Файл қосу
Тарихты оқыту әдістемесі курсының қызметі
|Қазақстан республикасының білім және ғылым министірлігі | |СЕМЕЙ қаласындағы ШӘКӘРІМ атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-18.1.67/02-2014 | |ПОӘК |Баспа №1 | | |«Ғылыми педагогикалық |11.09.2014 | | |тәжірибедегі жаңашылдық | | | |технология» пәні бойынша | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пәні бойынша 5В020300 «тарих» мамандығы МАГИСТРАНТТАР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМА СЕМЕЙ -2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «03» 09 2014 ж. Н.А.Мұхаметжанова т.ғ.к., доцент м.а., кафедрасының меңгерушісі «Қазақстан тарихы» 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Қазақстан тарихы» Хаттама № 1 «04» 09 2014 ж. Кафедра меңгерушісі ____________ Н.А.Мұхаметжанова 2.2 Факультеттің Экономика, құқық және гуманитарлық оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды Хаттама № 1 «09» 09 2014 ж. Төраға _________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ережелер 2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Пәннің форматы 5. Пәннің саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы Мухаметжанова Нургул Ахметжанқызы т.ғ.к., доцент м.а. Кафедра «Қазақстан тарихы» Байланыс ақпарат - тел. 44-38-26, №1 оқу ғимараты, №1006 Сабақ өткізу орны – 1011 аудитория Пән бойынша кредиттер саны – 2 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсы – Қазақстан және Орта Азия жеріндегі мемлекеттердің пайда болуын, қалыптасуын, мәдениеттердің пайда болуын, дамуын, дүниежүзілік тарихтағы орнын және тарихи оқиғаларды объективті түрде нақты деректер негізінде қарастырады. Бұл курс мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын зерттеп, олардың тарихтағы орнын анықтауда тарих ғылымына өзіндік үлес қосады. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстан Республикасындағы ғылымды дамыту стратегиясы, ғылыми -педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі жөніндегі ұғымдарын, зерттеу іс-әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, түлектерді әлеуметтік педагогика және өзін өзі тану саласындағы ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыруға дайындау, тәжірибеде қолдануға үйрету. Курс бойынша оқу материалын жетілдіру.Тарихи ғылымдар жүйесінде «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының орнын көрсету.Тарихи ғылым ретінде «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының мәнін анықтау және зерттеулерімен таныстыру. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: Курс теориялық біліммен қатар практикалық дағдылар беруге де міндет етіп, магистранттарға тіл деректерін нақты танып, сөйлеу, жазу мәдениетін жетілдіруді мақсат ете отырып, оларды ғылыми зерттеу жұмыстарына бейімдеуіне де баса назар аударады. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті: -ғылыми-педагогикалық зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін; -ғылыми -педагогикалық зерттеудің құрылымын; - ғылыми -педагогикалық зерттеудің ғылыми аппаратын; - әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер сапасының өлшемдерін. магистранттарға ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды. -игеру -ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық стратегиясын; -әлеуметтік-педагогикалық зерттеу үдерісінде қазіргі заманауи әдістер мен технологияларды қолдану жүйесін. -ұғып алу - ғылыми -педагогикалық зерттеуді жүргізу әдістемесін жасай алу; - ғылыми -педагогикалық зерттеу барысында теориялық білім көздерін іздестіре және таба білу; - ғылыми-педагогикалық зерттеу нәтижелерін практикаға ендіре білу, қолжазбаларды баспаға даярлай алу. -түсіну Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология пәнін оқу барысында студент тек қана тарих ғылымдары (археология, алғашқы қауым құрылыс тарихы) пәндерімен ғана емес басқа да ғылымдар саласы: антропология, лингвистика, фольклор, өнертану, демография, мәдениеттанумен байланыстарын түсіну 1.6 Пән пререквизиті «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пәнінің фундаменталды мәселелері 1.7 Пән постреквизиті: «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» курсының кезеңдерін оқыту 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ Кесте-1 |№ |Тақырыптың атауы |Сағаттар | | | |Дәріс |Лаб. |Практс|МОӨЖ |МӨЖ |әдебиетте| | | | |сағ |ағ | | |р | |1 |Тақырып 1. |1 | | | | |2 | | |Кіріспе | | | | | | | | 2 |Тақырып 2. |2 | |2 | | |2 | | |«Ғылыми педагогикалық | | | | | | | | |тәжірибедегі жаңашылдық | | | | | | | | |технология» пәнінің мақсаты мен| | | | | | | | |міндеттері. | | | | | | | | |Қазақстан Республикасындағы | | | | | | | | |ғылымды дамыту стратегиясы және | | | | | | | | |ғылыми - педагогикалық білім | | | | | | | | |беру бағыттары. | | | | | | | |3 |Тақырып 3. |2 | |1 | | |2 | | |Тарихты оқыту әдістемесінің | | | | | | | | |қалыптасу және даму кезеңдері | | | | | | | |4 |Тақырып 4. |2 | |2 | | |2 | | |Тарихты оқытудағы әдістер мен | | | | | | | | |тәсілдер | | | | | | | |5 |Тақырып 5. |1 | |1 | | |2 | | |Ғылыми білім формалары. | | | | | | | | |Гуманитарлық және әлеуметтік | | | | | | | | |білім ерекшеліктері. | | | | | | | |6 |Тақырып 6. | | |2 | | |2 | | |Тарихты оқытудағы көрнекіліктер.| | | | | | | |7 | Тақырып 7. |1 | |2 | | |2 | | |Ғылыми-педагогикалық зерттеудің | | | | | | | | |әдістері мен әдістемелері туралы| | | | | | | | |ғылыми түсінік. | | | | | | | |8 |Тақырып 8. |1 | |2 | | |2 | | |Ғылыми-зерттеу әрекетінің | | | | | | | | |нәтижелері және оның бөліктері | | | | | | | |9 | Тақырып 9. |1 | |1 | | |2 | | |Тарихты оқытудағы жаңашылдық. | | | | | | | |10 | Тақырып 10. |1 | | | | |2 | | |Тарихты оқыту әдістемесі | | | | | | | | |курсының қызметі | | | | | | | |11 |Тақырып 11. |1 | |1 | | |2 | | |Педагогикалық экспериментті | | | | | | | | |ұйымдастыру және жоспарлау | | | | | | | |12 |Тақырып 12. |1 | |1 | | |2 | | |Оқытудың жаңа технологиялары | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пәні бойынша әрбір сабаққа магистранттар жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес және баспасөз материалдарын пайдаланып дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Магистранттарға жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерін пайдалануға, сол арқылы интернетке кіріп, мағлұматтар және ақпараттар алуға рұқсат беріледі. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5 ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Студенттердің барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі 10 балл (2 балл * 5 сұрақ 10 балл) Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу магистранттардың міндеті. Егер магистрант белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір магистранттар алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта магистрантқа беруді тиіс емес (қандай себеп-салдары болса да) 5 ПӘН САЯСАТЫ Әрбір сабақта магистрант қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 5 аптада әрбір магистрантқа талдау үшін жеке кейс ұсынылады. Оны жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі) Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес жеке зерттеу жұмысы ұсынылады Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады Магистранттарға жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Магистрантар Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Ғылыми педагогикалық тәжірибедегі жаңашылдық технология» пән бойынша баллдардың реттелуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар |20 | | |3 |Семинар |20 | | |4 |Семинар/ МОӨЖ |20/50 | | |5 |Семинар |20 | | |6 |Семинар/ МОӨЖ |20/50 | | |7 |Межелік бақылау І |70 | | |1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | | |8-15 апта дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Семинар |10 | | |9 |Семинар |20 | | |10 |Семинар/МОӨЖ |20/45 | | |11 |Семинар |20 | | |12 |Семинар |10 | | |13 |Семинар |10 | | |14 |Семинар/ МОӨЖ |10/55 | | |15 |Межелік бақылау ІІ |70 | | |1-7 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл |300 | | |Емтихан үшін жалпы балл |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы балл |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Қазақстан Республикасы «Ғылым туралы» Заңы. Астана, 2010. 7.1.2 Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2050» стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты. Н.Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. // Ана тілі. № 52 (1153) 21 желто0сан 2012 – 4 қаңтар 2013 жыл, 1, 8-13 беттер. 7.1.3 Ахметова Г.К., Исаева З.А. Педагогика. Учебник для магистратуры университетов.- Алматы: Қазақ университеті , 2006.-328 7.1.4. Краевский В.В. Методология педагогики: новый этап: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 400 с. 7.1.5. Введение в научное исследование: Учебное пособие /Под ред. В.И.Журавлева.- М.: Просвещение, 1988. 7.1.6. Герасимов И.Г. Научное исследование. М.: Политиздат, 1972. 7.1.7 Мынбаева А.К. История, теория и технология научной деятельности высшей школы: Монография. - Алматы, 2010.-257 с. 7.1.8. Загвязинский В.И., Атаханов Р. Методология и методы психолого- педагогического исследования: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений. - М.: Изд. Центр "Академия", 2001. - 208 с. 7.1.9 Таубаева Ш. Научно-педагогическое исследование: методология и методика. Учебное пособие. – Алматы, 2010. - 238 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Агапов Е.П. Методика исследований в социальной работе: Учебное пособие.- М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»; Ростов на - Дону: Наука-Спектр, 2011. - 224 с. 7.2.2 Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований: (Дидактический аспект). М.: Педагогика, 1982. - 192 с. 7.2.3 Батурина Г.И. Концептуальность – один из основных критериев качества и эффективности научно-педагогических исследований //Советская педагогика 1979.- № 6.- С. 98-102. 7.2.4 Борытко Н.М. Методология и методы психолого-педагогических исследований: учеб. пособие для студ.высш.учеб.заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2008.–320 с. 7.2.5 Жиенбаева С.Н. Педагогикалық ғылыми-зерттеу әдістемесі.- Алматы, 2010. 125 бет 7.2.6 Журавлев В.И. Педагогика в системе наук о человеке. - М.: Педагогика, 1990. - 168 с 7.2.7 Загвязинский В.И. Методология и методика дидактических исследований.- М.: Педагогика, 1982. - 144 с. 7.2.8 Загвязинский В.И. Исследовательская деятельность педагога: учебное пособие. - М.: Изд. Центр "Академия", 2010. - 176 с. 7.2.9 Краевский В.В., Бордовская Н.В.Фундаментальные и прикладные аспекты научной работы в области образования //Педагогика.- 2005.-№4.- С. 119-121. 7.2.10 Мардахаев Л.В. Методология диссертационного исследования и его оценка //Соискатель-педагог.- 2008. - № 3.- С. 19-34. 7.2.11 Мардахаев Л.В. Социальная педагогика. Полный курс: учебник.- М.: Издательство «Юрайт», 2011.- 797 с. 7.2.12 Мынбаева А.К. Современное образование в фокусе новых педагогических концепций, тенденций и идей: Монография. – Алматы: Раритет, 2005.-90 с. . 7.2.13 Новиков A.M. Методология образования. Издание второе. – М.: «Эгвес», 2006.- 488 с. 7.2.14 Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике/ В.М. Полонский. – М.: Высшая школа, 2004. – 512 с. 7.2.15 Скалкова Я. и коллектив. Методология и методы педагогического исследования. - М.: Педагогика, 1988. -144 с. 7.2.16 Скаткин М.Н. Методология и методика педагогических исследований. - М.: Педагогика, 1986. -144 с. 7.2.17 Таубаева Ш. Исследовательская культура учителя: от теории к практике. Монография.- Алматы: Научно-издательский центр «Ғылым», 2001.-350 с. 7.2.18 Теория и практика педагогического эксперимента /Под ред. А.И. Пискунова, Г.В. Воробьева. – М.: Педагогика, 1979. - 208 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz