Файл қосу
Эксперименттік психологияның әдістері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.71/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |Басылым №1 | | |«Эксперименталды |05.09.2014 ж. | | |психология бойынша | | | |практикум және | | | |психодиагностика-1» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЭКСПЕРИМЕНТАЛДЫ ПСИХОЛОГИЯ БОЙЫНША ПРАКТИКУМ ЖӘНЕ ПСИХОДИАГНОСТИКА-2» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған оқытушыға арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының кандидаты ________Ш.С.Сатиева « 05 » 09 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. « 05 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.С.Сатиева 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеті оқу- әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Төрағасы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды « 11 » 09 2014 ж. Хаттама №1 ОӘК ___________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 Қолданылу аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы нұсқаулар 4 Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5 Білім алушының өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 7 Әдебиет 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-2» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен университеттің білім алушыларына арналған. Ол білім алушыларды курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады.. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-2» пәні бойынша оқытушыларға арналған жұмысшы бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы пән бойынша оку процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген: - Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім. Бакалавр. Негізгі ережелер. ҚР ҚР МЖОС 5.04.033-2011. Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген. - УСТ 042-СГУ-5-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; - ҚП 042-1.07-2014 Қужаттық процедура «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 жалпы нұсқаулар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-2» курсы бакалаврда базалық психологиялық білім беру жүйесінде маңызды компонент болып келеді. Өйткені, бакалаврлардың болашақтағы мамандануына тәуелсіз, кәсіби дайындауының іргелі негіздерін қалайды. Осы курсты меңгеру барысында алынған білімдер мен іскерліктерді қолдануға деген қажеттілік кез келген кәсіпқой психолог бойында болуы керек. «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-1» пәнін меңгеру білім алушы-психологтардың жалпы психологияны білуді талап етеді, сонымен қатар, «Психологиядағы статистикалық әдістер», «Жалпы психология бойынша практикум» деген пәндермен пәнаралық байланыста болуы керек. Басқа пәндердің мазмұнын ескеру міндетті түрде осы пәннің нәтижелілігін көтереді. Курсты меңгеру барысында студент алған білімдері болашақта жоспарланатын және жүргізілетін зерттеулерді әр түрлі әдістердің шарттарына сәйкестігі жағынан кәсіби түрде бағалауға мүмкіншілік береді. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-2» курсын оқытудың мақсаты – курс психикалық процестер, қалыптар мен қасиеттерді эксперименттік-психологиялық зерттеудің дағдылары мен іскерліктердің жүйесін, мәліметтерді жинау және өңдеу, психологиялық зерттеу мәліметтерді статистикалық сынау әдістерімен сәйкестіру мен зерттеу нәтижелерін психологиялық дұрыс интерпретациялау арқылы жүзеге асыру әрекеттерін қалыптастыруға бағытталған. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Білім алушыларға жоғары мектеп психологиясы негіздері арқылы алған білімдерін педагогикалық іс-әрекеттерінде қолдана алудың кәсіби мүмкіншіліктерін кеңейту: - әлемдік және отандық эксперименттік психология ғылымының және психодиагностиканың негізгі теориялық бағыттары және практикалық жетістіктерімен таныса алады; - өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізу, сонымен қатар қолданбалы және теориялық іс-әрекеттерді ұйымдастыра алу қабілеті дамиды; - өз бетінше ғылыми психологиялық зерттеу жүргізе алу және жоспарлау дағдылары қалыптасады; - сауатты ғылыми талдауға қажетті ұғымдар негізін қалыптастырады және ғылыми фактілердің мәртебесіне ие болуға мүмкіндік беретін кез—келген психологиялық мәліметтерді сыни бағалай алу дағдылары қалыптасады. 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білім алушының келесілерді білуі қажет: білімі: - жеке тұлғаның жоғары мектеп психологиясы (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар); игеру: - жоғары мектеп психологиясын оқып-зерттеудің әдістері; игеру: - жоғары мектеп психологиясының қазіргі теориялары; икемі: - «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика- 1» пәнінде алынған білімді мамандығында қолдану; түсіну: - педагогикалық шеберліктің теориялық жэне практикалық негіздері; хабардар болу: - жоғары оқу орнында білім алу үрдісіндегі білім алушының тұлғасы және интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.), жоғары оқу орнындағы белсенді оқыту әдістері мен тәрбие жұмыстарының психологиялық негізі; іс тәжірибелік дағдыларға ие болу: - жеке тұлғаның өсуі білімін кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 3.5 Пән пререквизиттері: «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-2» курсы психология, философия, әлеуметтану, мәдениеттану пәндері бойынша алған білімдеріне негізделеді. 3.6 Пән постреквизиттері: «Эксперименталды психология бойынша практикум және психодиагностика-1» курсы және мамандардың кәсіби даярлық мүмкіншіліктерін кеңейтетін барлық гуманитарлық пәндер: педагогика, экономика және құқық негіздері, арнайы пәндерді оқыту эдістемесі, оқытудың инновациялық технологиялары. 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген. 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Лекциялық сабақтар | |Модуль 1. Эксперименттік психология бойынша практикум және | |психодиагностиканың сипаттамасы мен мақсаттары | |Кіріспе. |1 | |«Эксперименттік психология бойынша практикум және |1 | |психодиагностика-2» жалпы сипаттамасы және мақсаттары. | | |Тесттік нормалар |1 | |Диагностикалық нормалардың түрлері |1 | |Шкалалар, түрлері, өлшеу деңгейлері |1 | |Мәліметтердің негізгі түрлері |1 | |Cенімділігі |1 | |Модуль 2. Психодиагностиканың негізгі түсініктері | |Валидтілік |1 | |Психодиагностикалық технология |1 | | Психодиагностикалық технологияның негізгі кезеңдері |1 | |Тұлға және интеллект психодиагностикасы |1 | |Тұлға психодиагностикасы |1 | |Проективті әдістер және олардың негізгі белгілері |1 | |Эксперименттік психологияның әдістері |1 | |Интеллект психодиагностикасы |1 | |Практикалық сабақтар | |Модуль 1. Эксперименттік психология бойынша практикум және | |психодиагностиканың сипаттамасы мен мақсаттары | |Диагностикалық нормалардың түрлері |4 | |Шкалалар, түрлері, өлшеу деңгейлері |4 | |Мәліметтердің негізгі түрлері |4 | |Cенімділігі |3 | |Модуль 2. Психодиагностиканың негізгі түсініктері | | Психодиагностикалық технологияның негізгі кезеңдері |4 | |Тұлға және интеллект психодиагностикасы |4 | |Тұлға психодиагностикасы |4 | |Проективті әдістер және олардың негізгі белгілері |3 | 5 Білім алушының өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 5.1 Эксперименттік психология бойынша практикум және психодиагностика пәнінің өзекті мәселелері бойынша әдебиеттерді оқу, конспект жазу 5.2 Эксперименттік психология және психодиагностика мәселелері бойынша диссертацияларға, монографияларға пікір жазу 5.3 Білім алушы тобын психологиялық зерттеу (социометрия, референтометрия, анкета жүргізу басқа әдістер) білім алушының таңдауы бойынша 5.4 Эксперименттік психологияның және психодиагностиканың шетелдік үлгілерімен танысу 5.5 Эксперименттік психологияның және психодиагностиканың негізгі түсініктері бойынша глоссарий жасау 5.6 Эксперименттік психологияның және психодиагностика пәні бойынша библиографиялық каталог құру 5.7 «Психодиагностика негіздері» пәнінен 5 ең қиын терминдерді таңдап алып, оларға толық және нақты түсіндерме беру, керек жағдайда графикалық бейнелеуді қолдану, өз мысалдарын келтіру және т.с. 5.8 Психодиагностиканың даму тарихы бойынша кесте құру: жыл, автор, негізгі жетістіктер 5.9 Келесі математикалық коэффициенттердің – биссериалды коэффициент, Спирмен, Пирсон, Спирмен-Браун, Фишердің бұрыштың өңдеу коэфициенттердің тест сенімділігін тексеру әдістері ретінде толық сипаттау 5.10 С.Я. Рубинштейн «Экспериментальные методики патопсихологии» кітабының конспектісін кесте түрінде өткізу. Патодиагностиканың бағыттары туралы толық түсінік қалыптастыру үшін. 5.11 «Шикі балдарды қалай және не үшін процентильдерге және Z-шкалаға ауыстырады» атты тақырыпқа нормализация мен стандартизацияның процедуралары мен функцияларын көрсететін реферат дайындау. 5.12 Санаға, санасезімге, тұлға аралық қатынасқа, мотивацияға, қабілеттерге, мінезге, темпераментке арналған диагностика әдістері бойынша кесте-схема құру. 5.13 Бір зерттелінушіге негізгі өткен әдістемелерді жүргізіп, психологиялық қорытынды жазу 5.14 Психологияда өлшеу мәселесі. Эссе 5.15 Психодиагностикада норма мәселесі. Эссе 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген. 3 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Бейнелеуіш |Жеке |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс |Семинар |Зертханалық| | | | |сабағының |сабағының |жұмыстың | | | | |1 |2 | |3 |4 |5 | |Кіріспе. |Курсты оқыту | |Плакаттар, | |Ғылыми | | |мақсаты, | |карточкалар, | |әдебиеттер| | |міндеттері | |суреттер | |ге шолу | | | | |тізбегі | | | |«Эксперимент|«Эксперименттік | |ЖОО маманы |Экспериментт|Мемлекет | |тік |психология | |мәселесіне |ік |тік стан | |психология |бойынша | |арналған мысал |психология |дартпен | |бойынша |практикум және | |дардан үзінді |бойынша |танысу | |практикум |психодиагностика| | |практикум | | |және |-2» жалпы | | |және | | |психодиагнос|сипаттамасы және| | |психодиагнос| | |тика-2» |мақсаттары. | | |тика пәнінің| | |жалпы | | | |өзекті | | |сипаттамасы | | | |мәселелері | | |және | | | |бойынша | | |мақсаттары. | | | |әдебиеттерді| | | | | | |оқу, | | | | | | |конспект | | | | | | |жазу | | |Тесттік |Сынақтар | |ЖОО оқу-тәрбие |Сынақтар |ЖОО | |нормалар |(тесттер) | |жұмы |(тесттер) |оқу-тәрбие| | |дифференциалды | |сының психо |дифференциал|жұмысы | | |–психологиялық | |логиялық |ды |ның психо | | |ерекшеліктерді | |мінездемесіне |–психологиял|логиялық | | |өлшемдеу құралы | |жоспар құрыл |ық |мінездеме | | |ретінде. Тесттік| |ған мысалдар |ерекшеліктер|сіне жос | | |нормалар және | | |ді өлшемдеу |пар жасау | | |оларды тексеру. | | |құралы | | | | | | |ретінде. | | | | | | |Тесттік | | | | | | |нормалар | | | | | | |және оларды | | | | | | |тексеру. | | |Диагностикал|абсолютті, | |Социограммадан |Тест |Білім | |ық |статикалық, | |үзінді |нормаларының|алушылар | |нормалардың |критериалық. Әр | | |статистикалы|ұжымын | |түрлері |түрлі | | |қ |зерттеу | | |диагностикалық | | |негізделуі. | | | |нормаларды | | |Қалыптылықты| | | |қолдану шегі: | | |тексеру және| | | |арнайы | | |нормалардың | | | |қабілеттер | | |тұрақтылығын| | | |диагностикасы | | |тексеру. | | | |және әмбебап | | | | | | |мінездік | | | | | | |диагностикасы. | | | | | |Шкалалар, |Психодиагностика| |Әдістемелерден |Психодиагнос|Білім | |түрлері, |лық өлшеулердің | |үзінді |тикалық |алушылар | |өлшеу |статистикалық | | |өлшеулердің |ұжымын | |деңгейлері |принциптері. | | |статистикалы|зерттеу | | | | | |қ | | | | | | |принциптері.| | |Мәліметтерді|Өлшеулердің | |Оқытушының |Процент |Саморегу | |ң негізгі |шкалдары және | |сөйлеу |шкаласы |ляцияға | |түрлері |деңгейлері. | |мәдениетіне |жәнне |байланыс | | |Айнымалдылардың | |арналған |процент |ты эмоцио | | |бір бірімен | |мысалдар әзір |өлшемдері, |налды | | |байланыс мөлшері| |ленген тапсыр |тесттік |жағдайлар | | | | |малар |балдардың |ды анықтау| | | | | |таралу |әдістері | | | | | |квантилдері | | | | | | |түсінігі. | | |Cенімділігі |Сенімділік. | |Жеке тұлғаға |Сенімділік |Психология| | |Өлшеу қатесі | |арналған |өлшемдері. |лық жағда | | |формуласындағы | |үзінділер |Сұрақтамалар|яттар | | |тесттің дәлдігі | | |дың |әзірлеу | | |мен | | |сенімділігі.| | | |сенімділігінің | | |Әлеуметтік | | | |байланысы. | | |жағымыды | | | |Сенімділік | | |көріну | | | |түрлері: | | |түсінігі | | | |ретесттік, | | |және сол | | | |синхронды | | |сияқты | | | |сенімділік. | | |мотивациялық| | | |Сенімділікті | | |бұрмалаулар.| | | |тексеру | | | | | | |процедуралары: | | | | | | |параллель | | | | | | |формаларды | | | | | | |салыстыру, | | | | | | |тест-ретест. | | | | | |Валидтілік |Валидтілік және | |Ғылыми |Валидттілікт|Дәріс,сара| | |оның түрлері | |әдебиеттер мен |ің |мандық | | |(конструкттік, | |мақалалардан |сенімділікке|сабақтарды| | |эмпирикалық, | |үзінде |тәуелділігі.|ң біреуіне| | |критерий | | |Валидттілік |жоспар | | |бойынша) | | |және |әзірлеу | | |Критерийлердің | | |дұрыстылық. | | | |түрлері. | | | | | | |Болжамдық және | | | | | | |сол мезеттік | | | | | | |валидтілік. | | | | | | |Эмпирикалық | | | | | | |валидтіліктің | | | | | | |әдістері | | | | | |Психодиагнос|Психодиагностика| |Әдістемелерден |Типтік |Жеке | |тикалық |лық әдістерді | |үзінді |диагностикал|бастың | |технология |құрастыру және | | |ық |психоанали| | |бейімдеу | | |процедуралар|тикалық | | |технологиясы. | | |ды құрастыру|диагностик| | | | | |Тесттерді |асын | | | | | |құрау |анықтау | | | | | |принциптер | | | |Психодиагностика| |Арнайы және |Психодиагнос|Оқытушының| |Психодиагнос|ғылым саласы | |ғылыми әде |тиканың даму|сөйлеу | |тикалық |ретінде және | |Биеттер |тарихы |мәдениетін| |технологияны|практикалық | | |бойынша |е арналған| |ң негізгі |әрекет ретінде | | |кесте құру: |мысалдар | |кезеңдері | | | |жыл, автор, |әзірлеу | | | | | |негізгі | | | | | | |жетістіктер | | |Тұлға және |Тұлға | |Әдістемелер, |Репертуарлық|Білім | |интеллект |моделдеріне | |тапсырмалар |әдістер және|алушыларді| |психодиагнос|қатысты | | |жетістіктер |ң ғылыми | |тикасы |теоретикалық | | |тесттері |мақалала | | |құрылымдардың әр| | |тұлғаны |рына шолу | | |түрлілігі. | | |зертеуге |жасау | | |Тұлғалық | | |арналған | | | |сұрақтамалардың | | |типтік | | | |күшті және әлсіз| | |диагностикал| | | |жақтары. MMPI | | |ық | | | |және 16PF | | |процедуралар| | | |сұрақтамаларының| | |ретінде | | | |теоретикалық | | | | | | |негіздері , | | | | | | |негізгі шкалалар| | | | | | |және оларды | | | | | | |пайдалану жалпы| | | | | | |еркшеліктері. | | | | | |Тұлға |Тұлға | |Отбасының |Психологияда|Мамандық | |психодиагнос|моделдеріне | |сиптаттамасы |өлшеу |даярлық | |тикасы |қатысты | |жазылған |мәселесі. |дәрежесін | | |теоретикалық | |әдебиеттерден | |әдістеме | | |құрылымдардың әр| |үзінді | |арқылы | | |түрлілігі. | | | |анықтау | | |Тұлғалық | | | | | | |сұрақтамалардың | | | | | | |күшті және әлсіз| | | | | | |жақтары | | | | | |Проективті |Тесттік нормалар| |Басқару стиль |Психологияда|Білім | |әдістер және| | |дері жазылған |өлшеу |алушының | |олардың | | |үзінділер |мәселесі. |отбасының | |негізгі | | | | |типология | |белгілері | | | | |сы мен | | | | | | |ерекшелі | | | | | | |гіне байла| | | | | | |нысты | | | | | | |материал | | | | | | |дар | | | | | | |әзірлеу | |Экспериментт|Өлшеу | |ЖОО ҒЕҰ-дың |Психодиагнос|Хабарлама | |ік |деңгейлері, | |психологиялық-п|тикада норма|әзірлеу | |психологияны|түрлері, | |едагогикалық |мәселесі. | | |ң әдістері |шкалалары | |ғылыми негізде | | | | | | |рінен үзінді | | | | | | |мысалдар | | | |Интеллект |Интеллектті | |ЖОО ҒЕҰ-дың |Психометриял| Хабарлама| |психодиагнос|анықтаудағы | |психологиялық-п|ық негіздер.|әзірлеу | |тикасы |негізгі амалдар | |едагогикалық |Дж. Равеннің| | | |және олардың | |ғылыми негізде |прогрессивті| | | |модельдері. | |рінен үзінді |матрицалары.| | | |Интеллекттің | |мысалдар |Д. Векслер | | | |факторлық | | |тестті. | | | |моделдері | | |Интеллект | | | | | | |құрылымы | | | | | | |тесттері (Р.| | | | | | |Амтхауэра, | | | | | | |ШТУР тест). | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 4 кестеде көрсетілген. 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру |Оқулықтардың атаулары , |Экземпляр |Студент саны|Қамтамасыздандыру| |Оқу- әдістемелік құралдар |сандары | |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Дьяченко М.И и др. Психология |10 |20 |50 | |высшей школы Минск 2006. | | | | |Ги Лефрансуа. Прикладная |10 |20 |50 | |педагогическая психология. СПб.,| | | | |2006. | | | | |Давыдов В.В. Проблемы |8 |20 |50 | |развивающего обучения. - М.: | | | | |Издательский центр «Академия», | | | | |2004. - 288с. | | | | |Джакупов СМ. Психологическая |6 |20 |50 | |структура процесса обучения. | | | | |Алматы, Казак университеты, 2004| | | | |-311с. | | | | |Джакупов С.М. Управление |10 |20 |50 | |познавательной деятельностью | | | | |студентов в процессе обучения. | | | | |Алматы, 2007 -117 с. | | | | 8 Әдебиет 25 Негізгі әдебиет 8.1.1 Ганзен В.А. Теория и методология психологического исследования: практическое руководство/ В.А. Ганзен, В.Д. Балин – СПб., 2007. 8.1.2 Готсданкер Р. Основы психологического эксперимента. - М., 2009. 8.1.3 Дружинин В.Н. Структура и логика психологического исследования.- М., 2008. 8.1.4 Дружинин В.Н. Экспериментальная психология.: Уч. пособие. - Питер, 2000. 8.1.5 Общая психодиагностика (под ред. А.А. Бодалева, В.В. Столина) – СПб, 2007. 8.1.6 А. Анастази, С. Урбина Психологическое тестирование. СПб, 2008. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика.-СПб., 2007. 26 Қосымша әдебиет 8.2.1 Кемпбелл Д. Модели экспериментов в социальной психологии и прикладных исследованиях.- М., 2006. 2. Корнилова Т.В. Экспериментальная психология: Теория и методы: Учебник для вузов. - М., 2003. 3. Кун Т. На пути к нормальной науке. //Кун Т. Структура научных революций. - М., 2003. 4. Кэмпбелл Д. Модели экспериментов в социальной психологии и прикладных исследованиях. - СПб., 1996. - http://sbiblio.com/biblio/archive/kempbl_modeli/00.aspx 5. Мартин Д. Психологические эксперименты. Секреты механизмов психики. - СПб., 2008. 6. Эксперимент и квазиэксперимент в психологии. / Под ред. Т.В. Корниловой. - СПб., 2004. 8.2.7 Сидоренко Е.В. Математические методы в психологии. – СПб, 2000. - http://review3d.ru/sidorenko-e-v-metody-matematicheskoj-obrabotki-v- psixologii 7. Словарь-справочник по психологической диагностике / под ред. Л.Ф. Бурлачука, С.М. Морозова/ - СПб., 1999. - http://www.razym.ru/54263-burlachuk-l-f-morozov-s-m-slovar- spravochnik-po.html
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz