Файл қосу

Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу







|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжат       |ПОӘК               | ПОӘК 042-14.01.            |
|                           |                   |20.95/01-2012               |
|ПОӘК                       |27.09.2012ж. №2    |                            |
|Студенттерге арналған      |басылым            |                            |
|пәннің оқу жұмыс           |                   |                            |
|бағдарламасы «Жануарлар    |                   |                            |
|анатомиясы»                |                   |                            |






                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                           «Жануарлар анатомиясы»

            5В080300- «Аң өсіру және аңшарушылығы» мамандығы үшін

                    СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС
                                 БАҒДАРЛАМАСЫ













                                 Семей- 2012







                                  Алғы сөз

     1.           ӘЗІРЛЕНГЕН
           Құрастырған  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университеті
           “Биология”  кафедрасының   доценті,   а/ш.ғ.к.   Сатиева   Калия
           Рамазановна


     2. ТАЛҚЫЛАНДЫ


           2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік  университеті  “Биология”
           кафедрасының мәжілісінде.   «27»      08          2012ж.
           № 1     хаттама.


           Кафедра меңгерушісі:   ______________        Арынова Р.А.


           2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік  бюро мәжілісінде.
            «   03»     09  2012 ж.    №  1    хаттама


           Төрағасы:                              Сатиева К.Р.


     3. БЕКІТІЛДІ
           Университеттің Оқу  -  әдістемелік  кеңесінің  отырысында  басып
           шығаруға мақұлдаған және ұсынылған.
           «13»    09     2012ж.      №   1    хаттама.


                   ОӘК   төрағасы,    оқу-    ісі    жөніндегі    проректор:
Рскелдиев Б.А.
























      Мазмұны


   1. Жалпы ережелер


  2.    Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар


     3.   Курс форматы және саясаты

     4.   Баға қоюдың саясаты


     5.   Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

     6.   СӨБЖ және СӨЖ  мазмұны

     7.   Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

























      1. Жалпы ережелер
      1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
      Сатиева Калия Рамазановна а/ш.ғ.к. доцент
      -Биология кафедрасы
      -Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты
      -Сабақ өтетін бөлмелер - № 204
            -Кредит саны –3
      1.2. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (1 кесте)


1кесте- Оқу жұмыс жоспарынан көшірме


      |Курс              |Семестр           |Кредит            |ДР (сағ)          |
|А                 |4,0               |95-100            |Өте жақсы         |
|А-                |3,67              |90-94             |                  |
|В+                |3,33              |85-89             |Жақсы             |
|В                 |3,0               |80-84             |                  |
|В-                |2,67              |75-79             |                  |
|С+                |2,33              |70-74             |Қанағаттарлық     |
|С                 |2,0               |65-69             |                  |
|С-                |1,67              |60-64             |                  |
|Д+                |1,33              |55-59             |                  |
|Д                 |1,0               |50-54             |                  |
|F                 |0                 |0-49              |Қанағаттарлықсыз  |
|I                 |NA                |                  |Аяқталмаған       |
|P                 |                  |                  |Пәнді өтті        |

2 кесте- пәннің орындалу графигі мен тапсырма беру мазмұны

|№ |Жұмыс   |Тапсырманың       |Орындалу   |Балл  |Өткізу     |Бақылау     |
|  |түрлері |мақсаты мен       |ұзақ-тығы  |      |мерзімі    |            |
|  |        |мазмұны           |           |      |           |            |
|1 |2       |3                 |4          |5     |6          |7           |
|1 |Зертхана|Білім тексеруге   |Күнделікті |379   |Апта сайын |Препараттар |
|  |лық     |бағытталған       |           |      |           |бойынша     |
|  |сабақ   |бақылау           |           |      |           |сурау,      |
|  |        |                  |           |      |           |ауызша жауап|
|  |        |                  |           |      |           |беру,       |
|  |        |                  |           |      |           |суреттер    |
|  |        |                  |           |      |           |салу        |
|2 |Бақылау |Дәріс             |Күнделікті |30    |Апта сайын |Жазбаша есеп|
|  |жұмысы  |материалдарын     |           |      |           |            |
|  |        |ұғуын тек-серуге  |           |      |           |            |
|  |        |бағыт-талған      |           |      |           |            |
|  |        |бақы-лау          |           |      |           |            |
|3 |СОӨЖ    |                  |Күнделікті |59    |Апта сайын |Жазбаша және|
|  |        |                  |           |      |           |ауызша есеп |
|4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша барлық|Күнделікті |72    |Апта сайын |Реферат жазу|
|  |тапсырма|тапсырмаларды     |           |      |           |және оны    |
|  |сы)     |орындау           |           |      |           |қорғау      |
|5 |Сабақтар|                  |Күнделікті |60    |Апта сайын |            |
|  |да      |                  |           |      |           |            |
|  |қатысу  |                  |           |      |           |            |


   Пән емтиханын бағалау үшін  модуль,  межелік  бақылау  (60%),  қорытынды
бағалау,  емтихан  -  (40%),  барлығы  100%  құратын  үлгерімнің  ең   үлкен
қосындысы алынады.

5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

3 кесте - Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
|Тақырыптардың атауы                   |Сағат саны                            |
|                                      |   ДС     |ЗХ     |СОӨЖ     |СӨЖ      |
|Кіріспе. Жануарлар организмінің       |1         |1      |2        |3        |
|құрылысындағы анатомиялық             |          |       |         |         |
|ерекшеліктер.                         |          |       |         |         |
|Біліктік қаңқаның анатомиялық         |1         |2      |3        |3        |
|құрылысы.                             |          |       |         |         |
|Шеттік қаңқаның   анатомиялық         |1         |2      |3        |3        |
|құрылысы.                             |          |       |         |         |
|Синдесмология.                        |1         |1      |2        |3        |
|Миология.                             |1         |3      |4        |3        |
|Тері жабыны және оның туындылары.     |1         |1      |2        |3        |
|Ас қорыту жүйесі.                     |1         |2      |3        |3        |
|Тыныс алу жүйесі.                     |1         |2      |3        |3        |
|Несеп шығару аппараты.                |1         |1      |2        |3        |
|Жыныс мұшелерінің морфологиясы        |1         |2      |3        |3        |
|Жүрек қан тамырлар жүйесі.            |1         |2      |2        |3        |
|Лимфа жүйесі.                         |1         |1      |2        |3        |
|Ішкі секреция бездері.                |1         |1      |2        |3        |
|Қан жасаушы мүшелері.                 |1         |1      |2        |3        |
|Жүйке жүйесі және сезім мүшелері.     |1         |8      |9        |3        |








6. СОӨЖ және СӨЖ  мазмұны

4 кесте- СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

|СОӨЖ                                                     |СӨЖ                   |
|Аудиториялық              |Аудиториядан тыс              |                      |
|Кіріспе.  Жануарлар       |Анатомия туралы ұғым.         |Жануар организмнің    |
|организмдерінің           |Организмнің дамуы және олардың|құрысындағы жалпы     |
|анатомиялық ерекшеліктер  |құрылысындағы заңдылықтар.    |зандылықтар           |
|                          |                              |                      |
|Білікті қанқаның          |Қанқаның  морфофункциональдық |Білікті қанқаның дамуы|
|анатомиялық құрылысы      |сипаттамасы. Қанқаның         |туралы қысқаша        |
|                          |бөліктерге бөлінуі. Білікті   |мәллеметтер           |
|                          |қанқа.                        |                      |
|Шеттік қанқаның           |Шеттік қанқаның жалпы         |Шеттік қанқаның       |
|анатомиялық құрылысы      |сипаттамасы. Аяқ сүйектерінің |онтогенезі            |
|                          |құрылысы.                     |                      |
|Сүйектердің байланысы     |Сүйектер байланысының түрлері.|Аяқ буындарының       |
|                          |Диартроз. Синартроз.          |байламдары            |
|Миология                  |Бұлшық еттердің манызы,       |Бұлшықеттердің жалпы  |
|                          |түрлері. Бас,моыйн, тұлға,аяқ |сипаттамасы және      |
|                          |бүлшықеттері.                 |олардың жіктелуі.     |
|Тері жабыны және оның     |Терінің құрылысы, қызметтері. |Тері және оның        |
|түындылары                |Тері түындалары.              |туындыларының дамуы   |
|Ас қорыту жүйесі.         |Ас қорыту мүшелерінің         |Ішкі мүшелер, дене    |
|                          |морфологиясы. Ішкі мүшелердің |және серозды қуыстар  |
|                          |түрлері.                      |туралы түсінік        |
|Тыныс алу жүйесі          |Тыныс алу мүшелерінің         |Бронхиальды және      |
|                          |құрылысы, қызметтері.         |альвеолярлы бутақ     |
|Зәр шығару жүйесі         |Фило- онтогенез. Несеп шығару |                      |
|                          |мүшелерінің морфологиясы.     |Зәрдің түзілу         |
|                          |                              |механизмі             |
|Жыныс мүшелерінің         |Фило- онтогенез. Аталық және  |Жыныс бездерінің      |
|құрылысы.                 |аналық мүшелерінің жалпы      |эндокринді қызметі.   |
|                          |сипаттамасы, құрылысы,        |Овуляция туралы       |
|                          |қызметтері.                   |түсінік. Сары         |
|                          |                              |денешіктің түзілуі.   |
|Жүрек қан тамырлар жүйесі.|Жүрек қан тамырлар жүйесінің  |Жүрек және қан        |
|                          |жалпы сипаттамасы. Жүректің   |тамырлар жүйесінің    |
|                          |құрылысы, тамырлар            |дамуы                 |
|                          |тарамдалуының заңдылықтары.   |                      |
|Лимфа жүйесі              | Лимфа айналым жүйесінің      |Лимфа түйінің құрылысы|
|                          |құрылысы және манызы.         |мен манызы.           |
|Ішкі секреция бездері     |Эндокринді жүйенің жалпы      |Ішкі секреция         |
|                          |сипаттамасы,                  |бездерінің дамуы      |
|                          |жіктелуі.Бездердің құрылысы,  |                      |
|                          |қызметі.                      |                      |
|Қан жасау мүшелері        |Қан жасау мүшелердің          |Қан жасау қызметінің  |
|                          |морфофункциональдік           |қалыптасуы            |
|                          |сипаттамасы. Мұшелердің       |                      |
|                          |құрылысы, манызы.             |                      |
|Жүйке жүйесі. Сезім       |Жүйке жүйесінің жалпы         |Орталық жүйке жүйесіне|
|мүшелері                  |сипаттамасы. Жұлын. Бас ми.   |сыртқы және ішкі орта |
|                          |Сезім мүшелері.               |факторлардың әсері    |
|                          |                              |Анализаторлар туралы  |
|                          |                              |түсінік               |





















   7. «Жануарлар анатомиясы» пәні бойынша календарлық кестесі


5 кесте - «Жануарлар анатомиясы» пәні бойынша календарлық кестесі

|№  |Бақылау түрі    |Бал|Апталар                                                  |Жалпы|
|   |                |л  |                                                         |балл |
|   |                |   |                                                         |саны |
1234567891011121314151Дәріске қатысқаны үшін2***************302Дәрістерді толық конспектілеу1***************153Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін1***************154ЗТС қатысқаны үшін2***************305ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін4*46Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)4*47Тақырып бойынша талдау жасау4*48ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін8*******569Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8*******5610Тақырып бойынша талдау жасау9*******6311ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін10******6012Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8******4813Тақырып бойынша талдау жасау9******5414ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін12*1215Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)9*916Тақырып бойынша талдау жасау9*917Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/1*118Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/1*119Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/2*************2620Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*************2621Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/3*322Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*223Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/1*124Реферат /СӨЖ/1*125Сызбаларды, кестелерді  құрастыру /СӨЖ/2***************2826Реферат /СӨЖ/3**************42Барлығы (макс.)***************600
Пәндер