Файл қосу

Түркі тілдерінің қалыптасу кезеңдері



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ               |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|3-деңгейлі CМЖ        |ПОӘК              |                             |
|құжаты                |                  |ПОӘК                         |
|                      |                  |042-05-14-5-05.3/01-2012.    |
|  «Түркітану          |                  |                             |
|негіздері» пәнінің    |_____ 2012 жылғы  |                             |
|оқытушыға арналған    |                  |                             |
|жұмыс бағдарламасы    |№3 басылым        |                             |








          5В020500 «Филология: қазақ тілі»   мамандығына  арналған
                        «Түркітану негіздері» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ






                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    СЕМЕЙ
                                    2012

КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН:
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілінің
теориясы мен әдістемесі
кафедрасының профессоры, ф.ғ.к. Қинаят Шаяхметұлы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілінің теориясы мен әдістемесі кфедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Мұқанова Қ.Қ.

2.2  Филология  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

ОӘБ төрайымы_________________ Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Филология  факультетінің Ғылыми кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.

Төраға________________Қадыров А.Қ.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2014 жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі  проректор_________________  Искакова Г.К.
4  2014 ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің

№ 3 БАСЫЛЫМЫ










Мазмұны

1. Қолданыс аясы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының мазмұны
5. СӨЖ-ның тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8. Әдебиеттер


































1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

         ПОӘК түркі  филологиясына  кіріспе  пәні  шығыстану  ғылымының  бір
саласы, қазіргі және көне түркі халықтарының тілін, рухани және  материалдық
мәдениетін, тарихын,  әдебиетін  тексеруші  дербес  ғылым  саласы  екендігін
және түркі тілдерін, түркі жазба  ескерткіштерін  зерттеудегі  түркологияның
алатын орнын филолог студенттерге ғылыми негізде меңгертуді мақсат етеді.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Түркі филологиясына кіріспе»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 050205(11) «Филология:  қазақ  филологиясы»   мамандығының   3.08.275-2006
бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
-  ДП  042-08.10.12-2007  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1.Пәннің қысқаша мазмұны
«Түркі  филологиясына  кіріспе»  пәнінің  мақсаты  –студенттерге  түркология
дегеніміз  –  шығыстану  ғылымының  бір  саласы,  қазіргі  және  көне  түркі
халықтарының тілін, рухани және материалдык мәдениетін,  тарихын,  әдебиетін
тексеруші дербес ғылым саласы екендігін және  түркі  тілдерін,  түркі  жазба
ескерткіштерін зерттеудегі түркологияның алатын орнын түсіндіру.
 3.2.  Курстын мақсаты – студенттерге түркі тілдерінің зерттелуі мен  дамуы,
қалыптасуы жайынан түсінік беру;  түркологияның  негізгі  проблемалары  және
оның қазіргі міндеттерімен таныстыру. Бұл курсты  тыңдаушылар  түркі  тобына
қандай халықтар  мен  тілдер  жататыны,  ондағы  ірі  тілдердің  (не  тілдік
топтардың) өзіндік  ерекшеліктері  мен  қалыптасуы  жөнінде  мағлұмат  алуға
тиісті.
 3.3.  Курстың  міндеті  –  студенттер  бойына  қазак  тілінің  тарихы  оның
тайпалық тілдерден халық тілі, одан ұлт тілі болып қалыптасуы –  туыс  түркі
тілдерінің  тарихымен  тікелей   байланыстылығы   жайлы   сенімді   көзқарас
қалыптастыру.

3.4.Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- Түркология ғылымының өзекті мәселелерін білуі керек;
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
- Теориялық талдау жасай алу;
- Түркі тілдері тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және
концепция мәселелерін түсіну;
- Өзіндік пікір айта алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
3.5. Пән пререквизиті:
Тіл біліміне кіріспе
Тарих
Қазіргі қазақ тілі
Ежелгі дәуір әдебиеті

3.6. Пәндік постреквизит:
 Қазіргі қазақ тілі пәні;
 Салыстырмалы тарихи грамматика;
 Қазақ әдебиетінің тарихы
 Көне түркі тілі

1 Кесте –  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                              |семе стр    |кредит        |
|1                                                 |2           |3             |
|Дәріс сабақтары                                                               |
|1. Түркология пәні. Түркі тілдері туралы мәлімет. |         1  |     1; 2; 3. |
|Түркі халықтары мен тілдері жөнінде алғашкы       |            |              |
|мәлімет Ресейде көне заманнан (Хғ.) белгілі екені.|            |              |
|Мұның өзі ең алдымен    мемлекеттік,              |            |              |
|дипломатиялық    қарым-қатынас, сауда жасау       |            |              |
|мақсатында көрші отырған түркі тайпаларының тілін |            |              |
|іс жүзінде үйренуден басталғаны. Бірақ ол кезде   |            |              |
|түркі тілдерінің жүйелі түрде зерттелмегені.      |            |              |
|2. ХҮШ ғ. І-ІІ ж. басты зерттеулер.               |        1   |        1; 2; |
|ХҮІІІ ғ. 1,2-жарт. түркі тілдері лексикасын       |            |3.            |
|салыстыра зерттеуге, оқу орындарында шығыс        |            |              |
|тілдерінің оқытылуына мән беріле бастауы. Осыған  |            |              |
|байланысты түркі тілдерінің алғашқы практикалық   |            |              |
|грамматикаларының жасалуы, ХҮШ ғ. 2-жарт. басты   |            |              |
|зерттеулер, салыстырмалы сөздіктер, тіл тарихын   |            |              |
|зерттеу; олардың кейбіреулерінің өз бағасын әлі де|            |              |
|жоймағаны.                                        |            |              |
|3. XIX ғ. І-ІІ жарт. түркі тілдерінің             |       1    |              |
|университеттер мен академия тарапынан зерттелуі.  |            |4;5;6.        |
|Мәскеу,   Петербург,   Қазанда   түркі   тілдерін |            |              |
|зерттейтін орталықтардың, мектептердің            |            |              |
|қалыптасқаны. Түркі тілдерін теориялық    жағынан |            |              |
|зерттеу    ғылыми    жүйеге    түсіп, академиялық |            |              |
|бағыт   алғаны,   елеулі тілдік зерттеулер,       |            |              |
|грамматикалық, күрделі сөздіктер пайда болғаны.   |            |              |
|4. Кеңес дәуірінде түркі тілдерінің зерттелуі.    |       1    |              |
|Кеңес    дәуірінде    түркология    ғылымының     |            |4;5;6.        |
|түркі     халықтарының тілін, тарихын,            |            |              |
|этнографиясын, ауыз әдебиетін т.б. зерттейтін     |            |              |
|салаларға жіктеліп дами түсуі. Жалпы түркі        |            |              |
|тілдеріне тән мәселелерді аса көрнекті кеңес      |            |              |
|түркологтары А.Н.Самойлович, С.Е.Малов,           |            |              |
|Н.А.Баскаков т.б. еңбектерінің мәні.              |            |              |
|5. Салыстырмалы - тарихи зерттеу.                 |       1    |              |
|Түркі тілдерін салыстыра зерттеудегі орта ғасыр   |            |5;6;7.        |
|филолог ғалымы М.Қашқари (ХІғ.) сөздігінің мәні.  |            |              |
|Осы сарындас басқа да еңбектердің, араб ғалымдары |            |              |
|зерттеулерінің мазмұнына қысқаша шолу.            |            |              |
|6. Салыстырмалы тарихи зерттеу. ХҮШ-ХІХ ғғ.       |        1   |              |
|Европа, Ресей ғалымдарының зерттеулері.           |            |2;5;6;7.      |
|С-Т зерттеудің Европада ХҮШ-ХІХ ғғ. туа бастағаны.|            |              |
|Ф.И.Табберт-Страленберг,    В.Шот,                |            |              |
|М.А.Кастрен      т.б. зерттеулері. Ресейде ХҮІІІ  |            |              |
|ғ. жасалған алғашқы «Салыстырмалы     сөздіктің», |            |              |
|А.Казембек,     И.Н.Березин зерттеулерінің мәні.  |            |              |
|7. Түркі тілдерінін дамуы мен қалыптасу кезеңдері.|        2   |              |
|Алтай, Хұн дәуірлері.                             |            |9;10;12.      |
|Түркі тілдерінің пайда болу проблемасын           |            |              |
|зерттеудің, оларды топтастырудың, жіктеудің       |            |              |
|негізгі дәуірлері. Алтай дәуірінде түркі, монғол, |            |              |
|тунгус-маньчжур тілдерінін бір-бірінен әлі толық  |            |              |
|ажырамағаны. Біздің заманымыздан бұрынғы III ғасыр|            |              |
|мен б.з. ІҮ ғ. аралығындағы Хұн дәуірі.           |            |              |
|8. Түркі тілдерінің қалыптасу кезеңдері. Көне     |            |       2;3;4; |
|түркі дәуірі, Орта ғасыр дәуірі.                  |2           |10;12.        |
|Көне түркі дәуірінде түркі, монғол тілдерінің     |            |              |
|толық жіктеліп, өз ішінен үш кезеңге бөлінгені.   |            |              |
|ҮІ-ҮІІІ ғғ. Орхон-Енесей ескерткіштеріндегі, ІХ-Х |            |              |
|ғғ. көне ұйғыр жазуындағы көне түркі тілдерін     |            |              |
|сипаттайтын элементтер. Орта ғасыр – қазіргі түркі|            |              |
|тілдерінің қалыптасып болған дәуірі. Орта ғасыр   |            |              |
|шығармалары.                                      |            |              |
|9. Түркі тілдерін топтастырудың, жіктеудің негізгі|        2   |     8;9;10.  |
|дәуірлері. Жаңа түркі дәуірі. Түркі тілдері       |            |              |
|дамуындағы ең жаңа дәуір.                         |            |              |
|Бұл дәуірде қазіргі түркі халықтары мен тілдері   |            |              |
|бұрынғыдан әрі жіктелу нәтижесінде түгелдей       |            |              |
|қалыптасып болғаны. Түркі тілдері мен орыс  тілі  |            |              |
|арасындағы өзара қарым-қатынас- тың арта түскені. |            |              |
|Жаңа әдеби тілдер, ұлттық тілдер жасалғандығы,    |            |              |
|олардың грамматикалық құрылысы жетіліп, сөздік    |            |              |
|құрамы байығаны, жаңа жазу үлгісінің қалыптасқаны.|            |              |
|10. Түркі тілдерінің классификациясын жасаудың    |       1    |              |
|маңызы. Жетістік - кемістіктері.                  |            |4;5;6;8;9.    |
|Түркі тілдерін топтастыру, жіктеу жайында арнаулы |            |              |
|ғылыми     зерттеулер     негізінен    XIX    ғ.  |            |              |
|басталатыны.                                      |            |              |
|Н.Ф.Катанов, В.В.Радлов,      Н.И.Ильминский,     |            |              |
|А.Н.Самойлович     т.б.     классификациялары,    |            |              |
|олардың     жасалу принциптері. Бұл               |            |              |
|классификациялар бойынша қазақ тілінің алатын     |            |              |
|орнын ашып көрсету.                               |            |              |
|11. Н.А.Баскаков классификациясы. Түркі тілдерінің|        1   |              |
|батыс және шығыс хұн саласы, оған кіретін негізгі |            |6;8;9;10.     |
|тілдерге шолу жасау.                              |            |              |
|Түркі тілдерінің классификациясын жасағанда       |            |              |
|олардың грамматикалық құрылысы, фонетикалық жүйесі|            |              |
|және сөздік құрамы   мен     қатар   тарихи  даму |            |              |
|процесі   де   ескерілуі қажеттігі.   Н.А.Баскаков|            |              |
|тарапынан   ұсыныналған  соңғы классификацияның   |            |              |
|мәні.                                             |            |              |
|12. Қазіргі түркі тілдері бойынша қысқаша мәлімет.|       1    | 11;12;13.    |
|       Барлығы                                    |15          |              |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                          |
|1. Түркология пәні.                             |1  |1. Қайдар, М.Оразов.     |
|Түркі тілдері туралы мәлімет.                   |   |Түркітануға кіріспе.     |
|                                                |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|                                                |   |Түркітану. 2004.         |
| 2. Түркі тілдерінің зерттелу жайы. ХVІІІ ғ:    |1  |Ә.Қайдар, М.Оразов.      |
|І-ІІ жарт. басты зерттеулер.                    |   |Түркітануға кіріспе.     |
|                                                |   |Отар Әлі Бүркіт.         |
|                                                |   |Түркітану.               |
|3. ХIХ ғ. І-ІІ жарт. баска шығыс тілдерінін     |1  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|қатарында түркі тілдерінің университеттер мен   |   |Түркітануға кіріспе.     |
|академия тарапынан зерттелуі.                   |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|                                                |   |Түркітану.               |
|4. Кеңес дәуірінде түркі тілдерінің             |1  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|зерттелуіндегі жетістіктер. Түркі тілдеріне тән |   |Түркітануға кіріспе.     |
|мәселелерді зерттеудегі кеңес түркологтары      |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|енбектерінің мәні.                              |   |Түркітану.               |
|5. Түркі тілдерінің тарихын сол тілдерде        |1  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|сөйлейтін халықтар тарихымен салыстыра зерттеу. |   |Түркітануға кіріспе.     |
|Түркі тілдерін салыстыра зерттеудегі орта ғасыр |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|ғалымдарынын енбектері.                         |   |Түркітану.               |
|6. Түркі тілдерін салыстырмалы-тарихи әдіспен   |1  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|зерттеу. ХҮШ- XIX ғғ.. Европа, Ресей            |   |Түркітануға кіріспе.     |
|ғалымдарының зерттеулері. Түркі тілдерінің      |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|құрылысын салыстыра зерттеуде орыс ғалымдары    |   |Түркітану.               |
|еңбектерінің мәні.                              |   |                         |
|7.Түркі        тілдерінің        дамуы       мен|2  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|қалыптасуы.   Түркі   тілдерінің   дамуы мен    |   |Түркітануға кіріспе.     |
|қалыптасу кезеңдері. Алтай, Хұн дәуірлері.      |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|                                                |   |Түркітану.               |
|8. Түркі тілдерінің дамуы мен қалыптасу         |2  |1.Ә.Қоңыратбаев.         |
|кезендері. Көне түркі дәуірі, Орта ғасырлык     |   |Т.Қоңыратбаев. Көне      |
|дәуір.                                          |   |мәдениет жазбалары.      |
|                                                |   |2.Ғ.Айдаров. Орхон       |
|                                                |   |ескерткіштерінің тілі.   |
|9. Түркі        тілдерінін       пайда          |2  |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|болу проблемасын       зерттеудің,       оларды |   |Түркітануға кіріспе.     |
|топтастырудың,       жіктеудің      негізгі     |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|дәуірлері.   Жаңа   түркі   дәуірі.   Түркі     |   |Түркітану.               |
|тілдері дамуындағы ең жаңа дәуір.               |   |                         |
|10. Түркі тілдерінің классификациясы. Орыс,     |   |1.Ә.Қайдар, М.Оразов.    |
|Европа ғалымдарының классификациясы.            |2  |Түркітануға кіріспе.     |
|Н.А.Баскаков классификациясы. Түркі тілдерінің  |   |2.Отар Әлі Бүркіт.       |
|батыс   және   шығыс   хун саласы,   оған       |   |Түркітану                |
|кіретін   негізгі  тілдерге шолу жасау.         |   |                         |
|11. Қазіргі түркі тілдері бойынша қысқаша       |1  |Т.Р.Қордабаев. Түркология|
|мәлімет.                                        |   |және қазақ тіл білімі.   |
|Барлығы                                         |15 |                         |
|                                                |сағ|                         |
|                                                |ат |                         |


5  Студенттердің өздік жұмыс тақырыптары

5.1. Түркітануға байланысты алғашқы зерттеулер
5.2. Орыс ғалымдарының түркітануға байланысты зерттеулері
5.3. XX ғасырдағы түркітану тарихы
5.4. Түркі тілдерін салыстырмалы-тарихи тәсілмен зерттеу
5.5. Салыстырмалы-тарихи зерттеулерге қойылатын талаптар
5.6. Салыстырмалы-тарихи фонетика, грамматика, лексика
5.7. Түркі тілдерінің дамуы мен қалыптасу кезеңдері
5.8. Түркі тілдерінің жіктелуі

    Реферат тақырыптары

1. В.В.Радлов және түркология
2. М.Қашқари «Диуани лүғат ат түрік» сөздігі
3. Қазақ тілінің қалыптасу тарихы
4. Руникалық көне түркі жазба ескерткіштері
5. Түркітанушы қазақ ға-лымдарының еңбектері

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Дәріс сабағының     |Семинар сабағының      |Көрнекі       |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы            |тақырыбы               |құралдар,     |дайындалу       |түрі      |
|                    |                       |плакаттар,    |сұрақтары       |          |
|                    |                       |лаборатория-лы|                |          |
|                    |                       |қ стендтер    |                |          |
|1                   |2                      |4             |5               |6         |
|1. Түркология пәні. |1. Түркология пәні.    |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен    |Жазбаша,  |
|Түркі тілдері туралы|Түркі тілдері туралы   |слайд         |жұмыс           |ауызша    |
|мәлімет.            |мәлімет. «Түркі»       |              |                |          |
|                    |термині.               |              |                |          |
|2. Түркі тілдерінің |2. Түркі тілдерінің    |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Жазбаша,  |
|зерттелу жайы. ХVІІІ|зерттелу жайы. ХVІІІ ғ:|слайд түрінде |таңбаларға      |ауызша    |
|ғ: І-ІІ жарт. басты |І-ІІ жарт. басты       |кесте         |сипаттама беру  |          |
|зерттеулер.         |зерттеулер.            |              |                |          |
| 3. ХIХ ғ. І-ІІ     |3. ХIХ ғ. І-ІІ жарт.   |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен    |          |
|жарт. басқа шығыс   |баска шығыс тілдерінін |таблицалар мен|жұмыс           |Жазбаша   |
|тілдерінің қатарында|қатарында түркі        |түркітанушылар|                |          |
|түркі тілдерінің    |тілдерінің             |ды интернеттен|                |          |
|университеттер мен  |университеттер мен     |қарау         |                |          |
|академия тарапынан  |академия тарапынан     |              |                |          |
|зерттелуі.          |зерттелуі.             |              |                |          |
|4. Кеңес дәуірінде  |4. Кеңес дәуірінде     |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Ауызша    |
|түркі тілдерінің    |түркі тілдерінің       |интернетпен   |таңбаларға      |          |
|зерттелуіндегі      |зерттелуіндегі         |жұмыс         |сипаттама беру  |          |
|жетістіктер. Түркі  |жетістіктер. Түркі     |              |                |          |
|тілдеріне тән       |тілдеріне тән          |              |                |          |
|мәселелерді         |мәселелерді зерттеудегі|              |                |          |
|зерттеудегі кеңес   |кеңес түркологтары     |              |                |          |
|түркологтары        |еңбектерінің мәні.     |              |                |          |
|еңбектерінің мәні.  |                       |              |                |          |
|5. Түркі тілдерінің |5. Түркі тілдерінің    |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Ауызша    |
|тарихын сол тілдерде|тарихын сол тілдерде   |интернет      |таңбаларға      |          |
|сөйлейтін халықтар  |сөйлейтін халықтар     |жүйесімен     |сипаттама беру  |          |
|тарихымен салыстыра |тарихымен салыстыра    |жұмыс         |                |          |
|зерттеу. Түркі      |зерттеу. Түркі тілдерін|              |                |          |
|тілдерін салыстыра  |салыстыра зерттеудегі  |              |                |          |
|зерттеудегі орта    |орта ғасыр ғалымдарының|              |                |          |
|ғасыр ғалымдарының  |еңбектері.             |              |                |          |
|енбектері.          |                       |              |                |          |
|6. Түркі тілдерін   |6. Түркі тілдерін      |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Ауызша    |
|салыстырмалы зерттеу|салыстырмалы зерттеу.  |түрді-түсті   |таңбаларға      |          |
|ХҮШ- XIX ғғ..       |ХҮШ- XIX ғғ.. Европа,  |суреттер слайд|сипаттама беру  |          |
|Европа, Ресей       |Ресей ғалымдарының     |негізінде     |                |          |
|ғалымдарының        |зерттеулері. Түркі     |              |                |          |
|зерттеулері. Түркі  |тілдерінің құрылысын   |              |                |          |
|тілдерінің кұрылысын|салыстыра зерттеуде    |              |                |          |
|салыстыра зерттеуде |орыс ғалымдары         |              |                |          |
|орыс ғалымдары      |еңбектерінің мәні.     |              |                |          |
|еңбектерінің мәні.  |                       |              |                |          |
|  7. Түркі          |7. Түркі   тілдерінің  |Дәріс тезисі, |Сөздіктермен    |          |
|тілдерінің   дамуы  |дамуы мен қалыптасу    |интернет      |жұмыс, кестемен |Жазбаша   |
|мен қалыптасу       |кезеңдері. Алтай, Хұн  |желісі,       |жұмыс.          |          |
|кезеңдері. Алтай,   |дәуірлері.             |слайдпен жұмыс|                |          |
|Хұн дәуірлері       |                       |              |                |          |
|8. Түркі тілдерінің |8. Түркі тілдерінің    |Дәріс тезисі  |Сөздіктермен    |Жазбаша   |
|дамуы мен қалыптасу |дамуы мен қалыптасу    |интернет      |жұмыс           |          |
|кезендері. Көне     |кезендері. Көне түркі  |желісі,       |                |          |
|түркі дәуірі, Орта  |дәуірі, Орта ғасырлык  |слайдпен жұмыс|                |          |
|ғасырлык дәуір.     |дәуір.                 |              |                |          |
|9. Түркі            |9.  Түркі              |Дәріс тезисі  |Тілдік          |Ауызша    |
|тілдерінін          |тілдерінін       пайда |интернет      |таңбаларға      |          |
|пайда       болу    |болу проблемасын       |желісі,       |сипаттама беру  |          |
|проблемасын         |зерттеудің,            |слайдпен жұмыс|                |          |
|зерттеудің,         |оларды топтастырудың,  |              |                |          |
|оларды              |жіктеудің      негізгі |              |                |          |
|топтастырудың,      |дәуірлері.   Жаңа      |              |                |          |
|жіктеудің           |түркі   дәуірі.   Түркі|              |                |          |
|негізгі дәуірлері.  |тілдері дамуындағы ең  |              |                |          |
|Жаңа   түркі        |жаңа дәуір.            |              |                |          |
|дәуірі.   Түркі     |                       |              |                |          |
|тілдері дамуындағы  |                       |              |                |          |
|ең жаңа дәуір.      |                       |              |                |          |
|10. Түркі тілдерінің|10. Түркі тілдерінің   |Дәріс тезисі, |Тілдік          |Ауызша    |
|классификациясы.    |классификациясы. Орыс, |әр түрлі      |таңбаларға      |          |
|Орыс, Европа        |Европа ғалымдарының    |кестелер слайд|сипаттама беру  |          |
|ғалымдарының        |классификациясы.       |түрінде       |                |          |
|классификациясы.    |Н.А.Баскаков           |              |                |          |
|Н.А.Баскаков        |классификациясы. Түркі |              |                |          |
|классификациясы.    |тілдерінің   батыс     |              |                |          |
|Түркі тілдерінің    |және   шығыс   хун     |              |                |          |
|батыс   және   шығыс|саласы,   оған         |              |                |          |
|хун саласы,   оған  |кіретін   негізгі      |              |                |          |
|кіретін   негізгі   |тілдерге шолу жасау.   |              |                |          |
|тілдерге шолу жасау.|Қазіргі түркі тілдері  |              |                |          |
|Қазіргі түркі       |бойынша қысқаша        |              |                |          |
|тілдері бойынша     |мәлімет.               |              |                |          |
|қысқаша мәлімет.    |                       |              |                |          |


7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|1.Ә.Қайдар, М.Оразбаев.|6             |14             |50%              |
|Түркітануға кіріспе    |              |               |                 |
|2. Қордабаев Т.        |4             |14             |40%              |
|Түркология және қазақ  |              |               |                 |
|тіл білімі.            |              |               |                 |
|3.О.Бүркіт. Түркітану. |1             |14             |10%              |
|4.Ғ.Айдаров. Тоныкөк   |1             |14             |10%              |
|ескерткішінің тілі.    |              |               |                 |
|5.Ә.Қоңыратбаев,       |1             |14             |10%              |
|Т.Қоңыратбаев.         |              |               |                 |
|Түркология және қазақ  |              |               |                 |
|тіл білімі.            |              |               |                 |
|6. А.Аманжолов. Түркі  |1             |14             |10%              |
|филологиясы және жазу  |              |               |                 |
|тарихы Алм: Санат, 1996|              |               |                 |
|ж.                     |              |               |                 |

8.   Пайдаланылатын негізгі әдебиеттер:
8.1 Ә.Қайдар, М.Оразов. Түркітануға кіріспе.   Алм.: Арыс, 2004ж.
8.2 І.Кеңесбаев. Қазақ тіл білімі туралы зерттеулер. Алм.: 1987 ж.
8.3 А.Аманжолов. Түркі филологиясы және жазу тарихы Алм: Санат, 1996 ж.
8.4 Т.Қордабаев. Түркология және қазақ тіл білімі. Қарағанды: 1992 ж.
8.5 Т.Қордабаев. Қазақ тіл білімінің қалыптасуы, даму жолдары. Алм: Рауан,
1995 ж.
8.6 Ғ.Айдаров. Орхон ескерткіштерінің тексі. Алм: Ғылым, 1990 ж.
8.7 М.Қашқари. Түбі бір түркі тілі. Алм: Ана тілі, 1993 ж.
8.8 Ғ.Мұсабаев.  Қазақ тілі тарихынан. Алм: 1988 ж.
8.9 Н.А.Баскаков. Введение в изучение тюрских языков. М: 1969г.
8.10 Ғ.Айдаров.  Күлтегін ескерткіші. Алм: 1995 ж.
8.11 Ғ.Айдаров.  Көне ұйғыр жазба ескерткіштерінің тілі. Алм: 1991 ж.
8.12 М.Томанов. Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы. Алм: 1981 ж.
8.13 С.Аманжолов. Вопросы диалектологии и истории казахского языка.
Алм: 1995г.
8.14Ә.Н.Нұрмұқанова. Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы.
Алм.:1971ж.




Пәндер