Файл қосу

Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары. Курстың пререквизиты



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ       МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ      |
|атындағы  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                        |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |ПОӘК                    |
|                         |                       |042-16.31.45/01-2014    |
|ПОӘК                     |№2 басылым             |                        |
|«Мектепке дейінгі        |11.09.2014ж.,          |                        |
|ұйымдағы психологиялық   |05.09.2013ж. №1 басылым|                        |
|қызмет»                  |орнына                 |                        |
|пәнінен студенттерге     |                       |                        |
|арналған пәннің жұмыс оқу|                       |                        |
|бағдарламасы             |                       |                        |
























            "МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕНІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ БАСҚАРУ"
                                ПӘНІ БОЙЫНША
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
                   мамандығының 3 курс студенттеріне үшін


             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ













































                                    Семей


                                    2013


|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 2-сі           |

1. ӨҢДЕЛДІ
Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
“Педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы Адильжанова К.С.
                                                         «25» маусым  2014
ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында
 Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014   жыл

Кафедра меңгерушісі: _____ Г.К.Джумажанова

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 жыл

Төрайымы _______ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.

3. БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1  «11»  2014  жыл

ОӘК төрағасы _______саясат. ғ.д. Искакова Г.К.

4 №1 Баспа орнына 05.09.2013ж.










































|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 3-сі           |







  Мазмұны

1. Жалпы ережелер                                                       4
2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
6
3.  Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары                               7
4.  Курс форматы                                                   7
5.  Курс саясаты                                                        8
6.  Бағалау саясаты                                                     8
7. Пән бойынша ұпай бөлінісі                                            9
8.  Әдебиеттер                                                     10
































































      |ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 4-сі           |

1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Адильжанова  Куралай   Советхановна,   педагогика   ғылымдарының   магистрі,
психология кафедрасының аға оқытушысы
Кафедрада болу уақыты: кесте бойынша
1.2 Пән бойынша мәліметтер
Атауы: «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару»
2014-2015 оқу жылы, 6 семестр, кредит саны - 3
Сабақ өтетін орын: 2 ғимарат,  №308 аудитория

|Курс                     |Семестр                  |Кредиттер                |


1.5. Оқытудың нәтижесі:
Курсты оқу барысында студенттер білуі керек
 Білуі:
    - мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің міндеттері  мен  оларға  қойылатын
      талаптар;
    - педагогикалық кеңесті өткізу әдістемесін;
    - семинар, семинар-практикумды өткізу жолдарын;
    - әдістемелік жұмыстардың жаңа формаларын;
    - топ сыныптың жұмыс жоспарын, бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендерін;
    - ата-анамен жұмыс формаларын білуі керек;
    - педагогикалық ұжымды басқара білуі;
    - оқу тәрбие үрдісіне басшылық, бақылау жасай білуі;
    - педагогикалық үрдістерді талдай білуі;
    - метепке дейінгі мекеменің жұмыстарын жоспарлай білуі.
 Игеруі керек:
-     Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы  бағалау;
 - Кәсіби психология ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін;
-     Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке
   оқытылуын игерту.
Меңгеруі керек:
 - Оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды  дайындауда
   қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту.
   Түсінуі керек:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару негізін түсіну;
   Көрсете алу:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару даму сатысын көрсету:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқарудың кәсіби этикалық
   түсініктемесін көрсете білу;


Түсінуі керек:
 -  Ғылыми-теориялық  білімін  жетілдіріп  оны   практикада   қолдана   білу
   дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту;
Иемдену керек:
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және  басқару  фундаментальды  пән
   ретінде;
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және  басқару  мәселелері  бойынша
   отандық және шетелдік   зерттеуші ғалымдарының еңбектеріндегі   теориялық
   және қолданбалы  зерттеулер  нәтижелерін,   оның  негізгі  түсініктерімен
   категорияларын, механизмдерін;
Практикалық іскерлік пен дағдыларды меңгеру:
 - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу  жолдарын  ,
   принциптері мен заңдылықтарын;
 - Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару ғылымының  даму  және
   қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін.


1.5 Курстың пререквизиты:
Жалпы  білім  беретін  мектептерің  бағдарламасындағы  гуманитарлық   пәндер
бойынша білім.



|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 6-сі           |

1.6 Курстың постреквизиты:
Мектепке дейінгі  тәрбиені ұйымдастыру және басқару курсын  оқыту  негізінде
білім мен  дағдысын  қалыптастыра  отырып   педагогика  ,  тәрбие  жұмысының
әдістемесі, әлеуметтік педагогика  және  басқада  педагогикалық  циклдардағы
пәндерді меңгеру.





2  Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу

|№  |Тақырып атаулары              |Сағаттар саны                 |Әдебиетт|
|   |                              |                              |ер      |
|   |                              |Дәріс  |Тәжіри|БОӨЖ   |БӨЖ    |        |
|   |                              |       |бе    |       |       |        |
|   |                              |       |лік   |       |       |        |
| 1 |Тапсырмалар және мектепке     |4      |      |       |       |1,2,3,4,|
|   |дейінгі тәрбиенің             |       |2     |       |       |5       |
|   |ұйымдастырылу принциптері.    |       |      |       |       |        |
|   |Балабақшалар және оларды      |       |      |       |       |        |
|   |ұйымдастыру                   |       |      |       |       |        |
|2  |Мектепке дейінгі ұйымдардың   |2      |1     |       |       |2,3,4   |
|   |қаржылық жүйесі               |       |      |       |       |        |
|3  |Меңгеруші – мектепке дейінгі  |2      |1     |       |№1,2   |2,3,4,6 |
|   |ұйымдастырудың негізгі        |       |      |       |       |        |
|   |жетекшісі                     |       |      |       |       |        |
|4  |Әдіскер – мектепке дейінгі    |2      |1     |       |№3,4   |1,2,3,4,|
|   |ұйымдағы педагогикалық ұжымды |       |      |       |       |5,6     |
|   |ұйымдастырушы                 |       |      |       |       |        |
|5  |Мектепке дейінгі ұйымның      |4      |2     |       |       |1,2,3,5,|
|   |басқару әдістемесі. Мектепке  |       |      |       |       |6,7,8   |
|   |дейінгі ұйымның жоспарлау     |       |      |       |       |        |
|   |жұмысы                        |       |      |       |       |        |
|6  |Мектепке дейінгі ұйымдағы     |2      |1     |       |№5,6,7 |5,6,8,9,|
|   |әдіскердің жұмыс формасы      |       |      |       |       |12      |
|   |                              |       |      |       |       |        |
|7  |Мектепке дейінгі ұйымдағы     |2      |1     |       |       |5,6,8,9,|
|   |оқу-тәрбие жұмысының          |       |      |       |       |12      |
|   |педагогикалық және бақылау    |       |      |       |       |        |
|   |анализы                       |       |      |       |       |        |
|8  |Педагогикалық кеңестің        |4      |2     |       |№8,9   |5,6,8,9,|
|   |ұйымдастырылуы. Семинардың    |       |      |       |       |12      |
|   |ұйымдастырылуы,практикумдық-се|       |      |       |       |        |
|   |минарлық. Кеңесті жүргізудің  |       |      |       |       |        |
|   |әдістемесі                    |       |      |       |       |        |
|9  |Ойын іс-әрекетіндегі басшылық |2      |1     |       |№10,11 |1,2,3,5,|
|   |                              |       |      |       |       |6,7,8   |
|10 |Оқу іс-әрекетіне талдау       |2      |1     |       |№12,13 |1,2,3,5,|
|   |жүргізу                       |       |      |       |       |6,7,8   |
|11 |Еңбек іс-әрекетіне басшылық   |2      |1     |       |№14,15 |1,2,3,5,|
|   |                              |       |      |       |       |6,7,8   |



|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 7-сі           |

3  ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
Студент  аталған   курс   бойынша   мынадай   теориялық   және   практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмүны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер   тізімі   бар.   Оқушылар   мен
студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке
арналған  жүмыс  бағдарламасында  оқылуға  тиісті   тақырыптар   мен   жүмыс
түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы
бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың  тақырыптары  және
әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген.  БӨЖ
және БОӨЖ тапсырмаларын  өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері
жазылған.  Студенттердің  білімін   бағалау   әдістемесі   бар.Өткен   дәріс
материалдары бойынша үнемі, жүйелі  жұмыс  жасау  қажет,соңғы  материалдарды
түсіну үшін міндеттті түрде  алдыңғы  дәрістерді  меңгеру  қажет.Әдістемелік
кешенде берілген материалды  зер  салыпоқуларыңызды  ұсынамыз  және  тақырып
бойынша берілген сұрақтарға  жауа  берулеріңізді  сұраймыз.Тақырыппен  жұмыс
оны нақта түсініп,  меңгергенге  дейін  жүргізілуі  қажет,  егер  тақырыппен
жұмыстан кейін сұрақтар туындаса, оқытушымен келесі дәрісте талқылау керек.
      БӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалуы керек.  Дәрісте  алынған  өздік
білім тереңдетіліп, кеңінен оқытылады.
 Семинар сабағындағы келтірілетін сұрақтар көлемі тақырыптың толық  мазмұнын
аша алмайды.Сондықтан да  студенттің  ары  қарайғы  тереңдету  және  кеңейту
жұмысы БОӨЖ барысында жүзеге асады.Сонымен қатар  БОӨЖ-на  қосымша  сұрақтар
кіреді,  яғни  студентке  түсінуге  қиындық  тудырған   тақырыптар   мазмұны
қарастырылады.  Конспект,  кесте,  схема  құру  білімді  бекітудің   негізгі
формалары болып табылады.
      Конспект «Психологиялық ғылым  мәселесі  бойынша  ғылыми  зерттеулерді
ұйымдастыру» курсының мазмұнын үйретудегі студенттердің  өздік  жұмыстарының
негізгі формаларының бірі болып табылады.
       Конспектіні  орындаудың  мақсаты  болып,  студенттердің  қарастырылып
жатқан  пәннің  аумағында  қазіргі  көзқарастарды  білдіретін    сұрақтармен
тереңірек  танысуы  жатады.Сонымен  қатар  жұмыс  дағдыларын   ғылыми   және
әдістемелік әдебиеттермен бекіту болып табылады.  Мұның  барлығы  студенттің
ғылыми  ойлауының  дамуына,  оның  теоретикалық  даярлығының   жоғарылауына,
ойлаудың өзбетінше қалыптасуына сәйкес келуі керек.
 Берілген тақырыпты конспектілеу.
                       Негізгі талаптар:
 - Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну.
 - Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу.
 - Міндетті түрде жоспар болуы  және  тақырып  мазмұнын  жоспарға  сай  рет-
   ретімен жүйелі баяндауы қажет.
 - Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс.
 - Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау.

4. КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. ОӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти


    |ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 8-сі           |


    отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде  орындалады.  ОӨЖ-ді  конспект
түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ  барысында  студенттің  теориялық
білімі, белсенділігі,  ынтасы және  шығармашылық  шешім  таба  білу  дағдысы
бағаланады.   Бірігіп   талқылау   және   демонстрациялық   эксперименттерді
пайдалана отырып  дискуссиялармен, бейнежазбаларды  пайдаланумен  байланысты
оқытудың белсенді формалары ұсынылады.

5  КУРС САЯСАТЫ
1. Курс компоненттеріне және оны оқытудағы негізгі талаптар:
 - Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу;
 - Студент сабақты босатпау керек, семинар сабақтарында және топта БӨЖ
   орындауда белсенділік көсетуі қажет.
 - Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау;
 - Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу;
 - БОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау;
 - Практикалық сабақты өзі айтып қана қоймай, басқаларды тыңдап,олардың
   жауабын бағалап, жаңа ақпараттарды жазып отыруы керек
 - Берілген тапсырманы уақытында орындау.
2. Сабақтағы тәртіп ережесі:
-  Сабаққа кешікпеу;
- Негізгі және қосымша әдебиеттерді оқып, сабаққа үнемі дайындалып келу.
- Сырт киімді гардеробқа өткізу;
- Столда сабаққа қажетті заттар ғана тұруы қажет, сумка, артық нәрселерді
алып тастау керек;
- Мобильдік телефондарды өшіру;
- Сабақ уақытында сұрануға және аудиториядан шығуға рұқсат етілмейді.
-  Сабаққа екі рет  кешігу  бір  рет  сабақ  босатылғанға  теңгеріледі.  Оқу
үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет.
-Емтиханға қатыспауға болмайды

6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ

                     Бақылау түрі бойынша ұпайларды бөлу

|Бақылау түрі                                    |%           |Ұпайлар      |
|Барлық ұпайлар                                  |100         |300          |
|Аудиториялық сабақтарға даярлық және қатысу-бұл |10          |30           |
|ұпайлар электрондық журналға енгізілмейді,      |            |             |
|оқытушы оқытылуышының тек сабақта болмағанын    |            |             |
|ғана көрсетеді                                  |            |             |
|Практикалық (семинар) зертханалық сабақтардағы  |26-33       |80-100       |
|білімін тексеру-ауызша, жазбаша, тест-бақылау,  |            |             |
|дискуссия және т.б.                             |            |             |
|Оқытылушының өздік жұмысы (ОӨЖ) –үй             |27-47       |80-140       |
|тапсырмаларын орындау, (курстық жұмыс, жоба)    |            |             |
|есептік-графикалық жұмыс, реферат және т.б.     |            |             |
|Компьютерлік тестілеу бақылау әдісін жүргізу    |17-30       |50-90        |
|жағдайындағы рубеждік бақылаудағы бөлінген      |            |             |
|бағалар оқытушы көмегімен «Компьютерлік         |            |             |
|тестілеу» бағанасына енгізіледі                 |            |             |
|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014                       |№2 басылым  |10 беттің    |
|                                                |11.09.2014ж.|9-сі         |

Академиялық кезеңде ұпайлардың жалпы саны 1000 ұпайды құрайды.
Аудиториялық сабақтардың барлық түрлеріне қатысуға  (дәрістік,  практикалық,
зертханалық)   30  ұпай  беріледі.Оқытушы  электрондық  журналға  босатылған
сабақтарды  ғана  енгізеді,  ал  жүйе  сабаққа  қатынасқан   ұпайлар   санын
автоматты түрде өзі есептейді. Оқытушы оқытылушының  пәнді  оқу  барысындағы
орындаған жұмыс түрлеріне байланысты  қалған 270 ұпайды  өзі  бөледі,  ол  6
кестеде көрсетілген.
Бірінші рубеждік  бақылау  7  аптада,  екінші  рубеждік  бақылау  15  аптада
жүргізіледі.

  7 «Мектепке дейінгі тәрбиені  ұйымдастыру және басқару» пәні бойынша ұпай
                                  бөлінісі

|Апта  |Бақылау түрі                         |Ұпай жиыны      |Ескерту     |
|1     |2                                    |3               |4           |
|      |1-7 апта бойы                        |30              |            |
|      |дәріске қатысу                       |                |            |
|1-2   |-                                    |                |            |
|      |Семинар                              |25              |            |
|      |БӨЖ №1,2                             |20              |            |
|4     |-                                    |                |            |
|5     |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №3,4                             |25              |            |
|6     |Семинар                              |45              |            |
|      |БӨЖ №5,6,7                           |35              |            |
|7     |1 Рубеждік бақылау                   |90              |            |
|1-7 апта бойынша барлық ұпай саны          |300             |            |
|      |8-15 апта бойы дәріске қатысу        |30              |            |
|8     |-                                    |                |            |
|9     |Семинар                              |15              |            |
|      |БӨЖ №8,9                             |10              |            |
|10    |-                                    |                |            |
|11    |Семинар                              |20              |            |
|      |БӨЖ №10,11                           |20              |            |
|12    |-                                    |                |            |
|13    |Семинар                              |30              |            |
|      |БӨЖ №12,13                           |20              |            |
|14    |Семинар                              |35              |            |
|      |БӨЖ №14,15                           |30              |            |
|15    |2 рубеждік бақылау                   |90              |            |
|8-15 апта бойынша барлық ұпай саны         |300             |            |
|Емтихан ұпайы                              |400             |            |
|Академиялық мерзімге жиынтық ұпай          |1000            |            |



|ПОӘК 042-16.31.45/01-2014|№2 басылым 11.09.2014ж.  |10 беттің 10-сі          |


8   Әдебиеттер тізімі
8.1 Негізгі әдебиеттер:

  8.1.1 ҚР Білім туралы Заңы // Егемен Қазақстан 1999 ж.
  8.1.2 Концепция предшкольного образования.-А-1999 г.
  8.1.3 «Балбобек» бағдарламасы А 1999 ж.
  8.1.4 Методист детского сада // Бурк Р.С. – М 1994 г.
  8.1.5 Организация работы методиста детского сада . Спецкурс. М1994 г.
  8.1.6 «Тәй-тәй» бағдарламасы
  8.1.7 Программа развития и  воспитания  дошкольников  в  детском  саду  и
       семье.
            – А1997 г.
  8.1.8 5-6 жастағы балаларды мектеп алды дайындық бағдарламасы. Семей 1999
  ж.
  8.1.9 Андреева В., Стеркина Р. Проблемы  обновления  системы  дошкольного
       образования на современном этапе // Дошкольное воспитание – 1991 №4 С
       33-37
  8.1.10 Анохина Т. Педагогический совет:  как  сделать  эту  форму  работы
        действительной? // Дошкльное воспитания – 1991- №1 С 25-32
  8.1.11 Атватер.И.  Я вас слушаю... Советы  руководителью,  как  правильно
        слушать собеседника. М.; 1988г.
  8.1.12 Белая К.Ю. Методическая  работа  в  дошкольном  учереждении.-  М.;
  1991г
  8.1.13  Бондоренко  А.К.,  Поздняк  Л.В.,  Шкатулла  В.И   .   Заведующий
        дошкольным учереждением. М., 1994г.
  8.1.14  Васильева.  А.И.  и.  др.  Старшый  воспитатель  детского   сада.
  М.,1990г.
  8.1.15 Кореева.В. Методическая работа с воспитателями по  формираванию  у
        детей эстетического воспитания.//  Дошкольное  воспитание,-1990.№10-
        С25-27.
  8.1.16 Лешли. Д. Работать с мальинкими  детьми  поощрять  их  развитие  и
        решать проблемы//Пер с англ.-М.,1991.
  8.1.17  Мальшакова.В.,  Коинова.Н.  Поиск  новх  подходов  //  Дошкольное
        воспитание.-1990.-№11.С.36-38.
  8.1.18 Материалы по организации функционирования дошкольных учереждений.-
        М.,1991г.
  8.1.19  Михайленко  Н.Я.,  Короткова.Н.  А.  Ориентиры  и  требования   к
        обновлению содержания дошкольного оброзавания: Методы рекомендации.-
        1991г.
  8.1.20 Новое педогогическое мышление// Под. Ред  А.В.  Петровского.,  М.,
  1998г.



Пәндер