Файл қосу
Дене шынықтыру және спорт
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Жеңіл атлетика | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «гимнастика» пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«02»09. 2013ж., Дукетаев Б.А. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында «02» 09.2013ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09. 2013ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «18»09. 2013ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Дукетаев Болатбек Асылбекович педагогика ғылымдарының магистрі Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Гимнастика пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Мектепке дейінгі мектеп және орта оқу орындарында т.б дене шынықтыру мен спорт мекемелерінде кәсіби шеберлікті, дағдыны үйрету қамтамасыз ету болып табылады. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Гимнастика атауларын меңгеру және бағдарлама көлеміндегі жаттығуларды дұрыс айта, жаза және сызып бейнелей білу. - Гимнатикадан дене тәрбиесі сабағының жоспар-конспектісін құрып жаза білу. Саптық, жалпы дамыту, еркін жаттығу, гимнатика жабдықтарындағы, акробатика жаттығуларын, секіруді үйрету шеберліктерін қалыптастыру. - Дене тәрбиесі сабағын жас ерекшеліктеріне, жыныстарына қарай ұйымдастыру, жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. - Гимнастика амалдарын дене тәрбиесі үшін қолдана білу, дене қимылы ережелері мен спорттық кемелдену шараларын ұйымдастыра білу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін, гимнастикадан жарыс ережелерін. Студент орындай білу керек: техникалық тәсілдерді орындау, оқу-жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстарда командаға жетекшілік жасау, гимнастикадан жарыстарды ұйымдастырып өткізу. 1.6Курстың пререквизиттері: Пәндік оқу үшін мына пәндер бойынша білім алу қажет: педагогикадан Анатомиядан, физиологиядан, ДШ және С теориясы мен әдістемесінен студент пәнді жақсы меңгеру үшін келесі пәндер бойынша білім болу керек: тандалған спорт түрінің негіздері, жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен, гимнастика оқыту әдістемесімен. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 ТАСТ 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Гимнастика сабағы |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |2-3 |Саптық жаттығу сипаттпамсы |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |4 |Жалпы дамыту жаттығуларына |15 |Практикалық | | |сипаттама | |сабақта | |5 |Жалпы дамыту жаттығу түрлері |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |6 |Күшті көбейтуге арналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |7 |Иілгіштікке араналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |8 |Қозғалыс қызметін |15 |Практикалық | | |қалыптастыруға арналған ЖДЖ | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |1-4 сыныптарға арналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |2-3 |5-6 сыныптарға араналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |4 |7-9 сыныптарға арналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Саптық жаттығулар (сап, қатар, |4 |Сабақ кестесіне| | |тізбек, фронт) | |сәйкес | |2-3 |Саптық жаттығулар (фигуралы |8 |Сабақ кестесіне| | |жүріс, тізбек ауыстыру, созылу,| |сәйкес | | |жинақталу) | | | |4 |Жалпы дамыту жаттығулары |4 |Сабақ кестесіне| | |(затпен және затсыз, | |сәйкес | | |орындалатын жаттығуларды үйрету| | | | |және жетілдіру) | | | |5 |Жалпы дамыту жаттығулары |4 |Сабақ кестесіне| | |(гимнастикалық қабырғада және | |сәйкес | | |гимнастикалық орындықта | | | | |жасалатын жаттығуларды үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |6 |Жалпы дамыту жаттығулары (еркін|4 |Сабақ кестесіне| | |жаттығулар, жорғалау, | |сәйкес | | |тепе-теңдік техникасын үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |7-8 |Жалпы дамыту жаттығулары (жүк |6 |Сабақ кестесіне| | |тасымалдау, өрмелеу, лақтыру | |сәйкес | | |техникасын үйрету және | | | | |жетілдіру) | | | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта |60 б. |Сабақ кестесіне| | |дәріс материалдары бойынша | |сәйкес | | |сұрақ жауп | | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Иілгіштікке араналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |10 |Қозғалыс қызметін |15 |Практикалық | | |қалыптастыруға арналған ЖДЖ | |сабақта | |11 |Техниканың жалпы негізін |15 |Практикалық | | |үйретудегі мақсаты және | |сабақта | | |міндеттері | | | |12 |Белтемірдегі жаттығуларды |15 |Практикалық | | |орындау әдістемесі | |сабақта | |13 |Орындату әдістемесі |10 |Практикалық | | | | |сабақта | |14 |Әр деңгейдегі қос ағаштағы |15 |Практикалық | | |гимнастикалық жаттығуларды | |сабақта | | |үйрету әдістемесі | | | |15 |Гимнастика сабағының конспект |15 |Практикалық | | |жоспарын жасау әдістемесі | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Акробатика (тұру/жаурында, |10 |Сабақ кестесіне| | |баспен қолға/. Көпір әртүрлі | |сәйкес | | |жағдайда үйрету және жетілдіру)| | | |12-13 |Акробатика (жай секірулері |10 |Сабақ кестесіне| | |техникаларын үйрету және | |сәйкес | | |жетілдіру) | | | |14-15 |Акробатика (тіреліп секіру, |10 |Сабақ кестесіне| | |ортеке, ұзын ат үйрету және | |сәйкес | | |жетілдіру техникасы) | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Жалпы дамыту жаттығулары (еркін|Жалпы дамыту |Сабақ кестесіне| | |жаттығулар, жорғалау, |жаттығулары (еркін|сәйкес | | |тепе-теңдік техникасын үйрету |жаттығулар, | | | |және жетілдіру) |жорғалау, | | | | |тепе-теңдік | | | | |техникасын үйрету | | | | |және жетілдіру) | | |12-13 |Жалпы дамыту жаттығулары (жүк |Жалпы дамыту |Сабақ кестесіне| | |тасымалдау, өрмелеу, лақтыру |жаттығулары (жүк |сәйкес | | |техникасын үйрету және |тасымалдау, | | | |жетілдіру) |өрмелеу, лақтыру | | | | |техникасын үйрету | | | | |және жетілдіру) | | |14-15 |Акробатика (жинақталу, айналу, |Акробатика |Сабақ кестесіне| | |домалау) |(жинақталу, |сәйкес | | | |айналу, домалау) | | |15 |Жалпы дамыту жаттығулары |60 б. |Сабақ кестесіне| | |(гимнастикалық қабырғада және | |сәйкес | | |гимнастикалық орындықта | | | | |жасалатын жаттығуларды үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | Негізгі әдебиет 1. Гимнастика Палыга В.Д.М 1982 2. Гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесі. Филиппович В.И.М 1971 Кнышев О.Р. Организация судейства соревнаваниий по Гандбол ойынындағы төрешілікті ұйымдастыру. Москва., 1986 Матвеев Л.П. Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі. Дене шынықтыру институттарына арналған оқулық. 3. Оқушылардың дене тәрбиесі негіздері. Минаев Б.Н., Шиян Б.М.М 1989 4. Гимнастика. Учебник для факультетов физического воспитания пединститутов Брыкина А.Т 5. Жүгіру, секіру, лақтыру Ломан И.Г. М.Ф. и С, 1984 6. Спортивная гимнастика. Укран М.Л, 1971 7. Юный гимнаст. Шлемин А.М 8. Художественная гимнастика М,. 1982 Қосымша әдебиет: 1. Максименко А.М. Дене тәрбиесі мен әдістемесі негіздері., 1999 2. Спорттық ойындар. Железняк В.И М. 2001 3. Жарыс ережелері: Волейбол Баскетбол Футбол Жеңіл атлетика
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz