Файл қосу
ПОӘК Апаттық құтқару ісі
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК-042-14.4.05.1.20.46/02-2012| |ПОӘК «Апаттық құтқару ісі»|№ 3 басылым | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Апаттық құтқару ісі» пәнінен 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған Студенттердің пән бойынша жұмыс оқу бағдарламасы Семей 2012 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бакирова Л.С. _________________ «28» 08. 2012 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор Апсаликов К.Н. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. АФ ОӘБ төрайымы _________ профессор м.а. К.Р. Сатиева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «13» 09. 2012 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор _________ профессор Б.А. Рскелдиев 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. орнына енгізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 0.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны 1. Жалпы ережелер .......................................................................... ...................... 4 2. Пәнді меңгеру жөніндегі әдістемелік ұсыныстар .......................................... 6 3. Сабақтарды ұйымдастыру және пәнді оқыту саясаты ................................... 7 4. Студенттердің үлгерімін бағалау саясаты ....................................................... 8 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі ........ 10 6. СОӨЖ мазмұны .......................................................................... ..................... 12 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы ........................................ 15 8. Әдебиеттер .......................................................................... ............................. 16 1. Жалпы ережелер 1.1 Пәнді оқытушы туралы жалпы деректер Бакирова Ляйля Сапарбаевна, аға оқытушы «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы Жұмыс телефоны 53-19-70, оқу ғимараты № 6г, кабинет 12 Сабақ өткізілетін аудитория № 6 оқу ғимараты, 106 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 Кесте1. Оқу жоспарынан көшірме | | | | | |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |А |өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- | |3.67 |90-94 | |В+ |жақсы |3.33 |85-89 | | | | | | |В | |3.00 |80-84 | |В- | |2.67 |75-79 | |С+ |қанағаттарлық |2.33 |70-74 | | | | | | | | | | | | | | | | |С | |2.00 |65-69 | |С- | |1.67 |60-64 | |Д+ | |1.33 |55-59 | |Д | |1.00 |50-54 | |Ғ |қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | Барлық тапсырмалар уақытында өткізілуі қажет. Кешігіп тапсырылған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланады (10 пайызға). Сабаққа кешіккені үшін 0.5 балл төмендетіледі. Қалған сабақтар, сесепті босатқан сабақтар график бойынша өтеледі. Осы талаптарды орындау емтиханға рұқсатты қамтамасыз етеді. 5. Пәннің мазмұны мен сабақ түріне байланысты сағаттардың бөлінуі Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақ түрі бойынша сағаттарды |Тақырыптың аталуы |Сағат саны | | |Дәріс |Тәж. |ОСӨЖ |СӨЖ | | | |сабақ | | | |Кіріспе. |2 |1 |3 |3 | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және | | | | | |құтқарушылардың статусы» заңы | | | | | |ҚР апаттық-құтқару қызметтері, олардың |2 |1 |3 |3 | |міндеттері мен атқаратын істері. | | | | | |Апаттық-құтқару қызметіне байланысты негізгі | | | | | |түсініктер. | | | | | |Құтқарушылардың кәсіби дайындығы деңгейіне |2 |1 |3 |3 | |қойылатын талаптар | | | | | |Апаттық құтқару қызметін, апаттық құтқару |2 |1 |3 |3 | |құрылымдарын және құтқарушыларды | | | | | |аттестациялаудың негізгі ережелері, құқықтары | | | | | |мен міндеттері. | | | | | |Апаттық құтқару қызметін, апаттық құтқару |2 |1 |3 |3 | |құрылымдарын және құтқарушыларды | | | | | |аттестациялауды жүргізу бойынша квалификациялық| | | | | |талаптар мен әдістемелік ұсыныстар. | | | | | |Құтқарушылар және олардың статусы. Құқықтары |2 |1 |3 |3 | |мен міндеттері. | | | | | |Азаматтық қорғаныс құрылымдарын, басқару |2 |1 |3 |3 | |құрамын дайындаудың жүйесі және төтенше жағдай | | | | | |кезіндегі іс әрекеттер бойынша халықты үйрету.| | | | | |Іздеу құтқару жұмыстарын жүргізу кезіндегі |2 |1 |3 |3 | |еңбек қорғау. Еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз | | | | | |ету құралдары | | | | | |Қорғаныс және іздеп табу құралдары – топтасуы. |2 |1 |3 |3 | |класстары. құрал – жабдықтары | | | | | |Құтқару жұмыстарын жүргізудегі күштер мен |2 |1 |3 |3 | |басқару органдарының байланыс, хабарлау, | | | | | |қорғау, барлау аспаптары құралдарымен | | | | | |жабдықталуы. | | | | | |Құтқарушылардың ұжымдық және жеке қорғаныс |2 |1 |3 |3 | |құралдары | | | | | |Құтқарушыларды дайындаудың оқу бағдарламасы. |2 |1 |3 |3 | |Іздестіру – құтқару қызметі, құтқарушыларының | | | | | |кәсіптік деңгейін арттыру. | | | | | |Құтқарушыларды тәжірибелік оқытудың полигондық|2 |1 |3 |3 | |– жаттығу кешені | | | | | |Құтқарушыларды жалпы жұмыс қабілеті мен арнайы |2 |1 |3 |3 | |физикалық қабілеттерін дамыту | | | | | |Құтқарушылардың теориялық білімін және арнайы |2 |1 |3 |3 | |дайындықтарын бағалаудың белгілері. | | | | | |Барлығы |30 |15 |45 |45 | Кесте 3. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптарының аталуы, олардың мазмұны, сағат көлемі |Тәжірибе сабақтарының тақырыптары | |Пән мақсаты, міндеті. Апаттық-құтқару қызметтері, олардың міндеттері |1 | |мен атқаратын істері. | | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың статусы» заңы |1 | |Апаттық-құтқару қызметіне байланысты негізгі түсініктер. |1 | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың статусы» заңы. № |1 | |1,2,3,4,11 бабтар. | | |Құтқарушылардың статус жүйесі. «Құтқарушы» біліктілігін беру реті. |1 | |Құтқарушыға қойылатын талаптар. Оларды аттестациялау реті, құқықтары | | |мен міндеттері. | | |ТЖ құтқарушылардың іс-әрекеттерінің реттеудің заңдылық негізі. |1 | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және құтқарушы | | |лардың статусы» заңы. №12,21,22,23,24,25 бабтар | | |Апаттық-құтқару істерінің негізгі түрлері. Жоспарды жасау реті. |1 | |Жоспарлар жасауға қойылатын талаптар және мәліметтер. | | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың статусы» заңы. № |1 | |5,6 бабтар | | |Бейбіт кезіндегі ТЖ сақтандыру және оның салдарын жою үшін ТЖМ |1 | |күштерінің әрекеттер жоспары. | | |Мемлекеттік ТЖ қызметінің жоспарлы істері, мазмұны.Жоспардың мақсаты,|1 | |оған қойылатын талаптар, қажетті мәліметтер. | | |Апаттық-құтқару жұмыстарына күшпен жабдықтарды пайдалану реті. |1 | |Қ.Р.-«Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың статусы» заңы. № |1 | |16 баб | | |Құтқару жұмыстарын жүргізу үшін күштер мен жабдықты жұмылдыру. Оның |1 | |кезегі, кезеңдері, пайдалану реті. | | |Табиғи сипаттағы ТЖ кезінде жүргізілетін апаттық-құтқару жұмыстары. |1 | |Техногендік сипаттағы ТЖ кезінде жүргізілетін апаттық-құтқару |1 | |жұмыстары. | | |Барлығы |15 | 6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кредиттік жүйемен оқыту кезінде студенттің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын жоғарлату, оның ішінде әртүрлі үй тапсырмаларын орындау талаптары жоғары орын алады. Оқытушының көмегімен студенттің өздік жұмысы – кредиттік жүйемен оқыту кезіндегі оқу жұмысының бір түрі болып табылады. Ол аудиториялық сабақ диалог режим түрінде, сонымен қатар, аудиториядан тыс уақытта кеңес түрінде өткізіледі. Студенттің ОСӨЖ және СӨЖ 4 кестеде көрсетілген. Кесте4 – ОСӨЖ және СӨЖ жоспары |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Апаттық-құтқару |Құтқарушының құқық тары |Апаттық құтқару | |қызметтерінің міндеттері |мен міндеттері. Құтқару |қызметтері мен | |мен әрекеттері |жұмыстары ның аймағындағы |құрылымдарын | | |ТЖ көлемдігін анықтау |жинақтау. | | | |Апаттық құтқару | | | |қызметі мен құрылымын| | | |құру | |Техногендік сипаттағы ТЖ |Құтқарушыға қойыла тын |Құтқарушының | |кезінде жүргізілетін |квалификациялық |құқықтары мен | |апаттық-құтқару жұмыстары |талаптар.ТЖ салдарын жоюға|міндеттері | | |байланысты шараларын |Құтқару жұмыстар ының| | |жоспарлауды ұйымдастыру |аймағындағы ТЖ | | | |көлемдігін анықтау | |Табиғи сипаттағы ТЖ |Құтқару жұмысын жүргізуге |Техногендік сипаттағы| |кезінде жүргізілетін |қажетті күштер мен |ТЖ кезінде жүргізіле | |апаттық-құтқару жұмыс |құралдардың жинағы |тін апаттық-құтқару | |тарының түрлері | |жұмыстары | |Құтқару жұмыстарын |Құтқарушының әлеуметтік |Құтқарушыға қойылатын| |жүргізудегі күштер мен |кепілдіктері |квалификациялық | |басқару органдарының |Құтқарушылардың ТЖ |талаптар.ТЖ салдарын | |байланыс, хабарлау, |әрекеттерін құқықтық |жоюға байланысты | |қорғау, барлау аспаптары |реттеудің негіздері |шараларын жоспарлауды| |құралдарымен жабдықталуы | |ұйымдастыру | |Химиялық барлаудың негізгі|Ғимараттар мен құры |Табиғи сипаттағы ТЖ | |мақсаттары мен міндеттері.|лыстардың бұзылу дәрежесі.|кезінде жүргізілетін | |Химиялық барлау мен |Үйінділердің, көшелердің, |апаттық-құтқару | |бақылаудың аспаптары |өткелдердің сипаттары |жұмыстарының түрлері | |Инженерлік барлаудың |Өртке қарсы дайындық тың |Құтқару жұмыстарын | |мақсаттары мен міндет |мақсаттары мен міндеттері |жүргізудегі күштер | |тері. Зардап шеккендерді | |мен басқару | |іздеу және құтқару | |органдарының | | | |байланыс, хабарлау, | | | |қорғау, барлау | | | |аспаптары құралдары | | | |мен жабдықталуы | |Құтқарушылардың заңдылық |Барлау. Құтқару |Құтқарушының | |жауапкершілігі |жұмыстарының материалды, |әлеуметтік | | |техникалық, көліктік және |кепілдіктері | | |медициналық қамтамасыз |Құтқарушылардың ТЖ | | |етілуі |әрекеттерін құқықтық | | | |реттеудің негіздері | |Радиациялық барлаудың |Апаттық құтқару қызметтері|Химиялық барлаудың | |мақсаттары мен міндеттері.|мен құрылымдарын жинақтау.|негізгі мақсаттары | |Радиациялық барлауды |Апаттық құтқару қызметтері|мен міндеттері. | |жүргізу мен ұйымдастыру |мен құрылымдарын құру |Химиялық барлау мен | | | |бақылау дың аспаптары| |ТЖ жою кезіндегі апат |Апаттық-құтқару қызметтері|Ғимараттар мен | |тық-құтқару қызметі мен |мен құрылымдарының |құрылыстардың бұзылу | |құрылымын қатыстыру. |міндеттері. Құтқару және|дәрежесі. | |Құтқарушының беделі. |шұғыл жұмыстар түрлері. |Үйінділердің, | |Құтқарушыға қойылатын |Құтқару жұмыстары кезінде |көшелердің, | |талаптар |адамдарды іздестіру, |өткелдердің | |Халыққа хабарландыру мен |оларға алғашқы медициналық|сипаттары. | |ақпарат берудің негізгі |көмек көрсету | | |әдістері | | | |Жерсілкінісі кезіндегі |Өндірістік апаттар |Инженерлік барлаудың | |құтқару жұмысын жүргізу |кезіндегі құтқару |мақсаттары мен | |ерекшеліктері. |жұмыстары |міндеттері. Зардап | | | |шеккендерді іздеу | | | |және құтқару | |Апаттық құтқару қызметі |Халықты көшіру және |Құтқарушылардың | |және құтқарушылардың |қоныстандыру, шұғыл |заңдылық | |мәртебесі туралы |көшіруді жүргізу тәртібі |жауапкершілігі | |ТЖ іздестіру–құтқару |ТЖ алдын алу шараларын |Құтқару жұмыстарын | |қызметтерінің жан-жақты |немесе құтқару жұмыстарын |жүргізу үшін | |және толық қанды жұмысын |жүргізу кезіндегі |құрал-жабдық, адам | |ұйымдастыру ды қамтамасыз |басқаруды ұйымдастыру |күштерін қолдану реті| |ету | | | |Барлығы 22,5 | 22,5 |45 | 7 «Апаттық құтқару ісі» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте 4 «Апаттық құтқару ісі» бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы |апта |1 |2 |3 |4 |5 | Дәріс222222221622222221430ТС122626262626262619428282828282828196390ОСӨЖ ------------------СӨЖ0020020020060020020020060120Сағат саны 142848284828482827030503050305030270540 Р1, Р2- бірінші және екінші аралық рейтингтер 8. Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Михно Е.П «Ликвидации последствий аварий и стихийных бедствий» 1979ж 8.1.2. Справочник спасателя: Общие сведения о ЧС. Права и обязанности спасателей. 1995 8.1.3 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.4 Справочник спасателя: Спасательные работы при ликвидации последствий новаднений, затоплений и цунами. 1995ж 8.1.5. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий землетрясений, взрывов, бурь, тайфунов.1995ж 8.1.6. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий радиоактивных загрязнении 1995 8.1.7. Справочник спасателя: спасательные работы при ликвидации последствий хим-го загрязнения 1995 ж 8.1.8. ҚР « Апаттық құтқару қызметі және құтқарушылардың мәртебесі» заңы 8.1.9. Құтқарушы. Оқу құралы. Абдрахманов С.К. - Алматы, АҚ және ТЖ Республикалық курстары, 2009 - 247 б. 8. 2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1. Цивилев М.П., Никрофанов А.А. Инженерно- спасательные работы. 1975ж 8.2.2. Атаманюк и др. Гражданская оборана. 1986ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz