Файл қосу
Общая психология
|[pic] РГКП |ФОРМА КАЧЕСТВА | |«СММА» | | | |МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ЗАНЯТИЙ ПО| | |ГОСО-2006 (ПРАКТИЧЕСКИХ, СЕМИНАРСКИХ, | | |ЛАБОРАТОРНЫХ) | |G-041.07.01.13-|РЕВ.02 ДАТА ВВОДА РЕВИЗИИ |Страница 1 из 28 | |2007 |01.08.2007ВЗАМЕН: | | | |Рев. 01 от 01.06.2005 | | СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: № 1 ПСИХОЛОГИЯ ПӘНІ ЖӘНЕ МАҚСАТЫ. ПСИХОЛОГИЯ ТАРИХЫ Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. Тақырып: Психология тарихы 2. Сабақтың мақсаты: Студенттерді психологияның ғылым ретінде қалыптасу тарихымен таныстыру және психология ғылымы туралы түсініктерін қалыптастырып, оның гуманитарлық және қоғамдық пәндер жүйесіндегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру. 3. Тапсырма: 1.1 Психологияның даму кезеңдері а) Психология жан туралы ғылым б) психология сана туралы ғылым в) психология мінез туралы ғылым г) психология психиканың механизмдері мен заңдылықтарын оқытатын ғылым ретінде. 4. Өткізілу түрі: реферат –баяндама дайындау 5. Орындау критериі: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 бет. қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). материал өз сөзімен жеткізілуі керек. 6. Тапсыру уақыты: екінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса және өңделмесе – тапсырма қабылданбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мягков И.Ф., Боков С.Н., Чаева С.И. Медицинская психология: Пропедевтический курс. Учебник для вузов. Изд. Второе, перераб. и доп. М.: Логос, 2002. 3. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999. 9. Бақылау: (сұрақтар, тестер, ситуациялық есептер). 1. Грек тілінен аударғанда «психология» сөзі нені білдіреді? 2. Қай ғасырда және неге сананы адамның миының ерекше қасиеті деп атады? 3. ХҮІІ ғасырд психологиясы нені оқытады? 4. «интроспекция әдісі» нені білдіреді? 5. психологияның дамуының үшінші кезеңі қалай аталды? 6. «бихевиоризм» ағылшын тілілен аударғанда нені білдіреді? 7. Бихевиоризм психология пәнін қалай анықтаған? 8. Психиканың қызметі неден тұрады? 9. Психологияның ғылым ретіндегі анықтамасын беріңіз? 10. Қазіргі заман психологиясының зерттейтіні не ? СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: №2 ТАНЫМДЫҚ ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР. ЕС ТЕОРИЯЛАРЫ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. Тақырып: Ес теориялары. 2. Мақсаты: танымдық психикалық процестер туралы білімдерін бекіту. Психологиядан оқу-әдістемелік құралдармен жұмыс істей алуға, терминдік сөздік глоссарий толтыруға үйрету. 3. Тапсырма: 1.1. Естің ассоциативті теориясы 1.2. Естің нейрондық теориясы 1.3. Естің биохимиялық теориясы 4. Орындалу түрі: реферат 5. Орындау критериі: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: бесінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма тексеруге алынбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мягков И.Ф., Боков С.Н., Чаева С.И. Медицинская психология: Пропедевтический курс. Учебник для вузов. Изд. Второе, перераб. и доп. М.: Логос, 2002. 3. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999. 9. Бақылау: (сұрақтар, тестер, ситуациялық есептер). 1. Ассоцианизм ойлаудың теориясы ретінде қалай пайда болды? 2. Кедров бойынша кездейсок ассоциация неге себеп болады? 3. Ес теорияларының әрқилы болуының негізі неге байланысты? 4. Күрделі (каузальды) ассоциацияны тағы қалай атайды? 5. Естің нейрондық теориясының қалыптасуы қай ғалымның жұмысымен байланысты? 6. Реверберация дегеніміз не? 7. Естің процестерімен естің биохимиялық теориясын не байланыстырды? 8. Ұзақ мерзімді естің пайда боуында ми пептидтарынынң ролі қандай? 9. Қалай ойлайсыз теориялардың қайсысы ес процестеріне әсер етеді? 10. Алғаш пайда болған естің теориясын атаңыз? СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: №3 ТАНЫМДЫҚ ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР. ЗЕЙІННІҢ ФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМІ. А. УХТОМСКИЙ, И.П.ПАВЛОВ ІЛІМДЕРІ. Құрастырған: ________Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. Тақырып: Зейіннің физиологиялық механизмі. А. Ухтомский, И.П.Павлов ілімдері. 2.Мақсаты: танымдық психикалық процестер бойынша білімдерін бекіту, соның ішінде А.Ухтомский мен И.П. Павловтың зейіннің физиологиялық механизмі бойынша. Психологиядан оқу-әдістемелік әдебиеттермен өз бетерінше қолдана білуге, терминдік сөздік (глоссарий) толтыруға үйрету. 3. Тапсырма: 1) И.П. Павловтың зейіннің физиологиялық механизмі ілімі (жүйке процестерінің индукция заңы). 2) Доминанта принципі (А.А. Ухтомский). 4. Орындалу түрі: реферат. 5. Орындау критериі: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: алтыншы апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – 2 ұпай кемиді. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: 1. Зейіннің физиологиялық негіздерін айқындайтын факторлар қандай? 2. Зейін дегеніміз не? 3. Қандай рефлексті И.П.Павлов «немене» рефлексі деп атаған? 4. Сергектіктің бес кезеңін атаңыз: 5. Н.Н.Ланге зейіннің табиғаты мәселесіне қандай негізгі подход жасады? 6. Зейіннің орталық механизмі қандай процестермен байланысты? 7. Сау адамдарда зейінге күш түскен кезде қандай нейрофизиологиялық процесстер байқалады? 8. Доминантаның сыртқы көрнісі деп нені айтамыз? 9. Доминантаны бекіту ережесі болып не табылады? 10. «Күту» нейроны қашан қозады? CЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: № 4 ТАНЫМДЫҚ ПСИХИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР. ҚИЯЛДЫҢ ТҮРЛЕРІ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. Тақырып: Қиял түрлері. 2. Мақсаты: берілген сұрақ бойынша әдебиеттерді қолдануды, танымдық психикалық процесстер туралы білімдерін бекіту және қиялдың әр түрлерін практикалық әртүрлі іс-әрекетте қолдана білуге студенттерді үйрету, терминдік сөздік глоссари толтыруға үйрету. 3. Тапсырма: 1. Қиял туралы жалпы түсінік. 2.Енжар және белсенді қиял 3. Шығармашыл қиял әдістері 4. Антициптикалық қиял. Фантазия және арман. 4. Өткізілу формасы: глоссари құрау 5. Орындау криттериі: глоссарий 15 терминнен тұруы керек, А 4 форматында орындалуы керек, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал. Поля сол – 30 мм, оң 15 мм, төмен, жоғарғы -20 мм. Сыртқы қабында тапсырманың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Соңғы бетте қолданылған әдебиеттердің тізімі 4 –тен кем болмауы керек) көрсетілуі керек. 6. Тапсыратын уақыт: жетінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Терминдер саны 1-5 аралығында кем болса- 1 ұпай кемиді, ал 5-тен жоғары болса – 1,5 ұпай кемиді. 8. Әдебиеттер: Негізгі: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мягков И.Ф., Боков С.Н., Чаева С.И. Медицинская психология: Пропедевтический курс. Учебник для вузов. Изд. Второе, перераб. и доп. М.: Логос, 2002. 3. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999. 9. Бақылау: (сұрақтар, тестер, ситуациялық есептер). 1. Қиял дегеніміз не? 2. Қиялдың қабылдаумен естен айырмашылығы не? 3. Адамға қамығу керек пе? 4. Арман табиғаты қандай? 5. Қиялдың жеке адамдық қасиеттері қандай? 6. Басқа адамға былай деп айтуға бола ма: «Мен де сені сезінгеніңді сезініп отырмын?» 7. Қалай ойлайсыз шығармашыл қиыл барлық адамға тән ба? 8. Жасампаз және шығармашыл қиялдар арасындағы айырмашылықтар қандай? 9. Қиял процесі психологияда қалай түсіндіріледі? 10. Қиялдың адамда жүретін физиологиялық процестермен байланысы немен жүреді? СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: №5 ОЙЛАУ МЕН СӨЗДІҢ ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІ. СӨЗ БЕН ОЙЛАУДЫҢ ДАМУЫНА БИОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ФАКТОРЛАРДЫҢ ӘСЕРІ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. Тақырып: Ойлау мен сөздің даму кезеңдері. Сөз бен ойлаудың дамуына БИОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ФАКТОРЛАРДЫҢ ӘСЕРІ. 2. МАҚСАТЫ: АДАМНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ПСИХЪИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРІ , СОНЫҢ ІШІНДЕ СӨЗ БЕН ОЙЛАУ ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН БЕКІТУ. СТУДЕНТТЕРДІ ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ТЕРМИНДІК СӨЗДІК ТОЛТЫРУҒА, ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРДІ ҚОДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ, БАҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫНА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП АЛҒАН БІЛІМДЕРІН КЕҢЕЙТУ. 3. ТАПСЫРМА: 1. ОЙЛАУ МЕН СӨЗДІҢ БАЙЛАНЫСЫ. СӨЗДІҢ ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІ. 3. ОЙЛАУДЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІ. 4. ПИАЖЕ БОЙЫНША ИНТЕЛЛЕКТІҢ ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІ. 4. ОРЫНДАЛУ ТҮРІ: РЕФЕРАТ. 5. Орындау формасы: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: сегізінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма тексеруге алынбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: 1. Сөздің негізгі қызметін атаңыз. 2. ҚАЙ ЖАСТА БАЛАДА ТІЛІ ШЫҒАДЫ? 3. ҚАЙ ЖАСТА БАЛА БЕЛГІЛІ БІР ЖАҒДАЙЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ СӨЗДЕРМЕН СӨЙЛЕЙ БАСТАЙДЫ? 4. БАЛАНЫҢ ҚАНДАЙ СӨЗІН Ж.ПИАЖЕ ЭГОЦЕНТРЛІК ДЕП АТАДЫ? 5. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ОЙ ҚОРЫТЫНДЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ НЕДЕ? 6. ОЙЛАУДЫҢ ДАМУЫНА ӘЛЕУМЕТТІК ФАКТОРЛАРДЫҢ ӘСЕРІ ҚАНДАЙ? СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: №6 ЭМОЦИЯНЫҢ НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМІ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. ТАҚЫРЫП: ЭМОЦИЯНЫҢ НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМІ 2. МАҚСАТЫ: ТҰЛҒАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ОРТАСЫ ТУРАЛЫ БІЛІМДЕРІН БЕКІТУ. ЭМОЦИЯНЫҢ ӘРТҮРЛІ НЕЙРОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ МЕХАНИЗМІНІҢ КОНЦЕПЦИЯЛАРЫН ҚАРАСТЫРУ. ПСИХОЛОГИЯДАН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАРМЕН, ОҚУЛЫҚТАРМЕН ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ, ГЛОССАРИЙ ҚҰРАСТЫРА АЛУ, ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ӨЗ БЕТІНШЕ ОРЫНДАЙ АЛУ ҒА ҮЙРЕТУ, ТАҚЫРЫПТЫҢ БАҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫНА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП ӨЗІНІҢ БІЛІМІН ДАМЫТУ. 3. ТАПСЫРМА. 1. ЭМОЦИЯНЫҢ ПСИХОФИЗИОЛОГИЯЛЫҚ ТЕОРИЯЛАРЫ: А)ЭМОЦИЯНЫҢ ПСИХООРГАНИКАЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ (ДЖЕМС-ЛАНГЕ ЖӘНЕ КЕННОНА- БАРДА) Б) ЛИНДСЕ-ХЕББАНЫҢ АКТИВАЦИЯЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ. В) ДЖ. ОЛДС ТЕОРИЯСЫ. 4. ОРЫНДАЛУ ТҮРІ: РЕФЕРАТ. 5. Орындау формасы: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: тоғызыншы апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма қабылданбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: сұрақтар 1. Әртүрлі эмоцияналдық күй не арқылы көрінеді? 2. ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ПРОЦЕСТІҢ ҮШ НЕГІЗГІ КОМПОНЕНТІН АТАҢЫЗ. 3. «ВЫРАЖЕНИЕ ЭМОЦИЙ У ЧЕЛОВЕКА И ЖИВОТНЫХ» КІТАБЫНЫҢ АВТОРЫ КІМ? 4. ДЖЕМС-ЛАНГЕ ТЕОРИЯСЫНДА ЭМОЦИЯНЫҢ НЕГІЗГІ СЕБЕБІ БОЛЫП НЕ ТАБЫЛАДЫ? 5. БАС МИДЫҢ ҚАЙ БӨЛІГІ ЭМОЦИЯМЕН ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ? 6. ІС-ӘРЕКЕТ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАНДАЙ ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚОЗҒЫШТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ? 7. ПАПЕЦ ШЕҢБЕРІНЕ ҚАЙ МИ ҚҰРЫЛЫМЫ КІРЕДІ? 8. БАС МИДЫҢ ҚАЙ БӨЛІГІНДЕ «ЖАЗАЛАУ ОРТАЛЫҒЫ» ЖӘНЕ «МАДАҚТАУ ОРТАЛЫҒЫ» ОРНАЛАСҚАН? 9. «ЖАЗАЛАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚОЗҒАН КЕЗДЕ АДАМДА ҚАНДАЙ ӨЗГЕРІС ПАЙДА БОЛАДЫ? 10. «МАДАҚТАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚОЗҒАН КЕЗДЕ АДАМДА ҚАНДАЙ ӨЗГЕРІС ПАЙДА БОЛАДЫ? CЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: №7 ҚАБІЛЕТ ПСИХИКАДАҒЫ ДАРАЛЫҚТЫҢ КӨРІНУІ РЕТІНДЕ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. ТАҚЫРЫП: ҚАБІЛЕТ ПСИХИКАДАҒЫ ДАРАЛЫҚТЫҢ КӨРІНУІ РЕТІНДЕ 2. Мақсаты: мінездің туа байда болған бағдарламасы (иистинкт) туралы білімдерін бекіту. Психологиядан оқу-әдістемелік құралдармен, оқулықтармен қолдана білуге үйрету, глоссарий құрастыра алу, үй тапсырмасын өз бетінше орындай алу ға үйрету, тақырыптың бақылау сұрақтарына жауап бере отырып өзінің білімін дамыту. 3. Тапсырма. 1. ҚАБІЛЕТ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК. 2. ҚАБЛЕТ ТЕОРИЯЛАРЫ. 3. ҚАБІЛЕТТІҢ КӨРІНУ ШАРТТАРЫ. 4. ОРЫНДАЛУ ТҮРІ: РЕФЕРАТ. 5. Орындау формасы: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: оныншы апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма қабылданбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: сұрақтар 1. Психологияда тұлғаның қабілеті деп нені атайды? 2. ҚАБІЛЕТТІ АДАМДАРДАН ҚАБІЛЕТСІЗ АДАМДАРДЫ НЕ АЙЫРАДЫ? 3. ҚАБІЛЕТТІҢ ШЫНДЫҚҚА АЙНАЛУЫ ҚАНДАЙ ШАРТТАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ? 4. В.И.СУРИКОВҚА СУРЕТ АКАДЕМИЯСЫНДА БІЛІ АЛУҒА ТИЫМ САЛЫНДЫ, ЭМТИХАН ҚАБЫЛДАУШЫЛАРДЫҢ АЙТУЫНША ОНЫҢ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНЕ ДЕГЕН МҮЛДЕМ ҚАБІЛЕТІ ЖОҚ. АКАДЕМИЯ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАТЕСІ НЕДЕ? 5. Б.М.ТЕПЛОВ БОЙЫНША «ҚАБІЛЕТ» ТҮСІНІГІНІҢ ҮШ НЕГІЗГІ БЕЛГІЛЕРІН АТАҢЫЗ. 6. ПОТЕНИЦИАЛДЫ ҚАБІЛЕТ ДЕП НЕНІ АЙТАМЫЗ? 7. АДАМНЫҢ ҚАБІЛЕТІ ОНЫҢ МИЫНЫҢ САЛМАҒЫНА ТӘУЕЛДІ МЕ? СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: № 8 ГИППОКРАТ, ГАЛЕН, ПАВЛОВ БОЙЫНША ТЕМПЕРАМЕНТ ТИПТЕРІ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. ТАҚЫРЫП: ГИППОКРАТ, ГАЛЕН, ПАВЛОВ БОЙЫНША ТЕМПЕРАМЕНТ ТИПТЕРІ. 2. МАҚСАТЫ: ТЕМПЕРАМЕНТТІҢ ГУМОРАЛДЫ ТЕОРИЯЛАРЫ (ГИППОКРАТ, ГАЛЕН) және темпераменттің физиологиялық негізі (И.П. Павлов) бойынша білімдерін бекіту. Адамдағы әр түрлі темперамент типетрінің көрініуін қарастыру. Психологиядан оқу-әдістемелік құралдармен, оқулықтармен қолдана білуге үйрету, глоссарий құрастыра алу, үй тапсырмасын өз бетінше орындай алу ға үйрету, тақырыптың бақылау сұрақтарына жауап бере отырып өзінің білімін дамыту. 3. Тапсырма: 1. ТЕМПЕРАМЕНТТІҢ ГУМОРАЛДЫ ТЕОРИЯСЫ. 2. И.П.ПАВЛОВТЫҢ ТЕМПЕРАМЕНТ ТУРАЛЫ ІЛІМІ. 3. ЖОҒАРҒЫ ЖҮЙКЕ ӘРЕКЕТІНІҢ ТӨРТ ТИПІ (И.П.ПАВЛОВ). 4. ОРЫНДАЛУ ТҮРІ: РЕФЕРАТ. 5. Орындау формасы: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: он бірінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма қабылданбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: сұрақтар және тестер: 1. Гиппократтың темперамент туралы теориясы неге гуморалды деп аталады? 2. ТЕМПЕРАМЕНТТІҢ ГУМОРАЛДЫ ТЕОРИЯСЫ ҚАНША ӨМІР СҮРДІ? 3. АДАМНЫҢ ДАРА ЖҮЙКЕ ҚЫЗМЕТІНІҢ НЕГІЗІНДЕ ҚАНДАЙ ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕЛЕРІ ЖАТАДЫ? 4. ҚОЗУ МЕН ТЕЖЕЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ КҮШІ АРҚЫЛЫ НЕ ТҮСІНДІРІЛЕДІ? 5. ҚОЗУ МЕН ТЕЖЕЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚАЛЫПТЫ ЖАҒДАЙЫ АРҚЫЛЫ НЕ ТҮСІНДІРІЛЕДІ? 6. ҚОЗУ МЕН ТЕЖЕЛУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚОЗҒАЛЫМПАЗДЫҒЫ АРҚЫЛЫ НЕ ТҮСІНДІРІЛЕДІ? 7. САНГВИНИККЕ ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІНІҢ КҮШІ, ҚАЛЫПТЫ ЖАҒДАЙЫ, ҚОЗҒАЛЫМПАЗДЫҒЫ ЖАҒЫНАН МІНЕЗДЕМЕ БЕР. 8. ФЛЕГМАТИККЕ ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІНІҢ КҮШІ, ҚАЛЫПТЫ ЖАҒДАЙЫ, ҚОЗҒАЛЫМПАЗДЫҒЫ ЖАҒЫНАН МІНЕЗДЕМЕ БЕР. 9. ХОЛЕРИККЕ ТӘН МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ БАЯНДАП БЕР. 10. МЕЛАНХОЛИККЕ ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІНІҢ КҮШІ, ҚАЛЫПТЫ ЖАҒДАЙЫ, ҚОЗҒАЛЫМПАЗДЫҒЫ ЖАҒЫНАН МІНЕЗДЕМЕ БЕР. СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ АКАДЕМИЯСЫ Студенттердің өздік жұмысына әдістемелік нұсқау Мамандық: 051301 «Жалпы медицина» ПӘН : ЖАНТАНУ НЕГІЗДЕРІ, БДО 19 КАФЕДРА: ФИЛОСОФИЯ, МӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ НЕГІЗГІ ЖОҒАРҒЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ БІЛІМ, 1 КУРС ТАҚЫРЫП: № 9 К. КРЕЧМЕР, У ШЕЛДОН, Э ФРОММ, К ЛЕОНГАРД, А.Е. ЛИЧКО БОЙЫНША МІНЕЗДІҢ ЖІКТЕЛУІ. Құрастырған: ___ Жакупбекова Э.А.. Семей – 2007 ж 1. ТАҚЫРЫП: К. КРЕЧМЕР, У ШЕЛДОН, Э ФРОММ, К ЛЕОНГАРД, А.Е. ЛИЧКО БОЙЫНША МІНЕЗДІҢ ЖІКТЕЛУІ. 2. МАҚСАТЫ: МІНЕЗДІҢ ТИПТЕРІМЕН ТАНЫСТЫРЫП, БІЛІМДЕРІН БЕКІТУ. К. КРЕЧМЕР, У ШЕЛДОН, Э ФРОММ БОЙЫНША МІНЕЗ ТИПТЕРІН САЛЫСТЫРУ. ПСИХОЛОГИЯДАН ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАРМЕН, ОҚУЛЫҚТАРМЕН ҚОЛДАНА БІЛУГЕ ҮЙРЕТУ, ГЛОССАРИЙ ҚҰРАСТЫРА АЛУ, ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ӨЗ БЕТІНШЕ ОРЫНДАЙ АЛУ ҒА ҮЙРЕТУ, ТАҚЫРЫПТЫҢ БАҚЫЛАУ СҰРАҚТАРЫНА ЖАУАП БЕРЕ ОТЫРЫП ӨЗІНІҢ БІЛІМІН ДАМЫТУ. 3. Тапсырма: 1. Мінез типтерін құрастыру талпынысы. 2. АДАМНЫҢ ДЕНЕ БІТІМІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ МІНЕЗДІҢ ТИПТЕРІ. 3. ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ Т.Б. МІНЕЗ ТИПТЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЖАЛПЫ ПРИНЦИПТЕРІ 4. ОРЫНДАЛУ ТҮРІ: РЕФЕРАТ. 5. Орындау формасы: Реферат- баяндама А4 форматында дайындалады, шрифт Times New Roman, кегль 14, полуторный интервал, поля сол – 30мм, оң – 15, жоғары және төмен – 20 мм. Сыртқы қабында рефераттың тақырыбы, пән аты, Студенттің аты- жөні, тобы, факультеті көрсетілуі керек. Рефераттың көлемі 4-7 беттен кем болмауы керек. Қолданылған әдебиеттердің тізімі (4 –тен кем болмауы керек). Материал өз сөзімен жеткізілуі керек. «Кіріспе бөлім» «Негізгі бөлім» және «Қорытынды бөлімдерінен» тұруы керек. 6. Тапсыру уақыты: он екінші апта 7. Баға критериі: Жоғарғы 4 ұпайын алу үшін тапсырма толығымен және уақытында орындалуы керек. Егер: Тапсырма берілген уақытынан кеш тапсырылса – 1 ұпай кемиді; Ұсынылған талаптар дұрыс орындалмаса- 0,5 ұпай кемиді: Ақпарат толығымен интернеттен алынса – тапсырма қабылданбайды. 8. Әдебиеттер: 1.С. Баб-Баба 2005 Алматы 2. Қ. Жарықбаев. Алматы 2002 ж 3. Л.Д. Столяренко 1996 «Феникс» 4. Е.И.Рогова Курс лекций «Валдос» 1995ж 5. Немов Р.С. Психология: Учеб. Для студ. Высш. Пед. Заведений: В 3 кн. 6. Общая психология. Курс лекций. Сост. Е.И. Рогов. М. ВАЛДОС. 2000. 7. Психология. Учебник/ под ред. А. А.Крылова. М. «Проспект». 1999. 8. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Ростов-на-Дону: Феникс. 1999. Қосымша: 1. Гройсман А.Л. Медицинская психология: Лекции для врачей – слушателей курсов последипломного образования. М.: Магистр, 1998. 2. Мясищев В.Н.,Карвасарский Б.Д. и др. Основы общей и медицинской психологии. Л. «медицина», 1975 3. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб.: Питер.1999 9. Бақылау: сұрақтар: 1. Кречмердің мінезді жіктеуінің негізінде не жатыр? 2. КРЕЧМЕРДІҢ МІНЕЗДІ ЖІКТЕУІНДЕ АДАМДЫРДЫҢ ПСИХИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ФИЗИКАЛЫК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНІҢ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫС ҚАЛАЙ КӨРІНЕДІ? 3. А.Е. ЛИЧКОНЫҢ МІНЕЗДІ ЖІКТЕУІ НЕНІҢ НЕГІЗІНДЕ ҚАЛАНҒАН? 4. А.Е. ЛИЧКО ЖАСӨСПІРІМДЕРДЕ МІНЕЗДІҢ НЕШЕ ТИПІН КӨРСЕТЕДІ? 5. К. ЛЕОНГАРДТЫҢ МІНЕЗДІ ЖІКТЕУІ НЕНІҢ НЕГІЗІНДЕ ЖАСАЛҒАН? 6. МІНЕЗДІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ТИПОЛОГИЯСЫН ЖАСАУШЫСЫ КІМ? 7. ЭКСТРОВЕРТ ЖӘНЕ ИНТРОВЕРТ ТҮСІНІГІН АЛҒАШ КІМ ЕНГІЗГЕН?
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz