Файл қосу
Жарма зауытының бөлімдерін жобалау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.29/02-2014| | | | | | | | | |ПОӘК | | | |«Ұн тарту мен жарма | | | |кәсіпорындары өндірісін |№1 басылым | | |жобалау» пәннің студентке|11.09.2014 ж. | | |арналған бағдарламасы | | | «Ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісін жобалау» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072800– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а., Нұрымхан Г.Н. _____________«27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «3» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.К. Асенова 2.2 Инженерлік – технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама «5» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ______________ С.С.Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқау |7 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар • Оқытушының аты-жөні: Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы • Кафедра «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» • Хабарласу ақпараты: телефон - 35-48-56, 9 корпус, 2-ші қабат • Сабақ өтетін аудитория: № 215, 207. • Несие саны – 4 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Білім алушы бұл пәнді оқу барысында сапалы өнім алу үшін технологиялық өңдей білуді меңгерту керек. Білім алушылар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісін жобалау» курсы бір- бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу- әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 3. Пәнді оқыту мақсаты: • ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісін жобалаудың теориялық негізін үйрену, жобалауды сараптамалық игеру. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: - Ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісінің компоновкасын құруды; - Технологиялық жабдықтар есебі мен таңдау жүргізуді; - Қойма ауданының есебін, ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісіне арналған негізгі және көмекші шикізаттар мен материалдар есебін жүргізуді; - Өнеркәсіптің бас жоспарын құра білуді үйрету. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білу керек: Білім алушы өндірістің негізгі бөлімдерімен, оларда өтетін негізгі технологиялық процестермен танысып, үйренеді. Білім алушылар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірбие жүзінде кәсіпорындарда өңдеу және өндіру технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқу нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорындарында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісін жобалау» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, тәжірибелік сабақ, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін өзіндік жұмыстар (БАОӨЖ) және білім алушының өздік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып саналады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгереді, ал тәжірибелік сабақтаесептеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді. Пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып БАӨЖ және БАОӨЖ түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Жылу техникасының негіздері 1.6.2 Тіршілік қауіпсіздігі. 1.6.3 Өндіріс құрылысының негіздері және санитарлы техникасы. 1.7 Курс постреквизиттері: - жоқ 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ |№ |Тақырып аты |Сағат саны |Әдебиетте| |тақы| | |р | |рып | | | | | | |Дәріс |ТС |БАОӨЖ |БАӨЖ | | |1 |2 | 3 |4 |5 |6 |7 | | |1-модуль. Кіріспе. | | | | | | |1 | Пәннің негізгі түсінігі, |1 | | | |7.1.1, | | |жобалаудың жалпы сұрақтары. | | | | |7.2.1 | |2 |AutoCAD және КОМПАС-3D |1 | | | |7.1.1, | | |бағдарламаларымен жұмыс жасауды| | | | |7.2.1, | | |үйрену | | | | |7.2.2 | |3 |Сүрлемдер және сүрлемді |1 | | | |7.1.1, | | |ғимараттар | | | | |7.1.2, | | | | | | | |7.2.3 | |4 |Сүрлемдер және шанақтардың |1 | | | |7.1.1, | | |сыйымдылығын анықтау | | | | |7.1.2, | | | | | | | |7.2.1 | | |2-модуль. Жарма зауытының | | | | | | | |бөлімдерін жобалау | | | | | | |5 |Жинақтаушы сыйымдылық және |1 | | | |7.1.2, | | |оперативті шанақтар | | | | |7.2.2 | |6 |Жарма заводтарының және ұн |1 | | | |7.1.2, | | |тарту кәсіпорындары | | | | |7.1.3, | | |ның өндірістік қуатын есептеу | | | | |7.2.2 | |7 |Ұн-құрама жем зауытының |1 | | | |7.1.3, | | |дайындау бөлімін жобалау | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.2.3 | |8 |Ұн тарту бөлімінің жабдықтарын |1 | | | |7.1.3, | | |таңдау және есептеу | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.2.3 | |9 |Дайын өнімнің бөлімі, дайын |1 | | | |7.1.4, | | |өнім есебі мен цех құрылғысы | | | | |7.2.5 | | |3-модуль. Жарма зауытының | | | | | | | |құрал-жабдықтары | | | | | | |10 |Жарма зауытында дәнді аршуға |1 | | | |7.1.3, | | |дайындау сызбасын таңдау | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.1.5 | |11 |Жарма зауытындағы дайындау |1 | | | |7.2.1, | | |бөлімінің технологиялық | | | | |7.2.3, | | |жабдықтары | | | | | | |12 |Жарма дақылдарының дәнін аршу |1 | | | |7.1.3, | | |сызбасын таңдау және негіздеу | | | | |7.1.4, | | | | | | | |7.2.3 | |13 |Жарма зауытындағы аршу |1 | | | |7.1.4, | | |бөліміндегі құрылғыларды таңдау| | | | |7.2.5 | | |мен есептеу | | | | | | |14 |Ұн тарту және жарма |1 | | | |7.1.3, | | |зауыттарының жабдықтарын | | | | |7.1.4, | | |жинақтау | | | | |7.1.5 | |15 |Ұн тарту және жарма |1 | | | |7.2.1, | | |зауыттарының жабдықтарының | | | | |7.2.3 | | |өлшемдерін анықтау | | | | | | | |Тәжірибелік сабақтар | | | | | | |1 |Кіріс-шығыс құжаттарымен және | |1 | | | | | |оған есеп жүргізу реттілігімен | | | | | | | |танысу | | | | | | |2 |Өндірістің құрылысының | |1 | | | | | |техника-экономикалық | | | | | | | |негіздемесі | | | | | | |3 |Ұн тарту және жарма зауыты | |1 | | | | | |құрылысының техкика-кономикалық| | | | | | | |негіздемесі | | | | | | |4 |Бункерлердің сыйымдылығын | |1 | | | | | |есептеу | | | | | | |5 |Тартылған қоспаның құрамын | |1 | | | | | |есептеу | | | | | | |6 |Сұрыпты қнда бидайды қайта | |2 | | | | | |өңдеу кезінде дайын өнім | | | | | | | |шығымын есептеу | | | | | | |7 |Дән. Бидайдың дән маңызының | |1 | | | | | |саны мен сапасын анықтау | | | | | | | |әдістері | | | | | | |8 |Сынаманы пісіру әдісі арқылы | |1 | | | | | |ұнның сапалығын бағалау | | | | | | |9 |Бидай жәе бидай өнімдерінің | |1 | | | | | |күлділігін анықтау | | | | | | |10 |Бидайдың шынылығын анықтау | |1 | | | | |11 |Жарма заутындағы дайын | |2 | | | | | |өнімдердің шығымын өңдеу | | | | | | |12 |Астық сақтау қоймаларының | |1 | | | | | |тұтыну сыйымдылығын есептеу | | | | | | |13 |Ұн-құрама жем зауытының | |1 | | | | | |дайындау бөлімінің | | | | | | | |технологиялық кезектілігін | | | | | | | |құрастыру | | | | | | | |№1 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |1 |Дәнді-дақылдарды өңдеу | | | | | | |2 |Дәнді дақылдарды қабылдау | | | | | | |3 |Ұнның химиялық құрамы | | | | | | | |№2 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |4 |Нан өімдерін өндіру | | | | | | | |технологиясы | | | | | | |5 |Дәнді дақылдарды және ұнды | | | | | | | |алғашқы өңдеу туралы жалпы | | | | | | | |мәлімет. | | | | | | |6 |Тарының биологиялық ерекшелігі| | | | | | | |№3 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |7 |Ұн сорттарын пішіндеу және | | | | | | | |бақылау | | | | | | |8 |Уытты алғашқы өңдеу туралы | | | | | | | |жалпы мәлімет. Қант. | | | | | | |9 |Ақ бидай ұныны | | | | | | | |№4 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |10 |Нан пісіру өндірісіндегі | | | | | | | |негізгі шикізаттар | | | | | | |11 |Нанды пісіруге арналған | | | | | | | |шикізатты сақтау және оны | | | | | | | |өндіріске қосуға дайындық | | | | | | |12 |Қара бидайдың ұны | | | | | | | |№5 БАӨЖ тақырыптары | | | | | | |13 |Ұн өндірудің негіздері | | | | | | |14 |Сақтау кезінде ұнда өтетін | | | | | | | |процестер | | | | | | |15 |Нан пісіру өндірісіндегі | | | | | | | |негізгі шикізаттар | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы ретінде, білім алушыға пән бойынша оқылған дәрістерді тәжірибелік сабақтарда қолдану, БАӨЖ және БАОӨЖ –да пайдалану болып табылады. Білім алушы тәжірибелік сабақта курс бойынша берілетін есептеулерді шығару керек. Курстық жоба тақырыптарына сай әрбір өнеркісіп түрлеріне қатысты технологиялық үрдістерді, құрал-жабдықтарды есептеп шығару қажет. Курстық жобада білім алушыға берілген тақырып бойынша өндірістің сызба көріністерін сызу керек. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Ұн тарту мен жарма кәсіпорындары өндірісін жобалау» курсы бір- бірімен тығыз байланысты бес түрден тұрады - дәрістер, зертханалық және тәжірибелік жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін білім алушының өзіндік жұмысы (БАОӨЖ) және білім алушының өзіндік жұмысы (БАӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды БАӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. БАӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер білім алушы белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы білім алушытің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық білім алушылар үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Білім алушылардың үлгерім бақылауы ағымды, шектік және қорытынды бақылау арқылы жүзеге асырылады. Баға «Білім алушылардың білімін рейтингтік бағалау» стандарты бойынша қойылады. Қорытынды бақылау емтихан түрінде алынады. Ол ауызша сұрау немесе жазбаша тест көмегі арқылы жүргізіледі. Қорытынды баға әрбір сабақтың, рефераттың, сонымен қатар экзамен нәтижелері арқылы қойылады. Егер білім алушылардың семестр бойынша рейтинг баллдарының жиыны 50 %- ға тең немесе одан көп болса, ол жиынтық бақылауға жіберіледі. Қосымша балдар: - шығармашылықтық көзқарасы үшін; - оқу процесіне белсене қатысуы үшін; - ғылыми-зерттеу жұмысын, ғылыми мақала жазғаны үшін; - жұмыста әртүрлі ақпарат көздерін қолданғаны үшін; - БАӨЖ қосымша әдебиет көздерін пайдалану; - жұмысты мерзімінен бұрын тапсыру. 3-кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық сабақ түрлеріне қатысуы 1|30 | | | |және 7 апта бойынша | | | |1 |Дәріс |5 | | |2 |Дәріс |5 | | |3 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№1 БАӨЖ |55 | | |4 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |5 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |6 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№2 БАӨЖ |55 | | |7 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 1 |60 | | |Қорытынды ұпайлары 1 және 7 апта бойынша |300 | | | |Аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы 8 және | | | | | | | | | |15 апта бойынша | | | |8 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |9 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№3 БАӨЖ |35 | | |10 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |11 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№4 БАӨЖ |35 | | |12 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |13 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | |14 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | | |№5 БАӨЖ |40 | | |15 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 2 |60 | | |Қорытынды ұпайлары 8 және 15 апта бойынша |300 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1Қазақстан Республикасының бiлiм жүйесi. Жоғары оқу орындарындағы дипломдық жұмысты (жоба) орындаудың ережесi // ГОСО РК 5.04.020 – 2008. – Астана: Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі 2008 - 20б. 7.1.2 М.Б.Смирнов. Семей қаласының Шәкәрім Мемлекеттік университетінде дипломдық жұмысты (жоба) орындау туралы жағдай //Семей: Шәкәрім атындағы СМУ, 2009 – 23 б. 7.1.3. Нұрымхан Г.Н., Туменова Г.Т., Әсенова Б.Қ., Кажибаева Г.Т. «Курстық және дипломдық жобалау» 5В072800 «Өндеу өндірістерінің технологиясы» мамандығына арналған әдістемелік нұсқау// Алматы, 2012 – 92б. 7.1.4 О.Н.Чеботарев, А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. Ұн, жарма және құрама жемнің технологиясы. // Москва: ИКЦ «Март», 2006 – 688 б. 7.1.5 О.Н. Чеботарев, А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. Технология муки, крупы и комбикормов. Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: изд.Центр «МарТ», 2004, 688 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 В.А.Бутковский, Л.С. Галкина, Г.Е. Птушкина. Ұнның қазiргi техникасы және өндiрiс технологиясы// Москва: ДеЛипринт, 2006 – 319 б. 7.2.2 В.А. Резчиков, О.Н. Налеев, С.В. Савченко. Астықты кептіру технологиясы // Алматы: Алматы технологиялық университетінің баспасы, 2010 – 400с. 7.2.3 О. Н. Чеботарев, А. Ю. Шаззо, Я. Ф. Мартыненко. Технология муки, крупы и комбикормов // Москва – Ростов н/Д: изд. центр «МарТ», 2008 – 687 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz