Файл қосу

Практикалық психология




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты       |ПОӘК                   |                      |
|                            |                       |ПОӘК                  |
|                            |                       |042-14.05.01.20.103/01|
|                            |                       |-2012                 |
|                            |                       |                      |
|Оқытушыға арналған пәннің   |№ 1 басылым________    |                      |
|жұмыс оқу бағдарламасы      |                       |                      |
|«Жалпы және салыстырмалы    |                       |                      |
|психология»                 |                       |                      |







              «ЖАЛПЫ ЖӘНЕ САЛЫСТЫРМАЛЫ ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                   «5В050300» -«Психология» мамандықтарына



                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                           ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                      Семей


                                    2012

                                   Алғысөз



 1. ЖАСАЛЫНДЫ
    Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
    «Психология» кафедрасының доцент м.а. Т.К.Кунслямова
     «__28_» __08_ 2012 ж.


    2.ҚАРАЛДЫ
 1.  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік   университетінің   «Психология»
    кафедрасының отырысында
     Хаттама № ______  «__»________  2012 жыл


    Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С.


    2.2.ГЗФ-тің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
    Хаттама № ______ «__»________  2012 жыл


    Төрайымы _______ Григорьева Г.Б.


    3.БЕКІТІЛДІ
    3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және
    баспаға ұсынылды
    Хаттама № ______ «__»________  2012 жыл


    ОӘК төраасы, бірінші проректор _________ Б.А. Рскелдиев


    4. №3 БАСЫЛЫМ ОРНЫНА ЕНГІЗІЛДІ

















Мазмұны:

     1. Қолданыс аймағы
     2. Нормативтік сілтемелер
     3. Жалпы ережелер
     4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
     5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
     6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
     7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
     8. Әдебиеттер


    1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ


       «Жалпы және  салыстырмалы  психология»пәні  бойынша  оқу  әдістемелік
кешен   «5В050300-«Психология»   мамандығы   студенттеріне   арналған.    Ол
студенттерді курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс  саясатымен,  оқу
процесі  барысындағы  студенттердің  білуге  жіне  істеуге  тиіс  білімдерін
таныстырады. Оқу - әдістемелік  кешен  пәнді  оқудағы  негізгі  құрал  болып
табылады.



      2 НОРМАТИВТІК НҰСҚАМА


        Осы         «Жалпы  және  салыстырмалы  психология»  пәнінен  оқу  -
әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барнлық  талаптар  мен  ұсыныстарға
сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп  құрастырған:
«5В050300»-«Психология» мамандығы бойынша  Мемлекеттік  Жалпыға  бірдей  Оқу
Стандарты  ҚР  МЖОС  ___________Қазақстан  Республикасы  білім  және   ғылым
министрлігінің _______________бұйрықпен бекітілген және күшіне енгізілген.



     3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


    3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау  процесі,  оның  тек
экономикалық  саласын  ғана  қамтып   қоймай,  сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер  жасалуда.  Жалпы  психология  курсы
бүгінгі күннің талабына сай психолгия  мамандығы  студенттері  үшін  негізгі
базалық пән болып есептеледі.  Бұл  курста  психологияның  жалпы  мәселелрі,
әсіресе жеке адам проблемасы және  тұлғаның  сезімдік  аймағы  мен  қасиеті,
сапалары  жөніндегі  ғылыми-қолданбалы  ақпарат  осы  заманғы  психологиялық
теориялар негізінде беріледі.

    3.2. Пәннің мақсаты  Курстың  мақсаты  болашақ  мамандардың  психология
ғылым  саласын  оқып-зерттеуге   бағытталған   кәсіптік   білім   негіздерін
қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру.

    3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
    - Психология ғылымының категориялық құрылымын ашу;
    - Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
    - Психологиялық білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту

    3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
     - Психология негіздерін меңгеру (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар);
   - Психологияны оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
   - Психологияның қазіргі теорияларын білуі;
   - Кәсіптік  іс-әрекет  жағдайында  психологиялық  алған  білімін  қолдану
   туралы түсінігі болуы қажет.


3.5.Курстың пререквизиті:
   1. Философия

3.6.Курстың постреквизиті:
   1. Жас ерекшелік психологиясы;
   2. Әлеуметтік психология;
   3. Практикалық психология;
   4. Дифференциалды психология.



Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Ку|Семестр       |Кредит                     |ЛК                     |СПС      |
|рс|              |Саны                       |(сағ.)                 |(сағ)    |
|                 |                |              |СПС         |ДС          |
|Дәрістер         |Практикалық     |              |            |            |
|                 |(семинар)       |              |            |            |
|                 |сабақтар        |              |            |            |
|1                |2               |3             |4           |5           |
|Жеке тұлға туралы|Жеке тұлға      |Жеке тұлға    |1.Соколова  |Ғылыми      |
|жалпы түсінік    |туралы жалпы    |туралы мысал  |Е.Т.        |еңбекке     |
|                 |түсінік         |дар           |Проективные |аннотация   |
|                 |                |              |методы      |            |
|                 |                |              |исследования|            |
|                 |                |              |личности.   |            |
|Жеке тұлғаны     |Жеке тұлғаны    |Жеке тұлғаны  |1.Гамезо    |Ғылыми      |
|зерттеу тарихы   |зерттеу тарихы  |зерттеу тарихы|М.В., Домо  |еңбекке     |
|                 |                |туралы суретте|шенко И.А.  |аннотация   |
|                 |                |мелер         |Атлас по    |            |
|                 |                |              |психологии. |            |
|Жеке тұлғаның    |Жеке тұлғаның   |Жеке тұлғаның |1.Хрестомати|Психология  |
|қазіргі          |қазіргі         |қазіргі       |я по истории|лық есепке  |
|теориялары       |теориялары      |теориялары    |психологии  |жоспар құру |
|                 |                |ның сызбасы   |М., 1980г   |            |
|Тұлғаның         |Тұлғаның қалыпта|Тұлғаның қалып|БрукерД.С.  |Ғылыми      |
|қалыптасу және   |су және дамуы.  |тасу және     |Психо       |еңбекке     |
|дамуы.           |                |дамуы         |логия позна |аннотация   |
|                 |                |туралы        |ния. М,     |            |
|                 |                |еңбектер      |1977.       |            |
|Эмоция және      |Эмоция және     |Эмоциялық     |1.Мелхорн   |Ғылыми      |
|сезімдер.        |сезімдер.       |көңіл-күйді   |Г., Мелхорн |еңбекке     |
|                 |                |тексеретін    |Х.Г. Гениями|аннотация   |
|                 |                |физиологиялық |не рожда    |            |
|                 |                |компоненттер, |ются М1980  |            |
|                 |                |суреттер.     |            |            |
|Эмоцияның        |Эмоцияның       |Ғылыми        |1.Пропп В.Я.|Абайдың     |
|психологиялық    |психологиялық   |еңбектер      |Проблемы    |тілім саған |
|теориялары.      |теориялары.     |              |комизма и   |айтайын,    |
|                 |                |              |смеха. М,   |көзімнің    |
|                 |                |              |1976.       |нұрысың т.б.|
|                 |                |              |            |суреттелген |
|                 |                |              |            |эмоциялық   |
|                 |                |              |            |жағдайды    |
|                 |                |              |            |талдау      |
|Эмоциялар және   |Эмоциялар және  |Ғылыми еңбек  |1.Симонов   |Ғылыми      |
|жеке тұлға       |жеке тұлға      |терден үзінді |П.В. Эмо    |еңбекке     |
|                 |                |мысалдар      |циональный  |аннотация   |
|                 |                |              |мозг. М,    |            |
|                 |                |              |1981,       |            |
|                 |                |              |2.Додыков   |            |
|                 |                |              |Б.И. Эмоция |            |
|                 |                |              |как цен     |            |
|                 |                |              |ность.      |            |
|Ерік.            |Ерік.           |Балаларда қай |1.Практикум |Ғылыми      |
|                 |                |сарлық, соткар|по общей    |еңбекке     |
|                 |                |лық т.с.с.    |психологии, |аннотация   |
|                 |                |жағымсыз      |М, 1990     |            |
|                 |                |қылықгарды жиі|            |            |
|                 |                |қайталау      |            |            |
|                 |                |арқылы ерік   |            |            |
|                 |                |процесін      |            |            |
|                 |                |тәрбиелеген   |            |            |
|                 |                |үзінді        |            |            |
|                 |                |мысалдар      |            |            |
|Ерік теориялары. |Ерік теориялары.|үзінді        |            |Психология  |
|                 |                |мысалдар      |            |лық есепке  |
|                 |                |              |            |жоспар құру |
|Әрекет-қылықты   |Әрекет-қылықты  |үзінді        |            |Пнеймографты|
|еріктік реттеу.  |еріктік реттеу. |мысалдар      |            |ң сызба     |
|                 |                |              |            |суретін     |
|                 |                |              |            |салу.       |
|Адамда еріктің   |Адамда еріктің  |үзінді        |            |Ғылыми      |
|дамуы.           |дамуы.          |мысалдар      |            |еңбекке     |
|                 |                |              |            |аннотация   |
|Мотив және       |Мотив және      |Мотив және    |            |Ғылыми      |
|мотивация.       |мотивация.      |мотивация тура|            |еңбекке     |
|                 |                |лы            |            |аннотация   |
|                 |                |мақал-мәтелдер|            |            |
|Мотивацияның     |Мотивацияның    |Мотивацияның  |            |Психология  |
|психологиялық    |психологиялық   |психологиялық |            |лық есепке  |
|теориялары.      |теориялары.     |теорияларының |            |жоспар құру |
|                 |                |сызбасы       |            |            |
|Мотивация және   |Мотивация және  |Мотивацияның  |            |Ғылыми      |
|іс-әрекет.       |іс-әрекет.      |психологиялық |            |еңбекке     |
|                 |                |теориялары.   |            |аннотация   |
|Мотивация және   |Мотивация және  |Мотивацияның  |1.Практикум |Ғылыми      |
|жеке тұлға.      |жеке тұлға.     |психологиялық |по психоло  |еңбекке     |
|                 |                |теорияларының |гии, М,     |аннотация   |
|                 |                |ерекшеліктері |1972,       |            |

















 7 ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     Кесте 5
|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік    |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы                |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                              |         |             |            |
|1    |Хьелл Л., Зиглер Д. Теории    |7        |             |100         |
|     |личности. - СПБ., 1999        |         |             |            |
|2    |Общая психология (Курс        |-        |             |-           |
|     |лекции)./Сост. Е.И.Рогов. –   |         |             |            |
|     |М., 1995                      |         |             |            |
|3    |Қ. Жарықбаев. Жалпы           |7        |             |100         |
|     |психология. – А. 1998         |         |             |            |
|4    |Сатиева Ш.С.Психология  С,    |10       |             |100         |
|     |2007                          |         |             |            |

8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер:
8.1.Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности. - СПБ., 1999
8.2. Общая психология (Курс лекции)./Сост. Е.И.Рогов. – М., 1995
8.3. Қ. Жарықбаев. Жалпы психология. – А. 1998
8.4.Сатиева Ш.С.Психология  С, 2007

8.2 Қосымша әдебиеттер тізімі:
8.1.2.Гиппенрейтер Ю. Введение в общую психологию. –М., 1987
8.1.3.Гриншпун И.Б. Введение в психологию. – М., 1994
8.1.4.Немов Р.С. Учебник для студентов высших пед. учебных заведений.
Т1.(Общие основы психологий) – М.,2003
8.1.5.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПБ., 1999
8.1.6.Бодалев А.А. Психология личности. – М., 1998
8.1.7.Выготский Л.С. Собр. Соч. – М., 1983
8.1.8.Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 1982
8.1.9.Гамезо М.В.,Домашенко И.Л. Атлас по психологии. – М.,1998
8.1.10.Психология. Словарь /Под общ ред. А.В.Петровского, М.Г. Ярошевского
– М., 1990






Пәндер