Файл қосу
Студенттерге арналған оздік жұмыс бағдарлармасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 дәрежелі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042-18-21.1.60/01 | | | |-2014 | | | | | |ПОӘК |01.09.2011ж. | | |«Агрономиядағы ғылыми |орнына 11.09.2014 ж. | | |зерттеулердің |№2 басылым | | |әдістемесі» пәнінен | | | |оқытушыларға арналған | | | |бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия » мамандығына арналған «Агрономиядағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі» пәнінің ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз I ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының аға оқытушысы Сагандыков Слям Нығыметжанұлы «_27_ » __08____ 2014 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстарының» кафедрасының мәжілісінде. «_28_» ___08___ 2014 жыл, №1хаттамасы Кафедра меңгерушісі: ……………. Есенғұлова Н.Ж. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде «_09_»___09___ 2014 жыл№1 хаттамасы Төраға ………………………....... Джаманова Г.И. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды «11_» ____09____ 2014 жыл № 1 хаттамасы ОӘК төрағасы …………….. Г.К Искакова 4. БАСЫЛЫМ «01.09.» 2011ж.№_1__ бас.ОРНЫНА ЕҢГІЗІЛДІ МАЗМҰНЫ 1 Қолдану саласы 2 Нормативті сілтемелер 3 Жалпы жағдайлар 4 Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны (модуль) 5 Студенттерге арналған оздік жұмыс бағдарлармасы 6 Оқу әдістемелік әдебиеттермен қамтамассыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесі» пәні бойынша оқу - әдістемелік кешеннің құрамына кіретін пәннің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдаралмасы 5В080100 «Агрономия» мамандығының студенттерге арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесі» пәнінің оқытушыларға арналған жұмыс оқу бағдарламасы осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру ретін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Жоғары білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты; - 5В080100 – Агрономия жоғары білім беру мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және рәсімдеуге қойылатын ортақ талаптар» ТБС 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты; - «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны және құрылымы» ҚП 042-1.01- 2014 Құжаттық процедура. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Ғылым – үздіксіз дамыған білім жүйесі. Факт жиынынан, оларды меңгеруден және жүйелеуден, жалпылау және ғылым білім жүйесінің логикалық заңдылықтарының жеке ашылуы, белгілі фактілерді түсіндіретін және жаңаны болжай алатын бұл ғылымның дамуы болып саналады. Барлық зерттеу жұмыстары алынған нәтиже бойынша келесі негізгі топтарға бөлінеді: iздестiру, фундаментальді, қолданбалы және өңдеу. «Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесі» пәні басқа пәндермен біріге отырып жоғары білікті мамандар дайындауға бағытталған. Сонымен бірге профильді пәндердің бірі болып есептеледі, мамандардың арнайы білімдерін терең меңгеруге әрекет етеді. «Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесі» пәні - ауыл шаруашылығы ғылыми зерттеулерінде селекцияны, биотехнологияны, тәжірибелерге талабын және бақылау нәтижелерін сипатталуының негізгі бағыттарын қосады. - экспериментальді зерттеу және олардың ерекшеліктері; - эксперимент, тәжірибені қоюдағы методикалық тәсілдер; - экспериментальді зерттеуді жоспарлау; - зерттеу нәтижелеріне сараптама жасау және қорытынды. 3.2. Курстың негізгі мақсаты: студенттерді ғылыми зерттеуді жүргізуге үйрету, сипаттама жасау және дипломдық жұмыспен шығу кезінде жасалған жұмысқа сараптама жасау. 3.3. Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері: - студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізудегі теориялық негізін меңгеру; - тәжірибе қоюды үйрену, тәжірибе қою тәсілдерінің приниптерін меңгеру; - тәжірибе нәтижесінің экономикалық тиіміділігі тәсілдерін меңгеру. 3.4 Пәнді оқу барысында студент: - тәжірибені қою; - эксперимент қоюды үйрену; - ғылыми зерттеуді жоспарлау; - есепті безендіру; - зерттеу нәтижелеріне сараптама және қорытынды жасау міндетті; 3.5. Курс пререквизиттері: 3.5.1 Биология; 3.5.2 Биохимия; 3.5.3Математика 3.6. Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Өсімдіктану 3.6.3 Статистика 3.7 Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | |Дәріс сабақтары | | 1 – модуль Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау | |1 – блок Ғылыми зерттеу және жалпы ғылым туралы негізгі түсініктер | |№1 Дәріс. Тақырыбы: Кіріспе дәріс Ғылыми агрономияның әдісі | 1 | | №2 Дәріс. Әдістеме жасау және тәжірибе жүргізудің сызбасы |1 | | №3 Дәріс. Экспериментті жоспарлаудың жалпы қағидалары |1 | | №4Дәріс. Эксперименттің дәлділік әдістемесінің ережесі |1 | |№5 Дәріс. Тәжірибе нәтижесі бойынша ғылыми мақалалар дайындау және|2 | |әзірлеу. | | | Дәріс 6. Ғылыми дипломдық жұмысты (жоба) дайындау. |2 | |2 – модуль. Танаптық тәжірибе | |2- блок Танаптық тәжірибе жүргізу әдістемесі | | №7 Дәріс Тәжірибені өткізу әдістемесі. |1 | |№8 Дәріс Танаптық тәжірибеге қойылатын талаптар |1 | |№9 Дәріс Танаптық тәжірибе түрлері |1 | | №10 Дәріс. Тәжірибе жүргізуге жер уческесін таңдау және дайындау |1 | |№11 Дәріс. Танаптық тәжірибе әдістемесінің негізгі элементтері |1 | |3-модуль Статистика әдістемесін пайдалану | |3-блок.Статистика әдістемесіне түсініктеме | |№12 Дәріс Статистика туралы жалпы түсініктеме. |1 | |№13 Дәріс Статистика пәні және оның методолгиясы |1 | |Практикалық сабақтар | | | |модуль.Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау | |Тәжірибелік сабақтар. Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау |2 | |Тәжірибелік саба . Тәжірибені қою әдісін құру |2 | |Тәжірибелік сабақ . Тәжірибе нәтижелерінің экономикалық |1 | |тиімділігінің есебі. | | |Тәжірибелік сабақ . Рефератты дайындау және әзірлеу әдістемесі |1 | |Тәжірибелік сабақ. Тәжірибе нәтижелерінен ғылыми мақала даярлау. |2 | |Тақырыбы: Дипломдық жұмысты безендіру және орындау |2 | |2-модуль Танаптық тәжірибе жүргізу әдістемесі | |№ 1 - тәжірибелік сабақ. «Тәжірибе нұсқаларының, қайталаудың және |2 | |мөлдектер санын анықтау | | |№ 2 - тәжірибелік сабақ. Стандартты және жүйелі әдістермен |2 | |нұсқаларды жер учаскелерінде орналастыру | | |№ 3- тәжірибелік сабақ. Рендомизмді әдіспен нұсқаларды жер |2 | |учаскелерінде орналастыру | | |№ 4-тәжірибелік сабақ. Бірфакторлы мен көпфакторлы тәжірибелер |2 | |нобайын құру | | |№ 5-тәжірибелік сабақ. Ғылыми зерттеу жұмысының күнтізбелік жоспарын|2 | |жасау | | |3-модуль Статистика әдістемесін пайдалану | |3-блок.Статистика әдістемесіне түсініктеме | |Тәжірибелік сабақ Статистика әдістемесі туралы түсінік |2 | |Тәжірибелік сабақ 15, 16. Статистикалық методология. |2 | |Тәжірибелік сабақ 17, 18. Статистикалық мәліметтердің графикалық |2 | |сипаттау. | | |№ 6-тәжірибелік сабақ. Танаптық тәжірибеден алынған |2 | |өнім мәліметтерін алғашқы өңдеу | | |Тәжірибелік сабақ Есепті дайындау және әзірлеу |1 | |Танаптық тәжірибе әдістемесі мен математикалық статистика |1 | |терминдерінің қысқаша көрсеткіштері | | 5. СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ӨЗДІК ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ 5.1 Ғылым жалпы түсінігі және агрономия саласындағы ғылыми зерттеу. 5.2 Ғылымның дамуы. 5.3 Эксперимент қою. 5.4 Бақылау жүргізу методикасы. 5.5 Бақылау жүргізу методикасы. 5.6 Бақылау жүргізу методикасы. 5.7 Тәсіл және методология. 5.8 Рефератты безендіру және жазу. 5.9 Дипломдық жұмысты безендіру және орындау. 5.10 Экспериментальді зерттеудің ерекшеліктері . 5.11 Бақылау нәтижесін сипаттау. 5.12 Тәжірибе қоюда методиканы таңдау. 5.13 Тәжірибе қою схемасы. 5.14 Тәжірибе нәтижесін биометриялық өңдеу. 5.15 Эксперименттің методологиялық принциптері. 5.16 Тәжірибе нәтижесінің экономикалық тиімділігі. 5.17 Статистика туралы жалпы түсінік. 5.18 Статистикалық көрсеткіштерді өңдеу тәсілдері. 5.19 Индекс туралы түсінік және индекстік сараптама тәсілінің мәні. 5.20 Ғылыми жұмыстың сараптамасы. 5.21 Есепті құру құрылымы. 5.22 Әдебиет көздерінің сараптамасы. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРІМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 3 |Оқулықтардың, оқу- әдістемелік |Экзем-пляр|Студент-те|Қамтама-сы| |құралдарының атаулары |саны |рдің саны |з ету | | | | |пайызы | | |27 |27 |100 | |Қ.Н. Оразымбетова Тәжірибе ісінің | | | | |негіздері | | | | |Оқу құралы Алматы 2013 | | | | |Жатқанбаев Ж. Ж. Биометрия. –Алматы, |27 |27 |100 | |2005. | | | | |Трифонова М.Ф. Основы организации |3 |27 |10 | |научных исследований в | | | | |сельскохозяйственных вузах,М-1985 | | | | |Джалилов А.Х. Основы |3 |27 |10 | |учебно-исследовательской работы | | | | |студентов.А.,1989,190с. | | | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1Негізгі әдебиет 7.1.1.Қ.Н. Оразымбетова Тәжірибе ісінің негіздері Оқу құралы Алматы 2013 7.1.2 Жатқанбаев Ж. Ж. Биометрия. –Алматы, 2005. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Трифонова М.Ф. Основы организации научных исследований в сельскохозяйственных вузах, М., 1985,67 с. 7.2.2 Джалилов А.Х. Основы учебно-исследовательской работы студентов.А.,1989,190с. 7.2.3.Доспехов Б.А, Методика полевого опыта. М.? Агропромиздат, 1985 7.2.4.Томилов В„П. Практикум по методике опытного дела. Целиноград, 1983.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz