Файл қосу
Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен экспертизасы
| | |ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | |3-деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | |ПОӘК | | | |«Мұғалімнің |____2013 жылғы |УМКД 042-18.30 - 2013 | |педагогикалық |№ 2 басылым | | |іс-әрекетінің | | | |диагностикасы мен | | | |экспертизасы» пәнінің | | | |оқытушыға арналған | | | |жұмыс бағдарламасы | | | 5В010300 – Педагогика және психология мамандығының студенттеріне арналған «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей - 2013 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының д.м.а., педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова Жүнісбекқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогика кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама ¹ 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама ¹ 1 «05» 09.2013ж. Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік Кеңесінде талқыланды және бекітілді. Хаттама № 1 «18»09.2013ж. Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К. БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ (№ ) Мазмұны 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5 Студенттің өздік жұмысының тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010300 – Педагогика және психология мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: 1.ҚР «Білім туралы» Заң. – Астана,2011. 1. ҚР МЖМБС - 2009 ; 2.ДП 042-1.01.-2013 Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазіргі кезде бүкіл дүние жүзілік білім әлеміне қол жеткізу мақсатында Қазақcтанда білімнің жаңа жүйесі құрылуда. Бұл үрдіс оқу- тәрбие үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде. Елімізде болып жатқан түрлі бағыттағы өзгерістер білім беру саласына жаңаша міндеттер қойып отыр: мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін жаңаша тұрғыда ұйымдастыруды, оқу-тәрбие үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы оқушы құзіреттілігін арттыруды, мұғалім мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді. Бұл талаптарға сәйкес мектепке дейінгі ұйым мамандарын даярлауда «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәнінің маңызы зор. Жалпы білім беретін мекемелердің іс-әрекетінің нәтижелігі, ең алдымен, мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық қасиеттері, педагогикалық білігі, адамгершілік және ақыл-ой парасаты, педагогикалық мәселелерді шешуде шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы мен рухани байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады. 3.2 Курстың мақсаты: студенттерді қазіргі заман мұғалімі, мұғалімнің педагогикалық іс-әрекеті мазмұны және ерекшеліктерімен, мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау мен экспертиза жүргізу әдістемелерімен таныстыру, тиісті біліммен қаруландыру. 3.3 Курстың міндеттері: - курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық біліммен қаруландыру; - студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау әдістемелерімен таныстыру; - студенттерді мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза жүргізу әдістемелерімен таныстыру. 3.4 Курс нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде студенттер : - курс мазмұны бойынша теориялық және практикалық білімді білуі керек; - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетін диагностикалау әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек; - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза жүргізу әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет: - Педагогика; - Психология; - Мамандыққа кіріспе; - Философия; - Әлеуметтану. 3.6 Курстың постреквизиті: пән бойынша меңгерілген білім мамандық бойынша тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | | | Модуль 1. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті және жеке | | |тұлғасы | | |«Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен|1 | |экспертизасы» пәні, мақсаты мен міндеттері | | |Мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті және жеке тұлғасы |1 | |Диагностика және экспертиза ұғымдары және олардың мазмұны|1 | |Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 | |диагностикасы мен экспертизасы | | |Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің | | |диагностикасы | | |Мұғалімнің оқыту іс-әрекетінің диагностикасы мен |1 | |экспертизасы | | |Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын |1 | |диагностикалау | | |Мұғалімнің педагогикалық босаңсуға түскен балалармен |1 | |жұмысы және диагностикасы | | |Мұғалімнің тәрбиелеу іс-әрекетінің диагностикасы мен |2 | |экспертизасы | | |Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 | |диагностикасы мен экспертизасы | | |Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен | | |экспертизасы | | |Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы |2 | |Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып |1 | |жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы | | |Барлығы |15 сағат | |Тәжірибелік сабақтары | | |Модуль 1. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті және жеке тұлғасы|2 | | | | |Қазіргі заман мұғалімі | | |Педагогикалық іс-әрекетке кәсіби даярлық |2 | |Модуль 2.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |2 | |диагностикасы мен экспертизасы | | |Мұғалімнің кәсіби және жеке бас қасиеттерінің | | |диагностикасы | | |Мұғалімнің оқыту іс-әрекетінің диагностикасы мен |2 | |экспертизасы | | |Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мотивациясын |2 | |диагностикалау | | |Мұғалімнің педагогикалық босаңсуға түскен балалармен |2 | |жұмысы және диагностикасы | | |Өзін-өзі тәрбиелеу мұғалімнің кәсіби даярлығының құралы |2 | |ретінде | | |Мұғалімнің тәрбиелеу іс-әрекетінің диагностикасы мен |2 | |экспертизасы | | |Модуль3. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің |3 | |диагностикасы мен экспертизасы | | |Мұғалімнің отбасымен жұмысының диагностикасы мен | | |экспертизасы | | |Мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің диагностикасы |4 | |Мұғалімнің қарым-қатынас мәдениеті және диагностикасы |4 | |Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып |3 | |жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы | | |Барлығы: |30 сағат | 5СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ Студенттердің оқытушы жетекшілігімен орындайтын өздік жұмыстарының тапсырмалары: 1. Қазіргі заман мұғалімі. 2. Педагогтың кәсіби қалыптасуы және дамуы. 3. Біртутас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы (Н.Д.Хмель). 4. Мұғалімнің оқыту іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы. Мұғалімнің педагогикалық босаңсуға түскен балалармен жұмысы және диагностикасы Мұғалімнің тәрбиелеу іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы. 5. Бір тұтас педагогикалық процестегі мұғалім-сынып жетекшісінің жұмысы және оның диагностикасы. 6. «ХХІ- ғасыр мұғалімі». Студенттердің орындайтын өздік жұмыстарының тапсырмалары: 1. Пән бойынша библиография әзірлеу. 2. Глоссарий әзірлеу. 3. ҚР білім беру саласындағы заңнамалық құжаттары. 4. Пән мазмұны бойынша тест тапсырмаларын құрастыру. 5. «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы» пәні бойынша сөзжұмбақ құрастыру. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Дәріс сабағының |Тәжірбиелік сабақтар |Көрнекі |Өздігінен |Бақы | |тақырыптары |тақырыптары |құралдар, |дайындалу |лау түрі| | | |плакаттар, |ға сұрақтар | | | | |лаборатория-лы| | | | | |қ стендтер | | | |1 |2 |4 |5 |6 | |«Мұғалімнің | |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |педагогикалық | | |дарында |ауызша | |іс-әрекетінің | | |берілген | | |диагностикасы мен | | | | | |экспертизасы» пәні, | | | | | |мақсаты мен | | | | | |міндеттері | | | | | | |Қазіргі заман мұғалімі |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| | | | |дарында |ауызша | | | | |берілген | | |Мұғалімнің кәсіби |Педагогикалық іс-әрекетке |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |іс-әрекеті және жеке |кәсіби даярлық | |дарында |ауызша | |тұлғасы | | |берілген | | |Диагностика және | |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |экспертиза ұғымдары | | |дарында |ауызша | |және олардың мазмұны | | |берілген | | |Мұғалімнің кәсіби |Мұғалімнің кәсіби және |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,| |және жеке бас |жеке бас қасиеттерінің |талица |дарында |ауызша | |қасиеттерінің |диагностикасы | |берілген | | |диагностикасы | | | | | |Мұғалімнің оқыту |Мұғалімнің оқыту |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша | |іс-әрекетінің |іс-әрекетінің | |дарында | | |диагностикасы мен |диагностикасы мен | |берілген | | |экспертизасы |экспертизасы | | | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің педагогикалық |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,| |педагогикалық |іс-әрекетінің мотивациясын|кесте |дарында |ауызша | |іс-әрекетінің |диагностикалау | |берілген | | |мотивациясын | | | | | |диагностикалау | | | | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің педагогикалық |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |педагогикалық |босаңсуға түскен | |дарында |ауызша | |босаңсуға түскен |балалармен жұмысы және | |берілген | | |балалармен жұмысы |диагностикасы | | | | |және диагностикасы | | | | | | |Өзін-өзі тәрбиелеу |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| | |мұғалімнің кәсіби | |дарында |ауызша | | |даярлығының құралы ретінде| |берілген | | |Мұғалімнің тәрбиелеу |Мұғалімнің тәрбиелеу |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |іс-әрекетінің |іс-әрекетінің | |дарында |ауызша | |диагностикасы мен |диагностикасы мен | |берілген | | |экспертизасы |экспертизасы | | | | |Мұғалімнің отбасымен |Мұғалімнің отбасымен |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |жұмысының |жұмысының диагностикасы | |дарында |ауызша | |диагностикасы мен |мен экспертизасы | |берілген | | |экспертизасы | | | | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің педагогикалық |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |педагогикалық |шеберлігінің | |дарында |ауызша | |шеберлігінің |диагностикасы | |берілген | | |диагностикасы | | | | | | |Мұғалімнің қарым-қатынас |Дәріс тезисі, |Оқу-материал|Жазбаша,| | |мәдениеті және |әдістемелер |дарында |ауызша | | |диагностикасы | |берілген | | |Біртұтас |Бір тұтас педагогикалық |Дәріс тезисі |Оқу-материал|Жазбаша,| |педагогикалық |процестегі мұғалім-сынып | |дарында |ауызша | |процестегі |жетекшісінің жұмысы және | |берілген | | |мұғалім-сынып |оның диагностикасы | | | | |жетекшісінің жұмысы | | | | | |және оның | | | | | |диагностикасы | | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер: 1. Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.- 443б. 2. Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и др.- Алматы,2003.-366с. 3. Нұрғалиева Г.Қ. Салыстырмалы педагогика-Сравнительная педагогика :оқулық.-Алматы,1999.-173б. 4. Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б. 5. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е изд., доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с. 6. Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и методах преподавания: Мемуарные записи. - Омск., 2002, 248 с. 7. Магауова А.С. Этнопедагогика в системе профессиональной подготовки учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с. 8. Педагогика + ТРИЗ :сборник ст. Для учителей /под ред. А.А. Гина.- Москва,2000. 9. Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б 10. Подласый И.П. Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс обучения :учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с. 11. Подласый И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс воспитания :учеб.для вузов.- Москва,2004.-574с. 12. Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие .-2- е изд.-Москва, 2005.-255с. 13. КсензоваГ.Ю.Психолого-педагогические основы воспитательной деятельности классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с. 14. Лизинский В.М. Практическое воспитание в школе. Ч.1.-Москва, 2002.- 160с. 15. Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И. Пидкасистого.-Москва, 2004.-604с. 16. Сластенин В.А. Педагогика :учеб.для вузов /В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с. 17. Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом обучении .-Санкт-Петербург,2005.-96с. 18. Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста в системе муниципального образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с. 19. ГилленбрандК.Коррекционная педагогика:обучение трудных школьников.- Москва,2005.-237с. 20. Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности: учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с. 21. Хуторской А.В. Методика личностно- ориентированного обучения :как обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с. 22. Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990. 23. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996. 24. Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993. 25. Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика учебник для вузов.-Москва,2002. 26. Подласый И.П. Продуктивная педагогика: Книга для учителя.-Москва, 2003.- 496с 27. Обсуждаем проблемы воспитания: методические разработки педагогических советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с. 28. Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя. - Москва, 1981. – 128 с. 29. Борытко Н.М. Диагностическая деятельность педагога: учеб.пособие. - Москва, 2008. – 285 с. 30. Пурин В.Д.Профилактика и коррекция педагогической запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. -189 с. 31. Якушева С.Д. Основы педагогического мастерства. - Москва. 2008. 32. Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства.- Ростов, 2003. 33. Митин Л.М. Профессиональная деятельность и здаровье педагога.- Москва,2005. 34. Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования. - Москва, 2012. - 304 с. 35. Черепанов В.С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.- Москва, 1989. 36. Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.- Москва, 2008. 37. Петрова Е.А.Визуальная диагностика личности в практической деятельности психолога.- Москва, 2007. 38. Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. -160 с. 39. Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. – 389 с. 40. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010. – 255 с. 41. Никитина Н.Н. Введение в педагогическую деятельность: Теория и практика. - 4-е изд., стер. - Москва, 2008. - 224 с. 42. Кудиярова А. Азбука психоанализа. - Алматы: Дарын, 2005. -161 с. Қосымша әдебиеттер: 1. Петровский А.В. Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы.- Алматы,1987. 2. Общая психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев., В.В.Столина.- Москва,1987. 3. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с. 4. Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с. 5. Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении.- Ростов-н/Д,2004.-379с. 6. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г. 7. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь – справочник по психологической диагностике.-Киев.,1989г 8. Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе /Авторы- сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002. 9. Шпаргалка по введению в педагогическую деятельность: ответы на экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. – Москва, 2000. – 64 с. 10. Склонности и способности. Сборник статей /отв.ред. В.Н.Мясищев. – Москва, 1962. – 125 с. 11. Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно- методическое пособие для студентов педвузов.-Москва, 2007. – 204 с. 12. Батаршев А.В. Психодиагностика пограничных расстройств личности и поведения.- 13. Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000. 14. Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003. 15. Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999. 16. Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин (жизнь и педагогическая деятельность) /А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с. Басылымдар: 1. Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы //Қазақстан мектебі, 2013 №1, 2013, 24-25б. 2. Нақылбаева Ж. Мұғалім шеберлігін шыңдау басты талап //Қазақстан мектебі,2013, №4, 11-12б. 3. Арсылова Р., Стамбекова Ә. Жаңа тұрпатты бастауыш сынып мұғалімі // Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б. 4. Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны болдырмау жолдары // Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4. 5. Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей // Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №1. 6. Догоева О. Из истории педагогической диагностики //Педагогическая диагностика, 2009, №5, 3-4с. 7. Михайлычев Е. Проблемы качества инструментария в современной Российской педагогической диагностика //Педагогическая диагностика, 2008, №5, 7-8с. 8. Бергестовицкая С. Педагогическая диагностика //Педагогическая диагностика, 2009, №6, 92-93с. 9. Тубельский А. Какие способы экспертизы известны в культуре // Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с. 10. Битянова М. Диагностика в работе педгога-психолога //Педагогическая диагностика, 2008, №3, 10-11с. 11. Кучер С. «Идеальный» эксперт в образовании //Педагогическая диагностика, 2008, №3, 24-25с. 12. Ефремев К. Педагогические аспекты экспертизы образовательных программ // Педагогическая диагностика, 2008, №1. 13. ВолковаО.Диагностика-аналитическое деятельность завуча // Педагогическая диагностика, 2008, №1. 14. Кумнир А.М. Экспертиза средств и методов обучения в России пока отдыхает //Педагогическая диагностика, 2007, №6. 15. Кургажный С.М. Экспертиза годового плана работы школы // Педагогическая диагностика, 2007, №6. 16. Матян Н.В., Феценко Е.М. Диагностика профессиональной компетентности педагога-психолога //Педагогическая диагностика, 2007, №6. 17. Ибалиева С. Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас// Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б. 18. Янковская Н.А., Амилев Н.А. Социально-психологический климат коллектива // Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с. 19. Батаршев А.Е. Психолого-педагогическая концепция самореализации педагога профессиональной школы //Педагогика, 2011, №9, 62-63б. 20. Бульфсон Б.Л. Статистика как источник сравнительно-педагогических исследовании // Педагогика, 2011, №10. 21. Ганчаров М.А. Профессиональное становление учителе в Россий в 1860- 1910г.г. // Педагогика, 2012, №1, 106-107б. 22. Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции //Педагогика, 2012, №4, 43-45с. 23. Дружилов С.А. //Профессионализм педагога психологический ракурс // Педагогика, 2012, №6, 7-8с. 24. Ильневич Б.В., Усманова Л.Т. Этико-педагогические наследие. Кант в Современной педагогике // Педагогика, 2012, №9, 49-50с. 25. Горикова В.О. Культура диалога как ценность образования современного педагогака // Педагогика, 2012, №9, 75-76с. 26. Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в.// Педагогика, 2013, №1, 3-4с. 27. Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных педагогов в развитии образования в странах СНГ// Педагогика, 2013, №1, 110-111с. 28. Егоров О.Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н. Грановского // Педагогика, 2013, №3.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz