Файл қосу
Сызықты программалау есептері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.20.46/01-201| | | |3 | |ПОӘК | №1 баспа | | |«Басқарудың моделдері мен |26.08.2013 ж. | | |әдістері» пәнінің оқытушыға | | | |арналған пән бағдарламасы | | | «БАСҚАРУДЫҢ МОДЕЛДЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІ» ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы үшiн ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. «26» тамыз 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Қолдану аймағы |4 | |2 |Нормативті сілтемелер |4 | |3 |Жалпы жағдайлар |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |8 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |9 | |8 |Әдебиеттер |9 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Басқарудың моделдері мен әдістері» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенiнің құрамына енетін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5B070400–Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу- әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТI СІЛТЕМЕЛЕР «Басқарудың моделдері мен әдістері» пәнiнiң осы оқу-әдiстемелiк кешенi келесi құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды: - 5B070400–Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығының эллективті пәндер каталогына, - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін жетілдіруге жалпы талаптар » университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжатталған процедура. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi локальды желiлердi бiрлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы жүйелер ретiнде қарастыруға болады. Курстың мақсаты мен міндеттері: теориялық білімді қалыптастырып, ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау нақыштарын алу. Жаңашыл программалық қамсыздандыруды және математикалық тәсілдерді қолдану негізінде ақпараттық жүйелердің қолданушы интерфейстерін жобалау процесімен танысу. Қолданушыларлың әртүрлі класын есепке алып, интерфейс моделін практикалық түрде іске асыру. Курс дәрістік және лабораториялық сабақтардан тұрады. Дәрістік сабақтар ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау теориясының негізгі сұрақтарын ашады. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялар облысында қажетті техникалық, алгоритмдік, бағдарламалық және технологиялық шешімдер таңдауға, оларды дұрыс қолдана білуге теориялық және практикалық жағынан дайындау болып табылады. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - студенттердің пән бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру; - осы облыста қолданылатын техникалық, алгоритмдік және технологиялық шешімдермен танысу. - студенттердің объектінің модельдерін құру дағдыларын қабылдауы, әдістерін меңгеру, тиімді шешімдерді алу және практикадағы алған білімдерін қолдана білу болып табылады 3.4 Оқу нәтижелері: Пәнді оқығаннан кейін студенттер келесілерді білуі тиіс: - операцияларды зерттеу тапсырмаларын сұрыптауды; - экономикалық-математикалық модельдерді әзірлеуді; - басқарудың объектілерін; - модельденетін объектілердің негізгі қасиеттерінің параметрлерін көрсетуді; - көп өлшемді тапсырмаларды таңдау мен шешім қабылдауды; - нәтиженің пайдалығын өлшеу әдістерін білуі; - сызықтық, сызықтық емес және динамикалық программалаудың тапсырмаларын шешуді. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Жоғарғы математика 3.6 Курстың постреквизиттері: жоқ 3.7 Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | | |Модуль №1. Автоматты басқарудың модельдері туралы жалпы | | |түсініктер | | |1.1 Кіріспе. Автоматтандырылған жүйелерге қатысты |1 | |заңдылықтарды меңгеру. Автоматты жүйелер және жүйелік | | |техникалар (мәселелері, маңыздылығы, әдістері) теориясы. | | |1.2 Операцияларды зерттеу жабдықтары, операциялар модельдері | | |және модельдер түрлері. |1 | |1.3 Операциялардың детерминирленген модельдері. | | |Модуль №2. Сызықты программалау есептері | | |2.1 Жалпы түсініктер. Сызықты программалау (СП) есептерінің |1 | |мысалдары. | | |2.2 Сызықты программалаудың жалпы және негізгі есептері. СП |1 | |негізгі есебінің қасиеттері. СП есептерінің шешімдерін | | |анықтау. | | |2.3 Симплекстік тәсіл |2 | |2.4 Жасанды базис тәсілі |2 | |2.5 Аралас симплекс тәсіл |1 | |2.6 СП-ң қосарланған есептері. |2 | |2.7 Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорттық |1 | |есеп. Оның тіректік жоспарын анықтаудың негізгі тәсілдері. | | |2.5 Транспорттық есептің оптималды жоспарын анықтау |1 | |тәсілдері. | | |2.6 Сызықты программалаудың нақтысанды есептері |1 | |2.7 Блоктық программалау есептері |1 | |Барлығы: |15 | |Практикалық сабақтар | | |№1 Сызықты программалау есептерінің шешімін табу. Симплекс |4 | |тәсілі | | |№2 Жасанды базис тәсілі |3 | |№3 Транспорттық есеп. Есептің тіректі жоспарын анықтау. |1 | |Тәсілдері | | |№4 Транспорттық есеп. Есептің тіректі жоспарын анықтау. |1 | |Солтүстік-батыс тәсілі | | |№5 Транспорттық есеп. Есептің тіректі жоспарын анықтау. |1 | |Минималды элемент тәсілі | | |№6 Транспорттық есеп. Есептің тіректі жоспарын анықтау. |1 | |Фогель аппроксимациясы тәсілі | | |№7 Транспорттық есеп. Есептің оптималды жоспарын анықтау. |1 | |Потенциалдар тәсілдері | | |№8 Транспорттық есеп. Есептің оптималды жоспарын анықтау. |1 | |Потенциалдар тәсілдері | | |№9 Транспорттық есеп. Есептің оптималды жоспарын анықтау. |1 | |Дифференциалды рента тәсілі | | |№10 Сызықты программалаудың нақтысанды есептері. Блоктық |1 | |программалау есептері. Ойын теориялары есептері | | |Барлығы: |15 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 1. Автоматты жүйелер және жүйелік техникалар (мәселелері, маңыздылығы, әдістері) теориясы. 2. Операцияларды зерттеу жабдықтары, операциялар модельдері және модельдер түрлері. 3. Операциялардың детерминирленген модельдері. 4. Жалпы түсініктер. Сызықты программалау (СП) есептерінің мысалдары. 5. Сызықты программалаудың жалпы және негізгі есептері. СП негізгі есебінің қасиеттері. 6. СП есептерінің шешімін анықтау. 7. СП-ң қосарланған есебі. 8. Сызықты программалаудың арнайы есептері. Транспорттық есеп. Оның тіректік жоспарын анықтаудың негізгі тәсілдері. 9. Транспорттық есептің оптималды жоспарын анықтау тәсілдері. 10. Сызықты программалаудың нақтысанды есептері 11. Блоктық программалау есептері 12. Ойын теориялары есептері 13. Экономикалық және геометриялық интерпретация 14. Лагранждың көбейткіштер тәсілі. Градиенттік тәсіл 15. Динамикалық программалау есептерінің жалпы сипаттамасы, экономикалық және геометриялық интерпретациясы. 16. Есептердің шешімін динамикалық программалау көмегімен шешу 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекіліктер, |Өзіндік менгеру |Бақылау | | |плакаттар |сұрақтары |түрі | |Дәріс |Практика | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |№1 Сызықты |Таратпалы |Қолданушы |Есеп беру | |Автоматтандырылған |программалау |материалдар |интерфейстерінің| | |жүйелерге қатысты |есептерінің | |типтері және оны| | |заңдылықтарды |шешімін табу. | |жасау кезеңдері.| | |меңгеру. |Симплекс тәсілі | | | | |Операциялардың | | | | | |детерминирленген | | | | | |модельдері | | | | | |Жалпы түсініктер. |№2 Жасанды базис |Таратпалы |Жаңашыл |Есеп беру | |Сызықты программалау|тәсілі |материалдар |ақпараттық | | |(СП) есептерінің | | |басқарушы | | |мысалдары. | | |жүйелердегі | | | | | |интерфейстерді | | | | | |тарату | | | | | |аспекттері | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сызықты |№3 Транспорттық |Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру | |программалаудың |есеп. Есептің |материалдар |жүйелердегі | | |жалпы және негізгі |тіректі жоспарын | |интерфейстерді | | |есептері. СП негізгі|анықтау. Тәсілдері| |қолданумен | | |есебінің қасиеттері.| | |ақпараттық | | |СП есептерінің | | |нысандарды | | |шешімдерін анықтау. | | |басқаруды | | | | | |анализдеу | | |Симплекстік тәсіл |№4 Транспорттық |Таратпалы |Ашық ақпараттық |Есеп беру | | |есеп. Есептің |материалдар |жүйелердің | | | |тіректі жоспарын | |жаңашыл | | | |анықтау. | |моделдеріндегі | | | |Солтүстік-батыс | |интерфейстік | | | |тәсілі | |шешімдер | | |Жасанды базис |№5 Транспорттық |Таратпалы |Қолданылатын |Есеп беру | |тәсілі |есеп. Есептің |материалдар |парадигмалар | | | |тіректі жоспарын | |және принциптер | | | |анықтау. Минималды| | | | | |элемент тәсілі | | | | |Аралас симплекс |№6 Транспорттық |Таратпалы |Ақпарттық |Есеп беру | |тәсіл |есеп. Есептің |материалдар |басқарушы | | | |тіректі жоспарын | |жүйелердің | | | |анықтау. Фогель | |қолданушы | | | |аппроксимациясы | |интерфейстерінің| | | |тәсілі | |модельдік | | | | | |негізделген | | | | | |жобаларының | | | | | |методологиялық | | | | | |негіздері. | | |СП-ң қосарланған |№7 Транспорттық |Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру | |есептері |есеп. Есептің |материалдар |жүйенің | | | |оптималды жоспарын| |интерфейсін | | | |анықтау. | |модельдеу | | | |Потенциалдар | |процесі. | | | |тәсілдері | | | | |Сызықты |№8 Транспорттық |Таратпалы |Ақпараттық |Есеп беру | |программалаудың |есеп. Есептің |материалдар |жүйенің | | |арнайы есептері. |оптималды жоспарын| |қолданушы | | |Транспорттық есеп. |анықтау. | |интерфейсін | | |Оның тіректік |Потенциалдар | |құралдық | | |жоспарын анықтаудың |тәсілдері | |көмегімен қолдау| | |негізгі тәсілдері. | | | | | |Транспорттық есептің|№9 Транспорттық |Таратпалы |Ақпаратты |Есеп беру | |оптималды жоспарын |есеп. Есептің |материалдар |қабылдаумен, | | |анықтау тәсілдері. |оптималды жоспарын| |сақтаумен және | | | |анықтау. | |өңдеумен | | | |Дифференциалды | |байланысты | | | |рента тәсілі | |адамның | | | | | |психофизикалық | | | | | |ерекшеліктері. | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Сызықты |№10 Сызықты |Таратпалы |Автоматты |Есеп беру | |программалаудың |программалаудың |материалдар |жүйелер және | | |нақтысанды есептері |нақтысанды | |жүйелік | | | |есептері. Блоктық | |техникалар | | | |программалау | |(мәселелері, | | | |есептері. Ойын | |маңыздылығы, | | | |теориялары | |әдістері) | | | |есептері | |теориясы. | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ 4 кесте |Оқулықтардың, оқу әдістемелік нұсқаулардың|Саны |Студенттер |Пайыздық қамтылуы| |атаулары |экз. |саны | | |1 |1 |3 |4 | | | |Негізгі әдебиеттер | | | | |Акулич И.Л. |20 |15 | | |Математическое программирование в примерах| | | | |и задачах: учебное пособие для вузов. – | | | | |М.: Высшая шк., 1986 – 319 с., ил. | | | | |Пантелеев А.В. |5 |15 | | |Методы оптимизации в примерах и задачах: | | | | |учебное пособие.- М.: Высшая школа, 2005.-| | | | |544 стр., ил. | | | | |Қосымша әдебиеттер | |Кузнецов А. В., Холод Н. И. |- |- | | |Математическое программирование – Мн.: | | | | |Высшая шк., 2004. –221 с. | | | | |Таха Х. Введение в исследование операций: |- |- | | |В 2-х книгах. Кн.1. Пер. с англ. – М.: | | | | |Мир, 2007. – 479с. | | | | |Балашевич В.А. Основы математического |- |- | | |программирования: [Учеб. пособие для инж. | | | | |– эконом. и экон. спец.] –Мн.: Выш. шк., | | | | |2010. – 173с. | | | | |Конюховский П.В. Математические методы |- |- | | |исследования операций в экономике – СПб.: | | | | |Издательство “Питер”, 2000. – 208с. | | | | |Попов А.А. EXCEL Практическое руководство.|- |- | | |– М: ДЕСС КОМ, 2001. – 302с. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 1. Акулич И.Л. Математическое программирование в примерах и задачах: учебное пособие для вузов. – М.: Высшая шк., 1996 – 319 с., ил. 2. Пантелеев А.В. Методы оптимизации в примерах и задачах: учебное пособие.- М.: Высшая школа, 2005.- 544 стр., ил. 8.2.Қосымша: 1. Кузнецов А. В., Холод Н. И. Математическое программирование – Мн.: Высшая шк., 2004. –221 с. 2. Таха Х. Введение в исследование операций: В 2-х книгах. Кн.1. Пер. с англ. – М.: Мир, 2007. – 479с. 3. Балашевич В.А. Основы математического программирования: [Учеб. пособие для инж. – эконом. и экон. спец.] –Мн.: Выш. шк., 2010. – 173с. 4. Конюховский П.В. Математические методы исследования операций в экономике – СПб.: Издательство “Питер”, 2000. – 208с. 5. Попов А.А. EXCEL Практическое руководство. – М: ДЕСС КОМ, 2001. – 302с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz