Файл қосу

Математикадан таңдау



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                     |
|3 деңгейлі СМК құжаты            |ПОӘК                  |ПОӘК                 |
|                                 |                      |042-0.1.00 /02-2013  |
|Студенттерге арналған            |02.09.2013 ж.         |                     |
|«Профильдік мектепте             |№1 басылым            |                     |
|математикадан элективті курстарды|                      |                     |
|құрастыру әдістемесі» пәні       |                      |                     |
|бойынша жұмыс бағдарламасы       |                      |                     |










                         Магистранттарға арналған оқу

                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

      «Профильдік мектепте математикадан элективті курстарды құрастыру
                                 әдістемесі»

                          пәнінің оқу бағдарламасы

                6М010900 «Математика»   мамандығына  арналған


























                                 Семей 2014ж

Алғы сөз

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ

Құрастырған:
Математика  және  математиканы  оқыту   әдістемесі   кафедрасының    доценті
Жолымбаев О.М.  ___________ «___»__________ 20            ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
 Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 20        ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік бюросының  отырысында
талқыланды
      Хаттама  №____  «____»  __________  20      ж.

      Әдістемелік кеңестің төрайымы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  20        ж.


      Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ



















































 ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ-SYLLABUS


Пән бойынша мәлімет
Профильдік мектепте математикадан элективті курстарды құрастыру әдістемесі



7 семестр, 2 кредит

Сабақтарды өткізу орны: Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
математика және МОӘ кафедрасы, №3 ғимарат, дәрісханалар сабақ кестесіне
сәйкес.

Оқытушы туралы мәлімет


Жолымбаев Оралтай Мұратканұлы

Кафедрада болу уақыты:
Күнделікті 8.00-ден  17.00-ге дейін

Оқу жоспарына түсініктеме
|Кур|Семестр                       |Кредит     |Дәріс       |Прак.саб.|СОӨЖ    |
|с  |                              |тер        |сағаттары   |акад.    |сағат   |
|   |                              |           |            |сағ.     |тары    |
|1  |Дәріс 1-5.  Жалпы орта білім  |5          |5           |5        |5       |
|   |берудің жоғары сатысындағы    |           |            |         |        |
|   |бейімді – бағдарлы оқытудың   |           |            |         |        |
|   |мәселелері.                   |           |            |         |        |
|2  |Дәріс 6-8.  Бейімділік оқытуда|3          |3           |8        |8       |
|   |таңдау курстарының   мазмұны, |           |            |         |        |
|   |құрлымы                       |           |            |         |        |
|3  |Дәріс 9-11. Математикадан     |3          |3           |8        |8       |
|   |таңдау  курстарын құрудың     |           |            |         |        |
|   |теориялық –әдістемелік        |           |            |         |        |
|   |аспектілері                   |           |            |         |        |
|4  |Дәріс 12-15. Математика       |4          |4           |9        |9       |
|   |бойынша таңдау курсты іріктеу |           |            |         |        |
|   |және жобалау                  |           |            |         |        |
|   |Барлығы                       |15         |15          |30       |30      |

Дәріс сабақтарының жоспары
 Дәріс 1-5.  Жалпы орта білім берудің жоғары сатысындағы
   бейімді – бағдарлы оқытудың мәселелері.
Жоспары:
   1. 12 жылдық білім беру мерзіміндегі жалпы орта білімнің алғы шарттары.
   1. Бағдарлы  оқытудың мақсаттары, міндеттері ұстанымдары.
   2.  Бағдарлы  оқытуда  таңдау  курстарының  орны
   3. Бағдарлы   оқытуды ұйымдастыру  және  түрлері
   4. Мектеп  оқушыларына  кәсіптік  бағдар  берудің жолдары
   5. Жаратылыстық – математика бағытындағы математика оқулығының
  мазмұны, ерекшеліктері.
 6.Гуманитарлық бағытындағы математика оқулығының мазмұны,
     ерекшеліктері.
Дәріс 5-8.  Бейімділік оқытуда таңдау курстарының   мазмұны, құрлымы.

   1. 9 – сыныптағы бейімділік алды дайындығының деңгейінің таңдау курсының
      өздік ерекшелігі
   2. 10 – 11 сыныптардағы таңдау курстарды жүзеге асыру мен жобалау
   3. Бейінділік мектебіндегі таңдау курстар мазмұны.
   4. Оқушының шығармашылық тұлғасын қалыптастырудағы бейімділік оқыту
      әдістерінің маңызы.
   5. Мамандық таңдауда бейімді – бағдарлы оқытудағы таңдау курстарының
      іріктеу ерекшеліктері.
Дәріс 9-11. Математикадан таңдау  курстарын құрудың  теориялық  –әдістемелік
аспектілері
        1. Орта мектептегі математиканы бейімді оқытудың нормативті базасы.
        2. Математиканы профильді пән ретінде оқытудың беталысы.
        3.   Таңдау   курстарда   математика   пәнін    экологиямен   тығыз
           байланыстыра оқыту

Дәріс 12-15. Математика  бойынша таңдау курсты іріктеу және жобалау
   1. Математикадан  таңдау  курстарының  түрлері
   2. Таңдау  курстарын ұйымдастыруға  қойылатын  талаптар
   3. Таңдау  курстарын  өткізудің  тиімді  әдістері
                       Практикалық сабақтардың мазмұны

                                    ( 7семестр,  прак.сабақ сағаты- 15,
кредит саны-2 )

|№  |Практикалық сабақтардың|Практикалық жұмыс тақырыбының     |Сағат|Бақылау   |
|   |тақырыбы               |тапсырмасы                        |саны |формасы   |
|1  |   Жалпы орта білім    |«Бейімді – бағдарлы оқытудың      |3    |Дәптерде  |
|   |берудің жоғары         |өзектілігі, оны жүзеге асыру      |     |орындалған|
|   |сатысындағы    бейімді |жолдары» тақырыбында қысқаша      |     |ын        |
|   |– бағдарлы оқытудың    |ой-тұжырым  жаса                  |     |тексеру,ау|
|   |мәселелері.            |12 жылдық білім беру мерзіміндегі |     |ызша сұрау|
|   |                       |жалпы орта білімнің қазіргі жалпы |     |          |
|   |                       |білім  беруден өзгешіліктеріне    |     |          |
|   |                       |салыстырмалы  кесте құрастыр.     |     |          |
|   |                       |Жаратылыстық – математика және    |     |          |
|   |                       |гуманитарлық бағытындағы          |     |          |
|   |                       |математика оқулықтарының бейімді –|     |          |
|   |                       |бағдарлы оқытудағы  ортақ         |     |          |
|   |                       |ерекшеліктеріне сипаттама бер     |     |          |
|2  | Бейімділік оқытуда    |1.Математика  пәні  бойынша 9 –   |4    |Дәптерде  |
|   |таңдау курстарының     |сыныптағы бейімділік алды         |     |орындалған|
|   |мазмұны, құрлымы.      |дайындығының деңгейінің таңдау    |     |ын        |
|   |                       |курсының өздік ерекшелігіне       |     |тексеру,ау|
|   |                       |ой-тұжырымдама  жаса              |     |ызша сұрау|
|   |                       |2. 9-сынып  оқушыларының          |     |          |
|   |                       |математикадан бейімділік алды     |     |          |
|   |                       |бағдарын  анықтауға байланысты    |     |          |
|   |                       |саулнама  әзірле                  |     |          |
|   |                       |3. Оқушының шығармашылық тұлғасын |     |          |
|   |                       |қалыптастырудағы мұғалімнің  ролі |     |          |
|   |                       |жайында дәйектеме-ұсыныс құрастыр.|     |          |
|   |                       |4.Математика мамандығын таңдауда  |     |          |
|   |                       |бейімді – бағдарлы оқытудағы      |     |          |
|   |                       |таңдау курстарының іріктеу        |     |          |
|   |                       |ерекшеліктерін сарала.            |     |          |
|3  |  Математикадан таңдау |1.Таңдап алынған тақырып бойынша  |3    |Дәптерде  |
|   |курстарын құрудың      |таңдау  курсын  жүргізудің        |     |орындалған|
|   |теориялық –әдістемелік |қажеттілігіне сипаттама  бер      |     |ын        |
|   |аспектілері            |2. Экологиялық мәселелерге таңдау |     |тексеру,ау|
|   |                       |курсының  тақырыптарын  ойластыр, |     |ызша сұрау|
| 4 |  Математика  бойынша  |1.Таңдап алынған тақырып  бойынша |5    |Дәптерде  |
|   |таңдау курсты іріктеу  |таңдау  курсын өткізудің оқыту    |     |орындалған|
|   |және жобалау           |құралдарын,оқыту тәсілдерін       |     |ын        |
|   |                       |анықтау, бақылау түрін белгілеу   |     |тексеру,ау|
|   |                       |                                  |     |ызша сұрау|






         МОӨЖ бойынша  тапсырмалардың берілуі  және орындалу графигі

|№  |Аудиториялық       |Тапсырманың мазмұны       |Бақылау  формасы   |Сағат  |
|   |сабақтың           |                          |                   |мөлшері|
|   |тақырыптары        |                          |                   |       |
|1  |2                  |3                         |4                  |5      |
|1  |   Жалпы орта білім|№1-5 дәрістің   бақылау   |Конспект           |5      |
|   |берудің жоғары     |сұрақтарына  жауап беру;  |Ауызша  сұрау      |       |
|   |сатысындағы        |№1-5 практикалық          |практикалық        |       |
|   |бейімді – бағдарлы |жұмыстардың  бақылау      |сабақты  өңдеуді   |       |
|   |оқытудың           |сұрақтарына жауап беру    |тапсыру            |       |
|   |мәселелері.        |                          |Әңгімелесу         |       |
|2  | Бейімділік оқытуда|№6-8 дәрістің   бақылау   |Конспект, Ауызша   |3      |
|   |таңдау курстарының |сұрақтарына  жауап беру;  |сұрау              |       |
|   |мазмұны, құрлымы.  |№6-8 практикалық          |практикалық        |       |
|   |                   |жұмыстардың  бақылау      |сабақты  өңдеуді   |       |
|   |                   |сұрақтарына жауап беру    |тапсыру            |       |
|   |                   |                          |Әңгімелесу         |       |
|3  |  Математикадан    |№9-11дәрістің   бақылау   |Конспект Ауызша    |3      |
|   |таңдау  курстарын  |сұрақтарына  жауап беру;  |сұрау              |       |
|   |құрудың  теориялық |№6-8 практикалық          |практикалық        |       |
|   |–әдістемелік       |жұмыстардың  бақылау      |сабақты  өңдеуді   |       |
|   |аспектілері        |сұрақтарына жауап беру    |тапсыру            |       |
|   |                   |                          |Әңгімелесу         |       |
|4  |  Математика       |№12-15   бақылау          |Конспект Ауызша    |4      |
|   |бойынша таңдау     |сұрақтарына  жауап беру;  |сұрау              |       |
|   |курсты іріктеу және|№6-8 практикалық          |практикалық сабақты|       |
|   |жобалау            |жұмыстардың  бақылау      |өңдеуді тапсыру    |       |
|   |                   |сұрақтарына жауап беру    |Әңгімелесу         |       |



|    |Тақырыптары              |әдебиеттер      |Бақылау формасы |мерзімі    |
|1   |Пәндік таңдау  курсының  |Тақырыпқа       |Таңдау  курсының|1-7апта    |
|    |типтері,                 |байланысты      |бағдарламасы,   |           |
|    |бағыты,тақырыптары       |құрастырылады   |пікір алысу.    |           |
|2   |Пән аралық таңдау        |Тақырыпқа       |Таңдау  курсының|8-11 апта  |
|    |курсының типтері,        |байланысты      |бағдарламасы,   |           |
|    |бағыты,тақырыптары       |құрастырылады   |пікір алысу.    |           |
|    |Бағыттаушылық таңдау     |Тақырыпқа       |Таңдау  курсының|12-15 апта |
|    |курсының типтері,        |байланысты      |бағдарламасы,   |           |
|    |бағыты,тақырыптары       |құрастырылады   |пікір алысу.    |           |


         МОӨЖ бойынша  тапсырмалардың берілуі  және орындалу графигі










     МОӨЖ бойынша берілетін таңдау  курсының типтері, бағыты,тақырыптары

|   |Таңдау  курс |Таңдау  курстың бағыты        |Математикадан таңдау        |
|   |типтері,мақса|                              |курстардың  тақырыптары     |
|   |ты           |                              |                            |
|І  |Пәндік       |1.1. «Математика» пәнін       |Тақырыптар  оқу             |
|   |математикадан|оқытуды тереңдетуге           |бағдарламасының             |
|   |бейімді      |бағытталған  және тақырыптық  |тарауларынан   іріктеліп    |
|   |бағдарлы     |жоспар бойынша   оқу          |алынады.                    |
|   |жалпы білім  |бағдарламаларымен  келісілген |                            |
|   |беру         |курстар.                      |                            |
|   |курстарының  |                              |                            |
|   |мазмұнын     |                              |                            |
|   |кеңейту және |                              |                            |
|   |тереңдету    |                              |                            |
|   |мақсатын     |                              |                            |
|   |көздейді     |                              |                            |
|   |             |1.2.Бейімді - бағдарлы        |«Органикалық  қосылыстардың |
|   |             |оқытудың  міндетті            |құрылысы және қасиеті»,     |
|   |             |бағдарламасына  енгізілген    |«Полимерлер математикасы»,  |
|   |             |тарауларды  оқып-үйренуге     |«Математикалық технология»  |
|   |             |негізделген арнайы  курстар   |т.б                         |
|   |             |1.3.Бағдарламаға  енгізілмеген|«Квантты математика»,       |
|   |             |, математиканы  оқып  үйренуді|«Плазма  математикасы»,     |
|   |             |тереңдетуге  ықпал ететін     |«Ядролық реакциялар»,       |
|   |             |арнайы  курстар               |«Комплексті  қосылыстар»    |
|   |             |                              |т.б.                        |
|   |             |1.4. Қолданбалы  таңдау       |«Математика                 |
|   |             |курстар , оның  мақсаты       |ауылшаруашылығында»,        |
|   |             |–білімді  практикада          |«Математика  тұрмыста»,     |
|   |             |қолданудағы  маңызды          |« Математика  медицинада».  |
|   |             |жолдарымен ,әдістерімен       |«Қоршаған орта              |
|   |             |оқушыларды таныстыру,  қазіргі|проблемаларын шешудегі      |
|   |             |заманғы  өндіріске ,техникаға |математика» т.б.            |
|   |             |оқушылардың  қызығушылығын    |                            |
|   |             |ояту.                         |                            |
|   |             |1.5.Табиғатты  танудың        |«Математикалық              |
|   |             |математикалық  әдістерімен    |эксперименттің әдістері және|
|   |             |таныстыру  мақсатындағы       |техникасы» «Математикадағы  |
|   |             |таңдау  курстар               |математикалық  өлшеулер және|
|   |             |                              |моделдеу», «Квантты         |
|   |             |                              |математикалық  моделдеу»    |
|   |             |                              |т.б.                        |
|   |             |1.6.Математиканың даму        |«Математиканың  қазіргі     |
|   |             |тарихына  арналған  таңдау    |заманғы  проблемалары»,     |
|   |             |курстар                       |«Органикалық  математиканың |
|   |             |                              |даму тарихы», «Математикадан|
|   |             |                              |Нобель сыйлықтарының        |
|   |             |                              |иегерлері» «Математикадағы  |
|   |             |                              |кісі есіміне  байланысты    |
|   |             |                              |реакциялар» т.б.            |
|   |             |1.7.Математикадан  есептерді  |«Математикадан  олимпиадалық|
|   |             |шешуге  және  құрастыруға     |есептерді  шешу»,           |
|   |             |арналған   арнайы  курстар.   |«Математикадан              |
|   |             |                              |эксперименттік  есептерді   |
|   |             |                              |шешу», «Өндірістік          |
|   |             |                              |мазмұндағы  есептерді       |
|   |             |                              |шешу», «Экологиялық         |
|   |             |                              |мазмұндағы  есептерді  шешу»|
|   |             |                              |т.б.                        |
|ІІ |Пән аралық   |Курстың  мақсаты  қоғам және  |«Тұрақты даму және          |
|   |             |табиғат  туралы  оқушылардың  |математика», «Математика    |
|   |             |білімін  интеграциялау        |және  денсаулық, «Математика|
|   |             |                              |өнеркәсібінің  экономикасы»,|
|   |             |                              |«Экологиялық                |
|   |             |                              |математика»т.б.             |
|ІІІ|Бағыттаушылық|Курстың  мақсаты  оқушының    |«Мамандықтар  әлемі»,       |
|   |             |өзіндік  кәсіп таңдау бағытына|«Дау-дамайдағы   тиімді     |
|   |             |,  әлеуметтендіруге  ықпал    |мінез-құлық», «Ақпараттық   |
|   |             |ету                           |мәдениет және тораптық      |
|   |             |                              |этика» т.б.                 |


           «Мектепте  математикадан кәсіптік оқытуды  ұйымдастыру»

           пәнінен  студенттердің білімін рейтинг жүйесімен бағалау

  1)Д, СООӨЖ, СӨЖ бойынша  -әрбір тапсырма түрі  10 баллмен бағаланады

 2)  Д, СООӨЖ, СӨЖ бойынша студенттер  жинауға  тиісті  барлық
тапсырмалардың  максималды балы- k

  3) Д, СООӨЖ, СӨЖ бойынша әрбір аттестацияға  орындалған  барлық
тапсырмалардың     балдар қосындысын ∑  есептеу керек

  4) Бір аттестацияға жалпы баллды мына формуламен есептейді :

                         (30 х ∑Д+ СООӨЖ+ СӨЖ)  / k

∑ – Д, СООӨЖ, СӨЖ бойынша әрбір аттестацияға берілген  барлық
тапсырмалардың     балдары қосындысы

k-Д, СООӨЖ, СӨЖ бойынша студенттер  жинауға  тиісті  барлық тапсырмалардың
максималды балы

30 б. –1 аттестацияның   максималды  балы ( семестрде  2 аттестаци
30+30=60 б.)

Бірінші семестрде  дәріс  бойынша    сабақтарға  қатысын рейтинг   жүйесімен
бағалау.
|№     |Көрсеткіштері                                |Студенттің  баллмен |
|      |                                             |рейтингісі          |
|1     |Сабақты  босату,  15  минуттан  соң   сабаққа|0                   |
|      |келу                                         |                    |
|2     | Сабақтың әр аудиторялық  сағатына  қатысу   |1                   |

Бірінші  семестрде   дәріс   бойынша   жұмыс  түрлерін   рейтинг   жүйесімен
бағалау.
|№    |Көрсеткіштері                                         |Студенттің   |
|     |                                                      |баллмен      |
|     |                                                      |рейтингісі   |
|1    |Дәрістің берілген жоспарына  сәйкес үйден конспект    |3            |
|     |жасау                                                 |             |
|2    |Дәріс   мазмұнына  сәйкес глоссарий құрастыру         |2            |
|3    |Оқытушымен қойылған сұрақтарға қозғау  салғанда       |1-2          |
|     |сабаққа  қатысу:                                      |             |
|     |- жауабы нақты  сұраққа байланыссыз    әдістемелік    |             |
|     |және  теориялық   дәйексіз                            |             |
|     |- жауапты конспектіге  қарап оқып шыгу                |             |
|4    | Оқытушымен қойылған сұрақтарға  белсенді  қатысу:    |3-4          |
|     |-жауабы нақты  сұраққа байланыс  нақты  сұраққа       |             |
|     |байланысты  әдістемелік және  теориялық   дәйектелген;|             |
|     |                                                      |             |
|     |-  жауапты конспектіні  көп  қолданбай ,өз ойымен     |             |
|     |айтуға бейімделе  алуы                                |             |
|5    |Сабақтагы  жұмыс  түрлерінің   еш қайсысын  орындамау |0            |







Бірінші   семестрде   әртүрлі    сипаттагы    тапсырмаларды   (әдебиеттермен
жұмыс, бақылау  сұрақтарын, т.б.)  орындауды рейтинг  жүйесімен бағалау.

|№    |Көрсеткіштері                                       |Студенттің |
|     |                                                    |баллмен    |
|     |                                                    |рейтингісі |
|     |                                                    |(максималды|
|     |                                                    |балдан  )  |
|1    |Тапсырма орындалмаған                               |0          |
|2    |Тапсырмаларды  орындауда  реттілік  жоқ :           |1-4        |
|     |1-2 бет конспект құрастырылған,мазмұны тақырыпқа    |           |
|     |байланыссыз,  жауапта  әдеби көздерге  сілтеме  жоқ,|           |
|     |ой түйіндеме жасалмаған.                            |           |
|3    |Тапсырмалар  жүйелі орындалмаған :                  |5-7        |
|     |2беттен асатын конспект құрастырылған, жауаптары    |           |
|     |тақырыптың  мазмұнын  толық  ашпайды, тапсырма      |           |
|     |мазмұны глоссарий  түрінде жинақталған,     жауап   |           |
|     |2-3  әдеби көздерге  сілтеме  жасау  арқылы         |           |
|     |берілген, ой түйіндеме жасалмаған.                  |           |
|4    |Тапсырмалар  шығармашылықпен  орындалған: тақырыпқа |8-10       |
|     |қатысты  жоспар құрастырылған,  жауап бірнеше  әдеби|           |
|     |көздерге  сілтеме  жасау  арқылы  толық негізделіп  |           |
|     |берілген, тапсырма мазмұны сызба-нұсқа не глоссарий |           |
|     |түрінде түрінде жинақталған, ой- түйіндеме жасалған |           |
|     |.                                                   |           |


  «Мектепте  математикадан кәсіптік оқытуды  ұйымдастыру »  курсы  бойынша
                            бағалау  ақпараттары

Студенттерді  бағалау  формалары:
-күнделікті  бақылау
-Межелік  бағалау (7 және  15  апта)-қорытынды   бағалау(емтихан)  «Мектепте
математикадан  кәсіптік  оқытуды   ұйымдастыру»  курсы   бойынша     емтихан
бірінші    семестрде   қабылданады.
Күнделікті  бақылау(КБ)  -студенттер   білімін  дәрістерде   ,лабораториялық
сабақтарда , МСӨЖ  жүйелі  бағалау. КБ  түлері:
-ауызша  сұрау;
-ауызша сұрау  жұмыстары;
-үй  тапсырмасын қорғау;
Межелік   (рейтингілік)    бақылау(МБ)   -   деканат     графигі     бойынша
аттестациялау.
Студент   қорытынды    бағалауға   семестр   бойынша   50℅-ке   тең     және
одан жоғары рейтинг жинаған  жагдайда  жіберіледі.
Қорытынды   бағалау(ҚБ)  –оқу   жылының    соңында    компьютер    көмегімен
тапсырылатын  емтихан.
Қорытынды  бағалау:
Межелік  бағалау-60℅,емтихан -40℅ тұрады.
1-межелік    бағалауда    студенттердің    7    оқу     аптасындагы     балы
есептеледі .
2-межелік    бағалауда    студенттердің    15    оқу    аптасындагы     балы
есептеледі.
Курстың   жұмыс  шаралары   және  саясаты.
Барлық   тапсырмалар   уақытында   тапсырылу  керек.  Кешігіп     орындалған
тапсырмалардың  балдары  кемітіледі. (10℅-ке) Сабақты   себепке   байланысты
босатқанда, графикке  сәйкес   қабылданады.  Келесі   талаптар  ды   орындау
емтиханға    жіберілуді  қамтамасыз етеді.




   1. Курстың  компоненттерін  оқып –үйренуге  қойылатын  негізгі  талаптар:
          •  Студент   сабаққа     қатысып    отыру    керек   және    СООӨЖ
            тапсырмаларын  орындауға  белсенді  қатысуы тиіс.
          • Дәріс  сабақтарында  конспект жазып,  мұқият   тыңдап,  тәртіпті
            бұзбауы қажет
   2. Сабақ кезіндегі  өзін ұстау  кагидалары:
          •  Кешікпеу  керек,  аудиторияға  қоңыраудан  бұрын  кіру  керек.
          • Сырт  киімдерді   ғардеробқа  өткізу  қажет.
          • Сабақ  үстінде  ұялы  телофондарды  сөндіріп қою  қажет.
          • Таратпа  материалдарды  ұқыпты  қолдану  қажет(  мыжып,  жыртуға
            болмайды)
          • Оқытушыдан  кеңес  сұрау  керек  болған  жагдайда   қол   көтеру
            керек.
          •  Сабақ  үстінде  сұрануға   және  аудиториядан   шыгуға   рұхсат
            жоқ.




              Курс бойынша  қорытынды  бағалар  төмендегі  шкала  негізінде
              қойылады.

|Баға   |Сипаттамасы                |Балл            |%                   |
|А      |Үздік                      |4,0             |95-10               |
|А-     |Үздік                      |3,67            |90-94               |
|В+     |Жақсы                      |3,33            |85-89               |
|В      |Жақсы                      |3,0             |80-84               |
|В-     |Жақсы                      |2,67            |75-79               |
|С+     |Қанағаттанарлық            |2,33            |70-74               |
|С      |Қанағаттанарлық            |2,0             |65-69               |
|С-     |Қанағаттанарлық            |1,67            |60-64               |
|Д+     |Қанағаттанарлық            |1,33            |55-59               |
|Д      |Қанағаттанарлық            |1,0             |50-54               |
|Г      |Қанағаттанарлықсыз         |0               |0-49                |

        Қолданылған әдебиеттер тізімі:

1. Қайыңбаев Ж.Т.     Бейімді-бағдарлы оқытудың  мәселелері:  Неге  бейімді-
бағдарлы оқу жүйесіне көшуіміз керек? ⁄⁄Открытая школа. -2006.- №9.-11-бет.
2. Қазақстан  Республикасында  білім  беруді  дамытудың  2005-2010  жылдарға
арналған  мемлекеттік  бағдарламасы.    ⁄⁄   Егемен  Қазақстан.  -2004.-  16
қазан.-3-бет.
3. Шоқыбаев Ж.  Бағдарлы  дайындық  мәселесі  шешу  жолдары.  ⁄⁄  Математика
мектепте. -2008.-№2.-8-9 бет.
4.  Қазақбаева Д.М. Бағдарлы оқытуды ұйымдастырудың үлгілері.
  ⁄⁄ Открытая школа - 2006. - №9. -14-16 бет.
5.  Қайыңбаев  Ж.Т.  Бейімді-бағдарлы  оқытудың  мәселелері,  проблемалалары
болашағы. ⁄⁄  Открытая школа . -2007.-№5. -6-7 бет.
6. Қазақстан Республикасы  жалпы  орта  білім  берудің  Мемлекеттік  жалпыға
міндетті стандарты.  ⁄⁄   Негізгі ұғымдар. Алматы: РОНД.- 2002. – 88 бет.
7. Қайыңбаев Ж.Т. Бейімді  –  бағдарлы  оқытудың  мәселелері:  жұмыстың  оқу
жоспарының үлгілері.  ⁄⁄  Открытая школа. -2007.  -№3.  -11-16 бет.
8. Тоқберенова  У.  Бағдарлы  оқыту  басымдылығы.   ⁄⁄   Қазақстан  мектебі.
          -2005.- №7. -69-72 бет.
9. Муканова С.Д. Проектирование рабочих учебных планов профильного  обучения
в 10 – 11  классах  общеобразавательных  учебных  заведении.  Алматы:  РОНД.
-2005. -65бет.
10.  Ирсаилов  С.  Внешного  оценивания  в   системе   образования.   Доклад
презентация  семинара  представителей  Минстерства  образования   и   науки,
Алматы: РОНД, -2006.-73-бет.
11. Қонақова Қ.Ө.  Қазақстан  Республикасы  мектептерінде  бағдарлы  оқытуды
ұйымдастыру  бойынша  әдістемелік  ұсыныстар.   ⁄⁄      Қазақстан   мектебі.

-2006. -№1. -32 бет.
12. Тұрманова  Ж.  Жасөспірімдер  белсенділігі  мен  кәсіптік  бағдары.   ⁄⁄
Психологияны мектепте және ЖОО – да оқыту. -2006 . -№2. -2-3 бет.
13. Бейсенова  Ж.  Кәсіби  өзіндік  анықталудағы  өзіндік  бағалаудың  рөлін
зерттеу.  ⁄⁄  Ізденіс г.ғ. -2004 .-№2. -141-145 бет.
14.  Ысқақов  Г.  Жасөспірімдердің  кәсіпті  таңдау  мәселесі.    ⁄⁄    Бала
тәрбиесі.                           -2005. -№3.- 34-39 бет.
15.  Мүсілімов Ә. Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар берудің жолдары .
 ⁄⁄   Қазақстан жоғары мектебі. 2000 .-№4-5.- 92-94 бет..
16.  Мектепте математиканы оқыту тәжірибесінен.  ⁄⁄   Алматы: 1962.    -9-12
бет.
17. Орта мектепте математикадан  жүргізілетін  факультативті  сабақтар.   ⁄⁄
Алматы: 1989 . - 7-8 бет.
18.  Нұғыманұлы  И.Н.  Шоқыбаев  Ж.Ә.  Өнербаева  З.О.  Математиканы   оқыту
әдістемесі.    ⁄⁄ Алматы: 2005.  -167-169 бет.
19.  Жұмаділова Р. Оқытудың жаңа технологиялары.   ⁄⁄   Биология,  география
және математика.    - 2002.-№2.   -3-5 бет
20. Мырзабайұлы А.  Математиканы  оқыту  үрдісінің  жалпы  негіздері.     ⁄⁄
Қазақстан мұғалімі .  -2006.   -19 қазан.  -15-19 бет.
21. Сыдықов А.С.  Математика тұрмыста:  8-11 сынып.    ⁄⁄  Шағын  мектеп  .-
2005.               -№9.- 39-42 бет.
22. Қазбеков М. Математика тұрмыста.     ⁄⁄    Алматы: 1989. -44-52бет.
23. Саметқызы М. Денсаулық  және   өмірлік  дағдылар.  ⁄⁄  Валеология.-2008.
            -№1.- 34-бет.
24.  Тель Л.З. Даленов Е.Д.  Валеология.    ⁄⁄   Алматы : 2002 .-19-23 бет.
25. Розен Б.Я. Математика кереметі.     ⁄⁄   Алматы:  Мектеп,  1985.  -29-32
бет.
26.  Бектұров Е.А.   Жұмаділов  Т.К.   Сыры   таусылмас  полимерлер   әлемі.
⁄⁄
Алматы: Ғылым , 1985.- 81-95бет.
27. Кукушкин Ю.Н. Математика біздің айналамызда. ⁄⁄   Алматы:  1992.  -49-54
бет.
28. Бірімжанов Б. Нұрахметов Н. Жалпы  математика.    ⁄⁄    Алматы:1992.-58-
61бет.
29.Аханбаев К. Жалпы  және  анорганикалық   математика.   ⁄⁄   Алматы:1999.-
422-424 бет.
30. Балабекова Г.  Ауыз  қуысы  және  тістер жайлы  мағұлмат.   ⁄⁄  Биология
және  салауаттылық   негізі. -2004.-№2.  -78-81 бет .
31. Күзембаев  Қ. Тұрмыстық математиканың кейбір  бағыттары.    ⁄⁄   Алматы:
1992.
-12-15 бет
32. Суюндуков Х.  Математика және ауыл шаруашылығы.   ⁄⁄ Алматы: Қайнар,
 1987. - 69-72 бет.
33.Запольских Г.Ю. Элективный курс «Математика в быту»// Математика в школе
. -2005. -№3. -с25-28
34. Стройкова С. И. Факультативный курс . «Математика  и пища» //Математика
 в школе . -2005. -№8. -с28-30
35. Генадий Сафонов. Элективные курсы в профильных классах.// Народное
оброзование. -2005. -№6 (1349). -с 213-220
36. Д.С. Ермаков Ю.Д. Муровлянская Г.И. Рыбкина Разработка элективных
курсов по химии.//  Первое сентября.- 2006. №11 1-15июня -с23-26.


Пәндер