Файл қосу

Пәннің аты - Музыкалық білім берудің әдіснамасы



|ҚАЗАҚСТАН                |
|РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ    |
|ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ   |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ  |
|АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК     |
|УНИВЕРСИТЕТІ             |
|«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ»        |
|КАФЕДРАСЫ                |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2013    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Студенттерге арналған      |Редакция № 1  ______    |                       |
|«Воқалдық орындаушылық»    |                        |                       |
|пәннің бағдарламасы        |                        |                       |







                    «Музыкалық білім берудің әдіснамасы»

                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін



СТУДЕНТТЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей


                             2013-2014 оқу жылы



|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  2__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |
                                      1

                                  Алғы сөз

1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН

Құрастырған:  _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім»

кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Тыныбаева Ж.Т.

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл

«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.

2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының

отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл.  Хаттама №

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.



3БЕКІТІЛГЕН

Университеттің Оқу  Кеңесінің  отырысында  бекітілген  «___»____  2013  жыл.
Хаттама №

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.



4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН









|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  3__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |
                                      2

                                   Мазмұны

|1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны                             |   |
|3   |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                         |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Баға қою саясаты                                                |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |
|                        |                        |
|                        |                        |
|                        |                        |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |
|    |                                                                |   |














|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  4__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы туралы дерек

Сұлтанова Нұргүл Кәмілқызы, «Музыкалық білім» кафедрасының педагогика
ғылымдарының кандидаты, доцент, ғылыми – педагогикалық стажы – 25 жыл, тел:
42-48-08; 56-39-09, № 2 ғибарат, 117 дәрісхана
Пәннің аты - «Музыкалық білім берудің әдіснамасы»;
- Кредиттер саны -  1

1.2 Қысқаша пәннің мазмұны:

        Жалпы бұл бұл пән Музыкалық  білім  берудің  әдіснамасы  5В010600  –
«Музыкалық  білім»  мамандығы  бойынша  жоғары   оқу   орының   4   –   курс
студенттерінің 8 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни,  іштей  және  сырттай
оқитындарға арналған.

1.3 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби  бағыттағы  мақсатты   әдіснамалық
дайындығы.  Әдіснамалық  дәрежеде  өз  бетімен  білім   алуға   қажеттілікті
қалыптастыру, алған  білімдерін  практикада  қолдану,  жалпы  білім  беретін
мектептің  әр  сыныптарында   музыкадан   бағдарламаларды   жүзеге   асыруда
оқушылардың жас  ерекшеліктерін,  қызығушылықтарын,  бейімділіктерін  ескере
отырып,  музыкалық  жұмыстардың  әдістемелерін   меңгеруге   көмектесу.   Өз
тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.

1.4 Курстың негізгі міндеттері:

студенттердің пән  мазмұны,  оның  бөлімдері,  бағыттары  туралы  түсініктер
алуларына мүмкіндік туғызу;
 музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен  байланысты  әдіснамалық
білімдерді меңгеру;
музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты  әдебиеттермен  жұмыс  жасауда
әдіснамалық  талдауды  игеру  және  оны  әдіснамалық  шығармашылық   тұрғыда
қолдану әдетіне тәрбиелеу;
әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру;
болашақ музыка мұғалімінің жеке  тұлғалық  кәсіби-педагогикалық  қасиеттерін
тауып көмектесу.




1.5 Оқытудың нәтижесі:

Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның  танымдылық  қабілеттерін
және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау  қабілетін  арнайы  жасалған
оқу  және  танымдық  жағдайлар  арқылы  дамытуға,  сондай  –   ақ   тұлғаның
қауіпсіздігін, өзін  -  өзі  өзектілендіру,  өзін  -  өзі  бекіту,  қарым  –
қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін  қанағаттандыруға,
белсенді сөздік қорын молайту,  студенттерге  мектептегі  музыка  мұғалімнің
күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты  да  жүйелі
музыка тарихынан, музыка-теория сыннан  білім  беру,  осы  алған  білімдерін
музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.

1.6  Курсттың пререквизиттері:

1.6.1Музыкалық білім берудің әдіснамасының негіздерін оқу- студенттердің
тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық, психологиялық-педагогикалық
циклындағы пәндерден,

1.6.2 сол сияқты музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан  алған
білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.

1.7 Курсттың постреквизиттері:

1.7.1 Музыкалық білім беру әдістемесі

1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы



















|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  5_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |


1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны
                                                                    Кесте  1

|№  |Тақырыптың аты       |                       |Ә|
|   |                     |                       |д|
|   |                     |                       |е|
|   |                     |                       |б|
|   |                     |                       |и|
|   |                     |                       |е|
|   |                     |                       |т|
|   |                     |                       |т|
|   |                     |                       |е|
|   |                     |                       |р|
|   |                     |Т/К   |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |                           |
|1  |2                    |3     |4        |5     |6                          |
|1  |Пәннің мақсаты,      |3     |2        |6     |Музыкалық білім беру       |
|   |міндеттері, жалпы    |      |         |      |педагогикасы: ізденістер   |
|   |бағыттары, оның      |      |         |      |және дамыту бағыттары:     |
|   |вуздық               |      |         |      |Ғылыми мақалалар жинағы    |
|   |музыка-педагогикалық |      |         |      |/Құрастырып, жалпы         |
|   |мұғалім дайындау     |      |         |      |редакциясын басқарған Әлия |
|   |жүйесінде алатын орны|      |         |      |Момбек. – Алматы, 2007. –  |
|   |                     |      |         |      |238б.                      |
|2  |Әдіснама, музыкалық  |3     |2        |6     |Э. Б. Абдуллин, Е. В.      |
|   |білім ұғымдараның    |      |         |      |Николаева. Теория          |
|   |мәні                 |      |         |      |музыкального образования:  |
|   |                     |      |         |      |учебник для студ. Высш.    |
|   |                     |      |         |      |Пед. Учеб. Заведений. – М.,|
|   |                     |      |         |      |2004.                      |
|3  |Музыыкалық білім     |4     |2        |6     |Музыкалық білім беру       |
|   |беруде педагогиканың |      |         |      |педагогикасы: ізденістер   |
|   |философиямен,        |      |         |      |және дамыту бағыттары:     |
|   |психологиямен,       |      |         |      |Ғылыми мақалалар жинағы    |
|   |музыкатумен және     |      |         |      |/Құрастырып, жалпы         |
|   |басқа ғылымдармен    |      |         |      |редакциясын басқарған Әлия |
|   |байланысы            |      |         |      |Момбек. – Алматы, 2007. –  |
|   |                     |      |         |      |238б.                      |
|4  |Музыкалық білім      |5     |1,5      |4,5   |М.Х. Балтабаев. К вопросу о|
|   |беруде педагогика    |      |         |      |применении методологии     |
|   |мәселелерінің        |      |         |      |традиционной художественной|
|   |әдіснамалық талдауы  |      |         |      |культуры в процессе        |
|   |                     |      |         |      |преподования музыки а школе|
|   |                     |      |         |      |/ Вопросы музыкальной      |
|   |                     |      |         |      |педагогики, теории и       |
|   |                     |      |         |      |испольнительства // КазГПУ |
|   |                     |      |         |      |им. Абая. – Алматы, 1992.  |
|   |Барлығы:             |15    |7,5      |22,5  |                           |


3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

а)  пәнді  оқытудағы  негізгі  кеңестер:  Музыкалық  білім  беру  әдіснамасы
қоғамдық құбылыс ретінде музыкалық тәрбие заңдылықтарын,  қоғамдық  өмірдегі
музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды.

ә  )  пәнді  оқытудағы  студенттердің  іскерлігі:   Музыкалық   білім   беру
әдіснамасының  негізін  оқу  –  студенттердің  тарихи-теориялық,  музыкалық-
орындаушылық,  психология-педагогикалық  циклындағы   пәндерден,   музыкалық
білімнің  теориясы  мен  практикасы  курсынан  алған  білім,  іскерлік  және
дағдыларына  сүйенеді.  Әдіснамалық   дәрежедегі   педагогикалық   болмыстың
құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін  ұғыну,  логикалық
ойлауды  меңгеру,  әртүрлі  мамандықтағы  оқытушының   шығармашлық   өсуінің
негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады.

б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Сонымен бірге  тұлғаны  білім
арқылы  дамуы,  тұлғаның  танымдылық  қабілеттерін  және  танымдық   жүйені:
ойлауды, ынтаны,  қабылдау  қабілетін  арнайы  жасалған  оқу  және  танымдық
жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін,  өзін  -  өзі
өзектілендіру, өзін - өзі бекіту,  қарым  –  қатынас,  ойын,  танымдық  және
шығармашылық  қажеттіліктерін  қанағаттандыруға,   белсенді   сөздік   қорын
молайту, студенттерге мектептегі музыка  мұғалімнің  күнделікті  тәжірбиелік
жұмысында кездесетін және  өте  қажет  нақты  да  жүйелі  музыка  тарихынан,
музыка-теория  сыннан  білім  беру,  осы  алған  білімдерін  музыкалық  оқу-
үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету,  өз  бетімен  жұмыс  істеуге
дағдыландыру.

 в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар  кредиттік оқу  жүйесінде
СӨЖ жұмыстары студенттердің екі есеге ұлғаяды, бұл білім  жоғарлатуға  үлкен
талаптар қояды.

 г) экзаменге дайындалудағы кеңестер:  қыстық  және  жаздық  сессияға  дайын
болу үшін ең  алдымен  берілген  тапсырмаларды  тәжірбиелік,  СӨЖ  уақытында
өткізілсе,  сонда  ғана  адал  еңбек  сіңірген  студен  қандай  да   болсада
қиындықтан өтеді, білімі сонда жоғары бағаланады.









4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі
аттестация және компьтерлік тест

5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер
алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады:

  Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл

Сабақты босату – минус 2 балл

Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ:

Баға қою әдісі :

Тәжірбиелік сағатты 75 балл  1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда .

ОБСӨЖ 45 балл  1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда

Бақылау жұмысы 7 және  15  апталарда  қойылады,  қорытынды  нәтижесінде  1-2
аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл,  ал  семестр  бойынша  әр  рейтинг
аттестация бойынша 300 балл









Пәннің балға бөлінуі «_________________________»

















                                                                     Кесте 2

|Апта   |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту      |
|       |                                             |баллы  |             |
|1      |2                                            |3      |4            |
|1-7    |Сабаққа қатысу1-7апталықтары                 |30     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|1-7    |Сабақтығы жұмытар                            |75     |1-7          |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|3,5,6  |СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|4,7    |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|7      |Бақылау жұмысы 1                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында             |300    | |
|8-15   |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары              |30     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|8-15   |Сабақтығы жұмытар                            |75     |8-15         |
|       |                                             |       |тәжірбиелік  |
|10,12,1|СОБӨЖ                                        |45     |СРСП         |
|3      |                                             |       |             |
|11,14  |СӨЖ                                          |60     |тәжірбиелік  |
|15     |Бақылау жұмысы 2                             |90     |тәжірбиелік  |
|Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында            |300    | |
|Экзаменнің қорытынды баллы                           |400    |э|
|                                                     |       |к|
|                                                     |       |з|
|                                                     |       |а|
|                                                     |       |м|
|                                                     |       |е|
|                                                     |       |н|
|Барлық академиялық уақыттағы балл                    |1000   | |








7 Қолданылған әдебиеттер



1. Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева.  Теория  музыкального  образования.  М.,
2004.

         Қосымша әдебиеттер:

Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары:  Ғылыми
мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын  басқарған  Әлия  Момбек.  –
Алматы, 2007. – 238б.
Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы.
Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006.
С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева  редакциялаған.  Әрекеттегі  RWCT  философиясы
мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. – Алматы: ИздатМаркет, 2004.
А. Райымбергенов,  С.  Раймбергенова,  Ұ.Байбосынова.  Музыка.  Жалпы  білім
беретін мектептің 2-сынып  мұғалімдеріне  арналған.  /  -  Алматы:  Атамұра,
2006.
Загвянский В.И. Методология и методика дидактического  исследования.  –  М.,
1982.






|Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |Барлығы  |Бақылау түрі|
|     |        |тер    |            |         |      |         |            |
|4    |семестр |1      |15 сағат    |7,5 сағат|22,5  |45       |Жазбаша     |
|курс |        |       |            |         |сағат |сағат    |жұмыстар,   |
|     |        |       |            |         |      |         |тестылар,   |
|     |        |       |            |         |      |         |бақылау     |
|     |        |       |            |         |      |         |жұмыстары,  |
|     |        |       |            |         |      |         |емтихан     |














Кесте 2 –  Музыкалық білім берудің әдіснамасы» пәнінен күнтізбелік жоспар

|Апталар|1      |2      |3      |4      |5      |6      |7      |       |
|Максима|4      |9      |39     |54     |39     |40     |115    |       |
|лды    |       |       |       |       |       |       |       |       |
|балл   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|Сабаққа|Бақылау|Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |       |
|қатысу |түрі   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |мак.   |4      |4      |4      |4      |4      |5      |5      |       |
|       |балл   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|Тәжірби|Бақылау|Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |Қ      |       |
|елік   |түрі   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|сабақты|       |       |       |       |       |       |       |       |       |
|ң      |       |       |       |       |       |       |       |       |       |
|жұмысы |       |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |мак.   |0      |5      |10     |10     |10     |20     |20     |       |
|       |балл   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |ОБСӨЖ  |       |       |       |       |       |       |       |       |
|ОБСӨЖ  |       |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |Бақылау|       |       |Б      |       |Б      |Б      |       |       |
|       |түрі   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |мак.   |0      |0      |15     |0      |15     |15     |0      |       |
|       |балл   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |СӨЖ    |       |       |       |       |       |       |       |       |
|СӨЖ    |       |       |       |       |       |       |       |       |       |
|       |       |Б      |Б      |Б      |Б      |Б      |Б      |Б      |       |
|       |мак.   |0      |0      |0      |30     |0      |0      |30     |       |
|       |балл   |       |       |       |       |       |       |       |       |
|Бақылау|       |
|жұмысын|       |
|ың     |       |
|балдары|       |
|- 90   |       |
|       |Бақылау|қатысу |тс     |СРОП   |СӨЖ    |       |
|       |түрі   |       |       |       |       |       |
|       |мак.   |30     |75     |45     |60     |       |
|       |балл   |       |       |       |       |       |
|Апталар                                      |8    |9  |10 |11 |12  |13 |14   |1|
|                                             |     |   |   |   |    |   |     |5|
|Максималды балл                              |     |   |   |   |    |   |     | |
|Сабаққа қатысу             |Бақылау түрі      |Қ    |Қ  |Қ  |Қ  |Қ   |Қ  |Қ    |Қ    |
|                           |мак. балл         |4    |4  |4  |4  |4   |3  |3    |4    |
|Тәжірбиелік сабақтың жұмысы|Бақылау түрі      |Қ    |Қ  |Қ  |Қ  |Қ   |Қ  |Қ    |Қ    |
|                           |мак. балл         |10   |5  |10 |10 |10  |10 |10   |10   |
|                           |ОБСӨЖ             |     |   |   |   |    |   |     |     |
|                           |                  |     |   |   |   |    |   |     |     |
|ОБСӨЖ                      |                  |     |   |   |   |    |   |     |     |
|                           |Бақылау түрі      |     |   |Б  |   |Б   |Б  |     |     |
|                           |мак. балл         |0    |0  |15 |0  |15  |15 |0    |0    |
|                           |СӨЖ               |     |   |   |   |    |   |     |     |
|                           |                  |     |   |   |   |    |   |     |     |
|                           |                  |     |   |   |   |    |   |     |     |
|СӨЖ                        |                  |     |   |   |   |    |   |     |     |
|                           |                  |     |   |   |К  |    |   |К    |     |
|                           |мак. балл         |0    |0  |0  |30 |0   |0  |30   |0    |
|       |       |
|       |       |
|Бақылау|       |
|жұмысын|       |
|ың     |       |
|балдары|       |
|- 90   |       |
|       |Бақылау|қатысу |ТС     |ОБСӨЖ  |СӨЖ    |РК     |
|       |түрі   |       |       |       |       |       |
|       |мак.   |30     |75     |45     |60     |90     |
|       |балл   |       |       |       |       |       |
|Барлық |       |60     |150    |90     |120    |180    |
|семестр|       |       |       |       |       |       |
|бойынша|       |       |       |       |       |       |


Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау

РК 1  – 1 рубеждік бақылау;

РК 2 –  2 рубеждік бақылау

Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады:

  2.1 кесте

|Бағасы   |Мағынасы                            |Балл          |Пайыздар,%  |
|А        |Өте жақсы                           |4,00          |95 – 100    |
|А-       |Өте керемет                         |3,67          |90 – 94     |
|В.+      |Жақсы                               |3,33          |85 – 89     |
|В        |Жақсыға жақын                       |3,00          |80 – 84     |
|В -      |Сәл жақсы                           |2,67          |75 – 79     |
|С.+      |Толық қанағаттанарлық               |2,33          |70 – 74     |
|С        |Қанағаттанарлық                     |2,00          |65 – 69     |
|С-       |Сәл қанағаттанарлық                 |1,67          |60 – 64     |
|Д +      |Нашар                               |1,33          |55 - 59     |
|Д        |Өте нашар                           |1,00          |50 - 54     |
|F        |Қанағаттанарлықсыз                  |0,00          |0-49        |


           5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ

Кесте  2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны

|№    |Тақырыптың аты                   |     |
|     |                                 |Т/К      |ОБСӨЖ          |СӨЖ        |
|1    |2                                |3        |4              |5          |
|1    |Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы|3        |2              |6          |
|     |бағыттары, оның вуздық           |         |               |           |
|     |музыка-педагогикалық мұғалім     |         |               |           |
|     |дайындау жүйесінде алатын орны   |         |               |           |
|2    |Әдіснама, музыкалық білім        |3        |2              |6          |
|     |ұғымдараның мәні                 |         |               |           |
|3    |Музыыкалық білім беруде          |4        |2              |6          |
|     |педагогиканың философиямен,      |         |               |           |
|     |психологиямен, музыкатумен және  |         |               |           |
|     |басқа ғылымдармен байланысы      |         |               |           |
|4    |Музыкалық білім беруде педагогика|5        |1,5            |4,5        |
|     |мәселелерінің әдіснамалық талдауы|         |               |           |
|     |Барлығы:                         |15       |7,5            |22,5       |


6  ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны

Кесте  3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны

|ОБСӨЖ                                  |СӨЖ                                   |
|1-2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы  |1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы |
|бағыттары, оның вуздық                 |бағыттары, оның вуздық                |
|музыка-педагогикалық мұғалім дайындау  |музыка-педагогикалық мұғалім дайындау |
|жүйесінде алатын орны                  |жүйесінде алатын орны                 |
|3-4 Әдіснама, музыкалық білім          |7-12 Әдіснама, музыкалық білім        |
|ұғымдараның мәні                       |ұғымдараның мәні                      |
|5-6 Музыыкалық білім беруде            |13-18 Музыыкалық білім беруде         |
|педагогиканың философиямен,            |педагогиканың философиямен,           |
|психологиямен, музыкатумен және басқа  |психологиямен, музыкатумен және басқа |
|ғылымдармен байланысы                  |ғылымдармен байланысы                 |
|7,5 Музыкалық білім беруде педагогика  |19-22,5 Музыкалық білім беруде        |
|мәселелерінің әдіснамалық талдауы      |педагогика мәселелерінің әдіснамалық  |
|                                       |талдауы                               |




      7 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘДІСНАМАСЫ» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР

Кесте  4 – Музыкалық білім берудің әдіснамасы» пәнінен күнтізбелік жоспар
|№  |Бақылау түрі  |Баллы|Апталар                                            |Қ|
|   |              |     |                                                   |о|
|   |              |     |                                                   |р|
|   |              |     |                                                   |ы|
|   |              |     |                                                   |т|
|   |              |     |                                                   |ы|
|   |              |     |                                                   |н|
|   |              |     |                                                   |д|
|   |              |     |                                                   |ы|
|   |              |     |                                                   |б|
|   |              |     |                                                   |а|
|   |              |     |                                                   |л|
|   |              |     |                                                   |л|


 | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7

РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15

РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 |* |* |* |* |* |* |* |*  |*  |*
|* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* |  |*
|90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау

жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум)  |
| | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | |  |
| | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | |  |  |
| | | | | | | | | |1000 | |



























































































Пәндер