Файл қосу
Машина құрылмасына қойылатын талаптар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-5.1.01/01-2013 | |ПOӘК |№ __ баспа | | |«Технологиялық |«__»________2013 ж. | | |жабдықтарды есептеу және | | | |құрастыру» пәнінің | | | |оқытушыға арналған | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050724 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығына арналған ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ЖАБДЫҚТАРДЫ ЕСЕПТЕУ ЖӘНЕ ҚҰРАСТЫРУ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: А. Мустафаева ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. М. Акимов ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының меңгерушісі, доцент, т.ғ.к. «____» _______2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасы мәжілісінде қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ М. Акимов. 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бросының отырысында қаралды «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама Төрайым ___________ С. Толеубекова. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді «___» __________ 2013 ж., № ___ хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 «___» __________ 20__ ж № __ басылым орнына енгізілді Мазмұны |1 |Қолдану аймағы | | |2 |Нормативтік сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пән бағдарламасының (модульдің) мазмұны | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 050724 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығының студенттеріне арналған оқу-әдістемелік кешенінің құрамына енгізілген «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Технологиялық жабдықтарды есептеу және құрастыру» пәнінің оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы аталған пән бойынша келесі құжаттардың талаптары және ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - 2012 жылдың 23 тамызындағы № 1080 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің жалпыға міндетті білім стандарты бұйрығымен бекітілген және енгізілген; - Университет стандарты СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу- әдістемелік кешенін жетілдіру мен рәсімдеудің жалпы ережелері»; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны және құрылымы» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: «Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру» пәні өз алдына техникалық ғылым болып қалыптасты. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәні технологиялық жабдықтардың әртүрлі құрылымын практикалық есептерді шешу кезінде пайдаланылатын заңдылықтарын қарастыратын пәні. Жаңа маман технологиялық талаптарына сәйкес өндіріс процестерін басқарып қана қоймай, сонымен қатар осы саладағы соңғы ғылым жетістіктеріне жауап беретін тиімді жоғарғы техникалық дәрежеде жүргізілуін қамтамасыз ету керек. Көп жағдайда технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру пәнінде тәжірибеден алынған шамаларды өңдеу негізінде алынған эмприкалық заңдылықтар қолданылады. Бұл кезде қарастырылатын құбылыстардың тек негізгі сипаттамалары ған бағаланады және көбінесе олардың орташа шамаларымен ғана шектеледі. Физикалық заңдылықтарын қолдануды қажет ететін әртүрлі есептердің түріне сәйкес, пәннің құрылымы техникалық мамандықтардың барлығына бірдей болуы мүмкін емес. Бірақ, іс-жүзінде жабдықтарды есептеуде пайдаланылатын жалпы заңдылықтарды, теңдеулерді және оларды шешетін негізгі әдістерді барлық мамандықтар білу керек. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге одан әрі мамандану пәндерін және мамандық бойынша іс жүргізуге қажетті технологиялық машиналар және өңдеу, беріліс беру үшін пайдаланылатын басқа да құрылғылар туралы білім негізін үйрету. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Қолданылып жүрген технологиялық машиналар және жабдықтармен таныстыру. Сонымен қатар, берілген курстың маңызы тек студенттерге белгілі мәліметтер беру ғана емес (анықтамалар, заңдылықтар, есептердіі шешу әдістерін), сондай-ақ олардың пайдаланылуын үйрету. Технологиялық машиналарды есептеу мен құрастыру практикалық курс болып табылады. Сондықтан бақылаудың негізгі түрін құрайтын барлық практикалық және жеке есептерді орындау міндетті шарт болып табылады. 4. Пәнді оқытудан күтілетін нәтиже: - алған білімдерін теория және іс жүзінде пайдалану әдістерін білу керек: - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың негізгі теңдеулерін шығару және дәлелдеуді, оларды нақты есептерді шығаруда қолданылуды білу керек; - алған білімдерін процестер мен құбылыстардың математикалық моделдерін құру үшін пайдалана білу керек; - зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістердің мәнін түсіне білу керек; - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудың қазіргі проблемалары туралы білу керек; - технологиялық машиналарды есептеу мен құрастырудан алған білімдерін басқа да пәндері оқуда пайдалана білу керек; - курстың типтік есептерін шешу туралы білімдерін жетілдіру керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: 1. Инженерлік графика; 2. Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттары -1,2. 5. Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Ет және сүт өндірісінің технологиялық машиналары мен жабдықтары-1. 3.6.2 Ет және сүт өндірісінің технологиялық машиналары мен жабдықтары-2. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Семестр | |Дәріс сабақтары | |1-модуль. Пәнді оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | |1. Кіріспе. Пәнді оқытудың мақсаттары мен міндеттері. |1 | |2. Жабдықтың жіктелуі. Жабдықтардың құрылымдық сұлбаларымен |1 | |танысу. | | |3. Машина өнімділігінің негізгі тоериясы. |1 | |4. Тамақ өнеркәсібінің жабдықтарын жүйелеу. Жабдықты құрастыру|1 | |кезіндегі берілгендерді есептеу. | | |5. Технологиялық процестің ерекшеліктерін ескере отырып, |1 | |жабдықты жобалау. Жабдықтың конструкцияларына қойылатын | | |талаптар. | | |6. Құрастыру кезеңдері және әдістемесі. |1 | |7. Ойластырылатын машинаның құрылмасы. Негізгі жүйелік талдау.|1 | |8. Жобаланған автоматтандырылған жүйені машинаға қолдану. |1 | |2-модуль. Машина құрылмасына қойылатын талаптар | |9. Өндірісте және эксплуатациялауда машина құрылмасына |1 | |қойылатын талаптар. Құрастырудың негізгі тиімді принциптері | | |10. Құрастыру құжаттарының ортақ жүйесі. |1 | |11. Бұйымдардың түрлері және олардың құрылымы. |1 | |12. Құрастыру құжаттарының жинағы және түрлері. |1 | |13. Құрастыру құжаттарын жасаудың негізгі стадиялары. |1 | |14. Жабдықты құрастыруда қолданылатын негізгі ережелер. |1 | |15. Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттарын құрастыруда |1 | |қойылатын негізгі талаптар. | | |3-модуль.Тораптар мен бөлшектерді құрылмаларын жасауға | |қойылатын талаптар | |16. Металлсиымдылық және тораптар мен бөлшектерді құрылмаларын|1 | |жасауды жеңілдету. | | |17. Материалдарды қысқарту әдістері. |1 | |18. Құрылманың қатаңдығы және орнықтылығы. |1 | |19. Қатаңдықты анықтаудың факторлары |1 | |20. Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, дірілге төзімділігі.|1 | |21. Машина сенімділігінің негізгі теориясы. Сенімділік |1 | |теориясының негізгі түсініктері мен терминдері. | | |22. Қысым әсерінде істейтін аппараттарды есептеу және |1 | |құрастыру. | | |23. Жылу аппараттарын есептеу және құрастыру. |1 | |24. Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды есептеу.|1 | |25. Өзідігінен орнығатын механизмдерді құрастыру. |1 | |26. Ротациондық машиналарды есептеу және құрастыру. |1 | |27. Піспекті машиналарды есептеу және құрастыру. |1 | |28. Сусымалы тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды |1 | |есептеу. | | |29. Жұмысшы құралдары баяу айналатын аппартарды есептеу және|1 | |құрастыру. | | |30. Орындаушы механизмді машиналарды есептеу және құрастыру. |1 | |Практикалық сабақтар | |1-модуль. Пәнді оқытудың мақсаттары мен міндеттері. | |1. Тамақ өнеркәсібінің жабдықтарын жүйелеу. Жабдықты құрастыру|1 | |кезіндегі берілгендерді есептеу. | | |2. Құрастыру құжаттарын жасаудың негізгі стадияларын құруды |1 | |үйрену. | | |3. Машина құрылмаларының тозуға, жылуға, дірілге төзімділігін |1 | |есептеу. | | |4. Машина сенімділігінің негізгі теориясы. Сенімділік |1 | |теориясының негізгі түсініктері мен терминдері және машинаның | | |сенімділігін анықтау. | | |2-модуль. Машина құрылмасына қойылатын талаптар | |5. Қысым әсерінде жұмыс істейтін аппараттарды есептеу. |1 | |6. Жылу аппараттарын есептеу. |1 | |7. Жылулық аппараттырдың беріктігін есепетеу. |1 | |8. Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды есептеу. |1 | |9. Өзідігінен орнығатын механизмдерді есептеу. |1 | |3-модуль.Тораптар мен бөлшектерді құрылмаларын жасауға | |қойылатын талаптар | |10. Ротациондық машиналарды есептеу. |1 | |11. Шнекті жұмысшы органдары бар машиналарды есептеу. |1 | |12. Піспекті машиналарды есептеу. |1 | |13. Сусымалы тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды |1 | |есептеу. | | |14. Жұмысшы құралдары баяу айналатын аппартарды есептеу. |1 | |15. Орындаушы механизмді машиналарды есептеу. |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 5.1 Технологиялық машиналарды есептеу және құрастырудың негізгі теориясы. 5.2 Қысым әсерінде істейтін аппараттарды есептеу және құрастыру. 5.3 Жылу аппараттарын есептеу және құрастыру 5.4 Сұйық тамақ өнімдерін бөлуге арналған жабдықтарды есептеу. 5.5 Өздігінен орнығатын механизмдерді құрастыру. 5.6 Тамақ өнеркәсібінің жабдықтарын жүйелеу. 5.7 Жабдықты құрастыру кезіндегі берілгендерді есептеу. 5.8 Технологиялық процестің ерекшеліктерін ескере отырып, 5.9 жабдықты жобалау. 5.10 Жабдықтың конструкцияларына қойылатын талаптар. 5.11 Құрастыру кезеңдері және әдістемесі. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-кесте |№ |ОСӨЖ |СӨЖ | |р/н | | | | |Аудиториялық |Аудиториялық емес | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Тапсырмалар түрлерімен |Пәннің мазмұнымен танысу.| | | |танысу. Бірінші үй | | | | |жұмысын беру. | | |2 |Бірінші үй |Ауызша сұрауға дайындалу|1- тақырыбына дайындалу. | | |тапсырмасын орындау|кезінде жеке |Өзбетінше дайындалу. | | |бойынша жалпы |консультация беру. |Бірінші үй тапсырмасымен | | |консультация. | |жұмыс істеу. | | |Ауызша сұрау. | | | |3 |Бірінші үй |Бірінші үй тапсырмасын |2- тақырыбына дайындалу. | | |тапсырмасын өткізу.|орындау барысында жеке | | | | |консультация беру. | | |4 |Аудиториялық |Ауызша сұрауға дайындалу|3- тақырыбына дайындалу. | | |бақылау жұмысын |кезінде жеке |Өзбетінше дайындалу. | | |орындау бойынша |консультация беру. | | | |консультация беру. | | | | |Ауысша сұрау. | | | |5 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|4- тақырыбына дайындалу. | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |Тестке дайындалу. | | | |Екінші үй жұмысын беру. | | |6 |Тестілеу. |Екінші үй тапсырмасын | 5 тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Екінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасымен жұмыс | | | | |жасау. | |7 |Екінші үй |Үшінші үй тапсырмасын |6 тақырыбы бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындалу. Өзбетінше | | |Бірінші аралық | |дайындалу – жергілікті | | |бақылау. | |кедергілер. | |8 |Ауысша сұрау |Ауызша сұрауға дайындалу|7 тақырыбы бойынша | | |сұрақтары бойынша |кезінде жеке |дайындалу. | | |консультация беру. |консультация беру. | | |9 |Ауысша сұрау. |Үшінші үй тапсырмасын |8 тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Үшінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |10 |Үшінші үй жұмысы |Үшінші үй тапсырмасын |9 тақырыбы бойынша | | |бойынша |орындау барысында жеке |дайындалу. Үшінші үй | | |консультация беру. |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |11 |Үшінші үй |Ауысша сұрауға дайындалу|10 тақырыбы бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|кезінде жеке |дайындалу. | | | |консультация беру. | | |12 |Ауысша сұрау. |Төртінші үй тапсырмасын |11 тақырыбы бойынша | | | |беру. |дайындалу. | |13 |Аудиториялық |Тестке дайындалу кезінде|12 тақырыбы бойынша | | |бақылау жұмысы. |жеке консультация беру. |дайындалу. Тестке | | | | |дайындалу. Төртінші үй | | | | |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |14 |Тестілеу. |Төртінші үй тапсырмасын |13 тақырыбы бойынша | | | |орындау барысында жеке |дайындалу. Төртінші үй | | | |консультация беру. |тапсырмасы бойынша жұмыс | | | | |жасау. | |15 |Төртінші үй |Тестілік емтихан |Емтиханға дайындық. | | |тапсырмасын |сұрақтары бойынша жеке | | | |тапсыру. Екінші |консультация беру. | | | |аралық бақылау. | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 4-кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атауы |Даналарс|Студент|Қамтамасызе| | |аны |тер |тілу | | | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |7.1.1 М.М.Акимов, и др., Практикум по |50 |21 |100 | |лабораторным и практическим работам. По курсу | | | | |«Расчет и конструирование пищевых машин». - | | | | |Семипалатинск, СТИММП, 1993. 48 с. | | | | |7.1.2 Остриков А. Н. и др. Расчет и |10 | |20 | |конструирование машин и аппаратов пищевых | | | | |производств. Учебник для вузов. — 2-е изд. | |21 | | |перераб. и доп. — СПб.: Издательство РАПП, 2009.| | | | |— 408 с | | | | |7.1.3 Соколов А.Я. Основы расчета и |10 | |70 | |конструирования машин и аппаратов пищевых | |21 | | |производств. М.: Машиностроение, 1969 стр., 637 | | | | |7.1.4 Пирогова О.О., Акимов М.М. Курсовое |10 | |20 | |проектирование учебное пособие по курсу «Расчет | | | | |и конструирование технологического оборудования | | | | |пищевых производств» для студентов специальности| | | | |140740- Машины и аппараты пищевых производств. | |21 | | |Семипалатинск-2002 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 М.М.Акимов, и др., Практикум по лабораторным и практическим работам. По курсу «Расчет и конструирование пищевых машин». - Семипалатинск, СТИММП, 1993. 48 с. 8.1.2 Остриков А. Н. и др. Расчет и конструирование машин и аппаратов пищевых производств. Учебник для вузов. — 2-е изд. перераб. и доп. — СПб.: Издательство РАПП, 2009. — 408 с 8.1.3 Основы расчета н конструирования машин и аппаратов пищевых производств: Учебное пособие. Часть 2/ В.И. Петров. Кемеровский технологический институт пищевой промышленности. - Кемерово. 2002 -135с 8.1.4 Пирогова О.О., Акимов М.М. Курсовое проектирование учебное пособие по курсу «Расчет и конструирование технологического оборудования пищевых производств» для студентов специальности 140740- Машины и аппараты пищевых производств. Семипалатинск-2002 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Основы расчета н конструирования машин и аппаратов пищевых производств: Учебное пособие. Часть 2/ В.И. Петров. Кемеровский технологический институт пищевой промышленности. - Кемерово. 2002 -135 стр. 8.2.2 Поникаров И.И., Поникаров С.И., Рачковский С.В. Расчеты машин и аппаратов химических производств и нефтегазопереработки (примеры и задачи): Учебное пособие. - М.: Альфа-М, 2008. - 720 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz