Файл қосу

Дәнді дақылдардың зиянкестері




|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі                          |
|Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті                              |
|МСЖ құжат 3 деңгейлі     |ПОӘК                     |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-18.21. 06./02.2013   |
|ПОӘК                     |Басылым                  |                         |
|«Жалпы энтомология»      |                         |                         |
|пәнінен студенттерге     |                         |                         |
|арналған жұмыс           |                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |










      5В070100 «Орманшылық және орман шаруашылығы» мамандығына арналған

                        «Жалпы энтомология»  пәнінің



                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                        ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН

                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                 СЕМЕЙ –2013



      Алғы сөз








      I. Құрастырған


      Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология»
кафедрасының  аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы


      « 25»  08  2013 жыл


      2. Талқыланды:


      2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
«Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде.


      Хаттама «04»09  2013жыл, №2






      Кафедра меңгерушісі, профессор: ……………. Сейлгазина С.М.






      2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде


      Хаттама «09» 09 2013 жыл, №1


      Төраға ………………………Тлеубаева А.В.






      3. БЕКІТІЛДІ


      Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға
ұсынылды


      Хаттама «   »  09  2013 жыл, №


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Г.Искакова






      4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН




























































                                   МАЗМҰНЫ







     1. Жалпы жағдайлар
     2. Пәді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар
     3. Курстың форматы мен саясаты
     4. Баға қою саясаты
     5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар
     6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны
     7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары











































           1. Жалпы жағдайлар


              1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер

      1. Оқытушының аты –жөні:                  Каламов Бақытбек Хамзаұлы
      2. Кафедра:
Агротехнология
      3. Хабарласу телефоны:                        63-69-15 (институт,
жұмыс)
      4. Жұмыс өткізілетін орны:                   № 5 ғимарат,
       5. Пәннің аты:                                       «Ауыл шаруашылық
                                дақылдарды зиянкестер мен аурулардан қорғау»


      6. Кредит саны:                                          3


              2. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1)



           Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме



|Курс                                                                         |
|Апталар                               |1                                     |
|                                      |Бақыла|Д  |ЛПЗ   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |МБ1  |
|                                      |у түрі|   |      |       |      |     |
|                                      |мак.  |16 |187   |30     |37    |270+3|
|                                      |балл  |   |      |       |      |0    |
|2 рейтинг (2- семестр)                                                       |
|Апталар                                      |9  |10 |11 |12 |13  |14  |15  |
|Апта бойындағы ең жоғарғы балл               |14 |14 |15 |14 |15  |14  |114 |
|                                      |Бақыла|Қ  |Қ       |Қ       |Қ   |Қ   |
|Дәріске қатынасу және пайдалану       |у түрі|   |        |        |    |    |
|                                      |мак.  |14 |192     |29      |35  |270+|
|                                      |балл  |   |        |        |    |30  |

Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ  –  конспекты  тексеру,  Т  –
тексеру,
 МБ1 – межелік бақылау №1.
МБ 2 – межелік бақылау №2.

                   Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі

      Оқу  жұмыс   жоспары   бойынша   қорытынды   бақылау   емтихан   болып
саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі  бойынша  қорытынды  бақылау
түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген.
Кесте  2.1
|Әріптік      |Балдың      |Пайыздық мәні  |Дәстүрлі жүйе бойынша       |
|эквивалент   |сандық      |               |бағалар                     |
|бағалар      |эквиваленті |               |                            |
|А            |4,0         |95-100         |Өте жақсы                   |
|А-           |3,67        |90-94          |- « -                       |
|В+           |3,33        |85-89          |Жақсы                       |
|   В                       |80-84          |- « -                       |
|3.00                       |               |                            |
|В-           |   2,67     |75-79          |- « -                       |
|С+           |2,33        |70-74          |Қанағаттанарлық             |
|С            |2,00        |65-69          |- « -                       |
|С-           |1,67        |60-64          |- « -                       |
|Д+           |1,33        |55-59          |- « -                       |
|Д            |1,00        |50-54          |- « -                       |
|F            |0,00        |0-49           |Қанағаттанарлықсыз          |
|             |            |               |                            |








































      5.Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша сағаттар.


        Кесте №2  Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша
        сағаттар.


        |№     |Тақырыптың аты                 |Дәріс  |Зертханалы|Тәжірбие  |ӨСӨЖ    |СӨЖ    |
|      |                               |       |қ сағат   |сағаты    |        |       |
|1     | 3-семестр                     |       |          |          |        |       |
|      |Кіріспе.                       |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |«Жалпы энтомология» пәнінің    |       |          |          |        |       |
|      |мақсаты мен міндеті.           |       |          |          |        |       |
|2     |Зиянкестермен организмнің      |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |негізгі топтары                |       |          |          |        |       |
|      |(бунақденелілер, кенелер       |       |          |          |        |       |
|      |кеміргіштер, немотодтар,       |       |          |          |        |       |
|      |саңырауқұлақтар, бактериялар,  |       |          |          |        |       |
|      |вирустар және тағы басқалар.   |       |          |          |        |       |
|3     | Көп қоректік зиянкестер       |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |шегірткелер және негізгі       |       |          |          |        |       |
|      |түрлері. Биологиясы, экологиясы|       |          |          |        |       |
|      |және Қазақстанда таралуы және  |       |          |          |        |       |
|      |күрес шаралары.                |       |          |          |        |       |
|4     |Дәнді дақылдардың зиянкестері  |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |және кешенді қорғау шаралардың |       |          |          |        |       |
|      |жүйесі.                        |       |          |          |        |       |
|5     |Дән және бұршақ тұқымдас       |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |дақылдарының зиянкестері және  |       |          |          |        |       |
|      |қорғау шараларының жүйесі.     |       |          |          |        |       |
|6     | Техникалық және майлы         |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |зиянкестері және аурулардан    |       |          |          |        |       |
|      |қорғау шараларының жүйесі.     |       |          |          |        |       |
|7     |Көкеніс және бақша дақылдарының|1      |1         |1         |3       |3      |
|      |зиянкестері және қорғау        |       |          |          |        |       |
|      |шаралары                       |       |          |          |        |       |
|8,9   |                               |2      |2         |2         |6       |6      |
|      |Қоймадағы астық және басқа ауыл|       |          |          |        |       |
|      |шаруашылық өнімдерінің         |       |          |          |        |       |
|      |зиянкестері және оларды қорғау |       |          |          |        |       |
|      |шаралары.                      |       |          |          |        |       |
|10,11 |Астық дақылдарының аурулары    |2      |2         |2         |6       |6      |
|      |және күресу шаралары           |       |          |          |        |       |
|12    |Бұршақ дақылдарының аурулары   |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |және күресу шаралары.          |       |          |          |        |       |
|13    |Техникалаық дақылдардың        |1      |1         |1         |3       |3      |
|      |аурулары және күресу шаралары  |       |          |          |        |       |
|14,15 |Көкеніс бақша дақылдары және   |2      |2         |2         |6       |6      |
|      |күресу шаралары                |       |          |          |        |       |
|      |Барлығы:                       |15     |15        |15        |45      |45     |









                           6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны


                       Кесте –3. СОӨЖ және СӨЖ жоспары

                                  3-семестр

|№  |СОӨЖ                                        |                      |
|   |                                            |СӨЖ                   |
|   |Аудитория              |Аудиториядан тыс    |                      |
|1  |Бунақденелілер         |Арамшөптер және     |Химиялық күрес        |
|   |құрылысымен танысу.    |олармен күрес       |шаралары              |
|   |                       |шаралары            |                      |
|2  |Дәнді дақылдардың      |Топырақты аса       | Агротехникалық күрес |
|   |кеміргіш зиянкестері   |суланып кетуден     |шаралар               |
|   |                       |сақтау              |                      |
|3  |Қант қызылшасының      |Топырақтағы ылғал   |Биологиялық күрес     |
|   |зиянкестері            |шығыны              |шаралары              |
|4  |Көкені                 |Жел эрозиясы        |Физикалық күрес       |
|   |                       |                    |шаралары              |
|5  |Екінші қайталанып      |Су эрозиясы         |Аз жылдық арам шөптер |
|   |тұзданумен күрес.      |                    |                      |
|6  |Егістікті қорғайтын    |Көпжылдық арам      |Егіншілік жүйесі      |
|   |орман алқабы.          |шөптер              |                      |
|7  |Күздік, қыстап шығатын,|Көгентамырлы,       |Топырақ өңдеу шаралары|
|   |екі жылдық арам        |кіндіктамырлы,      |                      |
|   |шөптерөкілдерімен және |паразитті           |                      |
|   |олардың тұқымдарымен   |арамшөптердің       |                      |
|   |танысу, суреттерін салу|өкілдерімен және    |                      |
|   |                       |олардың тұқымдарымен|                      |
|   |                       |танысу, суретін     |                      |
|   |                       |салу.               |                      |










|Әріптік       |Баға                             |Балл      |Процент (%)|
|эквивалент    |                                 |          |           |
|Бағалар       |                                 |          |           |
|I             |2                                |3         |4          |
|А             |Үздік                            |4,00      |95-100     |
|А-            |Өте жақсы                        |3,67      |90-94      |
|В +           |Жақсы                            |3,33      |85-89      |
|В             |Жақсы                            |3,00      |80-84      |
|В  -          |Жақсы                            |2,67      |75-79      |
|С +           |Қанағаттарлық                    |2,33      |70-74      |
|С             |Қанағаттарлық                    |2,00      |65-69      |
|С -           |Қанағаттарлық                    |1,67      |60-64      |
|С+D+          |Өту баллы                        |1,33      |55-59      |
|D             |Төмен өту баллы                  |1,00      |50-54      |
|F             |Төменгі балл                     |0,00      |0-49       |
|I             |Бітірмеген                       |NA        |           |
|W             |Шығару баллы                     |NA        |           |
|А W           |Әкімшілікпен шығару              |NA        |           |
|Р             |Өтті (тек қорытынды тест үшін)   |NA        |0          |




      Пән бойынша емтихандық бағалау үлгерім көрсеткіштері  бойынша  межелік
бақылау (60%) және қорытынды аттестация,  емтихан  (40%),  бұлардың  барлығы
100 % -ды құрайды. Яғни:

                     (Р1 + Р2) : 2 + Рөт)* 0,6 + Е * 0,4
      мұндағы Р1 – бірінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны
      Р2 – екінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны;
      Рөт - өтеу уақытындағы алған % бойынша қосымша баллы;
      Е - % бойынша емтиханның баллы.











Пәндер