Файл қосу

ПОӘК ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕУ




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3 деңгейлі СМК құжаты          |ПОӘК                      |ПОӘК                 |
|                               |                          |042-18-12.1.107/01-20|
|                               |                          |13                   |
|«Үшөлшемді модельдеу» пәнінің  |№1 басылым 09.09.2013ж    |                     |
|оқытушыға арналған бағдарламасы|                          |                     |
|ПОӘК                           |                          |                     |









                            «ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕУ»







                        пәнінен оқу-әдістемелік кешен


           5В070300 – «Ақпараттық жүйелер»   мамандығына арналған




                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ















                                    Семей
                                    2013



      Алғы сөз


   1. Құрастырған

      Құрастырған   ___________   И.Б.Карымсакова,   «Ақпараттық    жүйелер»
кафедрасының аға оқытушысы, Семей қаласындағы Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік
университеті

   «__09___» ___________09_________ 2013 ж.

   2. Талқыланды

      2.1. Семей қаласындағы Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
«Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.

      Хаттама № _1__  «__09___» ____________09________ 2013 ж.

      Кафедра меңгерушісі __________ / С.К.Смагулов, э.ғ.к./

      2.2. Факультетің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.

      Хаттама № _1__  «___11__» ________09____________ 2013 ж.

      Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./

   3. бекітілді

      Университеттің Оқу-әдістемелік   кеңесі  отырысында  баспаға  жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.

      Хаттама № _1__  «_18__»_____09_________2013  ж.

      Оқу жұмысы бойынша проректор_______________ /Искакова Г.К./



    4. АЛҒАШ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ





















                                   Мазмұны








1. Пайдалану облысы

2. Нормативті сілтеме
3. Жалпы мағлұматтар
4. Оқу пәнінің(модульдің) мазмұны
5. Студенттің өздік жұмыс тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
8. Әдебиет



1. Пайдалану облысы

    «Үшөлшемді модельдеу»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешен  5В070300-
«Ақпараттық   жүйелер»   мамандығының    студенттеріне    арналған.    Кешен
студенттерді пәннің мазмұнымен, пәннің  көкейкестілігі  мен  қажеттілігімен,
курс саясатымен,  оқу  барысында  үйренетін  машықтармен  таныстырады.  Оқу-
әдістемелік кешен пәнді оқыту үшін негізгі бағдар болып табылады.




    2. Нормативті сілтеме
    «Үшөлшемді  модельдеу»  пәні   бойынша  оқу-әдістемелік   кешен   оқыту
процесін келесі  құжаттарда  келтірілген  талаптар  мен  ұсыныстарға  сәйкес
жүргізу үшін құрастырылған және  бекітілген:
   «5В070300»  —  «Ақпараттық  жүйелер»  мамандығы  бойынша  жалпы  білімдік
мемлекеттік стандарты енгізілді;
    –  СТУ  042-   -СГУ-5-2012   Университет   стандарты   «Оқу-әдістемелік
кешендерді құруға жалпы талаптар»;
    – ДП 042-1.07-2012 Құжатталған процедура  «Оқу-әдістемелік  кешендердің
құрылымы және мазмұны».



    3. Жалпы мағлұматтар


    3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    «Үшөлшемді модельдеу» пәні 5В070300-«Ақпараттық жүйелер»   мамандығында
оқитын студенттер үшін   әлеуметтік-экономикалық  мәліметтерді  талдау  үшін
қажетті программаларды, машиналық графика программаларын толық  қарастырады.
3ds max бағдарламасы жайлы  мағлұматтар  дәріс  сабақтарында  беріледі  және
олармен жұмыс істеу реті зертханалық сабақтарында көрсетіледі.
    3.2. Осы курстың мақсаты компьютерлік графика есептерінің математикалық
және алгоритмдік негіздерімен жүйелі түрле танысу.
    3.3. Пәнді оқудың негізгі міндеті:
        • суреттер түрімен танысу;
        • суреттердің белгілі бір түрлерінің ерекшеліктері мен кемшіліктерін
          қарастыру;
        • Үшөлшемді модельдеумен танысу;
        • 3ds max бағдарламасы сияқты үшөлшемді модельдеуды меңгеру.
    3.4.    Пәнді оқу нәтижесінде студент:
         • Графикалық есептерді шешуді дұрыс қоя білуге;
         • Шешу әдістерін таңдап, шешу  алгоритмдерін  құра  білулері,  осы
           алгоритм бойынша жоғарғы деңгейдегі тілдердің бірінде  программа
           жаза білуге;
         • Тәжірибелік сабақтарда  теориялық  және  практикалық  сабақтарда
           алған ілімдерін одан әрі бекіту мақсатымен компьютерлік  графика
           есептерін шығару үшін өз беттерімен жұмыс істеуге;
         •  Алгоритм  құрудың  маңызды  амалдары  мен   әдістерін,   оларды
           формальды сипаттау  және орындау тәсілдерін білуге.
    3.5. Курс пререквизиттері:
    • Информатика
    • Инфженерлік және компьютерлік графика
    3.6. Курс постреквизиттері:
    • ЭАЖ жаңа ақпараттық технологиялар
                  Кесте 1 - Жұмыстық оқу жоспарынан көшірме


    |Курс     |Семестр             |Кредитт|Дәр                                       |
|         |                    |ер     |(сағ.)                                    |
|1        |2                   |3      |4                                         |
|         |Дәрістік сабақтар                                                      |
|1        |3d studio max       |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |бағдарламасына      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |кіріспе.            |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Объектілерді        |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |қарапайымдар        |       |(Мастер).                                 |
|         |негізінде модельдеу |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Торлық модельдеу    |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |негіздері.          |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Сплайндармен жұмыс  |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |негіздері           |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Модельдерді лофтинг |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |әдісімен құру.      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Лофтинг әдісімен    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |құрылған модельдерді|       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |деформациялау       |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Буль операцияларын  |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |қолданып модельдеу  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|2        |Материалдармен      |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жұмыс. Стандартты   |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |емес материалдар    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Текстуралық         |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |карталарды қолдану  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Материалдарды       |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |проекциялау         |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері           |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|3        |Көріністерді        |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жарықтандыру        |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері.          |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Көріністегі         |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |камералар.          |       |(Мастер).                                 |
|         |Көріністегі динамика|       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Анимацияға кіріспе. |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |Character Studio    |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |құралдары көмегімен |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |кейіпкерлік көрініс |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |құру                |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Практикалық сабақтар                                                   |
|1        |3d studio max       |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |бағдарламасына      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |кіріспе.            |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Объектілерді        |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |қарапайымдар        |       |(Мастер).                                 |
|         |негізінде модельдеу |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Торлық модельдеу    |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |негіздері.          |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Сплайндармен жұмыс  |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |негіздері           |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Модельдерді лофтинг |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |әдісімен құру.      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Лофтинг әдісімен    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |құрылған модельдерді|       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |деформациялау       |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Буль операцияларын  |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |қолданып модельдеу  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|2        |Материалдармен      |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жұмыс. Стандартты   |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |емес материалдар    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Текстуралық         |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |карталарды қолдану  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Материалдарды       |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |проекциялау         |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері           |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|3        |Көріністерді        |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жарықтандыру        |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері.          |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Көріністегі         |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |камералар.          |       |(Мастер).                                 |
|         |Көріністегі динамика|       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Анимацияға кіріспе. |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |Character Studio    |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |құралдары көмегімен |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |кейіпкерлік көрініс |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |құру                |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Лабораториялық сабақтар                                                |
|1        |3d studio max       |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |бағдарламасына      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |кіріспе.            |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Объектілерді        |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |қарапайымдар        |       |(Мастер).                                 |
|         |негізінде модельдеу |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Торлық модельдеу    |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |негіздері.          |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Сплайндармен жұмыс  |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |негіздері           |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Модельдерді лофтинг |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |әдісімен құру.      |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |Лофтинг әдісімен    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |құрылған модельдерді|       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |деформациялау       |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Буль операцияларын  |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |қолданып модельдеу  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|2        |Материалдармен      |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жұмыс. Стандартты   |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |емес материалдар    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Текстуралық         |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |карталарды қолдану  |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |                    |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Материалдарды       |1      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |проекциялау         |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері           |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |                    |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |                    |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|3        |Көріністерді        |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |жарықтандыру        |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |негіздері.          |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |Көріністегі         |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |камералар.          |       |(Мастер).                                 |
|         |Көріністегі динамика|       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |
|         |Анимацияға кіріспе. |2      |1.Миловская, О.С.                         |
|         |Character Studio    |       |Дизайн архитектуры и интерьеров           |
|         |құралдары көмегімен |       |в 3ds Max Design 2012/ О.С. Миловская.-   |
|         |кейіпкерлік көрініс |       |СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.-        |
|         |құру                |       |(Мастер).                                 |
|         |                    |       |2. Бондаренко, С.                         |
|         |                    |       |3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С. Бондаренко;|
|         |                    |       |М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 |
|         |                    |       |с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты).          |


    5. СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ:

5.1.  3ds max бағдарламасында кез келген графикалық объект құру.


5.2. Қарапайымдар түрлері


5.3. 3ds max  бағдарламасында  масштабтау,  заливканы  өзгерту,  бір-бірінің
үстіне объектілерді қою және объектілердің ормаларын өзгерту.

5.4.  3ds  max  бағдарламасында  бірнеше  объектілер   құру   және   олармен
манипуляциялау: заливканы, өлшемін, масштабын, орналасу жерін өзгерту.
5.5. 3ds max бағдарламасындағы қосымша плагиндер
5.6.  3ds  max  бағдарламасындағы  мәтіндік  эффектілер,  3D  мәтінді  құру,
текстуралы эффектілер және безендіру.
5.7. 3ds max бағдарламасындағы анимация

6. пәннің оқу-әдістемелік картасы

    Кесте 3 – Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Тақырыбы                          |Көрнекіліктер,   |Өзіндік менгеру     |Бақылау|
|                                  |плакаттар        |сұрақтары           |түрі   |
|дәріс            |лабораториялық  |                 |                    |       |
|1                |2               |3                |4                   |5      |
|3d studio max    |3d studio max   |3ds max          |3ds max ортасымен   |Ауызша |
|бағдарламасына   |бағдарламасына  |программасы      |танысу.             |жауап  |
|кіріспе.         |кіріспе.        |                 |                    |беру   |
|Объектілерді     |Объектілерді    |                 |                    |       |
|қарапайымдар     |қарапайымдар    |                 |                    |       |
|негізінде        |негізінде       |                 |                    |       |
|модельдеу        |модельдеу       |                 |                    |       |
|Торлық модельдеу |Торлық модельдеу|3ds max          |3ds max             |3ds max|
|негіздері.       |негіздері.      |программасы      |программасында әр   |құру   |
|Сплайндармен     |Сплайндармен    |                 |түрлі сызықтар жасау|       |
|жұмыс негіздері  |жұмыс негіздері |                 |және олармен жұмыс  |       |
|                 |                |                 |істеу               |       |
|Модельдерді      |Модельдерді     |3ds max          |Объектілер түрлері. |3ds max|
|лофтинг әдісімен |лофтинг әдісімен|программасы      |Олармен жұмыс істеу |құру   |
|құру.  Лофтинг   |құру.  Лофтинг  |                 |                    |       |
|әдісімен құрылған|әдісімен        |                 |                    |       |
|модельдерді      |құрылған        |                 |                    |       |
|деформациялау    |модельдерді     |                 |                    |       |
|                 |деформациялау   |                 |                    |       |
|Буль             |Буль            |3ds max          |Заливка құралының   |3ds max|
|операцияларын    |операцияларын   |программасы      |элементтері.        |құру   |
|қолданып         |қолданып        |                 |Заливка құралын     |       |
|модельдеу        |модельдеу       |                 |пайдалану арқылы    |       |
|                 |                |                 |суреттерді безендіру|       |
|Материалдармен   |Материалдармен  |3ds max          |3ds max басқа да    |3ds max|
|жұмыс. Стандартты|жұмыс.          |программасы      |элементтерімен      |құру   |
|емес материалдар |Стандартты емес |                 |танысу. Олармен     |       |
|                 |материалдар     |                 |жұмыс істеу         |       |
|Текстуралық      |Текстуралық     |3ds max          |Растрлік бейнелерді |3ds max|
|карталарды       |карталарды      |программасы      |өңдеу құралымен     |құру   |
|қолдану          |қолдану         |                 |танысу              |       |
|Материалдарды    |Материалдарды   |3ds max          |Интерактивный объем |3ds max|
|проекциялау      |проекциялау     |программасы      |құралымен танысу.   |құру   |
|негіздері        |негіздері       |                 |Онымен жұмыс істеу  |       |
|Көріністерді     |Көріністерді    |PhotoShop        |Программамен танысу.|PhotoSh|
|жарықтандыру     |жарықтандыру    |программасы      |Программа интерфейсі|op құру|
|негіздері.       |негіздері.      |                 |                    |       |
|Көріністегі      |Көріністегі     |                 |                    |       |
|камералар.       |камералар.      |                 |                    |       |
|Көріністегі      |Көріністегі     |                 |                    |       |
|динамика         |динамика        |                 |                    |       |
|Анимацияға       |Анимацияға      |PhotoShop        |Кез келген формалы  |PhotoSh|
|кіріспе.         |кіріспе.        |программасы      |суреттерді          |op құру|
|Character Studio |Character Studio|                 |дайындауды үйрену   |       |
|құралдары        |құралдары       |                 |                    |       |
|көмегімен        |көмегімен       |                 |                    |       |
|кейіпкерлік      |кейіпкерлік     |                 |                    |       |
|көрініс құру     |көрініс құру    |                 |                    |       |


    7. оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы

    Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
|Әдебиет, оқу-әдістемелік құралдар  |Экземпляр саны |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|атаулары                           |               |саны         |ету проценті|
|1                                  |2              |3            |4           |
|1.Миловская, О.С.                  |12             |13           |85%         |
|Дизайн архитектуры и интерьеров    |               |             |            |
|в 3ds Max Design 2012/ О.С.        |               |             |            |
|Миловская.- СПб: БХВ-Петербург,    |               |             |            |
|2012.- 234 с.- (Мастер).           |               |             |            |
|2. Бондаренко, С.                  |3              |13           |21%         |
|3ds Max 9. Трюки и эффекты/ С.     |               |             |            |
|Бондаренко; М.Бондаренко.- М.; СПб:|               |             |            |
|Питер, 2008.- 590 с.+ DVD-Rom.-    |               |             |            |
|(Трюки и эффекты).                 |               |             |            |
|3.Шишанов, А.В.                    |5              |13           |35%         |
|Дизайн интерьеров                  |               |             |            |
|в 3ds Max 2008(+DVD)/ А.В.         |               |             |            |
|Шишанов.- М.; СПб: Питер, 2008.-   |               |             |            |
|266с                               |               |             |            |

8. Әдебиет

8.1. Негізгі
8.1.1Миловская,  О.С.   Дизайн  архитектуры  и  интерьеров  в 3ds Max Design
2012/ О.С. Миловская.- СПб: БХВ-Петербург, 2012.- 234 с.- (Мастер). 
8.1.2  Бондаренко,  С.   3ds Max 9.  Трюки   и   эффекты/   С.   Бондаренко;
М.Бондаренко.- М.; СПб: Питер, 2008.- 590 с.+ DVD-Rom.- (Трюки и эффекты). 
8.1.3 Фролов А.В., Фролов Г.В., Программирование  видеоадаптеров  CGA,  EGA,
VGA, Библиотека системного программиста, Т.3., Диалог-Мифи, М., 1992 г.
8.1.4  Н.И.Костюкова.  Введение   в   компьютерную   графику.   Методические
рекомендации. Новосибирск -2003.

8.2.Қосымша
8.2.1. Петров М.Н., Молочков В.П. Компьютерная графика: Учебник  для  вузов.
-СПб.: Питер, 2003
8.2.2. Рейнбоу В. Компьютерная графика. Энциклопедия, пер.  с  англ.-  СПб.:
Питер, 2003
8.2.3. Информатика. Базовый курс/ Под  ред.  С.В.Симановича  –  СПб:  Питер.
2001 г.
Пәндер