Файл қосу
Пәнінің оқу - әдістемелік кешенінің құрамындағы оқытушыға арналған пән бойынша Сурет бағдарламасы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | СМЖ 3 дәрежелі құжаты |ПОӘҚ | | | | | | | | |ПОӘҚ | | | |042-33.1.14/01-2013 | |ПОӘҚ | | | |оқытушыларына арналған |№1 Редакция | | |«Сурет» пәнінің бағдарламасы|03.09.2013 | | ПӘННІҢ ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сурет» 5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырған:________ « » 2014ж. Утепбаев Н.Н., профессор «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Бейнелеу өнері және дизайн» Хаттама № « » 2014ж. Кафедра меңгерушісі, п.ғ.к. _______________/ Мырзақанов М.С./ 2.2 Факультетінің Педагогика оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды. Хаттама № « » 2014ж. «______» ________ 2013ж. төрайымы ___________________________ / Ахметова Т.Ш./ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама № « » 2014ж. «______» ________ 2013ж. төрайымы ______________ /Искакова Г.К./ 4 № 1 Редакция 03.09.2013 ж. орнына Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6 Оқу – әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәнінің оқу – әдістемелік кешенінің құрамындағы оқытушыға арналған пән бойынша «Сурет» бағдарламасы. «5В010700» «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша оқитын білім алушыларға. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған оқытушыға арналған бағдарлама «Сурет» пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді: - Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - «5В010700» «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042- ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Сурет пәні шыншыл суреттемені зерттеуді, графикалық әдіс - тәсілдерді меңгеруді және қоршаған ортаның болмысын бейнелеу құралдарының көмегімен суреттеп шынайы көрсете білуді көздейді. Пәннің тәжірибелік сабақтарында тапсырмаларды ғылыми – зерттеу әдістемелеріне сүйене жүргізу оқу талабы. Студенттер 3 курста натура фигураларын және оның дене мүшелерінің формаларын оқып үйренуді мақсат етеді. Тәжірибелік сабақтарда шеберлікті шыңдап, кәсіби бейнелеу мүмкіншілігіне қол жеткізулері мамандық талабы. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Сурет пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған білімін болашақ жұмыста, яғни, орта мектепте біліктілікпен іске асыра білуінде. Жоғары оқу орнының оқу бағдарламасының талаптары мен міндетті компоненттерін терең біліп және тәжірибе сабақтарында кәсіби –шеберлікпен игеру міндеттерін бұлжытпай орындау. Студент өз білімін осы саладағы инновациялық жаңалықтармен жетілдіру және ғылыми ізденістер жасап көркем білімін шыңдау болып табылады. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Бейнелеу өнерінің сурет саласын оқып білудің 3 курстағы негізгі міндеті адам фигурасының анатомиясын бейнелеу құралдары көмегімен зерттеу, конструкциялық құрылымын анықтау. Әрбір тапсырмаға мұқият дайындалу және кәсіби жұмыс жасауға дағдылану. 3.4 Білім алу нәтижесі: Бейнелеу өнері пәндерін оқу процесінде білім алушы және білім беруші ұстаздың арасында сенімшілік қатынас орнығуы, көздеген мақсатқа жеткізеді. Курстың соңында суретке үйренуші мол тәжірибе жинақтап, өздерінің кәсіби шеберлігін жетілдіреді, ғылыми – зерттеу, оқу – әдістемелік талаптарын меңгеру нәтижесіне жетеді. Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: - Білу - адамның дене құрылмының анатомиялық жүйесін, пропорцияларын, қозғалыс схемасын, адамның фигурасы мен басының пластикалық мінездемелік кейпін білуге жетісу; - Игеру - бейнелеу өнерінің спецификасын, шығармашылықпен сурет салу процесін, пән құралдарының көмегімен сапалы жұмыстар жасап көркем бейнелеу тәсілдерін игеру; - Ұғып алу - суретші – ұстаздың кәсіби қызметінің спецификасын және оның қазіргі замандағы тенденцияларының орта мектеп бейнелеу өнері пәндерінің бағдарламасына әсерін білуді ұғып алу; - Істеп білу - жеке шығармашылықты, бейнелеу тәжірибесін педагогикалық қызметте пайдаға асыруды. Теориялық білімді тәжірибелік деңгейде іске асыру проблемаларын шешу және өз бетімен істей білу; - Түсіну - аудиториялық және үй тапсырмаларын өздігімен талдауды, бейнелеу өнері саласындағы шығармашылық еңбектерге баға беруді, психологиялық ерекшеліктерін ажырата білуді педагогикалық ситуацияда пайдалануды түсіну; - Түсінігі болу - мамандық пәнінен теориялық білімді қолдана білуді меңгеріп алу. Тәжірибелік сабақтарда алған білімдерін, натурадан, ойша бейнелеу т.б. дағдыларын келесі тапсырмаларды орындау барысында қолдана білуге түсінігі болу; - Тәжірибе алу - түптеп келгенде педагогикалық тәжірибені жетілдіру, оқытудың алдыңғы қатардағы инновациялық кәсіби – шығармашылық бағыттарын меңгеріп алу. 3.5 Курс пререквизиттері: Педагогикалық мамандыққа кіріспе; Академиялық сурет; Академиялық кескіндеме. 3.6 Курстың постреквизиттері: Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі; Бейнелеу өнері тарихы және теориясы; Композиция, кескіндеме. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме: 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Практикалық сабақтар: | | |Гипстен жасалған адамның дене бөліктерінің суреттері |10 | |Гипс қолдың композициясы |2 | |Гипс қойылымның конструкциялық құрылымы |2 | |Гипс табанның композициялық үйлесімділігі |3 | |Гипс қойылымның конструкциялық құрылымы |2 | |Жұмысты қорытындылап көлеңкені анықтау |2 | |Натураның беліне дейінгі суреті (ер адам) |16 | |Суреттің композициясы |2 | |Пропорциялардың сәйкестілігін анықтау |2 | |Натураны конструкциялық тәсілмен бейнелеу |2 | |Натураны конструкциялық тәсілмен бейнелеу |2 | |Натураны конструкциялық тәсілмен бейнелеу |2 | |Тапсырманың жарық пен көлеңкесін анықтау |2 | |Тапсырманың жарық пен көлеңкесін анықтау |2 | |1 |2 | |Форманы айқындап натуршының мінездік кейпін беру |2 | |Адам фигурасының долбар суреттемелері |4 | |Адам фигурасының әр қалыптағы суреттемелері |2 | |Адам фигурасының әр қалыптағы суреттемелері |2 | |Барлығы: |30 | |Натураның беліне дейінгі суреті (әйел адам) |12 | |Қойылымның пропорцияларын анықтау |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Тапсырманың жарық пен көлеңкесі |2 | |Форманы айқындап натуршының мінездік кейпін беру |2 | |Отырған натуршының фигурасы |16 | |Суреттің композициясы |2 | |Фигураның пропорциялары |2 | |Фигураның пропорциялары |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Натуршыны конструкциялық әдіспен бейнелеу |2 | |Форманы жарық пен көлеңке арқылы беру |2 | |Форманы айқынды натуршының мінездік кейпін беру |2 | |Суреттемелер мен долбарлар |2 | |Барлығы: |30 | 5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Адамның дене мүшелерінің натурадан әр түрлі суреттемелері (аяқ – қолдар) 5.2 Адам фигурасының беліне дейінгі суреттемелері 5.3 Адам фигурасының әр қалыптағы суреттемелері (әр түрлі ракурстағы суреттемелер) 5.4 Адам фигурасының долбарлары (15) Ескерту: үй жұмыстарының долбар (набросок) тапсырмаларын әр түрлі материалдармен (фломастер, қаламұш, гель қаламсаптары т.б.) орындауға рұқсат беріледі. 6 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР МЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ |Әдебиеттер және методикалық оқу құралдары |Дана |Студенттер |Қамтылу | | |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Рисунок. Живопись. Комапозиция Хрестоматия. / |5 | |45 | |Ростовцев Н.Н. – М.,1989. | | | | |Ростовцев Н.Н. Рисование головы |14 | |100 | |человека.-М.,1989 | | | | |Учебный рисунок / Под ред. |18 | |100 | |В.А.Королева.-М.,1981 | | | | |Школа изоброзительного искусства в книгах.-М., |4 | |35 | |1989 | | | | |Утепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу өнерінің негізі |20 | |100 | |Изд. Тенгри, 2001 | | | | |Терентьев А.Е. Рисунок в педагогической |20 | |100 | |практике практике учителя изоброзительного | | | | |искусства. | | | | |Пособие для учителей - М.: Просвещение,1981 |15 | |100 | |ТихоновС.В., Демьянов В.Г., Подрезков В.Г. |13 | |100 | |Рисунок.Уч.пособие для вузов, М.: Стройиздат, | | | | |1983 | | | | |Төлебиев Ә. Сурет сала білесің бе? – Алматы: |24 | |100 | |Өнер, 1990 | | | | |Утепбаев Н.Н. сурет материалдары және техникасы|10 | |60 | |– Семей: 2009 | | | | |Утепбаев Н.Н. Долбар және суреттеме – Семей: |10 | |60 | |2009 | | | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Школа изобразительного искусства в 3-х книгах –М.: 1989 7.1.2 Ростовцев Н.Н. Учебный рисунок.-М.:,1985 7.1.3 Утепбаев Н.Н. Сурет бейнелеу өнерінің негізі. Семей изд. Тенгри, 2001 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Серов А.М. Рисунок. Уч.пособие для студентов ХГФ пединститутов. Провещение, 1975. 7.2.2 Төлебиев Ә. Сурет сала білесің бе? – Алматы: Өнер, 1990 7.2.3 Утепбаев Н.Н. Долбар және суреттеме – Семей, 2009 7.2.4 Утепбаев Н.Н. Сурет материалдары және техникасы – Семей, 2009
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz