Файл қосу

Ежелгі түркі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ОӘК                       |                        |
|                         |                          |ПОӘК 042-16-02.1.09/ 02-|
|                         |                          |2013                    |
|«Қазақ халқының          |                          |                        |
|рухани мәдениетінің      |№1 басылым                |                        |
|тарихы» пәні             |________________          |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |                          |                        |
|5В020300 «тарих»         |                          |                        |
|мамандығы үшін           |                          |                        |





























                               СТУДЕНТТЕР ҮШІН

                 «ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ РУХАНИ МӘДЕНИЕТІНІҢ ТАРИХЫ»
                          ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
                                 (СИЛЛАБУС)












                                 СЕМЕЙ 2013







                                  Алғы сөз


1  ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
5В020300  «тарих»  мамандығы  үшін  Қазақстан  Республикасының   Мемлекеттік
стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы  негізінде  жасалған.Құрастырушы
Семей қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің  «Қазақстан
тарихы» кафедрасының аға оқытушысы  П.Саңқайбаева
                                                                    «______»
__________ 2013 ж.


2 ҚАРАЛДЫ
     1.  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
        «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында
 Хаттама №______  «__»________  2013  жыл

Кафедра меңгерушісі    ____________  Н.Мухаметжанова

2.2  ГЗФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды
Хаттама №______   «__»________  2013 жыл

ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева


3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №______ «__»________  2013 жыл

ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе №    «___» ____ 201_  ж. баспа  ОРНЫНА)















                                   Мазмұны

1. Жалпы ереже
2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны



3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар


4. Курс форматы
5. Курс саясаты
6. Бағалау саясаты


7. Әдебиеттер






































































1. 1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

Оқытушының  аты-жөні - Санкайбаева Патима Сыдыкановна, аға оқытушы
«Тарих» кафедрасы
Байланыстық ақпарат: телефон – 35-60-29 /деканат/;  №1 ғимаратта № 1011
Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат   № 1011 дәрісхана
Кредит  саны – 2



1.2  Пәннің қысқаша сипаттамасы:
      Қазақ халқының  рухани  мәдениетінің  тарихы  курсы  тарих  мамандығын
студенттері үшін жалпы тарихи контекстте ұлттық мәдениет  мәселелерін  терең
зерттеу, пәнаралық  интеграция,  гуманизация  бағытындағы  тарихты  оқытудың
университеттік    жүйесін    жетілдірудің    обьективті    пісіп    жетілген
қажеттіліктерінен туындады.
      Қазақ   халқының   рухани   мәдениетінің   тарихы   курсы    Қазақстан
территориясында  басқа  мемлекеттермен  тығыз   байланыста   болған   тарихи
мәдениеттің байланыстылығын  көрсететін отандық тарихтың  басты  және  жалпы
тарихи процесстер бағытын ашуға бағытталған курс болып табылады.
     Курстың  көптеген  тақырыптары  келесі  «Мәдениеттану»,   «Саясаттану»,
«Философия», «әлеуметтану», «этнография » және т.б. пәндерді  оқуда  кешенді
білім береді.

1.3  Пәнді оқытудың мақсаты: «Қазақ халқының  рухани  мәдениетінің   тарихы»
курсын оқытуда студенттерге  қазақ халқының рухани мәдениетінің  құндылықты-
мәндік  мазмұны  мен  тарихилығын,  бай  мұралардың  мағынасын,  өркениеттік
теория тұрғысынан халықтардың мәдени дамуындағы заңдылықтар мен  бағыттарды,
мәдени жетілу мен трансформацияның маңызын ашып  көрсету.

1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
-  сақ-үйсін  және  ежелгі   түрік   дәуіріндегі   тайпалардың   өнері   мен
мифологиясының, ежелгі  кезеңдегі  рухани  мәдениеттің,  номадизмнің  мәдени
аспектілерінің негізгі мазмұнын анықтау;
- мұсылмандық факторлардың  ролі  мен  маңыздылығын,  исламданудың  идеялық-
құлықтық және социомәдени аспектілерін айқындау;
-   қазақ   фольклорының,   жырау,   ақын,   билер   және   жазба    әдебиет
ескерткіштерінің мағынасын, халықтың діни  өмірінің,  ағартудың,  дәстүрдің,
менталиттің адамгершілік және эстетикалық идеалдардың мазмұнын ашу;
- отарлау дәуірінің мәдениетін сипаттау;
- қазақ ағартушыларының шығармашылығымен батыс-шығыс өркениеттік диалог  пен
синтез проблемаларын анықтау;
-   тарих  ғылымын  құрайтын  ұғымдармен,  категориялармен  танысып,   білу;
көшпелі мемлекеттердің пайда болуы мен  даму  процесі,  оның  заңдылықтарын,
кейінгі  зерттеулердегі  мәселелерді  жаңаша  көзқарас  тұрғысында  қабылдай
білу; көркемдік, тарихи болмысын тани алып, тарихи  бағасын  біліп,  танитын
талғам қалыптастыру;  тарихи  оқиғаның  ішкі,  сыртқы  аспектілерін  саралай
алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру.
1.5 Курс аяқталған соң студент:
-  Әлемдік   тарих   тенденциялар   негізінде   адамзаттың   тарихи   рухани
мәдениетінің  дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы.
-  халық  ауыз  творчествосында,  музыкалық,  әдеби,  философиялық,   тарихи
шығармаларда көрніс  тапқан  халықтың  рухани  мұрасын  білу,  қазақ  ұлттық
мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну;
-  өркениет, мәдениеттің  әр түрлілігі туралы білімді игеру;
-бяандама  жасауға  және  ауызша  материалды  дұрыс   жеткізуге   дағдылану,
семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми  әдебиеттерге  дербес  сыни
тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс.
- Қазақ халықының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу.

1.6  Пәннің пререквизиттері: «Қазақ  халқының  рухани  мәдениетінің  тарихы»
пәнін оқу үшін студенттерге Қазақстан тарихының әр кезеңдерін және  «Алғашқы
қауымдық құрылыс тарихы», «Дүниежүзі   тарихын»  жете  білуі  тиіс.  Сонымен
қатар   конспект  жасау,  реферат   жаза   білу,   аннотациялай   алу   және
әдебиеттермен жұмыс істей алу дағдысының  болуы,  тестілеу  әдістерін  білуі
шарт.

1.7 Пәннің постреквизиттері: Бұл  пән  бойынша  алынған  білім  Қазақстанның
көне заман тарихын, Ортағасырлық Қазақстан тарихын ,  Орта  Азия  елдерінің
тарихын сондай-ақ түркі халықтарының тарихы пәндерін  меңгеру  үшін  қажет.
Пәннің көптеген тақырыптары «Мәдениеттану», «Дінтану», «Философия»,  «Қазақ
әдебиеті  тарихы»,  «Этнология»,  «Дүниежүзілік  тарихы»  пәндерін  оқытуда
ғылыми негізделген кешенді білім береді.

2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ

                                          Кесте 1
|№  |Тақырып     |Қысқаша мазмұны        |Л  |С  |ОС   |С  |әдебиеттер      |
|   |            |                       |Е  |Е  |ӨЖ   |Ө  |тізімі          |
|   |            |                       |к  |м  |     |Ж  |                |
|1  |2           |3                      |4  |5  |6    |7  |8               |
|1. |Ежелгі заман|1.Тас дәуірі, оның     |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |мәдениеті   |кезеңдері және мәні.Сол|   |   |     |   |тарихы Очерктер,|
|   |            |кездегі мәдениет       |   |   |     |   |А-1993. 56-72 б.|
|   |            |мәселелері.            |   |   |     |   |2.Жолдасбайұлы  |
|   |            |2.Неолит дәуіріндегі   |   |   |     |   |С. Ежелгі және  |
|   |            |Қазақстан және         |   |   |     |   |орта ғасырдағы  |
|   |            |мәдениеттің дамуы.     |   |   |     |   |Қазақстан.      |
|   |            |3.Қола ғасырының       |   |   |     |   |А-1995. 51-89 б.|
|   |            |тайпалары және         |   |   |     |   |                |
|   |            |антропологиялық        |   |   |     |   |                |
|   |            |сипаттамасы.           |   |   |     |   |                |
|2. |Сақ-үйсін   |1.Архаикалық мәдениет  |1  |1  |2    |2  |1.Жолдасбайұлы  |
|   |дәуірінің   |ерекшеліктері:         |   |   |     |   |С. Ежелгі және  |
|   |мәдениеті   |синкретизм, ұжымдық    |   |   |     |   |орта ғасырдағы  |
|   |            |қисынға дейінгі ойлау  |   |   |     |   |Қазақстан.      |
|   |            |сипаты                 |   |   |     |   |А-1995. 51-89 б.|
|   |            |2.сақ-үйсін дәуірінің  |   |   |     |   |2.Акишев. А.К.  |
|   |            |мифологиясы, діні мен  |   |   |     |   |Искусство и     |
|   |            |өнері. Тілдер. «Аң     |   |   |     |   |мифология саков.|
|   |            |стилі өнері».          |   |   |     |   |Алма-Ата, 1984  |
|   |            |3. Қаңлы мемлекетінің  |   |   |     |   |                |
|   |            |мәдениеті              |   |   |     |   |                |
|   |            |4.Қола және ерте темір |   |   |     |   |                |
|   |            |дәуірлеріндегі         |   |   |     |   |                |
|   |            |петроглифтер.          |   |   |     |   |                |
|3. |Ежелгі түркі|1. Дәуірдің            |1  |1  |2    |2  |1.Жолдасбайұлы  |
|   |мәдениеті   |этнолингвистикалық     |   |   |     |   |С. Ежелгі және  |
|   |            |сипаттамасы. Түркі     |   |   |     |   |орта ғасырдағы  |
|   |            |тілдері. Руна жазуы.   |   |   |     |   |Қазақстан.      |
|   |            |2.Көшпелілер мен       |   |   |     |   |А-1995. 51-89 б.|
|   |            |отырықшы өркениеттер   |   |   |     |   |2.Аманжолов К., |
|   |            |және оның мәдени       |   |   |     |   |Рахметов Қ.     |
|   |            |трансформация мәселесі.|   |   |     |   |Түркі           |
|   |            |Қытайлық өркениетпен   |   |   |     |   |халықтарының    |
|   |            |байланыстылығы.        |   |   |     |   |тарихы. А-1996. |
|   |            |3.Діни миссионерлік    |   |   |     |   |3-178 б.        |
|   |            |бағыттағы ежелгі жазба |   |   |     |   |3.Бұлұтай М.    |
|   |            |ескерткіштері.         |   |   |     |   |Ата-баба діні.  |
|   |            |4.Қазақ халқының       |   |   |     |   |Түркілер неге   |
|   |            |әдеп-ғұрпындағы        |   |   |     |   |мұсылман болды? |
|   |            |тәңіршілдіктің         |   |   |     |   |Алматы 2000     |
|   |            |көрністері             |   |   |     |   |                |
|4. |Ислам ықпалы|1.Этикалық дінге       |1  |1  |2    |2  |1.Жолдасбай-ұлы |
|   |мен рухани  |(исламға) бет бұру     |   |   |     |   |С. Ежелгі және  |
|   |жаңғыру және|заңдылығы              |   |   |     |   |орта ғасырдағы  |
|   |оның        |2.Өркениеттік  сатының |   |   |     |   |Қазақстан.      |
|   |мәдени-өркен|белгілері              |   |   |     |   |А-1995. 51-89 б.|
|   |иет         |3.Тәңіршілдік пен ислам|   |   |     |   |2. Нұртазина    |
|   |тік маз-    |арасындағы ежелгі түркі|   |   |     |   |Н.Д. Қазақ      |
|   |мұны        |тайпалары              |   |   |     |   |мәдениеті және  |
|   |            |4.Мұсылман өркениетінің|   |   |     |   |ислам Алматы,   |
|   |            |жетістіктері. Арыстан  |   |   |     |   |2002            |
|   |            |Баб, Ысқақа Баба, Қожа |   |   |     |   |4.Сейдимбек А.  |
|   |            |Ахмет Яссауи тұлғалары |   |   |     |   |Мир казахов     |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы, 2001    |
|5. |Орта        |1.Халифаттың білім және|1  |1  |2    |2  |1.Кляшторный    |
|   |ғасырлар    |ғылым жүйесіндегі      |   |   |     |   |С.Г., Султанов  |
|   |дағы        |түркілер. 2.Махмуд     |   |   |     |   |Т.И. Казахстан  |
|   |түркілер-дің|Қашғаридің «Диуани     |   |   |     |   |летопись трех   |
|   |рухани      |лұғат ат түркі» еңбегі-|   |   |     |   |тысячелетий.    |
|   |мәдениеті-  |түрік мәдениетінің     |   |   |     |   |А-1992. гл. 6.  |
|   |нің гүл-    |энциклопедиясы.        |   |   |     |   |2. Жолдасбай-   |
|   |денуі       |3.Түркілердің тілі,    |   |   |     |   |-ұлы С. Ежелгі  |
|   |            |рухани өмірі, діні,    |   |   |     |   |және орта       |
|   |            |фольклоры туралы       |   |   |     |   |ғасырдағы       |
|   |            |мәліметтер             |   |   |     |   |Қазақстан.      |
|   |            |4.Әдебиет пен суфизм.  |   |   |     |   |А-1995. тарау 6.|
|   |            |Қарахандық әдеби       |   |   |     |   |3.Нұртазина Н.Д.|
|   |            |дәстүр.                |   |   |     |   |Қазақ мәдениеті |
|   |            |                       |   |   |     |   |және ислам      |
|   |            |                       |   |   |     |   |Алматы, 2002    |
|6. |Алтын       |1.Шыңғыс хан           |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |Орданың     |империясындағы діндер  |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |мәдени қайта|күресі                 |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |өрлеу       |2.Алтын Ордадағы рухани|   |   |     |   |дейін.  2т.     |
|   |кезеңіндегі |және этно-             |   |   |     |   |А-1996.         |
|   |Дешті       |мәдени жағдай          |   |   |     |   |2.Кляшторный    |
|   |Қыпшақ.     |3.ХІҮ-ХҮ ғғ. басындағы |   |   |     |   |С.Г., Султанов  |
|   |            |Моғолстанның рухани    |   |   |     |   |Т.И. Казахстан  |
|   |            |өмірі.                 |   |   |     |   |летопись трех   |
|   |            |4.М.Х.Дулатидің «Тарихи|   |   |     |   |тысячелетий.    |
|   |            |Рашиді»                |   |   |     |   |А-1992. стр.    |
|   |            |                       |   |   |     |   |261-315.        |
|7. |Алтын       |1.Постмонғолдық        |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |Орда-жоғары |кезеңіндегі Қазақстан  |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |дамыған     |тұрғындарының рухани   |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |полимәде-   |өмірі, діні және       |   |   |     |   |дейін. 4 томдық |
|   |ниетті      |мәдениті туралы        |   |   |     |   |3т.             |
|   |еуразиялық  |2.Ресей және Батыс     |   |   |     |   |2.Моисеев В.А.  |
|   |мемлекет    |зерттеушілері Алтын    |   |   |     |   |Джунгарское     |
|   |            |Орда мәдениеті туралы  |   |   |     |   |ханство и       |
|   |            |3.ХІҮ-ХҮғғ.І           |   |   |     |   |казахи:         |
|   |            |жарты-сындағы түркі    |   |   |     |   |XVII – XVIII вв.|
|   |            |тілі мен классикалық   |   |   |     |   |а-1991.         |
|   |            |түркі-тілдес           |   |   |     |   |3. Тынышпаев М. |
|   |            |әдебиетінің дамуының   |   |   |     |   |Ақтабан         |
|   |            |жаңа сатысы            |   |   |     |   |шұбырынды. А-   |
|   |            |                       |   |   |     |   |1992. стр.      |
|   |            |                       |   |   |     |   |137-148.        |
|8. |Дәстүрлі    |1.Көшпелі қазақ        |1  |1  |2    |2  |1.Н.Мынжан. Көне|
|   |қазақ       |өміріндегі мәні зор    |   |   |     |   |тарих А, 1996   |
|   |Қоғамы-     |құндылықтар            |   |   |     |   |2.Адамбаев Б.   |
|   |ның рухани  |2.Ұлттық эстетикалық   |   |   |     |   |Казахское       |
|   |мәдениеті   |сана: сөйлеу өнері.    |   |   |     |   |народное        |
|   |(ХҮ-ХҮІІІ   |Қазақтардың музыка-дағы|   |   |     |   |ораторское      |
|   |ғғ).        |философия              |   |   |     |   |искусство       |
|   |            |3.Генеалогиялық дәстүр |   |   |     |   |Алматы. 1997    |
|   |            |(жеті ата), аңыздар мен|   |   |     |   |3.Иман шарт.    |
|   |            |шежірелер. Халықтық    |   |   |     |   |Алматы. 1990    |
|   |            |білімдер, салт-дәстүр  |   |   |     |   |4.Акатаев С.    |
|   |            |және әдет-ғұрыптар.    |   |   |     |   |Мироззренческий |
|   |            |Этикет. Тиымдар мен    |   |   |     |   |синкретизм      |
|   |            |ырымдар                |   |   |     |   |казахов Алматы, |
|   |            |                       |   |   |     |   |1994            |
|9. |Дәстүрлі    |1.Ислам - қазақ        |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |қазақ       |дәстүріндегі орталық,  |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |қоғамында-ғы|жүйеқұраушы элемент    |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |дін мен     |2.Исламдағы «бес парыз»|   |   |     |   |дейін.          |
|   |ағарту      |және оны қазақтардың   |   |   |     |   |3т.Алматы,2000  |
|   |Ерекшелік-  |орын-дауы. Бата беру   |   |   |     |   |2. Бұлұтай М.   |
|   |тері.       |3.Мұсылмандық жер-леу  |   |   |     |   |Ата-баба діні.  |
|   |            |рәсімі. Неке қию.      |   |   |     |   |Түркілер неге   |
|   |            |4.Мұсылмандық сәулет   |   |   |     |   |мұсылман болды? |
|   |            |ескерткіштері (мешіт,  |   |   |     |   |Алматы 2000     |
|   |            |мазарлар). Діни        |   |   |     |   |3. Нұртазина    |
|   |            |дәстүрлер.             |   |   |     |   |Н.Д. Қазақ      |
|   |            |                       |   |   |     |   |мәдениеті және  |
|   |            |                       |   |   |     |   |ислам Алматы,   |
|   |            |                       |   |   |     |   |2002            |
|10.|Ауыз        |1.Қазақтардың  халық   |1  |1  |2    |2  |1.Шаханаов Н.   |
|   |әдебиеті    |ауыз шығармашылығы.    |   |   |     |   |Мир традиционной|
|   |және билер  |Фольклор жанрлары      |   |   |     |   |культуры казахов|
|   |жыраулар-дың|2.Ертегілер мен        |   |   |     |   |Алматы, 1998    |
|   |            |аңыздар.               |   |   |     |   |5.Нысанбаев А., |
|   |рухани      |Мақал-мәтелдер.        |   |   |     |   |Сарсенбаева З. О|
|   |мұрасы      |Салт-дәстүрлер         |   |   |     |   |традицион-ной   |
|   |            |жырлары-беташар,       |   |   |     |   |этике казахов   |
|   |            |жар-жар, сыңсу, өсиет, |   |   |     |   |Алматы, 1997    |
|   |            |бесік жыры т.б.        |   |   |     |   |                |
|   |            |3.Лироэпостық жырлар.  |   |   |     |   |                |
|   |            |Дастандар мен поэмалар.|   |   |     |   |                |
|   |            |Көшпелі-лердің шешендік|   |   |     |   |                |
|   |            |өнері.                 |   |   |     |   |                |
|11.|Дәстүрлі    |1.Ислам өркениетінің   |1  |1  |2    |2  |1.Кузембайулы   |
|   |мәдениет пен|құлдырауы және         |   |   |     |   |А., Аманжол-улы |
|   |діннің      |көшпеліліктің          |   |   |     |   |А. История      |
|   |дағдарысы   |дағдарысы.             |   |   |     |   |Республики      |
|   |            |2.Идеялық және рухани  |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |            |бастамалардың          |   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |            |әлсіреуіне байланысты  |   |   |     |   |стр.288-302.    |
|   |            |қазақ дәстүрінің жүйе  |   |   |     |   |2.Қазақстан     |
|   |            |ретінде  ыдырауы       |   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |            |3.Дәстүрлі білімнің    |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |            |жағымды,  жағымсыз     |   |   |     |   |дейін.          |
|   |            |жақтары                |   |   |     |   |3т.Алматы,2000  |
|12.|Отарлық     |1.Дәстүрлі бағыттағы   |1  |1  |2    |2  |1.Кузембайулы   |
|   |кзеңдегі    |ақындар мен ойшылдар   |   |   |     |   |А., Аманжол-улы |
|   |халықтың    |(зар заман, кітаби     |   |   |     |   |А. История      |
|   |көркемдік-эс|ақындар, айтыскерлер   |   |   |     |   |Республики      |
|   |тетика-лық  |т.б.)                  |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |дамуы       |2.Қисса-дастандар мен  |   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |            |шығыс хикаяларын       |   |   |     |   |стр.302-319.    |
|   |            |орындаушылар мен       |   |   |     |   |2. Қозыбаев М.  |
|   |            |таратушылар. Тарихи    |   |   |     |   |Ақтаңдақтар     |
|   |            |жырлар.                |   |   |     |   |ақиқаты. А-1992.|
|   |            |3.Музыкалық-әндік      |   |   |     |   |50-95б., 205-234|
|   |            |мәдениеттің гүлденуі.  |   |   |     |   |б.              |
|   |            |Абай Құнанбайұлы-ның,  |   |   |     |   |3.Султангалиева |
|   |            |А.Байтұрсынов-тың,     |   |   |     |   |А. Ислам в      |
|   |            |Ж.Аймауытов-           |   |   |     |   |Казахстане:     |
|   |            |-тың,                  |   |   |     |   |история,        |
|   |            |Ш.Құдайберді-ұлының    |   |   |     |   |этничность и    |
|   |            |музыкалық мұралары     |   |   |     |   |общество Алматы,|
|   |            |                       |   |   |     |   |1998            |
|13.|Қазақ       |1.Қазақ                |1  |1  |2    |2  |1.Қазақстан     |
|   |ағартушы-лығ|ағартушылы-ғының рухани|   |   |     |   |тарихы Көне     |
|   |ы және ұлт  |және әлеуметтік        |   |   |     |   |заманнан бүгінге|
|   |зиялы-ларыны|бастаулары және оның   |   |   |     |   |дейін.          |
|   |ң           |жалпы-мұсылмандық      |   |   |     |   |3т.Алматы,2000  |
|   |мұрасындағы |жади-дизммен           |   |   |     |   |                |
|   |халық-тың   |байланыс-тылығы        |   |   |     |   |2..Взаимодействи|
|   |рухани      |2.Түркі халықтарының   |   |   |     |   |е кочевых       |
|   |жандану     |жаңа интеллектуалды    |   |   |     |   |культур и       |
|   |мәселелері  |элитасы-мұсылмандық    |   |   |     |   |древних         |
|   |            |реформаторлықтың       |   |   |     |   |цивилизаций     |
|   |            |көрнекті өкілдері.     |   |   |     |   |Алма-Ата , 1989 |
|   |            |3.Қазақ ағартушылары:  |   |   |     |   |                |
|   |            |Ш.Уалихановтың,        |   |   |     |   |                |
|   |            |Ы.Алтынсариннің        |   |   |     |   |                |
|   |            |көзқарастары.          |   |   |     |   |                |
|   |            |3.1841 жылғы Бөкей     |   |   |     |   |                |
|   |            |ордасындағы алғашқы    |   |   |     |   |                |
|   |            |мұсылмандық еуропа-лық |   |   |     |   |                |
|   |            |мектептің ашылуы       |   |   |     |   |                |
|14.|ХІХ-ХХ ғғ   |1.Абай және қазақ      |1  |1  |2    |2  |1. Кузембайулы  |
|   |тоғысында-ғы|халқының рухани мұрасы.|   |   |     |   |А., Абилулы Е.  |
|   |қазақ       |Абай өлеңдері. «Ғақлия»|   |   |     |   |История         |
|   |интеллекту-а|(«Қара сөздері»)       |   |   |     |   |Республики      |
|   |лды элита   |2.Ұлттық               |   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |сының       |интел-лигенцияның      |   |   |     |   |Астана – 2000.  |
|   |мұрасы.     |қалып-тасу жолы, оның  |   |   |     |   |стр.342-350.    |
|   |            |дүниетанымы және       |   |   |     |   |2.Садвакасова Из|
|   |            |идеалдары.             |   |   |     |   |истории духовной|
|   |            |3.ХХ ғасыр басындағы   |   |   |     |   |экс-пансии      |
|   |            |Қазақстандағы          |   |   |     |   |царизма в       |
|   |            |ағар-тушылықтың таралу |   |   |     |   |Казахстане      |
|   |            |жолдары . «Алаш»       |   |   |     |   |(ХІХ-начало ХХ  |
|   |            |бағдарламасындағы      |   |   |     |   |вв) Алматы, 2000|
|   |            |мәдени –ағартушылық    |   |   |     |   |                |
|   |            |мәселе.                |   |   |     |   |                |
|   |            |4.Жаңа қазақ элитасы   |   |   |     |   |                |
|   |            |өкілдерінің көркемдік  |   |   |     |   |                |
|   |            |және ғылыми мұрасы     |   |   |     |   |                |
|15.|ХХ ғасыр    |1.Рухани жанданудың,   |1  |1  |2    |2  |1.Конституция   |
|   |басындағы   |тілдің, мәдениеттің,   |   |   |     |   |Республики      |
|   |қазақ       |дін мен ұлттық тұтастық|   |   |     |   |Казахстан.      |
|   |халқының    |мәселелерінің баспасөз |   |   |     |   |А-1995.         |
|   |рухани қайта|беттеріндегі орны.     |   |   |     |   |2.Назарбаев Н.А.|
|   |өрлеуі      |2.Ұлттық сана-сезімнің |   |   |     |   |Қазақстан 2030. |
|   |            |мәселелерінің          |   |   |     |   |//Егемен        |
|   |            |көтерілуі.             |   |   |     |   |Қазақстан 1997. |
|   |            |3.Қазіргі замандағы    |   |   |     |   |11 қазан.       |
|   |            |ұлттық сана-сезімнің   |   |   |     |   |3.Ұлы зиялылар  |
|   |            |қалыптасуы             |   |   |     |   |шығармалары     |
|   |            |                       |   |   |     |   |1998-2001       |
|   |Барлығы:    |                       |15 |15 |30   |30 |                |


3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ

    Барлық  тапсырамаларды  көрсетілген  уақытында  өткізу   қажет.   Барлық
тапсырмаларды қабылдап  алу  емтиханға  7  күн  қалғанда  аяқталады.  Барлық
тапсырманы  өткізбеген  студенттер  емтиханға  кіргізілмейді.  Жұмысты   кеш
тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс  көлемін   ұлғайтылады;
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс   беріледі   (реферат,   көркем   мәтінге   талдау   ,
хабарламалар даярлау, аннатация жазу,  әдебиеттермен  жұмыс,  ауызша  журнал
әзірлеу  т.б.);   Сабаққа  екі  рет  кешігу  бір  рет   сабақ   босатылғанға
теңгеріледі.


    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан  өтеді.  Дәріс  сабақтарында  қиын
және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады  Дәріс құрылымы 5 минуттық  блиц-
сұрақтардан,  дәріс  (40-45  минут),  бекіту  материалдары  болады.   Мұндай
сабақты өткізу құрылымы  жүйелілікті,  өздік  жұмыс  жасауды  және  берілген
әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді.
      Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады
      СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау,
анализ жасау дәріс  пен  практикалық  сабақтарға  дайындықтың  нышаны  болып
табылады.  Үйге  тапсырмалар  орындалады,  кеңестер  беріледі  Өздік   жұмыс
тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген.



5. КУРС САЯСАТЫ


Пәнді оқу барысында  сіздерден сұрарым:

      1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді
және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында  орындау.
Білім негіздері балл жүйесі арқылы  бағаланады.  Жұмыстың  әрбірі  әр  түрлі
балл жүйесімен бағаланады.
      2 Қандай да  болмасын  сабаққа  қатысу  талданбайды.   Ондай  жағдайда
студенттен кешіккендігі  сабақта  болмай  қалғандығы  туралы   балл  жүйесін
толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі.
      3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек.  Дәрісхана  сабақтарына,
семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен  емтихан  тапсыруда  барлық
талаптарды орындауыңыз сұралады.
      4  Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет
      5  Аралық   аттестация:  аттестация  қортыныдысы  студенттің   сабаққа
қатысумен  жұмыс  бағдарламасын  орындауына   байланысты   баллдық   жүйемен
бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер  түрі  және  аралық  бақылау
жұмысының қорытындысы ескеріледі.
      6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады.  Билет  арқылы.  Әр
билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері  бойынша  құрастырылады.   Емтихан
сұрақтары ПОӘК берілегн.


    6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ


    |Әріптер жүйесіндегі   |Цифрлық       |Пайыздық          |Дәстүрлі жүйедегі    |
|бағалар               |эквивалент    |көрсеткіштер      |бағалар              |
|                      |баллдары      |мазмұны           |                     |
|А                     |4,0           |95 – 100          |Өте жақсы            |
|А–                    |3,67          |90 – 94           |                     |
|В+                    |3,33          |85 – 89           |                     |
|                      |              |                  |Жақсы                |
|В                     |3,0           |80 – 84           |                     |
|В–                    |2,67          |75 – 79           |                     |
|С+                    |2,33          |70 – 74           |                     |
|                      |              |                  |                     |
|                      |              |                  |Қанағаттанарлық      |
|С                     |2,0           |65 – 69           |                     |
|С–                    |1,67          |60 – 64           |                     |
|D+                    |1.33          |55 – 59           |                     |
|D                     |1,0           |50 – 54           |                     |
|F                     |0             |0 – 49            |Қанағаттанғысыз      |
|I                     |NA            |-                 |Аяқталмаған          |
|P                     |-             |прошел            |Пәнді оқыды          |




      Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген
                              КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ


      |№ п/п            |Сабақ түрі                     |1 апта        |2           |
|A                |Өте жақсы                      |4,00          |95-100      |
|A-               |Өте жақсы                      |3,67          |90.94       |
|B+               |Жақсы                          |3,33          |85-89       |
|B                |Жақсы                          |3,00          |80-84       |
|B-               |Жақсы                          |2,67          |75-79       |
|C+               |Қанағаттандырылған             |2,33          |70-74       |
|C                |Қанағаттандырылған             |2,00          |65-69       |
|C-               |Қанағаттандырылған             |1,67          |60-64       |
|D+               |Өту баллы                      |1,33          |55-59       |
|D                |Ең төмен өту баллы             |1,00          |50-54       |
|F                |Ең төмен                       |0,00          |0-49        |
|I                |Аяқталмаған                    |NA            |            |
|W                |Оқудан шығарылған              |NA            |            |
|AW               |Әкімшілік үкім бойынша оқудан  |NA            |            |
|                 |шығарылған                     |              |            |
|P                |Өтті (қарытынды тестке ған)    |NA            |0           |


8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер:

8.1Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996….
8.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994.


8.2 Қосымша әдебиеттер:

8.2.1 Абылай хан и батыры. А., 2001.
8.2.2  Абылхожин  Ж.Б.  Очерки  социально-экономической  истории  Казахстана
ХХвв.А.,1997.
8.2.3Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией  и  борьба  казахского
народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002.
8.2.4.Ал-Халел Карпык Белая кость прошлого.Наши современники. А.,1994.
8.2.5.Аманжолов Қ. Түркі халықтарының тарихы.А.,1999.
8.2.6.Әбілтайұлы  Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994.
8.2.7.Әбілғазы Б. Түрік шежіресі. 1992.
8.2.8.Байпақов  К.,  Нұржанов  М.,  Ұлы   Жібек   жолы   және   ортағасырлық
Қазақстан.А., 1992
8.2.9.Байбатша Ә.Қазақ даласының ежелгі дүние тарихы.
8.2.10.Бурбаев Г.Ұлт менталитеті. Астана., 2001.
8.2.11.Вопросы история Казахстана.А.,2002.
8.2.12.Вяткин  Сырым батыр.А., 1947.
8.2.13.Гумилев Л. Көне түріктер. А.,1994.
8.2.14.Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда  во  второй  половине  ХҮ-
ХҮІв. Семей., 2002.
8.2.15.История Казахстана: народы и культуры. А., 2000.
8.2.16.Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000.
8.2.17.Кадырбаев Казахстан в эпоху  Чингиз  хана  и  его  премников  ХІІ-ХІҮ
вв.А.,1992.
8.2.18. Карр Э. Русская революция от  Ленина  до  Сталина  1917-1929гг.  М.,
1990.
8.2.19.Касымбев Ж.Города Восточного Казахстана 1861-1917гг. А., 1992.
8.2.20.Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000.
8.2.21. Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993.
8.2.22.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002.
8.2.23.Қазақтар-Казахи. А., 1998.
8.2.24.Құрбанғали Х. Тауарих хамса.А, 1992
8.2.25.Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991.
8.2.26.Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001.
8.2.27.Қоңыратбаев  О.  Т.Рысқұловтың    қоғамдық-саяси   және   мемлекеттік
қызметі. А.,1999.
8.2.28.Маймақов  Ғ.  Қазақстан  Республикасының  саяси-құқықтық   тарихы.А.,
2000.
8.2.29.Малышева М.., Познанский В.,  Казахи-беженцы  от  голода  в  Западной
Сибири.
8.2.30.Масанов Н. Кочевая цивилизация казахов. М., 1995.
8.2.31.Махаева А. Көне түріктердің рухани мәдениеті. А., 2002.
8.2.32.Нұрғалымова Г.  Шығыс Қазақстанның көне  тарихы  мен  мәдениеті.  А.,
2002.
8.2.33.Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994.
8.2.34.Нұржекеев Б. Өзендер өрнектелген өлке (ғұндар туралы). А., 1984.
8.2.35.Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997.
8.2.36.Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995.
8.2.37.Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999.
8.2.38.Сабыров С. Қазақстан тарихы:  тарихи  оқиғалар,  ұлттық  дәстүр.  А.,
2002.
8.2.39.Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004.
8.2.40.Сиверс И., Фальк И.П., Письма из Сибири.А., 1999.
8.2.41.Сыдыков Е.Б., Русско-казахские отношения. А., 1999.
8.2.42.Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Российской Федерации.
8.2.43.Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995.
8.2.44.Тулибаева Ж. Казахстан и Бухарское ханство  в  ХҮІІІ-первой  половине
ХІХв. А., 2001.
8.2.45.Толыбеков С. Қазақ шежіресі.А.,1992.
8.2.46.Шәлекенов У. Құм астындағы қала (Баласағұн). А., 1999.
8.2.47.Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995.
8.2.48.Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993.

8.3. Құжаттар мен материалдар:

8.3.1.Из истории казахов (ХҮІІІ-ХІХғғ және 1916жж.) А., 1999.
8.3.2.История Советского Конституции в декретах и постановлениях  Советского
правительства (1917-1936гг.) М., 1936.
8.3.3.Қазақ әдет-ғұрып құқығының материалдары.А.,1996.
8.3.4.Материалы по истории казахских ханств. А., 1969.
8.3.5.Материалы по истории Казахской ханств (1785-1828)7 М.,1940.
8.3.6. Материалы по истории политического строя Казахстана.,А.1960.
8.3.7.Неизвестные  страницы   истории   Семипалатинского   Прииртышья   (20-
30гг.ХХв.). Семипалатинск. 2002.
8.3.8.Новейшая история Казахстана (сборник документов). А.,1999.
8.3.9.Новые материалы по древней и  средневековой  истории  Казахстана.  А.,
1999.
8.3.10.Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан  не  ұттық?  (зерттеулер,  құжаттар).
А., 1999.
8.3.11.Образование  Казахской  АССР.  Сборник   документов   и   материалов.
А.,1957.
8.3.12.ХҮІ-ХҮІІІғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1961.
8.3.13.ХҮІІІ-ХІХғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1964.

Пәндер