Файл қосу
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-деңгейлі СМЖ | | | |құжаты |УМКД | | | | |УМКД 042-18/28.1.35/01-2013 | |УМКД | | | |«БМ Қазақ тілін оқыту |______ 2013 жылғы| | |әдістемесі» | | | |пәнінің оқытушыға арналған |№ 1 басылым | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5B010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушы., ф.ғ.к. Тәттімбетова Сымбат Жеңісқызы _____________ «___» ___________20___ жыл. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова А.М. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20___ жыл. Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды Хаттама №___ «___» ___________20 ___жыл. ОӘК төрағасы _____________ Г. Искакова 4 «____» __________ 20___ж. шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Қазақ тілі теориясы мен әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы «5B010200» «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «БМ Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің бекітілген және қолданысқа енгізілген ҚР МЖМБС 3.08.275-2006 Мемлекеттік білім беру стандарты; - «5B010200» «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-СГУ-5-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазақ тілі әдістемесі – тарихы жағынан дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір жүйеге келген ғылым. Бұл әдістеме, ең алдымен, оқушыға қандай тілдік категорияларды үйрету керек, қандай әдіс- тәсілдер арқылы үйретуге болады деген мәселені қарастырады. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты: Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып қазақ әдеби тілінің маңызын, әдіс-тәсілдерін, амалдарын, оқушыға қазақ тілінен білім берудің, оны меңгертудің жолдарын үйрету. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: – Тіл білімі жөніндегі материалдардың мазмұнына қарай әдіс-тәсілдерді таңдай білу; – Әдістемелік зерттеу жұмыстарын жетілдіру; –Әдістеме ғылымының жаңалықтарынан, қазіргі сабақтарға қойылатын талаптардан студенттің хабардар болуын қадағалау; – Студенттің жан-жақты шығармашылық ізденістерін дамыту, ой туғызу, көмектесіп, бағыт-бағдар беру; – Әдістемеде қолданылып келген кейбір ереже, анықтама түсініктер, терминдерді нақтылап, саралап көрсету; – Пән бағдарламалары мен оқулықтарымен жұмыс істеу жолдарын талдау; – Қазақ тілін оқыту барысында психологиялық ерекшеліктерді, талаптарды меңгеру әдістеріне тоқталу; 3.4 Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Қазақ тілінің оқыту әдістемесі саласының өзекті мәелелерін біліп шығады; - Алған білімдерін практикада қолдана біледі; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгереді; - Теориялық талдау жасай алады; - Әдістемелік зерттеу жұмыстарын жетілдіруді меңгереді, түсінеді; - Өзіндік пікір айта алады; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай біледі. 3.5 Курстың пререквизиттері: Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы 3.6 Курстың постреквизиті: Қазіргі қазақ тілі Қазіргі қазақ тілі лексикасы. Қазіргі қазақ тілі морфологиясы. Сабақ жүргізу жолдарын меңгеруі керек. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. | | |1-тақырып. |2 | |Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні, мақсаты мен міндеті, | | |әдістеменің ғылым ретінде дамуы, зерттелу жайы. Қазақ тілі | | |әдістемесінің тілі білімімен, педагогика, психология ғылымымен | | |байланысы. | | |2-тақырып. |2 | |Қазақ тілі әдістемесінің зерттелу тарихы, әдістеменің ғылым | | |ретінде дамуы, зерттелу жайы | | |3-тақырып. |2 | |Қазақ тілін оқытудың жалпы дидактикалық ұстанымдары мен | | |заңдылықтары | | |2 модуль. | | |Қазақ тілі әдістемесінің методологиялық, лингвистикалық және | | |психологиялық негіздері. | | |4-тақырып. |2 | |Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Әдіс ұғымы және ойлау | | |тәсілдері. | | |5-тақырып. |2 | |Қазақ тілін оқыту құралдары. Оқулық теориясы, құрылу | | |принциптері. Қазақ тілі бағдарламалары. | | |6-тақырып. |2 | |Қазақ тілі сабақтарын ұйымдастыру. Сабақтың құрылымдық | | |элементтері. | | |3 модуль | | |Қазақ тілі салаларын оқыту әдістемесі. | | |7-тақырып. |2 | |Әдеби тіл мен мәтінді оқыту. Әдеби тілдің стильдік тармақтарын | | |меңгерту жолдары. Әдеби тіл мен мәтінді оқыту әдістемесі. | | |8-тақырып. |2 | |Лексиканы оқыту әдістемесі. Лексиканың мазмұны,оқыту | | |принциптері, әдістері. | | |9-тақырып. |2 | |Фонетиканы оқыту әдістемесі.Фонетикалық жаттығулар түрлері мен | | |талдауды тиімді өткізу. | | |10-тақырып. |2 | |Орфография мен орфоэпияны оқыту әдістемесі. Жаттығулар жүйесі. | | |Қатемен жұмыс. | | |11-тақырып. |2 | |Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын көрнекіліктер, түрлері, | | |қолдану жолдары. | | |4 модуль | | |Грамматиканы оқыту әдістемесі. | | |12-тақырып. Грамматиканы оқыту әдістемесі. Грамматиканың |2 | |жүйелілігі. Грамматикалық қателерді болдырмау жолдары. | | |13-тақырып. |2 | |Сөзжасамды оқыту әдістемесі. Сөзжасамды оқытуға көрнекі, | | |техникал. кұралдар мен сөздіктерді тиімді пайдалану. | | |14-тақырып. |2 | |Морфологияны оқыту әдістемесі. Оқытудың маңызы, міндеттері, | | |мазмұны, құрылымы, принциптері. Морфологиян. негізгі ұғымдарын | | |меңгерту. | | |15-тақырып. |2 | |Синтаксисті оқыту әдістемесі. Сөз тіркесі, | | |сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін меңгерту жолдары | | | | | |Семинар сабақтары | | |1 модуль. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. | | |1-тақырып. |1 | |Қазақ тілі әдістемесінің тілі білімімен, педагогика, | | |психология ғылымымен байланысы. | | |2-тақырып. |1 | |Қазақ тілі әдістемесінің зерттелу тарихы, әдістеменің ғылым | | |ретінде дамуы, зерттелу жайы | | |3-тақырып. Қазақ тілін оқытудың жалпы дидактикалық |1 | |ұстанымдары мен заңдылықтары. | | |2 модуль. Қазақ тілі әдістемесінің методологиялық, | | |лингвистикалық және психологиялық негіздері. | | |4-тақырып. |1 | |Әдіс ұғымы және ойлау тәсілдері. | | |5-тақырып. |1 | |Қазақ тілі бағдарламалары. | | |6-тақырып. |1 | |Сабақтың құрылымдық элементтері. | | |3 модуль. Қазақ тілі салаларын оқыту әдістемесі. | | |7-тақырып. |1 | |Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын көрнекіліктер, түрлері, | | |қолдану жолдары. Сабақ үлгілері. | | |8-тақырып. |1 | |Білім берудегі инновациялық технологиялар. Сабақ үлгілері. Слайд| | |жасау. | | |9-тақырып. |1 | |Оқу модулін даярлау технологиясы. Сабақ үлгілері. Слайд түрінде.| | |10-тақырып. |1 | |Тұлғаның тіл байлығын дамыту. Тіл дамыту жұмысына сабақ | | |үлгілері. | | |11-тақырып. |1 | |Бастауыш сыныптағы жаттығу жұмыстары. | | |4 модуль. Грамматиканы оқыту әдістемесі. | | |12-тақырып. |1 | |Оқушылардың жазба жұмыстарынан жіберген қателерін түзету | | |жолдары. | | |13-тақырып. |1 | |Ойын арқылы - оқыту әдісі. Сабақ үлгілері. Слайд жасау. | | |14-тақырып. |1 | |Қазақ тілі пәнінен тестік жұмыстардың түрлері. | | |15-тақырып. |1 | |Қазақ тілі сабақтарында оқушы жауабын ескеру, бағалау нормалары.| | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Қазақ тілі әдістемесінің тілі білімімен, педагогика, психология ғылымымен байланысы. Конспект. 5.2 Қазақ тілі әдістемесінің зерттелу тарихы, әдістеменің ғылым ретінде дамуы, зерттелу жайы. Конспект. 5.3 Қазақ тілін оқытудың жалпы дидактикалық ұстанымдары мен заңдылықтары. Конспект. 5.4 Әдіс ұғымы және ойлау тәсілдері. Конспект. 5.5 С. Рахметова. Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту методикасы. Конспект. 5.6 Ш. Әуелбаев. Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту методикасы. Конспект. 5.7 С. Қазыбаев. Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдістемесі. Конспект. 5.8 Қазақ тілін дамытуда отбасы мен мектептің рөлі. Баяндама жасау. 5.9 Қазақ тілінен сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстар. 5.10 Күнтізбелік жоспар жасау. 5.11 Бастауышта оқушылардың көркем жазуын қалыптастыру. 5.12 Қазақ тілі сабақтарында дамыта оқыту технологиясы. Сабақ үлгілері. 5.13 Сыни тұрғысынан ойлау технологиясы. Сабақ үлгілері. 5.14 Оқулықтармен жұмыс (1-4сынып.Қазақ тілі.) 5.15 Оқулықтармен жұмыс (1-4сынып.Қазақ тілі.) 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалу |түрі | | |ОТҚ, |сұрақтары | | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабағы |Семинар сабағы | | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |1 модуль. Қазақ тілін |1-тақырып. |Дәріс |Ғылыми |Баяндама | |оқыту әдістемесі. |Қазақ тілі |тезисі, |еңбектерге |жасау | |1-тақырып. |әдістемесінің тілі|сызба нұсқа |шолу жасау | | |Қазақ тілін оқыту |білімімен, |слайдтар | | | |әдістемесі пәні, мақсаты |педагогика, | | | | |мен міндеті, әдістеменің |психология | | | | |ғылым ретінде дамуы, |ғылымымен | | | | |зерттелу жайы. |байланысы. | | | | |2-тақырып. |2-тақырып. |Дәріс |Ғылыми |Конспект | |Қазақ тілі әдістемесінің |Қазақ тілі |тезисі, |еңбектерге |жасау | |зерттелу тарихы, |әдістемесінің |кесте слайд |шолу жасау | | |әдістеменің ғылым ретінде |зерттелу тарихы, |түрінде | | | |дамуы, зерттелу жайы |әдістеменің ғылым | | | | | |ретінде дамуы, | | | | | |зерттелу жайы | | | | |3-тақырып. |3-тақырып. Қазақ |Дәріс |Ғылыми |Талдау | |Қазақ тілін оқытудың |тілін оқытудың |тезисі, |еңбектерге |жасау | |жалпы дидактикалық |жалпы дидактикалық|слайд |шолу жасау | | |ұстанымдары мен |ұстанымдары мен | | | | |заңдылықтары |заңдылықтары. | | | | |2 модуль. |4-тақырып. |Дәріс тезисі|Ғылыми |Конспект | |Қазақ тілі әдістемесінің |Әдіс ұғымы және |кесте слайд |еңбектерге |жасау | |методологиялық, |ойлау тәсілдері. |түрінде |шолу жасау | | |лингвистикалық және | | | | | |психологиялық негіздері. | | | | | |4-тақырып. | | | | | |Қазақ тілін оқыту | | | | | |әдістерінің жүйесі. Әдіс | | | | | |ұғымы және ойлау тәсілдері.| | | | | |5-тақырып. |5-тақырып. |Дәріс тезисі|Қазақ тілі |Конспект | |Қазақ тілін оқыту |Қазақ тілі |таблица |бағдарламала|жасау | |құралдары. Оқулық теориясы,|бағдарламалары. |слайд |рына | | |құрылу принциптері. Қазақ | |түрінде |сипаттама | | |тілі бағдарламалары. | | |беру | | |6-тақырып. |6-тақырып. |Дәріс |Сабақ |Талдау | |Қазақ тілі сабақтарын |Сабақтың |тезисі, |үлгілерін | | |ұйымдастыру. Сабақтың |құрылымдық |сызбалар |жасау. | | |құрылымдық элементтері. |элементтері. |слайд | | | | | |түрінде | | | |3 модуль |7-тақырып. |Дәріс |Сөздіктермен|Талдаулар | |Қазақ тілі салаларын оқыту |Қазақ тілі |тезисі, |жұмыс |жүргізу | |әдістемесі. |сабақтарында |мысалдарды | | | |7-тақырып. |қолданылатын |ноутбуктан | | | |Әдеби тіл мен мәтінді |көрнекіліктер, |көрсету | | | |оқыту. Әдеби тілдің |түрлері, қолдану | | | | |стильдік тармақтарын |жолдары. Сабақ | | | | |меңгерту жолдары. Әдеби |үлгілері. | | | | |тіл мен мәтінді оқыту | | | | | |әдістемесі. | | | | | |8-тақырып. |8-тақырып. |Дәріс |Жаттығулар |Талдаулар | |Лексиканы оқыту әдістемесі.|Білім берудегі |тезисі, |жұмысы |жүргізу | |Лексиканың мазмұны,оқыту |инновациялық |кесте-слайд | | | |принциптері, әдістері. |технологиялар. | | | | | |Сабақ үлгілері. | | | | | |Слайд жасау. | | | | |9-тақырып. |9-тақырып. |Дәріс |Жаттығулар |Талдаулар | |Фонетиканы оқыту |Оқу модулін |тезисі, |жұмысы |жүргізу | |әдістемесі.Фонетикалық |даярлау |сызбалар | | | |жаттығулар түрлері мен |технологиясы. |слайд | | | |талдауды тиімді өткізу. |Сабақ үлгілері. |түрінде | | | | |Слайд түрінде. | | | | |10-тақырып. |10-тақырып. |Дәріс тезисі|Жаттығу |Жазбаша | |Орфография мен орфоэпияны |Тұлғаның тіл |сызбалар |жұмыстары | | |оқыту әдістемесі. |байлығын дамыту. |слайд | | | |Жаттығулар жүйесі. Қатемен |Тіл дамыту |түрінде | | | |жұмыс. |жұмысына сабақ | | | | | |үлгілері. | | | | |11-тақырып. |11-тақырып. |Дәріс тезисі|Жаттығу |реферат | |Қазақ тілі сабақтарында |Бастауыш сыныптағы| |жұмыстары | | |қолданылатын көрнекіліктер,|жаттығу жұмыстары.| | | | |түрлері, қолдану жолдары. | | | | | |4 модуль |12-тақырып. |Дәріс тезисі|Жаттығу |Грамматика| |Грамматиканы оқыту |Оқушылардың жазба |сызбалар |жұмыстары |лық талдау| |әдістемесі. |жұмыстарынан |слайд | | | |12-тақырып. Грамматиканы |жіберген қателерін|түрінде | | | |оқыту әдістемесі. |түзету жолдары. | | | | |Грамматиканың жүйелілігі. | | | | | |Грамматикалық қателерді | | | | | |болдырмау жолдары. | | | | | |13-тақырып. |13-тақырып. |Дәріс тезисі|Жаттығу |Мысалдар | |Сөзжасамды оқыту |Ойын арқылы - |сызбалар |жұмыстары |теру | |әдістемесі. Сөзжасамды |оқыту әдісі. Сабақ|слайд | | | |оқытуға көрнекі, техникал. |үлгілері. Слайд |түрінде | | | |кұралдар мен сөздіктерді |жасау. | | | | |тиімді пайдалану. | | | | | |14-тақырып. |14-тақырып. |Дәріс |Жаттығу |Талдаулар | |Морфологияны оқыту |Қазақ тілі пәнінен|тезисі, |жұмыстары |жүргізу | |әдістемесі. Оқытудың |тестік жұмыстардың|кестені | | | |маңызы, міндеттері, |түрлері. |слайд | | | |мазмұны, құрылымы, | |негізінде | | | |принциптері. Морфологиян. | | | | | |негізгі ұғымдарын меңгерту.| | | | | |15-тақырып. |15-тақырып. |Дәріс |Жаттығу |Бақылау | |Синтаксисті оқыту |Қазақ тілі |тезисі, |жұмыстары |жұмысыжазб| |әдістемесі. Сөз тіркесі, |сабақтарында оқушы|тұлғаларды | |аша | |сөздердің байланысу түрлері|жауабын ескеру, |слайд | | | |мен тәсілдерін меңгерту |бағалау нормалары.|түрінде | | | |жолдары | |көрсету | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |1. Қазақ тілін оқыту |6 |9 |50% | |методикасы. Жалпы | | | | |редакциясын басқарған | | | | |Б.Құлмағамбетова | | | | |-Ал.:«Мектеп», 1988 | | | | |2. С.Қазыбайұлы.Мектепке |10 |9 |100% | |қазақ тілін оқыту | | | | |тәсілдері.-Алматы 1997 | | | | |3. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. |10 |9 |100% | |Қазақ тілін оқыту | | | | |методикасы- А., 1965 | | | | |4. З.Бейсембаева. Қазак |10 |9 |100% | |тілін оқыту | | | | |әдістемесі.Алматы, 2002 | | | | |б.Ш.Сарыбаев. Қазақтілі |10 |9 |100% | |методикасының кейбір | | | | |мәселелері. 1956 | | | | |Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиев|10 |9 |100% | |а,К.Шәймерденова.Қазақ | | | | |тілін оқыту | | | | |әдістемесі,А.Д999 | | | | |Х.Арғынов. Қазак тілі |10 |9 |100% | |методикасы. А.,1974 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиеттер 1. Қазақ тілін оқыту методикасы. Жалпы редакциясын басқарған Б.Құлмағамбетова -Ал.:«Мектеп», 1988 2. С.Қазыбайұлы.Мектепте қазақ тілін оқыту тәсілдері.-Алматы 1997 3. Д.Әлімжанов, Ы.Маманов. Қазақ тілін оқыту методикасы- А., 1965 4. З.Бейсембаева. Қазак тілін оқыту әдістемесі.Алматы, 2002 5. Ш.Сарыбаев. Қазақтілі методикасының кейбір мәселелері. 1956 6. Т.Әбдікәрімова,Т.Әбдіғалиева,К.Шәймерденова.Қазақ тілін оқыту әдістемесі,А.Д999 7. Х.Арғынов. Қазак тілі методикасы. А.,1974 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселелері- Алматы:Мектеп,1959 8.2.2 Д.Әлімжанов. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері-Алматы,1972 8.2.5 3.Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А.,2001 8.2.6 Құрманова Н.Ж. Сөз тіркесін оқыту барысында оқушылардың логикалық ойлау мәдениетін қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. Алматы-1998. 8.2.7 Кәтенбаева Б.,Нұрғалиева М. Морфологияны оқытудың методикасы.А., 1975. 8.2.8 Әлімжанов Д. Қазақ тілінде морфологияны оқыту методикасының кейбір мәселелері.А., 1972. 8.2.9 Рахметова Р.С. Сөз тіркесі синтаксисі және оны оқыту әдістемесі. А., 2003 8.2.10 Нұржанова Ж. Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары. А., 2001. 8.2.110разбаева Ф.Ш.,Рахметова Р.С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А.,2005. 8.2.12 Жүнісбек Ә. Қазақ тілін оқыту әдістемесі.А., 1998. 8.2.13 Жанпеисова М.М. Технология модульного обучения.Актобе-1998. 8.2.14 Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. М.Д998. 8.2.15 Гузеев В.В. Планирование результатов образования и образовательная технология. М.,2001. 8.2.16 Тұрғынбаева Б.А. Дамыта оқыту технологиялары. А., 2000. 8.2,17 Ә.Исабаев. Қазақ тілін оқыту методикасы. Ташкент-2003. 8.2.18 А.Әбілқаев. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы-1995. 8.2.19 Н.Оразахынованың «Шеберлік класы» Сатылай комплексті талдау (синтаксис). Алматы-2002. 8.2.20 М.Көккөзова, САбақан. Әдіскер тағылымы. Алматы, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz