Файл қосу
Құқық салалары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК 042-18-20.1.72/02-2013 | |«Мемлекет және құқық |№1 басылым | | |тарихы» пәнінің |18 .09.2013ж | | |оқу-әдістемелік кешені | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «Мемлекет және құқық тарихы» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: «құқықтану» кафедрасы аға оқытушысы Майшекина Э.С. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. «Құқықтану» кафедрасының отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі Елеманов С.Х. 2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Төраға Кеңесбаева Ш.С 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған №1 « » 09. 2013ж. № хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор Искакова Г.К АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ № 1 Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1. Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Майшекина Э.С - Кафедра – «құқықтану»; - Байланыс ақпараты- тел.350426, бас оқу ғимараты №1, кабинет 605 - Пән атауы –«Мемлекет және құқық тарихы» - Кредиттер саны – 3; - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1.1Пәннің қысқаша мазмұны 1.2.Бұл пән«Мемлекет және құқық тарихы» пәні адамзаттың таңдаулы өкілдерінің мемлекетпен құқықтың даму тарихын, бостандық пен әділдіктің, заң мен заңдылықтың, қоғамдық және мемлекеттік құрылыстың, адамдардың құқылармен бостандығын, билік пен жеке адамдардың өзара қарым-қатынасы мен олардың формалары мен принциптері туралы тереңде зерделі ойларын оқытады. 1.3.Курстың студенттер үшін басты мақсаты алғашқы курстан бастап тыңғылықты түрде салалық заң ғылымдары пәндерін игеру дағдысын қалыптастыру 1.4«Мемлекет және құқық тарихы»курсын зерделеудің негізгі мақсаты-курс бойыншаоқу материалын жетілдіру. Қоғамдық ғылымдар жүйесінде «Мемлекет және құқықтарихы»курсының орнын көрсету. Ғылым ретінде «Мемлекет және құқық тарихы»курсының мәнін анықтау. Құқық саласының даму эволюциясы және оның негізгі аспектілерімен таныстыру. Ғылыми сала бойынша жаңа ұғымдар қалыптастырып, заңи негізде мағлұматтар беру. 1.5.Студент курсты аяқтағаннан соң меңгеруі қажет: - теорияда алған білім практикада ұштастыру - пәнді игеру дағдысын қалыптастыру - ұғымдардың мағынасын және мәнін ажырату - туындаған сұрақтарды алған біліммен жетік шешу - қоғам өмірінде атқартын қызметі,ролі - кездесетін сұрақтарды сауатты талдау 1.6 Пән пререквизиті Әлем тарихы Қазақстан тарихы Құқық салалары 1.7 Пән постреквизиті: құқық салалары 2 Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |п/п| | | | | | |дәріс|семин |СОЖӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1 .Ежелгі елдердегі мемлкет және құқық пәні ретінде | |1 |Ежелгі елдердегі мемлекет |2 |1 | |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |және құқық | | | | |,7.5, | | |А) курс пәні және әдісі | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Б) Ежелгі Вавилон | | | | |9 | | |В) Ежелгі Индия | | | | | | | |Г) Ежелгі Қытай | | | | | | |2 |2-тақырып. Ежелгі греция |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |және Рим мемлекеті және | | | | |,7.5, | | |құқығы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |А) антикалық полис | | | | |9 | | |Б) Афина және Спарта | | | | | | | |басқару жүйесі | | | | | | | |В) принципат және доминат | | | | | | | | | | | | | | | |Модуль 2. Орта ғасырдағы мемлекет және құқығы | |3 |Франк мемлекеті. Англия |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |феодалдық мемлекеті және | | | | |,7.5, | | |құқығы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |А) ЕРТЕ ФЕОДАЛДЫҚ ФРАНК | | | | |9 | | |МЕМЛЕКЕТ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҒЫ | | | | | | | |Б) Карл империясы. | | | | | | | |В) англосаксондық | | | | | | | |мемлекеттердің құрылуы | | | | | | | |Г) Генрих -2 реформалары | | | | | | |4 |Франция мемлекеті және |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |құқығы | | | | |,7.5, | | |а) франциядағы феодалдық | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мемлекеттің құрылуы | | | | |9 | | |б)сословиялық монархияның | | | | | | | |құрылуы | | | | | | | |(X ғ.).Оттан -1 ежелгі | | | | | | | |феодалдық мемлекет | | | | | | | | | | | | | | |5 |Англия буржуазиялық |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекет. XVII ҒАСЫРДАҒЫ | | | | |,7.5, | | |Византия империясы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мемлекеті және құқығы . | | | | |9 | | |а ) мемлекеттік құрлым | | | | | | | |б) мемлекет, шіркеу | | | | | | | |феодалдық құқық | | | | | | | |в)Англиядағы буржуазиялық | | | | | | | |мемлекеттің шығуы. | | | | | | | |г) XVII – басы XVIII | | | | | | | |ғасырдағы конституциялық | | | | | | | |актілер. | | | | | | | |Модуль 3. Жаңа ғасыр және жаңа мемлекет | |6 |АҚШ тағы Конституция 1787 |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |жыл. 1789 – 1812 | | | | |,7.5, | | |жылдардағы Франция | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мемлекеті | | | | |9 | | |а)солтүстік америкалық | | | | | | | |колониялық Англия | | | | | | | |б) АҚШ Конституция 1787 Ж..| | | | | | | |в) Ұлы франция буржуазиялық| | | | | | | |революция | | | | | | | |г) Наполеон Бонапарта | | | | | | | |және Конституция | | | | | | |7 |Герман феодалдық |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекеттінің мемлекеті | | | | |,7.5, | | |а) мемлекеттік құрылысы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |б) германиядағы сословиелік| | | | |9 | | |өкілетті монархиялық | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | |в) Германиядағы | | | | | | | |абсолютизмнің | | | | | | | |ерекшеліккктері | | | | | | | |в) германиядағы феодалдық | | | | | | | |құқық | | | | | | | | | | | | | | |8 |Социалистік мемлекет және |2 |1 |3 |1 | | | |құқық . | | | | | | | |а) 1917 жылығы қазан | | | | | | | |революция | | | | | | | |б) КССР дың конституциялық | | | | | | | |құрылысы | | | | | | | |в) Социализм әлемдік жүйе | | | | | | | |Модуль4.Қазақстан территориясындағы ме млекеті және құқығы | | | | |9 |Қазақстан территориясындағы|2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |ме млекеті және құқығы | | | | |,7.5, | | |Сак тайпа одағы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |Үйсін және қаңғылы | | | | |9 | | |Ғұндар мемлекеті | | | | | | | | | | | | | | |10 |VI-XII ғасырдағы мемлекет |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |жіне құқық | | | | |,7.5, | | |1. орта ғасырдағы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |мемлекет(6-10 ғғ.) | | | | |9 | | |2. 10-12 ғғ.мемлекеттер | | | | | | | | | | | | | | |11 |XIII-XV ғасырдағы Қазақстан|2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |мемлекет және құқығы | | | | |,7.5, | | |1. Қазақстан территориясын | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |моңғолдардың басып алу | | | | |9 | | |2. Моңғол ұлыстарының | | | | | | | |қазақстан территориясында | | | | | | |12 | XV-XVIII ғасырлардағы |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |саяси құрылымы | | | | |,7.5, | | |1.қазақ халқының құрылуының| | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |алғы шарттары | | | | |9 | | |2. қазақ жүздері | | | | | | | |3. 15-18 ғасырдағы қазақ | | | | | | | |хандары | | | | | | | | | | | | | | |13 |Қазақтадың әдеп құқығы. |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Әлеуметтік қазақ қоғамы. | | | | |,7.5, | | |1. хандардың саяси құрылымы| | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |2. әлеуметтік қоғамның | | | | |9 | | |дамуы | | | | | | | |3. Свод законов «Жеті | | | | | | | |ЖАРҒЫ». ЗАҢДАРДЫҢ ЖИНАҒЫ | | | | | | |14 |Қазақстандағы XX ғасырдағы|2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |әкімшілік құрылымдық | | | | |,7.5, | | |қалыптасуы | | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | |1. XX ғасырдағы | | | | |9 | | |қазақстанның әлеуметттік | | | | | | | |құқықтық дамуы | | | | | | | |2.қазақ қоғамының саяси | | | | | | | |интеллегиясы | | | | | | | |3.қазақстан ның бірінші | | | | | | | |дүниежүзілік соғыстың | | | | | | | |алғашқы жылдары | | | | | | |15 |Тәуелсіз Қазақстан. |2 |1 |3 |1 |7.1,7.27,3,7.4| | |Егеменді Қазақстан | | | | |,7.5, | | |Кеңестік дәуірдің құлдырауы| | | | |7.6,7.7,7.8,7.| | | | | | | |9 | 3. Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар «Мемлекет және құқық тарихы»пәні бойынша әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес және баспасөз материалдарын пайдаланып дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерін пайдалануға, сол арқылы интернетке кіріп, мағлұматтар және ақпараттар алуға рұқсат беріледі. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және нормативтік актілерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір дәріске қатысып белсенділік танытқаны үшін 5 баллдан беріледі.Әрбір семинарда «өте жақсы» жауап максималды 15 баллмен теңестіріледі. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақтан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да). Дәріс материалдары және семинар, өздік жұмыстар тақырыптарына студенттер алдын ала таныса алады, универсиеттің сайтында электронды журналға енгізілген. 5.Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Дәріске қатыспау 0 балл деп есептелінбейді,Студенттің семинар сабағына дайын болмауы -0 балл болып есептелінбейді және айыппұл санкциялары қолданылады. Егер себепті түрде сабақтан қалса және оны растайтын құжаттары мөр басылып расталса онда студент қалған сабағын оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды ауызша жауап беру арқылы өтей алады. Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау аптасына бір рет міндетті түрде электронды журналға қойылады. Қойылған бағалар автоматты түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды яғни, максималды балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады сонда жалпы жиыны 300 балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы мүмкін. 2- межелік бақылауда максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны 600 баллды құрап 100 пайыз деген көрсеткішке ие болады. Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |ескертулер | | | |баллдар| | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы |70 |СӨЖ | |4 |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық |35 |СОЖӨЖ | | |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір | | | | |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) | | | |5 |1-межелік бақылау |60 | | | | | | | |1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | |СРСП | | | | | | |1 |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |СӨЖ |70 | | |4 |СОЖӨЖ |35 | | |5 |2-Межелік бақылау |60 | | | |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | | |Емтихадағы жалпы баллдар |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар |1000 | | 7. Әдебиеттер Ұсынылатын нормативтік актілер 1 Батыр К. Всеобщая история государства и права. М., 1996 2 Черниловский З. Всеобщая история государства и права. М., 1999 3 Всеобщая история государства и права. Алматы, 2001 4 Лекционный курс по истории государства и права зарубежных стран. М., 2005 5.Мұхтарова А.К. Шет елдердің мемлекеті және құқығы тарихы Алматы 2005
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz