Файл қосу
Пәнді оқып - білудің мақсаты. Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |17 /02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от ____ 09. 2013 г. | | |«Гимнастика» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «гимнастика» пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт оқытушыларға АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«02»09. 2013ж., Дукетаев Б.А. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында «02» 09.2013ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09. 2013ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «18»09. 2013ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Дукетаев Болатбек Асылбекович педагогика ғылымдарының магистрі Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Гимнастика пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: Мектепке дейінгі мектеп және орта оқу орындарында т.б дене шынықтыру мен спорт мекемелерінде кәсіби шеберлікті, дағдыны үйрету қамтамасыз ету болып табылады. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Гимнастика атауларын меңгеру және бағдарлама көлеміндегі жаттығуларды дұрыс айта, жаза және сызып бейнелей білу. - Гимнатикадан дене тәрбиесі сабағының жоспар-конспектісін құрып жаза білу. Саптық, жалпы дамыту, еркін жаттығу, гимнатика жабдықтарындағы, акробатика жаттығуларын, секіруді үйрету шеберліктерін қалыптастыру. - Дене тәрбиесі сабағын жас ерекшеліктеріне, жыныстарына қарай ұйымдастыру, жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. - Гимнастика амалдарын дене тәрбиесі үшін қолдана білу, дене қимылы ережелері мен спорттық кемелдену шараларын ұйымдастыра білу. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін, гимнастикадан жарыс ережелерін. Студент орындай білу керек: техникалық тәсілдерді орындау, оқу-жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстарда командаға жетекшілік жасау, гимнастикадан жарыстарды ұйымдастырып өткізу. 1.6Курстың пререквизиттері: Пәндік оқу үшін мына пәндер бойынша білім алу қажет: педагогикадан Анатомиядан, физиологиядан, ДШ және С теориясы мен әдістемесінен студент пәнді жақсы меңгеру үшін келесі пәндер бойынша білім болу керек: тандалған спорт түрінің негіздері, жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен, гимнастика оқыту әдістемесімен. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 ТАСТ 1кесте |Курс|Семестр |Кредиттер | | | |Дәріс |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1. |Саптық жаттығулар |1 |1 |1 | | | |(сап, қатар, тізбек, | | | | | | |фронт) | | | | | |2. |Саптық жаттығулар |1 |1 |1 | | | |(фигуралы жүріс, | | | | | | |тізбек ауыстыру, | | | | | | |созылу) | | | | | |3. |Жалпы дамыту |1 |1 |1 | | | |жаттығулары (затпен | | | | | | |және затсыз, | | | | | | |орындалатын | | | | | | |жаттығуларды үйрету | | | | | | |және жетілдіру) | | | | | |4. |Жалпы дамыту |1 |1 |1 | | | |жаттығулары | | | | | | |(гимнастикалық | | | | | | |қабырғада және | | | | | | |гимнастикалық | | | | | | |орындықта жасалатын | | | | | | |жаттығуларды үйркту | | | | | | |және жетілдіру) | | | | | |5. |Жалпы дамыту |1 |1 |1 | | | |жаттығулары (еркін | | | | | | |жаттығулар, | | | | | | |тепе-теңдік техникасын| | | | | | |үйрету және жетілдіру)| | | | | |6. |Жалпы дамыту |1 |1 |1 | | | |жаттығулары (жүк | | | | | | |тасымалдау, өрмелеу, | | | | | | |лақтыру техникасын | | | | | | |үйрету және жетілдіру)| | | | | |7. |Акробатика (жинақталу,|1 |1 |1 | | | |айналу, | | | | | | |домалау/алдыға, | | | | | | |арттқа, жанға/) | | | | | |8. |Акробатика (түру |1 |1 |1 | | | |/жаурында, баспен | | | | | | |қолға/. Көпір әртүрлі | | | | | | |жағдайда үйрету және | | | | | | |жетілдіру) | | | | | |9. |Акробатика (тұру |1 |1 |1 | | | |/жаурында, баспен | | | | | | |қолға/. Көпір әртүрлі | | | | | | |жағдайда үйрету және | | | | | | |жетілдіру) | | | | | |10. |Акробатика (жай |1 |1 |1 | | | |секірулер /ұзын | | | | | | |скакалкамен, дөнгелек | | | | | | |секіру, техникаларын | | | | | | |үйрету және жетілдіру)| | | | | |11. |Акробатика (тіреліп |1 |1 |1 | | | |секіру, ортеке, ұзын | | | | | | |ат үйрету және | | | | | | |жетілдіру техникасы) | | | | | |12. |Перекледина (артынан |1 |1 |1 |20 | | |иіліп, аяқты ашып | | | | | | |шалқалап, әдістерін | | | | | | |үйрету және жетілдіру)| | | | | |13. |Перекладина (тірелу |1 |1 |1 |20 | | |және көтерілу | | | | | | |әдістерін үйрету және | | | | | | |жетілдіру) | | | | | |14. |Перекладина (тербелу, |1 |1 |1 |5 | | |бұрылу, түсу әдістерін| | | | | | |үйрету және жетілдіру)| | | | | |15. |Перекладина (тартылу, |1 |1 |1 | | | |жазылып көтерілу, | | | | | | |тартылып айналу | | | | | | |әдістерін үйрету және | | | | | | |жетілдіру) | | | | | | |БАРЛЫҒЫ: |15 |15 |15 |45 | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Гимнастика пәні өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) жұмыс, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ- студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық(семинар)сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдарды зерттеу; практикум немесе нақты әдістемелік нұсқаулардан жұмыстың мазмұнымен, қажетті құралдар, реактивтер, ыдыспен таңысу; алғашқы сабаққа жіберілу алыңған соң жеке тапсырма орындау; қорытындысымен орындалған жұмыстың есебін жазу және оны қорғау. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Гимнастика» – 3 кредит. Курс бойынша 100 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студентпәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Гимнастика» пәні бойынша балдардың таратылуы 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балдардың барлығы |Қосымша | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Гимнастика сабағы |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |2-3 |Саптық жаттығу сипаттпамсы |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |4 |Жалпы дамыту жаттығуларына |15 |Практикалық | | |сипаттама | |сабақта | |5 |Жалпы дамыту жаттығу түрлері |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |6 |Күшті көбейтуге арналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |7 |Иілгіштікке араналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |8 |Қозғалыс қызметін |15 |Практикалық | | |қалыптастыруға арналған ЖДЖ | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |1-4 сыныптарға арналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |2-3 |5-6 сыныптарға араналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |4 |7-9 сыныптарға арналған |25 |Сабақ кестесіне| | |гимнастика сабағының кешендері | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Саптық жаттығулар (сап, қатар, |4 |Сабақ кестесіне| | |тізбек, фронт) | |сәйкес | |2-3 |Саптық жаттығулар (фигуралы |8 |Сабақ кестесіне| | |жүріс, тізбек ауыстыру, созылу,| |сәйкес | | |жинақталу) | | | |4 |Жалпы дамыту жаттығулары |4 |Сабақ кестесіне| | |(затпен және затсыз, | |сәйкес | | |орындалатын жаттығуларды үйрету| | | | |және жетілдіру) | | | |5 |Жалпы дамыту жаттығулары |4 |Сабақ кестесіне| | |(гимнастикалық қабырғада және | |сәйкес | | |гимнастикалық орындықта | | | | |жасалатын жаттығуларды үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |6 |Жалпы дамыту жаттығулары (еркін|4 |Сабақ кестесіне| | |жаттығулар, жорғалау, | |сәйкес | | |тепе-теңдік техникасын үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |7-8 |Жалпы дамыту жаттығулары (жүк |6 |Сабақ кестесіне| | |тасымалдау, өрмелеу, лақтыру | |сәйкес | | |техникасын үйрету және | | | | |жетілдіру) | | | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта |60 б. |Сабақ кестесіне| | |дәріс материалдары бойынша | |сәйкес | | |сұрақ жауп | | | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу|30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа | | | | |қатыспау | | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Иілгіштікке араналған ЖДЖ |15 |Практикалық | | | | |сабақта | |10 |Қозғалыс қызметін |15 |Практикалық | | |қалыптастыруға арналған ЖДЖ | |сабақта | |11 |Техниканың жалпы негізін |15 |Практикалық | | |үйретудегі мақсаты және | |сабақта | | |міндеттері | | | |12 |Белтемірдегі жаттығуларды |15 |Практикалық | | |орындау әдістемесі | |сабақта | |13 |Орындату әдістемесі |10 |Практикалық | | | | |сабақта | |14 |Әр деңгейдегі қос ағаштағы |15 |Практикалық | | |гимнастикалық жаттығуларды | |сабақта | | |үйрету әдістемесі | | | |15 |Гимнастика сабағының конспект |15 |Практикалық | | |жоспарын жасау әдістемесі | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Акробатика (тұру/жаурында, |10 |Сабақ кестесіне| | |баспен қолға/. Көпір әртүрлі | |сәйкес | | |жағдайда үйрету және жетілдіру)| | | |12-13 |Акробатика (жай секірулері |10 |Сабақ кестесіне| | |техникаларын үйрету және | |сәйкес | | |жетілдіру) | | | |14-15 |Акробатика (тіреліп секіру, |10 |Сабақ кестесіне| | |ортеке, ұзын ат үйрету және | |сәйкес | | |жетілдіру техникасы) | | | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Жалпы дамыту жаттығулары (еркін|12 |Сабақ кестесіне| | |жаттығулар, жорғалау, | |сәйкес | | |тепе-теңдік техникасын үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |12-13 |Жалпы дамыту жаттығулары (жүк |8 |Сабақ кестесіне| | |тасымалдау, өрмелеу, лақтыру | |сәйкес | | |техникасын үйрету және | | | | |жетілдіру) | | | |14-15 |Акробатика (жинақталу, айналу, |10 |Сабақ кестесіне| | |домалау) | |сәйкес | |15 |Жалпы дамыту жаттығулары |60 б. |Сабақ кестесіне| | |(гимнастикалық қабырғада және | |сәйкес | | |гимнастикалық орындықта | | | | |жасалатын жаттығуларды үйрету | | | | |және жетілдіру) | | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | Негізгі әдебиет 1. Гимнастика Палыга В.Д.М 1982 2. Гимнастиканы оқыту теориясы мен әдістемесі. Филиппович В.И.М 1971 Кнышев О.Р. Организация судейства соревнаваниий по Гандбол ойынындағы төрешілікті ұйымдастыру. Москва., 1986 Матвеев Л.П. Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі. Дене шынықтыру институттарына арналған оқулық. 3. Оқушылардың дене тәрбиесі негіздері. Минаев Б.Н., Шиян Б.М.М 1989 4. Гимнастика. Учебник для факультетов физического воспитания пединститутов Брыкина А.Т 5. Жүгіру, секіру, лақтыру Ломан И.Г. М.Ф. и С, 1984 6. Спортивная гимнастика. Укран М.Л, 1971 7. Юный гимнаст. Шлемин А.М 8. Художественная гимнастика М,. 1982 Қосымша әдебиет: 1. Максименко А.М. Дене тәрбиесі мен әдістемесі негіздері., 1999 2. Спорттық ойындар. Железняк В.И М. 2001 3. Жарыс ережелері: Волейбол Баскетбол Футбол Жеңіл атлетика
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz