Файл қосу
Макарон бұйымдарының сапасын бағалау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042- | | | |18.-7.1.19/02-2014 | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |«Арнайы тағайындалған | | | |өнімдердің технологиясы» |№1 басылым | | |пәнінің магистранттарға |11.09.2014 ж | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | «Арнайы тағайындалған өнімдердің технологиясы» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М072800– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к доцент м.а Нұрғазезова А.Н.__________28 тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсібі бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама 3 қырқүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде №1 хаттама 5 қыркүйек 2014 ж Төрайымы ______________С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 11 қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы ____________Г. К.Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқау |8 | |4 |Курс форматы |8 | |5 |Курс саясаты |9 | |6 |Баға қою саясаты |9 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар Нұрғазезова Алмагүл Нұрғазықызы т.ғ.к. доцент м.а «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсібі бұйымдарының технологиясы» кафедрасы Байланысу ақпараты - тел: 35-48-56, № 9 оқу ғимараты, №204 кабинет. Дәрістің өткізілетін орны - №207 аудитория. Пән бойынша несие саны – 5 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Арнайы тағайындалған өнімдердің технологиясы» - техникалық ғылым. Пәннің негізгі қызметтері қоғамдық тамақтануда және тамақ өндірісінде тамақ өнімдерін сақтаудағы өңдеу өнімдерін өңдеу тәсілдері және олардың өнім сапасына әсері. Өндiрiстегi қорлардың тиiмдi қолдануының әдiстерi және астық дақыл өнiмдерiнiң өңдеуi әдістері. Әр түрлі тәжірибелік тапсырмаларды орындау үшін технологқа пәннің негізін білу қажет. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Магистранттарда басқару ойының қалыптасуы және өңдеу өндірісіндегі технологиялық процесстерде туындайтын әр түрлі мәселелерді тиімді шеше білу және жаңа талаптарға сай шығарылатын өнімнің сапасын жақсарту жолдары. 1.4 Пәннің негізгі міндеттері: Магистранттарды техника түсінігімен, өндіріс және еңбек құралдарының дамуымен және тағам өнімдері өндірісінде қолданылатын физикалық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық, биологиялық әдістерімен және ақпараттық технологиялармен таныстыру. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білу керек: Магистрант өндіріс өнімдерінің түрлерін және олардың құрылымы мен қасиетін, алғаш өңдеу және сақтау процестерін, оларды өндіру технологиясын үйренеді. Магистранттар білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірбие жүзінде кәсіпорындарда өңдеу және өндіру технологиясымен танысу арқылы толықтырады.Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі қажет: - Тамақтану аумағындағы әлемдік мәселелерді білуі; - Тағамдық өнімдердің тағамдық және биологиялық құндылығын, құрылымдық ерекшелігін білуі; - Негізгі түсініктемелер мен анықтамаларды білуі; - Бұл білімдерді теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдысын білуі; 1.6 Курстың пререквизиттері: Жоқ 1.7 Курстың постреквизиттері: Зерттеу тәжірибелері 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте - 1 |№ |Тақырыптың аты |Түрлері | | | |ДС |Зерт. |Тәжір |ОМӨЖ |МӨЖ | | |Модуль 1. Емдік сауықтыру | | | | | | | |бағытында тамақтану негізі | | | | | | |1 |Дәріс 1. Ем – дәмдік тамақтану |2 | | |4 |3 | | |түрлері | | | | | | |2 |Зертханалық жұмыс №1. Еттен | |2 | | | | | |дайындалған жартылай өнімдердің | | | | | | | |сапасын анықтау. | | | | | | |3 |Дәріс 2. Тамақтану тәртібі мен |2 | | |3 |3 | | |ережелері. | | | | | | |4 |Дәріс 3. Дұрыс тамақтану рационы. |2 | | | |3 | |5 |Зертханалық жұмыс №2. Қант | |2 | | | | | |қызылшасы өндірісінде алынған | | | | | | | |шырын диффузиясын зерттеу процесі | | | | | | |6 |Дәріс 4. Ем-дәмдік тамақтану. |2 | | |4 |2 | |7 |Зертханалық жұмыс №3 Шикі | |2 | | | | | |крахмалдан алынған процесті | | | | | | | |зерттеу | | | | | | |8 |Дәріс 5. Диеталық өнімнің негізгі |2 | | |4 |1 | | |түрі. Жылқы еті – шипалы тағам. | | | | | | |9 |Зертханалық жұмыс №4. Макарон | |2 | | | | | |бұйымдарының сапасын бағалау. | | | | | | |10 |Дәріс 6. Емдік тамақтану |2 | | |4 |2 | | |Модуль 2. Арнайы рационды тамақ | | | | | | | |өнімдері | | | | | | |11 |Дәріс 7. Халықтың негізгі |2 | | |4 |2 | | |топтарының тамақтану сипаттамасы | | | | | | |12 |Зертханалық жұмыс №5. Құс етінің | |2 | | | | | |балғындығын анықтау | | | | | | |13 |Дәріс 8. Диета түрлері |2 | | |3 |3 | |14 |Дәріс 9. Балаларды тамақтандыру |2 | | |4 |3 | |15 |Зертханалық жұмыс №6. Турамаланған| |2 | | | | | |көкөністерден жасалған жартылай | | | | | | | |өнімдердің сапасын зерттеу. | | | | | | |16 |Дәріс 10. Халықтың түрлі |2 | | |4 |3 | | |топтарының тамақтану ерекшеліктері| | | | | | |17 |Дәріс 11. Функциональдық |2 | | |4 |3 | | |мақсаттағы тағамдар. | | | | | | |18 |Зертханалық жұмыс №7. Бірінші | |2 | | | | | |тағамдардың сапасын зерттеу | | | | | | |19 |Дәріс 12. Тағамдық комбинаторика |2 | | |4 |3 | | |негізі. | | | | | | |20 |Дәріс 13. Тағамдық өнімдердің |2 | | |4 |3 | | |технологиясындағы майдың маңызы. | | | | | | |21 |Дәріс 14. Өнімнің тағамдық |2 | | |3 |3 | | |құндылығына және органолептикалық | | | | | | | |көрсеткішіне өңдеу тәсілдерінің | | | | | | | |әсер етуі. | | | | | | |22 |Зертханалық жұмыс №8. Екінші | |1 | | | | | |тағамдардың сапасын зерттеу | | | | | | |23 |Дәріс 15. Тағамдық өнімдердің |2 | | |4 |3 | | |технологиясының дамуының | | | | | | | |негізгі бағыттары. | | | | | | |24 |Барлығы |30 |15 |0 |67 |23 | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша сиапаттаманы магистрант танысқан кезде пән бойынша үйлесімді түрде меңгере алатындай етіліп құрылуы керек. Сипаттаманы әзірлеу кезінде магистранттардың өзбетімен ізденетін курстық бөлімі болу керек. Әдістемелік сипаттамаға мыналарды кіргізуге болады: - пәнді оқуға қажет уақытты жоспарлау және құру жөнінде кеңес - магистрант ісінің жүйелілігін немесе пәнді оқу жоспарын жазу - ОӘК материалдарын қолдану туралы сипаттама - әдебиетпен жұмыс істеу туралы сипаттама - емтиханға дайындалу туралы кеңес (есеп беруге) - 4 КУРС ФОРМАТЫ «Арнайы тағайындалған өнімдердің технологиясы» курсы бір-бірімен тығыз байланысты бес түрден тұрады - дәрістер, зертханалық және тәжірибелік жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (МӨЖО) және магистранттың өзіндік жұмысы (МӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды МӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. МӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Кесте - 2 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс | | | |саны |тер | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 | Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Астық түйірді сақтау және өңдеу технологиясы. Б.Қ.Әсенова, С.Қ.Қасымов / Оқу құралы. Семей 2013 - 106 бет. 7.1.2 Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих производств. Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева / Семей: СГУ имени Шакарима, 2012 – 135 с. 7.1.3 Технология муки, крупы и комбикормов. О.Н. Чеботарев, А.Ю.Шаззо, Я.Ф.Мартыненко. Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н\Д: изд.Центр «МарТ», 2004 - 688 с. 7.1.4 Өндірістік технология және өнім сапасы. С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов / Астана: Арман – ПВ, - 2008 - 356 б. 7.1.5 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности. Демский А.Б., 2004 – 263 с. 7.1.6 Технология хранения зерна. Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с. 7.1.7 Ауэрман Л.Я. Технология хлебопекарного производства./ СПб: Профессия, 2005, 416 с. 7.1.8 Пищевая химия / под ред. А.П. Нечаева.- СПб.: ГИОРД, 2001.-529 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Качество и безопасность сельскохозяйственной пищевой продукии./под редакцией д.б.н. А.К.Смагулова — Алматы, 2002 544с. 7.2.2 Зерно и зернопродукты. Хосни К. – М. – 2003. 7.2.3 Технология хранения зерна, Вобликова Е.М. - М. - 2003 г -448с. 7.2.4 Комплектные зерноперерабатывающие установки малой мощности Демский А.Б., 2004 – 263 с. 7.2.5 Технология элеваторной промышленности, Вобликова Е.М. –М. – 2003г. 7.2.6 Энергосберегающая сушка зерна, Малин Н.И. 2004 г-239 с. 7.2.7 Справочник работника общественного питания. /Под ред. В.Н. Голубева.-М.: ДеЛиПринт, 2002.-590 с. 7.2.8 Фуре И.Н. Технология производства продукции общественного питания.- Мн.: Новое знание, 2002.-799 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz