Файл қосу

Қазақ балалар әдебиеті



|                                                                          |
|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                  |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                          |
|                        |                 |                               |
|3-деңгейлі СМЖ құжаты   |ПОӘК             |ПОӘК                           |
|                        |                 |042-14-5-05.01.20.17/02-2011   |
|                        |                 |                               |
|«Сұлтанмахмұттану»      |__________2011   |                               |
|пәнінің студентке       |жылғы  №1 басылым|                               |
|арналған жұмыс          |                 |                               |
|бағдарламасы            |                 |                               |
|                        |                 |                               |

                                                         Бекітемін



                       Ректор____________ Ш. Әмірбеков


                         «___»_____________ 2013 г.


                           ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                      «Балалар әдебиеті»  пәні бойынша

    5 В 020500 «Филология: қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған



              СТУДЕНТТЕРГЕ   АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ







                                                        СЕМЕЙ
                                    2013




|1 ҚҰРАСТЫРҒАН                      |2 КЕЛІСІЛДІ                             |
|                                   |2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының     |
|Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік |отырысында  қаралып, талқыланды.Хаттама |
|университетінің қазақ филологиясы  |№___  «___» ___________2013_жыл.        |
|кафедрасының аға оқытушы, п.ғ.к.   |Кафедра меңгерушісі: ____Ақтанова А.С.  |
|Акманова Ғ.Р.                      |2.2  Гуманитарлық  факультетінің оқу-   |
|«____»_____________2013 г.         |әдістемелік бюросында талқыланып,       |
|                                   |бекітілді.                              |
|                                   |Хаттама     №___  «___»                 |
|                                   |___________2013жыл.                     |
|                                   |Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.|
|                                   |                                        |
|                                   |2.3 Гуманитарлық  факультетінің Ғылыми  |
|                                   |кеңесінде  бекітілді.                   |
|                                   |Хаттама     №___  «___»                 |
|                                   |___________2012_жыл.                    |
|                                   |Төрағасы________________Еспенбетов А.С. |
|                                   |                                        |
|                                   |3 БЕКІТІЛДІ                             |
|                                   |Университеттің оқу-әдістемелік          |
|                                   |бюросында бекітілді.                    |
|                                   |Хаттама     №___  «___» ___________2012 |
|                                   |жыл.                                    |
|                                   |Оқу жұмысы жөніндегі                    |
|                                   |проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.|
|                                   |                                        |
|                                   |4  2011_ж. «____» __________ шыққан     |
|                                   |ПОӘК-нің                                |










|ПОӘК                           |________2012жылғы|24 беттің 3-шісі        |
|042-14-5-05.01.20.17/01-2012   |№2               |                        |
|                               |басылым          |                        |




МАЗМҰНЫ


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі


























|ПОӘК                           |________2012жылғы|24 беттің 4-шісі        |
|042-14-5-05.01.20.17/01-2012   |№2               |                        |
|                               |басылым          |                        |

   1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

Балалар  әдебиеті  пәнінің  оқу-әдістемелік   кешенінің   құрамына   кіретін
студенттерге арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының студенттеріне арналған.



2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

        Осы балалар әдебиеті пәнінің студенттерге арналған жұмыс
  бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін
  төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:

  -  5В 020500 Филология: қазақ тілі мамандығының        бекітілген
  элективті пәндер катологы

  - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге
  және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

  - ДП 042-08.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
Пәннiң мақсаты:
 «Балалар әдебиеті» – ғылыми-теориялық білім беруді мақсат ете отырып,  оның
болашақта зерттелуге  тиіс  проблемаларына  байланысты  студенттерді  ғылыми
ізденіске баулуды өзінің міндеті деп санайды.












|ПОӘК                           |________2012жылғы|24 беттің 5-шісі        |
|042-14-5-05.01.20.17/01-2012   |№2               |                        |
|                               |басылым          |                        |

3.2 Курстың  мақсаты:
   «Балалар  әдебиеті»  пәнінің  міндеті  –  студенттерге   теориялық   және
тәжірибелік тұрғыда білім беру; студенттердің халық  ауыз  әдебиеті  пәнінен
алған білімін қайталап еске түсіре отырып,  бір  ізге  салу;  қазақ  балалар
әдебиетінің даму тарихы, балаларға арналған алғашқы оқу  құралдарының  шығуы
туралы; балалар әдебиетінің тәрбиелік мәні  туралы;  қазіргі  заман  балалар
әдебиеті туралы мағлұмат беру.
  3.3 Курстың негізгі міндеттері:
      Негізделген  және  қалыптасқан  теориялық  білімдерін  жинақтай  білу,
ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен
теорияларды  талдай білуге дағдыландыру.
3.4. Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Қазақ әдебиеттануы ғылымының өзекті мәселелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Теориялық талдау жасай алу;
-   Шешендік өнердің даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция
мәселелерін түсіну;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
3.5 Курстың пререквизиттері
3.5.1 Әдебиеттануға кіріспе
3.5.2 ХХ ғасырдың алғашқы кезеңіндегі қазақ әдебиетінің тарихы (1900-1940)
3.6 Курстың постреквизиті:
3.6.1 Әдебиет теориясы
3.6.2 Әдеби өлкетану



1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                           |Семестр          |Кредит                  |


4 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
|  Әріп   |Ұпайдың   |Пайыздық  |Дәстүрлі         |   1       |Студенттердің |
|бойынша  |санды     |Баға      |жүйе             |аттестация |жинайтын      |
|баға     |баламасы  |          |бойынша          |           |ұпайы         |
|жүйесі.  |          |          |баға.            |           |              |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |




|Апта                           |1                |2                       |


2. Оқу-әдістемелік кешеннің тізбесі мен мазмұны
2.1. Курстың тақырыптық жоспары
Барлығы (кредиттер):  2(90 -  сағат)
|   |Тақырыптың атауы                           |Дәріс   |Тәжірибе|ОСӨЖ    |СӨЖ    |
|   |                                           |        |лік     |        |       |
|1. |Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің  |1       |1       |1       |3      |
|   |бастауы.                                   |        |        |        |       |
|2. |ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті.      |1       |1       |1       |3      |
|   |Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық     |        |        |        |       |
|   |негізі.                                    |        |        |        |       |
|3  |Ы.Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің   |1       |1       |1       |3      |
|   |атасы                                      |        |        |        |       |
|   |Ы.Алтынсарин өлеңдерінің идеялық, көркемдік|        |        |        |       |
|   |ерекшеліктері.                             |        |        |        |       |
|4  |Абайдың тәрбие мәселесіне байланысты       |1       |1       |1       |3      |
|   |педагогикалық көзқарастары. Қазақ балалар  |        |        |        |       |
|   |әдебиеті тарихында Абай Құнанбайұлының     |        |        |        |       |
|   |орны. Абай қарасөздеріндегі оқу, білім.    |        |        |        |       |
|5  |. ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар         |1       |1       |1       |3      |
|   |әдебиеті.                                  |        |        |        |       |
|   |.Жаңаша мектептердің көбеюі.ағарту ісі, оқу|        |        |        |       |
|   |құралдарын жазу,оқытуды ана тілінде жүргізу|        |        |        |       |
|   |проблемалары.                              |        |        |        |       |
|   |. С.Көбеев, С.Торайғыров,С.Дөнентаев       |        |        |        |       |
|   |шығармашылықтары                           |        |        |        |       |
|6  |Кеңес дәуірі кезеңіндегі балалар әдебиеті. |1       |1       |1       |3      |
|   |. Қазақ кеңес балалар әдебиеті.            |        |        |        |       |
|   |Қоғамдық-тарихи жағдай. Көрнекті балалар   |        |        |        |       |
|   |ақын-жазушылары.                           |        |        |        |       |
|   |Балаларға арналған туындылардың            |        |        |        |       |
|   |идеялық-тақырыптық негізі.                 |        |        |        |       |
|7  |С.Сейфуллин балалар әдебиетінің негізін    |1       |1       |1       |3      |
|   |салушылардың бірі.                         |        |        |        |       |
|   |.Б.Майлиннің ұстаздық қызметі.             |        |        |        |       |
|   |І.Жансүгіровтің балалар әдебиетінің дамуына|        |        |        |       |
|   |қосқан үлесі                               |        |        |        |       |
|8  | Ж.Аймауытовтың ағартушылық, педагогикалық |1       |1       |1       |3      |
|   |бағыттағы ғылыми еңбектерінің мәні.        |        |        |        |       |
|   |Психология, әдістеме, эстетика саласынан   |        |        |        |       |
|   |жазған ғылыми еңбектерінің танымдық негізі.|        |        |        |       |
|   |                                           |        |        |        |       |
|   |. Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.         |        |        |        |       |
|9  |М.Әуезов және балалар әдебиеті.            |1       |1       |1       |3      |
|10 |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар       |1       |1       |1       |3      |
|   |әдебиеті                                   |        |        |        |       |
|11 |Ғ.Мүсіреповтің “Қазақ солдаты” романының   |1       |1       |1       |3      |
|   |тарихи-көркемдік ерек шеліктері.           |        |        |        |       |
|12 |Қазіргі балалар поэзиясы                   |1       |1       |1       |3      |
|13 |М.Мақатаев шығармаларының бала             |1       |1       |1       |3      |
|   |тәрбиесіндегі маңызы.                      |        |        |        |       |
|14 |Қ.Мырза Әли шығармаларының                 |1       |1       |1       |3      |
|   |идеялық-тақырыптық негізі                  |        |        |        |       |
|15 | Қазіргі балалар драматургиясы             |1       |1       |1       |3      |
|БАРЛЫҒЫ:                                       |15      |15      |15      |45     |




























4. СТУДЕНТКЕ  АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу

|Тақырыптардың атауы мен мазмұны         |Сағат саны|Әдебиеттер                      |
|1                                       |2         |3                               |
|Дәріс сабақтары                                                                    |
|1-дәріс 1. Халық ауыз әдебиеті – балалар  |       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|әдебиетінің бастауы. Халықтық бесік       |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|жырларының мазмұны.                       |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|3. Бесік жыры мен тұсау кесу жырының      |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|көркемдік-эстетикалық табиғаты.           |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|4.  Төрт түлік мал туралы өлеңдердегі     |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|халық даналығы.                           |       |ж.                              |
|5. Жаңылтпаш, өтірік өлеңдер және даналық |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|сөздер – тіл дамыту құралы                |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|2-дәріс.  1.ХІХ ғасырдағы қазақ балалар   |       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|әдебиетінің қалыптасуы..                  |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Махамбет жырларының халықтық негізі .  |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|3 Ақын поэзиясындағы реалистік сипаттар.  |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|                                          |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|                                          |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|3- дәріс 2. Ы.Алтынсарин – қазақ балалар  |1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|әдебиетінің атасы.                        |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Ыбырайдың өмірі мен ағартушылық        |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|қызметі.                                  |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|3.  Шығармаларының тәрбиелік мәні.        |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|                                          |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|4-дәріс 1. Қазақ балалар әдебиеті         |3      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|тарихында Абай Құнанбайұлының орны.       |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері.    |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|3. Қарасөздерінде халық ағарту мәселелерін|       |Алматы, 1991 ж.                 |
|көтеруі. Абайдың тәрбие мәселесіне        |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|байланысты педагогикалық көзқарастары.    |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|                                          |       |                                |
|5-дәріс 1. ХХ ғасыр басындағы қазақ       |4      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|балалар әдебиеті.                         |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2.Жаңаша мектептердің көбеюі.ағарту ісі,  |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|оқу құралдарын жазу,оқытуды ана тілінде   |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|жүргізу проблемалары.                     |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|3. С.Көбеев, С.Торайғыров,С.Дөнентаев     |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|шығармашылықтары.                         |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|6-дәріс Кеңес дәуірі кезеңіндегі балалар  |1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|әдебиеті. . Қазақ кеңес балалар әдебиеті. |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Қоғамдық-тарихи жағдай. Көрнекті       |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|балалар ақын-жазушылары.                  |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|3. Балаларға арналған туындылардың        |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|идеялық-тақырыптық негізі.                |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|7-дәріс 1.С.Сейфуллин балалар әдебиетінің |1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|негізін салушылардың бірі.                |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2..Б.Майлиннің ұстаздық қызметі.          |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|3.І.Жансүгіровтің балалар әдебиетінің     |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|дамуына қосқан үлесі                      |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|                                          |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|8-дәріс 1. Ж.Аймауытовтың ағартушылық,    |1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|педагогикалық бағыттағы ғылыми            |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|еңбектерінің мәні.                        |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|2. Психология, әдістеме, эстетика         |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|саласынан жазған ғылыми еңбектерінің      |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|танымдық негізі.                          |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|3. Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.       |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|9-дәріс 1. М.Әуезов және балалар әдебиеті.|1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|                                          |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Өмірі мен жазушылық қызметі.           |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|3. “Жетім” әңгімесі мен “Көксерек”        |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|повестерінің көркемдік-эстетикалық        |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|табиғаты.                                 |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|4.С.Мұқановтың балалар әдебиеті           |       |ж.                              |
|саласындағы еңбектері мен зерттеулері.    |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|10-дәріс 1. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы  |1      |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|балалар әдебиеті.                         |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Кеңес халықтарының ерлік істерінің     |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|балалар әдебиетіндегі көрінісі.           |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|3. Негізгі тақырып, идея бірлігі, ұлттық  |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|рух көрінісі.                             |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|                                          |       |                                |
|11-дәріс 1. Ғ.Мүсіреповтің “Қазақ солдаты”|       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|романының тарихи-көркемдік ерек шеліктері.|       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|                                          |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|2.Новеллаларындағы бала тағдыры үшін      |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|күрескен ана бейнесі. “Қазақ солдаты”     |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|романының балалар әдебиеті тарихында      |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|алатын орны.                              |       |ж.                              |
|3. Бала психологиясы мен эстетикалық      |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|мұратын, ой-арманын бейнелеудегі жазушы   |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|шеберлігі.                                |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|12-дәріс 1. Қазіргі балалар поэзиясы.     |       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|2. Қазақ әдебиетінің стиль, жанр, түр     |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|жағынан күрделенуі, түрленуі. Шығармашылық|       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|ізденістер.                               |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|3. Балалар әдебиетінің бағыты, басты      |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|міндеті.                                  |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|13-дәріс 1. Қ.Мырза Әли шығармаларының    |       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|идеялық-тақырыптық негізі.                |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Балаларға арналған өлеңдерінің тақырып |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|молдығы, мазмұн байлығы.                  |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|3.  М.Мақатаев өлеңдерінің баланың        |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|танымдық қабілетіне әсері.                |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|14-дәріс 1. Қазіргі балалар прозасы.      |       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|2. Өмір шындығын көркемдік тұрғыдан игеру |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|ауқымының кеңдігі, образдар табиғатының   |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|күрделілігі, адамгершілік-моральдық       |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|мәселелердің өткірлігі, тақырып аясының   |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|әралуандығы.                              |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|15-дәріс 1. Қазіргі балалар драматургиясы.|       |Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар|
|                                          |       |әдебиеті., 1976 ж.              |
|2. Балалар драматургиясындағы ұлттық рең, |       |М. Әуезов, Әдебиет тарихы,      |
|дәстүр мен жаңашылдық,  стиль ерешелігі.  |       |Алматы, 1991 ж.                 |
|                                          |       |Ә. Қоңыратбаев, Қазақ           |
|                                          |       |әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994|
|                                          |       |ж.                              |
|                                          |       |Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі |
|                                          |       |қазақ балалар прозасы/, А. 1997 |
|                                          |       |Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ   |
|                                          |       |том, Алматы, 1979 ж.            |
|                                          |       |М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз  |
|                                          |       |әдебиеті, Алматы, 1996 ж.       |
|                                          |       |Б.Қапасова, Қазақ балалар       |
|                                          |       |лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар,  |
|                                          |       |2004ж                           |
|                                          |       |А.Ақтанова. Қазіргі қазақ       |
|                                          |       |балалар драматургиясы. Семей,   |
|                                          |       |2008ж.                          |
|                                          |       |Қ.Баянбаев, Қазақ балалар       |
|                                          |       |кітапханасы. Алматы, 1991ж.     |
|                                                                                   |
|Семинар сабақтары                                                                  |
|                                                                                   |
|1- семинар 1. Балалар ауыз әдебиеті –   |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|балалар әдебиетінің алтын қоры          |          |                                |
|2.Балалар фольклоры үлгілері.           |          |                                |
|3. Бесік жыры мен тұсау кесу жырының    |          |                                |
|көркемдік-эстетикалық табиғаты.         |          |                                |
|4.  Төрт түлік мал туралы өлеңдердегі   |          |                                |
|халық даналығы.                         |          |                                |
|5. Жаңылтпаш, өтірік өлеңдер және       |          |                                |
|даналық сөздер – тіл дамыту құралы      |          |                                |
|2- семинар                              |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|Жұмбақ,мақал-мәтелдер.Ертегілер.        |          |                                |
|1.ХІХ ғасырдағы қазақ балалар           |          |                                |
|әдебиетінің қалыптасуы..                |          |                                |
|2. Махамбет жырларының халықтық негізі. |          |                                |
|3- семинар 1. Ы.Алтынсарин – қазақ      |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|балалар әдебиетінің атасы.              |          |                                |
|2.Педагог- жазушы шығармаларының жанрлық|          |                                |
|ерекшеліктері,халықтық, ұлттық сипаты.. |          |                                |
|3.  Шығармаларының тәрбиелік мәні.      |          |                                |
|                                        |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|4- семинар 1. Қазақ балалар әдебиеті    |          |                                |
|тарихында Абай Құнанбайұлының орны.     |          |                                |
|2. Абайдың балаларға лайықты өлеңдері.  |          |                                |
|3. Қарасөздерінде халық ағарту          |          |                                |
|мәселелерін көтеруі. Абайдың тәрбие     |          |                                |
|мәселесіне байланысты педагогикалық     |          |                                |
|көзқарастары.                           |          |                                |
|5- семинар 1. ХХ ғасыр басындағы қазақ  |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|балалар әдебиеті.                       |          |                                |
|2. Көрнекті балалар ақын-жазушылары.    |          |                                |
|3. С.Көбеевтің ұстаздық қызметі,әдеби   |          |                                |
|мұрасы.Жинақтарының оқулық ретінде      |          |                                |
|пайдаланылуы.                           |          |                                |
|С.Торайғыровтың шығармаларының          |          |                                |
|жасөспірімдер тәрбиесінде алатын орны.  |          |                                |
|С.Дөнетаев шығармаларының жанрлық       |          |                                |
|ерекшеліктері.Мысалдары..               |          |                                |
|6- семинар 1. Қазақ кеңес балалар       |1         |2,3,8,4,6.1                     |
|әдебиеті.                               |          |                                |
|2. Қоғамдық-тарихи жағдай. Көрнекті     |          |                                |
|балалар ақын-жазушылары.                |          |                                |
|3. Балаларға арналған туындылардың      |          |                                |
|идеялық-тақырыптық негізі.              |          |                                |
|7- семинар 1.С.Сейфуллин балалар        |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|әдебиетінің негізін салушылардың бірі.  |          |                                |
|2..Б.Майлиннің ұстаздық қызметі.        |          |                                |
|3.І.Жансүгіровтің балалар әдебиетінің   |          |                                |
|дамуына қосқан үлесі                    |          |                                |
|8-семинар1.Ж.Аймауытовтың ағартушылық,  |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|педагогикалық бағыттағы ғылыми          |          |                                |
|еңбектерінің мәні.                      |          |                                |
|2. Психология, әдістеме, эстетика       |          |                                |
|саласынан жазған ғылыми еңбектерінің    |          |                                |
|танымдық негізі.                        |          |                                |
|3. Балалар әдебиетіне қосқан үлесі.     |          |                                |
|9- семинар 1. М.Әуезов және балалар     |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|әдебиеті.                               |          |                                |
|2. Өмірі мен жазушылық қызметі.         |          |                                |
|3. “Жетім” әңгімесі мен “Көксерек”      |          |                                |
|повестерінің көркемдік-эстетикалық      |          |                                |
|табиғаты.                               |          |                                |
|10- семинар 1. Ұлы Отан соғысы          |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|жылдарындағы балалар әдебиеті.          |          |                                |
|2. Кеңес халықтарының ерлік істерінің   |          |                                |
|балалар әдебиетіндегі көрінісі.         |          |                                |
|3.Жамбыл поэзиясындағы патриоттық       |          |                                |
|жалын.Қ.Қайсеновтің партизандар өмірінен|          |                                |
|алынған повестеріндегі балалар          |          |                                |
|бейнесі,өршіл рух.                      |          |                                |
| 11- семинар 1. Ғ.Мүсіреповтің “Қазақ   |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|солдаты” романының тарихи-көркемдік ерек|          |                                |
|шеліктері.                              |          |                                |
|2. Ғ.Мүсіреповтің новеллаларындағы бала |          |                                |
|тағдыры үшін күрескен ана бейнесі.      |          |                                |
|3. “Қазақ солдаты” романының балалар    |          |                                |
|әдебиеті тарихында алатын орны.         |          |                                |
|4. Бала психологиясы мен эстетикалық    |          |                                |
|мұратын, ой-арманын бейнелеудегі жазушы |          |                                |
|шеберлігі.                              |          |                                |
|12- семинар Балалар әдебиетінің соғыстан|1         |2,3,8,4,6.1                     |
|кейінгі жылдарда дамуы.                 |          |                                |
|1.Ө.Тұрманжанов                         |          |                                |
|шығармашылығы.Аудармалары.              |          |                                |
|13- семинар 1. Қазіргі балалар поэзиясы |1         |2,3,8,4,6.1                     |
|Қ.Мырза Әли шығармаларының              |          |                                |
|идеялық-тақырыптық негізі.              |          |                                |
|2. Балаларға арналған өлеңдерінің       |          |                                |
|тақырып молдығы, мазмұн байлығы.        |          |                                |
|3.М.Мақатаев өлеңдерінің баланың        |          |                                |
|танымдық қабілетіне әсері.              |          |                                |
|14- семинар 1. Қазіргі балалар прозасы. |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|2. Өмір шындығын көркемдік тұрғыдан     |          |                                |
|игеру ауқымының кеңдігі, образдар       |          |                                |
|табиғатының күрделілігі,                |          |                                |
|адамгершілік-моральдық мәселелердің     |          |                                |
|өткірлігі                               |          |                                |
|3. тақырып аясының әралуандығы.         |          |                                |
|.                                       |          |                                |
|                                        |          |                                |
|15- семинар 1. Қазіргі балалар          |1         |1,5,3,7,13,24,6                 |
|драматургиясы.                          |          |                                |
|2.  Балалар драматургиясындағы ұлттық   |          |                                |
|рең, дәстүр мен жаңашылдық,  стиль      |          |                                |
|ерекшелігі                              |          |                                |



   4. Студенттердің өз бетімен орындайтын жұмысы шеңберіндегі тапсырмалар
|№  |Тақырыптар                                |Жұмыс    |Тапсыру   |Балл |
|   |                                          |түрі     |мерзімі   |     |
|1  |Халық ауыз әдебиеті – балалар әдебиетінің |Ауызша   |І апта    |4    |
|   |бастауы.Бесік жыры мен тұсау кесу         |баяндау,ж|          |     |
|   |жыры.Санамақ, Өтірік өлең,жаңылтпаш..     |аттау    |          |     |
|2  |ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті.     |жаттау   |ІІ апта   |5    |
|   |Ы.Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің  |         |          |     |
|   |атасы.                                    |         |          |     |
|3  |Қазақ балалар әдебиеті тарихында Абай     |жаттау   |ІІІ апта  |4    |
|   |Құнанбайұлының орны.                      |         |          |     |
|4  |ХХ ғасыр басындағы қазақ балалар          |Ауызша   |ІҮ апта   |5    |
|   |әдебиеті..                                |баяндау  |          |     |
|5  |С.Торайғыров және балалар әдебиетіндегі   |Конспект |Ү апта    |4    |
|   |жаңа бағыт                                |         |          |     |
|6  |А.Байтұрсыновтың қазақ балалар әдебиетіне |пікірлесу|ҮІ апта   |5    |
|   |қосқан үлесі.                             |         |          |     |
|7  |Қазақ кеңес балалар әдебиеті.             |Әдеби    |ҮІІ апта  |5    |
|   |Б.Майлин,І.Жансүгіров әңгімелері.         |талдау   |          |     |
|8  |Б.Соқпақбаев балалар тақырыбындағы        |талдау   |ҮІІІ апта |4    |
|   |шығармашылығының жаңашылдығы, көркемдік   |         |          |     |
|   |шеберлігі                                 |         |          |     |
|9  |Ө.Тұрманжанов «Сабантой», «Құмырсқалар    |жаттау   |ІХ апта   |4    |
|   |,аралар-қиыспас дос-құдалар»              |         |          |     |
|10 |Қ.Баянбаевтың прозалық туындыларының      |Әдеби    |Х апта    |4    |
|   |танымдық мәні.                            |талдау   |          |     |
|11 |Қ.Мырза Әли шығармалары                   |жаттау   |ХІ апта   |5    |
|12 |Қазіргі балалар поэзиясы М.Мақатаев       |жаттау   |ХІІ  апта |5    |
|   |шығармаларының бала тәрбиесіндегі маңызы. |         |          |     |
|13 |Қазіргі балалар драматургиясы.            |Ауызша   |ХІІІ апта |5    |
|   |Балалар драматургиясындағы ұлттық рең,    |баяндау  |          |     |
|   |дәстүр мен жаңашылдық,  стиль ерешелігі.  |         |          |     |
|14 |Е.Елубаев драмалық туындыларындағы тартыс |Әдеби    |ХІҮпта    |5    |
|   |                                          |талдау   |          |     |
|15 |Қазіргі балалар әдебиеті .                |конспект |ХҮапта    |4    |

   5. Студенттердің оқытушының басшылығымен орындайтын жұмысы шеңберіндегі
      тапсырмалар.
|№    |Тақырыптар                              |Жұмыс түрі|Тапсыру  |Балл |
|     |                                        |          |мерзімі  |     |
|1    |Халық ауыз әдебиеті – балалар           |Ауызша    |І апта   |4    |
|     |әдебиетінің бастауы.Жаңылтпаш, өтірік   |баяндау.  |         |     |
|     |өлеңдер және даналық сөздер – тіл дамыту|жаттау    |         |     |
|2    |ХІХ ғасырдағы қазақ балалар әдебиеті.   |Жаттау,тал|ІІ апта  |5    |
|     |Махамбет Өтемісұлы жырларының халықтық  |дау       |         |     |
|     |негізі.Ы.Алтынсарин «Қазақ              |          |         |     |
|     |хрестоматиясы»,өлеңдері Абайдың тәрбие  |          |         |     |
|     |мәселесіне байланысты педагогикалық     |          |         |     |
|     |көзқарастары. Оқу, білім,өнерге арналған|          |         |     |
|     |өлеңдері                                |          |         |     |
|3    |І.Жансүгіров,С.Сейфуллин,               |Жаттау,   |ІІІ апта |4    |
|     |Т.Жомартбаевтардың балалар фольклоры    |конспект  |         |     |
|     |үлгілерін жинап, оқытуда жүйелі         |          |         |     |
|     |пайдаланулары.                          |          |         |     |
|4    |Қазақ кеңес балалар әдебиеті.           |талдау    |ІҮ апта  |5    |
|     |С.Сейфуллиннің “Бандыны қуған Хамит”    |          |         |     |
|     |әңгімесінің идеясы, тәрбиелік мәні      |          |         |     |
|5    |Ұлы Отан соғысы жылдарындағы балалар    |Жаттау    |Ү апта   |4    |
|     |әдебиеті.                               |          |         |     |
|6    |», Ө.Тұрманжанов поэзиясындағы еңбекке  |талдау    |ҮІ апта  |5    |
|     |баулу идеясы.                           |          |         |     |
|7    |С.Бегалин өмірі мен                     |Ауызша    |ҮІІ апта |5    |
|     |шығармашылығы.Повестері,әңгімелері.     |баяндау,  |         |     |
|     |                                        |жаттау    |         |     |
|13   |М.Әлімбаев,Ә.Дүйсенбиев,Ж.Смақов        |Әдеби     |ҮІІІ апта|4    |
|     |шығармалары                             |талдау    |         |     |
|14   |Б.Соқпақбаев «Балалық шаққа саяхат»,    |Талдау,   |ІХ апта  |4    |
|     |«Менің атым-Қожа» повестері             |          |         |     |
|15   |С.Сарғасқаевтың өмірі мен шығармашылығы.|Конспект  |Х апта   |4    |
|8    |. Қазіргі балалар поэзиясы Қ.Мырза Әли  |жаттау    |ХІ апта  |5    |
|     |шығармаларының идеялық-тақырыптық негізі|          |         |     |
|10   | М.Мақатаев шығармаларының бала         |жаттау    |ХІІ  апта|5    |
|     |тәрбиесіндегі маңызы                    |          |         |     |
|     |Қазіргі балалар драматургиясы.          |Картотека,|ХІІІ апта|5    |
|     |Балалар драматургиясындағы ұлттық рең,  |талдау    |         |     |
|     |дәстүр мен жаңашылдық,  стиль ерешелігі.|          |         |     |
|     |                                        |          |         |     |
|     |Е.Елубаев драмалық туындыларындағы      |Әдеби     |ХІҮапта  |5    |
|     |тартыс                                  |талдау    |         |     |
|15   |Қазіргі балалар әдебиеті . Ізденіс      |конспект  |ХҮапта   |4    |
|     |арналары                                |          |         |     |




2.6. Ұсынылатын әдебиеттер тізімі

   1. Ш. Ахметова, Қазақ совет балалар әдебиеті., 1976 ж.
   2. М. Әуезов, Әдебиет тарихы, Алматы, 1991 ж.
   3. Ә. Қоңыратбаев, Қазақ әдебиетінің тарихы, Алматы, 1994 ж.
   4. Б.Ыбырайым, Сырлы әлем /қазіргі қазақ балалар прозасы/, А. 1997
   5. Қазақ әдебиетінің тарихы, ІІІ том, Алматы, 1979 ж.
   6. М. Ғабдуллин, Қазақ халық ауыз әдебиеті, Алматы, 1996 ж.
   7. Б.Қапасова, Қазақ балалар лирикасы /60-90ж.ж./ Павлодар, 2004ж
   8. А.Ақтанова. Қазіргі қазақ балалар драматургиясы. Семей, 2008ж.
   9. Қ.Баянбаев, Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1991ж.
  10. Қ.Матыжанов, Бөбектерге арналған фольклорлық поэзия жанры. Алматы,
      1990ж.
  11.  С. О. Садырбаев Қазақ халық ауыз әдебиеті, хрестоматия, Алматы, 1992
      ж.
 Қосымша әдебиеттер тізімі:
    1. Ш. Ахметова «Қазақ балалар әдебиеті», Алматы, 1974 ж.
    2. С. Қирабаев, «мектеп және қазақ әдебиеті», Алматы, 1979 ж.
    3. Қ. Ергөбеков, «Мейірім шуағы», Алматы, 1985 ж.
    4. С. Көбеев, «Орындалған арман», Алматы, 1954 ж.
    5. Ы. Алтынсарин, «Таза бұлақ», Алматы, 1988 ж.
    6. А. Құнанбаев, ІІ томдық өлеңдері мен аудармалары, Алматы, 2002
    7. Абай тағылымы, Алматы, 1986 ж.
    8. Абай өлеңдері, Алматы, 1996 ж.
    9. Ә.Табылдиев. Халық тағылымы. Алматы, 1992ж.
   10. Қ.Мырзалиев. Қазақ балалар кітапханасы. Алматы, 1984ж.




Пәндер