчанов Н.Н. Генерал де Голль М., 1980, Новешая история зарубежных стран. Европа и Америка М.,
1993,4. 1-2
Огден Крис, Маргарет Тэтчер женщина власти .М., 1992
Парсаданова В.С. Формирования национального фронта в Польше «1944- 1946» , М., 1972
Плесков В. По вопросу суверенитета ФРГ // Международная жизнь 1989, № 1
Политические переговоры СССР, Великобритании и Франции 1939г. В свете Француских дипломатических
документов // Новая и новейшая история 1989, 03
Ратиани Г.Н. Франция : Судьба двух республик М., 1980
Рубинскии Ю.И. Франция в современном мире М., 1973
Руденко И. Чистка или очищение? // Новое время, 1993, № 32
Руденко И. Капитализм с лицом Вацлава Клауса // Новое время, 1993, № 44
Русаков Е. Старт Клинлона // Новое время, 1993, № 19
Рыжиков В.А. Британский лейборизм сегодня: теория и практика М., 1989
Сабо Миклош Тихая война М., 1987
Семиряга М.И. Тюремная империя нацизма и ее крах М., 1990
Сиплое В.Я. Тайные документы «Странной войны» // Новая и новейшая история , 
Согрин В.В.    Рабочее движение Великобритании в ретроспективе: дискуссии британских историков //
Новая и новейшая история , М., 1989, № 6
Тайны Уайхолла и Даунинг - стрит. М., 1980
Уткин А.И. Дипломатия Франклина Рузвельта. М., 1990
Фейт Н.В. Социалистические преобразования сельского хозяйства в Румынии М., 
Фляйшхауэр И. Пакт Гитлера, Сталин и иницатива германской дипломатии 1938-1939 г.г. М., 1991
Холош Эврин. Чего они добивались? М., 1969     '
Холош Эврин, Лайтай Вера. Площадь республики. 1956г. М., 1978
Холош Эврин, Лайтай Вера. Холодная война против Венгрии. М., 1985
Яковлев Н.Н. Преступившие грань. М., 1971
Яковлев Н.Н. Силуэты Вашингтона. М., 1983
Қазақ тіліндегі оқу қүралдары
Бакшилов С. 1918-1939 жылдардағы Франция  . Алматы, 1983
Европа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы пэнінің бағдарламасы (университеттердің тарих факультеттеріне арналған) / Қүрастырушы Г.К. Көкебаева. Алматы, 1996
Көкебаева Г.К. Версаль бітім жүйесі ( методикалық күрал). Алматы, 1992.
Көкебаева Г.К. Халықаралық қатынастар тарихы. Хрестоматия. I - бөлім. Алматы, 1997.
Пәндер