Файл қосу

Мемлекеттік басқару теориясының әдістемелік негізі



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                  |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                         |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты  |             ПОӘК      |ПОӘК                   |
|                       |                       |042-14.3.03.002/01-2013|
|          ПОӘК         |                       |                       |
|Оқытушылар үшін        |№  басылым             |                       |
|«Мемлекетті басқару    |                       |                       |
|теориясы»              |                       |                       |
|пәнінің  жұмыс оқу     |                       |                       |
|бағдарламасы           |                       |                       |












 5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы студенттері  үшін
                 «Мемлекетті басқару теориясы» пәні бойынша
                ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ



















































                            Семей- 2013








 Алғы сөз

Берілген курста мемлекеттік басқару қызметтері, принциптері,  құрылымы  және
заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым- қатынас саласын тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.



 ӘЗІРЛЕГЕН
 Құрастырушы __________       «_______ »_____ 2013ж., Самиева Гүлмира
 Төлеуғалиқызы,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы,
 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті


 ТАЛҚЫЛАҒАН
 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Менеджмент және
 маркетинг» кафедрасының отырысында.
       «______ »_____ 2013ж. № _11_Хаттама




 Кафедра меңгерушісі,                                        Г.А. Орынбекова


 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының
 отырысында.


       «______ »_____ 2013ж. № _1__ Хаттама


 ОӘБ төрағасы
С.Х.Тойкин




 БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


       «_______ »__09___ 2013ж. № _1__ Хаттама




 ОӘК төрағасы, бірінші проректор




















                      Мазмұны
   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны
   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Пән бойынша оқу- әдістемелік картасы
   7. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   8. Әдебиеттер














































ПӘННІҢ  ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ  ПОӘК 042-14.3.03.002/01-2013


                                 «Мемлекетті басқару теориясы»
                                     пәнінің оқу- әдістемелік кешені


            «____ »__09__  2013 ж., №_1_Хаттамасымен  университеттің Оқу -
 әдістемелік Кеңестің  шешімімен әрекетке  енгізілді және бекітілді




   1. Қолданылу саласы


«Мемлекетті  басқару  теориясы»  пәні  бойынша  оқу  -  әдістемелік   кешені
5В051000   «Мемлекеттік    және    жергілікті    басқару»    мамандықтарының
студенттеріне  арналған.  «Қазақстан-  2030»  ұзақ  мерзімді  стратегиясында
маңызды сұрағы болып, білікті жақсы мемлекет  құру  болып  табылады.  Осыған
байланысты  «Мемлекетті   басқару   теориясы»   пәнінің   маңыздылығы   және
қажеттлігі арта түсуде.
      Берілген курста мемлекеттік басқару қызметтері, принциптері,  құрылымы
және заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым- қатынас саласын тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.

   2. Нормативтік сілтемелер
   ҚР МЖМБС 3.08.314-2006 - 5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті  басқару»,
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 7 тамыз  2004  жылғы,  №  671  бұйрығымен
бекітілген.
      - СТУ 042- СГУ -5-2012  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенін  жасау  және
ресімдеуің жалпы талабы» университет стандарты
   - ДП 042-  1.07-2012  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы  және
   мазмұны» құжатталған процедурасы
 3.Жалпы ереже:



  3.1 Қазақстан өзінің тәуелсіздігін алғаннан кейін, оның  алдында  тәуелсіз
мемлекеттің болашағы  және  оның  барлық  азаматтары  тәуелді  болатын,  жас
кадрларды қайта дайындау мақсаты өте бір маңызды қажеттілік  болып  табылды.
Мемлекеттік стандартқа сай, оқу жоспарлары жаңартыла басталды.
  3.2 Мақсаты: «Қазақстан- 2030» ұзақ мерзімді стратегиясының маңызы білікті
жақсы  мемлекет  құру.  Осыған  байланысты  «Мемлекетті  басқару   теориясы»
пәнінің маңыздылығы және қажеттілігі арта түседі. Сондықтан курстың  мақсаты
мемлекеттік басқарудың теориялық негіздерін оқыту болып табылады.
  3.3 Пәнді оқыту тапсырмасы: Қойылған мақсатқа сәйкес келесідей міндеттерді
шешу алға тартылды:
Аралас  экономиканың  қалыптасуы  мен  даму  жағдайында  басқару  субъектісі
ретінде мемлекет туралы тұтас түсінігінің болуы тиіс. Ғылым  саласы  ретінде
мемлкеттік басқарудың мәнін түсінуі, мемлекеттік басқару саласындағы  ғылыми
мектептер туралы білуі тиіс.
3.4 Студент білу керек: Кәсіби қызмет түрінде мемлкекеттік басқарудың  мәнін
түсінуі, мемлкеттік басқару мен бизнесті басқару арасындағы ұқсастықтақ  пен
айырмашылықты көре білуі тиіс;
Мемлекеттік   басқару   жүйесі   туралы   кешенді   түсінігі   болып,    оны
құраушылардың:   үрдістің,   мақсаттардың,   функциялардың,    қағидалардың,
әдістердің,  органдардың,  мемлекеттік  басқару  кадрларының  мәнін  түсінуі
керек;
3.5 Студент  меңгеру  керек:  Басқарудың  әтүрлі  деңгейлерінде  мемлекеттің
экономикалық  саясатын  жүзеге  асырудың  негізгі  құралдарын   пайдаланудың
қағидаларын механизмдерін, ерекшеліктерін білуі тиіс;
3.6 Студент істей алу керек: Мемлекеттік биліктің  қызмет  істеу  механизмін
меңгеруі тиіс,  барлық  деңгейдегі  басқару  органдары  жүйесінің  құрылымын
білуі қажет;
Басқарушылық шешімдердің қабылдануына  және  орындалуына  ықпалын  тигізетін
негізгі саяси және әлеуметтік-экономикалық институттарды білуі керек;
Мемлекеттік басқарудың негізгі құралдарымен жұмыс істеу дағдысына  ие  болуы
керек.
тапсырмасы болып студенттерге мемлекетті басқару теориясы  және  практикасы,
экономиканы  басқарудың  тәсілі  мен  механизмін,  рпинциптерін   тереңдетіп
меңгерту.
3.7 Студент түсіну керек:Нарықтық  қарым- қатынас  саласын  тұрақты  кеңейту
жәнеинституциялық  сипаттағы  өзгерістердің  болуы  мемлекеттік   басқарудың
стилі  мен  жетілдіруді,  оның  тиімділігін  жоғарлатуды  талап  етеді.  Бұл
сұрақтарды уақытында шешу үшін кадрлардан мемлекеттік басқару теориясы  және
практикасы шеңберінде терең  білімі  болуды  талап  етеді.  Сондықтанда  бұл
курста Қазақстан  үшін  экономикалық  тасымалдау  кезеңіне  және  мемлекетті
қайта құру ерекшеліктеріне көп көңіл бөлінеді.
Пәннің басты деректемесі: Экономикалық  теория,  Менеджмент  негіздері,Құқық
негіздері
Пәннің деректемесі: Экономиканы мемлекеттік реттеу,  мемлекеттік  жергілікті
басқару, муниципалды менеджмент т.с.с.



Кесте 1 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс                                                           |Семестр   |
|Дәріс сабағы                                                              |
|                   Модуль 1 Мемлекеттің мәні және басқарудың              |
|теориялык-әдістемелік негіздері                                           |
|1. Мемлекеттік басқарудың теориялық астары                     |          |
|Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері. Мемлекеттің  мәні|2         |
|мен  негізгі  сипаттамалары. Мемлекеттік басқарудың теориялық  |          |
|астары. Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері.          |          |
|2.Басқарудағы жүйелілік көзқарас, басқару функциялары мен      |2         |
|құрылымы                                                       |          |
|Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілерінің жүйесі.    |          |
|Мемлекеттік басқару теориясының әдістемелік негізі.            |          |
|3.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекет пен қоғамның өзара    |2         |
|әрекеттесуі                                                    |          |
|Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері.Мемлекет  функциялары  |          |
|жөніндегі  ұғым  және  олардың   жіктелуі.                     |          |
|Модуль 2. Мемлекеттік саясат және меммлекеттік билік                      |
|4.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекеттік саясатты жүзеге    |2         |
|асыру                                                          |          |
|Басқару ісінің мәні және құрылымы. Басқару мәдениеті туралы    |          |
|ұғым және оның элементтері.                                    |          |
|5.Мемлекеттік билік пен мемлкеттік басқару: қарым-қатынасы мен |2         |
|өзара әрекеттесу механизмі                                     |          |
|Мемлекеттік басқару қызметін жақсартудағы адами дамудың рөлі.  |          |
|Қазақстандағы мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік|          |
|қызметтің шетелдік тәжірбиесінің ерекшеліктері.                |          |
|6.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық        |2         |
|құрылымы                                                       |          |
|Еліміздегі мемлекеттік басқаруды жетілдіру бағыттары.          |          |
|Мемлекеттік басқаруды демократияландыру оның қарқынды дамуының |          |
|кепілі                                                         |          |
|         Модуль 3 Мемлекеттік басқарудағы заңдылық және аумақтық          |
|ұйымдастыру                                                               |
|7.Мемлекеттік басқарудағы қатынастарды құқықтық реттеу         |4         |
|Құқықтық реттеудің мәні мен маңызы. Мемлекеттік басқаруды      |          |
|құқықтық реттеудің негізгі нысандары мен әдістері. Мемлекеттік |          |
|басқару ісінде заңдылықты қамтамасыз ету мен тәртіп мәселелері |          |
|8.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар жүйесі      |2         |
|ҚР Президенті мәртебесі. ҚР Президентінің Парламентке қатысты. |          |
|Өкілеттілігі. Қазақстан Республикасы Президентінің актілері    |          |
|9.Мемлекеттік басқаруды аумақтық ұйымдастыру                   |          |
|Мемлекеттік аймақтық саясатының мәні, мақсаты, міндеті,        |          |
|принциптері. Аймақтық саясатты басқарудың  ерекшеліктері.      |          |
|Аймақтық саясаттың әлемдік тәжірбиесінің ерекшеліктері         |          |
|Модуль 4 Мемлекеттік басқарушылық қызметі және жауапкершілігі             |
|10.Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет          |4         |
|Мемлекеттік қызмет ұғымы, принциптері және негізгі міндеттері. |          |
|Мемлекеттік органдағы кадр қызметі және олардың құқықтары      |          |
|11.Қоғамдық қызмет аяларындағы мемлкеттік басқару              |2         |
|Тіліміздегі мемлекеттік баскаруды жетілдіру бағыттары.         |          |
|Мемлекетгік басқаруды демократияландыру                        |          |
|12.Басқарушылық қызмет стилін жетілдіру және оны жүзеге        |2         |
|асырудағы жауапкершілік                                        |          |
|Басқару қызметінің стилі: түсінігі, мазмұны, түрлері және      |          |
|жетілдіре беру қажеттіліг. Мемлекеттік басқару қызметіндегі    |          |
|стиль мен жауапкершіліктің өзара байланысы                     |          |
|13.Мемлекетті басқару жөніндегі қызметтің                      |2         |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділік проблемасы                   |          |
|Мемлекетті басқару қызметінің әлеуметтік-экономикалык          |          |
|тиімділігі мәселелері. Мемлекеттік басқарудың                  |          |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділігі: түсінігі мен бағалау       |          |
|әдістері. Мемлекетгік басқарудың тиімділігін арттыруда есепке  |          |
|алынатын факторлар.                                            |          |
|Практикалық сабақ                                                         |
|            Модуль 1 Мемлекеттің мәні және басқарудың                     |
|теориялык-әдістемелік негіздері                                           |
|1. Мемлекеттік басқарудың теориялық астары                     |1         |
|Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері. Мемлекеттің  мәні|          |
|мен  негізгі  сипаттамалары. Мемлекеттік басқарудың теориялық  |          |
|астары. Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері.          |          |
|2.Басқарудағы жүйелілік көзқарас, басқару функциялары мен      |1         |
|құрылымы                                                       |          |
|Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілерінің жүйесі.    |          |
|Мемлекеттік басқару теориясының әдістемелік негізі.            |          |
|3.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекет пен қоғамның өзара    |1         |
|әрекеттесуі                                                    |          |
|Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері.Мемлекет  функциялары  |          |
|жөніндегі  ұғым  және  олардың   жіктелуі.                     |          |
|Модуль 2. Мемлекеттік саясат және меммлекеттік билік                      |
|4.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекеттік саясатты жүзеге    |1         |
|асыру                                                          |          |
|Басқару ісінің мәні және құрылымы. Басқару мәдениеті туралы    |          |
|ұғым және оның элементтері.                                    |          |
|5.Мемлекеттік билік пен мемлкеттік басқару: қарым-қатынасы мен |1         |
|өзара әрекеттесу механизмі                                     |          |
|Мемлекеттік басқару қызметін жақсартудағы адами дамудың рөлі.  |          |
|Қазақстандағы мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік|          |
|қызметтің шетелдік тәжірбиесінің ерекшеліктері.                |          |
|6.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық        |1         |
|құрылымы                                                       |          |
|Еліміздегі мемлекеттік басқаруды жетілдіру бағыттары.          |          |
|Мемлекеттік басқаруды демократияландыру оның қарқынды дамуының |          |
|кепілі                                                         |          |
|         Модуль 3 Мемлекеттік басқарудағы заңдылық және аумақтық          |
|ұйымдастыру                                                               |
|7.Мемлекеттік басқарудағы қатынастарды құқықтық реттеу         |2         |
|Құқықтық реттеудің мәні мен маңызы. Мемлекеттік басқаруды      |          |
|құқықтық реттеудің негізгі нысандары мен әдістері. Мемлекеттік |          |
|басқару ісінде заңдылықты қамтамасыз ету мен тәртіп мәселелері |          |
|8.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар жүйесі      |          |
|ҚР Президенті мәртебесі. ҚР Президентінің Парламентке қатысты. |          |
|Өкілеттілігі. Қазақстан Республикасы Президентінің актілері    |          |
|9.Мемлекеттік басқаруды аумақтық ұйымдастыру                   |          |
|Мемлекеттік аймақтық саясатының мәні, мақсаты, міндеті,        |          |
|принциптері. Аймақтық саясатты басқарудың  ерекшеліктері.      |          |
|Аймақтық саясаттың әлемдік тәжірбиесінің ерекшеліктері         |          |
|Модуль 4 Мемлекеттік басқарушылық қызметі және жауапкершілігі             |
|10.Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет          |2         |
|Мемлекеттік қызмет ұғымы, принциптері және негізгі міндеттері. |          |
|Мемлекеттік органдағы кадр қызметі және олардың құқықтары      |          |
|11.Қоғамдық қызмет аяларындағы мемлкеттік басқару              |1         |
|Тіліміздегі мемлекеттік баскаруды жетілдіру бағыттары.         |          |
|Мемлекетгік басқаруды демократияландыру                        |          |
|12.Басқарушылық қызмет стилін жетілдіру және оны жүзеге        |1         |
|асырудағы жауапкершілік                                        |          |
|Басқару қызметінің стилі: түсінігі, мазмұны, түрлері және      |          |
|жетілдіре беру қажеттіліг. Мемлекеттік басқару қызметіндегі    |          |
|стиль мен жауапкершіліктің өзара байланысы                     |          |
|13.Мемлекетті басқару жөніндегі қызметтің                      |1         |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділік проблемасы                   |          |
|Мемлекетті басқару қызметінің әлеуметтік-экономикалык          |          |
|тиімділігі мәселелері. Мемлекеттік басқарудың                  |          |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділігі: түсінігі мен бағалау       |          |
|әдістері. Мемлекетгік басқарудың тиімділігін арттыруда есепке  |          |
|алынатын факторлар.                                            |          |





 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
 5.1. Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
 1.Басқаруда объективті заңдарды қолдану механизмі - Эссе
  2.Мемлекеттік басқару және мемлекеттік саясаты - Эссе

 3.Мемлекетті басқарудағы заңдылық пен тәртіптілік - Эссе
  4.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы - Эссе
 5.Мемлекеттік басқарудың интеллектуалдық әлеуеті  - Эссе
 6.Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі  - Эссе
 7.ҚР сот билігі статусы - Эссе
 8.Мемлекеттік басқаруды құқықтық және ақпараттық қамту -Эссе
 9.Мемлекетті басқару стилін жетілдіру - Эссе


 5.2. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысының тапсырмалары
  1.Қоғам мен байланыс және мемлекеттік ұйымдардағы мәдениет   - сұхбаттасу


 2.Мемлекеттік басқарушылық шешімдерді қабылдау үрдісі - сұхбаттасу
 3.Мемлекеттік билік пен мемлекеттік басқару - Сұхбаттасу
 4.ҚР-дағы аймақтық басқару ерекшеліктері - сұхбаттасу
 5.Әлеуметтік-экономикалық жүйедегі мемлекеттің функциялары – сұрақ-жауап
 6.Мемлекетті басқарудағы заңдылық -сұхбаттасу
 7.Мемлекеттік басқаруды құқықтық реттеу әдістері және ерекшеліктері – Сұрақ-
    жауап




6.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы

Кесте 3- Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы
| Тақырыптары                         |Әдістемелік      |Өз       |Бақылау   |
|                                     |материалдар,     |бетімен  |формасы   |
|                                     |плакаттар        |оқу      |          |
|                                     |                 |сұрақтары|          |
|Дәріс сабақтары  |Практикалық(семинар|                 |         |          |
|                 |)                  |                 |         |          |
|                 |сабақтары          |                 |         |          |
|1                |2                  |3                |4        |5         |
|1.Мемлекеттік    |1.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |1.5,1.6  |Конспект  |
|басқарудың       |басқарудың         |конспект,оқулықта|         |          |
|теориялық астары |теориялық астары   |р                |         |          |
|                 |                   |ситуациялық      |         |          |
|                 |                   |тапсырмалар      |         |          |
|2.Басқарудағы    |2.Басқарудағы      |Тақта. Бор,      |2.5,2.6  |Сұхбаттасу|
|жүйелілік        |жүйелілік көзқарас,|конспект,оқулықта|         |          |
|көзқарас, басқару|басқару функциялары|р                |         |          |
|функциялары мен  |мен құрылымы       |ситуациялық      |         |          |
|құрылымы         |                   |тапсырмалар      |         |          |
|3.Мемлекеттік    |3.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |3.4,3.5  |Баяндама  |
|басқару үрдісінде|басқару үрдісінде  |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлекет пен     |мемлекет пен       |р                |         |          |
|қоғамның өзара   |қоғамның өзара     |ситуациялық      |         |          |
|әрекеттесуі      |әрекеттесуі        |тапсырмалар      |         |          |
|4.Мемлекеттік    |4.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |4.6,4,7  |Баяндама  |
|басқару үрдісінде|басқару үрдісінде  |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлекеттік      |мемлекеттік        |р                |         |          |
|саясатты жүзеге  |саясатты жүзеге    |ситуациялық      |         |          |
|асыру            |асыру              |тапсырмалар      |         |          |
|5.Мемлекеттік    |5.Мемлекеттік билік|Тақта. Бор,      |5.5,5.6  |Сұхбаттасу|
|билік пен        |пен мемлкеттік     |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлкеттік       |басқару:           |р ситуациялық    |         |          |
|басқару:         |қарым-қатынасы мен |тапсырмалар      |         |          |
|қарым-қатынасы   |өзара әрекеттесу   |                 |         |          |
|мен өзара        |механизмі          |                 |         |          |
|әрекеттесу       |                   |                 |         |          |
|механизмі        |                   |                 |         |          |
|6.Мемлекеттік    |6.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |6.4      |Баяндама  |
|басқарудың       |басқарудың         |конспект,оқулықта|         |          |
|ұйымдастырушылық-|ұйымдастырушылық-фу|р                |         |          |
|функционалдық    |нкционалдық        |ситуациялық      |         |          |
|құрылымы         |құрылымы           |тапсырмалар      |         |          |
|7.Мемлекеттік    |7.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |7.3      |Сұхбаттасу|
|басқарудағы      |басқарудағы        |конспект,оқулықта|         |          |
|қатыастарды      |қатыастарды        |р                |         |          |
|құқықтық реттеу  |құқықтық реттеу    |ситуациялық      |         |          |
|                 |                   |тапсырмалар      |         |          |
|8.Қазақстан      |8.Қазақстан        |Тақта. Бор,      |8.4,8.5  |Сұхбаттасу|
|Республикасындағы|Республикасындағы  |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлекеттік      |мемлекеттік        |р                |         |          |
|органдар жүйесі  |органдар жүйесі    |ситуациялық      |         |          |
|                 |                   |тапсырмалар      |         |          |
|9.Мемлекеттік    |9.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |9.5,9.6,9|Конспект  |
|басқаруды        |басқаруды аумақтық |конспект,оқулықта|.7       |          |
|аумақтық         |ұйымдастыру        |р                |         |          |
|ұйымдастыру      |                   |ситуациялық      |         |          |
|                 |                   |тапсырмалар      |         |          |
|10.Мемлекеттік   |10.Мемлекеттік     |Тақта. Бор,      |10.4,10.5|Конспект  |
|басқару          |басқару жүйесіндегі|конспект,оқулықта|         |          |
|жүйесіндегі      |мемлекеттік қызмет |р ситуациялық    |         |          |
|мемлекеттік      |                   |тапсырмалар      |         |          |
|қызмет           |                   |                 |         |          |
|11.Қоғамдық      |11.Қоғамдық қызмет |Тақта. Бор,      |11.3,11.5|Конспект  |
|қызмет           |аяларындағы        |конспект,оқулықта|         |          |
|аяларындағы      |мемлкеттік басқару |р ситуациялық    |         |          |
|мемлкеттік       |                   |тапсырмалар      |         |          |
|басқару          |                   |                 |         |          |
|12.Басқарушылық  |12.Басқарушылық    |Тақта. Бор,      |12.4,12.5|Сұхбаттасу|
|қызмет стилін    |қызмет стилін      |конспект,оқулықта|         |          |
|жетілдіру және   |жетілдіру және оны |р ситуациялық    |         |          |
|оны жүзеге       |жүзеге асырудағы   |тапсырмалар      |         |          |
|асырудағы        |жауапкершілік      |                 |         |          |
|жауапкершілік    |                   |                 |         |          |
|13.Мемлекетті    |13.Мемлекетті      |Тақта. Бор,      |13.3,13.4|Баяндама  |
|басқару жөніндегі|басқару жөніндегі  |конспект,оқулықта|         |          |
|қызметтің        |қызметтің          |р ситуациялық    |         |          |
|әлеуметтік-эконом|әлеуметтік-экономик|тапсырмалар      |         |          |
|икалық тиімділік |алық тиімділік     |                 |         |          |
|проблемасы       |проблемасы         |                 |         |          |


7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

Кесте 4- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтар,              |Жалпы саны    |Студенттер саны|Қамтамасыз     |
|оқу-әдістемелік         |              |               |етілу пайызы,% |
|әдебиеттердің аттары    |              |               |               |
|1.Атаманчук. Г.В. Теория|2             |5              |250            |
|государственного        |              |               |               |
|управления. Москва:     |              |               |               |
|2001ж.                  |              |               |               |
|2.Зеркин Д.П., Игнатов  |1             |5              |20             |
|В.Г. Основы теориии     |              |               |               |
|государстьвенного       |              |               |               |
|управления. М., 2001    |              |               |               |
|3.Пикулькин А.В.  Основы|2             |5              |250            |
|государственного        |              |               |               |
|управления. М.: Юнити,  |              |               |               |
|2001                    |              |               |               |
|4.Ихданов М.С           |8             |5              |160            |
|Мемлекеттік басқару     |              |               |               |
|теориясы. Алматы, 2007  |              |               |               |
|5. Ағдарбеов Т. Мемлекет|3             |5              |60             |
|және құқық, Алматы, 2003|              |               |               |
|6. Жоламан К.Д. Мемлекет|5             |5              |100            |
|және құқық теориясы.    |              |               |               |
|Алматы. 2007            |              |               |               |
|7. Баянов.Е. Әкімшілік  |7             |5              |140            |
|құқық. Алматы. 2007     |              |               |               |
|8. Жоламанов Қ.Д.       |6             |5              |120            |
|Мемлекет және құқық     |              |               |               |
|теориясы. Алматы. 2008  |              |               |               |


8. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер

   1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, Юрист, 2007
   2. Ихданов М.С Мемлекеттік басқару теориясы. Алматы, 2007
   3. Жоламан К.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2007
   4. Жоламанов Қ.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2008
   5. Атаманчук. Г.В. Теория государственного управления. Курс лекции. М.,
      2007.
   6. Богачек И.А. Философия управления. Очерки профессионального
      управленца. СПб., 2005.
   7. Дауранов И.Н. Организация государственного управления: Монография.
      Алматы: издательство НВШГУ, 2007
   8. Мамыров Н.К., Саханова А.Н. и др. Государство и бизнес. – Алматы:
      Экономика, 2005.
   9. Чиркин В.Е. Государственное управление. –М.: Юрист, 2003

Қосымша әдебиеттер

   1. Атаманчук В.Г. Современная концепция государственного управления
      преподавания. Ростов-на-Дону, 2003
   2. Ағдарбеов Т. Мемлекет және құқық, Алматы, 2003
   3. Баянов.Е. Әкімшілік құқық. Алматы. 2007
   4. Оболонский.А.В. Человек и государственное управление. Москва.2004
   5. Сафаров.Р.А. Общественные мнение и государственное мнение.Москва. 2003


   6.  Мұқтар  Е.С.  Жергілікті  басқару  және  өзін-өзі  басқару  //  ҚазҰУ
   хабаршысы. Экон.серия.2007 №3 (55)
   7.Избанов  М.  Мемлекеттік  қызметші-беделі-мемлекеттің  беделі  //Егемен
   Қазақстан 2007, 6 ақпан
   8. Алдашева.А Ресми ісқағаздары. Астана. 2000
   9. Торегожина М.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Алматы. 2008
   10. Қайкен. Ж.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Семей. 2009






Пәндер